305. forduló, 307. forduló, Bunkós Bódin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. okt. 6. 12h:04'
EZ A 1197. JÁTÉKHETED, 306. FORDULÓD
1198. játékheted kezdete: okt. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3527
SZÁMLA : XXXX

BUNKÓS BÓDIN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [195,55] koordinátán.
A kinemfogyó tegez termelt 1 bronzhegyű nyilat. Varázserőd regenerálódik. (+87 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.)

* 1. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 651.]

* 2. KP: v 28 0 0 elmormolod a 28. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+5 erő). [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 646.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 641.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 636.]

* 5. KP: v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Sikerült elmondanod az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 631.]

v 86 elmormolod a 86. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 631.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[194,56] A síkságot ritka erdő váltja fel. Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Qusaimódó előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Gyanús mozgást látsz a fák között. A feléd közeledő éjkornis mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 40 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az éjkornis fekete testét. (4 támadással 122 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az éjkornis testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal felnyitod az éjkornis fekete testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az éjkornis sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranytű, egy nagy bronzkulcs és egy umbatari karkötő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 2 469 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 77, gyógyulás: 26, összesen: -51 ÉP}

Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [193,57] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah híveié.
(Feltételes támadás:) Egy tyrannoszaurusz rex! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 30 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+41 életerő). Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex testét. (2 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Pengepajzzsal súrolod a tyrannoszaurusz rex testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A tyrannoszaurusz rex fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) A tyrannoszaurusz rex még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2 695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 573, sebződés: 131, gyógyulás: 87, összesen: -44 ÉP}

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [192,57] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg királynő. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő torát. (3 támadással 141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Pengepajzzsal megcsapod a quwarg királynő torát. Kritikus ütés! (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 221 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 12, gyógyulás: 33, összesen: +21 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Leah hívei emelték. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy bűbájlidérc. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

[36 pontot használtál fel, van még 595.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[191,58] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Vad szamóca illatát hozza a szél. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Nagy mázli, hogy nem estél bele. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy amniosz-fát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán FéNYeS NaP vigyorog kajánul. Látsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba).
(Feltételes támadás:) Egy tyrannoszaurusz rex! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tyrannoszaurusz rex oszlopos lábát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Pengepajzzsal néhányszor megcsapod a tyrannoszaurusz rex testét. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A tyrannoszaurusz rex beleharap a kezedbe. (1 támadástól 49 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval többször eltalálod a tyrannoszaurusz rex jobb oldalát. Kritikus ütés! (2 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Pengepajzzsal súrolod a tyrannoszaurusz rex vastag bőrét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Előremozdulva, a tyrannoszaurusz rex kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tyrannoszaurusz rex száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tyrex csontot. 2 695 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 563, sebződés: 114, gyógyulás: 93, összesen: -21 ÉP}


(Továbbmész...) [190,59] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Felfedeztél egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy ovimon-bokrot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fekete kaktuszt. (ld. enc.) Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy alanori csatamén vigyorog kajánul. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Csak egy bávatag golombár. Megvető mosollyal várod a találkozást. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.

Nocsak, itt van valami érdekes! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [189,60] Tovább barangolsz a fák között. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy purifikátor császár lehet. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel megvagdalod a purifikátor császár testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Pengepajzzsal kissé megkarcolgatod a purifikátor császár testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Húsodat át- meg átjárja a purifikátor császár szarva. (6 támadástól 72 életpontot vesztesz.) Mágusölővel végigvagdosod a purifikátor császár testét. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Pengepajzzsal néhányszor súrolod a purifikátor császár szürke hengertestét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Vad döféseivel a purifikátor császár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (6 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 500, sebződés: 142, gyógyulás: 84, összesen: -58 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy grok-képződményt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Marcho Ven-Saak. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy régészeti lelőhelyet. Vigyázol, nehogy belecsússz valamelyik gödörbe! Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy smirglibokrot. Felfedeztél egy fekete lótuszt.
(Feltételes mászás:) Elvégzed a megfelelő rítusokat: érzed, ahogyan az erő és akarat diadalt fog aratni a gravitáció felett. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy bundás csirmáz!

