30. forduló, 32. forduló, Dorien McGee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. márc. 21. 9h:05'
EZ A 399. JÁTÉKHETED, 31. FORDULÓD
400. játékheted kezdete: márc. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 150 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #1199
SZÁMLA : XXXX

DORIEN MCGEE KALANDJAI


27 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [104,1] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 gromak páncélt (50 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás 2. napján összeakadsz E-Sika-Hoval. Elenios felszentelt papja. Egy ezüst gyűrűt, egy ezüst karkötőt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy lánckesztyűt, egy sárga erőövet, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Felszerelését egy élőholt quwarg trófea, egy dermesztő lidérc trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Mentális auráját felismered, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Igazi pech ezt a kalandozót látni (-2 szerencse forduló végéig.) Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött nyomkövetés szakértelmed, míg te őt a nyomkövetés szakértelemre oktattad. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Barangolásaid során átugrott hozzád egy főnixtoll. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 gromak páncél (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany) ellenértékét.
A 16. napon összefutsz egy barna, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Sheran tanítványa. Egy bíbor erőövet, egy ezüst papi karkötőt, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy tüskés harci gromak trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy purifikátor trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Hátasa egy idomított spagulár. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Gaia. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te teológia szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a rejtőzködés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek.
Dan McGee, amikor összefutottatok, adott neked 5 sallank karmot és 2 grifftojást. A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a hegyi rák (ld. enc.), a dehidrátor (ld. enc.), a borzalmas varkaudar (ld. enc.) és a jégtroll (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) ramit követ (ld. enc.), remák szivet (ld. enc.), kvazár sisakot (ld. enc.), varázskövet (ld. enc.) és hadilobogót (ld. enc.).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+26 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+29 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy drótszőrű pincsi fészket vagy búvóhelyet. Sajnos sikertelenül. [10 pontot használtál fel, van még 156.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 151.]

* 2. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse forduló végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 146.]

* 3. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 141.]

kpb 4 kezd. parancs berakása: 4

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 131.]
[A parancs tárolásra került.]

kpb 5 kezd. parancs berakása: 5

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+2 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 126.]
[A parancs tárolásra került.]

ef 2 energia fejlesztése 2
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-2 TU.] A befejezéshez még 2675 TU szükséges. [20 pontot használtál fel, van még 106.]

t 92 támadod a 92. szörnyet
FT 92 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy púpos burástya! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos burástya bal lábát. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel megütöd a púpos burástya testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a púpos burástya bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 235 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


m 5 mozogsz délnyugatra
[103,2] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Lehajolva, mohón kortyolsz az életet adó folyadékból. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívei emelték.

[9 pontot használtál fel, van még 97.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed a grifftojást, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +5 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tündérfény. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel. 2.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót. 3.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát. [30 pontot használtál fel, van még 67.]

m 5 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra
[102,3] Dombos terepre érkeztél. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy gyilkos tetű került az utadba. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel iszonyatosan megcsapod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 240 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Észreveszel egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [101,2] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Azonnal rájössz, hogy egy ryuku gárdista ijesztett meg. (ld. enc.) Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy móricserjét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 49.]

kt 116 4 elkészíted a 116. tárgyat (4 darabot)
Begyűjtöttél 4 móri gyümölcsöt. [16 pontot használtál fel, van még 33.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[100,1] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kitartás + Tehetség + Hivatástudat = ÁRNYMENŐK!!! " Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Oldalt pillantva, meglátsz egy erődítményt. Felfedeztél egy pusztulás sírjait. (ld. enc.) A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy orgyilkos került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az orgyilkos testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az orgyilkos fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az orgyilkos feléd döf, de csak ijesztésképp. Bronzhegyű lándzsával jól megszúrod az orgyilkos nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, az orgyilkos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. Magad mögé lököd a pitiáner alpesi tehén trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő orgyilkos trófeát. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


(Továbbmész...) [99,0] Még mindig a városban vagy.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Wargpin város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 60 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 60 mérföld keletre és 30 mérföld északra. Mindenkit NAGY-NAGY szeretettel várunk! " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Utad során felfedezel egy sörsátrat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Vérszomjas vagy? Ölni akarsz? Jónak mondod magad? Lépj az Irgalmas Nővérek közé! S.P. " Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Jött, száguldott, s futottam én, hős Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " Van itt egy helytartói hivatal (579. épület.) és egy bank (582. épület.). Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " [18 pontot használtál fel, van még 15.]

be 591 bemész az 591. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

be 594 bemész az 594. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

ea 105 4 eladod a 105. tárgyat 4
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

ea 168 2 eladod a 168. tárgyat 2
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

ea 88 1 eladod a 88. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

ve 21 1 megveszed a 21. tárgyat 1
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

szk 131 keresed a 131. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy orgyilkost. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 12.]

