30. forduló, 32. forduló, Fekete Mamba összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 21. 15h:05'
EZ A 67. JÁTÉKHETED, 31. FORDULÓD
68. játékheted kezdete: szept. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2184
SZÁMLA : XXXX

UNGABUNGA KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [45,4] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Melinkával. Elenios híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tisztán érzed auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Köszöntitek egymást, aztán tovább. Átugrott hozzád egy főnixtoll.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+40 életerő.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

fkt 36 3 1 felt. készítesz a 36. tárgyat (3 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 173.]
(Feltételes gyógyítás:) Csendben lefekszel a földre, majd a kozmikus energiákat megpróbálod életenergiává alakítani. A dolog sikerült! Sokkal jobban érzed magad. (+32 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 143.]

le 20 leveszed/lerakod a 20. tárgyat
Elrakod a fúvócsövet. [0 pontot használtál fel, van még 143.]

ea 287 1 eladod a 287. tárgyat 1
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné. [0 pontot használtál fel, van még 143.]

ea 151 9 eladod a 151. tárgyat 9
Eladtál 9 szvó-ektoplazmát. 90 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 143.]

ve 137 20 megveszed a 137. tárgyat 20
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 143.]

flh 10 137 felt. lőfegyver haszn. 10 a 137. tárggyal
Ok, FLH 10 137 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 143.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+28 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 103.]

vi 10 10 40 viselkedésed: 10 10 40
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. Ha életerőd az eredeti érték 40 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 103.]

be 526 bemész az 526. épületbe
Belépsz a boltba. Azonnal elősiet egy apró, ravasz tekintetű gnóm.
- Üdvözöllek, én vagyok Zekbrakplakpók, e bolt tulajdonosa. Miben lehetek a szolgálatodra? - érdeklődésedre körbevezet a boltban, és megmutogatja, hogy mi eladnivalója van. Végignézi a Te holmidat is, és néhány tárgyadra ajánlatot tesz. Dühödt csatakiáltással fegyvert rántasz, jelezve, hogy nem kívánsz a vásárolt árukért fizetni. Kiderül, hogy a gnóm sem teljesen védtelen. Varázsmintákat kezd az ujjával a levegőbe rajzolni. (ld. enc.)

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 21 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-6 támadás). Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a gnóm boltos nyakát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A gnóm boltos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. 30 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 77, gyógyulás: 0, összesen: -77 ÉP}

Ez egy agresszív húzás volt. (+1 gonoszság.) Jellemed hamarosan gonoszra fog változni. [5 pontot használtál fel, van még 98.]
(Feltételes gyógyítás:) Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+29 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 68.]

vi 5 3 35 viselkedésed: 5 3 35
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős szörnyekkel küzdesz meg. Merészségi szinted ettől kezdve 5. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 35 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 68.]

m 3 1 2 mozogsz délkeletre, északkeletre, keletre
[46,5] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy alpesi tehén. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad az alpesi tehén nyakát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az alpesi tehén testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az alpesi tehén szarva. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Utad során felfedezel egy móricserjét. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Nathan orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy varkaudar falut. Utad során felfedezel egy halálbokort. Találsz egy varkaudar barlangot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.
Összeakadsz Han Mesterrel. Övére tűzve több tucat fűszertartót, kisebb reverziós prizmát és téridő stabilizátort fedezel fel, valamint egy kisebb zsáknyi sáfránykövet. Nem igazán érted a dolgot, de nem is nagyon érdekel egy Időmágus hóbortja. Vértezetére pillantva Kronopáncéljának folyamatosan változó ébenfekete örvénye rabul ejti tekinteted, mintha látnád benne a múltadat. Talán a jövődet is? Rémülten és zavartan pillantasz a Holtidős szemébe, akinek csak megvető, gúnyos mosolyát látod, amint épp egy kisebb rev. prizmát tűz az övére a többi mellé. Vajon hogyan kerülhetett a kezébe ilyen hirtelen, és vajon te miért markolászod a saját készleted? Gyanakvóan veszed jobban szemügyre az alakot. Tharr követője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy mind. topázát, egy nekrofun medált, egy obszidián karkötőt, egy saválló fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy varkaudar behemót trófea, egy szutykos remák trófea és egy varkaudar bajnok trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Táguló téridő kontinuum. Bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Tisztán érzed auráját: semleges, mint a Tiéd.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összeakadsz Üszöktul Ugmahhal. Tharr híve. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy elit csatavértet, egy griff nyakéket, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy kvazár kesztyűt, egy mind. topázát, egy optiri agysisakot, egy sárga erőövet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy szutykos remák trófea, egy varkaudar bajnok trófea és egy vérszomjas csüldő trófea színesíti. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is semleges.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Egyszercsak megpillantod egy fekete, göndör hajú, zöld szemű ember férfi táborát. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Tharr híve. Egy arany papi karkötőt, egy bronzsisakot, egy grifftoll kesztyűt, egy hősiesítő medált, egy Huddens alkarvédőjét, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy mind. topázát, egy rőtmanó kacagányt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy zafír védőgyűrűt és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy varkaudar behemót trófea, egy szutykos remák trófea és egy varkaudar bajnok trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Összefutsz Vasmarkú Rodinnal. Tharr híve. Egy Eldaran karkötőjét, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy mind. topázát, egy obszidián karkötőt, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy trix amulettet, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet, egy zafír erőövet és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy varkaudar bajnok trófea, egy szutykos remák trófea és egy varkaudar behemót trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy kvazár kardot, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj.
Egy mesterrel találkoztál, elismerően fejet hajtasz előtte. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 halálvirágot.

