306. forduló, 308. forduló, Susmakias összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. szept. 26. 8h:49'
EZ A 325. JÁTÉKHETED, 307. FORDULÓD
326. játékheted kezdete: szept. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1526
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

SUSMAKIAS KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [109,53] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+6 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 40 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+58 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+98 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-16 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 648. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 643. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 638. Kapsz 2 VP-t.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 633. Kapsz 2 VP-t.]

* 5. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 628. Kapsz 2 VP-t.]

* 6. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 623. Kapsz 2 VP-t.]

* 7. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 623.]

dd 72 651 661 eldobod a 72. tárgyat a 651. tárgyat a 661. tárgyat
Elhajítasz 1 rézsisakot. Elhajítasz 1 rinóbőrt. Elhajítasz 1 alligátorbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 623.]

dd 280 15 150 eldobod a 280. tárgyat a 15. tárgyat a 150. tárgyat
Elhajítasz 1 tyrex csontot. Elhajítasz 1 vadász tatu bőrt. Elhajítasz 1 szent jogart. [0 pontot használtál fel, van még 623.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 618. Kapsz 2 VP-t.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 613. Kapsz 2 VP-t.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 603. Kapsz 4 VP-t.]

v 6 12 elmormolod a 6. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 598. Kapsz 2 VP-t.]

ek 215 5 t. energia kisütése: 215 5
60 varázspont felhasználásával előállítasz 5 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 598.]

cir 1 vándorcirkusz látogatása 1
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 598.]

kt 2452 elkészíted a 2452. tárgyat
Legyártottál 1 morf esszenciát. Erőd TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 578. Kapsz 8 VP-t.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[108,53] Szűnni nem akar a zöld síkság. Vad szamóca illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg harcos. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 21.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 45 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos fejét. (2 támadással 120 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a quwarg harcos testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +8 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. 1 136 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Utad során felfedezel egy márványtornyot. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [107,53] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy quwarg harcos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+6.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 46 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos torát. (2 támadással 106 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +4 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 136 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek a morfok, így te is rövidesen találkozol kettővel. Elsőnek egy brutális morf száll szembe veled. {max. életpontja: 550.}

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 24 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a brutális morf testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a brutális morf testét. (5 támadással 421 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a brutális morf testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) A brutális morf beleharap a kezedbe. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A brutális morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 141 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 601, sebződés: 76, gyógyulás: 16, összesen: -60 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. A következő ellenfél egy éltető morf. {védettsége: 37 szúró, 37 vágó, 37 ütő ellen.}

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 26 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 108 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az éltető morf testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (44 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az éltető morf testét. (4 támadással 329 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az éltető morf bal lábát. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Az éltető morf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az éltető morf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az éltető morf bal oldalát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Agyartőrrel tökéletesen perforálod az éltető morf jobb oldalát. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Az éltető morf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az éltető morf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Az éltető morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 310, sebződés: 336, gyógyulás: 21, összesen: -315 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy átlátszó morfplazmát. Találsz nála 3 szvó-ektoplazmát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Északnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Elteszed a látcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt.

(Továbbmész...) [106,53] A sík vidéket bozótos váltja fel. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Felismered a közeledőt. Csak egy tetemember. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 28 szúró, 22 vágó, 12 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a tetemember rotható húsát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 400 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy lomha morf áll veled szemben. {egyik sebzési módja: 4x 4d6+5.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 55 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. Oppálé! Csendes nyekkenéssel kinyúltak a következő állataid: élőholt quwarg, quwarg harcos, Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a lomha morf jobb lábát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a lomha morf bal lábát. (3 támadással 252 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a lomha morf testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) A lomha morf fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 385 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 412, sebződés: 48, gyógyulás: 6, összesen: -42 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy zöld morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy halálos morf. {egyik sebzési módja: 2x 3d8+27.}

