Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. márc. 20. 8h:59' EZ A 408. JÁTÉKHETED, 308. FORDULÓD 409. játékheted kezdete: márc. 25. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4114 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 86. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1101. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos torát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra ugrasz. Mágusölővel kicsit megvagdalod a quwarg harcos torát. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {KCC:} Cápafoggal kicsit megsebzed a quwarg harcos torát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1204 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 0, gyógyulás: 31, összesen: +31 ÉP}
Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr fejét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 915 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
cir 63 | vándorcirkusz látogatása 63 |
h 449 | használod a 449. tárgyat |
ff 513 422 28 | felt. fegyverváltás: 513 422 28 |
kb 500 2 518 | kiveszel a bankból az 500. tárgyat (2 darabot) |
m 6 4 5 | mozogsz nyugatra, délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [187,102] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku gólem. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 177 életpontot sebeztél. [+1% tau] Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku gólem testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt a másikra rohansz. Szívkeresővel néhány helyen meghorzsolod a ryuku gólem mellkasát. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a ryuku gólem mellkasát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. A ryuku gólem pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Szívkeresővel gyengén megszurkálod a ryuku gólem testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {GYD:} Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a ryuku gólem fémes combját. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 595, sebződés: 135, gyógyulás: 102, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [186,103] Még mindig füves síkságon vagy. Látsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Egy szénné égett Thargodan tetemét látod, amelyen furcsa, elektromos szikrák futnak végig. A fenébe, itt nincs semmi! Újabb helyet keresel az ásásra. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csapat Chara-din fattya jön feléd.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 170 életpontot sebeztél. [+1% tau] Egy varázslatlopás varázslattal köszönt csatapartnered. A varázslat kudarcot vallott. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Meglengetve a pásztorbotot a másikra támadsz. {GYD:} Pásztorbottal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya jobb karját. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 65 életpontot sebeztél. Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a Chara-din fattya lila testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A 6 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (5 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Pásztorbottal gyengén megütöd a Chara-din fattya jobb karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 71 életpontot sebeztél. Cápafoggal megbököd a Chara-din fattya nyakát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az 1 Chara-din fattya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 813, sebződés: 31, gyógyulás: 91, összesen: +60 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Mnebolath testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-7 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (33 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Marokra fogva a pásztorbotot a másikra támadsz. {KCC:} Pásztorbottal párszor megpöccinted a Mnebolath egyik karját. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. {GYD:} Cápafoggal megérinted a Mnebolath testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A Mnebolath többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 7 aranyad bánja. A Mnebolath összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 vasérc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 66, gyógyulás: 33, összesen: -33 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 202 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Pásztorbottal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 67 életpontot sebeztél. Cápafoggal párszor épp hogy megérintgeted a Chara-din fattya bal karját. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A 6 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (5 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 680, sebződés: 25, gyógyulás: 69, összesen: +44 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agybénítás pszit. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a hatalom szava. A varázslat kudarcot vallott. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Notermanthi izmos testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Pásztorbottal párszor megpöccinted a Notermanthi jobb karját. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 93 életpontot sebeztél. Cápafoggal megérinted a Notermanthi bal lábát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). A Notermanthi mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A Notermanthi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ametiszt medál, egy obszidián karkötő, egy igazgy. fülbevaló és 4 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3600 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 439, sebződés: 43, gyógyulás: 55, összesen: +12 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a bávatag golombár szőrös kezét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Pásztorbottal csak érinted a bávatag golombár ragyás testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. Cápafoggal kicsit megsebzed a bávatag golombár fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A bávatag golombár csapása csak a levegőt találja. Hirtelen elsötétedik az ég. Viharos szél támad. Az éjfekete felhőkből ökölnyi jégdarabok záporoznak rád. Mennydörgés kíséretében hallod: Bűnhődj alávaló gaz gyilkos! (44 életpontot vesztettél) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 44, gyógyulás: 19, összesen: -25 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a szutykos remák szőrös testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Elszántan a másikra rontasz. {GYD:} Pásztorbottal épp hogy eltalálod a szutykos remák egyik csápját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 81 életpontot sebeztél. Cápafoggal épp hogy megszúrod a szutykos remák lebegő nyúlványait. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápjával megérint a szutykos remák. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-10 pszi pont.) (-1 TU.) A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Elmegy a kedved a harctól. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 6, gyógyulás: 19, összesen: +13 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [186,105] Továbbmész a város utcáján.
