307. forduló, 309. forduló, Mr. Elem-Elek összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. okt. 20. 14h:42'
EZ A 623. JÁTÉKHETED, 308. FORDULÓD
624. játékheted kezdete: okt. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #1666
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

MR. ELEM-ELEK KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [199,51] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 10 rókafarkat (119 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak. Épp a legutóbbi labirintus kifosztásán merengsz, amikor rúgkapálva megérkezik a Trikornis Futárszolgálat egyik küldönce. Weisser Riese adott fel valamit! Talán még sikerül bepasszírozni a tárgyakat a hátizsákodba: 1 natharion gömböt. Álmodban különös párossal találkozol napnyugtakor: egy ezüstszín trikornis háton lovagló vikócmajom közeledik feléd. Ahogy odaérnek hozzád, egy csomagot dob feléd az apró maki, amit épp csak el tudsz kapni. Weisser Riese a feladója! Na nézzük, mit küldött: 4 áldott követ. Álmodban különös párossal találkozol napnyugtakor: egy ezüstszín trikornis háton lovagló vikócmajom közeledik feléd. Ahogy odaérnek hozzád, egy csomagot dob feléd az apró maki, amit épp csak el tudsz kapni. Weisser Riese a feladója! Na nézzük, mit küldött: 6 íjászkencét. Pihenésed egyik éjszakáján lódobogásra riadsz fel, de megnyugodva látod, hogy csak a Trikornis Futárposta egy újabb küldeménye érkezett meg. Ez egy csomag Weisser Riese tárgykészletéből és a következőt tartalmazza: 1 univerzum nektárját.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 életköves gyűrűt (410 arany), 20 rókafarkat (203 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak. A Trikornis Futárszolgálat egyik nap küldeményt hoz. Eleven Pokolkirály adta fel, és a következőt tartalmazza: 40 sáfrányport.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 esszenciakristályt (950 arany). Mivel nem volt nálad elég készpénz, a maradék összeget a bankszámládról utalod át az Aukciós Háznak.
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+156 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+32 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Kellemesen nyugtázod a kasztroplanáris uralom hatását. Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 680. hetének nyerőszámai: 24, 22, 23. 2 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 4 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy zoloboo sámán nyomára bukkanj. Keresgélésedet, hála szakértelmednek, siker koronázza.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szárazság varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a zoloboo sámán fekete testét. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Baghar korbácsával megütöd a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2000 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 641.]

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 639.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 637.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-15 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 637.]

* 2. KP: elmormolod az 59. varázslatot a 182. varázslatot a 165. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 635.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-17 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [2 pontot használtál fel, van még 633.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 631.]

v 1 9999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-13 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 626.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +98 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 626.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +5 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 621.]

h 634 használod a 634. tárgyat
Behörpintesz egy adag univerzum nektárját. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( tested megedződött a megpróbáltatástól, +24 max. életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 621.]

vv 19 70 72 elmormolod a 19. varázslatot a 70. varázslatot a 72. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 619.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 618.]
0 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 9 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 618.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[198,52] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy bűbájlidérc. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tűzbokrot. Felfedeztél egy tímárkunyhót. Megtudod, hogyan szerezhetsz Ezüstmágus kürtöt. (ld. enc.) Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Wiftohi el Dohren formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Látsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy megsebesített kputtyintó csalán. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 34 életpontot sebezve.) A lény kputtyint! Micsoda szörnyűség! Egy pillanatig megdermedsz, de aztán megnyugodva látod, hogy megúsztad a borzalmas kputtyintást. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a kputtyintó csalán egyik csápját. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Baghar korbácsával súrolod a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi hatás! A kputtyintó csalán csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kputtyintó csalán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 1179 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 10, gyógyulás: 25, összesen: +15 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 603.]

le 692 691 615 leveszed/lerakod a 692. tárgyat a 691. tárgyat a 615. tárgyat
Leveszed a ryuku csizmát.
Leveszed a ryuku nadrágot.
Leveszed az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 603.]

kf 317 865 615 kézbeveszed/felveszed a 317. tárgyat a 865. tárggyal a 615. tárgyat
Felhúzod a varkaudar csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 603.]
A nyakadba akasztod a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 603.]
Leveszed a natharion gömböt, majd a nyakadba akasztod az Ovgun nyakláncát. [0 pontot használtál fel, van még 603.]

kb 687 690 693 kiveszel a bankból a 687. tárgyat (690 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 ryuku karvédőt. Kiveszel a bank széfjéből 1 ryuku kesztyűt. Kiveszel a bank széfjéből 1 ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 603.]

kb 689 688 kiveszel a bankból a 689. tárgyat (688 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 603.]

kt 697 elkészíted a 697. tárgyat
Sajnos nincs nálad ryuku sisak, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy Ezüstmágus kürtöt kaphass.
[0 pontot használtál fel, van még 603.]

bb 211 37 beraksz a bankba a 211. tárgyat (37 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 37 sáfrányport. [0 pontot használtál fel, van még 603.]

bb 716 500 350 beraksz a bankba a 716. tárgyat (500 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 Zinthurg pallost. Beraksz a bank széfjébe 4 manakristályt. Beraksz a bank széfjébe 1 esszenciakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 603.]

v 96 182 31 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(198,52) bűbájlidérc (#761), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tímárkunyhó (#684), 43. jellempróba, Sheran oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), kputtyintó csalán (#247)
(199,51) zoloboo sámánok (#230)

[182,31] Egy kisebb településhez érkeztél.