* 2. BP: használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Iszonyatosan hamis hangok jönnek ki a zeneszerszámból! Azért szorgalmasan gyakorolsz. [12 pontot használtál fel, van még 0.]
Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 170 pontot. A következő körben tehát 170 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


HEGYI RÁK (61. SZÖRNY)
A gyenge napsütésben gyakran látni a sütkérező, hatalmasra nőtt hegyi rákokat a hegyoldalakon (ha valakinek elég jó a szeme ahhoz, hogy a szikláktól meg tudja különböztetni). A hegyi rákok általában békések, persze ha egy éhes drasmólyom vagy egy, a jó kis rákpáncélra apelláló kalandozó megtámadja őket, akkor... nos, elég jól meg tudják magukat védeni. A vastag kitinpáncél áttörésére az ütőfegyver a legalkalmasabb.

DEHIDRÁTOR (151. SZÖRNY)
A dehidrátorok a sivatagok óriási testű ragadozói. Testük nagy része általában a homok alatt van, a homokférgekhez hasonlóan, a sivatag felszíne alatt utat fúrva közlekednek. Támadáskor óriási csápjaikkal szívják el áldozatuk testéből a vizet. Gyakran lőnek ki hősugarat a szemükből is, amivel a kevésbé kötött (pl. vizestömlőben levő) vizet párologtatják el, majd fogják fel bőrszenzoraikkal. Aki túl is éli a dehidrátorral való találkozást, minden bizonnyal felkészülhet a szomjhalálra.

BORZALMAS VARKAUDAR (166. SZÖRNY)
A borzalmas varkaudar a varkaudaroknak egy nagyon ritka, de egyben nagyon veszedelmes típusa is. Majdnem két és fél méter magas, bőre fekete, hatalmas agyarai vannak és vörösen izzó szemei. Alakja egyébként a normál varkaudarokhoz hasonló, humanoid. Jobban ért a fegyverforgatáshoz, mint a vadász varkaudar és jobban a mágiához, mint a varkaudar mágus. Főként a mentális mágiában és a psziben jeleskedik. Emellett bizonyos speciális támadásokkal is rendelkezik, és hihetetlenül szívós. Nem csoda, hogy annak idején a varkaudar seregek főparancsnokai sokszor maguk a borzalmas varkaudarok voltak.

JÉGTROLL (164. SZÖRNY)
A jégtroll majdnem kétszer nagyobb, mint a közönséges vadtroll, és általában csak a hóhatár fölött találkozhatsz vele. Mondom, általában, ugyanis a trollkeltető zónákban nyilván gyakori lakó. A jégtroll testhőmérséklete hihetetlenül alacsony, messze a fagypont alatt van. (Vajon mi csörgedezik az ereiben?) Szúró- és vágófegyverrel leölni szinte lehetetlen, örülhetsz, ha az ilyen fegyverek nem csorbulnak ki ezen a mozgó jégtömbön. A jégtroll szinte egyáltalán nem érez fájdalmat, ezért hihetetlenül szívós, rengeteg sebet kell ahhoz rajta ejteni, hogy minden életfunkciója megszűnjön. Viszont, egyéb troll rokonaival ellentétben, nem képes regenerálódásra, csak nagyon korlátozott mértékben (mint a "szelíd" trollok). Rövid fogaival nem képes komoly sebet ejteni, viszont tartogat egyéb meglepetést...

RAMIT KŐ (226. TÁRGY)
Ez egy furcsa, ezüstösen csillogó kőzetfajta. Közelebbről megvizsgálva, a felületén hajszálvékony, fekete vonalakat veszel észre, amelyek körbefutják az egész követ. A ramit könnyen morzsolható, felülete kissé szivacsos tapintású. Vajon mire lehet jó?

REMÁK SZÍV (264. TÁRGY)
Egy szutykos remákot leölni szinte a lehetetlennel határos - azonban valakinek nyilvánvalóan mégiscsak sikerült. Ennek nyilván az az oka, hogy a remák speciális képessége - ha nagyon ritkán is - de néha csődöt mond. A remák szív a deus ex machina készítés egyik fontos alkotóeleme, ezért igen magas értéket képvisel.

KVAZÁR SISAK (266. TÁRGY)
A kvazár sisak elkészítéséhez szükséges egy kvazár kohó, ahol a sisakhoz elegendő három kvazárt fel tudják hevíteni. A kovácsnak átadott Bev formázó minta segítségével a kvazár sisak elnyeri végleges formáját. A kikovácsolás mindössze 40 TVP-t vesz igénybe. A kvazár sisakot a KF 266 paranccsal viselheted, így öttel megnő a védettséged. A sisak megrendelése a KT 266 paranccsal történik.

