308. forduló, 310. forduló, Lorelai összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. okt. 5. 9h:11'
EZ A 558. JÁTÉKHETED, 309. FORDULÓD
559. játékheted kezdete: okt. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1731
SZÁMLA : XXXX

LORELAI KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [220,106] koordinátán.
Elérkezett hát a várva várt nap, egybekelhettek szerelmeddel! Jóságos Kodó lesz a pap, aki összead benneteket. Hosszasan készülődtél a különleges alkalomra, magad varrtad a gyönyörű hófehér esküvői ruhát. A patakban megfürödtél, hajadat hosszasan fésülted, ezernyi virággal díszíted magad és bevetsz minden női fortélyt, hogy a leggyönyörűbb legyél. Vemhes Guppi is kitett magáért, finom szövésű kelméjében, trófeákkal díszített ruhájában még délcegebb, mint máskor. Amikor megpillant téged, láthatóan eltátja a száját. A meghívott vendégek elismerően füttyöngetnek. Egymásba karolva léptek a pap elé. Elenios papja megköszörüli torkát, és megkezdődik a szertartás.
- Gyermekeim, azért gyűltünk ma itt össze, hogy tanúi lehessünk eme két ifjú egybekelésének. Vemhes Guppi, a vadon nemes vándora összeköti ma sorsát az erdők szépséges leányával, kinek neve Lorelai. Elenios istennő örömmel látja, hogy a hűség kötelékével akarjátok szerelmeteket megpecsételni. - Ezzel felemel egy bársonykendőt. - A házasság bilincse édes kötelék, amely összekapcsol benneteket a sírig - közben átveti a kezeteken a bársonykendőt. - Mondd, Vemhes Guppi, akarod-e feleségedül eme ifjú leányzót?
- Igen. - mondja Vemhes Guppi határozottan.
- És te, leányom, Lorelai, akarod e hitvesedül ezt a férfit?
- Igen! - mondod kicsit elpirulva.
- Az ígéret, amit egymásnak tesztek, szív ígérete, záloga pedig a karikagyűrű, amelyet egymás ujjára húztok. - Ekkor előveszed a korábban megvásárolt aranygyűrűt, és párod ujjára húzod, ő pedig az ő gyűrűjét a te ujjadra csúsztatja. A pap felelemi kezét, és zengő hangon így szól.
- Eleniostól kapott hatalmamnál fogva, ezennel házastársaknak nyilvánítalak benneteket! Mostantól összetartoztok, amíg a halál el nem választ! Most pedig csókoljátok meg egymást. - mosolyodik el Jóságos Kodó. Teljesen elmerültök egymás szemében, ahogy átölelitek egymást, és hosszú, érzéki csók veszi kezdetét. A vendégek éljenezni kezdenek. A rövid szertartást vidám eszem-iszom, tánc követi, ahol persze az első táncot ti ropjátok. Ez a nap életed végéig emlékezetes lesz!
A táborozás 5. napján összeakadsz egy kopasz, kék szemű alakváltó férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Sheran esszenciájának örököse. Egy che-vállszalagot, egy dalebg.kristályvértet, egy drakolder gyűrűt, egy életköves gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy hatalom fülbevalóját, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy jégisten amulettet, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy örökkéval. éjkövét, egy ősplazmát, egy Ovgun nyakláncát, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy rémbőr tarkóvédőt, egy réztornyot, egy ryuku kalózkendőt, egy szirén köpenyét, egy teknősbőr nadrágot, egy tőrvető vállszíjt, egy tradicionális övet, egy varkaudar szimbólumot, egy virág szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy zinthurgirtó éremet visel. Felszerelését egy gh'raiton ölész trófea, egy óriásmassza trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy sárkányölő kardot, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy kábító nyilacska. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek.
Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Változás Ura. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.)
Vemhes Guppi, amikor összefutottatok, adott neked egy törpe bakancsot, 7 xirnox szivet, 4 sámán gyógykenőcsöt és 15 gyógykenőcsöt. Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+17 tvp ). Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt! Az aranytermő erszény 60 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kerek követ. A teremtés zsákja létrehozott 1 polip szívókát. A teremtés zsákja létrehozott 1 szárnyas hernyót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+296 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+349 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+88 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) A lottó 1149. hetének nyerőszámai: 27, 1, 24. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: vv 112 203 147 elmormolod a 112. varázslatot a 203. varázslatot a 147. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-19 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve az elme fölénye. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [15 pontot használtál fel, van még 489.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szvó-ektoplazma). [0 pontot használtál fel, van még 489.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 purifikátor háj). [0 pontot használtál fel, van még 489.]