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 bronzhegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a halálos morf bal szárnyát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halálos morf testét. (4 támadással 260 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a halálos morf bal szárnyát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A halálos morf néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A halálos morf farkával a kezedre csap. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Eldobod az értéktelenné vált lomha morf trófeát, és kiszedsz egy halálos morf trófeát. 3 512 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 393, sebződés: 91, gyógyulás: 19, összesen: -72 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy kék morfplazmát. Találsz nála 1 Jerome köpenyét. [15 pontot használtál fel, van még 563. Kapsz 6 VP-t.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[105,53] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sullár. {védettsége: 7 szúró, 18 vágó, 14 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 47 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a sullár testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Agyartőrrel teljesen átdöföd a sullár jobb vállát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a sullár öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +57 életerőt. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 sullár hólyagot. 449 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi morfvadászatnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy védelmező morf áll veled szemben.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 49 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a védelmező morf testét. (4 támadással 349 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a védelmező morf testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Kemény ollójával a védelmező morf végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A védelmező morf farkával a kezedre csap. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Véres nyál csordul ki a védelmező morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +52 életerőt. 3 161 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 429, sebződés: 66, gyógyulás: 14, összesen: -52 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy sárga morfplazmát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy halálos morf.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Megindulsz, mint egy acélkolosszus, hogy megvalósítsd a Kos Csapását. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halálos morf testét. (4 támadással 255 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel több döféssel felnyársalod a halálos morf bal oldalát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) A halálos morf néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A halálos morf farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A halálos morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. 3 512 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 95, gyógyulás: 20, összesen: -75 ÉP}

Ellenfeled hullájából kinyersz egy fehér morfplazmát. Találsz nála 6 drótszőrt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Iron Cross előtt. Találsz egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " LEAH az Út, az Igazság és a HALÁL és Tour-Mix az ő prófétája, az Ördögi Kör tagja. "
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +13 életerőt. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Az élet a legnagyobb betegség, mert mindig halállal végződik. -S.T. "

(Továbbmész...) [104,53] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mély kutat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csodabazárt.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Lent eléggé sötét van, a napfényből csak kevés szűrődik le. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy topránypolip! {támadása: 8.}

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 32 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a topránypolip testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a topránypolip puha testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A topránypolip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 kaját. 209 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Érdemes volt lejönni! A földön találsz 1 rézkulcsot. Elhagyva a kutat, elcsomagolod a kötelet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő törpemammut mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 49 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a törpemammut testét. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a törpemammut jobb hátsó lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 6 kaját. 678 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [103,53] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy vaskohót. Délnyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő dombi yeti nem jelenthet komoly veszélyt. {védettsége: 6 szúró, 6 vágó, 6 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a dombi yeti szőrös mellkasát. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel teljesen átszúrod a dombi yeti jobb karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A dombi yeti mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Kisebb sebet ejt a dombi yeti agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +13 életerőt. 745 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 10 kerek követ. Erőd TF-elődött. [47 pontot használtál fel, van még 516. Kapsz 18 VP-t.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[102,53] Amerre csak a szem ellát, dombok.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy vaskohót. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din oltár van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Érett fürtöktől rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+3 kaja.)

(Továbbmész...) [101,53] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Ezt az észak-déli irányú dombvonulatot Rin tarajának nevezik. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Felfedeztél egy vaskohót. Észreveszel egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 45 pontot kell rákölteni.) Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Chara-din oltár van. Elteszed a látcsövet. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mélységi grittang. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 43 életpontot sebeztél. A mélységi grittang összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 192 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [27 pontot használtál fel, van még 489. Kapsz 10 VP-t.]

m 6 mozogsz nyugatra
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 489.]

gyk 389 40 gyakorolsz a 389. tárggyal 40 pontért
Igen komplex feladathoz látsz hozzá: visszatartod a lélegzeted, és úgy gyakorlod a vízifegyver forgatását. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. Quwarg szagot érzel! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy vadász quwarg. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 191-230.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 33 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadász quwarg potrohát. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megérinted a vadász quwarg torát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +13 életerőt. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 kaját. 1 817 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 18, gyógyulás: 5, összesen: -13 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 449. Kapsz 16 VP-t.]

gyk 389 40 gyakorolsz a 389. tárggyal 40 pontért
Keresel egy pocsolyát, alámerülsz, és ott gyakorolsz a vízifegyverrel. A következő szinthez szükséges tudásod fele már megvan. [40 pontot használtál fel, van még 409. Kapsz 16 VP-t.]

gyk 389 40 gyakorolsz a 389. tárggyal 40 pontért
A szakócák öldösésével sosem szerzed meg a kellő tapasztalatot a vércápák legyűréséhez! Fizikai és mentális gyakorlatokat végzel, hogy kellően felkészült legyél. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [40 pontot használtál fel, van még 369. Kapsz 16 VP-t.]

d 130 eldobod a 130. tárgyat
Elhajítasz 1 hebrencs állkapcsot. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

ek 10 534 t. energia kisütése: 10 534
Sajnálom, de itt nincs nagyobb energiamező. [0 pontot használtál fel, van még 369.]

fkt 207 10 1 felt. készítesz a 207. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 368.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 367.]

* 2. BP: szk 10 0 0 keresed a 10. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy vadász tatut. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 201 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 327. Kapsz 16 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 161 TVP-t kell elköltened.] Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 287. Kapsz 16 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 121 TVP-t kell elköltened.] Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy szeppent rákfatty. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {támadása: 14.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel teljesen átdöföd a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szeppent rákfatty ollója a levegőben csattan. A szeppent rákfatty megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szeppent rákfatty most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. 611 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 247. Kapsz 16 VP-t.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 81 TVP-t kell elköltened.] Quwarg szagot érzel! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy quwarg királynő. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 31 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő torát. (2 támadással 164 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +8 életerőt. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 207. Kapsz 16 VP-t.]

tf 1 7 fejleszted az 1. tulajdonságodat 7 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 74 TVP-t kell elköltened.] [7 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 2 VP-t.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 93 arany vérdíjat. Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 448 pontot. A következő körben tehát 648 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Susmakias, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr elsőáldozója vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 307. fordulód.

Erő: 47 (67) Szint: 30 Merészség: 5/5 Magasság: 148 cm
IQ: 39 (50) Támadás: 47 (50) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 33 (44) Védekezés: 51 (57) Menekülés: 40 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 30 (41) Életpont: 629/629 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 18 (31) Varázspont: 932/192 Pénz: 40329 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 55/16 Pszi pont: 218/291
Eddig összesen 3885 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 28 660 TP-t kaptál. Jelenleg 3 374 988 TP-d van. A következő szinthez még 125 012 TP szükséges. Trófeáid: mágiamorfáló, ongóliant, halálos morf.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/73 (+27%) ökölvívás: 27/89 (+14%) szúrófegyverek: 30/69 (+5%)
vágófegyverek: 27/13 ütőfegyverek: 6/12 lőfegyverek: 27/65 (+6%)
dobófegyverek: 13/3

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Fókuszpenge (#639) << vashegyű lándzsa (#182)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
101,53 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 631 időszaki: 585

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/3 Max életkor 147 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/11 2. nyomkövetés: 59/81 (+5%) 3. mászás: 8/52 (+4%)
4. csapdakészítés: 16/35 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/74 6. gyógyítás: 65/39
7. titkosírás: 4/20 8. felderítés: 11/74 9. szörnyidomítás: 18/33
10. teológia: 26/36 (+9%) 11. taumaturgia: 47/58 (+18%) 12. szerencsejáték: 3/83
13. versengés: 17/79 14. harcművészetek: 26/9 15. zene: 39/69
16. szörnyismeret: 11/48 17. pszi: 30/96 (+5%) 18. zárnyitás: 1/10
19. vadászat: 25/87 20. bányászat: 34/82 (+11%) 21. úszás: 10/71