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 ezüsttollú nyíl. Becsapódva, megdöfi a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy drasmólyom!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a drasmólyom jobb oldalát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A drasmólyom összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [52 pontot használtál fel, van még 543.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
[188,60] Épületek tűnnek fel. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy részeg kalandozó. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 17 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó bal lábát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval eltalálod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Pengepajzzsal megcsapod a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Elhajolsz a részeg kalandozó ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 vasérc és egy aranytű. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 193, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy relikviagyűjtő házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz rúnakavicsot. (ld. enc.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 10 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy őrült varázsló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. 66 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-10 támadás). Távolról energiafolyam varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Elszántan a másikra ugrasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az őrült varázsló testét. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Pengepajzzsal megcsapod az őrült varázsló testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az őrült varázsló nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 fekete gyöngy és egy téfea-agy. 2 121 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 297, sebződés: 77, gyógyulás: 37, összesen: -40 ÉP}


(Továbbmész...) [187,60] Még mindig a városban vagy. Észreveszel egy templomot. Tharr hívői építették. Nocsak! A fegyvermester címeres mingófa-ajtajára egy felhívást szegeztek. Közelebb mégy és kibetűzöd, hátha érint téged is. A papír íven az alábbi szöveget olvasod:

"Figyelem! A fegyverforgatásban, a különböző közelharci fegyvernemekben, a távolsági harcban, a taktikában és a hadvezetésben egyaránt jártas kiképzőket keresünk tisztjeink hatékonyabb felkészítése érdekében! Jelentkezni a helyszínen, az ott telepített katonai gyakorlópályánál lehet. Mágiaismeret nem szükséges, ám csakis hatfős (minden fegyvernemre egy), összeszokott, egymást jól ismerő, tapasztalt kalandozó-csoportok jelentkezését várjuk.
Hadügyminisztérium."

Fejedet csóválva indulsz tovább, miközben azon tűnődsz, hová lyukad ki a világ, hogy kalandozóknak kell kiképezni a hadsereg tisztjeit. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Synister Cane. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

A következő épületeket látod: egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.).
Összeakadsz egy szigorú tekintetű, ősz, tüsi hajú, büszke troll férfival. A bőre napégette, és tetoválásokkal fedett. A híres királyi fegyvermestert három tanítványa kíséri. Úgy tűnik, bárkit hatékonyan képes, és hajlandó is tanítani, aki betér az iskolájába. Raia kántora. Egy bársony övsálat, egy Batharak vállemezét, egy csillogó fülbevalót, egy csodálatos nyakláncot, egy Gorhud gyűrűjét, egy gyakorlónadrágot, egy Hantas karperecét, egy Kabol gyűrűjét, egy Kabol irháját, egy kiképzői érdemérmet, egy Korrissh sisakját, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy óriás fülbevalót, egy ősi csizmát, egy teriadan karkötőt, egy tleikan karkötőt, egy uglaok lánckesztyűt és egy uglaok láncköpenyt visel. Fegyverzetét egy Maffiózó trófea, egy profi bérgyilkos trófea és egy ősdentor trófea színesíti. Jobb kezében egy mithril kardot, bal kezében egy kyorg tőrt tart. Auráját érzékelve máris tudod, a jó ártatlan tisztaságával ragyog.
Összeismerkedtek. Az ő neve Morc Kearg. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elköszöntök egymástól.
[24 pontot használtál fel, van még 519.]

be 631 4 bemész a 631. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni ütőfegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 ütőfegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 135 aranyat fizetségképp. Elhagyva a fegyvermester iskoláját, meglepődve tapasztalod, hogy több tudásra tettél szert a fegyverforgatásban, mint más fegyvermestereknél. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 469.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 469.]

be 616 bemész a 616. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 469.]

be 619 bemész a 619. épületbe
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 469.]

h 2323 használod a 2323. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 469.]

v 1 20 20 elmormolod az 1. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 20 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 464.]

lm 2 1 7 mozogsz 2 1 7
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 464.]

lm 26 25 29 mozogsz 26 25 29
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 464.]

lm 23 24 12 mozogsz 23 24 12
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 464.]

lm 8 42 41 mozogsz 8 42 41
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 464.]

lm 48 50 54 mozogsz 48 50 54
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 464.]

lm 53 64 52 mozogsz 53 64 52
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 464.]

lm 31 30 39 mozogsz 31 30 39
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 464.]

kt 2323 elkészíted a 2323. tárgyat
Sajnos nincs nálad khatiszon kristály, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy khatiszon kulcsot készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 464.]

lm 40 mozogsz 40
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 464.]

ef 15 506 energia fejlesztése 15
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-15 TU.] [105 pontot használtál fel, van még 359.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 27 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 319.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 IQ.) [40 pontot használtál fel, van még 279.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen.

