Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. szept. 25. 10h:58' EZ A 325. JÁTÉKHETED, 303. FORDULÓD 326. játékheted kezdete: szept. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1526 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 4 |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
* 4. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 5. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 6. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 7. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
p 72 | használod a 72. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
p 70 | használod a 70. pszi képességet |
h 1100 | használod az 1100. tárgyat |
ek 215 5 | t. energia kisütése: 215 5 |
ef 10 518 | energia fejlesztése 10 |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 44 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog nyakát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 elkarog szőrt. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 5 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő varázslatot, majd rád küldi. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 25 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a domináns morf testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a domináns morf testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megérinted a domináns morf testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A domináns morf hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (16 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 25 életpontot vesztettél. A domináns morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 272 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 93, gyógyulás: 9, összesen: -84 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 49 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzeső varázslatot, majd rád küldi. 115 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az éltető morf karmával. (4 támadással 230 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (37 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az éltető morf bal karját. (3 támadással 272 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Agyartőrrel tökéletesen perforálod az éltető morf fejét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Az éltető morf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az éltető morf leken néhány pofont. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az éltető morf jobb lábát. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod az éltető morf karmával. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, az éltető morf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. Mielőtt észbe kapnál, az éltető morf megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Az éltető morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak változatos morf trófeát, és kinyersz egy alkalmas éltető morf trófeát. 3 124 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 319, gyógyulás: 20, összesen: -299 ÉP}
(Továbbmész...) [137,30] Továbbra is síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy élőholt quwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {max. életpontja: 171-190.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel megcsapod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd az élőholt quwarg torát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. 1 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 44 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a változatos morf jobb oldalát. (4 támadással 226 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-2 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (42 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a változatos morf egyik karját. (3 támadással 261 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Agyartőrrel néhányszor teljesen átdöföd a változatos morf fejét. (4 támadással 184 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) A dolgot még 8 aranyad bánja. A változatos morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 91, gyógyulás: 9, összesen: -82 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 54 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a változatos morf fejét. (4 támadással 229 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-6 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (40 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a változatos morf bal vállát. (3 támadással 240 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a változatos morf fejét. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a változatos morf megcsapja a fejedet. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. Véres nyál csordul ki a változatos morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 79, gyógyulás: 6, összesen: -73 ÉP}
(Továbbmész...) [137,31] Szűnni nem akar a zöld síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gumifát. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Nini, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy phua-kúpot. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kérődző etra került az utadba. {védettsége: 12 szúró, 12 vágó, 12 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kérődző etra testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) A kérődző etra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 779 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 38 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a változatos morf testét. (4 támadással 227 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (40 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a változatos morf testét. (2 támadással 188 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! {GYD:} Agyartőrrel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a változatos morf egyik karját. (4 támadással 192 életpontot sebezve.) A változatos morf néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A változatos morf szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 431 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 91, gyógyulás: 9, összesen: -82 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 26 életpontot sebeztél. A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a mágiamorfáló testét. (5 támadással 288 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel több döféssel felnyársalod a mágiamorfáló testét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a mágiamorfáló kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel megütöd a mágiamorfáló testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a mágiamorfáló testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) A mágiamorfáló a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. Mosolyogva kidobod a nevetséges éltető morf trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes mágiamorfáló trófeát. 3 264 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 610, sebződés: 136, gyógyulás: 28, összesen: -108 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 38 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó testét. (5 támadással 137 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kék rothasztó testét. (7 támadással 383 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megbököd a kék rothasztó bal vállát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rothasztó talizmán (ld. enc.). 5 515 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 591, sebződés: 46, gyógyulás: 10, összesen: -36 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 36 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő testét. (3 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +32 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 gyöngymangót. 650 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [137,33] Síkság, továbbra is csak síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy erszényes elkarog. {egyik sebzési módja: 1x 1d10+10.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 44 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog bal lábát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 elkarog szőrt. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [137,34] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A Varkaudar hegység szélénél jársz. A mondák szerint Dornodon itt alkotta az első varkaudart. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy pattanóböde. {védettsége: 14 szúró, 20 vágó, 26 ütő ellen.} Itt csata lesz.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 45 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a pattanóböde testét. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 kaktusztüskét. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő torát. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a quwarg királynő torát. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +9 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [137,36] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe.
