Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2013. márc. 13. 15h:03' EZ A 407. JÁTÉKHETED, 306. FORDULÓD 408. játékheted kezdete: márc. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4114 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 86. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1101. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 264 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. [+2% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. 165 életpontot vesztettél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kisebb quwarg isten fejét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Nincs időd félrehajolni. (107 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 7 spiritusz, 6 ugh méreg, isteni könnycsepp, 3 jégszilánk, kötél. Vad csatakiáltással, felemelve a szívkeresőt ellenfeledre támadsz. {GYD:} Szívkeresővel néhány helyen meghorzsolod a kisebb quwarg isten testét. (5 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). {KCC:} Cápafoggal néhányszor megkarcolod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (3 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 162 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 282 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A kisebb quwarg isten összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy nagy bronzkulcs, 27 arany, egy kristálygömb, 5 fekete gyöngy, egy arany papi karkötő és egy sárga erőöv. 12779 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 945, sebződés: 554, gyógyulás: 141, összesen: -413 ÉP}
v 88 1 | elmormolod a 88. varázslatot |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 261 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. [+3% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 10 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vortexmágus ködlő lábát. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Meglengetve a szívkeresőt a másikra rohansz. {KCC:} Szívkeresővel kicsit megbökdösöd a vortexmágus ködlő lábát. (5 támadással 247 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Cápafoggal kicsit megbökdösöd a vortexmágus örvénylő köpenyét. (3 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 7 életpontot vesztettél. {GYD:} Szívkeresővel kicsit megbökdösöd a vortexmágus testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). {KCC:} Cápafoggal megérinted a vortexmágus fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 10 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 vortex talizmán. 6742 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 934, sebződés: 27, gyógyulás: 119, összesen: +92 ÉP}
h 1387 186 106 | használod az 1387. tárgyat |
147 | 148 | 149 | |
99 | |
|
|
100 | |
|
|
101 | |
|
|
[186,106] Lakott területre érkeztél.
m 3 8 | mozogsz délkeletre, északra |
(Továbbmész...) [187,106] Folytatod sétádat a házak közt. Észreveszel egy templomot. Raia hívei emelték. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 29850 pontot kell rákölteni.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Vlagyimir szobrát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 6 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Felismered a közeledőt. Csak egy csapat őrjáratozó katona. Nem jelenthet különösebb problémát. Itt csata lesz.
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 146 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Semmi eredménye! Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Megvakultál ((-20 támadás))! Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Szerencsére nem hatott rád. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az őrjáratozó katona bal vállát. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Szívkeresővel gyengén megszurkálod az őrjáratozó katona testét. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+52 életerő). {KCC:} Cápafoggal gyengén megszurkálod az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Nem vagy felkészülve a 10 őrjáratozó katona gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (10 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Szívkeresővel valamennyire megsebezgeted az őrjáratozó katona bal lábát. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Cápafoggal néhányszor megkarcolod az őrjáratozó katona testét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (5 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Szívkeresővel épp hogy megszúrod az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). {GYD:} Cápafoggal kicsit megsebzed az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Gyenge szúrást kapsz a bal lábadba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Az 1 őrjáratozó katona szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ametiszt medál. Messze hajítod a vacak kis magnetikus praglonc trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes őrjáratozó katona trófeát. 8000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1059, sebződés: 155, gyógyulás: 189, összesen: +34 ÉP}
be 652 | bemész a 652. épületbe |
be 652 | bemész a 652. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled tűzvihar varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 11 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 95 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan ellenfeledre rontasz. {KCC:} Mágusölővel néhányszor megkarcolod az őrült varázsló testét. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Cápafoggal megbököd az őrült varázsló testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 165 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az őrült varázsló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az őrült varázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 sáfránypor és 2 mocsári penke. 2020 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 466, sebződés: 63, gyógyulás: 44, összesen: -19 ÉP}
be 632 5 | bemész a 632. épületbe |
m 2 2 8 | mozogsz keletre, keletre, északra |
