304. forduló, 306. forduló, Lorelai összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2015. szept. 11. 9h:07'
EZ A 555. JÁTÉKHETED, 305. FORDULÓD
556. játékheted kezdete: szept. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1731
SZÁMLA : XXXX

LORELAI KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [209,96] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+17 tvp ). Az aranytermő erszény 64 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 sólyomcsőrt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+216 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+343 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+88 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+13 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy orbitális mackósajt fészket vagy búvóhelyet. Hiába. Semmi eredmény. [7 pontot használtál fel, van még 499.]

* 1. KP: vv 112 203 147 elmormolod a 112. varázslatot a 203. varázslatot a 147. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 499.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szvó-ektoplazma). [0 pontot használtál fel, van még 499.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 purifikátor háj). [0 pontot használtál fel, van még 499.]

* 2. KP: v 1 999 25 elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 25 életpontot tudsz így gyógyulni. [-20 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 494.]

* 3. KP: vv 28 224 23 elmormolod a 28. varázslatot a 224. varázslatot a 23. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+9 erő). [-20 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 492.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 492.]
Beizzik a turbómágia. Működni kezd a jellemtükör. [-20 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 490.]

* 4. KP: v 6 999 16 elmormolod a 6. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-20 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 485.]

* 5. KP: im 0 0 0 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 485.]

* 6. KP: vv 88 137 127 elmormolod a 88. varázslatot a 137. varázslatot a 127. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 485.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-20 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 483.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 481.]

* 7. KP: vv 220 73 73 elmormolod a 220. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Fürgén varázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 479.]
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 474.]
Beizzik a turbómágia. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 469.]

* 8. KP: p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+2 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 459.]

* 9. KP: h 1167 14 0 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 459.]

* 10. KP: v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [30 pontot használtál fel, van még 429.]

ek 116 75 313 t. energia kisütése: 116 75 313
Gyógykenőcs gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 75 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 429.]

ek 273 t. energia kisütése: 273
Butaság ára beállítás törölve. [0 pontot használtál fel, van még 429.]

hh 305 305 522 használod a 305. tárgyat a 305. tárgyat az 522. tárgyat
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [1 pontot használtál fel, van még 428.]
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [1 pontot használtál fel, van még 427.]
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Ujjaid fürgébben mozognak! (+1 ügyesség.) [1 pontot használtál fel, van még 426.]

vps 2222 VP spórolása: 2222
Félreraktunk, letiltottunk neked 331 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 426.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[209,97] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy orbitális mackósajt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A mackósajt hirtelen felfalja saját magát! Kineveted a buta mackósajtot, aki nagyon elszégyelli magát! A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Nitmák pengével párszor kilyukasztod az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Az orbitális mackósajt jobb combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (5 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 51 életpontot vesztettél. {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd az orbitális mackósajt testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével végigvágod az orbitális mackósajt jobb oldalát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 135 életpontot sebeztél. Az orbitális mackósajt bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 49 életpontot vesztettél. Az orbitális mackósajt összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 3 449 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 494, sebződés: 133, gyógyulás: 8, összesen: -125 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +101 életerő.) Látsz egy mély szakadékot. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

(Továbbmész...) [210,98] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy orbitális mackósajt közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A mackósajt hirtelen felfalja saját magát! Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Megmarkolva az agyartőrt a másikra rontasz. {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd az orbitális mackósajt idétlen testét. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Nitmák pengével többször mélyen végigmetszed az orbitális mackósajt fejét. (4 támadással 157 életpontot sebezve.) Az orbitális mackósajt nyelvével fájdalmas sebeket ejt a jobb karodon. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény huhog! 48 életpontot vesztettél. Agyartőrrel megdöfködöd az orbitális mackósajt idétlen testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével végigvágod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Az orbitális mackósajt nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (5 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 50 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 3 449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 363, sebződés: 132, gyógyulás: 8, összesen: -124 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +106 életerő.) Utad során felfedezel egy gránátkaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

(Továbbmész...) [211,99] Továbbra is alacsonyhegység. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő hegyi óriás mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (159 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Mágusölővel néhányszor megcsapod a hegyi óriás vastag lábujját. (5 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). {GYD:} Nitmák pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a hegyi óriás szőrös ágyékát. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). A hegyi óriás egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 128 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Mágusölővel végigvagdosod a hegyi óriás vastag lábujját. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Nitmák pengével kicsit megvagdalod a hegyi óriás testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). A hegyi óriás megüti a jobb válladat. (1 támadástól 132 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 861, sebződés: 419, gyógyulás: 228, összesen: -191 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +88 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +91 életerő.) Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Tud Ákos lábát masszírozza. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét. Látsz egy teljesen lerombolt vaskohót. Találsz egy barátság szent tüzét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy kék rothasztó. Már látod magad előtt szétmarcangolt tested, úgyhogy inkább amellett döntesz, nem bocsátkozol harcba ezzel a lénnyel. Kirohansz a céllövöldéből.
Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ramit követ! [ramit kő ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) [39 pontot használtál fel, van még 387.]

h 697 1200 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+259 varázspont, -518 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 387.]
Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +82 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +104 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +119 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +98 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +105 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 387.]

vpf 2222 VP elővétele: 2222
Felszabadítottunk neked 331 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 387.]

vv 364 171 73 elmormolod a 364. varázslatot a 171. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 385.]
Gyorsvarázsolsz! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 385.]
Gyorsvarázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 380.]

be 79 bemész a 79. titkos labirintusba
Hosszan keresgélsz, és már majdnem feladod a reményt, amikor végre sikerül a bejáratot megtalálni. A járatban sötétség van. Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted az infralátás varázslatot! Hirtelen sokkal jobban kezdesz látni! [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Behatolsz, megindulsz az ismeretlen felé! [5 pontot használtál fel, van még 375.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a ryuku futárcsizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 375.]

lm 9 10 6 mozogsz 9 10 6
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Kanyarodik a járat. [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [9. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Különös érzés lesz rajtad úrrá. Mintha istened személyes jelenlétét éreznéd! Hirtelen egy erőt és végtelen elégedettséged sugárzó hang szólal meg a fejedben: Hosszú utat jártál be, amíg elérkeztél ide. Jutalmul személyes áldásomban részesítelek! Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Megtorpansz: kanyarodik az út! [8. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Amint belépsz, körülnézel. A sarokban pókháló fityeg! [10. PONT.] Hirtelen egy Tguarkhant veszel észre magad előtt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról Chara-din lesújt varázslatot lősz a másikra. 187 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 35 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (187,107)-> 24 arany, -2 ÉP], 3 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (187,107)-> 28 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1 840 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Vacak kis szoba ez - állapítod meg, amint körülnézel. [7. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Nincs megállás - továbbtotyogsz. [3. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A fenébe! Egy zsákutca. [6. PONT.] Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmormoltad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 27. PONTRA. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 345.]

lm 28 26 15 mozogsz 28 26 15
Bekukkantasz a kis terembe. [28. PONT.] Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy végső mozdulattal előhívod a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [25. PONTON.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [26. PONT.] A falból egy kar áll ki. Próba szerencse, meghúzod! Egy pillanatra megrettensz tetted következményétől. De aztán nem történik semmi, csak halk dübörgést hallasz a messzeségből. Mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [18. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [16. PONT.] Bekukkantasz a kis terembe. [15. PONT.] Hirtelen egy Orkhan Thait veszel észre magad előtt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 159 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 47 életpontot vesztettél. A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az agyartőrt a másikra rontasz. {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod az Orkhan Thai testét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével végigvágod az Orkhan Thai fejét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 ezüstshuriken, egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (187,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 3 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 18 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 145, gyógyulás: 5, összesen: -140 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 500 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. [12 pontot használtál fel, van még 333.]

lm 33 38 45 mozogsz 33 38 45
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [14. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [12. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 23 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Minden rezdülésre ügyelve lépsz be a szobába. [29. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Zinthurg van előtted! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 152 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (186,106)-> 14 arany, -2 ÉP]. 1 214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [31. PONT.] Hamarosan egy degradátort pillantasz meg. Mérlegelve a helyzeted, úgy határozol, hogy nem érdemes szembeszállni vele. Ismét a térkép szerinti 30. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[18 pontot használtál fel, van még 315.]

lm 51 54 68 mozogsz 51 54 68
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 315.]

lm 76 84 mozogsz 76 84
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 315.]

vv 109 73 73 elmormolod a 109. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 313.]
Szupersebesen mormolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 308.]
Beizzik a turbómágia. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 303.]

m 1 7 7 mozogsz északkeletre, északnyugatra, északnyugatra
[212,98] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy csillezsályát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő hegyi góliát nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy Chara-din lesújt varázslat. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Megmarkolva az agyartőrt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Agyartőrrel több döféssel felnyársalod a hegyi góliát testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével megvagdalod a hegyi góliát oszlopos lábát. (2 támadással 81 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 124 életpontot sebeztél. A hegyi góliát egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A hegyi góliát vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A hegyi góliát még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Szereztél 10 aranyat. 2 484 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 476, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy hegyi óriás nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre káosz szava varázslatot lősz. 611 életpontot sebeztél. Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (106 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mágusölővel néhányszor megcsapod a hegyi óriás vastag lábujját. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) Nitmák pengével néhányszor meglegyinted a hegyi óriás testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámsújtás varázslatot lősz. 109 életpontot sebeztél. A hegyi óriás rávág a derekadra. (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Mágusölővel megvagdalod a hegyi óriás testét. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével néhányszor súrolod a hegyi óriás testét. (4 támadással 156 életpontot sebezve.) A hegyi óriás egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 105 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 1556, sebződés: 277, gyógyulás: 35, összesen: -242 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +81 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +88 életerő.)

(Továbbmész...) [211,97] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő orbitális mackósajt nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy Chara-din lesújt varázslattal köszöntöd a másikat. 181 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A mackósajt felvágja a hasát, és a kiömlő beleiből kettős masnit köt a homlokára. Röhögsz a szerencsétlen állaton, aki megszégyenülten áll előtted. A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! A dobást azonban szaltóvá változtatod, és talpon érsz vissza a megdöbbent állat elé. Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az agyartőrt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd az orbitális mackósajt testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Nitmák pengével megvágod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Az orbitális mackósajt nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény huhog! 51 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az orbitális mackósajt száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 3 449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 64, gyógyulás: 3, összesen: -61 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +118 életerő.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

(Továbbmész...) [210,96] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ekharion. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy Chara-din lesújt varázslatot dobsz ellenfeledre. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi hatás! Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az agyartőrt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd az ekharion szőrös kezét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével megvágod az ekharion bal vállát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az ekharion kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 39 aranyat. 2 234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 262, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy templomot. Tharr híveié. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ezüstdarabot! [ezüstdarab ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. [29 pontot használtál fel, van még 274.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[211,95] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy kazmárt. Látsz egy Chara-din monolitját. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ilkin ércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.


