307. forduló, 309. forduló, Lorelai összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. szept. 30. 9h:38'
EZ A 558. JÁTÉKHETED, 308. FORDULÓD
559. játékheted kezdete: okt. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1731
SZÁMLA : XXXX

LORELAI KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [210,100] koordinátán.
Vemhes Guppi megkérte a kezedet!
Vemhes Guppi, amikor összefutottatok, adott neked egy ősmágus fülbevalóját (ld. enc.), 34 bumerángot, 5 ezüstshurikent, 3 vas dobónyilat, 6 sötét italt, egy jégisten amulettet (ld. enc.) és 5 pszi követ. Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+17 tvp ). Az aranytermő erszény 61 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 polip szívókát. A teremtés zsákja létrehozott 1 tükröt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+46 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+349 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+43 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) A lottó 1148. hetének nyerőszámai: 9, 28, 14. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: vv 112 203 147 elmormolod a 112. varázslatot a 203. varázslatot a 147. varázslatot
279 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 300 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 472.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szvó-ektoplazma). [0 pontot használtál fel, van még 472.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 purifikátor háj). [0 pontot használtál fel, van még 472.]

* 2. KP: v 1 999 25 elmormolod az 1. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 25 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 467.]

* 3. KP: vv 28 224 23 elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot a 23. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+10 erő). [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 465.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 465.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 463.]

* 4. KP: v 6 999 16 elmormolod a 6. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 458.]

* 5. KP: im 0 0 0 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 458.]

* 6. KP: vv 88 137 127 elmormolod a 88. varázslatot a 137. varázslatot a 127. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 458.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 456.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 454.]

* 7. KP: vv 220 26 73 elmormolod a 220. varázslatot a 26. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 452.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 450.]
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 450.]

* 8. KP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 440.]

* 9. KP: h 1167 14 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 440.]

* 10. KP: v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 410.]

d 56 eldobod az 56. tárgyat
Elhajítasz 1 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 410.]

h 697 6666 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+284 varázspont, -568 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 410.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+45 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+45 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+45 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+45 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+45 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [25 pontot használtál fel, van még 385.]

v 198 219 108 elmormolod a 198. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

209 210 211
99
100
101

[219,108] Füves síkságra érkeztél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Észreveszel egy márványtornyot. Látsz egy álomvirágot. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy ragyás burástya!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Chara-din lesújt. 172 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 774 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.
[-100 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [38 pontot használtál fel, van még 347.]

m 6 8 1 mozogsz nyugatra, északra, északkeletre
[218,108] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy smaragdgólem.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 282 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem smaragd testét. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Meglengetve az agyartőrt a másikra támadsz. {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a smaragdgólem testét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Nitmák pengével végigvagdosod a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A smaragdgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 342 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 750, sebződés: 145, gyógyulás: 95, összesen: -50 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
A földön meglátsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kultúrmasztodon került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy Chara-din lesújt varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 165 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon bal első lábát. (6 támadással 94 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a kultúrmasztodon bal oldalát. (2 támadással 69 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Nitmák pengével súrolod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 123 életpontot sebeztél. Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 24 kaját. 2 722 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 479, sebződés: 47, gyógyulás: 10, összesen: -37 ÉP}

