306. forduló, 308. forduló, Kalhid összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. júl. 9. 9h:11'
EZ A 635. JÁTÉKHETED, 307. FORDULÓD
636. játékheted kezdete: júl. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2582
SZÁMLA : XXXX

KALHID KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [127,92] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 smaragdkő (eladási ár: 670 arany, ebből a kezelési költség: 67 arany) ellenértékét.
Chini, amikor összefutottatok, adott neked egy mákrózsa virágot. A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+1 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+4 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+88 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+13 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 770. hetének nyerőszámai: 12, 11, 14. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 643.]

* 2. KP: felt. gyógyítás 50 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 643.]

* 3. KP: használod a 135. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 643.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 643.]

ek 6 4300 t. energia kisütése: 6 4300
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Chini gyógyult 75 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 643.]

ek 6 4300 t. energia kisütése: 6 4300
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Chini gyógyult 51 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 643.]

be 27 bemész a 27. titkos labirintusba
Balsejtelmek kezdenek gyötörni, ahogy a jelszó kimondása után félrecsusszan a fedőlap. Most már mindegy, innét már nem lehet meghátrálni! Semmi fényt nem látsz odabent. Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] A lépcsőn lemászva, egy feliratot pillantasz meg a falon. "Ez a halálfutam folyosó, Thrikész, a csapdamester egyik legkiválóbb alkotása. Eddig mindenki elvérzett, legkésőbb a 22. pontnál. Te sem leszel kivétel. [Egyébként a játékvezetőnek is ez a véleménye, úgyhogy jobb, ha most visszafordulsz.] [5 pontot használtál fel, van még 638.]

ft 96 154 123 támadod a 96. szörnyet a 154. szörnyet a 123. szörnyet
FT 96 parancs tárolva. FT 154 parancs tárolva. FT 123 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 638.]

lm 5 10 15 mozogsz 5 10 15
Bátorságodat összegyűjtve nyomulsz előre. [2. PONT] Rutinos öreg rókaként körbeszaglászol: majdnem beleléptél egy csapdába! Vigyázva kikerülöd.
Továbbmész a halálfutam folyosón. [3. PONT] Megtorpansz: valamilyen csapda van előtted! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés).
Félelmet nem ismerve haladsz tovább. [4. PONT]
Megállíthatatlanul nyomulsz a borzalmak útján. [5. PONT] Egy sunyi csapda van előtted, de szerencsére időben észrevetted. Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd.
Előtted is folyosó, mögötted is folyosó, tele szörnyekkel és csapdákkal. Sebaj, tovább! [6. PONT] Egy csontvázat veszel észre magad előtt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a csontváz jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mint a kí mesteri alkalmazója, felkészültél egy Kabal-sújtásra. Ököllel iszonyatosan megcsapod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Eléred a 7. pontot. [7. PONT]
Gyalogolsz tovább a végeláthatatlan járaton. [8. PONT]
Folytatod utadat, mész, mész, fogyasztva TVP-idet. [9. PONT] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Vigyázva kikerülöd.
Már lassan az út felénél járhatsz. [10. PONT]
Fegyveredet elszántan markolva, halálra készen lépkedsz. [11. PONT] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy mérges pók. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a mérges pók szőrös testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel kegyetlenül megütöd a mérges pók szőrös testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A mérges pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A mérges pók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Bátorságodat összegyűjtve nyomulsz előre. [12. PONT]
Továbbmész a halálfutam folyosón. [13. PONT]
Félelmet nem ismerve haladsz tovább. [14. PONT] Egy púpos burástyát pillantasz meg. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+4.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a púpos burástya testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! Feléd sújt a púpos burástya a farkával, de elhibázta! A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 237 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Megállíthatatlanul nyomulsz a borzalmak útján. [15. PONT]
[98 pontot használtál fel, van még 540.]

lm 20 22 22 mozogsz 20 22 22
Előtted is folyosó, mögötted is folyosó, tele szörnyekkel és csapdákkal. Sebaj, tovább! [16. PONT] Egy százfogút veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a százfogú testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a százfogú testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A százfogú állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A százfogú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Eléred a 17. pontot. [17. PONT] Megtorpansz: valamilyen csapda van előtted! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd.
Gyalogolsz tovább a végeláthatatlan járaton. [18. PONT]
Folytatod utadat, mész, mész, fogyasztva TVP-idet. [19. PONT] Egy vadtrollt veszel észre magad előtt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a vadtroll testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadtroll bal oldalát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) A vadtroll karmai majdnem eltalálnak! A vadtroll feléd harap, de sikertelenül. A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-11 életpont)! A vadtroll szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 181 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


