Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2021. dec. 18. 17h:18' EZ A 414. JÁTÉKHETED, 303. FORDULÓD 415. játékheted kezdete: dec. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2061 SZÁMLA : XXXX |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az áeratikus hasnyák bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (10 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a kyorg hosszúpengét. Vad csatakiáltással, felemelve a kyorg hosszúpengét ellenfeledre rontasz. Kyorg hosszúpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az áeratikus hasnyák melléd csap a farkával! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az áeratikus hasnyák, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 48 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. Varázserőd töltődik (+47 varázspont). 1 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}
* 1. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 2. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 4. KP: v 165 0 0 | elmormolod a 165. varázslatot |
vv 11 12 13 | elmormolod a 11. varázslatot a 12. varázslatot a 13. varázslatot |
v 443 | elmormolod a 443. varázslatot |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 1271 312 | használod az 1271. tárgyat |
kt 312 3 | elkészíted a 312. tárgyat (3 darabot) |
h 1755 300 | használod az 1755. tárgyat |
kno 11 11 | képesség-növelés 11 |
m 8 | mozogsz északra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kyorg hosszúpengét. Meglengetve a kyorg hosszúpengét a másikra ugrasz. Kyorg hosszúpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kardszárnyú pocok farkát. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A kardszárnyú pocok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Varázserőd töltődik (+50 varázspont). 1 008 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
v 96 144 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
174 | 175 | 176 | |
27 | |
|
|
28 | |
|
|
29 | |
|
|
[144,61] Épületek tűnnek fel.
be 705 | bemész a 705. épületbe |
pki 30000 | kiveszel a bankból 30000 aranyat |
pki 30000 | kiveszel a bankból 30000 aranyat |
pki 30000 | kiveszel a bankból 30000 aranyat |
pki 30000 | kiveszel a bankból 30000 aranyat |
pki 30000 | kiveszel a bankból 30000 aranyat |
pki 30000 | kiveszel a bankból 30000 aranyat |
pki 30000 | kiveszel a bankból 30000 aranyat |
pki 30000 | kiveszel a bankból 30000 aranyat |
pki 30000 | kiveszel a bankból 30000 aranyat |
pki 30000 | kiveszel a bankból 30000 aranyat |
vtn 155 | varázslat tanulás: a 155. varázslatot |
vtn 157 | varázslat tanulás: a 157. varázslatot |
vtn 186 | varázslat tanulás: a 186. varázslatot |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. 13 életpontot vesztettél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a részeg kalandozó nyakát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kyorg hosszúpengét. Meglengetve a kyorg hosszúpengét a másikra rontasz. Kyorg hosszúpengével párszor kilyukasztod a részeg kalandozó fejét. (2 támadással 157 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 10 arany és egy gyöngymangó. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] Kiváló munka volt (+15 varázspont). 1 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
ve 740 1 | megveszed a 740. tárgyat 1 |
ve 640 1 | megveszed a 640. tárgyat 1 |
ve 1557 30 | megveszed az 1557. tárgyat 30 |
ve 1214 1 | megveszed az 1214. tárgyat 1 |
ve 969 1 | megveszed a 969. tárgyat 1 |
ve 1249 1 | megveszed az 1249. tárgyat 1 |
ve 519 1 | megveszed az 519. tárgyat 1 |
ve 533 1 | megveszed az 533. tárgyat 1 |
ve 531 1 | megveszed az 531. tárgyat 1 |
ve 1166 1 | megveszed az 1166. tárgyat 1 |
ve 1321 1 | megveszed az 1321. tárgyat 1 |