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy tolvajcéh (699. épület.).
Összefutsz Csákányos Blendorral. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy angyalok gyűrűjét, egy cetbőr válltömést, egy csillogó nyakéket, egy csontamulettet, egy dalebg.kristályvértet, egy Dühöngő nadrágját, egy értépő sarkantyút, egy háború gyűrűjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hókeresztet, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mithril kesztyűt, egy ogre övet, egy szirén köpenyét, egy tűzúr csizmáját, egy varkaudar szimbólumot és egy Xanathal karkötőjét visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy ezerszemű bestia trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: éjfekete, akárcsak a Tiéd. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 593.]

be 699 bemész a 699. épületbe
Lassan megközelíted a tolvajcéh bejáratát, majd az öklöddel benyomod a tölgyfaajtót. Egy körülbelül harminc láb hosszú folyosóra jutsz, melynek végében egy másik ajtót pillantasz meg. A folyosót beesett arcú, borostás, pálinkától bűzlő alak őrzi. Ahhoz képest, hogy beléptedkor még minden lelkiismeret furdalás nélkül, horkolva aludt, hátát a falnak támasztva, most meglehetősen gyorsan tápászkodik fel a földről.
- Ki vagy? - kiáltja feléd, és miközben lándzsája hegyét mellkasodnak szegezi, kivillannak gusztustalanul sárga fogai. Miután felvilágosítod róla, hogy úgy hallottad, ez az épület már számtalan tolvajt tanított ki Ghalla legenyvesebb kezű kalandozói közül, a fickó arckifejezése megváltozik. - Hö... és aztán mi van? Mit akarsz? Tűnj el, nincs itt semmi keresnivalód! - Dühbe gurulsz a fickó látszólagos fafejűségén, hát nem látja, hogy te is egy vagy az őstehetségnek számító tolvajok közül?
- Jól van, megyek - mondod, és mintha csak véletlenül történne, kiejted az imént a zsebedbe rejtett tőrt, amit a fickó övéről emeltél le. Már korábban megfigyelted, mennyire egyedi a drágakő csillogású nyél mintázata.
- Hé te! Állj! - kiált rád a férfi, mielőtt kezed elérné a kilincset. - Ez az én késem! - Felemeli a földről a fegyvert, és visszadugja az övébe. - Gyere velem! - mondja, miközben elindul a folyosó távoli végében álló ajtó felé. Hát nem tanulja meg ez a fickó, hogy neked nem szabad hátat fordítani?! Mindegy, a nyomában maradsz, és közvetlenül utána lépsz be az ajtó mögötti díszes csarnokba. Először a gigantikusan bonyolult csillár ragadja meg a figyelmedet, melynek értékét számtalan féle árnyalatú és csillogású drágakő emeli megfizethetetlen magasságokba. Alatta ehhez képest túl egyszerű faasztal áll, melynek túlsó végében egy körszakállas férfi ül. Éppen beazonosíthatatlan alapanyagokból készített ebédjének elfogyasztásában zavartad meg.
- Ez a fickó... - szólal meg kísérőd fizikumához képest túl alázatos hangon, miközben a karodra teszi a kezét. - ... tehetségesnek néz ki...
Hangosat nyikordul a tölgyfapadlón a szék, ahogy a másik alak felemelkedik ültéből. Gyors mozdulattal megtörli száját a tányérja mellé készített ronggyal, majd közelebb sétál, hogy jobban szemügyre vehessen. Most veszed csak észre, hogy egy árnymanó az illető. Díszes zekéjéből ítélve egy igen tehetős árnymanó.
- Szóval, elismert tolvaj akarsz lenni... - mondja, miközben kinyújtja feléd a mancsát, hogy kezet fogjatok. Miután leellenőrizted, hogy elég mélyre rejtetted az értékesebb tárgyaidat, fogadod az üdvözlést. - Hívj csak Fürge Menyétnek. Én vagyok a Sikátorok Fényessége klán főnöke. Kezem alatt Ghalla-szerte híres tolvajok állnak, akik mindannyian hűek az elvhez, amit mi vallunk. Nos, be akarsz lépni? - Pillanatnyi tétovázásodat a férfi jelnek tekinti: - Hmm, még habozol! Helyes, ahhoz hogy teljeskörű tag lehess, neked is többet kell tudnod a klánról, nekünk is többet kell tudnunk rólad. Vannak ugyanis bizonyos szabályok. Például, hogy az újonnan jötteknek bizonyítaniuk kell a szakmához való hozzáértésüket. - Az ajtó felé tekintesz, ahol a folyosón megismert férfi várakozik. Az árnymanó házigazda gurgulázó nevetésre fakad, miközben kivillan néhány a szájába ültetett aranyfogak közül. - Részeges Jaemi! Neki még egy öthónapos csecsemő is képes lenne lelopni a nadrágját... persze csak ha lenne értelme ezt tenni. Nos, ő nem jó alany egy igazi próbához. - Fürge Menyét int a bárgyú vigyortól ragyogó Jaeminek, hogy távozhat, majd hangja bizalmasabbra vált, miközben válladat átölelve egy támlás székhez vezet. - Elmondom, mit kell tenned, hogy meggyőzz rátermettségedről! - Egy nem túl tiszta kupát rak eléd, majd színültig tölti vérvörös színű folyadékkal. Összeborzongsz a látványától, de tudod, rossz ötlet lenne visszautasítani a vendégszerető gondoskodást. Miközben Fürge Menyét elhelyezkedik veled szemben, végig az arcodat fürkészi. - Nem mondok pontos számokat, de azt azért elárulom, a Sikátor Fényessége Klán taglétszáma egyre nő és nő. Persze csak a legrátermettebbeket fogadjuk be sorainkba: olyanokat, akik a helyzet magaslatán állnak, ha lopni kell, ha a királyi udvarba kell beépülni, ha terhelő bizonyítékokat kell egy épületben elhelyezni úgy, hogy a behatolásnak semmi nyoma ne maradjon, vagy ha - ilyet ritkán vállalunk ugyan - valakit el kell tenni láb alól. A megbízóink kilétét teljes titokban tartjuk, és bár nem vagyunk olcsók, a minőség az, amiért mégis minket választanak. Most pedig térjünk rá a próbafeladatokra... Igaz, hogy Részeges Jaemi teljesen odavolt a teljesítményedtől, de én is látni akarom, mennyire ügyesen lopsz. Szeretném, ha eltulajdonítanál számomra egy igazi ritkaságot, egy Borax pecsétjével ellátott bort. Ami a feladatot bonyolítja, hogy csak korlátozott példányszámban készítettek ilyet, és a múlt hétig a királyi borospincében tárolták őket. Aztán valaki ellopta az összeset - megjegyzem nem az én embereim voltak. Reméljük, nem itták meg mind az utolsó üvegig! Talán ha kiderítenéd kik voltak a tolvajok, és elcsennél tőlük legalább egy üveggel, aztán bizonyítékként idehoznád, akkor rátérhetünk majd a következő feladatra.
Fürge Menyét felemelkedik a székről, úgy néz ki hirtelen rengeteg más dolga akadt. Most már mindent tudsz, ideje menni! Részeges Jaemi az ajtóig kísér, majd sietősen, szinte kihajít az utcára. [5 pontot használtál fel, van még 588.]