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40
10. vp regeneráció: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 33 lehet)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 1 darabot, csak egyszer), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), nagy vaspajzsot (#161) (max. 1 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 1 darabot, csak egyszer), ovimon-bogyót (#207) (max. 10 darabot )
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12)
pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28)
mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 5)
3.) Remélem már komoly tapasztalatod van a vas megmukálásával. Áldozz egy nagy vaspajzsot oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (759): új. sámánkunyhó (767): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1434, az összesen kapott pontszám: 144690. (összesen ölhető: 1434 ) Eddig 4 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 8 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 105 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2424 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * agyartőr (#420) 1 bányászcsákány (#434) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 * Fókuszpenge (#639) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 1 kőkalapács (#13)
Vízifegyverek
1 avenir (#1706) 1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
8 kerek kő (#19) 1 nyílvessző (#108) 30 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
3 esszenciakristály (#350) 23 tolmokov-koktél (#351) 5 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562)
Sisakok
1 * Krough fejdísze (#1570)
Köpenyek
1 Jerome köpenye (#1527) 1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
3 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 2 tankány karom (#237)
Övek
4 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
12 borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 6 obszidián függő (#195)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
4 ezüst nyaklánc (#117) 4 * gólem talizmán (#811) 2 gyöngysor (#192)
7 halálhozó talizmán (#813) 3 hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144)
12 * korinthai talizmán (#814) 1 Tharr Keresztje (#287) 2 varkaudar szimbólum (#1528)
2 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 * arany papi karkötő (#309) 7 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 Eldaran karkötője (#373)
4 ezüst karkötő (#158) 1 halálhozó karkötője (#816) 1 * Huddens alkarvédője (#1550)
2 réz papi karkötő (#307)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
35 * angyalok gyűrűje (#529) 1 aranygyűrű (#193) 5 ezüst gyűrű (#180)
1 * regeneráló gyűrű (#254)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. topáza (#2325)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 60 csepp tinta (#101), fér még: 0]
2 fűszertartó (#210) [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 9]
7 huhogó bibe (#332) [bennük 23 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 61]
14 sullár hólyag (#168) [bennük 175 csepp spiritusz (#170), fér még: 105]
11 szent kehely (#257) [bennük 63 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 47]
18 uzbány csőr (#169) [bennük 216 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
3 vizestömlő (#3) [bennük 48 korty víz (#27), fér még: 12]
3 zöld üveg (#82) [bennük 45 csepp ragasztó (#83), fér még: 15]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 1 aenouth ködkürt (#1554)
18 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819)
14 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
2 csontkulcs (#74) 1 destabilizátor (#1275) 1 dorony duda (#235)
1 Éjmágus tükre (#1100) 2 ezüst kulcs (#184) 5 Fairlight szütyője (#2108)
1 feneketlen bugyor (#570) 8 fenőkő (#1618) 1 fiatalság itala (#473)
1 fülemüle síp (#1576) 1 furulya (#233) 7 gernim balzsam (#1894)
19 gyógykenőcs (#313) 82 kaja (#2) 4 keg gomba (#1615)
1 kinemfogyó tegez (#368) 2 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40)
5 kötél (#92) 5 kristályfolyadék (#449) 6 krónika (#1725)
6 leviatán hólyag (#2182) 1 manakristály (#500) 12 megsemmisítő (#1540)
2 morf esszencia (#2452) 3 nagy aranykulcs (#246) 2 nagy bronzkulcs (#185)
30 ork csodaszer (#1228) 1 Ramirez feszítővasa (#1261) 5 rézkulcs (#75)
1 ryuku tájoló (#1224) 1 sáfránykristály (#675) 10 sámán gyógykenőcs (#1139)
1 szeksztáns (#32) 1 szuper dobóháló (#273) 2 távcső (#42)
4 titanitdukát (#1480) 1 + tüskecsapda (#242) 2 vaskulcs (#183)
6 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 adamantit (#627) 45 álompor (#396) 144 átlátszó morfplazma (#2451)
