303. forduló, 305. forduló, Ray Charles összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. dec. 16. 8h:58'
EZ A 382. JÁTÉKHETED, 304. FORDULÓD
383. játékheted kezdete: dec. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4157
SZÁMLA : XXXX

RAY CHARLES KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [119,100] koordinátán.
A méregtermő iszák termelt 5 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.)
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+58 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+75 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-26 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) A lottó 1368. hetének nyerőszámai: 10, 15, 16. 13 db 0 találatos szelvényed volt. 3 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 33 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: le 254 0 0 leveszed/lerakod a 254. tárgyat
Lehúzod az ujjadról a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 644.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 639.]

* 3. KP: kf 529 0 0 kézbeveszed/felveszed az 529. tárgyat
Az ujjadra húzod az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 639.]

hu 343 40 74 hulladék: 343 40 74
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézgolyót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kis vaskulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz csontkulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 639.]

hu 75 76 183 hulladék: 75 76 183
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézkulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzkulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vaskulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 639.]

hu 184 185 240 hulladék: 184 185 240
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüst kulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nagy bronzkulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kis aranykulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 639.]

hu 241 1103 hulladék: 241 1103
Hulladék, ezért nem gyűjtesz smaragd kulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz üllőt. [0 pontot használtál fel, van még 639.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 639.]

kt 648 elkészíted a 648. tárgyat
Sajnos nincs nálad smaragd kulcs, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy kulcskarikát készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 639.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: bronzkulcs (97,107)-> (9 ap), csontkulcs (97,107)-> (8 ap), ezüst kulcs (97,107)-> (108 ap), kis aranykulcs (97,107)-> (32 ap), kis vaskulcs (97,107)-> (3 ap), nagy bronzkulcs (97,107)-> (98 ap), rézgolyó (97,107)-> (10 ap), rézkulcs (97,107)-> (6 ap), üllő (50 ap), vaskulcs (97,107)-> (30 ap), összesen 354 arany, 20 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 634.]
(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+117 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 594.]

d 331 10 eldobod a 331. tárgyat (10 darabot)
Elhajítasz 10 mutáns csontot. [0 pontot használtál fel, van még 594.]

v 26 elmormolod a 26. varázslatot
Kántálni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 589.]

v 165 elmormolod a 165. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 584.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 574.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 569.]

kt 2323 elkészíted a 2323. tárgyat
Legyártottál 1 khatiszon kulcsot. Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 559.]

tf 3 fejleszted a 3. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az ügyességed. [0 pontot használtál fel, van még 559.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 672 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 557.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[119,101] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ryuku futárbérenc közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {védettsége: 33 szúró, 33 vágó, 33 ütő ellen.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku futárbérenc testét. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ryuku futárbérenc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (96,108)-> 10 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 ryuku buzogány (ld. enc.). 1 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 41, gyógyulás: 8, összesen: -33 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 12 tüskét. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [120,102] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy nukleáris cickány. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 141-150.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a nukleáris cickány testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 1 097 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 16, gyógyulás: 2, összesen: -14 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " High Density sivatag " Oldalt pillantva, meglátsz egy quwarg bolyt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Ha tudod, hogy ez ilyen nehéz feladat, nem vállalkoztál volna rá! Tele vagy csípésekkel, mire felérsz a boly tetejére. Egy üreg vezet a mélybe. Lemászol. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg harcos! {max. életpontja: 141-150.}

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a quwarg harcos bal hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos bal hátsó lábát. (6 támadással 172 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal néhányszor megcsapod a quwarg harcos testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 507 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy kisebb quwarg isten! {támadása: 57.}

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy teljes őrület pszi támadással. Fokozatosan bamba, nyáladat csorgató szerencsétlenné válsz, egyre tompábban mozogsz. Összes varázspontod elillant. (átmenetileg -10 védettség, -10 támadás, permanensen -3 max. VP) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. Semmi hatás! Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. Végleg elfelejtetted varázsital főzése nevű varázslatodat. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 szent nyílp.lövedék. Alaposan megsorozod a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 196 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (52 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Brod buzogányával többször eltalálod a kisebb quwarg isten gigászi csáprágóját. (6 támadással 290 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a kisebb quwarg isten testét. (6 támadással 110 életpontot sebezve.) Képtelen vagy védeni a kisebb quwarg isten minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 288 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +58 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 616, sebződés: 384, gyógyulás: 58, összesen: -326 ÉP}

Magadban kegyelemért könyörögve, villámgyorsan ugrasz ki az üregből. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben.
(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+110 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+114 életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő.