ve 839 1 | megveszed a 839. tárgyat 1 |
ve 1133 1 | megveszed az 1133. tárgyat 1 |
ve 1315 1 | megveszed az 1315. tárgyat 1 |
ve 560 1 | megveszed az 560. tárgyat 1 |
ve 1211 1 | megveszed az 1211. tárgyat 1 |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: v 3 0 0 | elmormolod a 3. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a kyorg hosszúpengét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kyorg hosszúpengével párszor kilyukasztod az ork bérgyilász jobb lábát. (2 támadással 149 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az ork bérgyilász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy fekete gyöngy, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 872 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a kyorg hosszúpengét. Meglengetve a kyorg hosszúpengét ellenfeledre ugrasz. Kyorg hosszúpengével kegyetlenül összevagdalod az ork bérgyilász testét. (2 támadással 143 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az ork bérgyilász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 872 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzvihar varázslatot. 62 életpontot vesztettél. Hajító csillagot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 hajító csillag. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló jobb lábát. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy karbin plazma és egy téfea-agy. 2 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 79, gyógyulás: 0, összesen: -79 ÉP}
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 5 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 5 pontért |
TŰZGOLYÓ (155. TÁMADÓ VARÁZSLAT) A tűzgolyó az egyik leguniverzálisabb, legszélesebb körben használt támadó varázslat. Ennek ellenére, a mesterek nem szokták egy kezdő varázslónak megtanítani, ugyanis alacsony taumaturgia szinten sokkal hatékonyabb varázslatok is vannak. Azonban a tűzgolyónak van egy óriási előnye a legtöbb sebzést okozó támadó varázslattal szemben: hatóereje nincs maximálva, azaz minél tapasztaltabb mágiahasználó vagy, annál nagyobb tűzgolyókat fogsz lődözni. A tűzgolyó elmondása 25 VP-t és egy pirkitet igényel. |
TŰZMÁGIA (157. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) Hatékonyabbá akarod tenni tűz alapú varázslataidat? Itt az alkalom! A tűzmágia egy, a következő kör elejéig tartó bűbáj, melynek hatására minden tűzvarázslatot annyival többet sebez, amennyi a varázslói szinted (ez kb. a taumaturgiád felének felel meg). A tűzmágia elmondása 24 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense a köznyelven tűzbogyónak is nevezett kaktuszbogyó. |
HÁLÓ (186. TÁMADÓ VARÁZSLAT) A háló egy igen brutális és hatékony támadó varázslat, annak ellenére, hogy sebzést nem okoz. Elmondásakor egy vastag, ragacsos háló repül ellenfeledre, aki - ha nem tud félreugrani előle - teljesen belegabalyodik. A harc következő fázisában, a lőfegyver használatkor, a lőfegyver használat (szörnyeknél az egyik speciális támadás) helyett megpróbálhat kibújni a hálóból - a siker esélye főként az ügyességtől és a varázsló szintjétől függ. Ha kudarcot vall, akkor ismét próbálkozhat az első kör harci fázisában, majd a második harci fázisban. A harc végére a háló varázslat mindenképpen elmúlik, ezért fogolyejtésre sajnos a varázslat nem alkalmas, csak arra, hogy a magatehetetlen ellenfelet csépelhesd. A varázslat anyagi komponense egy csepp ragasztó, elmondása 24 VP-be kerül. |
ZARKNOD SZEME (740. TÁRGY) Erre a fényes, arannyal bevont pajzsra egy szemet véstek, amely sokak szerint a legendás drakolder, Zarknod szemét ábrázolja. Ezt a 10 védettséget és +5 egészséget adó pajzsot ütőfegyverként is használhatod a bal kezedben, amelynek alap sebzése 3D6+4. Ha eltalálod ellenfeledet, a pajzs közepén levő szem felizzik, és ellenfeledre lesújt egy káoszcsapás. Zarknod szemének használatához legalább 30-as ütőfegyver szakértelem szükséges. |