134 bíbor morfplazma (#2450) 2 bordacsont (#16) 3 csuklyavirág (#133)
15 dorony tüdő (#212) 59 drótszőr (#37) 4 eknozol (#540)
2 elkarog szőr (#665) 1 etra hályog (#712) 16 ezüstdarab (#326)
130 fehér morfplazma (#2445) 8 fekete gyöngy (#99) 141 fekete morfplazma (#2446)
6 főnixtoll (#563) 6 galachmit (#310) 3 gyíkfű (#201)
88 gyöngymangó (#135) 8 hattyútoll (#1222) 6 hibátlan tűzopál (#1642)
4 ilkin érc (#232) 2 jégszív (#282) 64 kaktusztüske (#114)
4 karbin plazma (#199) 117 kék morfplazma (#2442) 3 kék orchidea (#68)
2 kőszem (#304) 8 kvazár (#244) 1 lélekkő (#1650)
158 lila morfplazma (#2448) 16 madártoll (#112) 11 magszim bél (#103)
49 mákrózsa virág (#56) 127 narancs morfplazma (#2449) 7 nektoraf faggyú (#667)
3 óndarab (#85) 6 polip szívóka (#391) 16 purifikátor háj (#269)
3 rakolits por (#669) 1 ramit kő (#226) 2 raptor karom (#281)
6 remák szív (#264) 22 rézdarab (#70) 3 ryuku rúnatekercs (#1162)
12 sallank karom (#128) 2 sámán erszény (#650) 144 sárga morfplazma (#2447)
1 sáska amulett (#668) 1 smaragdkő (#678) 17 sünmedve tüske (#14)
8 szárnyas hernyó (#69) 4 szuperkötél (#209) 10 szvó-ektoplazma (#151)
1 téfea-agy (#172) 1 Thargodan esszencia (#328) 1 tükör (#43)
5 varányszem (#30) 20 vasérc (#152) 20 vízionár szem (#102)
139 vörös morfplazma (#2443) 4 xirnox szív (#213) 134 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 180.52 kg Megterheltség: 88%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 19 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
180 áldott kő (#642) 15 hollókristály (#1102) 2245 kaja (#2)
110 megsemmisítő (#1540) 1 pengepajzs (#425) 40 varázskő (#305)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
741 álompor (#396) 1200 anguaxin váladék (#1382) 900 borkonyó bibe (#312)
40 célzóvíz (#1945) 1110 csalánvirág (#582) 740 csontkulcs (#74)
670 dözmöng szív (#122) 129 dűneelf arckendő (#1920) 90 ében nyílvessző (#848)
1 fejsze (#1240) 19 fenőkő (#1618) 1653 fokhagyma (#403)
17 Földanya gyümölcse (#1690) 27 grifftojás (#179) 6492 halcsont (#390)
5299 kaja (#2) 100 kaktuszbogyó (#429) 2743 kővirág gyümölcs (#1956)
7 kristály kulcs (#1818) 3861 lidércesszencia (#1074) 912 lótuszvirág (#447)
224 mimózabimbó (#1878) $3364 mutáns csont ($331) 3888 nothar bogyó (#923)
700 nyílvessző (#108) 1 olló (#335) 1445 óndarab (#85)
492 pirkit (#153) $7410 quwarg tojás ($360) 210 rum (#1419)
586 ryuku védőkenőcs (#1154) 1817 sallank karom (#128) 6 súlyzó (#347)
904 teriád féreg (#1276) 155 Thargodan csont (#1181) 1480 Thargodan esszencia (#328)
410 tinta (#101) 28 tl'urlang fiola (#788) 16731 tükör (#43)
876 tűzbimbó (#623) 20 tűzsárkány ital (#1400) 200 vámpírfog (#1221)
3086 varányszem (#30) 100 véka rizs (#1364) 7213 viharhomok (#1919)
402 xirnox szív (#213) 2221 yetiszív (#1070)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 alligátorbőr (#661) 1 bíbor morfplazma (#2450) 1 fekete morfplazma (#2446)
1 hebrencs állkapocs (#130) 1 lila morfplazma (#2448) 1 narancs morfplazma (#2449)
1 rézsisak (#72) 1 rinóbőr (#651) 1 szent jogar (#150)
1 tyrex csont (#280) 1 vadász tatu bőr (#15) 4 víz (#27)
1 vörös morfplazma (#2443)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
133 arany (#50) 6 drótszőr (#37) 1 fehér morfplazma (#2445)
1 Jerome köpenye (#1527) 14 kaja (#2) 8 kerek kő (#19)
1 morf esszencia (#2452) 3 óndarab (#85) 3 rákfatty váladék (#333)
4 rézdarab (#70) 1 rézkulcs (#75) 3 spiritusz (#170)
1 sullár hólyag (#168) 3 szvó-ektoplazma (#151)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110
52
53
54
(101,53) oltár, Chara-din rúnaköve, vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelőhely, mélységi grittangok (#103), vadász quwarg (#241), szeppent rákfatty (#186), quwarg királynő (#153)
(102,53) oltár, vaskohó (#155), 31. jellempróba, érclelőhely
(103,53) vaskohó (#155), Tharr oltár, érclelőhely, dombi yeti (#366)
(104,53) mély kút (#93), Raia oltár, csodabazár (#1404), topránypolip (#86), törpemammut (#115)
(105,53) sullár (#101), védelmező morf (#7622), halálos morf (#7618), nekrofun (#173), Sheran oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din rúnaköve
(106,53) tetemember (#123), lomha morf (#7621), halálos morf (#7618)
(107,53) quwarg harcos (#201), brutális morf (#7620), éltető morf (#7625), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 39. jellempróba
(108,53) quwarg harcos (#201), márványtorony (#175), oltár

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Egy-két NJK kapott árnyékvesszőt, több NJK kapott vortexvesszőt.

Üzenet küldése a karakternek