m 2 mozogsz keletre
[183,31] Még mindig a városban vagy. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Blounther apó lehet. (ld. enc.) Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy puha ütés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Üdvözlésképpen egy tűzvihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 50 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Blounther apó bal karját. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Blounther apó jobb lábát. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Baghar korbácsával csak érinted a Blounther apó bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadás sajnos hatástalan volt. A Blounther apó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A Blounther apó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy xirnox szív és 8 madártoll. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 balkezes gyűrű (ld. enc.). Elhajítod a vacak trikornis herceg trófeát, és kinyersz egy alkalmas Blounther apó trófeát. 2947 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 280, sebződés: 59, gyógyulás: 36, összesen: -23 ÉP}

Épületeket látsz: egy vegyesbolt (615. épület.) és egy fegyverbolt (618. épület.). [15 pontot használtál fel, van még 573.]

ea 99 20 eladod a 99. tárgyat 20
Eladtál 20 fekete gyöngyöt. 120 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 573.]

ee 721 eladod a 721. tárgyat
Eladtál 1 Zombilapítót. 100 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 573.]

ve 360 20 megveszed a 360. tárgyat 20
Vásároltál 20 quwarg tojást. 80 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 573.]

m 3 mozogsz délkeletre
[184,32] Folytatod sétádat a házak közt.

Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Fairlight híveié. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Van itt egy bank (624. épület.), egy kaszinó (638. épület.) és egy ékszerbolt (653. épület.). [15 pontot használtál fel, van még 558.]

pki 1000 kiveszel a bankból 1000 aranyat
Kiveszel a bankból 1000 aranyat. A számládon van még 7124 arany. [0 pontot használtál fel, van még 558.]

vi 0 10 60 viselkedésed: 10 60
Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. Ha életerőd az eredeti érték 60 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 558.]

be 653 bemész a 653. épületbe
Belépsz az ajtón a kinti napsütésből a benti félhomályba. Egy nagyszakállú, meglehetősen öreg törpe mester köszönt.
- Üdvözöllek, idegen! Messze földről érkezett ezüst, csillogó arany az én remekeimnek anyaga. Biztosan találni fogsz valamit, ami kedvesednek tetszik. Ha pénz szűkében vagy, esetleg ajánlatot tehetek a te nemesebb holmijaidra is. Gonosz mosollyal fegyvert rántasz - nem akarod, hogy a nyomorult törpe a fosztogatásban zavarjon. A törpe válaszképp óriási vasbárdot húz elő a háta mögül.

Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a törpe kovács testét. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Baghar korbácsával eltalálod a törpe kovács testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. A törpe kovács vágása nem talált el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1356 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 0, gyógyulás: 41, összesen: +41 ÉP}

Ez egy agresszív húzás volt. (+5 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 553.]

m 1 mozogsz északkeletre
[185,31] Folytatod sétádat a házak közt.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Tharr híveié. Épületeket látsz: egy kvazár kohó (627. épület.) és egy fegyvermester háza (630. épület.). [15 pontot használtál fel, van még 538.]

be 627 bemész a 627. épületbe
Odasétálsz a kvazár kohó bejáratához. Egy szélesvállú, talpig kvazárba öltözött törpe jön ki üdvözölni, minden bizonnyal egyike a legendás kvazár kovácsoknak. Közlöd a törpével, hogy azonnal vetkőzzön meztelenre, és adja át a napi bevételt. A törpe válaszként haragosan meglóbálja kvazár pörölyét.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kvazár kovács bal oldalát. (5 támadással 94 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kvazár kovács bal lábát. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Baghar korbácsával gyengén megütöd a kvazár kovács bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A kvazár kovács újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kvazár kovács száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2200 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 34, gyógyulás: 40, összesen: +6 ÉP}

Ez a támadás elég alattomos volt. (+5 gonoszság.) [5 pontot használtál fel, van még 533.]

vi 0 5 60 viselkedésed: 5 60
Csak az azonos jelleműekkel vagy barátságos. A szörnyeket és az ellentétes jelleműeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 5. Ha életerőd az eredeti érték 60 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 533.]

m 4 mozogsz délre
[185,32] Még mindig a városban vagy. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " A cirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, innen 27 mérföldre nyugatra, 21 mérföldre délre. " Hatodik érzéked veszélyt jelez. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy részeg kalandozó. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó testét. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Baghar korbácsával megütöd a részeg kalandozó bal vállát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A részeg kalandozó kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl, ezenkívül 1 királyi borosüveg (ld. enc.). Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 17, gyógyulás: 43, összesen: +26 ÉP}

Nicsak, mit fedezel fel! A király intézményrendszerének új bizonyítéka: Invázióügyi Minisztérium. Ezt a három méter magas, kovácsoltvas kapura lógatott réztábláról tudhattad meg - a kapu persze egy csodaszép két emeletes épület bejárata is egyben. (687. épület.)
Van itt még egy jósda (644. épület.). [15 pontot használtál fel, van még 518.]

be 687 bemész a 687. épületbe
Felkeresed az Invázióügyi Minisztérium épületét. Meghatódva lépsz be a hatalmas kapun. Gyönyörű márványlépcső vezet fel az emeletre. Amint felérsz, utadat állja egy kvazárpáncélba öltözött elit palotaőr. - Ah, egy újabb kalandozó, aki felkeres bennünket. Ugye te is a hirdetésre jöttél? - kérdi. Fogalmad sincs, milyen hirdetésről lehet szó, de unottan bólintasz. A palotaőr erre elmagyarázza, hogy a folyosó végén balra, az utolsó ajtónál van az információ. Végigsétálsz a pompásan díszített folyosón. A világítást valami mágikus forrásból táplálják, így nem hagy csúnya koromnyomokat a falon, mint amikor fáklyák égnek a fali tartókban. Mondjuk kár is lenne a falakon sorakozó mesteri festményekért, amik a kopár, kiégett Sötét Föld témájával foglalkoznak. Elérve a folyosó végét, bátran benyitsz a rézzel kivert tölgyfaajtón. Benn egy írnok kapja fel a fejét az irataiból, és megszólít.
- A hirdetésre jöttél, hmmm? - bár továbbra sem tudod miről is lehet szó, de azért bólintasz. - A térkapuk megnyitásával, annak teljes felügyelete ellenére is rengeteg változás történt mostanában a városban. Ezek felderítésére kerestünk rátermett kalandozókat. - legalább megoldódott a hirdetés rejtélye, gondolod.
- Pontosan e célból jöttem. - mondod magabiztosan. Az írnok arca boldogságtól sugárzik.
- Első feladatod: mágusainknak kell egy pár komponenst összeszedned, hogy lokalizálni tudják az anomáliák forrásait. Hozz nekünk két praglonc hártyát, hét Thargodan eszenciát és egy pszi követ. Persze, tetteidért megjutalmazunk. - Mosolyogva elfogadod a kérést, hisz ezen nevetséges komponenseket beszerzése számodra nem jelenthet nehézséget. Biccentesz. Távozol a hivatal épületéből. [5 pontot használtál fel, van még 513.]

m 2 3 7 mozogsz keletre, délkeletre, északnyugatra
[186,32] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Úgy gondolod, hogy a közeledő részeg kalandozó nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a részeg kalandozó jobb oldalát. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Baghar korbácsával megcsapod a részeg kalandozó jobb oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A részeg kalandozó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 gyöngymangó. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 13, gyógyulás: 45, összesen: +32 ÉP}

Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. A feléd közeledő őrült varázsló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy puha ütés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 17 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 15 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló hosszú szakállát. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló bal lábát. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Baghar korbácsával megpöccinted az őrült varázsló jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Az őrült varázsló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az őrült varázsló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy téfea-agy és 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP]. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 37, gyógyulás: 28, összesen: -9 ÉP}


(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[198,52] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Felfedeztél egy tűzbokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tímárkunyhót. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Wiftohi el Dohren orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [197,51] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve.