VARÁZSKŐ (305. TÁRGY)
Ez az apró, szürke kőgolyó a szivárvány minden színében kezd villogni és melegedni, ha varázslat használatára képes személy fogja a kezébe. Nagy mennyiségű varázsenergia van benne tárolva, amely a kő összetörésével szabadítható fel. Ehhez a H 305 parancsot kell kiadnod, 0 TVP-ért. Ekkor a varázspontjaid száma megnő 100-al! (De a maximális érték fölé nem megy.) Megadhatsz egy 2. paramétert is a H parancshoz, ha esetleg egyszerre több varázskövet akarnál összetörni. A varázskövet automatikusan is használni fogod, ha úgy próbálsz varázsolni (V parancs), hogy nincs elég varázspontod a varázslat elmondásához. A varázskövet sem automatikusan, sem H paranccsal nem fogod használni, ha 20-nál kevesebb VP-d hiányzik, mert ez csak pazarlás lenne. Harcban nincs idő a varázskő automatikus használatára.
[Megjegyzés: Felbőszülve a kalandozók lázadásán az alanori hódítás ellen, a Zaks család udvari mágusa megátkozta a Ghallán fellelhető és valaha elkészülő összes varázskövet. Varázskövet ezentúl nem adhatsz át, nem adhatsz el, stb. Ezenkívül egy körben max. 2 varázskövet használhatsz fel. (Ilyen szempontból következő köröd elejéig lezajló események is ide tartoznak.)]

HADILOBOGÓ (340. TÁRGY)
Vajon kell-e ékesebb bizonyíték egy szövetség összetartozására, mint a Becsület és Hűség szimbóluma? Mert, bizony, a HADILOBOGÓ egy olyan egyedi varázstárgy, amely éppen ezeket jelképezi! A VIHARLÉGIÓ tagjainak elkötelezettségét az ezüstös fényű selyemre rótt vérvörös rúnák fejezik ki: "Nekünk nincs másunk, mint a Becsület és az örök Hűség". A belézárt hatalmas varázserőnek köszönhetően a zászló +4-et ad hordozója támadásához és +2-t szerencséjéhez. [A Hadilobogó "övként" KF-elhető, azaz, vagy a Hadilobogó van beKF-elve, vagy egy öv.]

TÜNDÉRFÉNY (25. VARÁZSLAT)
Mostantól nincs többé gondod a labirintusok sötétjére. Nem kell fáklyákat cipelned, nem kell attól rettegned, hogy két kör között a fáklyáidat ellopják. A tündérfénnyel fáklyafénynek megfelelő világosságot tudsz teremteni magadnak sötét helyeken. Ez azt jelenti, hogy ahol szükséged lenne egy fáklyára, automatikusan elmondod ezt a varázslatot, 1 VP-ért (akkor is, ha egyébként van fáklyád). Ez ilyenkor nem kerül TVP-be. Külön kiadott V 25 parancsnak nincs értelme.

RYUKU GÁRDISTA (360. ELLENFÉL)
Ennyi évvel a világégés után kiderült, hogy máshol is túlélték a katasztrófát - igaz, ez egy távoli kontinens! Az öröm azonban nem tart sokáig - a díszes, tarkabarka hajók nem kereskedőket, hanem hadsereget hoztak, akik készen állnak a Túlélők Földjének meghódítására. A félsziget északi partját elborítják az idegenek sátortáborai. Az alacsony, ferde szemű, sárga bőrű katonák rettenetesen fegyelmezettek. Szívósságuk, kitartásuk és katonai képzettségük messze felülmúlja az alanori katonákét. Szerencsére úgy tűnik, a seregek még nem indulnak el a kontinens belsejébe - talán várnak valamire? Le kell sújtani rájuk, megvédeni a szülőhazádat! Az elit gárdisták a különlegesen képzett ryuku katonák - előfordulhat, hogy korábbi hőstetteikért a ryuku császári testőrség egy-egy mágikus páncélját vagy fegyverét kapják jutalmul. Egy ilyen megszerzése igazi trófea számodra!

