305. forduló, 307. forduló, Lumyr Haleth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. márc. 13. 15h:03'
EZ A 407. JÁTÉKHETED, 306. FORDULÓD
408. játékheted kezdete: márc. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4114
SZÁMLA : XXXX

LUMYR HALETH KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [194,101] koordinátán.
Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
Az aranytermő erszény 76 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+32 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+463 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+50 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-47 életerő). A lottó 1015. hetének nyerőszámai: 25, 1, 15. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lemész alfába. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 453.]

* 2. KP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 130% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 86. varázslatot a 165. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+8 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 451.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 451.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 449.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 447.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 447.]
Gyorsvarázsolsz! [-25 varázspont.] [+2% tau] [2 pontot használtál fel, van még 445.]

* 6. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 440.]

* 7. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 420.]

* 8. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 415.]

* 9. KP: használod az 1101. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 414.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 413.]
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Hirtelen a környezeted megváltozik, elhomályosodik, majd újra kitisztul. Zárt helyre, egy quwarg boly belsejébe érkeztél! Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy kisebb quwarg isten!

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 264 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. [+2% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. 165 életpontot vesztettél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kisebb quwarg isten fejét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Nincs időd félrehajolni. (107 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 7 spiritusz, 6 ugh méreg, isteni könnycsepp, 3 jégszilánk, kötél. Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Szívkeresővel néhány helyen meghorzsolod a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). {KCC:} Cápafoggal néhányszor megkarcolod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 282 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A kisebb quwarg isten összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy bronzkulcs, 27 arany, egy kristálygömb, 5 fekete gyöngy, egy arany papi karkötő és egy sárga erőöv. 12779 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 945, sebződés: 554, gyógyulás: 141, összesen: -413 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy quwarg szabotőr! Jobbnak látod, ha nem keveredsz harcba vele! Az életvíz, melyből kortyolsz egy nagyot, megszünteti az eddig kínzó sorvasztást.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+92 életerő). [-15 varázspont.] [+1% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+101 életerő). [-15 varázspont.] [+3% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+93 életerő). [-15 varázspont.] [+2% teo]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+107 életerő). [-15 varázspont.] [+1% teo] Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [62 pontot használtál fel, van még 351.]

v 88 1 elmormolod a 88. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a szopókőpusztítás varázslatot! Szétrobbantottál 1 szopókövet! [-21 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 346.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[148,100] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Utad során felfedezel egy hóhérbimbót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy barátság szent tüzét. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben A Tűzhajú irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni.
- Ez egy vortexmágus! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 261 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. [+3% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 10 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus ködlő lábát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Meglengetve a szívkeresőt a másikra rohansz. {KCC:} Szívkeresővel kicsit megbökdösöd a vortexmágus ködlő lábát. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Cápafoggal kicsit megbökdösöd a vortexmágus örvénylő köpenyét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. {GYD:} Szívkeresővel kicsit megbökdösöd a vortexmágus testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). {KCC:} Cápafoggal megérinted a vortexmágus fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 10 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 vortex talizmán. 6742 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 934, sebződés: 27, gyógyulás: 119, összesen: +92 ÉP}

(Önanalízis: +8% versengés.)
Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (óndarab) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! (Önanalízis: +6% bányászat.) (Önanalízis: +11% bányászat.) A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy hóhérbimbót. Keletre nézve látsz egy kazmárt. Délre egy kristálypalota van. Nyugatra egy kazmár van. Északnyugatra egy krómkaktusz van. Északra egy rúnakő van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-45 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. Egészséged TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 szögletes követ. Egészséged TF-elődött.
[36 pontot használtál fel, van még 310.]

h 1387 186 106 használod az 1387. tárgyat
Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

147 148 149
99
100
101
(148,100) a 71. labirintus bejárata, hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Leah oltár, vaskohó (#155), 41. jellempróba, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), vortexmágus (#418), érclelőhely

[186,106] Lakott területre érkeztél.