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [45 pontot használtál fel, van még 468.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[198,50] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Dornodon rúnaköve.


(Továbbmész...) [199,49] Még mindig füves síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy Raia szent lovagja nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy puha ütés varázslatot. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled becsületjel varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a Raia szent lovagja testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Raia szent lovagja jobb lábát. (5 támadással 171 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Baghar korbácsával csak érinted a Raia szent lovagja jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Pengéjét vadul forgatva, a Raia szent lovagja újra meg újra lecsap. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Isteni hited kicsit megrendült! A Raia szent lovagja még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. [ezüsttőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] 2485 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 13, gyógyulás: 40, összesen: +27 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. A hideg futkos a hátadon, ahogy a fekete csontok ropognak a lábad alatt. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy puha ütés. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Távolról varázslatlopás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya jobb lábát. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával párszor keményen megütöd a Chara-din fattya lila testét. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Baghar korbácsával néhányszor épp csak megérinted a Chara-din fattya bal lábát. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. A 8 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (8 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a Chara-din fattya jobb oldalát. (5 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Baghar korbácsával néhány helyen meghorzsolod a Chara-din fattya jobb karját. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! Az 5 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (5 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával gyengén megütöd a Chara-din fattya testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Baghar korbácsával csak érinted a Chara-din fattya bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Az 1 Chara-din fattya fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 686, sebződés: 36, gyógyulás: 120, összesen: +84 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Előgördül egy Thargodan koponya, és valami megcsillan benne! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bakkura csizma [bakkura csizma ládikóba-> (185,60)-> 11 arany, -2 ÉP] és 2 kígyóbőr kesztyű [kígyóbőr kesztyű ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP]. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy pszi őselementál jön feléd.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre puha ütés varázslatot lősz. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál párolgó héját. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával kegyetlenül megütöd a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Baghar korbácsával megcsapod a pszi őselementál párolgó héját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi hatás! Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 pszi pont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-2 pszi pont.) A pszi őselementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 21, gyógyulás: 21, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Tovább piszkálod a földet, nem tanulva a leckéből. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy Mnebolath védelmezi a vadászterületét.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy puha ütés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath rücskös testét. (5 támadással 86 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (37 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre rohansz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Mnebolath rücskös testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Baghar korbácsával eltalálod a Mnebolath kutyafejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi eredménye! A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 aranytű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (185,60)-> 20 arany, -2 ÉP] 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 64, gyógyulás: 30, összesen: -34 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy taalru készül a lemészárlásodra.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy háló varázslatot. Semmi hatás! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru tigristestét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a taalru tigristestét. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Baghar korbácsával többször eltalálod a taalru tigristestét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-12 varázspont.) Mjölborg kalapácsával megcsapod a taalru testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Baghar korbácsával gyengén megütöd a taalru bal vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A taalru leken néhány pofont. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a taalru száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 29 arany, egy fűszertartó, egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 gyöngymangó és 2 vasérc. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. [Thargodan esszencia ládikóba-> (185,60)-> 20 arany, -2 ÉP] 3525 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 94, gyógyulás: 57, összesen: -37 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. A következő kincseket találtad: egy zangrozi csizma, 13 arany, 3 rézgolyó, 2 mérg. vas dobónyíl [mérg. vas dobónyíl ládikóba-> (185,60)-> 20 arany, -2 ÉP] és 2 ugh méreg. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt!
Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy adamantit gólem. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pajzszúzás. 201 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja az adamantit gólem jobb lábát. (5 támadással 76 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát a másikra rohansz. Mjölborg kalapácsával gyengén megütöd az adamantit gólem jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Baghar korbácsával épp hogy eltalálod az adamantit gólem fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szörny mancsaival borzalmas ütéseket mér Rád! (2 támadástól 171 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 75 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Te itt életveszélyben vagy. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 447, gyógyulás: 0, összesen: -447 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +98 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +118 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +86 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. [80 pontot használtál fel, van még 388.]

ek 273 9 244 t. energia kisütése: 273 9 244
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 9 VP-nél kevesebb, plusz 44 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

ek 116 30 284 t. energia kisütése: 116 30 284
Sötét ital gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 30 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 388.]

vv 161 171 171 elmormolod a 161. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 386.]
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-52 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 386.]
Szupersebesen mormolsz. Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-52 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 386.]

vv 171 171 171 elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Gyorsvarázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-52 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 386.]
Gyorsvarázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-52 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 386.]
20 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 52 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 386.]

h 697 1000 használod a 697. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 386.]

vv 171 171 171 elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
20 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 52 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 386.]
20 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 52 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 386.]
20 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 52 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 386.]

vv 171 171 171 elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
20 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 52 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 386.]
20 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 52 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 386.]
20 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 52 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 386.]

vv 171 171 171 elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
20 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 52 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 386.]
20 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 52 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 386.]
20 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 52 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 386.]

vv 171 171 171 elmormolod a 171. varázslatot a 171. varázslatot a 171. varázslatot
20 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 52 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 386.]
20 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 52 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 386.]
20 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 52 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 386.]

ek 273 13 5 t. energia kisütése: 273 13 5
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 13 VP-nél kevesebb, plusz 5 VP-be fog kerülni. Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 13 VP-nél kevesebb, plusz 5 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 386.]

szk 242 keresed a 242. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy qwarg rohamosztagost. [0 pontot használtál fel, van még 386.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 381.]

* 2. BP: viselkedésed: 90
Ha életerőd az eredeti érték 60 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 58 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 341.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 10 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 301.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 261.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 221.]

tf 2 21 fejleszted a 2. tulajdonságodat 21 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön.

[21 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlőből. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-5 szerencse). Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-23 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 15, 22.
Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 449 pontot. A következő körben tehát 649 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉLETKÖVES GYŰRŰ (1572. TÁRGY)
A sors fintora, hogy ez a csodálatos tárgy éppen a ragály hírnökének maradványai közül kerül elő. Ki tudja, talán éppen a skarlátia terjesztésével ellopott életenergia kicsapódása ez az apró, hófehér kövecske, mely a skarlátdémon egyik ujján talált gyűrűnek a foglalatában tündököl. Az életköves gyűrű hatalma lenyűgöző: ha ujjadra húzod, amellett, hogy immúnis leszel a skarlátia nevű betegségre (csupán akkor, ha viseled, amikor megkapnád, utólagos KFeléskor nem segít a betegséget elmulasztani), +6 egészséget és +40 max. ÉP-t is kapsz. Az életköves gyűrű viseléséhez legalább 25. szintűnek kell lenned.

AZ UNIVERZUM NEKTÁRJA (634. TÁRGY)
Ezt az undorító, förtelmes kotyvalékot ironikusan szokták az "univerzum nektárjának" nevezni. Állítólag olyan irtózatosan mérgező, hogy egy kalandozó életében legfeljebb egyszer bírja ki, hogy igyon belőle - másodszorra biztos, hogy belepusztul. Elkészítéséhez természetesen varázsital főzésre van szükség, meg 5 csepp vízre, de hogy igazán felforduljon tőle a gyomrod, tegyél bele egy rémplazmát, két lélekesszenciát, egy xirnox szívet és fűszerezd apróra tört praglonc hártyával. A kotyvasztás 10 TVP-t veszi igénybe, és utána... brr... a H 634 paranccsal fogyaszthatod el, ha még mindig van hozzá gusztusod.

ÍJÁSZKENCE (1225. TÁRGY)
Először fogalmad sincs, hogy ezt a kis dobozt, benne ezzel a különös, színtelen, ragasztóállagú folyadékkal, mire is használhatnád. Aztán némi töprengés meghozza gyümölcsét, és ráébredsz a nemes egyszerűséggel általad csak íjászkencének elnevezett anyag felhasználásának lehetőségeire. Kend csak be vele az íjadat, valamint a nyílvesszőidet, és meglásd, sokkal hatékonyabban fogod őket a jövőben használni. Legalábbis egy ideig, míg a kence le nem kopik a fegyveredről. Játéktechnikailag ez a következőképpen néz ki: add ki a H 1225 parancsot, és a következő fordulód elejéig az elhasználódott íjászkence áldásos hatását élvezheted: eggyel többször fogsz távfegyvereddel támadni. Az akció, vagyis az íjad alapos bekenegetése 5 TVP-be kerül. Ha a fordulód során különböző lőfegyvereket használsz, mindegyikre kapod a plusz támadást, ha azonban nincsen bekészítve lőfegyvered, nem tudod a kencét felhasználni. Több íjászkence hatása természetesen nem adódik össze, sőt lerontja az egy adag által adott hatást.

ÁLDOTT KŐ (642. TÁRGY)
Az áldott kövek kristályos, fehér golyók, amelyek az áldott okerón gyomrában képződnek. Különlegességük, hogy képesek a szopókövek hatalmát semlegesíteni, persze csak bizonyos mértékig. Ha támadó varázslat eredményeképp kapsz szopókövet, esetleg szörnyből nyered ki (pl. átokmurgattyú), az áldott kő hatalmas füstölés közepette egyesül a szopókővel és homokká változik. Nincs kizárva, hogy az áldott kő más esetben is működik, de annyi bizonyos, ha készítesz vagy kapsz szopókövet, akkor azt az áldott kő nem képes semlegesíteni, és amikor egy áldott kőhöz jutsz, az sem fogja visszamenőleg megsemmisíteni a már a birtokodban levő szopóköveket.