(Továbbmész...) [121,103] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vapár cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bandita. {egyik sebzési módja: 4x 2d6+4.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a bandita sunyi fejét. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a bandita bal lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a bandita sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A bandita még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (96,108)-> 10 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 orgyilkos tőr [orgyilkos tőr ládikóba-> (97,107)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Szereztél 14 aranyat. 1 035 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

[145 pontot használtál fel, van még 412.]

m 3 2 1 mozogsz délkeletre, keletre, északkeletre
[122,104] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Felismered a közeledőt. Csak egy ryuku gárdista. Nem jelenthet különösebb problémát. {max. életpontja: 136-145.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a ryuku gárdista testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku gárdista testét. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a ryuku gárdista bal vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 019 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [123,104] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy amniosz-fát. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy nukleáris cickány. Ettől nincs semmi félnivalód. {max. életpontja: 138-147.} Itt csata lesz.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a nukleáris cickány rothadó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a nukleáris cickány jobb első lábát. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal eltalálod a nukleáris cickány testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-4 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. A nukleáris cickány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 pirkitet. 1 075 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 17, gyógyulás: 2, összesen: -15 ÉP}


(Továbbmész...) [124,103] Ritkul a növényzet, és meredek kaptató áll előtted. Hegyvidéken vagy. Ezt a növényekkel buján benőtt dombságot Paraj-domboknak hívják. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy tüskés harci gromak nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tüskés harci gromak testét. (5 támadással 201 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal gyengén megütöd a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Patájával a tüskés harci gromak többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. [gromak bőr ládikóba-> (97,107)-> 8 arany, -2 ÉP] 1 431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megvizsgálod a talajt. Friss kobudera nyomok vezetnek északkeletre. [20 pontot használtál fel, van még 392.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[124,104] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy.

Oldalt pillantva, meglátsz egy phua-kúpot. Látsz egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [124,105] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Sejtelmes huhogást hallasz a távolból. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Fütyörészni próbálsz munka közben, de igen ijesztően hangzik, úgyhogy inkább abbahagyod. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy óriás csontváz támad rád. {védettsége: 40 szúró, 40 vágó, 16 ütő ellen.}

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az óriás csontváz zörgő csontjait. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az óriás csontváz testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bőrpáncélt. Mintha lenne benne valami! A következő kincseket találtad: egy bronzsisak. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy szintszívó intéz feléd kihívást. {egyik sebzési módja: 2x 1d10+4.}

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi a szintszívó testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a szintszívó testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal kegyetlenül megütöd a szintszívó jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Megmarkolod az ásót, és bőszen kutatsz tovább. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csontváz készül a lemészárlásodra. {egyik sebzési módja: 1x 1d8+4.}

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a csontváz jobb karját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal iszonyatosan megcsapod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 66 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy élőholt mágus támad rád. {egyik sebzési módja: 3x 2d6+7.}

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 25 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt mágus testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt mágus fejét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod az élőholt mágus testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 249 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 51, gyógyulás: 3, összesen: -48 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (97,107)-> 50 arany, -2 ÉP], egy arany karperec (ld. enc.), egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (96,108)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének!
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [124,106] Dombos terepre érkeztél.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Egy fáról levadászol egy, a napvilágnál kókadt denevért. Kicsit rágós, de azért husi. (+2 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északra. [48 pontot használtál fel, van még 344.]

m 3 mozogsz délkeletre
[125,107] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A távolban sakálok üvöltenek.

Látsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Vajon milyen homályos célért folyhatott a küzdelem? Nem mintha nagyon izgatna. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy zombi készül a lemészárlásodra. {egyik sebzési módja: 2x 1d6+1.}

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a zombi bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 17, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! Csak szemét és hulladék! Talán odébb lesz valami. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy sírlidérc intéz feléd kihívást. {támadása: 19.}

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a sírlidérc nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 122 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 760 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Benézel minden szétloccsantott koponya és kipréselt bél alá. Mázli, hogy a temetőt uraló óriásszörny még nem keveredett elő. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy autentikus vámpír védelmezi a vadászterületét. {max. életpontja: 81-96.}