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-39 életerő). Épületeket látsz: egy vegyesbolt (617. épület.) és egy fegyverbolt (620. épület.).
Eladsz 1 elit csatavértet 30 aranyért, 1 ezüsthegyű nyilat 4 aranyért, 3 ezüstshurikent 24 aranyért, 6 fekete gyöngyöt 36 aranyért, 2 kis vaspajzsot 32 aranyért, 7 magszim belet 35 aranyért, 1 mérg. ubuk dobónyilat 7 aranyért, 2 nagy bronzkulcsot 28 aranyért, 1 nyu-shurikent 12 aranyért, 1 rájabőrt 3 aranyért, 1 rejtőköpenyt 14 aranyért, 1 rézdarabot 1 aranyért, 1 rubin fejéket 140 aranyért, 1 sallank nyilat 3 aranyért, 1 tolmokov-koktélt 8 aranyért, 2 varkaudar lándzsát 10 aranyért, 2 vasércet 4 aranyért, 2 óndarabot 4 aranyért, 1 sárga erőövet 25 aranyért, 1 kristálygömböt 10 aranyért.
[10 pontot használtál fel, van még 300.]

m 3 8 mozogsz délkeletre, északra
[187,107] Továbbmész a város utcáján.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Fairlight hívei emelték. Észreveszel egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-35 életerő). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) A következő épületeket látod: egy bank (626. épület.), egy kaszinó (640. épület.) és egy ékszerbolt (655. épület.).
Eladsz 1 borostyán függőt 6 aranyért, 1 ezüst karkötőt 14 aranyért, 2 obszidián függőt 20 aranyért.

(Továbbmész...) [187,106] Folytatod sétádat a házak közt. Észreveszel egy templomot. Raia hívei emelték. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 29850 pontot kell rákölteni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Vlagyimir szobrát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy csapat őrjáratozó katona. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 146 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Megvakultál ((-20 támadás))! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Szerencsére nem hatott rád. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrjáratozó katona bal vállát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Szívkeresővel gyengén megszurkálod az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). {KCC:} Cápafoggal gyengén megszurkálod az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Nem vagy felkészülve a 10 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (10 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Szívkeresővel valamennyire megsebezgeted az őrjáratozó katona bal lábát. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Cápafoggal néhányszor megkarcolod az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (5 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Szívkeresővel épp hogy megszúrod az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). {GYD:} Cápafoggal kicsit megsebzed az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Az 1 őrjáratozó katona szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ametiszt medál. Messze hajítod a vacak kis magnetikus praglonc trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes őrjáratozó katona trófeát. 8000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1059, sebződés: 155, gyógyulás: 189, összesen: +34 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy királyi palota (652. épület.). A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-34 életerő). [16 pontot használtál fel, van még 284.]

be 652 bemész a 652. épületbe
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Amikor eléd lép egy palotaőr, tisztelettudóan közlöd vele, hogy mi járatban jöttél, mire az őr biccent, és továbbmehetsz. Belépsz a palotába. Itt is nyüzsögnek a palotaőrök! Ajtót látsz jobbra és balra, majd az őrökön túl van egy folyosó, az emeletre újabb márványlépcső vezet. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. Bemasírozol a cupfos-puccos írnoki irodába, majd amikor sorra kerülsz, bemész, és nemes egyszerűséggel közlöd: a vállalt feladatot teljesítetted.
- Nagyszerű! - mondja az írnok. [3000 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 300 arany.] - Engedd meg, hogy gratuláljak! Egyúttal ünnepélyesen kinevezlek Borax személyes futárának: mostantól különleges ügynök leszel, aki szupertitkos, hihetetlen fontosságú bevetéseken vesz részt! Az első feladat bemelegítő jellegű: Borax titkos (fattyú) lánya végzetes betegségben szenved, amelynek oka egy boszorkánymester átka. A boszorkánymester ugyan meghalt, de ez kevés segítség: az átok megtöréséhez drakolder szemre lenne szükség. - fagyos tekintetedet látva az írnok sietve folytatja. - nem kell annyira kétségbe esni, a triklem drakoldereknek is van sebezhető pontja, csak meg kell találni! Ebben a város mellett lakó erdei remeték valamelyike biztosan segíteni tud, ők nagyon bölcsek - csak meg kell találnod egyet! Itt van egy lepecsételt pergamen, amely a drakolder tanyához vezető térképet tartalmazza. Csak akkor bontsd fel, ha már biztos vagy a dologban! Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 279.]

be 652 bemész a 652. épületbe
Félve beóvakodsz a nyitott bronzkapun, majd tovább sétálsz a széles márvány lépcsősor felé. Amikor eléd lép egy palotaőr, tisztelettudóan közlöd vele, hogy mi járatban jöttél, mire az őr biccent, és továbbmehetsz. Belépsz a palotába. Itt is nyüzsögnek a palotaőrök! Ajtót látsz jobbra és balra, majd az őrökön túl van egy folyosó, az emeletre újabb márványlépcső vezet. Röviden mesélsz kalandjaidról. Ráébredsz, hogy nem sok keresnivalód van itt: az írnoktól kapott küldetést nem teljesítetted, ennél beljebb meg úgysem juthatsz. Méltóságteljes léptekkel elhagyod a királyi palotát. [5 pontot használtál fel, van még 274.]

