304. forduló, 306. forduló, Mr. Elem-Elek összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 12. 15h:10'
EZ A 604. JÁTÉKHETED, 305. FORDULÓD
605. játékheted kezdete: jún. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1666
SZÁMLA : XXXX

MR. ELEM-ELEK KALANDJAI


27 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [191,69] koordinátán.
Pihenésed egyik éjszakáján lódobogásra riadsz fel, de megnyugodva látod, hogy csak a Trikornis Futárposta egy újabb küldeménye érkezett meg. Ez egy csomag Weisser Riese tárgykészletéből és a következőt tartalmazza: 31 gyógykenőcsöt. Még egy küldemény érkezik ugyanonnan, ami tartalmaz 1 kőkést, 1 arany masszariasztót.
A táborozás 7. napján találkozol egy barna, hosszú hajú, barna szemű mutáns nővel. A bőre kreolszínű. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy mithril láncinget, egy natharion gömböt, egy nehéz harci kesztyűt, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy virág szimbólumot, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Felszerelését egy sivatagi doareg trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasállata egy spagulár! Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű az alávaló. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Ninive. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 9. napon összeakadsz egy tüsi aranyhajú, kék szemű mutáns férfival. Egy balkezes gyűrűt, egy cetbőr válltömést, egy Eldaran karkötőjét, egy Huddens alkarvédőjét, egy kreiton fókuszt, egy mágusköpenyt, egy natharion gömböt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy qwarg rohamosztagos trófea, egy Raia szent lovagja trófea és egy zoloboo sámán trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy Zinthurg pallost, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Hátasállata egy goldugar! Málhásállata egy sivatagi doareg. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű az alávaló. Összeismerkedtek. Az ő neve AnCor Aryon. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Azt mondja: " Nem az tesz hőssé amit mondasz, hanem amit megteszel érte!"
A 13. napon összefutsz AnCor Aryon. Egy balkezes gyűrűt, egy cetbőr válltömést, egy Eldaran karkötőjét, egy Huddens alkarvédőjét, egy kreiton fókuszt, egy mágusköpenyt, egy natharion gömböt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Ruházatát egy kultúrmasztodon trófea, egy Raia szent lovagja trófea és egy zoloboo sámán trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy Zinthurg pallost, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Hátasállata egy goldugar! Málhásállata egy sivatagi doareg. Elég egy mentális pillantás aurájára: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Motyogni kezd: " Nem az tesz hőssé amit mondasz, hanem amit megteszel érte!"
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 14. napon találkozol Ninive. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy mithril láncinget, egy natharion gömböt, egy nehéz harci kesztyűt, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rinóbőr övet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy virág szimbólumot, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy sivatagi doareg trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy nitmák pengét tart. Hátasa egy idomított spagulár. Tisztán érzed auráját: semleges jellemű az alávaló. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 16. napon találkozol AnCor Aryon. Egy balkezes gyűrűt, egy cetbőr válltömést, egy Eldaran karkötőjét, egy Huddens alkarvédőjét, egy kreiton fókuszt, egy mágusköpenyt, egy natharion gömböt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy kultúrmasztodon trófea, egy Raia szent lovagja trófea és egy zoloboo sámán trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy Zinthurg pallost, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Hátasállata egy goldugar! Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Megszólal: " Nem az tesz hőssé amit mondasz, hanem amit megteszel érte!" Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 21. napon összefutsz Ninive. Sheran eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy mithril láncinget, egy natharion gömböt, egy nehéz harci kesztyűt, egy Ovgun nyakláncát, egy rémbőr tarkóvédőt, egy rinóbőr övet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy virág szimbólumot, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy sivatagi doareg trófea, egy kultúrmasztodon trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy nitmák pengét tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Mentális auráját felismered, semleges a nyomorult. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 22. napon találkozol AnCor Aryon. Egy balkezes gyűrűt, egy cetbőr válltömést, egy Eldaran karkötőjét, egy Huddens alkarvédőjét, egy kreiton fókuszt, egy mágusköpenyt, egy natharion gömböt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy kultúrmasztodon trófea, egy Raia szent lovagja trófea és egy zoloboo sámán trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy Zinthurg pallost, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Hátasállata egy goldugar! Málhásállata egy sivatagi doareg. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve semleges mivoltát a féregnek. Megszólal: " Nem az tesz hőssé amit mondasz, hanem amit megteszel érte!" Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 24. napon találkozol AnCor Aryon. Egy balkezes gyűrűt, egy cetbőr válltömést, egy Eldaran karkötőjét, egy Huddens alkarvédőjét, egy kreiton fókuszt, egy mágusköpenyt, egy natharion gömböt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót, egy hoarián bőrnadrágot és egy hoarián sarut visel. Fegyverzetét egy kultúrmasztodon trófea, egy Raia szent lovagja trófea és egy zoloboo sámán trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy Zinthurg pallost, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Hátasa egy idomított goldugar. Málhásállata egy sivatagi doareg. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű az alávaló. Azt mondja: " Nem az tesz hőssé amit mondasz, hanem amit megteszel érte!" Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 27. napon találkozol AnCor Aryon. Egy balkezes gyűrűt, egy cetbőr válltömést, egy Eldaran karkötőjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hoarián sarut, egy Huddens alkarvédőjét, egy kreiton fókuszt, egy mágusköpenyt, egy natharion gömböt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy kultúrmasztodon trófea, egy Raia szent lovagja trófea és egy zoloboo sámán trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: kaleidoszkóp. Jobb kezében egy Fókuszpengét, bal kezében egy pengepajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Hátasa egy idomított goldugar. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges a nyomorult. Motyogni kezd: " Nem az tesz hőssé amit mondasz, hanem amit megteszel érte!" Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Nocsak, kaptál egy aranypikkelyt!
Táborozásod alatt sokat töprengtél. Hát igen, az enyves kéznek számos előnye van. Az árnymanó kezéhez szinte csak úgy ragadnak az értékesnél értékesebb cuccok, nincs gondja semmire. Amit csak akar az életben, azt mind megkapja, s nincs az az undok kobudera meg nagyszájú jellemcsősz, aki bármit is tehetne. Oda vannak az eszük miatt, aztán csak nézhetnek! Enyves kéz ide, enyves kéz oda, és kész. Most már csak arra kéne rájönnöd, hogy ereszd el ezt a bazi nagy követ, mely mancsaid közé ragadt. De hiába feszegeted magad, csak nem akar engedni, egészen reggelig, mikor kinyitod a szemed, s látod, mindez csak álom volt.
Varázserőd regenerálódik. (+342 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+27 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) A kasztroplanáris uralom ismét bizonyította erejét. Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy kultúrmasztodon nyomok után kutattál. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mjölborg kalapácsát a másikra rontasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Zombilapítóval néhányszor súrolod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Sikeres döféseket ejt testeden a kultúrmasztodon. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a kultúrmasztodon jobb vállát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Zombilapítóval meghorzsolod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kultúrmasztodon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Zinthurg pallost, szereztél 10 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 340, sebződés: 42, gyógyulás: 49, összesen: +7 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [7 pontot használtál fel, van még 638.]