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Becsapódva, megdöfi az autentikus vámpír fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az autentikus vámpír testét. (3 támadással 125 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megütöd az autentikus vámpír testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az autentikus vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy tolmokov-koktél. Nagyon eleged van már ebből a bűzös és gyászos hangulatú temetőből, úgyhogy távozol.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. [26 pontot használtál fel, van még 318.]

szk 361 keresed a 361. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 318.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Megfogod a Végzet Kulcsát. Megjelenik előtted a kékesen vibráló kapu, ami a Verem aktuális szintjére vezet. Belépsz a kapun, és egyből megcsap a verem hűvöse. [10 pontot használtál fel, van még 308.]

v 1 8 20 elmormolod az 1. varázslatot
Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+641 varázspont.) Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 20 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 303.]

v 6 8 20 elmormolod a 6. varázslatot
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Befejezted az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 298.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 293.]

lm 45 50 56 mozogsz 45 50 56
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [24. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. [19. PONT.] Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. Szerencsédnek köszönhetően csak 20 életpontot vesztettél. A golyó utolér, és a falnak présel. Uuuuhhhhh!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. A szűk járat megint csak kanyarodik. [23. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! A gödör nem üres - az alján sav fortyog! 154 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Egy újabb kanyarnál vagy. [22. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Újabb kanyar! [21. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [40. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [39. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az út ismét kanyarodik. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Haladsz előre. [37. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Egy újabb kanyarnál vagy. [36. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Úgy suhansz, mint az árnyék. Halvány szellő simítja végig az arcodat egy oldaljáratból: egy kereszteződésnél vagy. [35. PONT.] Egyre erősödő, dummogó hangot hallasz, amikor rálépsz az egyik kőlapra. Szörnyű hideg söpör végig rajtad, és a következő pillanatban az összes varázsenergiád elvész! (-606 varázspont.) Érdemes lett volna jobban odafigyelni a csapdákra.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [51. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Megtorpansz: kanyarodik az út! [50. PONT.] Dübörgést hallasz fentről, és látod, hogy a plafon egy része zuhanni kezd! 43 életpontot vesztettél. Félreugrasz a lezúduló kőfal-csapda elől. A fal lassan visszamegy.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [49. PONT.] Sikeresen észrevettél egy ravaszul álcázott csapdát! Vigyázva kikerülöd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. [48. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Mész tovább, előre. Az út ismét kanyarodik. [46. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [45. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. Kanyarodik a járat. [46. PONT.] Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. [48. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. [49. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Az út ismét kanyarodik. [50. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. [49. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Folytatod az utat. [48. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. [47. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosó kanyarodik. [46. PONT.] A falból egy kar áll ki. [már meghúztad] Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [45. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. A folyosó kanyarodik. [56. PONT.] [29 pontot használtál fel, van még 264.]

lm 57 61 64 mozogsz 57 61 64
Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [45. PONT.] Haladsz előre. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [57. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy harcias morf lakik itt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy Tharr haragja varázslatot dob rád a másik. 23 életpontot vesztettél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a harcias morf bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a harcias morf jobb karját. (6 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Harci kalapáccsal megpöccinted a harcias morf bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Pengéjét vadul forgatva, a harcias morf újra meg újra lecsap. (4 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a harcias morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály. 2 904 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 84, gyógyulás: 59, összesen: -25 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Az út itt elkanyarodik. [64. PONT.] Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [63. PONT.] Hirtelen egy mágiamorfálót veszel észre magad előtt. {max. életpontja: 176-205.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a mágiamorfáló testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (41 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Trákin csákányát. Elszántan a másikra rohansz. Trákin csákányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mágiamorfáló egyik karját. (6 támadással 244 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a mágiamorfáló fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A mágiamorfáló csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 11 aranyad is. A mágiamorfáló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 khatiszon kristály és 12 madártoll. 2 188 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 74, gyógyulás: 4, összesen: -70 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az út ismét kanyarodik. [62. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A szoba, amelybe belépsz, aránylag kicsi. [61. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Haladsz az ellenséges labirintusban. A folyosó kanyarodik. [62. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Haladsz előre. [63. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy újabb kanyarnál vagy. [64. PONT.] [9 pontot használtál fel, van még 255.]

lm 65 mozogsz 65
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. [63. PONT.] Haladsz előre. Az út itt elkanyarodik. [62. PONT.] Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [61. PONT.] Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. ajtót pillantasz meg. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő khatiszon kulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! A lépcső, amelyhez elértél, lefelé vezet. Felméred a terepet, majd némi önbizalmat hipnotizálva magadnak, lemész. Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 4 trikornis szarv [trikornis szarv ládikóba-> (97,107)-> 48 arany, -2 ÉP], 3 csontpálca, 50 arany, 6 grifftojás és 1 manakristály. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Elérted a lépcsőt, ami a Végzet Vermének következő szintjére vezet! Lassan leóvakodsz. A kulcs felfénylik a kezedben, és hirtelen megjelenik előtted a teljes szint térképe! Khatiszon kristályaid porrá omlanak.