Fegyveredet elszántan markolva, halálra készen lépkedsz. [20. PONT]
A folyosók szövevényének legmélyén vagy, közel Thirkész kreációjának szívéhez. [21. PONT] Megtorpansz: valamilyen csapda van előtted! Vigyázva kikerülöd.
Elérted a folyosó végét! Már csak karnyújtás választ el a győzelemtől! [22. PONT] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy szintszívó van előtted! {egyik sebzési módja: 2x 1d10+4.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a szintszívó ködös testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 282 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fal mellett találsz egy fémládikót. A ládán csapda van: óvatosan hatástalanítod. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő bronzkulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 40 arany, 1 bronzpenge, 1 szent jogar, 1 kis vaspajzs és 1 zöld üveg. Gyorsan kiüríted a ládát.
Egyhelyben toporogsz.
[49 pontot használtál fel, van még 491.]

lm 1 mozogsz 1
A folyosók szövevényének legmélyén vagy, közel Thirkész kreációjának szívéhez. [21. PONT]
Fegyveredet elszántan markolva, halálra készen lépkedsz. [20. PONT]
Folytatod utadat, mész, mész, fogyasztva TVP-idet. [19. PONT]
Gyalogolsz tovább a végeláthatatlan járaton. [18. PONT]
Eléred a 17. pontot. [17. PONT]
Előtted is folyosó, mögötted is folyosó, tele szörnyekkel és csapdákkal. Sebaj, tovább! [16. PONT]
Megállíthatatlanul nyomulsz a borzalmak útján. [15. PONT]
Félelmet nem ismerve haladsz tovább. [14. PONT]
Továbbmész a halálfutam folyosón. [13. PONT]
Bátorságodat összegyűjtve nyomulsz előre. [12. PONT]
Fegyveredet elszántan markolva, halálra készen lépkedsz. [11. PONT]
Már lassan az út felénél járhatsz. [10. PONT]
Folytatod utadat, mész, mész, fogyasztva TVP-idet. [9. PONT]
Gyalogolsz tovább a végeláthatatlan járaton. [8. PONT]
Eléred a 7. pontot. [7. PONT]
Előtted is folyosó, mögötted is folyosó, tele szörnyekkel és csapdákkal. Sebaj, tovább! [6. PONT]
Megállíthatatlanul nyomulsz a borzalmak útján. [5. PONT]
Félelmet nem ismerve haladsz tovább. [4. PONT]
Továbbmész a halálfutam folyosón. [3. PONT]
Bátorságodat összegyűjtve nyomulsz előre. [2. PONT]
Elhagyod a halálfutam folyosót. Micsoda borzalmas élmény volt!
[147 pontot használtál fel, van még 344.]

ft támadod parancsok törlése
Minden FT parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 344.]

m 2 mozogsz keletre
[128,92] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ananászvirág illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő élőholt quwarg nem jelenthet komoly veszélyt. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+10.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 18 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg torát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsthegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Ezüsthegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg bal hátsó lábát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ezüsthegyű lándzsával jól megszurkálod az élőholt quwarg jobb első lábát. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1319 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Felfedeztél egy ősi csatamezőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy alku varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek nyugatra. [9 pontot használtál fel, van még 335.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. A föld itt különösen kemény, lassan haladsz. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy csontváz támad rád.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a csontváz testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel kegyetlenül megütöd a csontváz fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 48 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod az exkavációt. A fenébe, még mindig nem találtál semmit! Tovább, tovább. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy szintszívó támad rád. Rettegve, sikoltozva menekülsz. [30 pontot használtál fel, van még 305.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[129,92] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Elfelezed a sajtot, és odaadod nekik. Bár nem köszönik meg, mégis tudod, hogy ismét jót cselekedtél. (+2 jóság.)

(Továbbmész...) [130,93] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett?

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Minden erődet összeszedve, felhajítod a kampót (persze a kötél innenső végét fogod). A kampó megakadt odafent! Megkezded a felfelé kapaszkodást. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy kőkorszaki szaki!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Ez mellément. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kőkorszaki szaki bal karját. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A kőkorszaki szaki még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 599 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy óriáspók!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriáspók testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel megütöd az óriáspók egyik lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Az óriáspók összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! Az ablak alatt megtalálod, amiért jöttél - szereztél 1 aranygyűrűt. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod.
Összeakadsz Gilbor Elrannal. Auráját mágikus vihar övezi. Sheran eljövendő papja. Egy borostyán függőt, egy elit csatavértet, egy ezüst papi karkötőt, egy hatalom fülbevalóját, egy kígyóbőr kesztyűt és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy Poomr Ko trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy Ayagira Tanaka trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) [131,94] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy friss csatamezőt. Nocsak, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy nukleáris cickány. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 20.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 16 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a nukleáris cickány fejét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nukleáris cickány testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A nukleáris cickány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 725 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 15, gyógyulás: 1, összesen: -14 ÉP}

Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ryuku ostromteknős. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku buzogányt ellenfeledre rontasz. Ryuku buzogánnyal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku ostromteknős bal hátsó lábát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős patája súrolja a combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ryuku buzogánnyal többször eltalálod a ryuku ostromteknős fejét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 32, gyógyulás: 8, összesen: -24 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [60 pontot használtál fel, van még 245.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. A sok szerencsétlen lemészárolt bizonyára szegényes zsoldért menetelt a vágóhídra. Éles szemmel válogatsz, hogy hol várható értékes zsákmány. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy dögkeselyű támad rád.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 14 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a dögkeselyű jobb lábát. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dögkeselyű farkát. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) A dögkeselyű megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A dögkeselyű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a turkálást. Hohó, valamit találtál! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ubuk dobónyíl. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy tetemember intéz feléd kihívást. Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod. [20 pontot használtál fel, van még 225.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[132,94] Síkság, továbbra is csak síkság. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy élőholt quwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 171-190.} Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 10 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Megmarkolva az ezüsthegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Ezüsthegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 20 életpontot vesztettél. Ezüsthegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt quwarg torát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1319 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 44, gyógyulás: 5, összesen: -39 ÉP}


(Továbbmész...) [133,95] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzrakó helyet. A gnóm, aki a tüzet csiholta mesél erről-arról, mi történt vele mostanában, közben megosztja veled finom vacsoráját. Csak úgy falod a rablókocsonyát.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [134,96] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy tintacsiga lehet. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a tintacsiga testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Bravúrosan félreszökkentél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tintacsiga testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A tintacsiga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 166 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy kőkorszaki szaki!

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőkorszaki szaki jobb lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A kőkorszaki szaki összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 599 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy sötét főgnóm!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Semmi hatás! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét főgnóm testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sötét főgnóm testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm lendületes ütése célt téveszt. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. A sötét főgnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 616 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 30 aranyat. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. [55 pontot használtál fel, van még 170.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
[135,96] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat.

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Megpillantasz valamit: 1 bőrsisak. Elteszed.

(Továbbmész...) [136,96] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kazmárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Utad során felfedezel egy vaskohót.

[18 pontot használtál fel, van még 152.]

im 0 2 imádkozol
Hosszú keresés után sem találsz oltárt, amelynél imádkozhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 152.]

v 96 95 108 elmormolod a 96. varázslatot
Mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(127,92) a 27. labirintus bejárata, csontváz (#48), mérges pók (#20), púpos burástya (#92), százfogú (#53), vadtroll (#70), szintszívó (#96)
(128,92) élőholt quwarg (#202), ősi csatamező (#263), tündöklő szobor (#1587), oltár, csontváz (#48)
(129,92) 31. jellempróba
(130,93) márványtorony (#175), 37. jellempróba, kőkorszaki szaki (#109), óriáspók (#303), Gilbor Elran (4603. kalandozó)
(131,94) friss csatamező (#262), nukleáris cickányok (#155), ryuku ostromteknős (#362), dögkeselyű (#174)
(132,94) élőholt quwarg (#202)
(133,95) tűzrakó hely (#1169)
(134,96) tintacsigák (#74), márványtorony (#175), kőkorszaki szaki (#109), sötét főgnóm (#136)
(135,96) nekrofun (#173), oltár
(136,96) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Dornodon oltár, vaskohó (#155)

[95,108] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fogadó a Vérhez és Pálinkához. (613. épület.).
Találkozol egy kontyos ezüsthajú, piros szemű troll férfival. Hosszú szakálla és rövid bajsza van. Bőre sárga. Tharr hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy ryuku karvédőt, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy miksziszi húsgólem trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy hadroszaurusz trófea színesíti. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy sullár a hátasa. {ereje: 33.} Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Bronchitis Béla. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 142.]

a 96 4300 5 átadod a 96. tárgyat a 4300. kalandozónak (5 darabot)
Sajnos nincs nálad bakkura csizma. [0 pontot használtál fel, van még 142.]

be 613 30 7 bemész a 613. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. A varkaudarok alaposan átrendeztek mindent a Rozoga Csontváz Lordhoz címzett fogadóban, ez már első ránézésre jól látszik. Igazából csakis a pult maradt a helyén. Az asztalokat nagyobb és erősebb, nyersfából ácsoltakra cserélték. A különböző fajok számára készíttetett különböző méretű székeket kihajították, és gyalulatlan, széles padokat állítottak be helyettük. Természetesen a csapos és a törzsközönség is megváltozott. A pult mögött egy agyafúrt púposhátú varkaudar töltögeti a csöbörnek is beillő sörös kupákat, a vendégsereg pedig szinte kizárólag hangosan tivornyázó fajtájabeliekből áll. Akárhogy is, a kocsmákra vonatkozó íratlan szabályokat még a púpos kocsmáros is betartja. Mikor a pulthoz lépsz, otrombán megkérdi, hogy mit akarsz.
- Megszállok nálad, de ne hidd, hogy átverhetsz! A legjobb szobádat kérem és két lakat legyen az ajtón!
- Van kiadó szobánk, méghozzá olyan, ami a legválogatósabb kalandozónak is kielégíti minden igényét. - mondja a kocsmáros. Kifizetsz 14 aranyat a szállásért. A fickó int, hogy kövesd, megmutatja a szállásodat. Útközben megkapod a szobakulcsot. A szoba kényelmesnek tűnik, az ágy puha, frissen vetett, a széken mosdótálat látsz, szappannal. A szállás megtekintése után visszatérsz a söntésbe. [0 pontot használtál fel, van még 142.]

* 1. BP: használod a 235. tárgyat
Játszani kezdesz a dudán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+13 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 102.]

* 2. BP: felt. gyógyítás 80 30
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 3 1
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [10 pontot használtál fel, van még 92.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 92.]

* 5. BP: használod a 163. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 87.]
Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 25, 21.
Elfogyasztod a fenséges vacsorát, malacpecsenyét és egy kupa bort, majd felmész a szobádba. Alapos mosakvás után levetkőzöl, és pillanatok alatt álomba merülsz a kényelmes ágyban. A fogadós közben feljegyezte, hogy majd ébresztést kérsz, hiszen szeretnél a vendégekkel szkanderezni, kockázni és dartozni. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben 87 pontod maradt, ebből a következő körre 87 pontot vihetsz át. Kapsz még 448 pontot. A következő körben tehát 535 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Kalhid, egy barna, copfos hajú, kék szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia hűséges követője vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 307. fordulód.

Erő: 38 (41) Szint: 21 Merészség: 4/2 Magasság: 173 cm
IQ: 31 (33) Támadás: 20 Agresszió: 4 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 39 (41) Védekezés: 58 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 36 Életpont: 323/217 Jellem: jó (306) Tul. pont: 0
Szerencse: 31 (33) Varázspont: 266/8 Pénz: 2492 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/8 Pszi pont: 19/9 EFejl: 9
Eddig összesen 1801 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7575 TP-t kaptál. Jelenleg 765519 TP-d van. A következő szinthez még 34481 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, vadász quwarg, borzalmas varkaudar. A 300. fordulódban 6212 arany került a bankszámládra. 6429 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/40 ökölvívás: 20/58 (+16%) szúrófegyverek: 22/92 (+4%)
vágófegyverek: 7/5 ütőfegyverek: 22/46 (+2%) lőfegyverek: *23/100
dobófegyverek: 9/3 (+48%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ezüsthegyű lándzsa (#324) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 2 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/59 2. nyomkövetés: 58/30 (+12%) 3. lopás: 1/23
4. mászás: 13/97 (+8%) 5. csapdakészítés: 20/13 (+5%) 6. csapdaészlelés: 20/27 (+35%)
7. gyógyítás: 79/82 8. titkosírás: 4/10 9. felderítés: 21/65 (+3%)
10. szörnyidomítás: 8/89 11. teológia: 5/17 (+3%) 12. taumaturgia: 25/46 (+11%)
13. szerencsejáték: 7/0 14. versengés: 4/51 15. harcművészetek: 10/10
16. zene: 30/62 (+40%) 17. szörnyismeret: 8/2 18. pszi: 2/55 (+4%)
19. zárnyitás: 7/33 20. vadászat: 18/86 21. bányászat: 31/79
22. úszás: 14/46 23. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 20 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 80% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz a 2054. karakternek
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 6 darabot ), Ramirez feszítővasát (#1261) (max. 1 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nők (#999) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg!

HŐSTETTEID
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXIX. olimpián.

TUDADI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 0. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 0..

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
68 arany (#50) 1 aranygyűrű (#193) 1 bőrsisak (#57)
1 bronzpenge (#126) 2 kaja (#2) 1 kis vaspajzs (#159)
2 kőszem (#304) 6 madártoll (#112) 6 mákrózsa virág (#56)
2 pirkit (#153) 4 spiritusz (#170) 1 szent jogar (#150)
1 szvó-ektoplazma (#151) 5 tinta (#101) 1 ubuk dobónyíl (#138)
5 ugh méreg (#166) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(95,108) fogadó # (#613), oltár, 17. többszemélyes kaland, Bronchitis Béla (4458. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A 13 kifejlesztett képességgel rendelkező KT-k jelenleg nem tudják használni az EF parancsot a tudati teret blokkoló entitás kártékony jelenléte miatt. Ők az EK 500 <TU> paranccsal tudnak tudati energiát gyűjteni az entitás manifesztálásához.

Üzenet küldése a karakternek