* 1. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 633.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 633.]

* 3. KP: elmormolod a 23. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a jellemrejtés varázslatot! Működni kezd a jellemtükör. [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 628.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 623.]

* 5. KP: elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 623.]

tno 5 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 623.]

ek 273 13 205 t. energia kisütése: 273 13 205
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 13 VP-nél kevesebb, plusz 5 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 623.]

kpk 11 kezd. parancs kivétele: 11
Minden kezdeti parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 623.]

kt 1253 3 elkészíted az 1253. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. IQ-d TF-elődött. [9 pontot használtál fel, van még 614.]

ff 716 421 523 felt. fegyverváltás: 716 421 523
Felt. fegyverváltás: << Zinthurg pallos << tyrex bunkó << Mjölborg kalapácsa. [0 pontot használtál fel, van még 614.]

vv 71 182 165 elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 612.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 610.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 608.]

vv 70 elmormolod a 70. varázslatot
8 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 16 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 608.]

d 2 100 eldobod a 2. tárgyat (100 darabot)
Elhajítasz 100 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 608.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 603.]

h 1 50 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 603.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[192,68] Dombos terepre érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy kihívás tornyát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Krí Wu She lábát masszírozza. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy krómkaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gránátkaktuszt.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy kék rothasztó.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Zombilapítóval megpöccinted a kék rothasztó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2786 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 11, gyógyulás: 44, összesen: +33 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Megállsz egy sátor előtt, melynek a bejárata fölött nagybetűkkel írva a következő szó áll: "Ötpróba". Egy fiatal alakváltó siet eléd, hogy elmondja, az egyes területeken szerzett tudásod teheted próbára náluk. Legyen! Úgy döntesz, kipróbálod, mit tudsz. Nekiveselkedsz a feladatként kapott súlyzó felemelésének, az viszont mégsem olyan pehelykönnyű, mint kívülről látszik. Pár percnyi izzasztó erőlködés után kénytelen vagy feladni. 624 tapasztalati pontot kaptál. Lelógó orral állsz odébb.
Először nem ismered fel az előtted felbukkanó sátrat, de pillanatokkal később beugrik: a boszorka sátra az, akinek azok a különös tárgyak kellenek. A boszorka tüzetesen átvizsgálja a cókmókod, mielőtt bármit is mondhatnál. Amikor a bot a kezébe akad, elmosolyodik, de ez nem tart sokáig. Amint rájön, hogy nem hoztál el mindent, amit kért, mérgesen rád rivall. A boszorka utánad szól, mielőtt távoznál:
- Lehet, hogy meghaladja a tudásod ezeket a tárgyakat idehozni. Akkor adok másik feladatot, hozd a következőket: 1 raptor szablya, 3 igazgy. fülbevaló, 4 fémrúd, 2 csontkulcs, 3 rézsisak.
Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: Remegő kézzel veszed szemügyre a leosztott lapokat: 2 Orbitális mackósajt, 1 Déja vu, 1 Illúziópalota, 1 Garokk. Ez egy pár! Az árnymanó rövid tétovázás után emel a téten. Biztos vagy benne, hogy határozatlansága is csak a színjáték része lehetett, úgyhogy inkább hagyod, hogy kevesebb pénzt nyerjen, eldobod lapjaidat. 624 tapasztalati pontot kaptál. Szomorúan állapítod meg, hogy megszabadultál 36 aranytól. Otthagyod a gonosz mosollyal téged méregető árnymanót.
A cirkusz közepén furcsa sátorra bukkansz, megcsodálod hatalmas méreteit, átlátszó kupoláját. Aztán a szónokló férfira szegezed tekinteted, és alaposan szemügyre veszed cifra kockás ruháját. Aztán az is eljut agyadig, miket beszél, a szirén sátrába lépésre biztatna. Mivel jótékony hangulatban vagy, nagylelkűen megmondod neki, hogy rendben, megpróbálkoznál a hely veszélyeinek legyűrésével. Leadod a tárgyaidat, és belépsz. Egy félhomályos szűk járatba kerültél. Jobbra indulsz, majd toronyiránt keresztülvágsz az ott húzódó sötét folyosón. Látomásaid vannak. Egy hosszú asztal jelenik meg előtted, dugig tömve a legfinomabb sültekkel. Körülötte szolgálók sürgölődnek, minden üres tálca helyére újabbat hoznak. Gyomrod fájdalmas korgással térít magadhoz, szinte elviselhetetlenül éhes vagy. Már bármilyen étellel elégedett lennél, még arról is lemondanál, hogy inasok hozzák eléd. Hiába kutatsz, semmit nem találsz. Hasadra szorított kézzel, dühösen visszafordulsz. 624 tapasztalati pontot kaptál. Visszakéred a tárgyaidat az ajtónálló férfitól, majd szomorúan búcsút intesz neki.
Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 ezüstdarabot!

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délre. Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 4 rézdarab[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.)

(Továbbmész...) [193,67] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Látsz egy Thargodan csatamezőt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy kultúrmasztodon. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon ormányát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Mjölborg kalapácsát ellenfeledre ugrasz. Mjölborg kalapácsával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kultúrmasztodon testét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Zombilapítóval párszor megpöccinted a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Mjölborg kalapácsával többször eltalálod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Zombilapítóval meghorzsolod a kultúrmasztodon jobb oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Zinthurg pallost, szereztél 10 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 54, gyógyulás: 48, összesen: -6 ÉP}

Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy ősdentor volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [194,66] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy amniosz-fát. Látsz egy fekete kaktuszt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Ultimate Warrior előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Leah híveié. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. [103 pontot használtál fel, van még 500.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[195,65] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Utad során felfedezel egy púdersziklát. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Köveket gyűjtesz, és a verembe dobálod. Lentről morgás hallatszik, ahogy az odalent lakó Valami felébred. A lélegzeted is eláll - minden vérszomjas csüldők ősapja kezd a föld alól előbukkanni! Csápjait a ketrec köré fonja, a mutáns rémült visítozása közepette. A ketrec tojáshéjként roppan össze, a mutáns pedig egyenesen az óriáscsüldő pofájába zuhan. Csámcsogás, böfögés, majd néhány mutáns csont repül elő. Egyet magadhoz veszel. Igazán fantasztikus élményben volt részed! Kipirult arccal állsz tovább. (+2 gonoszság.) Szereztél egy mutáns csontot.
Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Apa Tifusz orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! [ilkin érc ládikóba-> 3 arany, -2 ÉP] Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy ekharion. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy direkt kontaktus I pszi hatás. Semmi eredménye! A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Meglengetve a Zinthurg pallost ellenfeledre ugrasz. Zinthurg pallossal kegyetlenül összevagdalod az ekharion testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Zombilapítóval párszor keményen megütöd az ekharion szőrös kezét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Az ekharion pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az ekharion összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Zinthurg pallost, szereztél 34 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 28, gyógyulás: 22, összesen: -6 ÉP}

Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kentaurusz. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Távolról puha ütés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! A lény gyors egymásutánban néhány sallank nyilat lő ki rád. Sajnos nincs időd félreugrani előlük. 100 életpontot vesztettél. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra ugrasz. Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a kentaurusz szügyét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Zombilapítóval gyengén megütögeted a kentaurusz izmos karját. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Patájával a kentaurusz többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 75 életpontot vesztettél. Mjölborg kalapácsával néhányszor megcsapod a kentaurusz bal oldalát. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Zombilapítóval néhány helyen meghorzsolod a kentaurusz testét. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 65 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 328, sebződés: 292, gyógyulás: 68, összesen: -224 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [196,64] Továbbra is dombság. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy ekharion közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja az ekharion testét. (5 támadással 88 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (5 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Zinthurg pallost. Megmarkolva a Zinthurg pallost a másikra rontasz. Zinthurg pallossal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ekharion szőrös kezét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Zombilapítóval néhányszor megcsapod az ekharion testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Nem sikerült az ekharion ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az ekharion belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az ekharion összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Zinthurg pallost, szereztél 40 aranyat. 1820 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 34, gyógyulás: 25, összesen: -9 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Rövid időn belül érzed a hatást. ( +107 életerő.) Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.

(Továbbmész...) [197,63] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe.

Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. [68 pontot használtál fel, van még 432.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[198,62] Még mindig bozótos. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mákrózsa bokrot.


(Továbbmész...) [199,61] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy óriás liánt. Felfedeztél egy kihívás tornyát.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Kicsit régi (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [200,60] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ráismersz a távolodóra. Egy sebesült ősdentor. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Észreveszel egy gumifát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Syrac Hold orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.) [45 pontot használtál fel, van még 387.]

m 2 mozogsz keletre
[201,60] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy quwarg nagymester közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy puha ütés varázslat. Ellenfeled csapásai puhábbak lesznek. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester bal oldalát. (5 támadással 44 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a Mjölborg kalapácsát a másikra támadsz. Mjölborg kalapácsával többször kegyetlenül megütöd a quwarg nagymester testét. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Zombilapítóval csak érinted a quwarg nagymester bal középső lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Zinthurg pallost, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 6, gyógyulás: 41, összesen: +35 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy quwarg bolyt. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Remek ötlet jut eszedbe: a saját vérével festesz rá indiáncsíkokat, és arra biztatod, hogy egy bátor harcos nyugodtan hazamehet, nem kell félnie. Lehetséges, hogy a manók az ütőér elvágása után meghalnak? (+2 gonoszság.)
Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Dark Angellel. Dornodon korlátlan hatalmú főpapja. Egy bo'adhun gyűrűt, egy császári kesztyűt, egy denevér szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy natharion gömböt, egy Ovgun nyakláncát, egy Rhatt páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy umbatari karkötőt, egy zafír erőövet, egy zafír fülbevalót és egy zangrozi csizmát visel. Fegyverzetét egy Napsörény trófea, egy Kitaszított trófea és egy Notermanthi trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: Kardra tekeredő, kitárt szárnyú háromfejű sárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy agyartőrt tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ugyanolyan sötét, mint a Tied. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Hihi, átpattan egy aranypikkely!
[30 pontot használtál fel, van még 357.]