9 8 1 27 28
3 2 21 22
5 24
4 23
7 26
6 25
10 11 30 29
40
20 39
12 31
19 38
14 13 32 33
18 37
15 34
16 35
17 36

Ez a Végzet Vermének 2. szintje. Legszívesebben most azonnal nekilátnál a szint felderítésének, de már szörnyen fáradt vagy, ezért inkább átlépsz a zöldesen vibráló kapun, amit a kulcs megidézett számodra, és visszateleportálsz a kiinduló meződre. [4 pontot használtál fel, van még 251.]

h 2320 használod a 2320. tárgyat
Egy körben csak egyszer használhatod (kivéve kiteleportálásra)! [0 pontot használtál fel, van még 251.]

ef 30 548 energia fejlesztése 30
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-14 TU.] [98 pontot használtál fel, van még 153.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 150.]

* 2. BP: le 529 0 0 leveszed/lerakod az 529. tárgyat
Lehúzod az ujjadról az angyalok gyűrűjét. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

* 3. BP: kf 254 0 0 kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat
Az ujjadra húzod a regeneráló gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 150.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-46 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 20, 25.
Küzdelmes kalandjaid után megpihensz táborhelyeden, és felkészülsz a Szertartásra, melyet talán még őseid sem ismertek... ám hiába próbálsz tudatod legmélyére férkőzni, hogy meríts az Élet Forrásából, valami megakadályoz ebben... Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját nyel le a mutáns pók. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 150 pontod maradt, ebből a következő körre 150 pontot vihetsz át. Kapsz még 445 pontot. A következő körben tehát 595 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU BUZOGÁNY (696. TÁRGY)
A ryuku nehézgyalogság elitjeinek fegyvere, ez a különlegesen kemény tüskés buzogány. Könnyen forgatható, és bezúzhatja akár a legkeményebb páncélt is - ezért használatakor +3 támadást kapsz. A fegyver sebzése 4D6+2. Forgatásához legalább 10-es fegyver szakértelem szükséges.

ARANY KARPEREC (194. TÁRGY)
Egy újabb csecsebecse, amelynek áráért bár nem vehetsz deus ex machinát, kedvesed minden bizonnyal örülne neki. Egyszerre két különböző fajta karperecet viselhetsz.

KARAKTERLAP

Ray Charles, egy rövid ősz hajú, kék szemű gnóm férfi vagy. Fekete a bőröd. Tharr misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 304. fordulód.

Erő: 31 (37) Szint: 30 Merészség: 10/5 Magasság: 119 cm
IQ: 25 Támadás: 42 (45) Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 19 Védekezés: 58 (64) Menekülés: 35 % Életkor: 108/334 év
Egészség: 30 Életpont: 773/727 Jellem: semleges Tul. pont: 4
Szerencse: 30 (42) Varázspont: 690/0 Pénz: 3230 arany Kép. pont: 49
Tudatpont: 75/0 Pszi pont: 149/172 EFejl: 30
Eddig összesen 3694 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19 061 TP-t kaptál. Jelenleg 3 373 132 TP-d van. A következő szinthez még 126 868 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, troll bányász, acélkolosszus. A 260. fordulódban 6172 arany került a bankszámládra. 7100 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/88 ökölvívás: 14/95 szúrófegyverek: 28/53 (+9%)
vágófegyverek: 14/62 ütőfegyverek: 34/57 (+3%) lőfegyverek: 31/92 (+5%)
dobófegyverek: 8/85