(Továbbmész...) [137,37] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység.
m 4 | mozogsz délre |
gyk 389 40 | gyakorolsz a 389. tárggyal 40 pontért |
gyk 389 40 | gyakorolsz a 389. tárggyal 40 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 33 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg testét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadász quwarg testét. (2 támadással 112 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a vadász quwarg torát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +22 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 kaját. 1 817 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 224, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}
gyk 389 40 | gyakorolsz a 389. tárggyal 40 pontért |
v 77 5 | elmormolod a 77. varázslatot |
d 242 2 | eldobod a 242. tárgyat (2 darabot) |
d 360 2 | eldobod a 360. tárgyat (2 darabot) |
d 95 | eldobod a 95. tárgyat |
d 129 6 | eldobod a 129. tárgyat (6 darabot) |
f 37 | kísérletezel a 37. tárggyal |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: szk 10 0 0 | keresed a 10. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos fejét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel iszonyatosan megcsapod a quwarg harcos jobb középső lábát. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel eltalálod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +4 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 136 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
tf 1 14 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 14 pontért |
TUDATI KINCSTÁR (518. TUDATI KÉPESSÉG) A külső falak felhúzása csak az első lépés volt a komplex tudati erődítmény kiépítésében. Mikor az elsődleges védelmi funkciójának már eleget tud tenni az erőd, felmerül annak természetes igénye, hogy esetleg kényelmi és praktikus szempontok figyelembevételével fejlesszétek tovább. A kincstár kiépítésére is azért került sor, mert végtelenül megkönnyíti a tagok egymás közti tárgycseréjét. A tudatkinézis közvetlen kapcsolatot hoz létre a feladó, és a célpont között. A tárgy a feladónál atomjaira bomlik, és a kasztroplanáris téren keresztül átáramlik a célponthoz, ahol ismét anyagi alakot ölt. Miért is ne lehetne az így feladott tárgyat a tudati síkon tartani átmenetileg, hogy a tagságból bárki hozzáférjen? Nos, lehet. Pontosan erre való a tudati kincstár! [A kincstárat egy különleges bankszéfként legegyszerűbb felfogni, amelynek maximális kapacitása mindig pontosan annyi tárgyhely, ahány tagja a KT-nak van. Az egy-egy tárgyhelyen tárolt tárgyaknak sem súly, sem darabszám korlátja nincs, és a tartót igénylő tárgyak tartó nélkül tárolhatók. (A tartók berakása üresen célszerű, mert a bennük lévő anyagok a berakás pillanatában kiömlenek, kárba vesznek). Ha van még tárgyhely a kincstári széfben, akkor oda bármely KT-tag betehet bármilyen tárgyat. Ekkor sem a darabszám, sem a súly nem számít. A betétel az BB [tárgy száma] [darabszám] 518 paranccsal történik, a bank széfhez hasonló módon, annyi a különbség, hogy 3. paraméternek meg kell adnod a képesség sorszámát, az 518-at. Átkozott, és másnak át nem adható tárgy nem rakható be a kincstárba sem. Ha már nincs több tárgyhely a kincstárban, akkor új tárgy nem rakható be, de továbbra is berakható olyan tárgy, amilyenből már van legalább egy az egyik tárgyhelyen. Az üres tárgyhelyek számától függetlenül lehet kivenni tárgyat bármely tárgyhelyről a KB [tárgy száma] [darabszám] 518 paranccsal. Ha esetleg a KT taglétszáma lecsökken, úgy átmenetileg előfordulhat, hogy többféle tárgy lesz a széfben, mint ahány tagja a KT-nak van. Ilyenkor készletbővítésre továbbra is van lehetőség, és bármely tárgy ki is vehető a kincstárból, de ha