vv 161 elmormolod a 161. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 355.]

szk 214 keresed a 214. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy quwarg nagymestert. [0 pontot használtál fel, van még 355.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 345.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 335.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 325.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [10 pontot használtál fel, van még 315.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 310.]

* 2. BP: viselkedésed: 90
Ha életerőd az eredeti érték 60 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 310.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 270.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felhasználva egy ágat és a talajt, rajzos matematikai feladványokat készítesz, logikád csiszolása érdekében. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 134 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 230.]

tf 2 30 fejleszted a 2. tulajdonságodat 30 pontért
Gyermekkorodban tanult verseket próbálsz felidézni, és hangosan elmondani. A jó memória egyik feltétele a magas IQ-nak. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 98 TVP-t kell elköltened.] [30 pontot használtál fel, van még 200.]
Jól jönne bármi, ami a szomjúságodat csillapíthatná. Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-51 életerő.) Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 446 pontot. A következő körben tehát 646 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANY MASSZARIASZTÓ (437. TÁRGY)
A phua-kúpokban rejtőző géngenerátorok térhajlítását igencsak megzavarja ez a rejtélyes karperec, a arany masszariasztó. Ha felöltöd a karodra a KF 437 paranccsal, a phua-kúpok szörnygenerátora jóval kisebb hatásfokkal fog működni, és nagy valószínűséggel gyengébb massza fog belőle előjönni, mint egyébként. A arany masszariasztónál valamivel kevésbé hatékony a réz masszariasztó. A réz és arany masszariasztó hatása nem adódik össze.

KENTAURUSZ (762. SZÖRNY)
Legendák szólnak a kentaurokról, de még soha senki nem látott belőlük. Eddig. Legalábbis most látsz egy lényt, ami rájuk hasonlít, izmos ember felsőtesttel és a lovakéhoz hasonlító altesttel. Kezében íj, hátán egy tegez, valószínűleg tud is bánni vele. Mi sem utal erre jobban, mint hogy még az erdő fái között is képes a lőfegyverhasználatra, pedig a sűrűn növő fák ezt számodra mindig megakadályozzák. Vajon mi a titka tudásának? És milyen idős lehet? Talán hosszú évszázadok tapasztalata van a háta mögött, mint a legendák kentaurjainak? És itt van még egy kézenfekvő kérdés: vajon azért tesz meg mindent a likvidálásod érdekében, hogy legendás fajuk létezése továbbra is titok maradhasson a világ előtt?

KARAKTERLAP

Mr. Elem-Elek, egy barna, tüsi hajú, barna szemű árnymanó férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Dornodon félisten hatalmú személyes tanácsadója vagy. Papi hited: 789. Az Ördögi Kör (#9111) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 305. fordulód.

Erő: 29 (34) Szint: 24 Merészség: 10/5 Magasság: 104 cm
IQ: 29 (30) Támadás: 29 Agresszió: 5 Testsúly: 35 kg
Ügyesség: 28 Védekezés: 63 Menekülés: 60 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 30 (31) Életpont: 406/378 Jellem: gonosz (554) Tul. pont: 2
Szerencse: 40 (50) Varázspont: 693/60 Pénz: 353 arany Kép. pont: 15
Tudatpont: 21/6 Pszi pont: 66/8 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 1754 szörnyet (6 ebben a körben) és 1 kalandozót öltél meg. Ebben a fordulóban 14533 TP-t kaptál. Jelenleg 1278085 TP-d van. A következő szinthez még 121915 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, trikornis herceg, orbitális mackósajt. A 295. fordulódban 90 arany került a bankszámládra. 103 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/84 ökölvívás: 3/10 szúrófegyverek: 2/15
vágófegyverek: 16/39 (+10%) ütőfegyverek: 31/12 (+3%) lőfegyverek: 28/52 (+5%)
dobófegyverek: 10/45

Feltételes fegyverváltás: Zinthurg pallos (#716) (150%) << tyrex bunkó (#421) (120%) << Mjölborg kalapácsa (#523) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -17.); ezüsttollú nyíl (#363) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 33/74 (+32%) 2. nyomkövetés: 71/58 (+24%) 3. lopás: 32/3
4. mászás: 6/14 5. csapdakészítés: 21/92 (+6%) 6. csapdaészlelés: 22/71
7. gyógyítás: 34/58 8. titkosírás: 2/94 9. felderítés: 22/51
10. szörnyidomítás: 5/68 11. teológia: 70/58 (+28%) 12. taumaturgia: 40/45 (+15%)
13. szerencsejáték: 6/34 (+11%) 14. versengés: 7/78 (+45%) 15. harcművészetek: 7/34
16. zene: 1/11 17. szörnyismeret: 12/47 (+25%) 18. pszi: 7/98 (+9%)
19. zárnyitás: 14/26 20. vadászat: 10/62 (+11%) 21. bányászat: 11/93 (+45%)
22. úszás: 3/66

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
lopsz a trolloktól (5) aranyat (#50)
gyógyítasz 70% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz fokhagymát (#403) (max. 5 darabot, csak egyszer)
gonoszkodsz max. 45 TVP-ért
mászol max. 36 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), aurapollátor (#222) (csak egyszer), adószedő (#234)
Barátságosság (aktív: 12, max: 16)
Ördögi Kör (#9140), Éjharcosok (#9131), Ördögi Kör (#9116), őrjáratozó katona (#274), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), kronotapír (#286), quwarg ősmágus (#302), tüskés gigaféreg (#256), ősdentor (#282), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) energiapajzs (#103, 20 VP)
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) sötét rítus (#131, 30 VP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) infralátás (#171, 8 VP) tűzvihar (#175, 24 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 13 költség alatt; taumaturgia: +2 vp 8 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
becsületjel (#158) vámpirizáció (#1) tulajdonságpajzs (#26) jellemrejtés (#23)
szürkeáll. aktiv (#71) Symulf rúnája (#182) esszenciavédelem (#165) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
19. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
tompítás (#40), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> taalru (#249) puha ütés (#60) >> kultúrmasztodon (#227)
puha ütés (#60) >> qwarg rohamosztagos (#242)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Mostanra már elég fekete - azaz visszafordíthatatlanul fekete kell, hogy legyen a lelked. Oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal, és érd el a 666-os gonoszságot!
2.) Zúzz apró darabokra oltáromnál három esszenciakristályt!
3.) Minden titok megismeréséhez tudás szükségeltetik, és a tudáshoz az írás ismerete. Imádkozz, amint titkosírás szakértelmed elérte a 12-t!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 vadász, 1 nagymester, 2 parafenomén, 2 rohamosztagos, 1 ősmágus.

Összsúly: 128.33 kg Megterheltség: 164%
GYJ: Legalább 4 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 210% alatt van.
Még 39 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bot (#4) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 1 gyógykenőcs (#313)
1 isteni könnycsepp (#260) 80 kaja (#2) 5 madártoll (#112)
1 quwarg tojás (#360) 1 sáfránypor (#211) 1 aranypikkely (#415)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
11 arany (#50) 2 csillezsályalevél (#1253) 1 ezüstdarab (#326)
1 fekete gyöngy (#99) 1 mutáns csont (#331)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(192,68) kihívás tornya (#502), Tharr oltár, olvasztókemence (#86), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), kék rothasztó (#421), érclelőhely
(193,67) Thargodan csatamező (#432), Chara-din monolitja (#534), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), oltár, kultúrmasztodonok (#227), ősdentor (#282)
(194,66) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), művészi porolit (#720), Leah oltár
(195,65) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), 43. jellempróba, művészi porolit (#720), érclelőhely, ekharionok (#232), kentaurusz (#762)
(196,64) ekharionok (#232), oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(197,63) Tharr oltár
(198,62) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56)
(199,61) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), kihívás tornya (#502)
(200,60) ősdentor (#282), gumifa (#38), művészi porolit (#720)
(201,60) quwarg nagymesterek (#214), quwarg boly (#359), Sheran oltár, 28. jellempróba, Dark Angel (4671. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek