306. forduló, 308. forduló, Megadeathka összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. júl. 16. 9h:15'
EZ A 892. JÁTÉKHETED, 307. FORDULÓD
893. játékheted kezdete: júl. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 41 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3851
SZÁMLA : XXXX

MEGADEATHKA KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,55] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+6 tvp ). A vízparton sétálva tekintetedet a víztükörben kibontakozó vízió ejti rabul. Látod, amint Chara-din görnyed kristálygömbje fölé, s feszülten figyeli a belsejében gomolygó ködöt. Várja, hogy végre egy kalandozó képe bontakozzon ki előtte - olyasvalakié, aki azt a furcsa szimbólumot viseli. Szimbólumot, amilyenről híveitől szokott hallani a hozzá szálló keserves fohászokban: izzó magmából előtörő gránit monolit. És igen! Egy Tharr oltár tövében észrevesz egy imádkozó alakot. "Harcospap! Lássuk, mit tudsz!" - érzed a káoszdémon gondolatait. Szája mosolyra húzódik, miközben a halálvarázs igéit idézi fel. A kasztroplanáris szálak is meglazulnak egy pillanatra, amikor a hatalmas negatív energialöket átszáguld a téren, egyenesen a harcospap tudatát célozva, de semmi! Nem történik semmi! Chara-din döbbenten dobja félre a kristálygömböt, s átkokat szórva visszavonul saját burkába. Tharr fölényes mosollyal nyugtázza a látottakat.
Varázserőd regenerálódik. (+97 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 981. hetének nyerőszámai: 8, 18, 24. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 19. varázslatot az 5. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-25 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 663.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 661.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-21 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 659.]

* 2. KP: használod az 1133. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 659.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Amikor előveszed a hangszert, bámész tömeg gyűlik köréd. Halatir kalapját magad elé rakod, hogy abba dobálják az összegyűltek adományaikat. Játszani kezdesz a furulyán. Egy saját szerzeményt adsz elő, amely az árva bakkura kölykök szomorú sorsáról szól. A közönség őrjöngve fejezi ki tetszését, tombol a taps. Mindenki a válladat veregeti, és szórják eléd az aranyat (+35 arany). Ez jól esett! (+72 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy orgyilkos.

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az orgyilkos jobb karját. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 629.]

v 15 68 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új kék orchidea. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 599.]

h 1271 403 használod az 1271. tárgyat
Nincs nálad elég víz, pedig az feltétlenül szükséges lenne a növény csíráztatásához! [0 pontot használtál fel, van még 599.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Előhúzod a hangszert, és a pillanat tört része alatt zenére kiéhezett bámészkodók állnak körbe. Magad elé rakod felfordítva Halatir széles karimájú kalapját. Játszani kezdesz a furulyán. Saját megítélésed szerint kiválóan játszol, igazi virtuóz módjára adod elő a dolgokat. A közönség őrjöngve fejezi ki tetszését, tombol a taps. Mindenki a válladat veregeti, és szórják eléd az aranyat (+27 arany). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+72 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy útonálló.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd az útonálló testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 569.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Pár pillanat elteltével csoda történik: a környezet megváltozik, mindent élesebben látsz, minden mozdulat könnyedebb, mint előtte volt. (+1 minden tulajdonságodra forduló végéig.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 565.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Más kalandozók már tudják, te talán még nem: a tetemember elleni legjobb fellépés, ha a rotható húsát támadod." Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [4 pontot használtál fel, van még 561.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Hamarosan eljön a pillanat, hogy a szuperpszi kif.-t is elsajátíthatod. Ez egy a pszi képességek közül." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [4 pontot használtál fel, van még 557.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Egy pillanatnyi homály után kitisztul a kép. Füves mezőn állsz, kezed egy fegyvert markolászik. Melletted Sheran papjai állnak, akik egyetlen cél érdekében gyűltek ma itt össze. Leigázni a világot, és minden törvény fölé magukat kikiáltani. A másik oldalon - a tisztás túlsó oldalán - csenevész hadsereg gyülekezik, ifjú trollok, kétbalkezes elfek, és fegyverüket esetlenül markolászó gnómok alkotják. Ők lehetnek az ellenség. A melletted álló hadvezér támadást kiált, miközben meglengeti a kezében lévő jogart... Mintha vízbe mártottad volna a fejed, olyan gyorsan térsz magadhoz. A kút előtt állsz, csak egy emlékkép maradt: a nyílvesszők záporában történt esztelen rohanás előre, mindig csak előre. 1117 tapasztalati pontot kaptál. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 553.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Hogy miért ne fuss el a sünmedve elől? Hát mert a legyőzésével járó zsákmány mindig egy sünmedve tüske." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 549.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Eddig azt hitted, van egy téma, amiről már senki semmi újat nem tud neked mondani, ez pedig a nyomkövetés. Tévedtél, ezzel kapcsolatban támad néhány kreatív ötleted, amit később majd felhasználhatsz. (Szakértelmed 1 százalékkal nőtt.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 545.]

m 2 5 7 mozogsz keletre, délnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[108,106] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő kérődző etra nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a kérődző etra bal oldalát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) A kérődző etra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [107,107] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy garokk. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a garokk testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Agyarával a garokk felkarcolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A garokk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 168 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [106,106] A bozótos terep átvált hegyvidékre. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy fémbontó szójer nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Alaposan megsorozod a fémbontó szójer jobb első lábát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A fémbontó szójer összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 699 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 509.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[105,105] Még mindig hegyvidéken vagy. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd.

Látsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [12 pontot használtál fel, van még 497.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(105,105) érclelőhely
(106,106) fémbontó szójer (#150), oltár, érclelőhely
(107,107) garokkok (#73), oltár
(108,106) kérődző etra (#368), 26. jellempróba

[94,53] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Látsz egy fény szentélyét. Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért.
Találkozol, egy fagyos külsejű karakterrel! Ahogy közelebb érsz, máris látod, mi van testére írva: "Magas hegyek havas táj, ki megfagyott Thingol érte oly kár! Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 487.]

ve 157 10 megveszed a 157. tárgyat 10
Vásároltál 10 nyu-shurikent. 240 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 487.]

ve 188 50 megveszed a 188. tárgyat 50
Vásároltál 50 mérg. ubuk dobónyilat. 700 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 487.]

ve 190 50 megveszed a 190. tárgyat 50
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 mérg. vas dobónyilat. 20 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 487.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[105,105] Kisebb hegyek emelkednek itt. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Látsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy földsárkány. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a földsárkány jobb vállát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A földsárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a földsárkány testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a földsárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A földsárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A földsárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 smaragdkő. 954 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

[12 pontot használtál fel, van még 475.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(105,105) érclelőhely, földsárkány (#359)

[72,59] Épületek tűnnek fel. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot. Észreveszel egy főutcát. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 465.]

ve 157 20 megveszed a 157. tárgyat 20
Vásároltál 20 nyu-shurikent. 360 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

ve 188 20 megveszed a 188. tárgyat 20
Vásároltál 20 mérg. ubuk dobónyilat. 200 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 465.]

ve 189 50 megveszed a 189. tárgyat 50
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 vas dobónyilat. 10 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

ve 351 30 megveszed a 351. tárgyat 30
Mindössze 10 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 10 tolmokov-koktélt. 120 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

m 7 mozogsz északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[105,105] A síkság után kisebb hegyek következnek. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy troll ritualista. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő. 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a gnóm nyílpuskával célba találj. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Pár lövedéked átjárja a troll ritualista testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-19 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 810 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Nocsak, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[15 pontot használtál fel, van még 450.]

v 96 97 107 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(105,105) érclelőhely, földsárkány (#359), troll ritualista (#365)

[97,107] Épületek tűnnek fel.

Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fény szentélyét. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.). A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 440.]

ve 138 50 megveszed a 138. tárgyat 50
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 ubuk dobónyílat. 10 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

ve 157 10 megveszed a 157. tárgyat 10
Vásároltál 10 nyu-shurikent. 240 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

ve 188 30 megveszed a 188. tárgyat 30
Vásároltál 30 mérg. ubuk dobónyilat. 420 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

ve 189 50 megveszed a 189. tárgyat 50
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

ve 351 20 megveszed a 351. tárgyat 20
Mindössze 8 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 8 tolmokov-koktélt. 128 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[105,105] A síkság után kisebb hegyek következnek. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel.

Egy quwarg mozdul a földön. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
[15 pontot használtál fel, van még 425.]

v 96 100 80 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(105,105) érclelőhely, földsárkány (#359), troll ritualista (#365)

[100,80] Lakott területre érkeztél.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.). Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 415.]

ve 138 50 megveszed a 138. tárgyat 50
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 415.]

ve 189 50 megveszed a 189. tárgyat 50
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 415.]

ve 351 20 megveszed a 351. tárgyat 20
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 415.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[105,105] Kisebb hegyek emelkednek itt. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Észreveszel egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy emberevő. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az emberevő jobb karját. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Az emberevő karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 7 életpontot vesztettél. Az emberevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. 381 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 400.]

v 96 99 19 elmormolod a 96. varázslatot
A varázslat így nem fog működni, túl nagy távolságot ill. helytelen koordinátát adtál meg. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

ve 138 50 megveszed a 138. tárgyat 50
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

ve 189 50 megveszed a 189. tárgyat 50
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

ve 351 20 megveszed a 351. tárgyat 20
Sajnálom, de itt nincs semmilyen bolt. [0 pontot használtál fel, van még 400.]

m 2 mozogsz keletre
[106,105] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy pattanóböde nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a pattanóböde tüskés bőrét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 kaktusztüskét. 807 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy vaskohót. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Észreveszel egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 nyílpuska lövedéket. Egészséged TF-elődött. [19 pontot használtál fel, van még 381.]

v 96 93 55 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(105,105) érclelőhely, földsárkány (#359), troll ritualista (#365), emberevő (#119)
(106,105) pattanóböde (#145), vaskohó (#155), oltár, érclelőhely

[93,55] Lakott területre érkeztél.