a tárgyhelyek száma ismét a taglétszámig csökken, később már nem lehet a fölé növelni. Annak, hogy a KT-tag épp hol tartózkodik (mely síkon, mely kontinensen, labirintusban vagy épületben) sem a berakásnál, sem a kivételnél nincs jelentősége. Többféle tárgy egy parancsból történő berakására ill. kivételére nincs lehetőség. A kincstár pillanatnyi tartalmáról minden fordulód végén, a tárgylista után tájékozódhatsz. Fontos szabály: Az Alanori Csatorna nyugati oldaláról betett tárgyak külön tárgyhelyet foglalnak (tehát ha pl. vashegyű nyilat rak be valaki Nyugatról, és Keletről is, akkor a vashegyű nyilak két tárgyhelyet foglalnak egy helyett). Az a KT-tag, aki Nyugaton tartózkodik a kivétel pillanatában, csakis a Nyugaton betett tárgyakhoz férhet hozzá. Ha egyazon tárgyból van keleti és nyugati készlet is a kincstárban, a Keleten lévő KT-tag először mindig a keleti készletből próbál meg kivenni.] |
ROTHASZTÓ TALIZMÁN (815. TÁRGY) Sokat találgatták, hogyan készülhetett ez az aranyérményi nagyságú varázstárgy, de erre még senkinek sem sikerült rájönnie. A talizmán átlagos és semmitmondó külseje azonban komoly belső értéket takar: viselőjének szerencséjét növeli kettővel. A vándorcirkuszi próbák némelyikén akkor is megsegít, ha nem viseled, csupán a zsákodban tartod. Nem átadható tárgy. |
A HALÁLHOZÓ KARKÖTŐJE (816. TÁRGY) A karkötő rengeteg apró csontból áll, melyek szorosan egymás mellé illesztve alkotják az ékszer egészét. Csecsebecsének sem utolsó, de nem ez az igazi rendeltetése. A karkötő viselője +3 védettséget kap, valamint +2 sebzést minden támadására. Azonban van egy hátránya is: másik kalandozónak nem lehet átadni. |
KVAZÁR (244. TÁRGY) Ezt a mesterséges anyagot kizárólag mágusok képesek előállítani, igen bonyolult eljárással. Ez a kékes színű, két kézben elférő tárgy nagyon könnyű, de döbbenetesen kemény és ellenálló. Bár felhasználására rengeteg ötleted támadhatna, felesleges töprengened [F parancsot kiadnod], mivel halvány fogalmad sincs arról, hogyan lehetne megmunkálni. Azaz, hallottál már valamit arról, hogy bizonyos törpe kovácsok építettek kvazár kohókat, de ezek működéséről, felépítéséről nem lehet tudni semmit. Lehet, hogy az egész csak legenda, és a kvazár a tudományos fejlődés egyik zsákutcája. |
LANT (238. TÁRGY) Tíz drótszőrt fűzve egy lajhár csontba, kiváló lantot készíthetsz 18 TVP-ért. Ehhez a KT 238 parancsot kell kiadnod. A lanton való játék egyszerű, a H 238 <TVP> parancsot kell hozzá használni. A <TVP>-vel adod meg, hogy hány pontért akarsz a hangszeren játszani. Ahhoz, hogy érdembeli muzsikát tudj produkálni, legalább 2. szintű zene szakértelem szükségeltetik. |
Erő: | 46 (66) | Szint: | 30 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 148 cm |
IQ: | 39 (50) | Támadás: | 47 (50) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 33 (44) | Védekezés: | 55 (61) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 30 (41) | Életpont: | 629/629 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 18 (31) | Varázspont: | 926/462 | Pénz: | 39851 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 55/15 | Pszi pont: | 218/224 | EFejl: | 31 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 2/33 (+33%) | ökölvívás: | 27/62 (+14%) | szúrófegyverek: | 30/62 (+4%) |
vágófegyverek: | 27/13 | ütőfegyverek: | 6/12 | lőfegyverek: | 27/54 (+7%) |
dobófegyverek: | 13/3 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Fókuszpenge (#639) << vashegyű lándzsa (#182) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
137,38 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 615 időszaki: 569 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/3 | Max életkor 147 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/11 | 2. nyomkövetés: | 59/16 (+25%) | 3. mászás: | 8/44 |
4. csapdakészítés: | 16/11 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 1/74 | 6. gyógyítás: | 65/39 |
7. titkosírás: | 4/20 | 8. felderítés: | 11/49 | 9. szörnyidomítás: | 18/33 |
10. teológia: | 26/13 (+7%) | 11. taumaturgia: | 46/85 (+27%) | 12. szerencsejáték: | 3/83 |
13. versengés: | 17/70 (+9%) | 14. harcművészetek: | 26/9 | 15. zene: | 39/69 |
16. szörnyismeret: | 11/26 (+22%) | 17. pszi: | 30/73 (+5%) | 18. zárnyitás: | 1/10 |
19. vadászat: | 25/87 | 20. bányászat: | 34/49 (+9%) | 21. úszás: | 10/71 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40 | |||
10. vp regeneráció: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 4 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), nagy vaspajzsot (#161) (max. 1 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ) |
mászol max. 40 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) |
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | mentális pajzs (#72) |
erőpajzs III (#127) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. |
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 5) |
3.) Remélem már komoly tapasztalatod van a vas megmukálásával. Áldozz egy nagy vaspajzsot oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (759): új. sámánkunyhó (767): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1428, az összesen kapott pontszám: 144030. (összesen ölhető: 1428 ) Eddig 4 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 14 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
fegyvermester (302) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) OK |
a hit ereje (516) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) OK |
hitbéli mentor (523) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2630 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | * | agyartőr (#420) | 1 | bányászcsákány (#434) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | ||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | * | Fókuszpenge (#639) | 1 | kőkés (#6) | ||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | bot (#4) | 3 | csontpálca (#329) | 1 | kőkalapács (#13) | |||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | avenir (#1706) | 1 | szigony (#389) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | hosszú íj (#111) | ||||||
Lövedékek | ||||||||
3 | bronzhegyű nyíl (#94) | 8 | kerek kő (#19) | 8 | nyílvessző (#108) | |||
24 | ubuk tüske (#131) | |||||||
Dobófegyverek | ||||||||
3 | esszenciakristály (#350) | 23 | tolmokov-koktél (#351) | 5 | vas dobónyíl (#189) | |||
Páncélok | ||||||||
1 | * | Métely páncélja (#1562) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | Krough fejdísze (#1570) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
3 | * | boszorkánykendő (#1697) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | mászókarom (#78) | ||||
Övek | ||||||||
4 | * | zafír erőöv (#397) | ||||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | ryuku nadrág (#691) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | ryuku futárcsizma (#1530) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
12 | borostyán függő (#162) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 6 | obszidián függő (#195) | ||
1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
4 | ezüst nyaklánc (#117) | 4 | * | gólem talizmán (#811) | 2 | gyöngysor (#192) | ||
7 | halálhozó talizmán (#813) | 3 | hősiesítő medál (#1558) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | ||
12 | * | korinthai talizmán (#814) | 1 | Tharr Keresztje (#287) | 2 | varkaudar szimbólum (#1528) | ||
2 | vortex talizmán (#812) | |||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | arany karperec (#194) | 3 | * | arany papi karkötő (#309) | 7 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | ||