THÓR PÖRÖLYE (640. TÁRGY) Ez a legendás relikvia egy másik dimenzióból származik, ahol Thór egy legendás hős vagy esetleg istenség volt, vagy talán most is az. A pöröly egy aránylag nehéz, rövid nyelvű, díszes kalapács. Thór pörölye legalább 30-as ütőfegyver szakértelmet igényel, és csakis semleges jelleműek forgathatják. Sebzése 6D6+5, és használatakor +4 támadást kapsz. Ezenkívül Thór pörölye néha megkínálja ellenfeledet egy villámsújtással. Ha Thór pörölye egy Fairlight hívő birtokában van, +20 VP-t regenerál kör elején. |
DALEBGAD KRISTÁLYKESZTYŰ (1214. TÁRGY) Az ősi idők érce, a dalebgad a létező legkeményebb anyag, amely az ismert világon és azon kívül létezik. Nemcsak megmunkálásának titka veszett már rég a múltba - amely nyilvánvalóan összetett mágikus eljárásokat is magába foglalt - mára már a belőle készült tárgyak is csak legendának számítanak. Ez a dalebgadból készült kristálykesztyű egyedülálló relikvia - azonos könnyedséggel simul egy gnóm és egy troll kezére. Nemcsak nyolccal növeli meg a védettségedet, de mind az öt alaptulajdonságodat is megnöveli eggyel, amíg viseled! Ezenfelül harcművészek +7 sebzést kapnak a viseletekor. 20. szint kell a használatához. |
DRAKOLDER GYŰRŰ (969. TÁRGY) Ősi relikvia, amelyet nevéből következően, legfeljebb egy triklem drakoldernél, de legalábbis egy drakolder csatamezőn találhatsz. Viselésekor kapsz +50 max. varázspontot, +3 IQ-t, kör eleji VP regenerációd megnő 50-nel, teológiád, taumaturgiád 5-tel, szerencséd 3-mal. A drakolder gyűrű működésében kicsit hasonlít az angyalok gyűrűjéhez. Ha kritikus ütés ér, akkor felizzik - azonban nem a drakolder gyűrű füstöl el, hanem egy angyalok gyűrűje, ha van ilyened. Ha nincs, akkor a drakolder gyűrűnek kell búcsút mondanod, de legalább megmenekültél. A használatához szükséges minimum szint: 35. |
THARGODAN KARKÖTŐ (1249. TÁRGY) Ez az ébenfekete, ismeretlen anyagból készült varázstárgy egyértelműen a Sötét Földről származik, méghozzá valószínűsíthetően valamelyik Thargodan herceg viselte. Max. ÉP-d és max. VP-d 50-nel, védettségedet 7-tel, támadásodat és sebzésedet 3-mal növeli meg ez a fantasztikus varázstárgy. Viseletéhez azonban legalább 28. szintűnek kell lenned! |
TÜKÖRPÁNCÉL (519. TÁRGY) A tükörpáncél egy mágikus vért, amely hihetetlen képességekkel ruházza fel viselőjét. Először is, tökéletesen immúnis leszel a kővé változtató pillantásra. Másodszor, kapsz +5 szerencsét és +5 felderítést. És persze a védettséged is jelentősen megnövekszik, szám szerint 22-vel. A tükörpáncél elkészítése hosszadalmas és fáradtságos folyamat, szükséges hozzá egy arx formázó minta, 15 kvazár, 10 ezüst, 20 tükör, 3 kőszem, 1 drakolder szem, 200 arany, valamint egy vaskohó és 150 TVP. A tükörpáncél mágikus aurájának elviseléséhez min. 20. szint szükséges. |
TŰZÚR CSIZMÁJA (533. TÁRGY) Ezt a puha, de nagyon ellenálló bőrből készült csizmát eredetileg a vezető tűzmágusok számára készítették. Amellett, hogy nyolccal megnöveli a védettségedet, +8-at ad taumaturgia szakértelmedhez, és tűzvarázslataid többet sebeznek, amíg viseled. (A plusz sebzés kb. a taumaturgia vagy teológia erősségednek felel meg, függően attól, hogy milyen típusú varázslatot használsz éppen.) Vigyázz azonban, ha 25.-nél alacsonyabb szintű vagy, amikor felöltöd a csizmát, nyomban elégsz (ezért inkább ilyenkor fel sem veszed). |