m 2 mozogsz keletre
[188,106] Még mindig a városban vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Tharr hívői építették. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy őrült varázsló. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled tűzvihar varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 11 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan ellenfeledre rontasz. {KCC:} Mágusölővel néhányszor megkarcolod az őrült varázsló testét. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Cápafoggal megbököd az őrült varázsló testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 165 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 sáfránypor és 2 mocsári penke. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 466, sebződés: 63, gyógyulás: 44, összesen: -19 ÉP}

Épületeket látsz: egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.). A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-46 életerő). [8 pontot használtál fel, van még 266.]

be 632 5 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni lőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 lőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 135 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 216.]

m 2 2 8 mozogsz keletre, keletre, északra
[189,106] Folytatod sétádat a házak közt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csodák kútját. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-37 életerő).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[148,100] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Felfedeztél egy hóhérbimbót. Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy A Tűzhajú hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! (Önanalízis: +6% bányászat.) (Önanalízis: +11% bányászat.) A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze északkeletre látsz egy hóhérbimbót. Keletre nézve látsz egy kazmárt. Délre egy kristálypalota van. Nyugatra egy kazmár van. Északnyugatra egy krómkaktusz van. Északra egy rúnakő van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy ekharion bébi. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja az ekharion bébi jobb lábát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Mágusölővel néhányszor megkarcolod az ekharion bébi testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {KCC:} Cápafoggal meghorzsolod az ekharion bébi pufók lábszárát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ekharion bébi mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 0, gyógyulás: 32, összesen: +32 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-35 életerő).

(Továbbmész...) [148,99] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! (Önanalízis: +6% bányászat.) (Önanalízis: +11% bányászat.) A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy gránátkaktuszt. Keletre nézve látsz egy hóhérbimbót. Délkeletre egy kazmár van. Délnyugatra egy kazmár van. Nyugatra egy krómkaktusz van. Északnyugatra egy hóhérbimbó van. Északra egy krómkaktusz van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy tüskés harci gromak. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Mágusölővel súrolod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Cápafoggal megbököd a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 149 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz a tüskés harci gromak rúgása elől. A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Ráismersz a lényre. Egy varkaudar felderítő. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mágusölővel megkarcolod a varkaudar felderítő jobb karját. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). {KCC:} Cápafoggal megérinted a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar felderítő újra meg újra lecsap. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1440 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 43, gyógyulás: 26, összesen: -17 ÉP}

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-34 életerő). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 176.]

m 1 mozogsz északkeletre
[149,98] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gránátkaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia hívői építették. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy kazmárt. Délre nézve látsz egy hóhérbimbót. Nyugatra egy krómkaktusz van. Északnyugatra egy Thargodan csatamező van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-35 életerő). [8 pontot használtál fel, van még 168.]

be 502 6 bemész az 502. épületbe
Sajnos hibásan adtad meg a 2. paramétert. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

be 502 6 bemész az 502. épületbe
Sajnos hibásan adtad meg a 2. paramétert. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

be 502 6 bemész az 502. épületbe
Sajnos hibásan adtad meg a 2. paramétert. [0 pontot használtál fel, van még 168.]

m 7 5 mozogsz északnyugatra, délnyugatra
[148,97] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Látsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy Zinthurg jön feléd.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vasérc és egy borostyán függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hú! Ez kemény volt! Vajon érdemes tovább kockáztatni? Hát persze! A haszon mindenek előtt. Csak szemét és hulladék! Talán odébb lesz valami, új gödröt kezdesz. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy Mnebolath készül a lemészárlásodra.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (41 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mágusölővel kicsit megvagdalod a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Cápafoggal épp hogy megszúrod a Mnebolath testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű és 3 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 74, gyógyulás: 32, összesen: -42 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Újabb adag követ és csontot sikerül előtúrnod. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. [+1% tau] Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 149 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mágusölővel kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya jobb oldalát. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Cápafoggal kicsit megbökdösöd a Chara-din fattya testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A 7 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (6 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Mágusölővel kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {KCC:} Cápafoggal megkarcolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A 2 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 713, sebződés: 38, gyógyulás: 105, összesen: +67 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy Orkhan Thai jön feléd.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. A varázslat kudarcot vallott. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai tűztestét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (37 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. {GYD:} Mágusölővel néhányszor súrolod az Orkhan Thai fejét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Cápafoggal megérinted az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy réz papi karkötő, egy ezüst karkötő, egy aranylánc, egy vas dobónyíl és egy ezüst gyűrű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 108, gyógyulás: 39, összesen: -69 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián karkötő, egy fűszertartó, egy arany papi karkötő és egy ametiszt medál. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel. (Önanalízis: +5% felderítés.)
Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze északkeletre látsz egy gumifát. Délre nézve látsz egy krómkaktuszt. Délnyugatra egy hóhérbimbó van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-43 életerő).