Felfedeztél egy csodák kútját. Eszel valamit. (-1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Toborzóiroda (760. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 371.]

a 1271 4296 4 átadod az 1271. tárgyat a 4296. kalandozónak (4 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 4 Sheran cserepét Brigella részére. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

aa 188 189 190 átadod a 188. tárgyat a 189. tárgyat a 190. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 100 mérg. ubuk dobónyilat Brigella részére. Ok, sikeresen átadtál 1 vas dobónyilat Brigella részére. Ok, sikeresen átadtál 1 mérg. vas dobónyilat Brigella részére. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

aa 351 138 157 átadod a 351. tárgyat a 138. tárgyat a 157. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 18 tolmokov-koktélt Brigella részére. Ok, sikeresen átadtál 1 ubuk dobónyílat Brigella részére. Ok, sikeresen átadtál 40 nyu-shurikent Brigella részére. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Nem adtál meg második paramétert, vagy nincs nálad a második paraméterként megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

* 2. BP: keresed a 102. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy uzbányt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 63 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 331.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [Még 23 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 291.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 251.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 211.]

tf 4 11 fejleszted a 4. tulajdonságodat 11 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [11 pontot használtál fel, van még 200.]
[KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 7, 16.
Megeteted a gyermekedet. (-1 kaja.) Fontos ponthoz jutott el a gyermek nevelése: most tanulja meg a különböző tárgyak készítésének módját. Az egyszerűbb tárgyakat, mint bot vagy kőkés pillanatok alatt elsajátítja, de a bonyolultabb dolgok több időt igényelnek. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a karmos tankány. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 448 pontot. A következő körben tehát 648 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TROLL RITUALISTA (365. SZÖRNY)
Néhány vadtroll alapvető mágikus képességekkel rendelkezik, sőt mit több, képes is ezeket használni - ha még csak ösztönösen is. Ezek a trollok veszélyesebbek, hiszen mágiájuknak köszönhetően tovább maradnak életben, és ezért nagyobbra is nőnek... Persze, egy tapasztalt kalandozónak nincs igazán félnivalója egy nyomorult vadtrolltól!

KARAKTERLAP

Megadeathka, egy barna, kontyos hajú, kék szemű gnóm nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran felszentelt papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 307. fordulód.

Erő: 30 (35) Szint: 21 Merészség: 8/1 Magasság: 105 cm
IQ: 28 (30) Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 24 (26) Védekezés: 21 Menekülés: 30 % Életkor: 91/91 év
Egészség: 46 (52) Életpont: 304/304 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 22 (24) Varázspont: 609/233 Pénz: 2538 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 21/6 EFejl: 28
Eddig összesen 1479 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6113 TP-t kaptál. Jelenleg 696190 TP-d van. A következő szinthez még 103810 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, zombi mester, láncravert quwarg. Gyermeked egészséges. A 290. fordulódban 6135 arany került a bankszámládra. 6656 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/82 szúrófegyverek: 25/16 (+1%) vágófegyverek: 1/13
ütőfegyverek: 4/10 lőfegyverek: 24/23 (+4%) dobófegyverek: 6/11

Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (180%) << Aritma ostora (#1605) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílpuska lövedék (#547) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
93,55 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 106,105

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/26 2. nyomkövetés: 58/19 (+9%) 3. mászás: 5/96
4. csapdakészítés: 16/57 5. csapdaészlelés: 3/91 6. gyógyítás: 52/83
7. titkosírás: 3/86 8. felderítés: 22/20 9. szörnyidomítás: 6/33
10. teológia: 32/77 (+11%) 11. taumaturgia: 36/69 (+28%) 12. versengés: 6/13
13. zene: 149/26 (+60%) 14. szörnyismeret: 6/37 15. vadászat: 8/76
16. bányászat: 11/10 (+70%) 17. csapatmunka: 2/32

FELTÉTELES PARANCSOK (még 36 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 20 darabot ), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 20 darabot ), vapár ágat (#110) (max. 10 darabot ), ásót (#34) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 5 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), illatos rózsaszált (#1595) (max. 10 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
varkaudar hadúr (#270), vadász tatu (#10), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +15 vp 20 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> több ellenfél elleni harcban (#985) banshee-sikoly (#373) >> pszi elementál (#221)
banshee-sikoly (#373) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet!
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 12, pontszámod: 155.
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXXVII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúzió trófea (137)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
díszes hangszer (280)
concerto grosso (308)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a zene ereje (396)
célzott lövés (408)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 19 TU. szükséges még: 31 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 70 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2361 arany (#50) 1 kaja (#2) 2 pirkit (#153)
4 Sheran cserepe (#1271)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 kaktusztüske (#114) 6 kék orchidea (#68) 2 nyílpuska lövedék (#547)
1 smaragdkő (#678)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(93,55) Toborzóiroda (#760), orgyilkos (#131), útonálló (#130), csodák kútja (#1096)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Új, készíthető tárgy került be, érdemes feltalálni a metakövekre.

Üzenet küldése a karakternek