(Továbbmész...) [186,106] Továbbmész a város utcáján.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Egy halálhozó lesz az ellenfeled.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 306 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. [+1% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó bőrszárnyát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (22 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel valamennyire megsebezgeted a halálhozó testét. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a halálhozó bal szárnyát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 143 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A halálhozó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Karmait felemelve, a halálhozó meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 42 életpontot vesztettél. Erősen belecsíp az oldaladba a halálhozó. (1 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 37 életpontot vesztettél. A halálhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 halálhozó talizmán. 6341 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 870, sebződés: 239, gyógyulás: 94, összesen: -145 ÉP}
m 3 1 | mozogsz délkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [188,106] Továbbmész a város utcáján.
be 632 3 | bemész a 632. épületbe |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
(Továbbmész...) [190,106] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
v 198 152 108 | elmormolod a 198. varázslatot |
185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | |
100 | |
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
107 | |
|
|
|
|
|
|
108 | |
|
|
|
|
|
|
[152,108] A bozótost ritka erdő váltja fel. A ritkás lombozaton itt-ott sugárnyi napfény szűrődik be. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy A Tűzhajú egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sérült drakolich közeledik. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich bal hátsó lábát. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 74 | bemész a 74. titkos labirintusba |
lm 5 5 5 | mozogsz 5 5 5 |
Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 mihlanil dobótőr. Becsapódva, megdöfi a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 mihlanil dobótőr. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a húsevő magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 64 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rohansz. Szívkeresővel gyengén megszurkálod a lebegő gomba húsos törzsét. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). Cápafoggal valamennyire megsebezgeted a lebegő gomba puha kalapját. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). A lebegő gomba mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 kaját. 280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 0, gyógyulás: 77, összesen: +77 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt ellenfeledre rontasz. {KCC:} Szívkeresővel gyengén megszurkálod a lebegő gomba puha kalapját. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). {GYD:} Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a lebegő gomba húsos törzsét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 152 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A lebegő gomba mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A lebegő gomba összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 kaját. 280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 524, sebződés: 0, gyógyulás: 75, összesen: +75 ÉP}
bpk 1 | bef. parancs kivétele: 1 |
bpb 1 | bef. parancs berakása: 1 |
h 2107 | használod a 2107. tárgyat |
ek 40 6 | t. energia kisütése: 40 6 |
ef 40 | energia fejlesztése 40 |
* 2. BP: | átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot) |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: | használod a 396. tárgyat |
Erő: | 46 (66) | Szint: | 34 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 36 (62) | Támadás: | 51 (54) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 72 kg |
Ügyesség: | 36 (43) | Védekezés: | 87 (93) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 42/45 év |
Egészség: | 35 (46) | Életpont: | 607/651 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 34 (70) | Varázspont: | 1438/201 | Pénz: | 1874 arany | Kép. pont: | 16 |
Tudatpont: | 54/42 | Pszi pont: | 174/257 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 28 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/31 | ökölvívás: | 23/7 | szúrófegyverek: | 34/41 (+4%) |
vágófegyverek: | 23/2 | ütőfegyverek: | 22/20 (+18%) | lőfegyverek: | 27/9 (+3%) |
dobófegyverek: | 27/59 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) << mágusölő (#422) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil dobótőr (#599) (1 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -997.); mihlanil nyíl (#597) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
152,108 mezőn táborozol, a 74. labirintusban, 1. szinten, 5. ponton |
Kedvenc táborhely: 194,101 |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 52/58 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 53/20 (+8%) | 3. mászás: | 16/93 |
4. csapdakészítés: | 25/15 (+19%) | 5. csapdaészlelés: | 7/50 (+12%) | 6. gyógyítás: | 58/67 |
7. titkosírás: | 3/95 | 8. felderítés: | 22/47 (+4%) | 9. szörnyidomítás: | 8/60 |
10. teológia: | 59/65 (+5%) | 11. taumaturgia: | 87/26 (+15%) | 12. szerencsejáték: | 4/89 |
13. versengés: | 18/72 (+16%) | 14. harcművészetek: | 25/45 | 15. zene: | 3/55 |
16. szörnyismeret: | 12/48 (+6%) | 17. pszi: | *26/100 | 18. zárnyitás: | 8/86 (+22%) |
19. vadászat: | 11/69 (+7%) | 20. vitalitás: | 1/97 | 21. bányászat: | 26/6 |
22. úszás: | 10/34 | 23. főzés: | 4/16 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 21 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 21 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50) |
ongóliant (#159), quwargok (#9093), ősi szellem (#422), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg őrparancsnok (#677), ősquwarg (#300), kisebb quwarg isten (#213) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | jégmágia (#279) | tárgyvédelem (#178) |
hadiszerencse III (#59) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
23. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
jégcsóva (#41), nagyobb tűzlehelet (#150), agykorbács (#97), agybénítás (#114) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), agytaposás (#180), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégoszlop (#231) | >> | 28. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
2.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 796, pontszámod: 9696. |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
magiometer (314) |
jégmág. hierarchia (391) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
vakmerőség (526) OK |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1431 TU szükséges.) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 7 | arany pikkelyvért (#456) | 14 | tükörpáncél (#519) | 248 | gyöngymangó (#135) | 2 | fpi formázó minta (#419) | 20 | tükör (#43) | 438 | ugh méreg (#166) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 40 | áldott kő (#642) | 43 | jégszilánk (#1128) | 1 | esszenciakristály (#350) | 65 | vámpírfog (#1221) | 2 | mágusköpeny (#453) | 2 | Sshreakza amulettje (#836) | 28 | gyöngymangó (#135) | 6 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1032 | ugh méreg (#166) | 8 | manakristály (#500) | 16 | térhajlító kavics (#1539) | 23 | őskristály-szilánk (#1525) | 66 | szent jogar (#150) | $3 | rejtőköpeny ($277) | 2 | teriád nyílvessző (#1287) | $55 | vasérc ($152) | 11 | mágusszelence (#1076) | 2 | kristályfolyadék (#449) | 1 | Batharak vértje (#739) | $190 | sárkánypikkely ($292) | 1 | törp sisak (#897) | 2 | gyógykenőcs (#313) | 3 | ezüst kulcs (#184) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | kentaurusz szőttes (#1641) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | ametiszt medál (#275) | 1 | aranygyűrű (#193) | 2 | aranylánc (#191) | |||
1 | aranypikkely (#415) | 1 | borostyán függő (#162) | 1 | denevér szimbólum (#140) | |||
1 | dentor bőr (#551) | 3 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | ezüst karkötő (#158) | |||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 1 | jégszilánk (#1128) | 5 | kerek kő (#19) | |||
1 | kristályfolyadék (#449) | 1 | obszidián karkötő (#229) | 1 | réz papi karkötő (#307) | |||
5 | spiritusz (#170) | 2 | szögletes kő (#17) | 1 | vasérc (#152) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
488 | arany (#50) | 1 | galachmit (#310) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | |||
6 | kaja (#2) | 2 | magszim bél (#103) | 2 | manakristály (#500) | |||
2 | pular kristály (#239) | 5 | quwarg tojás (#360) | 1 | szent jogar (#150) | |||
2 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | Tharr Keresztje (#287) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
2 | zöld üveg (#82) |
151 | 152 | 153 | |
107 | |
|
|
108 | |
|
|
109 | |
|
|