Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2005. nov. 24. 9h:37' EZ A 423. JÁTÉKHETED, 307. FORDULÓD 424. játékheted kezdete: nov. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1850 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak tüskés testét. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a tüskés harci gromak tüskés testét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
* 2. KP: | VP spórolása: 15 |
* 3. KP: | használod a 235. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
v 15 135 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kpb 6 | kezd. parancs berakása: 6 |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
kpb 7 | kezd. parancs berakása: 7 |
v 19 | elmormolod a 19. varázslatot |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
jlk 1722 | jelszó kimondása 1722 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: 2. térkép 18. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: 3. térkép 7. pont 18: 1. térkép 1. pont |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
lépcsõk hova visznek: 1: kijárat 7: 2. térkép 1. pont |
[5 pontot használtál fel, van még 516.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 17 életpontot vesztettél. A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a varkaudar bajnok jobb karját. (4 támadással 172 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a varkaudar bajnok jobb lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kisebb sebet ejt oldaladon a varkaudar bajnok. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
1005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 35, gyógyulás: 2, összesen: -33 ÉP}
(Továbbmész...) [162,3] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy móricserjét. Hirtelen mozogni kezd a föld! Ráismersz a lényre. Egy epokitféreg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ellenfeled ragasztót köp! Kecsesen félreugrasz. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod az epokitféreg szelvényes testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod az epokitféreg testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az epokitféreg farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az epokitféreg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [163,3] Változik a vidék képe, síkságon vagy.
im 0 3 | imádkozol |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kétfejű troll bal karját. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a kétfejű troll bal lábát. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a kétfejű troll bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A kétfejű troll csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-11 életpont). A kétfejű troll összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 930 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 28, gyógyulás: 5, összesen: -23 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard idétlen masszáját. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel végigvagdosod a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a woorgard testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A woorgard csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a woorgard idétlen masszáját. (3 támadással 113 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a woorgard idétlen masszáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A woorgard még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált vadász quwarg trófeát, és kinyersz egy alkalmas woorgard trófeát. 1050 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [165,3] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza.
(Továbbmész...) [166,3] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy noth szellem. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 23 életpontot sebeztél. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rohansz. {CSTT:} Mágusölővel párszor kilyukasztod a szutykos remák testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a szutykos remák testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-12 pszi pont.) (-3 TU.) Véres nyál csordul ki a szutykos remák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy vágófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
be 502 2 | bemész az 502. épületbe |
Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 27 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 ezüsthegyű nyíl. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. Ebben a pillanatban a lény köddé foszlik. De néhány másodperc elteltével, újra itt van! Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Nem akarsz kinyúlni. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsthegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 4 | bemész az 502. épületbe |
v 79 | elmormolod a 79. varázslatot |
im 0 3 | imádkozol |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [166,5] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.
(Továbbmész...) [166,6] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 19 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mágusölővel mély sebeket nyitva megvagdosod a quwarg nagymester bal vállát. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a quwarg nagymester torát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Elmegy a kedved a harctól. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 30, gyógyulás: 8, összesen: -22 ÉP}
tim 60 | titkosírás megfejtése 60 pontért |
Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 10 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a massza bal szárnyát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkalapácsot. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkalapácsot a másikra rontasz. Kőkalapáccsal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza rengő gezemicéjét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a massza bal első lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a massza csáprágójával. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (5 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Pengéjét vadul forgatva, a massza újra meg újra lecsap. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Szarvaival a massza megböki a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Jobbra-balra szökkenve osztja a massza nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A massza meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A massza nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-11 pszi pont.) (-3 TU.) A massza összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst gyűrű, 4 arany és egy obszidián függő. 1467 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 88, gyógyulás: 19, összesen: -69 ÉP}