1 | Eldaran karkötője (#373) | 4 | ezüst karkötő (#158) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | |||
1 | * | Huddens alkarvédője (#1550) | 1 | obszidián karkötő (#229) | 2 | réz papi karkötő (#307) | ||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
35 | * | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | aranygyűrű (#193) | 5 | ezüst gyűrű (#180) | ||
1 | * | regeneráló gyűrű (#254) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | mind. topáza (#2325) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
6 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 56 csepp tinta (#101), fér még: 4] | ||||||
2 | fűszertartó (#210) | [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 9] | ||||||
7 | huhogó bibe (#332) | [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 64] | ||||||
13 | sullár hólyag (#168) | [bennük 172 csepp spiritusz (#170), fér még: 88] | ||||||
11 | szent kehely (#257) | [bennük 63 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 47] | ||||||
18 | uzbány csőr (#169) | [bennük 216 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 45 korty víz (#27), fér még: 15] | ||||||
3 | zöld üveg (#82) | [bennük 45 csepp ragasztó (#83), fér még: 15] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | A Végzet kristálya (#2306) | 1 | A Végzet kulcsa (#2320) | 1 | aenouth ködkürt (#1554) | |||
18 | áldott kő (#642) | 4 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytermő erszény (#819) | |||
14 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
2 | csontkulcs (#74) | 1 | destabilizátor (#1275) | 1 | dorony duda (#235) | |||
1 | Éjmágus tükre (#1100) | 2 | ezüst kulcs (#184) | 5 | Fairlight szütyője (#2108) | |||
1 | feneketlen bugyor (#570) | 8 | fenőkő (#1618) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
1 | fülemüle síp (#1576) | 1 | furulya (#233) | 7 | gernim balzsam (#1894) | |||
19 | gyógykenőcs (#313) | 54 | kaja (#2) | 4 | keg gomba (#1615) | |||
1 | kinemfogyó tegez (#368) | 2 | kis aranykulcs (#240) | 2 | kis vaskulcs (#40) | |||
5 | kötél (#92) | 5 | kristályfolyadék (#449) | 6 | krónika (#1725) | |||
6 | leviatán hólyag (#2182) | 1 | manakristály (#500) | 12 | megsemmisítő (#1540) | |||
1 | morf esszencia (#2452) | 3 | nagy aranykulcs (#246) | 2 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
30 | ork csodaszer (#1228) | 1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 4 | rézkulcs (#75) | |||
1 | ryuku tájoló (#1224) | 1 | sáfránykristály (#675) | 10 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | szent jogar (#150) | 1 | szuper dobóháló (#273) | |||
1 | tatu dob (#234) | 2 | távcső (#42) | 4 | titanitdukát (#1480) | |||
1 | + | tüskecsapda (#242) | 2 | vaskulcs (#183) | 6 | zárnyitó készlet (#39) | ||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | adamantit (#627) | 1 | alligátorbőr (#661) | 45 | álompor (#396) | |||
144 | átlátszó morfplazma (#2451) | 135 | bíbor morfplazma (#2450) | 2 | bordacsont (#16) | |||
1 | csuklyavirág (#133) | 15 | dorony tüdő (#212) | 53 | drótszőr (#37) | |||
4 | eknozol (#540) | 2 | elkarog szőr (#665) | 1 | etra hályog (#712) | |||
16 | ezüstdarab (#326) | 129 | fehér morfplazma (#2445) | 8 | fekete gyöngy (#99) | |||
142 | fekete morfplazma (#2446) | 6 | főnixtoll (#563) | 6 | galachmit (#310) | |||
3 | gyíkfű (#201) | 86 | gyöngymangó (#135) | 8 | hattyútoll (#1222) | |||
6 | hibátlan tűzopál (#1642) | 7 | ilkin érc (#232) | 2 | jégszív (#282) | |||
55 | kaktusztüske (#114) | 4 | karbin plazma (#199) | 117 | kék morfplazma (#2442) | |||
3 | kék orchidea (#68) | 2 | kőszem (#304) | 5 | kvazár (#244) | |||