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mammutóriás. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. 416 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a mammutóriás redős bőrét. (6 támadással 129 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mágusölővel végigvagdosod a mammutóriás jobb hátsó lábát. (6 támadással 328 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a mammutóriás tömzsi lábát. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Sikeres döféseket ejt testeden a mammutóriás. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-3 erő forduló végéig). A mammutóriás szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Összetipor lábával. 83 életpontot vesztettél. {GYD:} Mágusölővel épp hogy eltalálod a mammutóriás fejét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). {GYD:} Nitmák pengével épp hogy megvágod a mammutóriás fejét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Sikeres döféseket ejt testeden a mammutóriás. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-3 erő forduló végéig). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Összetipor lábával. 71 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 mammutbőrt. 6 411 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1130, sebződés: 304, gyógyulás: 152, összesen: -152 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+55 életerő). A tereptípus félig kipusztult vidékre változott. [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+60 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [218,107] A terület, amelyre érkezel, kiégett pusztaság. Egy-két nyomorultul élni próbáló bokron kívül semmi élőt nem látsz. A mágusok háborúja talán mégsem tudott mindent elpusztítani. Látsz egy borkonyó cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Hmm, csak egy ezoterikus mardel. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 165 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az ezoterikus mardel fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Az ezoterikus mardel most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (186,106)-> 18 arany, -2 ÉP] 1 583 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [219,106] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, zöld bokrokkal és cserjékkel benőtt síkság. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy szánalmas pondró. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy káosz szava varázslatot. 345 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a szánalmas pondró jobb vállát. (6 támadással 159 életpontot sebezve.) Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Meglengetve az agyartőrt ellenfeledre rohansz. Agyartőrrel jól megszurkálod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (4 támadással 186 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). {GYD:} Nitmák pengével néhányszor megcsapod a szánalmas pondró összehúzódó redőit. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Ocsmány csáprágóját a szánalmas pondró hasadba mélyeszti. (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Agyartőrrel épp hogy megszúrod a szánalmas pondró csúszó-mászó fejét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {GYD:} Nitmák pengével megkarcolod a szánalmas pondró testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 132 életpontot sebeztél. A szánalmas pondró csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 111 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) A szánalmas pondró még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sólyomcsőrt, szereztél 6 pondróvért. [pondróvér ládikóba-> (186,106)-> 24 arany, -2 ÉP] 4 805 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1095, sebződés: 209, gyógyulás: 137, összesen: -72 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Alaposan figyelsz minden gyanús mozgásra. Nem is kell csalódnod megérzéseidben, mivel egy felbőszült massza törtetését hallod.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Chara-din lesújt varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 178 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a massza fejét. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Marokra fogva az agyartőrt a másikra ugrasz. {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a massza tömpe orrát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Nitmák pengével megcsapod a massza tömpe orrát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) A massza farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Hiába próbálsz hátrálni, a massza többször is megmar! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A massza pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 69 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A massza nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A massza jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (5 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 4 525 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 111, gyógyulás: 24, összesen: -87 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az életszívás III varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+97 életerő). [-15 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [48 pontot használtál fel, van még 299.]

m 6 8 8 mozogsz nyugatra, északra, északra
[218,106] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő ongóliant mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy káosz szava. 217 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az ongóliant hatalmas bokáját. (6 támadással 141 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (24 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Marokra fogva az agyartőrt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod az ongóliant testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). {GYD:} Nitmák pengével kissé megkarcolod az ongóliant jobb lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (187,107)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP]. 3 580 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 566, sebződés: 56, gyógyulás: 49, összesen: -7 ÉP}

Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Békés nézelődésedet egy felbőszült massza zavarja meg. Hát ez vajon hogy kerül ide!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a massza lebernyegét. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Agyartőrrel több döféssel felnyársalod a massza lebernyegét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). {GYD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a massza kékes kitinhátát. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 130 életpontot sebeztél. Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-15 pszi pont.) (-2 TU.) A massza fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ütéseket mér a massza a farkával a jobb válladra. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Agyarával a massza kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 3 464 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 494, sebződés: 112, gyógyulás: 66, összesen: -46 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [218,105] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Felfedeztél egy quwarg bolyt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).
(Feltételes mászás:) A boly nyüzsög az undorító kis quwargoktól, de azért te bátran mászni kezdesz fölfelé. Hosszas szenvedés árán felkínlódod magad a boly tetejére. Egy szabályos alakú üreg vezet a mélybe. Leereszkedsz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (6 támadással 61 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Megmarkolva az agyartőrt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester jobb első lábát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Nitmák pengével hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 136 életpontot sebeztél. Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 2 189 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 381, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 kristálygömböt [kristálygömb ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő).
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bumeráng. Alaposan megsorozod a kputtyintó csalán húsos levelét. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Marokra fogva az agyartőrt ellenfeledre támadsz. Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). {GYD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a kputtyintó csalán húsos levelét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 138 életpontot sebeztél. A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kputtyintó csalán száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 7 csepp ragasztót. [ragasztó ládikóba-> (186,106)-> 7 arany, -2 ÉP] 2 884 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 518, sebződés: 18, gyógyulás: 51, összesen: +33 ÉP}