AZ EZÜSTMÁGUSOK KÜRTJE (697. TÁRGY)
A pillantásod a tímár oldalán fityegő, ezüstözött kürtre téved.
- Az micsoda? - kérded mohón. A tímár elmosolyodik pillantásodra.
- A legnagyobb hatalmú varázstárgyam - talán még egy teljes ryuku vértezetért sem adnám oda! Az Ezüstmágusok kürtje még apámtól származik, ő szolgálataiért kapta, cserébe az Ezüstmágusok rendjétől. - szomorúan lehajtod a fejed.
- Szóval, még egy teljes ryuku vértezetért sem? - a tímár hahotázni kezd.
- Hát, ha képes vagy egy teljes páncélzatot összegyűjteni, a ryuku császári testőrség öltözetének mind a hét darabjával, akkor azért persze odaadnám! Hiszen, a teljes vértezet viselete a legendák szerint legalább akkora hatalmat ad, mint ez a kürt. De hamarabb fogsz itt az ajtóm előtt egy hátizsákra való drakolder szemmel megjelenni, mint egy teljes ryuku gyűjteménnyel! Méghogy... - még mindig a fejét rázogatva, hitetlenkedve lép be a kunyhójába. Ott és abban a pillanatban határozod el - a szaván fogod! Igenis, összegyűjtöd a teljes vértezetet.
Nos... tegyük fel, hogy megszerzed a hét különböző páncéldarabot (ugyan nem valószínű, de tegyük fel). Ekkor a Küldetés Teljesítése: KT 697 paranccsal adhatod át őket 5 TVP árán a tímárnak, és ha tényleg szavahihető ember, akkor át fogja adni a kürtöt. A kürt használatához a H 697 <életpont> parancsot kell kiadnod, ekkor a 2. paraméterben megadott életpontodat átváltod varázspontra, minden 2 életpontért 1 vp-t kapsz. 10 ÉP-d mindenképp fog maradni, tehát a kürt használatába nem halsz bele. A kürtöt körönként csak egyszer lehet használni, és használata nem hajtódik végre automatikusan, mint a varázskőé vagy a manakristályé - csakis a fenti H paranccsal tudod aktiválni. A kürt nem adható át és nem lopható el.

BLOUNTHER APÓ (972. ELLENFÉL)
Vitathatatlan, hogy az udvari mágusok új generációja már lenézi a régieket, és csak legyintenek, ha a nagy öregek nevét meghallják, pedig Blounther apó például egy volt azok közül, akik igencsak nagy dolgokat hajtottak végre a maguk idejében! Csak hát eljárt felette is az idő. Hajlott háta, reszketeg térde és hosszú szakálla láttán csak egy békés, idős bácsinak nézed, mígnem erőt nem vesz rajta a téboly, ami még a dimenziókapuk megnyitásakor, a sárkányokkal való hadakozása során telepedett az elméjére. Az őrület nem csak emberfeletti erőt és vak elszántságot, de lendületet is ad az idős férfinek, aki olyan igéket is elősorol majd mérhetetlen repertoárjából, hogy csak pislogsz láttukon!

BALKEZES GYŰRŰ (1549. TÁRGY)
Blounther apó még kezdő varázslóként készítette ezt az ezüstgyűrűt. Nem is rendelkezik túl nagy hatalommal, már annak idején is mindössze azt a célt szolgálta, hogy familiárisa nehogy áldozatául essen egy konkurens mágus mesterkedéseinek. A gyűrűt ő a bal keze kisujján húzta, így sok más varázsgyűrűje mellett is elfért, te viszont hiába próbálod ebben utánozni, ennyi varázsgyűrű energiáját képtelen vagy magadba fogadni. A balkezes gyűrű nevet kapott tárgyat tehát csak a többi gyűrű között hordhatod (vagyis a gyűrűkorlátba beleszámít ennek viselése is). Ha rajtad van, permanens állatvédelemmel bírsz, vagyis varázslatok nem pusztíthatják el befogott szörnyeidet. Emellett hátasállatod nyugodtabban viselkedik, vagyis +1 támadást és +1 védekezést kapsz a "lóhátról" történő harcokban (ezeket az értékeket a karakterlapodon a hátasállatodnál jelöljük).

KIRÁLYI BOROSÜVEG (1092. TÁRGY)
Most már bevallhatod, hogy a királyi borosüvegre vetett első pillantásod után azt hitted, csupán egy egyszerű, minden fogadóban kapható pálinka üvegéhez van szerencséd. Csak miután felfedezted az aranyszínű napkorongot az üveg nyakán, hátul pedig egy címkét, Borax király képével ellátva, vallottad be magadnak, hogy tévedtél. Kár, hogy üres. Ha megtöltenéd, finom nedűt jelenthetne az esőtlen mindennapokra! A királyi borosüvegbe 50 korty királyi bor fér. Elég csak a mámorító borcseppek finom ízére gondolnod ahhoz, hogy tudd, a tárgyat semmi pénzért nem adnád át másik kalandozóknak.

ADAMANTIT GÓLEM (750. SZÖRNY)
Köztudott, hogy az óriások a hegyek lakói, s ezzel tisztában vagy te is. Épp ezért jelentkezik az elképedés az arcodon, amikor megpillantod ezt a robosztus adamantit gólemet, amint itt a pusztában feléd robog. Lépései hangosan dörrennek, a föld berepedezik alatta. Pedig nincs ezen mit csodálkozni: az adamantit gólem nem óriás, csupán egy gólemformázás varázslattal készített bestia. Valahol itt kell lennie alkotójának is, bár az adamantit gólem halálvágyó tekintetét elnézve lehet, hogy már a föld alatt nyugszik.