LIDÉRCKORONA (531. TÁRGY) Bizarr mágikus tárgy, aranykorona, benne öklömnyi méretű smaragdokkal, rubinokkal és zafírokkal. Az életükben nagyhatalmú mágusként tevékenykedő lidérckirályok viselik, és persze mondani sem kell, hogy nem szívesen válnak meg ettől a csecsebecsétől... És erre megvan a jó okuk, hiszen a lidérckorona 10-zel növeli a teológia és taumaturgia szakértelmet, ezenkívül 10-et ad a védettségedhez és +20 VP-t regenerálsz a köröd elején, ha viseled. Ennek persze feltétele, hogy min. 25. szintű legyél, egyébként a korona szeszélyes belső egójánál fogva azonnal uralma alá von, és agyatlan zombiként tengődsz attól fogva... |
AZ ÉLET GYŰRŰJE (1166. TÁRGY) Ez egy ősi relikvia a Moák előtti mágikus korszakból. Egy díszes aranygyűrű, közepén egy hatalmas smaragddal. Állítólag maga Földanya készítette Nitlúvineknek, bajnokának, aki a Második Időtörést megállította. Az élet gyűrűje életpontodat és varázspontodat 100-zal, támadásodat 8-cal, sebzésedet 5-tel növeli meg. A gyűrű azonban egyúttal sebezhetővé is tesz - védettséged 5-tel csökken. Az Élet Gyűrűjének viseletéhez szükséges minimális szint 40. |
RYUKU HÜVELYKGYŰRŰ (1321. TÁRGY) A ryuku hüvelykgyűrű attól lesz különleges, hogy olyan ujjadra húzhatod, amelyre amúgy eszedbe sem jutott volna gyűrűt húzni (ezáltal nem foglalja a helyet más gyűrűk elől). De hát ha a ryukuk ott hordják, és oda tervezték, miért ne vehetnéd fel te is. Ha megteszed, +1 támadást, +1 védekezést, +1 sebzést kapsz. A hüvelykgyűrű viseléséhez legalább 25. tapasztalati szintűnek kell lenned. |
ŐSPLAZMA (839. TÁRGY) Iszonyat gömb alakú belső szervét kimetszve, egy mágikus tulajdonságokkal bíró eszköz birtokába juthatsz. Az ősplazma mivoltát legalább olyan homály övezi, mint a ködmedúzák keletkezését. A varázshatalom, melynek birtokába jutsz, ha a tárgyat a füledbe akasztod, a következő: max. életerőd és max. VP-d 50-nel nő, valamint minden tulajdonságodra +2-t kapsz. Az ősplazma viseléséhez azonban nagy hatalom kell (legalább 30. szintűnek kell lenned), különben a tárgy elsorvasztja gazdája sejtjeit. |
MOA VARÁZSDOBOZ (1133. TÁRGY) A moa varázsdoboz díszítése egyedülálló Ghallán. Ha nem tudnád a moákról szerzett ismereteid alapján, hogy a mágiához nem igazán értettek, azt hihetnéd, rúnák sorakoznak körben a láda felületén. Pedig a jelek nagyon hasonlóak, itt van például ez a két helyen ismétlődő minta: "E=mc2". Megrázod a fejed, hogy elhessegesd a tudni akarás okozta fejfájást. Ha a napi 20 órában ezen dolgozó gnóm tudósoknak nem sikerült megfejteni a múlt moa rejtélyeit, neked miért sikerülne. Erre semmi esélyed. Ha viszont a piciny lakatot leakasztod a moa varázsdoboz fedeléről, és feltárod belsejét, még megtalálhatod a reményt. Ehhez a H 1133 parancsot kell kiadnod. |
GOACHAN PIPÁJA (1315. TÁRGY) E tárgy egy hosszú, vastagszárú pipa, mellyel eseménymentesebb időszakaidban te is pöfékelhetsz egy jót. A legjobb az egészben, hogy ehhez dohánnyal sem kell megtöltened, csupán szádba venned keskeny szárát, és beszívni a belsejében folyamatosan termelődő zamatos aromájú levegőt. Ezenkívül más, állandóan működő dolgokat is tapasztalhatsz, ha a Bíbor pipáját magadnál hordod: tűzvarázslataid többet sebeznek. (A plusz sebzés kb. a taumaturgia vagy teológia erősségednek felel meg, függően attól, hogy milyen típusú varázslatot használsz éppen.) |
ŐSELEMEK KÖPENYE (560. TÁRGY) Az őselemek köpenye hallatlan mágikus erővel ruházza fel viselőjét: minden, támadó varázslat által okozott sebzést negyven százalékkal csökkent! Ezenkívül, aki ezt magára húzza, plusz 2 védelmet is kap. A legendás varázstárgyat annak idején állítólag T. Vlagyimir rendelte Éliosztésztől, a Namír királyság legkiválóbb varázstárgy készítőjétől, külön a Zarknod elleni csatájához. Természetesen azóta számos másolat készült a mesés varázstárgyról. Az őselemek köpenye a lények speciális képessége ellen nem nyújt védelmet. Fontos még, hogy 22-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti, mert azonnal megfojtaná az irtózatos mágikus nyomás. |
CSODÁLATOS NYAKLÁNC (1211. TÁRGY) A legendák szerint az ősi idők egy hőse, Naripumotelész hordta ezt a csodálatos nyakláncot. Az aranyból készült láncra 9 drágakövet illesztett az ősi mester, mindegyik más: van itt gyémánt, rubin, zafír, smaragd. Minden drágakő más bűbájt hordoz magában, így összességében a nyaklánc félelmetes hatalmat garantál viselőjének: max. ÉP-d és max. VP-d 65-tel, támadásod, sebzésed és egészséged 4-gyel nő meg. A tárgy ugyan átadható, de viseletéhez legalább 35. szintűnek kell lenned. |
Erő: | 39 (57) | Szint: | 39 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 259 cm |
IQ: | 42 (55) | Támadás: | 65 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 475 kg |
Ügyesség: | 43 (60) | Védekezés: | 92 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 23/33 év |
Egészség: | 43 (57) | Életpont: | 854/752 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 42 (68) | Varázspont: | 1635/1596 | Pénz: | 116916 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 35/35 | Pszi pont: | 159/191 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 9 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 6/26 | ökölvívás: | *19/102 | szúrófegyverek: | 19/5 |
vágófegyverek: | 30/46 (+1%) | ütőfegyverek: | 39/90 | lőfegyverek: | 25/31 |
dobófegyverek: | 34/75 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: kyorg hosszúpenge (#917) (200%) << teriád pöröly (#1283) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); bumeráng (#249) max. 1 db (13 -19.); hajító csillag (#939) (20 .); bumeráng (#249) max. 1 db (21 -25.); ubuk dobónyíl (#138) (26 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
143,61 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 175,28 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 209 |
Kedvenc táborhely: 204,59 |
JLKzott minoszkúpok: 62, 63, 61, 88, 90 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Max életkor 62 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 572 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 68/47 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 53/84 | 3. mászás: | 18/22 |
4. csapdakészítés: | 22/37 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 5/42 | 6. gyógyítás: | 45/9 |
7. titkosírás: | 20/17 | 8. felderítés: | 30/24 | 9. szörnyidomítás: | 14/54 |
10. teológia: | 45/87 (+2%) | 11. taumaturgia: | 106/88 (+1107%) | 12. szerencsejáték: | 2/26 |
13. versengés: | 11/81 | 14. harcművészetek: | 14/15 | 15. zene: | 18/21 |
16. szörnyismeret: | 38/41 (+37%) | 17. pszi: | *19/100 | 18. zárnyitás: | 1/84 |
19. vadászat: | 31/35 | 20. vitalitás: | 1/76 | 21. bányászat: | 34/79 (+4%) |
22. úszás: | 15/23 | 23. főzés: | 23/67 (+11%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40 | |||
10. vp regeneráció: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: labirintus (16) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 50) |
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), élőholt tigris (#766), szubreális vámpír (#223), kputtyintó csalán (#247), Lady Amélia (#966), kronoelementál (#287) (csak egyszer), kronotapír (#286) (csak egyszer), királyi őrjáratos (#7006) (csak egyszer), Raia szent lovagja (#239) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 11, max: 50) |
noth szellem (#250), csontgólem (#392), élőholt ősmágus (#179), bűbájlidérc (#761), őrjáratozó katona (#274), animált hókutya (#651), királyi őrjáratos (#7006), kronotapír (#286), mammut zombi (#654), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
gázpajzs (#467, 20 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | esszenciavédelem (#165) |