* 2. KP: v 1 999 25 elmormolod az 1. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 25 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 484.]

* 3. KP: vv 28 224 23 elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot a 23. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 482.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 482.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 480.]

* 4. KP: v 6 999 16 elmormolod a 6. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 475.]

* 5. KP: im 0 0 0 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 475.]

* 6. KP: vv 88 137 127 elmormolod a 88. varázslatot a 137. varázslatot a 127. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 475.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 475.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 473.]

* 7. KP: vv 220 26 73 elmormolod a 220. varázslatot a 26. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 471.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 469.]
Szupersebesen mormolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 464.]

* 8. KP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kiengeded magadból az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 454.]

* 9. KP: h 1167 14 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag mákrózsafőzetet. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Teljesen elbódulsz a hatásától. [2 pontot használtál fel, van még 452.]

* 10. KP: v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 422.]

ff 28 422 felt. fegyverváltás: 28 422
Felt. fegyverváltás: << ököl << mágusölő. [0 pontot használtál fel, van még 422.]

le 817 253 leveszed/lerakod a 817. tárgyat a 253. tárgyat
Kiveszed a füledből a hatalom fülbevalóját.
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 422.]

kf 608 1087 249 kézbeveszed/felveszed a 608. tárgyat az 1087. tárggyal a 249. tárgyat
A füledre akasztod az ősmágus fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 422.]
A nyakadba akasztod a jégisten amulettet. [0 pontot használtál fel, van még 422.]
Előkészíted a bumerángot. [0 pontot használtál fel, van még 422.]

kf 610 kézbeveszed/felveszed a 610. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a pszi katalizátort. [0 pontot használtál fel, van még 422.]

h 248 6 használod a 248. tárgyat
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-62 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+3 max. pszi pont.) Behunyod a szemed, és lenyeled a rücskös követ. Érzed, ahogy az energia szétárad a testedben. Jaj de perzsel! (-60 életpont.) Hosszú ideig fetrengsz, amíg a fájdalom lassan enyhül. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+3 max. pszi pont.) Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-55 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+3 max. pszi pont.) Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-66 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! A pszi katalizátor felfénylik (+3 max. pszi pont.) Nem, ennyit nem ér a dolog - rázod fejed, ahogyan a követ nézed. Olyan gyenge vagy, hogy könnyen belehalhatsz a dologba. [20 pontot használtál fel, van még 402.]

kf 531 kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Leveszed a pszi katalizátort, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 402.]

h 697 1888 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+35 varázspont, -71 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 402.]

v 198 211 99 elmormolod a 198. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

219 220 221
105
106
107

[211,99] Kisebb hegyek emelkednek itt.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Tud Ákos formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felfedeztél egy oltárt. Elenios híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy barátság szent tüzét. Felfedeztél egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mocsári penke ládikóba-> (186,106)-> 1 arany, -2 ÉP] Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
[-100 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 392.]

be 79 bemész a 79. titkos labirintusba
Megkezded a felderítést. Munkádat siker koronázta! Megvan a bejárat. Odabent sötét honol. Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod az infralátás varázslatot! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Most már nincs visszaút: bátraké a szerencse! Megindulsz a befelé vezető úton. [5 pontot használtál fel, van még 387.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a ryuku futárcsizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 387.]

lm 33 38 45 mozogsz 33 38 45
Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Az út itt elkanyarodik. [11. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [12. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 23 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Életpontod a kritikus érték alá zuhant. Ezért óvatosságod mostantól 5: Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [29. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [31. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy degradátor lakik itt. Kemény ellenfélnek látszik, erre úgy látszik, nem jutsz tovább. Ismét a térkép szerinti 30. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[36 pontot használtál fel, van még 351.]

lm 51 54 68 mozogsz 51 54 68
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 351.]

lm 76 84 mozogsz 76 84
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 351.]

kf 1530 kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a ryuku futárcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

vv 109 73 73 elmormolod a 109. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [2 pontot használtál fel, van még 349.]
18 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 349.]
18 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 349.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[212,98] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy csillezsályát. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy hegyi góliát. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy hegyi óriás. Amikor elhal a zaj, előmászol.


(Továbbmész...) [213,97] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Találsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Találsz egy elhagyott bányát. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ráismersz a távolodóra. Egy umbatari bromag. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.


(Továbbmész...) [214,96] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal rájössz, hogy egy woorgard ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. [24 pontot használtál fel, van még 325.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[213,95] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Felismered. Ez egy ősdentor. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kristálypalotát. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

(Továbbmész...) [212,94] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy ekharion nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy tudatrombolás pszi hatás. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az ekharion bal oldalát. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Elszántan ellenfeledre támadsz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion bal oldalát. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Nitmák pengével felnyitod az ekharion szőrös kezét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 118 életpontot sebeztél. Könnyedén félreszökkensz az ekharion csapása elől. Az ekharion megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Hoppálé! 1 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 33 aranyat. 2 234 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Békés nézelődésedet egy felbőszült massza zavarja meg. Hát ez vajon hogy kerül ide!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a massza hájtömegét. (6 támadással 137 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan ellenfeledre rontasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza nyakát. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). {GYD:} Nitmák pengével megcsapod a massza hájtömegét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A massza mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A massza pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ütéseket mér a massza a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 3 670 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 136, gyógyulás: 86, összesen: -50 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [211,94] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Csak egy norpadolótika. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bumeráng. Alaposan megsorozod a norpadolótika bal első lábát. (6 támadással 135 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a norpadolótika bal oldalát. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). {GYD:} Nitmák pengével megcsapod a norpadolótika testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 120 életpontot sebeztél. Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A norpadolótika belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A norpadolótika most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 552 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 446, sebződés: 22, gyógyulás: 45, összesen: +23 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy quwarg bolyt. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Nagyot ugrasz, nehogy belepottyanj a jól elrejtett csapdába. Hiszen ez egy szopógödör volt! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Folyamatosan söpörgeted magadról az apró rovarokat, és már majdnem visszafordulsz, amikor végre eléred a boly tetejét. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy kisebb quwarg isten!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét halál varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. 158 életpontot vesztettél. Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. 72 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 230, gyógyulás: 0, összesen: -230 ÉP}

Minden elfeketedik, mintha egy feneketlen kútba zuhannál. A halál nyújtja feléd ölelő karjait. [59 pontot használtál fel, van még 266.]
Az örökkévalóságnak tűnő pillanat után azonban furcsa dolog történik: gyomrod a torkodba, lábad a fejed fölé ugrik - igen furcsa érzések egy halott számára! Aztán, a füstölve eltűnő deus ex machina helyére pillantva rádöbbensz, hogy mi is történt: az utolsó pillanatban a csodálatos varázstárgy nemcsak hogy megmentett a biztos pusztulástól, hanem még valamennyit gyógyított is rajtad. (+382 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

210 211 212 213 214 215
93
94
95
96
97
98
99
100
(211,94) norpadolótikák (#226), quwarg boly (#359), 26. jellempróba, szopógödör (#177), Tharr oltár, kisebb quwarg isten (#213)
(211,99) a 79. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), Elenios oltár, barátság szent tüze (#484), vaskohó (#155), tündöklő szobor (#1587), szopógödör (#177), érclelőhely
(212,94) ekharionok (#232), érclelőhely, massza (#217)
(212,98) egy ismeretlen isten rúnaköve, csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), érclelőhely, hegyi góliátok (#244), hegyi óriás (#397)
(213,95) ősdentor (#282), kristálypalota (#401), 50. jellempróba
(213,97) Dornodon oltár, elhagyott bánya (#1685), érclelőhely, umbatari bromag (#770)
(214,96) woorgardok (#231), oltár, 28. jellempróba, érclelőhely

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[210,95] A bozótost dombság váltja fel. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy mantikór. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Utad során felfedezel egy kazmárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen! Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. [0 pontot használtál fel, van még 266.]
Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) [0 pontot használtál fel, van még 266.]

m 8 8 2 mozogsz északra, északra, keletre
[210,94] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő szánalmas pondró mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bumeráng. Alaposan megsorozod a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (6 támadással 166 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (7 támadással 425 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Nitmák pengével néhányszor megcsapod a szánalmas pondró testét. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel párszor keményen megütöd a szánalmas pondró testét. (2 támadással 125 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {GYD:} Nitmák pengével megkarcolod a szánalmas pondró testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A szánalmas pondró belecsíp a derekadba. (1 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A szánalmas pondró összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 6 pondróvért. [pondróvér ládikóba-> (186,106)-> 24 arany, -2 ÉP] 4 805 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 931, sebződés: 209, gyógyulás: 198, összesen: -11 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