PUSZTULÁS SÍRJAI (489. ÉPÍTMÉNY)
Egy félelmetes, borzalmas helyre érkeztél. Az igaz, hogy nappal van, de ezt a helyet mintha elkerülnék a nap sugarai. A bejárati kovácsolt vaskapu kicsavarva, széttépve hever a bejárat mellett, mintha valamilyen démoni erő szaggatta volna szét. A kapu két tartóoszlopán egy-egy szárnyas, kőből készült vízköpő ül és téged bámulnak. Beljebb sírokat látsz, a sírok között fullasztó zöld pára gomolyog. A növények kiszáradva, megfeketedve meredeznek ki a gyilkos párából. Az orrodat eltömi a szörnyűséges dögszag. A temető közepén egy hatalmas épületet látsz, ez lehet a kripta. Elborzadva veszed észre, hogy a kripta fala ÉL és VONAGLIK. A falat állatok, és humanoid élőlények testrészeinek, koponyáinak, csontjainak masszája alkotja, és vörös vér folyik megállíthatatlanul ebből az undorító masszából. A sírok nagy része fel van túrva, ki van fosztva. Megsárgult csontok hevernek szerteszét. Néha a szemed sarkából meg-megpillantasz egy-egy elsuhanó sötét árnyat. Úgy érzed, jobb lesz minél előbb elhagyni ezt a hátborzongató, elátkozott helyet. Ez minden Leah pap álma, szinte érzékelhető Leah jelenléte. A kifosztott sírok egyikében megpihenve, másnap frissebben ébredsz, vagyis dupla varázspontot regenerálsz. A temetőben a BE 489 paranccsal tudsz letáborozni. A parancs kiadása után a mozgás parancsaid már nem fognak végrehajtódni. Mivel itt nagyon sok tetem van elföldelve, használható a beszéd a holtakkal és a halotthívás varázslat (idézhetsz zombit). Leah pap nem tud meglopni Leah papot ezen a fertelmes helyen. Ha nem Leah hitét követed és mégis a sírok között szeretnél aludni, akkor készülj fel a legborzalmasabb éjszakára, amit el tudsz képzelni. Éjszaka lidércek, csontvázak, zombik mászkálnak a temetőben és friss húsra éhezve kutatják az élőket. Ha mégis megéred a reggelt, akkor esélyed van arra, hogy permanens egészségkárosodást szenvedsz az éjszakai borzalmaknak köszönhetően. Természetesen Leah híveit nem háborgatják az élőholtak, ők büntetlenül hajthatják álomra fejüket.

KARAKTERLAP

Dorien McGee, egy fekete, copfos hajú, barna szemű alakváltó nő vagy. Fekete a bőröd. Tharr tanítványa vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 31. fordulód.

Erő: 18 (23) Szint: 9 Merészség: 4/4 Magasság: 167 cm
IQ: 20 Támadás: 14 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 16 Életpont: 132/75 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (21) Varázspont: 101/43 Pénz: 116 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 10/3 Pszi pont: 53/8 EFejl: 4
Eddig összesen 54 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 795 TP-t kaptál. Jelenleg 10393 TP-d van. A következő szinthez még 1607 TP szükséges. Trófeáid: mutáns pók, sullár, orgyilkos. A 30. fordulódban 509 arany került a bankszámládra. 516 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 3/8 (+18%) szúrófegyverek: 7/72 (+8%) vágófegyverek: 2/50
ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 1/36 dobófegyverek: 7/10 (+18%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%) << mandibulakasza (#127) (120%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ubuk dobónyíl (#138) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/18 (+11%) 2. nyomkövetés: 10/83 (+9%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 2/33 5. csapdakészítés: 5/85 (+12%) 6. csapdaészlelés: 1/0
7. gyógyítás: 7/52 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 1/0
10. szörnyidomítás: 1/0 11. teológia: 4/26 (+20%) 12. taumaturgia: 1/93 (+6%)
13. versengés: 1/34 14. harcművészetek: 1/0 15. zene: 1/21 (+14%)
16. szörnyismeret: 4/50 (+18%) 17. pszi: 8/50 (+33%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 1/39 20. bányászat: 1/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
bo-skorpió (#54) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) csupasz izom (#28) óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi erőpróba: ejts el egy fordulón belül két szörnyet ütő, két szörnyet vágó és kettőt szúrófegyverrel.
2.) Jó erőfejlesztés egy kis fizikai munka végzése: építs vaskohót.
3.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.

Összsúly: 69.38 kg Megterheltség: 105%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 99 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 1 sallank karom (#128) 1 grifftojás (#179)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 móri gyümölcs (#116) 1 orgyilkos tőr (#225) 20 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,0) az 50. labirintus bejárata, helytartói hivatal (#579), bank (#582), szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486)
(100,1) oltár, erődítmény (#488), pusztulás sírjai (#489), orgyilkos (#131)
(101,2) ryuku gárdista (#360), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár
(102,3) gyilkos tetű (#116), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Tharr oltár, 31. jellempróba
(103,2) tavacska, Tharr oltár
(104,1) púpos burástyák (#92)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Amennyiben elvesztetted szent szimbólumodat (pl. mert egy szörny lehelete elégette), fohászkodhatsz istenedhez az IM 5 paranccsal, hogy adjon egy újat.

Üzenet küldése a karakternek