(Továbbmész...) [147,98] A síkság után kisebb hegyek következnek. Észreveszel egy hóhérbimbót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! (Önanalízis: +6% bányászat.) (Önanalízis: +11% bányászat.) Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor keletre nézel, észreveszel egy krómkaktuszt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy krómkaktusz van. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy elhagyott bánya van. Északnyugatra egy rúnakő van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-47 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. Egészséged TF-elődött. [75 pontot használtál fel, van még 93.]

ek 503 194 101 t. energia kisütése: 503 194 101
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

146 147 148 149 150
96
97
98
99
100
101
(147,98) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), érclelőhely
(148,97) Zinthurg (#180), Mnebolath (#237), Chara-din fattya (#236), Orkhan Thai (#238), Thargodan csatamező (#432)
(148,99) Sheran rúnaköve, érclelőhely, tüskés harci gromakok (#156), varkaudar felderítő (#7133)
(148,100) a 71. labirintus bejárata, hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Leah oltár, vaskohó (#155), 41. jellempróba, barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), vortexmágus (#418), érclelőhely, érclelőhely, ekharion bébi (#768)
(149,98) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), kihívás tornya (#502), Raia oltár, 28. jellempróba

[194,101] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. (Önanalízis: +5% mászás.) Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy nyuhaj karbin!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a nyuhaj karbin jobb karját. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy sötét gnóm!

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 4 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm bal oldalát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy sötét főgnóm!

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. A varázslat kudarcot vallott. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a sötét főgnóm fejét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 aranyláncot. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Amikor keletre nézel, észreveszel egy kristálypalotát. Délkeletre nézve látsz egy álomvirágot. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy borkonyó cserje van. Északnyugatra egy tűzbokor van. Északra egy borkonyó cserje van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-31 életerő).
[-2 TU.] [33 pontot használtál fel, van még 60.]

ef 53 energia fejlesztése 53
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-6 TU.] Egészséged TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: elmormolod a 172. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a planetáris őrdémon varázslatot! Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-18 varázspont.] [+3% teo] [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 5. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. A szervezetedet méreg pusztítja (-49 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 1, 23.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ habzsol be a bazaltelementál. Egy szögletes követ töm magába az agyagelementál. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 447 pontot. A következő körben tehát 442 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Lumyr Haleth, egy barna, rövid hajú, barna szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Tharr nagyhatalmú főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 306. fordulód.

Erő: 46 (66) Szint: 34 Merészség: 6/5 Magasság: 182 cm
IQ: 36 (62) Támadás: 51 (54) Agresszió: 3 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 36 (43) Védekezés: 87 (93) Menekülés: 30 % Életkor: 42/45 év
Egészség: 34 (45) Életpont: 607/527 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 1
Szerencse: 34 (70) Varázspont: 1432/50 Pénz: 1867 arany Kép. pont: 16
Tudatpont: 54/43 Pszi pont: 174/257 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 16
Eddig összesen 2677 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 46191 TP-t kaptál. Jelenleg 5189957 TP-d van. A következő szinthez még 310043 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, őrjáratozó katona, ében hadúr. A 278. fordulódban 5027 arany került a bankszámládra. 5655 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/31 ökölvívás: 23/7 szúrófegyverek: 34/36 (+5%)
vágófegyverek: 22/94 (+22%) ütőfegyverek: 22/2 lőfegyverek: 27/3 (+3%)
dobófegyverek: 27/52 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) << pásztorbot (#513) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil dobótőr (#599) (1 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -997.); mihlanil nyíl (#597) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
194,101 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 147,98
Kedvenc táborhely: 194,101
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 52/25 2. nyomkövetés: 52/93 (+10%) 3. mászás: 16/88 (+5%)
4. csapdakészítés: 24/90 (+6%) 5. csapdaészlelés: 7/38 6. gyógyítás: 58/62
7. titkosírás: 3/95 8. felderítés: 22/39 (+5%) 9. szörnyidomítás: 8/60
10. teológia: 59/45 (+22%) 11. taumaturgia: 86/94 (+14%) 12. szerencsejáték: 4/89
13. versengés: 18/48 (+8%) 14. harcművészetek: 25/41 15. zene: 3/55
16. szörnyismeret: 12/42 17. pszi: *26/100 18. zárnyitás: 8/64
19. vadászat: 11/62 20. vitalitás: 1/97 21. bányászat: 25/72 (+68%)
22. úszás: 10/34 23. főzés: 4/16