Feltételes fegyverváltás: raptor szablya (#482) (170%) << vashegyű lándzsa (#182) (170%) << Trákin csákánya (#367) (170%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) max. 1 db (1 -22.); szent nyílp.lövedék (#549) (23 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 50 százalék;
125,107 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 2. szinten jársz. Ebben a hónapban 1 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 85 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 58, 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 958 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 54/39 (+300%) 2. nyomkövetés: 56/11 (+21%) 3. mászás: 18/88 (+6%)
4. csapdakészítés: 23/67 (+5%) 5. csapdaészlelés: 11/82 (+335%) 6. gyógyítás: 55/99 (+66%)
7. titkosírás: 5/42 8. felderítés: 16/37 (+327%) 9. szörnyidomítás: 8/49
10. teológia: 36/63 (+8%) 11. taumaturgia: 29/36 (+10%) 12. harcművészetek: 4/49
13. zene: 3/15 14. szörnyismeret: 38/23 15. pszi: *23/100
16. vadászat: 14/11 17. vitalitás: 5/43 18. bányászat: 34/65 (+3%)
19. úszás: 9/52 20. főzés: 11/99 (+10%) 21. csapatmunka: 1/54

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 60 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz tüskét (#22) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1000 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 1000 darabot ), vapár ágat (#110) (max. 1 darabot, csak egyszer), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 20 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod bávatag golombárt (#165) fedett veremmel (#219)
mászol max. 70 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50)
szintszívó (#96), szintszívó lények (#9097), noth szellem (#250), trikornis (#104), élőholt tigris (#766), drakolich (#760), érző szívű dromedár (#753), bávatag golombár (#165), bolyongó lidérc (#388) (csak egyszer), kputtyintó csalán (#247) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Pikoló (#7010), hegymélyi lidérc (#7084), mágiamorfáló (#7623)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
22. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
villámcsapás (#50), lángcsóva (#31), puha ütés (#60)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 3, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181) tűzeső (#61) >> troll bányász (#679)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 3, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +47 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) A páncéláldozás mára már hagyománnyá vált. Gyöngyöző kacaj közepette hajtogass miszlikbe egy kvazár páncélt oltáromnál!
3.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): kész. Fősátor (770): új. bányászház (839): -122. labirintus (124,103).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 27, 29, 30, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 54, 58, 59, 66, 68, 72, 73, 121, 122, 170, 175, 187, 189, 190, 191, 192, 277.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 14, 16, 47.
Kész: 6.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 858, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 85531.
A morf invázióban megölt morfok száma: 55, az összesen kapott pontszám: 5500. (összesen ölhető: 1920 )
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a IX. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
mérgezett fegyver (119)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kp. varázsenergia (191)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) OK
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) OK
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 103 TU. szükséges még: 87 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3284 TU szükséges.)
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 méregfog (#1553) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 raptor szablya (#482) 1 ryuku szablya (#695)
Ütőfegyverek
1 * Brod buzogánya (#1735) 7 csontpálca (#329) 1 * harci kalapács (#174)
1 kőkalapács (#13) 1 ryuku buzogány (#696) 2 Trákin csákánya (#367)
Vízifegyverek
1 cápaölő tőr (#480) 1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * gnóm nyílpuska (#546) 1 hosszú íj (#111)
Lövedékek
13 ezüsttollú nyíl (#363) 67 * szent nyílp.lövedék (#549) 30 tüske (#22)
6 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
1 tolmokov-koktél (#351) 1 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * Rhatt páncélja (#458)
Sisakok
1 bronzsisak (#88) 1 * Khór maszkja (#1138) 2 * Krough fejdísze (#1570)