(Továbbmész...) [47,4] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " A Sötét Elf KT tagokat vár! Feltétel: ELF LÉGY, DE NE JÓ! Tanthalas " Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Látsz egy világítótornyot. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Találsz egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy hegyi rák. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a hegyi rák testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a hegyi rák kitinpáncélját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a hegyi rák testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a hegyi rák végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A hegyi rák összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 rákpáncélt. 101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy csontlepke.

Megmarkolva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a csontlepke bordás testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A csontlepke most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy csontváz.

Marokra fogva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a csontváz sárga koponyáját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 4 díszes rézpajzsot. (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 44 (limit: 1240), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4475.

(Továbbmész...) [48,4] A hegy lábánál kezdődő ritka erdőben vagy. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy karmazsin huhogó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a karmazsin huhogó óriási bibéjét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a karmazsin huhogó testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Elmegy a kedved a harctól. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal tudod, hogy egy tetemember volt a rémület okozója. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.) [35 pontot használtál fel, van még 33.]

m 1 mozogsz északkeletre
[49,3] Az erdőt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy piromenyét. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a piromenyét testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Iszonyatos forróság áraszt el. (14 életpontot vesztettél.) Túl erős az ellenfeled. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy élőholt mágus. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [10 pontot használtál fel, van még 23.]

go 22 gonoszkodsz: 22
Sohasem kedvelted a vakondokat, a pókokat pedig ki nem állhatod. A földbe taposod őket. (+2 gonoszság.) Jellemed hamarosan gonoszra fog változni. [10 pontot használtál fel, van még 13.]

m 2 mozogsz keletre
[50,3] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Találsz egy vaskohót. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gitonga közeledik. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Marokra fogva a szöges bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a gitonga bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a gitonga fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A gitonga megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A gitonga szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 4 madártollat. 32 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Első ellenfeled egy sírlidérc.

Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a sírlidérc jobb oldalát. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A sírlidérc néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 35, gyógyulás: 0, összesen: -35 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. [10 pontot használtál fel, van még 3.]

go 29 gonoszkodsz: 29
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

kt 34 elkészíted a 34. tárgyat
Sajnos nincs nálad bot, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy ásót készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 3.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 3 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 54 TVP-t kell elköltened.] [3 pontot használtál fel, van még 0.]

h 242 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek szaporodnak. Micsoda öröm! Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 170 pontot. A következő körben tehát 169 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FŐNIXTOLL (563. TÁRGY)
Ez a színes kis pehely fantasztikus dolgokra képes: például, ha a földbe dugod (ezt a H 563 paranccsal teheted meg, ha van elegendő tudatpontod és TVP-d), egy csodálatos álomvirág fakad belőle! Ámbár talán még hasznosabb, ha magadnál tartod a főnixtollat: fordulód végén jó eséllyel megduplázódik a száma (legfeljebb hat darabig), s elterjedése igen hasznos lehet Ghalla egészére: irtja a kisebb zanokat, valamint megakadályozhatja, hogy birtokosa nyakló nélkül ossza a tudatcsatát és a hasonló tudati támadásokat. Ha a KF 563 3 paranccsal őrzöd, biztosan nálad marad, egyébként elképzelhető, hogy új gazdát választ magának. Az Álomőrzők javaslata: óvd, szaporítsd, és ha már háromnál több van a birtokodban, ne őrizd tovább, hadd terjedjen rajta keresztül a béke és a nyugalom Ghallán!