(Továbbmész...) [212,94] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ekharion. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Távolról Chara-din lesújt varázslatot lősz a másikra. 170 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy tudatrombolás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {GYD:} Agyartőrrel eltalálod az ekharion testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével felnyitod az ekharion testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Az ekharion csapása csak a levegőt találja. Az ekharion feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 39 aranyat. 2 234 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Békés nézelődésedet egy felbőszült massza zavarja meg. Hát ez vajon hogy kerül ide!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 157 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 110 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 197 életpontot vesztettél. Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 100 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Vad csatakiáltással, felemelve az agyartőrt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Agyartőrrel több döféssel felnyársalod a massza bal hátsó lábát. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével végigvagdosod a massza jobb oldalát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 120 életpontot sebeztél. Érdes nyelvével a massza néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (4 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A massza bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (5 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Szereztél 1 moa kristályt. 3 838 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 481, sebződés: 467, gyógyulás: 14, összesen: -453 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +109 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +104 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +100 életerő.) Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [212,93] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy kinyílt phua-kúpot. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Egy felbőszült massza támad rád. Nyilván a közeli phua-kúpból szabadult ki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy Chara-din lesújt varázslatot. 178 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Marokra fogva az agyartőrt ellenfeledre rohansz. {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a massza jobb középső lábát. (3 támadással 121 életpontot sebezve.) {GYD:} Nitmák pengével megvágod a massza nyakát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) A massza ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A massza kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A massza mancsával oldalba lök. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A massza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Szereztél 1 moa kristályt. 2 514 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

[29 pontot használtál fel, van még 245.]

ef 7 520 energia fejlesztése 7
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-7 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [49 pontot használtál fel, van még 196.]

ef 12 540 energia fejlesztése 12
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 154.]

* 1. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

* 2. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 149.]

* 3. BP: h 1271 68 0 használod az 1271. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

* 4. BP: hh 1228 1554 1534 használod az 1228. tárgyat az 1554. tárgyat az 1534. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 149.]
Kigondolod, melyik dalt játszd, majd megszólaltatod a Leoneydeas ködkürtjét. A hangszer hangja repedést nyit az anyagi világ szövetén, s a kapun pillanatokon belül átlép az első élőholt teremtmény. Pont, ahogy remélted! Egy krathan csontváz az! Már készen is állsz arra, hogy te mérd rá az első csapást!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy káosz szava varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 51 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod a krathan csontváz jobb karját. (6 támadással 295 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 141 életpontot sebeztél. Kavargó pengefalként zúdul rád a krathan csontváz. (3 támadástól 222 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 54 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel párszor keményen megütöd a krathan csontváz bal lábát. (5 támadással 238 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 88 életpontot sebeztél. A krathan csontváz végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi a testedet. (3 támadástól 260 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 52 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
{Csatastatisztika; sebzés: 762, sebződés: 678, gyógyulás: 97, összesen: -581 ÉP}

Ahogy minden elsötétedik előtted, lelked öntudatlanul is kapaszkodik mihaszna testedbe. Utolsó gondolatoddal görcsösen tiltakozol a halál ellen. [1 pontot használtál fel, van még 148.]
Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hűlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínéről! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+404 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

208 209 210 211 212 213
92
93
94
95
96
97
98
99
100
(209,97) orbitális mackósajt (#229), mély szakadék (#154), érclelőhely
(210,96) ekharionok (#232), Tharr oltár, érclelőhely
(210,98) orbitális mackósajtok (#229), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely
(211,95) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Chara-din monolitja (#534), 38. jellempróba, érclelőhely
(211,97) orbitális mackósajtok (#229), Sheran oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(211,99) hegyi óriás (#397), a 79. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), művészi porolit (#720), Elenios oltár, barátság szent tüze (#484), vaskohó (#155), tündöklő szobor (#1587), érclelőhely, Tguarkhan (#212), Orkhan Thai (#238), Zinthurg (#180)
(212,93) phua-kúp (#372), 37. jellempróba, massza (#217), krathan csontváz (#432)
(212,94) érclelőhely, ekharionok (#232), massza (#217)
(212,98) egy ismeretlen isten rúnaköve, csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), hegyi góliátok (#244), hegyi óriás (#397)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[211,95] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék.

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +82 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +95 életerő.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kazmárt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 ilkin ércet! Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. [8 pontot használtál fel, van még 140.]
Elpakolod Leoneydeas kürtjét, majd elégedetten továbbindulsz. [15 pontot használtál fel, van még 125.]
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg harcos!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre Chara-din lesújt varázslatot lősz. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent. Fegyvert váltasz: előkapod az agyartőrt. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a quwarg harcos torát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Nitmák pengével felnyitod a quwarg harcos testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 1 242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 4 quwarg tojást [quwarg tojás ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]. A quwarg teleportgömb ekkor repít vissza a mezőre, ahonnan érkeztél. Elégedetten csomagolod el az elsötétedő, kimerült eszközt. [41 pontot használtál fel, van még 84.]

* 5. BP: ep 534 100 0 építed az 534. tárgyat 84 pontért
Itt már van egy, minek építenél másikat? [0 pontot használtál fel, van még 84.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 6, 3.
Jelenleg 2497 felépült monolit, és 11067 lerombolandó oltár van Ghallán. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. 4 kaját bezabál a pikkelyes ptog. 3 kaját habzsol be az ezoterikus mardel. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) (+1 szerencse.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól Ghalla nagymestere helyett a világegyetem nagymestere. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +36 max. varázspont, +10 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 84 pontod maradt, ebből a következő körre 84 pontot vihetsz át. Kapsz még 446 pontot. A következő körben tehát 530 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI GYORSÍTÁS III. (520. TUDATI KÉPESSÉG)
A harcban közvetlenül használható tudati képességek leghasznosabbika a felsőfokú tudati gyorsítás, ehhez kétség sem férhet. Mind a mágusok, mind a mentalisták, de még a harcművész mesterek is irigyen bámulnak látva ezt a fürgeséget, melyet az ő tudásukkal nem lehet megmagyarázni. Bizony, ezt a trükköt nem tanítják egyik mágustoronyban, vagy kolostorban sem! Talán a tudati gyorsítás emelte az egykor volt lovagrendek felkent lovagjait olyan hatékony fegyverforgatókká? Valami köze biztos volt a nimbuszukhoz, ez biztos. Mostantól vadi új képességed segítségével szinte követhetetlenül forgatod jobbkezes fegyvered. [Ez azt jelenti, hogy az eddig megszokottnál eggyel több támadást adhatsz le vele. A képesség hatása permanens, energia kisütést nem igényel.]

KARAKTERLAP

Lorelai, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű gnóm nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Chara-din nagyhatalmú főpapja vagy. A Káosz Lordjai (#9147) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 305. fordulód.

Erő: 40 (61) Szint: 34 Merészség: 8/10 Magasság: 106 cm
IQ: 45 (56) Támadás: 69 (72) Agresszió: 3 Testsúly: 39 kg
Ügyesség: 42 (55) Védekezés: 92 (98) Menekülés: 18 % Életkor: 97/156 év
Egészség: 36 (45) Életpont: 578/499 Jellem: gonosz (548) Tul. pont: 4
Szerencse: 35 (52) Varázspont: 1581/167 Pénz: 6364 arany Kép. pont: 70
Tudatpont: 80/0 Pszi pont: 173/128 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 3402 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 31 237 TP-t kaptál. Jelenleg 5 013 103 TP-d van. A következő szinthez még 486 897 TP szükséges. Trófeáid: hegyi óriás, őrjáratozó katona, kisebb quwarg isten. A 262. fordulódban 5026 arany került a bankszámládra. 6106 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/34 ökölvívás: 28/27 szúrófegyverek: 17/10 (+48%)
vágófegyverek: 31/89 (+2%) ütőfegyverek: *20/102 dobófegyverek: 32/31

Feltételes fegyverváltás: agyartőr (#420) << mágusölő (#422) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); bumeráng (#249) (12 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); tolmokov-koktél (#351) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
211,95 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 189,101
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 57

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 932 év Átcsoportosítási és instabil keret: 399 921 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 48/53 (+300%) 2. nyomkövetés: 49/48 (+4%) 3. lopás: 4/43 (+300%)
4. mászás: 11/18 5. csapdakészítés: 22/13 (+5%) 6. csapdaészlelés: 15/0 (+305%)
7. gyógyítás: 39/90 8. titkosírás: 3/45 9. felderítés: 29/36 (+305%)
10. szörnyidomítás: 11/83 11. teológia: 81/32 (+37%) 12. taumaturgia: 59/54 (+4%)
13. szerencsejáték: 1/26 14. versengés: 8/65 (+8%) 15. harcművészetek: 25/21
16. zene: 9/49 17. szörnyismeret: 30/49 (+18%) 18. pszi: *25/100 (+17%)
19. zárnyitás: 16/28 (+300%) 20. vadászat: 5/75 21. bányászat: 15/52 (+100%)
22. úszás: 7/84 23. főzés: 2/67

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 28

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 75% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz sötét italt (#284) (max. 10 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 12 darabot ), kerek követ (#19) (max. 12 darabot ), mászókampót (#165) (max. 1 darabot, csak egyszer), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer), kristályfolyadékot (#449) (max. 2 darabot ), púderkövet (#119) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 5 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 1500 darabot )
elfogod mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 10 TVP-ért
mászol max. 105 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50)
tetemember (#123), jók (#990), Cseresznyevirág (#1184) (csak egyszer), Vemhes Guppi (#4528), átokmurgattyú (#225), bűbájlidérc (#761), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
ember (#1), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) sorvasztás (#102, 20 VP) szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) káoszcsapás (#200, 10 VP)
rúnakő teremtése (#201, 15 VP, 80 TVP) álommérgezés (#202, 10 VP, 5 TVP) mágiafaló (#203, 12 VP, 5 TVP)
káosz szava (#207, 25 VP) hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
Chara-din lesújt (#223, 25 VP) ékkő kreálása (#466, 100 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
csupasz izom (#28) jellemrejtés (#23) szemmelverés (#137) erőpajzs III (#127)
hatalomvarázs (#220) tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
káoszcsapás (#200), káosz szava (#207), Chara-din lesújt (#223)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
hhaar burka (#32), hhaar burka II (#162), agytaposás (#180)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> kardszárnyú pocok (#152) tűzgolyó (#155) >> quwarg királynő (#153)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
ezoterikus mardel (#184) státusz: OK
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +7 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Remélem, elindultál már a hozzám vezető ösvényen: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 5%!
2.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot!
3.) Rajta, mire vársz: Szerezd meg SZEMÉLYES ÁLDÁSOMAT! Ennél nagyobb kegyben már nem is részesülhetsz! Meg fogod ismerni, ha megtalálod. (teljesítve)

HŐSTETTEID
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 104 (limit: 714), a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 3, a pontszámod: 15 801.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XL. olimpián.
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 76, pontszámod: 912.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 524, a megölt vezérek száma: 3, a pontszámod: 72 935.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a kapcsolat (248)
a monolit imádása (264)
a butaság ára (273)
ima a monolitokért (276)
fejleszt.gyümölcse (292)
isteni áldás (318)
monolit érzékelés (341)
a mágia szeretete (393)
káoszmágia (400)
a káosz elszabadul (410)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 50 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 199 TU szükséges.)
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
vakmerőség (526) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 115 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 deus ex machina (#1) 17 gyógykenőcs (#313) 13 isteni könnycsepp (#260)
13 kaja (#2) 8 spiritusz (#170) 3 tinta (#101)
1 tudás gyöngye (#522) 1 tükör (#43) 2 varázskő (#305)
1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
728 arany (#50) 6 borkonyó bibe (#312) 2 ezüstshuriken (#327)
2 ilkin érc (#232) 1 kék orchidea (#68) 6 mákrózsa virág (#56)
2 moa kristály (#2203) 1 sólyomcsőr (#1223) 2 Thargodan esszencia (#328)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

210 211 212
94
95
96
(211,95) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Chara-din monolitja (#534), 38. jellempróba, érclelőhely, quwarg harcos (#201)

Üzenet küldése a karakternek