1 kvazár sisak (#266)
Köpenyek
2 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 * Khór kesztyűje (#1746) 1 mászókarom (#78) 1 ryuku kesztyű (#690)
Övek
2 * ritualista öv (#709) 1 zafír erőöv (#397)
Csizmák
1 ryuku csizma (#692) 1 * ryuku futárcsizma (#1530) 1 varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * két kard szimbólum (#144) 2 * nekrofun medál (#253) 1 ritualista amulett (#708)
1 * Tharr Keresztje (#287) 1 * varkaudar szimbólum (#1528)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 arany karperec (#194) 1 * arany papi karkötő (#309) 1 * obszidián karkötő (#229)
1 ónix masszavadító (#438)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
24 angyalok gyűrűje (#529) 1 * koponya gyűrű (#1733) 1 * regeneráló gyűrű (#254)
1 * smaragd védőgyűrű (#223) 1 vérpettyes gyűrű (#1659)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+3)
1 * arany éjmedál (#2438) 1 * bronz morfmedál (#2501) 1 * fejvadász medál (#1734)
1 * lajstrom medál (#1753)
Löttyök és porok, tartóstul
3 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 1 csepp tinta (#101), fér még: 29]
1 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 5]
15 fűszertartó (#210) [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 74]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 24 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 24]
2 kavadu iszák (#25) [bennük 20 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 0]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
3 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 36]
12 sullár hólyag (#168) [bennük 86 csepp spiritusz (#170), fér még: 154]
9 szent kehely (#257) [bennük 89 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 1]
26 uzbány csőr (#169) [bennük 312 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
6 vizestömlő (#3) [bennük 82 korty víz (#27), fér még: 38]
5 zöld üveg (#82) [bennük 68 csepp ragasztó (#83), fér még: 32]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 1 acéltű (#334)
2 aenouth ködkürt (#1554) 2 áldott kő (#642) 1 aranytermő ládikó (#504)
11 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bőrkantár (#1125)
2 destabilizátor (#1275) 11 deus ex machina (#1) 1 ezüstszelence (#1602)
3 Fairlight szütyője (#2108) 2 fenőkő (#1618) 2 fülemüle síp (#1576)
3 furulya (#233) 11 gernim balzsam (#1894) 1 + hebrencs csapda (#147)
51 kaja (#2) 1 kötél (#92) 1 kristálygömb (#265)
1 kulcskarika (#648) 1 légiós hátizsák (#1560) 5 manakristály (#500)
3 márványkulcs (#245) 2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
5 megsemmisítő (#1540) 1 méregtermő iszák (#1666) 3 nagy aranykulcs (#246)
2 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671) 25 ork csodaszer (#1228)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 szeksztáns (#32) 1 szuper dobóháló (#273)
1 tatu dob (#234)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 adamantit (#627) 4 álompor (#396) 1 amniosz (#203)
26 aurach fog (#657) 2 berzerker tüske (#713) 1 bunthar bőr (#733)
32 csillezsályalevél (#1253) 91 csuklyavirág (#133) 1 darázsfarok (#654)
1 dlathog kőzet (#829) 5 dözmöng szív (#122) 121 drótszőr (#37)
1 eknozol (#540) 3 elf csont (#664) 2 etra hályog (#712)
16 ezüstdarab (#326) 3 fokhagyma (#403) 4 galachmit (#310)
1 gnóm csont (#706) 7 grifftojás (#179) 1 gyíkfű (#201)
70 gyöngymangó (#135) 2 halcsont (#390) 1 holdbőr (#1236)
11 hollókristály (#1102) 5 ilkin érc (#232) 1 jég dragnit (#1745)
14 karbin plazma (#199) 3 kazmár gyökér (#205) 1 kobudera csont (#705)
35 kőszem (#304) 2 kvazár (#244) 2 liumbe hajtás (#655)
1 lótuszvirág (#447) 420 madártoll (#112) 30 magszim bél (#103)
1 mithril (#352) 1 Morgan kristálya (#659) 3 mutáns csont (#331)
2 nektoraf faggyú (#667) 3 óndarab (#85) 161 pirkit (#153)
39 polip szívóka (#391) 30 pular kristály (#239) 34 quwarg tojás (#360)
8 rakolits por (#669) 10 ramit kő (#226) 16 remák szív (#264)
7 rézdarab (#70) 7 rinóbőr (#651) 108 sallank karom (#128)
1 sámán erszény (#650) 1 smaragdkő (#678) 1 smirglilevél (#29)
11 sünmedve tüske (#14) 24 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529)
3 szulfagor agyar (#677) 1 szulfin (#676) 2 szuperkötél (#209)
13 szvó-ektoplazma (#151) 2 teknősesszencia (#702) 7 Thargodan esszencia (#328)
1 troll csont (#704) 1 vapár ág (#110) 5 varányszem (#30)
1 varkaudar tekercs (#653) 98 vasérc (#152) 2 xirnox szív (#213)
Fókuszkristályok tárgyakban
jég dragnit (#1745) - a befoglaló tárgy: Brod buzogánya (#1735)