KARAKTERLAP

Mr. Elem-Elek, egy barna, tüsi hajú, barna szemű árnymanó férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Dornodon félisten hatalmú személyes tanácsadója vagy. Papi hited: 788. Az Ördögi Kör (#9111) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 308. fordulód.

Erő: 29 (34) Szint: 24 Merészség: 10/5 Magasság: 104 cm
IQ: 31 (32) Támadás: 29 Agresszió: 5 Testsúly: 35 kg
Ügyesség: 28 Védekezés: 64 Menekülés: 60 % Életkor: 32/33 év
Egészség: 30 (31) Életpont: 430/336 Jellem: gonosz (598) Tul. pont: 2
Szerencse: 40 (54) Varázspont: 699/20 Pénz: 1295 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 21/16 Pszi pont: 75/-3 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 1
Eddig összesen 1794 szörnyet (13 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 27288 TP-t kaptál. Jelenleg 1356121 TP-d van. A következő szinthez még 43879 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, Blounther apó, taalru. A 308. fordulódban 7124 arany került a bankszámládra. 7124 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/84 ökölvívás: 3/10 szúrófegyverek: 2/15
vágófegyverek: 16/39 ütőfegyverek: 31/56 (+19%) lőfegyverek: 28/67 (+8%)
dobófegyverek: 10/45

Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) (250%) << tyrex bunkó (#421) (150%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); ezüsttollú nyíl (#363) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 34/22 (+16%) 2. nyomkövetés: 72/9 (+15%) 3. lopás: 32/3
4. mászás: 6/21 5. csapdakészítés: 22/10 (+6%) 6. csapdaészlelés: 22/71
7. gyógyítás: 34/69 8. titkosírás: 2/94 9. felderítés: 22/68 (+6%)
10. szörnyidomítás: 5/68 11. teológia: 73/3 (+81%) 12. taumaturgia: 41/30 (+36%)
13. szerencsejáték: 6/45 14. versengés: 8/23 15. harcművészetek: 7/34
16. zene: 1/22 17. szörnyismeret: 13/15 (+25%) 18. pszi: 8/43 (+18%)
19. zárnyitás: 14/26 20. vadászat: 10/73 21. bányászat: 12/61
22. úszás: 3/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (sötét ital (#284))
lopsz a trolloktól (5) aranyat (#50)
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz fokhagymát (#403) (max. 5 darabot, csak egyszer)
mászol max. 36 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), aurapollátor (#222) (csak egyszer), adószedő (#234)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
Ördögi Kör (#9140), Éjharcosok (#9131), Ördögi Kör (#9116), őrjáratozó katona (#274), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), kronotapír (#286), quwarg ősmágus (#302), tüskés gigaféreg (#256), ősdentor (#282), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) energiapajzs (#103, 20 VP)
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) sötét rítus (#131, 30 VP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) infralátás (#171, 8 VP) tűzvihar (#175, 24 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 13 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
becsületjel (#158) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse III (#59)
Symulf rúnája (#182) esszenciavédelem (#165) vámpirizáció (#1) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> taalru (#249) puha ütés (#60) >> kultúrmasztodon (#227)
puha ütés (#60) >> qwarg rohamosztagos (#242)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot!
2.) Zúzz apró darabokra oltáromnál három esszenciakristályt!
3.) Minden titok megismeréséhez tudás szükségeltetik, és a tudáshoz az írás ismerete. Imádkozz, amint titkosírás szakértelmed elérte a 12-t!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 vadász, 1 nagymester, 2 parafenomén, 2 rohamosztagos, 1 ősmágus.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 5 ezüsttollú nyíl (#363) 20 fekete gyöngy (#99)
4 gyógykenőcs (#313) 1 isteni könnycsepp (#260) 1 kaja (#2)
2 madártoll (#112) 4 manakristály (#500) 38 sáfránypor (#211)
8 spiritusz (#170) 1 varázskő (#305) 1 Zinthurg pallos (#716)
1 Zombilapító (#721) 1 rókafarok (#124) 1 esszenciakristály (#350)
1 univerzum nektárja (#634)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1295 arany (#50) 2 álompor (#396) 2 aranytű (#272)
1 balkezes gyűrű (#1549) 1 fűszertartó (#210) 4 gyöngymangó (#135)
1 királyi borosüveg (#1092) 19 quwarg tojás (#360) 6 ragasztó (#83)
3 rézgolyó (#343) 1 ryuku karvédő (#687) 1 ryuku kesztyű (#690)
1 ryuku köpeny (#693) 1 ryuku mellvért (#689) 1 téfea-agy (#172)
2 ugh méreg (#166) 1 vas dobónyíl (#189) 2 vasérc (#152)
35 víz (#27) 1 xirnox szív (#213) 1 zangrozi csizma (#451)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(197,51) Elenios rúnaköve
(198,50) Dornodon rúnaköve
(198,52) bűbájlidérc (#761), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), tímárkunyhó (#684), 43. jellempróba, Sheran oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), kputtyintó csalán (#247)
(199,49) Raia szent lovagja (#239), Chara-din fattya (#236), pszi őselementál (#258), Mnebolath (#237), taalru (#249), Thargodan csatamező (#432), 43. jellempróba, Leah oltár, adamantit gólem (#750)

Üzenet küldése a karakternek