(Továbbmész...) [210,93] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [211,93] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ősi csatamezőt.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. A halálhozó csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a halálhozó nyakát. (6 támadással 130 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (21 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halálhozó testét. (8 támadással 362 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). {GYD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a halálhozó bőrszárnyát. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 115 életpontot sebeztél. Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 49 életpontot vesztettél. Komoly sebet ejt a jobb könyöködön a szörny csőrével. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 35 életpontot vesztettél. A halálhozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 687 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 761, sebződés: 242, gyógyulás: 133, összesen: -109 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Az idilli csendet megtöri valami. Egy felbőszült massza rohamoz meg!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. 64 életpontot vesztettél. Borzalmasan szomjazni kezdesz. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a massza testét. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza jobb első lábát. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). {GYD:} Nitmák pengével felnyitod a massza csápját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 127 életpontot sebeztél. Több csapást kapsz a massza farkától. (4 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A massza csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Mielőtt észbe kapnál, a massza megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (3 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Több csapást kapsz a massza farkától. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Gyorsan félrelököd. A massza sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (5 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 4 731 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 574, sebződés: 190, gyógyulás: 89, összesen: -101 ÉP}

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [34 pontot használtál fel, van még 232.]

m 2 5 mozogsz keletre, délnyugatra
[212,93] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kinyílt phua-kúpot. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Az idilli csendet megtöri valami. Egy felbőszült massza rohamoz meg!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a massza förtelmes hasát. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza förtelmes hasát. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Nitmák pengével végigvágod a massza jobb oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Gyengül a védelmed - a massza ollója véres sebeket ejt a testeden. (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A massza belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a massza szarva. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A massza összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 4 116 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 98, gyógyulás: 70, összesen: -28 ÉP}


(Továbbmész...) [211,94] Még mindig bozótos. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy quwarg bolyt. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Ekkor egy váratlan dolog történik, valami puhára lépsz, és zuhanni kezdesz. Villámgyorsan előre vetődsz, nehogy beleess a rejtett csapdába. Miután kiliheged magadat, hátranézel. Egy szopógödör! Áldod a szerencsédet, hogy nem estél bele. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy szánalmas pondró lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bumeráng. Alaposan megsorozod a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Szerencsére féreugrottál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (6 támadással 374 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). {GYD:} Nitmák pengével megvagdalod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). A szánalmas pondró belecsíp a derekadba. (1 támadástól 102 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel néhányszor megcsapod a szánalmas pondró testét. (3 támadással 235 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). {GYD:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a szánalmas pondró jobb oldalát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A szánalmas pondró belecsíp a derekadba. (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Véres nyál csordul ki a szánalmas pondró száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 5 pondróvért. [pondróvér ládikóba-> (186,106)-> 20 arany, -2 ÉP] 4 805 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1002, sebződés: 203, gyógyulás: 212, összesen: +9 ÉP}

Békés nézelődésedet egy felbőszült massza zavarja meg. Hát ez vajon hogy kerül ide!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bumeráng. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza testét. (4 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Nitmák pengével végigvágod a massza egyik karját. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Bár ügyesen védekezel, a massza sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (3 támadástól 119 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 33 életpontot vesztettél. Agyarával a massza a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Patájával a massza kissé megtaszít. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Csáprágójával a massza megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a massza szarva. (3 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 4 045 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 221, gyógyulás: 106, összesen: -115 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 216.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 166.]

* 1. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
Leveszed a jégisten amulettet, majd a nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 161.]

* 3. BP: h 1271 68 0 használod az 1271. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

* 4. BP: hh 1228 1554 1534 használod az 1228. tárgyat az 1554. tárgyat az 1534. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 161.]
Megfújod az aenouth ködkürtöt. A hangszer hangja repedést nyit az anyagi világ szövetén, s a kapun pillanatokon belül átlép az első élőholt teremtmény. Pont, ahogy remélted! Egy lidércóriás az! Már készen is állsz arra, hogy te mérd rá az első csapást!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a lidércóriás testét. (6 támadással 111 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (34 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Mágusölővel néhányszor megcsapod a lidércóriás testét. (6 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Nitmák pengével néhányszor súrolod a lidércóriás bal lábát. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A lidércóriás leken néhány pofont. (2 támadástól 97 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Mágusölővel végigvagdosod a lidércóriás testét. (6 támadással 259 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). {GYD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a lidércóriás testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Mielőtt észbe kapnál, a lidércóriás megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Te itt életveszélyben vagy. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 858, sebződés: 201, gyógyulás: 186, összesen: -15 ÉP}

Elégedetten csomagolod el a ködkürtöt. [16 pontot használtál fel, van még 145.]
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-8 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg királynő!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 90 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő testét. (6 támadással 61 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel iszonyatosan megcsapod a quwarg királynő testét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Nitmák pengével végigvágod a quwarg királynő torát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 réz papi karkötőt [réz papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP]. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 104.]

* 5. BP: ep 534 100 0 építed az 534. tárgyat 100 pontért
Elkezdesz építeni egy Chara-din monolitját. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült a Chara-din monolitja. 309 tapasztalati pontot kaptál. [Rahn ékkő:] 12 716 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [100 pontot használtál fel, van még 4.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. 1 aranypikkely és 1 sötét tekercs megsemmisítette egymást. Elmúlik az üstben főzött étel hatása. Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 27, 18.
Jelenleg 2498 felépült monolit, és 10937 lerombolandó oltár van Ghallán. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. 4 kaját nyel le a pikkelyes ptog. 3 kaját töm magába az ezoterikus mardel. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Most már nem aggódsz a labirintusok csapdái miatt: óvatosság beállításod újra a régi (azaz 0). Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 450 pontot. A következő körben tehát 454 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ELMETÁGÍTÁS (504. TUDATI KÉPESSÉG)
Közismert tény, hogy a tudati energiák sok mindenben hasonlítanak az elmédben termelődő pszi-hez. Hasonló alapelveket követve működik, és hasonlóan irányítható mindkettő. Számos pszi-technika ki is használja ezt a hasonlóságot, talán nem kell ezekre külön kitérnem. A tudati entitással kapcsolatos erőfeszítésetek még inkább megmutatta, hogy ez az alaptézis mennyire helytálló! A siker, és ahogy a lehetőségek megnyíltak előttetek, felnyitotta a szemeteket. Te és tudattársaid rájöttetek, hogy amit eddig tudtatok a pszi-ről az csak a jéghegy csúcsa. Olyan perspektíva tárult fel előttetek, amiről eddig még csak álmodni sem mertetek! Elmétek mindeddig nem volt képes tökéletesen befogadni a végtelent, hiszen félő volt, hogy ebbe beleőrülnétek! Most azonban, mintha egy láthatatlan gát szakadt volna át, az elmétek kitágult, felszabadult, és ezzel együtt a pszi-energia befogadására szolgáló kapacitása is megnövekedett. (Ha már birtokában vagy a pszi-gyűjtés metódusának, akkor a maximális pszi pontjaid ötszörösét (de minimum 500 pszi pontot) leszel képes elmédben egyszerre befogadni, és amíg a maximális pszi pontod háromszorosánál kevesebb z aktuális pszi pontjaid száma, addig maximális lesz a kör eleji regenerációd.)

AZ ELME FÖLÉNYE (116. PSZI KÉPESSÉG)
Az Elme Fölénye nagyhatalmú képesség, amelynek segítségével egy teljes fordulóra megnövelheted mentális támadásaid erejét. Ellenfeleidnek ahányszor csak mentálisan kell ellenállniuk egy támadásodnak, kapnak -6 -ot a szerencséjükre, így támadásod jóval nagyobb eséllyel lesz sikeres. Használatához 5 TVP-t és 16 pszi pontot kell elköltened. Az Elme Fölénye különösen nagy szolgálatot tehet az Olimpián!

KARAKTERLAP

Lorelai, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Chara-din nagyhatalmú főpapja vagy. A Káosz Lordjai (#9147) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 309. fordulód.