4 | lapkorong (#80) | 1 | lélekkő (#1650) | 159 | lila morfplazma (#2448) | |||
18 | madártoll (#112) | 11 | magszim bél (#103) | 49 | mákrózsa virág (#56) | |||
128 | narancs morfplazma (#2449) | 7 | nektoraf faggyú (#667) | 6 | polip szívóka (#391) | |||
3 | pular kristály (#239) | 16 | purifikátor háj (#269) | 3 | rakolits por (#669) | |||
4 | ramit kő (#226) | 6 | remák szív (#264) | 12 | rézdarab (#70) | |||
3 | ryuku rúnatekercs (#1162) | 12 | sallank karom (#128) | 2 | sámán erszény (#650) | |||
144 | sárga morfplazma (#2447) | 1 | sáska amulett (#668) | 1 | smaragdkő (#678) | |||
17 | sünmedve tüske (#14) | 8 | szárnyas hernyó (#69) | 4 | szuperkötél (#209) | |||
7 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | téfea-agy (#172) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | 5 | varányszem (#30) | |||
22 | vasérc (#152) | 20 | vízionár szem (#102) | 140 | vörös morfplazma (#2443) | |||
4 | xirnox szív (#213) | 134 | zöld morfplazma (#2444) |
Összsúly: 176.52 kg | Megterheltség: 87% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 13 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 180 | áldott kő (#642) | 15 | hollókristály (#1102) | 2245 | kaja (#2) | 110 | megsemmisítő (#1540) | 1 | pengepajzs (#425) | 40 | varázskő (#305) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 741 | álompor (#396) | 1200 | anguaxin váladék (#1382) | 900 | borkonyó bibe (#312) | 40 | célzóvíz (#1945) | 1110 | csalánvirág (#582) | 740 | csontkulcs (#74) | 670 | dözmöng szív (#122) | 129 | dűneelf arckendő (#1920) | 90 | ében nyílvessző (#848) | 1 | fejsze (#1240) | 19 | fenőkő (#1618) | 1653 | fokhagyma (#403) | 17 | Földanya gyümölcse (#1690) | 27 | grifftojás (#179) | 6492 | halcsont (#390) | 5299 | kaja (#2) | 100 | kaktuszbogyó (#429) | 2743 | kővirág gyümölcs (#1956) | 7 | kristály kulcs (#1818) | 3861 | lidércesszencia (#1074) | 912 | lótuszvirág (#447) | 224 | mimózabimbó (#1878) | $3364 | mutáns csont ($331) | 3888 | nothar bogyó (#923) | 700 | nyílvessző (#108) | 1 | olló (#335) | 1445 | óndarab (#85) | 492 | pirkit (#153) | $7410 | quwarg tojás ($360) | 210 | rum (#1419) | 586 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 1817 | sallank karom (#128) | 6 | súlyzó (#347) | 904 | teriád féreg (#1276) | 155 | Thargodan csont (#1181) | 1480 | Thargodan esszencia (#328) | 410 | tinta (#101) | 28 | tl'urlang fiola (#788) | 16731 | tükör (#43) | 876 | tűzbimbó (#623) | 20 | tűzsárkány ital (#1400) | 200 | vámpírfog (#1221) | 3086 | varányszem (#30) | 100 | véka rizs (#1364) | 7213 | viharhomok (#1919) | 402 | xirnox szív (#213) | 2221 | yetiszív (#1070) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bakkura bőr (#95) | 8 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | gólem talizmán (#811) | |||
1 | halálhozó talizmán (#813) | 4 | ilkin érc (#232) | 1 | korinthai talizmán (#814) | |||
5 | pular kristály (#239) | 2 | quwarg tojás (#360) | 5 | ramit kő (#226) | |||
6 | sallank nyíl (#129) | 2 | tüskecsapda (#242) | 11 | víz (#27) | |||
1 | vortex talizmán (#812) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
63 | arany (#50) | 1 | átlátszó morfplazma (#2451) | 1 | bíbor morfplazma (#2450) | |||
3 | csontpálca (#329) | 1 | csuklyavirág (#133) | 2 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | fehér morfplazma (#2445) | 1 | gyöngymangó (#135) | 1 | halálhozó karkötője (#816) | |||
3 | kaja (#2) | 5 | kaktusztüske (#114) | 4 | kerek kő (#19) | |||
5 | kvazár (#244) | 2 | sárga morfplazma (#2447) | 3 | szvó-ektoplazma (#151) | |||
3 | vasérc (#152) | 1 | zafír erőöv (#397) | 1 | zöld morfplazma (#2444) |
136 | 137 | 138 | |
28 | |
|
|
29 | |
|
|
30 | |
|
|
31 | |
|
|
32 | |
|
|
33 | |
|
|
34 | |
|
|
35 | |
|
|
36 | |
|
|
37 | |
|
|
38 | |
|
|
39 | |
|
|