[40 pontot használtál fel, van még 239.]

tf 2 39 fejleszted a 2. tulajdonságodat 39 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [39 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Mosolyogva üdvözöl egy adószedő. Végignéz egy papírt, majd udvariasan közli, hogy adótartozásod jelenleg 12 arany. Halkan szitkozódva, kifizetsz 12 aranyat. Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 250 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 14, 12.
Hosszú és kimerítő nap áll mögötted, de remek kiképzésednek köszönhetően javadra vált a sok fáradtság. (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vasszervezet hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 447 pontot. A következő körben tehát 647 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉJKORNIS (228. SZÖRNY)
Micsoda gonosz, sötét mágia fordította a csodálatos trikornis ezzé a mérhetetlenül elvetemült, pokoli teremtménnyé! Az éjkornis alakja olyan, mint a trikornisé, de szőre éjfekete, szeme vörösen izzik. Mágikus képességei pedig - mivel nem kötik erkölcsi és morális megfontolások - jócskán meghaladják a trikorniséit. Ha egy jó kalandozó szembekerül az éjkornissal, jaj neki! A legendák szerint a legnagyobb hatalmú gonoszok, Thargodan hercegek és ősmágusok képesek rá, hogy az éjkornist szolgálatukba kényszerítsék, és meglovagolják.

FEKETE KAKTUSZ (577. NÖVÉNY)
Ez a fekete, acélhegyes tüskékkel borított, ágas-bogas valami sokak szerint élő növény, de a legtöbben legyintenek - a Sötét Földön normális élet nem lehetséges, ez is csak egy a sok-sok mágikus furcsaság közül. Mindenesetre tény, hogy a fekete kaktuszt a helyi lények nem bolygatják, az ide tévedt buta kalandozók azonban mindig megpróbálnak lenyisszantani egyet-egyet a furcsa, tobozszerű kinövésből, ami a tüskék tövében található. (Ehhez a KT 578 parancsot add ki, 10 TVP-ért. Egy körben egy tőről max. öt ében tobozt gyűjthetsz.) Vigyázz! A tüskék erősen mérgeznek, egy 20-nál alacsonyabb szintű kalandozóra általában halálosak.
Az ében kaktusz termése, ez a furcsa, minden fényt elnyelő, toboz alakú bogyó néhány veterán kalandozó szerint igen ritka anyagot, iknegurint rejthet. Persze aki már több tucat ében tobozt feltört a forró vizű gejzírek tövében, cáfolja ezt az állítást, mondván, hogy soha semmit nem talált a tobozokban. A veteránok erre csak a fejüket csóválva hümmögnek... (Ha meg akarsz próbálkozni a toboz feltörésével, add ki a H 578 parancsot, 5 TVP árán. Ha akarsz, adhatsz meg második, mennyiségi paramétert.)

RÚNAKAVICS (2233. TÁRGY)
Valaki varázsjeleket karcolt egy közönséges folyami kavicsba, de vajon miért? Kicsit megtisztogatod a felületét és rögtön felismered a Föld és a Levegő rúnáját, te pedig éles logikáról téve ismét tanúbizonyságot (hiába, az évek és a rutin) egyből rájössz, hogy valószínűleg a fizikai varázslatokat erősíti a tárgy és nem kacsázásra használta megalkotója. Nem is tévedsz, amíg nálad van a rúnakavics, minden ilyen varázslatod szintenként eggyel többet fog sebezni. Átadni semmiképp sem fogod senkinek.
Ezt a tárgyat egy relikviagyűjtőtől szerezheted meg 10 quwarg kristályért cserébe. (Add ki a KT 2233 parancsot egy olyan mezőn, ahol van relikviagyűjtő, és 5 TVP elköltésével beváltod nála a 10 quwarg kirstályt egy rúnakavicsra!)

KARAKTERLAP

Bunkós Bódin, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Tharr misszionáriusa vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: őrjáratvezető (106). Ez a 306. fordulód.