Egy felbőszült massza támad rád. Nyilván a közeli phua-kúpból szabadult ki.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 94 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a massza fejét. (6 támadással 138 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {GYD:} Agyartőrrel több döféssel felnyársalod a massza kékes kitinhátát. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod a massza nyakát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Nem sikerült a massza ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Agyarával a massza a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Beléd öklel a massza! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Mielőtt észbe kapnál, a massza megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (3 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A massza farka jobb karodra és kezedre csap le. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a massza száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 5 053 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 440, sebződés: 258, gyógyulás: 96, összesen: -162 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [218,104] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Látsz egy xantusz-kaktuszt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy Raia szent lovagja közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. 99 életpontot vesztettél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja testét. (6 támadással 135 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Meglengetve az agyartőrt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). {GYD:} Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Raia szent lovagja testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 115 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A Raia szent lovagja összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] 4 215 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 565, sebződés: 126, gyógyulás: 69, összesen: -57 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tyrannoszaurusz rex közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Agyartőrrel több döféssel felnyársalod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). {GYD:} Nitmák pengével kegyetlenül összevagdalod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tyrannoszaurusz rex, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a tyrannoszaurusz rex jobb lábát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). {GYD:} Nitmák pengével kicsit megvágod a tyrannoszaurusz rex bal lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. [tyrex csont ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 3 137 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 537, sebződés: 96, gyógyulás: 100, összesen: +4 ÉP}

Alaposan figyelsz minden gyanús mozgásra. Nem is kell csalódnod megérzéseidben, mivel egy felbőszült massza törtetését hallod.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bumeráng. Alaposan megsorozod a massza bal oldalát. (6 támadással 146 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (21 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az agyartőrt a másikra ugrasz. {GYD:} Agyartőrrel több döféssel felnyársalod a massza jobb vállát. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). {GYD:} Nitmák pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a massza förtelmes hasát. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A massza csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A massza rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Belecsipked a massza a bal karodba és a nyakadba. (4 támadástól 109 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Pengéjét vadul forgatva, a massza újra meg újra lecsap. (4 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 5 289 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 417, sebződés: 273, gyógyulás: 108, összesen: -165 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [59 pontot használtál fel, van még 240.]

m 2 2 4 mozogsz keletre, keletre, délre
[219,104] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Fairlight híveié. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ó! Hiszen ez egy massza. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [220,104] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Itt húzódik a hajdan létezett bo'adhun birodalom nyugati határa. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal tudod, hogy egy óriásmassza volt a rémület okozója. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [220,105] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy óriásmassza. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Észreveszel valamit a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. [24 pontot használtál fel, van még 216.]

m 6 3 mozogsz nyugatra, délkeletre
[219,105] A sík vidéket bozótos váltja fel. Észreveszel egy kinyílt phua-kúpot. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