(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[148,100] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Felfedeztél egy hóhérbimbót. Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy A Tűzhajú hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! (Önanalízis: +6% bányászat.) (Önanalízis: +11% bányászat.) A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze északkeletre látsz egy hóhérbimbót. Keletre nézve látsz egy kazmárt. Délre egy kristálypalota van. Nyugatra egy kazmár van. Északnyugatra egy krómkaktusz van. Északra egy rúnakő van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy ekharion bébi. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja az ekharion bébi jobb lábát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Mágusölővel néhányszor megkarcolod az ekharion bébi testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {KCC:} Cápafoggal meghorzsolod az ekharion bébi pufók lábszárát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az ekharion bébi mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 0, gyógyulás: 32, összesen: +32 ÉP}
(Továbbmész...) [148,99] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Látsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! (Önanalízis: +6% bányászat.) (Önanalízis: +11% bányászat.) A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy gránátkaktuszt. Keletre nézve látsz egy hóhérbimbót. Délkeletre egy kazmár van. Délnyugatra egy kazmár van. Nyugatra egy krómkaktusz van. Északnyugatra egy hóhérbimbó van. Északra egy krómkaktusz van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy tüskés harci gromak. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Mágusölővel súrolod a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Cápafoggal megbököd a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 149 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Utolsó pillanatban ugrasz félre a tüskés harci gromak öklelő szarvai elől. Időben félreugrasz a tüskés harci gromak rúgása elől. A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 357, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a varkaudar felderítő testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 18 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mágusölővel megkarcolod a varkaudar felderítő jobb karját. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). {KCC:} Cápafoggal megérinted a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar felderítő újra meg újra lecsap. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1440 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 43, gyógyulás: 26, összesen: -17 ÉP}
m 1 | mozogsz északkeletre |
be 502 6 | bemész az 502. épületbe |
be 502 6 | bemész az 502. épületbe |
be 502 6 | bemész az 502. épületbe |
m 7 5 | mozogsz északnyugatra, délnyugatra |
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a Zinthurg ébenfekete testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) A Zinthurg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy vasérc és egy borostyán függő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a Mnebolath testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (41 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mágusölővel kicsit megvagdalod a Mnebolath rücskös testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Cápafoggal épp hogy megszúrod a Mnebolath testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Véres nyál csordul ki a Mnebolath száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű és 3 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2084 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 256, sebződés: 74, gyógyulás: 32, összesen: -42 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. [+1% tau] Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 149 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Mágusölővel kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya jobb oldalát. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Cápafoggal kicsit megbökdösöd a Chara-din fattya testét. (3 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). A 7 Chara-din fattya megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (6 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Mágusölővel kissé megkarcolgatod a Chara-din fattya testét. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {KCC:} Cápafoggal megkarcolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A 2 Chara-din fattya megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 713, sebződés: 38, gyógyulás: 105, összesen: +67 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. A varázslat kudarcot vallott. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod az Orkhan Thai tűztestét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (37 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt a másikra rohansz. {GYD:} Mágusölővel néhányszor súrolod az Orkhan Thai fejét. (2 támadással 116 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Cápafoggal megérinted az Orkhan Thai lángoló karját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 23 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy réz papi karkötő, egy ezüst karkötő, egy aranylánc, egy vas dobónyíl és egy ezüst gyűrű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 108, gyógyulás: 39, összesen: -69 ÉP}
(Továbbmész...) [147,98] A síkság után kisebb hegyek következnek. Észreveszel egy hóhérbimbót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! (Önanalízis: +6% bányászat.) (Önanalízis: +11% bányászat.) Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Amikor keletre nézel, észreveszel egy krómkaktuszt. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy krómkaktusz van. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy elhagyott bánya van. Északnyugatra egy rúnakő van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.
ek 503 194 101 | t. energia kisütése: 503 194 101 |
146 | 147 | 148 | 149 | 150 | |
96 | |
|
|
|
|
97 | |
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
[194,101] A hegység kopársága után üdítő a szemnek az élettel teli síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy márványtornyot. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr híveié.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. (Önanalízis: +5% mászás.) Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy nyuhaj karbin!