Erő: 46 (60) Szint: 25 Merészség: 6/5 Magasság: 122 cm
IQ: 38 (43) Támadás: 36 (38) Agresszió: 5 Testsúly: 75 kg
Ügyesség: 40 (45) Védekezés: 64 (69) Menekülés: 30 % Életkor: 60/60 év
Egészség: 31 (36) Életpont: 519/519 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 31 (40) Varázspont: 674/76 Pénz: 3078 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 23/4 Pszi pont: 10/4 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2097 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12 886 TP-t kaptál. Jelenleg 1 473 057 TP-d van. A következő szinthez még 226 943 TP szükséges. Trófeáid: acélkolosszus, taalru, Kitaszított. A 290. fordulódban 715 arany került a bankszámládra. 886 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/24 ökölvívás: 4/78 szúrófegyverek: 18/87
vágófegyverek: 25/80 (+3%) ütőfegyverek: 27/7 (+6%) lőfegyverek: 25/59 (+7%)
dobófegyverek: 13/37

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << mágusölő (#422) << csontpálca (#329)
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
187,60 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 202
A Végzet Vermében a 5. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
JLKzott minoszkúpok: 64, 56, 61, 58, 57

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 678 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 5.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/76 (+10%) 2. nyomkövetés: 66/2 (+8%) 3. lopás: 1/7
4. mászás: 11/25 (+2%) 5. csapdakészítés: 17/73 6. csapdaészlelés: 12/14
7. gyógyítás: 49/70 8. titkosírás: 11/73 9. felderítés: 19/2
10. szörnyidomítás: 9/60 11. teológia: 27/32 (+17%) 12. taumaturgia: 30/4 (+2%)
13. szerencsejáték: 6/13 14. versengés: 10/17 15. zene: 8/67
16. szörnyismeret: 6/10 17. pszi: 1/29 18. zárnyitás: 3/51
19. vadászat: 25/2 20. bányászat: 34/51 21. testépítés: 22/82
22. úszás: 7/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
udvarolsz a 3. fajúaknak az 5788. karakternek
kutatsz max. 110 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz vashegyű nyilat (#176) (max. 5 darabot, csak egyszer)
mászol max. 130 TVP-ért
cirkusz: szellemkastély (32)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
szárnyas gömböc (#12) (csak egyszer), trikornis (#104), vadász tatu (#10) (csak egyszer), szintszívó (#96), tyrannoszaurusz rex (#160), acélkolosszus (#35) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (20,20) erőpajzs I (#12) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
23. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), fürgülés (#92)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
izomernyesztés (#33) >> kronotapír (#286)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
hhaar burka II (#162) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Ahhoz, hogy mindenfajta támadás ellen fel legyél vértezve, még a harcművészethez is értened kell. Imádkozz úgy, hogy ez a szakértelmed legalább 3. szintű!
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 1)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. fekete gránittorony (530): 11. labirintus (33,35). apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): 49. labirintus (108,20). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. kőtorony (664): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 11, 13, 14, 19, 23, 25, 27, 46, 47, 48, 49, 56, 57, 58, 61, 64, 67, 68, 72, 73.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16, 17, 26, 47.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
fekete bugyor (180)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
harci mágia (334)
kétkezes harc (338)
egyenruha (364)
a rang kötelez (368)
tábori kiképzés (380)
fejpénz (385)
a mágia szeretete (393)
mászás határ nélkül (406)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 55 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2045 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 drótszőr (#37) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 2 kaja (#2)
1 sallank karom (#128) 1 varázskő (#305) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
122 arany (#50) 2 aranytű (#272) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
2 fekete gyöngy (#99) 1 gyöngymangó (#135) 6 madártoll (#112)
9 mákrózsa virág (#56) 1 mocsári penke (#148) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 szöges bunkó (#8) 1 téfea-agy (#172) 1 trikornis szarv (#198)
2 tyrex csont (#280) 5 ugh méreg (#166) 1 umbatari karkötő (#278)
2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196
54
55
56
57
58
59
60
61
(187,60) kvazár kohó (#628), fegyvermester háza (#631), Tharr oltár, 26. többszemélyes kaland, Morc Kearg (6102. kalandozó)
(188,60) részeg kalandozók (#187), relikviagyűjtő háza (#2239), őrült varázsló (#255)
(189,60) purifikátor császár (#393), grok-képződmény (#149), művészi porolit (#720), oltár, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), bundás csirmáz (#93), drasmólyom (#60)
(190,59) oltár, tündöklő szobor (#1587), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), művészi porolit (#720), bávatag golombár (#165)
(191,58) szopógödör (#177), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), művészi porolit (#720), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), 49. jellempróba, tyrannoszaurusz rex (#160)
(192,57) quwarg királynők (#153), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 29. jellempróba, oltár, Leah oltár, bűbájlidérc (#761)
(193,57) 31. jellempróba, Leah oltár, tyrannoszaurusz rex (#160)
(194,56) Raia oltár, művészi porolit (#720), éjkornis (#228)

Üzenet küldése a karakternek