Alaposan figyelsz minden gyanús mozgásra. Nem is kell csalódnod megérzéseidben, mivel egy felbőszült massza törtetését hallod.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a massza nyakát. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Meglengetve az agyartőrt ellenfeledre támadsz. Agyartőrrel több döféssel felnyársalod a massza fityegő hártyáját. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). {GYD:} Nitmák pengével megcsapod a massza jobb karját. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 128 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a massza csáprágójával. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Beléd öklel a massza! jobb karodat és kezedet találja el. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A massza csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Purifikálódsz. (+5 jóság.) Érdes nyelvével a massza néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 moa kristályt. 4 340 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 467, sebződés: 182, gyógyulás: 78, összesen: -104 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [220,106] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kinyílt phua-kúpot. (ld. enc.) Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy óriásmassza. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.
Összeakadsz Vemhes Guppival. Raia félisten hatalmú felszentelt főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vértjét, egy beholderfej medált, egy bo'adhun gyűrűt, egy bozontfonatot, egy Buqqe karmát, egy csodálatos nyakláncot, egy értépő sarkantyút, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy gólemgyűrűt, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy jégkoronát, egy koponya gyűrűt, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy mind. ametisztjét, egy nap szimbólumot, egy nodonrod kitűzőt, egy not. pusztító éremet, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy ősplazmát, egy q. demoralizátort, egy q. taposó éremet, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy Raia csataszoknyáját, egy rizspapír-vértet, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy Snafall jeges övét, egy Sshreakza amulettjét és egy varkaudar ékkövet visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy fertőzött dr.lárva trófea és egy óriásmassza trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: végtelen hómezőről visszatükröződő jéghideg éj. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Mentális auráját felismered, vakító fehér! Ah, a fenébe vele!
Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. Tudása észrevehetően gyarapodott. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[16 pontot használtál fel, van még 200.]

esk 4528 esküvő a 4528. kalandozót
Szeretnéd, ha feleségül venne Vemhes Guppi. [0 pontot használtál fel, van még 200.]

ef 49 504 energia fejlesztése 49
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-15 TU.] [105 pontot használtál fel, van még 95.]

v 22 187 21 elmormolod a 22. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+150 varázspont.) Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő 21 mérgezett vasnyilat. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 21 vashegyű nyíl, 21 ugh méreg [ugh méreg ládikóba-> (186,106)-> 42 arany, -2 ÉP]. [-21 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 90.]

in 2790 37 45 leírod a 2790. kalandozónak a 37. szörnyet a 45. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy sötét motyogó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) kis bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

in 2790 41 51 leírod a 2790. kalandozónak a 41. szörnyet az 51. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy görgőte. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bőrpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

in 2790 44 76 leírod a 2790. kalandozónak a 44. szörnyet a 76. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Baar-ork. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bronzkulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

in 2790 49 59 leírod a 2790. kalandozónak a 49. szörnyet az 59. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy zombi. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködmangót. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

in 2790 79 66 leírod a 2790. kalandozónak a 79. szörnyet a 66. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy bombagoly. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) szöges bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

in 2894 664 656 leírod a 2894. kalandozónak a 664. szörnyet a 656. tárgyat
Mentálisan üzensz. Sajnos neked sincs információd arról a szörnyről. Sajnos neked sincs információd arról a tárgyról. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

in 2894 777 1551 leírod a 2894. kalandozónak a 777. szörnyet az 1551. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Sajnos neked sincs információd arról a szörnyről. Sajnos neked sincs információd arról a tárgyról. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

in 2894 1731 1578 leírod a 2894. kalandozónak az 1731. kalandozót az 1578. tárgyat
Mentálisan üzensz. Elmondod, hogyan néz ki Lorelai. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) grifftoll kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

in 2894 1757 2194 leírod a 2894. kalandozónak az 1757. kalandozót a 2194. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Elmondod, hogyan néz ki Zúzmara. Sajnos neked sincs információd arról a tárgyról. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

in 2894 2790 2168 leírod a 2894. kalandozónak a 2790. kalandozót a 2168. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Sajnos neked sincs információd arról a kalandozóról. Sajnos neked sincs információd arról a tárgyról. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

* 1. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 90.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 85.]

* 3. BP: h 1271 68 0 használod az 1271. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 85.]

* 4. BP: hh 1228 1554 1534 használod az 1228. tárgyat az 1554. tárgyat az 1534. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 85.]
Előbányászod hátizsákodból a csavart, füstszínű ködkürtöt, Leoneydeas hagyatékát, majd megfújod. A tülkölés megteszi hatását, élőholt teremtmények hada vesz körül, akik a kürt hangjára érkeztek. A többség szétszéled a szélrózsa minden irányába, csupán egyetlen lidércóriás marad itt, hogy most azonnal végezzen veled! (ld. enc.) A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. [16 pontot használtál fel, van még 69.]
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-10 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg nagymester! Jobbnak látod, ha nem keveredsz harcba vele! Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [41 pontot használtál fel, van még 28.]

* 5. BP: ep 534 100 0 építed az 534. tárgyat 28 pontért
Ennyi TVP-ért a munkának nem lenne értelme. [0 pontot használtál fel, van még 28.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 28, 13.
Jelenleg 2497 felépült monolit, és 10955 lerombolandó oltár van Ghallán. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. 4 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. 3 kaját töm magába az ezoterikus mardel. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 28 pontod maradt, ebből a következő körre 28 pontot vihetsz át. Kapsz még 449 pontot. A következő körben tehát 477 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ŐSMÁGUS FÜLBEVALÓJA (608. TÁRGY)
Egy igazi mágus nem utál semmit sem jobban, mint a mágiára immúnis lényeket. Ez az apró, de nagyhatalmú csecsebecse pontosan az ilyen problémák orvoslására szolgál: ha viseled, az antimágikus aurájú lényekre is jó eséllyel tudsz majd varázsolni. Nem csoda, hogy ez a ritka varázstárgy a feketepiacon több ezer aranyat ér.

JÉGISTEN AMULETT (1087. TÁRGY)
Ez a szikrázó, soha el nem olvadó mágikus jégkristályból formázott amulett egyszerre hideg, mint a jégisten érintése, és forró, mint a földmélyi lávapokol. Viselőjét azonnal elemészti, ha túl gyengének találja. Ha azonban legalább 30. szintű vagy, megszelídítheted az amulettet, és szolgálatra bírhatod. Az amulett hidegalapú varázslatokkal szembeni mentődobásodat 8-cal növeli meg, valamint ad +3 védettséget és +50 max. ép-t. Ezenkívül nem kell többé félned a sarki hidegtől, nem fagyoskodsz többé - bundát sem kell viselned ahhoz, hogy védett legyél a hidegtől.

NAGYOBB PHUA-KÚP (1410. TEREPTÁRGY)
Ismét elcsodálkozol a rég letűnt moa civilizáció rejtelmes örökségén, mikor szájtátva körüljárod ezt a fantasztikus valamit. A Ghallán itt-ott megtalálható, fura szörnygenerátorokkal való hasonlósága szembeötlő, de ez a majd' hét méter magas képződmény minden vonatkozásában monumentálisabb azoknál. Fémből készült, bár nem sejted miféléből, és a kovácskalapács nyomát sem lehet felfedezni rajta. Olyan sima, mint a szorgos kezek által tükrözőre csiszolt ónkelyhek oldala, és még színében is azokhoz hasonlatos. Ha alaposabban szemügyre veszed a felületén körbefutó hajszálvékony rovátkákat és kusza karcolatokat, lassan megérted, hogy azokat nem a szeszélyes természet ejtette a phua-kúp testén, hanem ábrázolnak valamit! Ahogy egyre csak meresztgeted a szemed, és beleveszel a részletekbe, még a könnyed is kicsordul a nagy összpontosítástól. Hiszen. Ezek ghallai szörnyek! Szörnyek a kúpon körös-körül, mindenütt, a tövétől egészen a legtetejéig, hihetetlen mennyiségben és változatosságban! Most így belegondolva elég nyilvánvalónak tűnik, hogy már a moák is tanulmányozták a körülöttük élő lények világát. Némelyiküket azonnal felismered, mert sokszor volt már szerencséd hozzájuk, míg néhányukról csak hallottál, és akad teljesen ismeretlen is közöttük. Hamar rájössz, hogy van egy bizonyos szörny, aminek a rajzolata sokkal erőteljesebb, mint a többié. Talán a kúp felnyitásához elegendő lenne csakis ezzel az eggyel foglalkozni. Talán az odébb talált ákombákomsorozatot hozzá tudod rendelni. Egy kísérletet minden bizonnyal megér. Ha úgy döntesz, próbát teszel, először add ki a KUT parancsot 5 TVP-ért. Készülj fel rá, hogy itt sokkal nehezebb dolgod lesz, mint a közönséges phua-kúpoknál! Ha rájössz az ajtót nyitó varázsszóra (vagyis hogy mi a szörny száma, ami a megfejtés), mondd ki azt fennhangon a JLK <kód> parancs segítségével, aztán várakozz 5 TVP-nyi ideig. Ha jól gondolkodtál, a kúp bejárata hangtalanul felnyílik, és te máris szembenézhetsz az ismeretlennel odabenn. Ám ha elsőre nem jártál sikerrel, akkor se csüggedj! Egy kis fejtöréssel még helyes eredményre juthatsz! [Lehetőséged van a TIM <TVP> parancs használatára is. Ekkor az elköltött tevékenységpontot a megfejtés kiötlésére fogod fordítani. Ha a TIM parancs sikeres, a jelszó kimondására már nincs is szükség, az utolsó 5 TVP ugyanis pont erre kell majd. Ha biztosra akarsz menni, legalább 150 TVP-t költs el a jelszó megfejtésére!]