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse I (#13) | harci induló (#443) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50), méregfelhő (#37) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), életpajzs (#142), gázpajzs (#467) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | izomernyesztés (#33) | >> | 10. szintű lényekre | |
villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | villámcsapás (#50) | >> | 25. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
gyilkos szilmill (#7456) (+2 sebzés közelharcban) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
goldugar (#65) (hátas: 10 lépés/kör; +2 védettség; +1 támadás;) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (számláló: 0) |
2.) Lássuk, mennyire vagy jószívű: engedj szabadon egyetlen körben 7 szörnyet! |
3.) Sheran hívei messze földön a legjobb nyomkövetők. Imádkozz, amikor ez a szakértelmed már legalább 60. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): 75. labirintus (151,29). városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): kész. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 9, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 53, 61, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 88, 90. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 16, 18, 35, 36, 43, 44, 47, 49, 52. |
HŐSTETTEID | ||
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 719, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 76415. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: | ||
Megölt szörnyek: 519. Szerzett pont: 118981. Beállított erő: 0 Összpont: 118981 |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
szent tölgyfa (133) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
isteni kapcsolat (168) |
a fák ereje (170) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
felt.revitalizáció (245) |
a butaság ára (273) |
vallási öntudat (290) |
varázstöltődés II. (296) |
druida áldás (300) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
mászás határ nélkül (406) |
Sheran haragja (413) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 42 TU. szükséges még: 8 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 4 TU. szükséges még: 46 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
manapajzs töltése (565) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4707 TU szükséges.) |
isteni regeneráció (572) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
Összsúly: 490.09 kg | Megterheltség: 167% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 21 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 270 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | hajító csillag (#939) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | 4 | kaja (#2) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
113705 | arany (#50) | 5 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csodálatos nyaklánc (#1211) | |||
2 | csontszablya (#64) | 1 | dal.kristálykesztyű (#1214) | 1 | drakolder gyűrű (#969) | |||
30 | ekharion dárda (#1557) | 1 | Élet gyűrűje (#1166) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | Goachan pipája (#1315) | 2 | gyöngymangó (#135) | 1 | ilkin érc (#232) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | lidérckorona (#531) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | |||
2 | ork csodaszer (#1228) | 1 | őselemek köpenye (#560) | 1 | ősplazma (#839) | |||
1 | ryuku hüvelykgyűrű (#1321) | 5 | spiritusz (#170) | 1 | téfea-agy (#172) | |||
1 | Thargodan karkötő (#1249) | 1 | Thór pörölye (#640) | 1 | tükörpáncél (#519) | |||
1 | tűzúr csizmája (#533) | 8 | víz (#27) | 1 | Zarknod szeme (#740) |
142 | 143 | 144 | 145 | |
60 | |
|
|
|
61 | |
|
|
|
62 | |
|
|
|