Összsúly: 237.33 kg Megterheltség: 139%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 16 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12)
2 alligátorbőr (#661) 21 bordacsont (#16) 1 esszenciakristály (#350)
$23 gromak bőr ($268) 1 Korrum pálcája (#1545) $153 mákrózsa virág ($56)
2 rejtőköpeny (#277) 11 rókafarok (#124) 1 ryuku mellvért (#689)
50 sallank karom (#128) 1 varkaudar korbács (#1134) 3 vasalt bunkó (#181)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
7 csalánvirág (#582) 1 csatabárd (#555) 4 fokhagyma (#403)
6035 isteni könnycsepp (#260) 82 szürke bőrkesztyű (#271) 27 topáz erényöv (#731)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
121 bogyógránát (#430) 220 borkonyó bibe (#312) 24 bunthar bőr (#733)
150 célzóvíz (#1945) 2 csatabárd (#555) 600 csillezsályalevél (#1253)
$1037 csontkulcs ($74) 21015 csuklyavirág (#133) 1730 dözmöng szív (#122)
10 draklen kulcs (#1377) 10 éjkulcs (#1777) 779 ezüstdarab (#326)
3 fejsze (#1240) 8 féregbél (#1071) 7293 gyógykenőcs (#313)
926 gyöngymangó (#135) 6 halálfej szimbólum (#1417) 611 Huddens elixírje (#830)
192 jégpasztilla (#1566) 27 jégszilánk (#1128) 20289 kaja (#2)
100 katonai kötszer (#1508) 1 lélekharang (#1607) 10 lélekkulcs (#718)
1944 madártoll (#112) $640 mákrózsa virág ($56) 184 manakristály (#500)
80 megsemmisítő (#1540) 7 moa harci nadrág (#1862) $1072 nyílvessző ($108)
26 ogwawa kulcs (#1376) 3 olló (#335) 774 pirkit (#153)
22 pszi kő (#248) $7382 purifikátor háj ($269) 10301 quwarg tojás (#360)
422 rókafarok (#124) 4396 sallank karom (#128) 3 Sheran cserepe (#1271)
819 sötét ital (#284) $1254 szent jogar ($150) 5 szuperkötél (#209)
100 titkos teleportkő (#1387) 64 tolmokov-koktél (#351) 1030 vámpírfog (#1221)
337 vas dobónyíl (#189) 1652 vasérc (#152) 6 vastag ryuku kulcs (#1344)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzkulcs (#76) 1 csillezsályalevél (#1253) 2 csontkulcs (#74)
1 csuklyavirág (#133) 9 ezüst kulcs (#184) 1 isteni könnycsepp (#260)
21 khatiszon kristály (#2322) 2 kis aranykulcs (#240) 1 kis vaskulcs (#40)
10 mutáns csont (#331) 7 nagy bronzkulcs (#185) 10 rézgolyó (#343)
1 rézkulcs (#75) 6 szent nyílp.lövedék (#549) 3 tinta (#101)
1 üllő (#1103) 3 vaskulcs (#183) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
524 arany (#50) 1 arany karperec (#194) 1 bronzsisak (#88)
3 csontpálca (#329) 1 fűszertartó (#210) 6 grifftojás (#179)
12 madártoll (#112) 4 pirkit (#153) 1 ryuku buzogány (#696)
2 szvó-ektoplazma (#151) 1 tolmokov-koktél (#351) 1 tüske (#22)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

118 119 120 121 122 123 124 125 126
99
100
101
102
103
104
105
106
107
108
(119,101) ryuku futárbérenc (#765), egy ismeretlen isten rúnaköve, 33. jellempróba
(120,102) nukleáris cickány (#155), quwarg boly (#359), 24. jellempróba, Tharr oltár, quwarg harcos (#201), kisebb quwarg isten (#213)
(121,103) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), bandita (#758)
(122,104) ryuku gárdista (#360)
(123,104) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), 45. jellempróba, nukleáris cickány (#155)
(124,103) tüskés harci gromak (#156), a 122. labirintus bejárata, egy ismeretlen isten rúnaköve, Sheran oltár, érclelőhely
(124,104) phua-kúp (#372), vaskohó (#155), Dornodon oltár, érclelőhely
(124,105) óriás csontváz (#176), szintszívó (#96), csontváz (#48), élőholt mágus (#175), ősi csatamező (#263), Raia oltár
(124,106) oltár, vaskohó (#155), 43. jellempróba, érclelőhely
(125,107) zombi (#49), sírlidérc (#172), autentikus vámpír (#154), friss csatamező (#262), Raia oltár, harcias morf (#7619), mágiamorfáló (#7623)

Üzenet küldése a karakternek