GNÓM BOLTOS (32. ELLENFÉL)
Amikor egy kereskedő boltot nyit a Túlélők Földjének valamelyik eldugott városában, két dolgot kell szem előtt tartania. Az egyik az, hogy mindig legyen a kalandozók által keresett áru a bolt polcain, a másik pedig, hogy jól fel legyen készülve az alattomos szándékkal érkező látogatók fogadására (pl. rablók, vagy elvakult gyilkosok). Ez utóbbival sosem volt probléma, a gnómok kereskedők legtöbbje ugyanis tisztában van a mágia alapvető formuláival, és szükség esetén képes kisebb varázslatok használatával elrémiszteni a betolakodókat. Elég hozzá csupán egy rossz mozdulat, és ezt te is tapasztalni fogod.

DÍSZES RÉZPAJZS (84. TÁRGY)
Ez a nagy, nemesi címerrel díszített pajzs inkább szép, mint praktikus. Nagyon nehéz, ezért harcban kényelmetlen használni, és emellett nem ad valami jó védelmet sem: 4-gyel javítja a védettségedet.

KARAKTERLAP

UngaBunga, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű troll férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 31. fordulód.

Erő: 17 Szint: 10 Merészség: 5/5 Magasság: 255 cm
IQ: 10 Támadás: 9 Agresszió: 3 Testsúly: 463 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 1 Menekülés: 35 % Életkor: 17/17 év
Egészség: 20 Életpont: 150/53 Jellem: semleges (-19) Tul. pont: 2
Szerencse: 9 Varázspont: 0/0 Pénz: 121 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 14/7
Eddig összesen 228 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 239 TP-t kaptál. Jelenleg 12 479 TP-d van. A következő szinthez még 4 521 TP szükséges. Trófeáid: karmazsin huhogó, sörényes ubuk, szintszívó.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 1/98 ütőfegyverek: 16/97 (+29%) lőfegyverek: 6/63 (+28%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) max. 1 db (4 -9.); mérg. ubuk tüske (#137) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
50,61 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 52

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 65 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/51 (+22%) 2. nyomkövetés: 4/80 (+13%) 3. mászás: 2/17
4. csapdakészítés: 1/95 (+16%) 5. csapdaészlelés: 1/27 6. gyógyítás: 18/23 (+110%)
7. titkosírás: 1/72 8. felderítés: 1/77 9. zene: 1/14
10. vadászat: 1/61

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak az 1. fajúaknak
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
süvítő rája (#113)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): 7. labirintus (47,67). apró gnómlak (531): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 21, 26, 53.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 44 (limit: 1240), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4475.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 984 TU szükséges.)
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 60.77 kg Megterheltség: 88%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 81 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 4 kerek kő (#19) 9 szvó-ektoplazma (#151)
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
90 arany (#50) 1 aranypikkely (#415) 2 bomló esszencia (#2367)
4 díszes rézpajzs (#84) 1 halálvirág (#2371) 4 madártoll (#112)
1 rákpáncél (#97)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

44 45 46 47 48 49 50 51
2
3
4
5
6
(45,4) vegyesbolt (#526), városháza (Qvill) (#527), fogadó # (#608), gnóm boltos (#32)
(46,5) alpesi tehén (#91), az 53. labirintus bejárata, móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár, művészi porolit (#720), varkaudar falu (#1109), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), varkaudar barlang (#2200), Han Mester (1512. kalandozó), Üszöktul Ugmah (2200. kalandozó), egy ember férfi, Vasmarkú Rodin (5999. kalandozó)
(47,4) olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), Tharr oltár, vaskohó (#155), hegyi rák (#61), csontlepke (#746), csontváz (#48)
(48,4) karmazsin huhogó (#185)
(49,3) piromenyét (#99), Raia oltár, 22. jellempróba
(50,3) Tharr oltár, vaskohó (#155), 29. jellempróba, olvasztókemence (#86), gitonga (#76), sírlidérc (#172)

Üzenet küldése a karakternek