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 21 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 21 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (57)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50)
ongóliant (#159), quwargok (#9093), ősi szellem (#422), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg őrparancsnok (#677), ősquwarg (#300), kisebb quwarg isten (#213)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71)
csupasz izom (#28) esszenciavédelem (#165) tulajdonságpajzs (#26) jégmágia (#279)
tárgyvédelem (#178) hadiszerencse III (#59) planetáris őrdémon (#172)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
23. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
jégcsóva (#41), nagyobb tűzlehelet (#150), agykorbács (#97), agybénítás (#114)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
varázsvédelem (#34), agytaposás (#180), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégoszlop (#231) >> 28. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
2.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 796, pontszámod: 9696.
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
vakmerőség (526) OK
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1537 TU szükséges.)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
7 arany pikkelyvért (#456) 14 tükörpáncél (#519) 248 gyöngymangó (#135)
2 fpi formázó minta (#419) 20 tükör (#43) 438 ugh méreg (#166)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
40 áldott kő (#642) 43 jégszilánk (#1128) 1 esszenciakristály (#350)
65 vámpírfog (#1221) 2 mágusköpeny (#453) 1 Sshreakza amulettje (#836)
28 gyöngymangó (#135) 6 sámán gyógykenőcs (#1139) 1032 ugh méreg (#166)
12 manakristály (#500) 16 térhajlító kavics (#1539) 23 őskristály-szilánk (#1525)
66 szent jogar (#150) $3 rejtőköpeny ($277) 2 teriád nyílvessző (#1287)
$55 vasérc ($152) 11 mágusszelence (#1076) 2 kristályfolyadék (#449)
1 Batharak vértje (#739) $160 sárkánypikkely ($292) 1 törp sisak (#897)
2 gyógykenőcs (#313) 3 ezüst kulcs (#184) 1 nagy aranykulcs (#246)
1 kentaurusz szőttes (#1641)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 életvíz (#1500) 1 elit csatavért (#295) 1 ezüsthegyű nyíl (#323)
3 ezüstshuriken (#327) 1 fekete gyöngy (#99) 4 gyöngymangó (#135)
3 isteni könnycsepp (#260) 4 jégszilánk (#1128) 1 kaja (#2)
2 kis vaspajzs (#159) 1 kötél (#92) 7 magszim bél (#103)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 nyu-shuriken (#157)
2 obszidián függő (#195) 1 rájabőr (#404) 1 rejtőköpeny (#277)
1 rubin fejék (#729) 1 sallank nyíl (#129) 15 spiritusz (#170)
1 szopókő (#259) 1 tolmokov-koktél (#351) 6 ugh méreg (#166)
2 varkaudar lándzsa (#224) 1 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
735 arany (#50) 2 ametiszt medál (#275) 2 arany papi karkötő (#309)
2 aranylánc (#191) 1 aranytű (#272) 1 ezüst gyűrű (#180)
1 fűszertartó (#210) 1 gromak bőr (#268) 1 karbin plazma (#199)
1 kerek kő (#19) 2 mocsári penke (#148) 1 nyílvessző (#108)
1 obszidián karkötő (#229) 1 réz papi karkötő (#307) 6 rézdarab (#70)
1 rövid íj (#107) 2 sáfránypor (#211) 2 szögletes kő (#17)
3 Thargodan esszencia (#328) 1 vas dobónyíl (#189) 1 vortex talizmán (#812)


Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A sötét rítus, Tharr haragja, természet haragja varázslatok enciklopédiái szerint megdobott mentődobás esetén nem pusztítanak tárgyakat. Ez eddig nem így volt, most javíottuk.
* - A fiatalítás varázslat és a fiatalság itala az eddigi D3 helyett monstantól 4D4 évet fiatalít.
* - A bazaltelementál teherbírása 40 kg-ra, a gránitelementál építés bónusza 80 %-ra nőtt.
* - Az unkreáció varázslatnál megadható 3. paraméter is, a darabszám. A varázslat VP-költsége szorzódik a darabszámmal, de a TVP költsége nem szorzódik.

Üzenet küldése a karakternek