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a nyuhaj karbin jobb karját. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 4 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm bal oldalát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a sötét gnóm száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. A varázslat kudarcot vallott. Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja a sötét főgnóm fejét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ef 53 | energia fejlesztése 53 |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot) |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: | használod a 396. tárgyat |
Erő: | 46 (66) | Szint: | 34 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 36 (62) | Támadás: | 51 (54) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 72 kg |
Ügyesség: | 36 (43) | Védekezés: | 87 (93) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 42/45 év |
Egészség: | 34 (45) | Életpont: | 607/527 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 34 (70) | Varázspont: | 1432/50 | Pénz: | 1867 arany | Kép. pont: | 16 |
Tudatpont: | 54/43 | Pszi pont: | 174/257 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 16 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 7/31 | ökölvívás: | 23/7 | szúrófegyverek: | 34/36 (+5%) |
vágófegyverek: | 22/94 (+22%) | ütőfegyverek: | 22/2 | lőfegyverek: | 27/3 (+3%) |
dobófegyverek: | 27/52 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) << pásztorbot (#513) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil dobótőr (#599) (1 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -997.); mihlanil nyíl (#597) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
194,101 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 147,98 |
Kedvenc táborhely: 194,101 |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 52/25 | 2. nyomkövetés: | 52/93 (+10%) | 3. mászás: | 16/88 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 24/90 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 7/38 | 6. gyógyítás: | 58/62 |
7. titkosírás: | 3/95 | 8. felderítés: | 22/39 (+5%) | 9. szörnyidomítás: | 8/60 |
10. teológia: | 59/45 (+22%) | 11. taumaturgia: | 86/94 (+14%) | 12. szerencsejáték: | 4/89 |
13. versengés: | 18/48 (+8%) | 14. harcművészetek: | 25/41 | 15. zene: | 3/55 |
16. szörnyismeret: | 12/42 | 17. pszi: | *26/100 | 18. zárnyitás: | 8/64 |
19. vadászat: | 11/62 | 20. vitalitás: | 1/97 | 21. bányászat: | 25/72 (+68%) |
22. úszás: | 10/34 | 23. főzés: | 4/16 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 21 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 21 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (57) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50) |
ongóliant (#159), quwargok (#9093), ősi szellem (#422), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg őrparancsnok (#677), ősquwarg (#300), kisebb quwarg isten (#213) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
csupasz izom (#28) | esszenciavédelem (#165) | tulajdonságpajzs (#26) | jégmágia (#279) |
tárgyvédelem (#178) | hadiszerencse III (#59) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
23. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
jégcsóva (#41), nagyobb tűzlehelet (#150), agykorbács (#97), agybénítás (#114) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), agytaposás (#180), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégoszlop (#231) | >> | 28. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
2.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. |
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 796, pontszámod: 9696. |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
mest. gerjesztés (184) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
magiometer (314) |
jégmág. hierarchia (391) |
jégrúna (398) |
jégvihar generálása (407) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
tudatforrás (505) OK |
kőbőr (507) OK |
közös ima (509) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
vakmerőség (526) OK |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1537 TU szükséges.) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 7 | arany pikkelyvért (#456) | 14 | tükörpáncél (#519) | 248 | gyöngymangó (#135) | 2 | fpi formázó minta (#419) | 20 | tükör (#43) | 438 | ugh méreg (#166) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 40 | áldott kő (#642) | 43 | jégszilánk (#1128) | 1 | esszenciakristály (#350) | 65 | vámpírfog (#1221) | 2 | mágusköpeny (#453) | 1 | Sshreakza amulettje (#836) | 28 | gyöngymangó (#135) | 6 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1032 | ugh méreg (#166) | 12 | manakristály (#500) | 16 | térhajlító kavics (#1539) | 23 | őskristály-szilánk (#1525) | 66 | szent jogar (#150) | $3 | rejtőköpeny ($277) | 2 | teriád nyílvessző (#1287) | $55 | vasérc ($152) | 11 | mágusszelence (#1076) | 2 | kristályfolyadék (#449) | 1 | Batharak vértje (#739) | $160 | sárkánypikkely ($292) | 1 | törp sisak (#897) | 2 | gyógykenőcs (#313) | 3 | ezüst kulcs (#184) | 1 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | kentaurusz szőttes (#1641) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | életvíz (#1500) | 1 | elit csatavért (#295) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | |||
3 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fekete gyöngy (#99) | 4 | gyöngymangó (#135) | |||
3 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | jégszilánk (#1128) | 1 | kaja (#2) | |||
2 | kis vaspajzs (#159) | 1 | kötél (#92) | 7 | magszim bél (#103) | |||
1 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nyu-shuriken (#157) | |||
2 | obszidián függő (#195) | 1 | rájabőr (#404) | 1 | rejtőköpeny (#277) | |||
1 | rubin fejék (#729) | 1 | sallank nyíl (#129) | 15 | spiritusz (#170) | |||
1 | szopókő (#259) | 1 | tolmokov-koktél (#351) | 6 | ugh méreg (#166) | |||
2 | varkaudar lándzsa (#224) | 1 | vasérc (#152) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
735 | arany (#50) | 2 | ametiszt medál (#275) | 2 | arany papi karkötő (#309) | |||
2 | aranylánc (#191) | 1 | aranytű (#272) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | gromak bőr (#268) | 1 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kerek kő (#19) | 2 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | obszidián karkötő (#229) | 1 | réz papi karkötő (#307) | 6 | rézdarab (#70) | |||
1 | rövid íj (#107) | 2 | sáfránypor (#211) | 2 | szögletes kő (#17) | |||
3 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vortex talizmán (#812) |