ÓRIÁSMASSZA (840. SZÖRNY)
Már jól tudod, hogy a phua-kúpok mindegyikében megtalálható egy szörnygenerátor nevű varázsdoboz, és ez a ryuku kontinensen talált nagyobb phua-kúpokban sincs másképp. A különbség az általa generált massza erejében rejlik, mert míg a Ghallán talált moa építmények már nem tudtak a te hatalmadhoz méltó ellenfelet előállítani, az itteni ősi szerkezetek sokkal izmosabb, irtózatosabb bestiákat készítenek. Ha úgy érzed, nem birkózol meg velük, nem árt, ha beszerzel magadnak néhányat a forgalomban lévő masszariasztók közül. Ha mégis sikerül győzedelmeskedned, különféle komponenseket vághatsz ki áldozatod testéből, majd folytathatod a kincsvadászatot a phua-kúp békésebb felderítésével.

LIDÉRCÓRIÁS (401. SZÖRNY)
Bár a viharóriások nagyhatalmú teremtmények, nem legyőzhetetlenek. Ha egy-egy magányos viharóriás kivívja egy Thargodan herceg haragját, akkor megsemmisülése bizonyos, és pusztulása után lelke nem nyugodhat, a herceget szolgáló lidércként kell a Sötét Földön bolyongania. Ezek a jellem nélküli élőholtak csatában félelmetes ellenfelek, akár fagyos leheletükről, akár jeges, csontig hatoló érintésükről van szó. Az egyetlen ok, amiért valaki egy lidércóriásra támad, annak reménye, hogy rátalál az óriásnál rejtett mesés kristályra...

KARAKTERLAP

Lorelai, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Chara-din nagyhatalmú főpapja vagy. A Káosz Lordjai (#9147) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 308. fordulód.

Erő: 40 (62) Szint: 34 Merészség: 8/10 Magasság: 106 cm
IQ: 45 (56) Támadás: 73 (76) Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 43 (56) Védekezés: 95 (101) Menekülés: 18 % Életkor: 97/162 év
Egészség: 36 (45) Életpont: 579/47 Jellem: gonosz (556) Tul. pont: 1
Szerencse: 35 (54) Varázspont: 1600/129 Pénz: 8053 arany Kép. pont: 70
Tudatpont: 84/0 Pszi pont: 173/254 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 3438 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 62 314 TP-t kaptál. Jelenleg 5 165 647 TP-d van. A következő szinthez még 334 353 TP szükséges. Trófeáid: hegyi óriás, őrjáratozó katona, kisebb quwarg isten. A 262. fordulódban 5026 arany került a bankszámládra. 6181 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/34 ökölvívás: 28/29 szúrófegyverek: 18/45 (+65%)
vágófegyverek: *31/100 (+7%) ütőfegyverek: *20/102 dobófegyverek: 32/39 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: agyartőr (#420) << mágusölő (#422) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); bumeráng (#249) (12 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
220,106 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 189,101
Kisebb kívánság: legutóbb 2015. évben 9. hónapban.
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 57