Erő: 40 (60) Szint: 34 Merészség: 8/10 Magasság: 106 cm
IQ: 45 (54) Támadás: 73 (76) Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 44 (55) Védekezés: 94 (100) Menekülés: 18 % Életkor: 97/162 év
Egészség: 36 (43) Életpont: 579/217 Jellem: gonosz (558) Tul. pont: 1
Szerencse: 35 (52) Varázspont: 1600/0 Pénz: 8199 arany Kép. pont: 70
Tudatpont: 84/9 Pszi pont: 191/18 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 35
Eddig összesen 3448 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 53 095 TP-t kaptál. Jelenleg 5 218 742 TP-d van. A következő szinthez még 281 258 TP szükséges. Trófeáid: hegyi óriás, őrjáratozó katona, kisebb quwarg isten. A 262. fordulódban 5026 arany került a bankszámládra. 6207 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/34 ökölvívás: 28/39 (+10%) szúrófegyverek: 18/45
vágófegyverek: *31/100 ütőfegyverek: *20/102 dobófegyverek: 32/43 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mágusölő (#422)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); bumeráng (#249) (12 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
211,94 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 189,101
Kisebb kívánság: legutóbb 2015. évben 9. hónapban.
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 57

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/4 Max életkor 932 év Átcsoportosítási és instabil keret: 399 921 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 46/74 (+66%) 2. nyomkövetés: 50/24 3. lopás: 1/43
4. mászás: 11/43 (+9%) 5. csapdakészítés: 22/34 (+5%) 6. csapdaészlelés: 12/11 (+6%)
7. gyógyítás: 39/90 8. titkosírás: 3/45 9. felderítés: 26/36
10. szörnyidomítás: 11/83 11. teológia: 82/91 (+18%) 12. taumaturgia: 59/83 (+9%)
13. szerencsejáték: 1/26 14. versengés: 9/0 (+9%) 15. harcművészetek: 25/21
16. zene: 9/49 17. szörnyismeret: 30/49 18. pszi: 26/68 (+68%)
19. zárnyitás: 13/28 20. vadászat: 5/75 21. bányászat: 17/54 (+77%)
22. úszás: 7/84 23. főzés: 2/91 (+24%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 33

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 33% életpont alatt (életszívás III (#128))
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz sötét italt (#284) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 12 darabot ), kerek követ (#19) (max. 12 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer), kristályfolyadékot (#449) (max. 2 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 1500 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 10 TVP-ért
mászol max. 105 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
tetemember (#123), jók (#990), Cseresznyevirág (#1184) (csak egyszer), Vemhes Guppi (#4528), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
ember (#1), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) káoszcsapás (#200, 10 VP)
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP)
káosz szava (#207, 25 VP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) Chara-din lesújt (#223, 25 VP) ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) csupasz izom (#28) jellemrejtés (#23)
erőpajzs III (#127) hatalomvarázs (#220) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
káoszcsapás (#200), káosz szava (#207), Chara-din lesújt (#223)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162), agytaposás (#180)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> kardszárnyú pocok (#152) tűzgolyó (#155) >> quwarg királynő (#153)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +7 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
2.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot!
3.) Előttem az univerzum minden lénye fejet kell, hogy hajtson. Imádkozz úgy, hogy közben parancsaidat egy triklem drakolder lesi!

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 113 (limit: 786), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 3, a pontszámod: 16 980.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XL. olimpián.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 76, pontszámod: 912.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 524, a megölt vezérek száma: 3, a pontszámod: 72 935.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a kapcsolat (248)
a monolit imádása (264)
a butaság ára (273)
ima a monolitokért (276)
monolit érzékelés (341)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
káoszmágia (400)
a káosz elszabadul (410)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 484 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
vakmerőség (526) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 56 TU. szükséges még: 94 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
11 kaja (#2) 1 pirkit (#153) 4 pszi kő (#248)
1 sötét tekercs (#535) 1 tükör (#43) 12 víz (#27)
1 aranypikkely (#415)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
146 arany (#50) 6 borkonyó bibe (#312) 1 kerek kő (#19)
7 mákrózsa virág (#56) 4 moa kristály (#2203) 1 polip szívóka (#391)
1 szárnyas hernyó (#69)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

209 210 211 212 213
92
93
94
95
96
(210,93) Tharr oltár
(210,94) szánalmas pondró (#792), Elenios oltár
(210,95) mantikór (#769), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Dornodon oltár, 32. jellempróba, érclelőhely
(211,93) ősi csatamező (#263), halálhozó (#419), massza (#217)
(211,94) norpadolótikák (#226), quwarg boly (#359), 26. jellempróba, szopógödör (#177), Tharr oltár, kisebb quwarg isten (#213), szánalmas pondró (#792), massza (#217), lidércóriás (#401), quwarg királynő (#153)
(212,93) phua-kúp (#372), 37. jellempróba, massza (#217)

Üzenet küldése a karakternek