* 1. BP: | VP elővétele: 15 |
* 2. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 3. BP: | építed a 720. tárgyat 100 pontért |
* 4. BP: | használod a 147. tárgyat |
GRÁNITELEMENTÁL (205. SZÖRNY) A földelementálok közül a legnagyobb. A gránitelementálon csak mágikus fegyverek képesek sebet ejteni, de még azoknak is van esélye, hogy darabokra törnek. A varázslatokkal szemben sajnos nincs immunitása. Ha egy pap megidézi a föld mélyéről a gránitelementál-szellemet, az alakot ölt, és megidézője szolgálatába áll. Képes oltárokat és más építményeket könnyedén felépíteni, ha megfelelően betanítják. |
KACAGÓ SZÉPIA (206. SZÖRNY) Ezek a nagyméretű tintahalak az édesvizű tavak legveszedelmesebb ragadozói. Tintával elvakított áldozatukat egyszerűen megragadják a csápjaikkal, a szájukba gyömöszölik, és elnyelik. Az izmos száj aztán egyszerűen összeroppantja az áldozatot. Na, azért annyira nem nagyméretű, hogy egy embert is elnyeljen, legfeljebb egy gnómot, és azt is csak a legöregebb példány. |
DIZEN KULCS (472. TÁRGY) A dizen kulcs egy speciális, kék kristályból készült mágikus eszköz, amelyet az olyan zárakhoz használnak, amelyet lehetőleg sem mágikus, sem fizikai úton nem kéne kinyitnia az arra nem felhatalmazottnak. Emellett, ha a dizen kulcs idegen kezekbe kerül, pillanatok alatt megsemmisül, de ha elég gyors vagy, és elrohansz vele a zárhoz, akkor még kinyithatod vele előtte. |
PUSZTÍTÁS BOTJA (316. TÁRGY) A Pusztítás Botja nagyhatalmú varázstárgy. Minden alkalommal, amikor lesújtasz vele egy ellenfeledre, egyúttal egy tűzesőt is kisütsz! Mindez nem igényel varázspontot és anyagi komponenst. A Pusztítás Botja egyébként egy mágikus ütőfegyver, amelyet +3 támadással használsz és sebzése 2D6+6. Használatához minimum 15-ös teológia szükséges. |
Erő: | 38 (39) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 130 cm |
IQ: | 32 | Támadás: | 19 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 63 kg |
Ügyesség: | 31 | Védekezés: | 49 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 8/8 év |
Egészség: | 36 | Életpont: | 302/247 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 5 |
Szerencse: | 43 (45) | Varázspont: | 468/0 | Pénz: | 6 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 21/6 | Pszi pont: | 170/135 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 14/47 | ökölvívás: | 3/21 | szúrófegyverek: | 20/28 |
vágófegyverek: | *21/100 (+16%) | ütőfegyverek: | 13/7 (+3%) | lőfegyverek: | 21/40 (+10%) |
dobófegyverek: | 13/56 |
Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (50%) << kőkalapács (#13) (200%) << göcsörtös bunkó (#123) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) (6 -14.); bronzhegyű nyíl (#94) (15 -19.); mérgezett vasnyíl (#187) (20 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 .); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/44 (+10%) | 2. nyomkövetés: | 51/10 (+28%) | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 7/75 (+6%) | 5. csapdakészítés: | 22/77 | 6. csapdaészlelés: | 5/34 |
7. gyógyítás: | 52/14 (+20%) | 8. titkosírás: | 14/39 (+45%) | 9. felderítés: | 37/33 (+2%) |
10. szörnyidomítás: | 10/37 | 11. teológia: | 28/13 (+13%) | 12. taumaturgia: | 19/59 (+5%) |
13. versengés: | 3/50 | 14. harcművészetek: | 1/0 | 15. zene: | 50/9 |
16. szörnyismeret: | 23/29 | 17. pszi: | *21/100 | 18. zárnyitás: | 2/5 |
19. vadászat: | 28/27 | 20. bányászat: | 27/99 (+10%) | 21. úszás: | 16/53 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
totem 45% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 44% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 100 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 100 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 4 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 4 darabot ), ködmangót (#59) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), gitongát (#76) szuper hálócsapdával (#274), drótszőrű pincsit (#22) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), purifikátor (#157), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), ongóliant (#159), szeppent rákfatty (#186), sötét motyogó (#37) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 16) |
Hófarkas Klán (#9117), Kerekkorsó Rendje (#9136), elf (#2), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), mutáns (#9), 9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
lángcsóva (#31, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | gigaököl (#49, 12 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
revitalizáció (#52) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 9, max: 10) | ||||||
méregfelhő (#37), izomernyesztés (#33), lángcsóva (#31), jégcsóva (#41), éhínség (#39), szárazság (#48), mágiatörés (#35), tudatrombolás (#111), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), hhaar burka (#32), örvénykerítés (#42), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | fémbontó szójer (#150) | lángcsóva (#31) | >> | gonoszok (#988) | |
jégcsóva (#41) | >> | jók (#990) | izomernyesztés (#33) | >> | csontváz lord (#177) | |
izomernyesztés (#33) | >> | gnóm szolgáló (#181) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
hhaar burka (#32) | >> | gnóm szolgáló (#181) | hhaar burka (#32) | >> | csontváz lord (#177) | |
hhaar burka (#32) | >> | fémbontó szójer (#150) | varázsvédelem (#34) | >> | jók (#990) | |
varázsvédelem (#34) | >> | gonoszok (#988) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
2.) Minden istennél a rátermettség küldetése: áldozz számomra egy esszenciakristályt! |
3.) Állítsuk meg az idegen lények beözönlését idegen létsíkokról! Áldozz számomra 3 Thargodan esszenciát! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 3. kategóriában a XX. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | bronzhegyű nyíl (#94) | 2 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
6 | arany (#50) | 1 | arany karperec (#194) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
2 | főnixtoll (#563) | 1 | fűszertartó (#210) | 1 | gromak bőr (#268) | |||
5 | gyöngymangó (#135) | 2 | igazgy. fülbevaló (#197) | 1 | obszidián függő (#195) | |||
1 | obszidián karkötő (#229) | 4 | púderkő (#119) | 3 | ragasztó (#83) | |||
1 | remák szív (#264) | 3 | vasérc (#152) |