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 932 év Átcsoportosítási és instabil keret: 399 921 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 46/8 (+44%) 2. nyomkövetés: 50/24 (+55%) 3. lopás: 1/43
4. mászás: 11/34 (+15%) 5. csapdakészítés: 22/29 (+5%) 6. csapdaészlelés: 12/5
7. gyógyítás: 39/90 8. titkosírás: 3/45 9. felderítés: 26/36
10. szörnyidomítás: 11/83 11. teológia: 82/73 (+50%) 12. taumaturgia: 59/74 (+5%)
13. szerencsejáték: 1/26 14. versengés: 8/91 (+9%) 15. harcművészetek: 25/21
16. zene: 9/49 17. szörnyismeret: 30/49 18. pszi: *25/100
19. zárnyitás: 13/28 20. vadászat: 5/75 21. bányászat: 16/77 (+11%)
22. úszás: 7/84 23. főzés: 2/67

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 32

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 33% életpont alatt (életszívás III (#128))
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz sötét italt (#284) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 12 darabot ), kerek követ (#19) (max. 12 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer), kristályfolyadékot (#449) (max. 2 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 1500 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 10 TVP-ért
mászol max. 105 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
tetemember (#123), jók (#990), Cseresznyevirág (#1184) (csak egyszer), Vemhes Guppi (#4528), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
ember (#1), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) káoszcsapás (#200, 10 VP)
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP)
káosz szava (#207, 25 VP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) Chara-din lesújt (#223, 25 VP) ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) csupasz izom (#28) jellemrejtés (#23)
szemmelverés (#137) erőpajzs III (#127) hatalomvarázs (#220) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
káoszcsapás (#200), káosz szava (#207), Chara-din lesújt (#223)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162), agytaposás (#180)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> kardszárnyú pocok (#152) tűzgolyó (#155) >> quwarg királynő (#153)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +7 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
2.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot!
3.) Előttem az univerzum minden lénye fejet kell, hogy hajtson. Imádkozz úgy, hogy közben parancsaidat egy triklem drakolder lesi!

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 109 (limit: 771), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 3, a pontszámod: 16 446.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XL. olimpián.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 76, pontszámod: 912.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 524, a megölt vezérek száma: 3, a pontszámod: 72 935.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a kapcsolat (248)
a monolit imádása (264)
a butaság ára (273)
ima a monolitokért (276)
monolit érzékelés (341)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
káoszmágia (400)
a káosz elszabadul (410)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 65 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 15 TU szükséges.)
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
vakmerőség (526) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 56 TU. szükséges még: 94 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
17 isteni könnycsepp (#260) 1 mákrózsa virág (#56) 21 mérgezett vasnyíl (#187)
1 varázskő (#305) 1 bumeráng (#249)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
220 arany (#50) 6 borkonyó bibe (#312) 12 kaja (#2)
1 mammutbőr (#1078) 5 moa kristály (#2203) 1 polip szívóka (#391)
21 vashegyű nyíl (#176) 12 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

217 218 219 220 221
103
104
105
106
107
108
109
(218,104) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 31. jellempróba, Raia szent lovagja (#239), tyrannoszaurusz rex (#160), massza (#217)
(218,105) quwarg boly (#359), 24. jellempróba, quwarg nagymester (#214), kputtyintó csalán (#247), massza (#217)
(218,106) ongóliant (#159), érclelőhely, massza (#217)
(218,107) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), ezoterikus mardelek (#184)
(218,108) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), smaragdgólem (#417), kultúrmasztodonok (#227), mammutóriás (#749)
(219,104) Fairlight oltár, 49. jellempróba
(219,105) phua-kúp (#372), 41. jellempróba, massza (#217)
(219,106) szánalmas pondró (#792), Leah rúnaköve, Leah oltár, massza (#217)
(219,108) márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 46. jellempróba, ragyás burástya (#111)
(220,104) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(220,105) 30. jellempróba
(220,106) nagyobb phua-kúp (#1410), 23. jellempróba, Raia oltár, Vemhes Guppi (4528. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek