301. forduló, 303. forduló, Bon-less összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2009. nov. 23. 9h:58'
EZ A 615. JÁTÉKHETED, 302. FORDULÓD
616. játékheted kezdete: nov. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #3530
SZÁMLA : XXXX

BON-LESS KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [193,12] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 3. szinten/térképen, a 17. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 kyorg övcsatot (899 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 törpe bakancsot (1000 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás 3. napján összeakadsz egy göndör ősz hajú, csillogó szemű, körszakállas gnóm férfival. Bőre sárga. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Fairlight hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy bozontfonatot, egy Bufa páncélját, egy Dühöngő nadrágját, egy értépő sarkantyút, egy gyémánt védőgyűrűt, egy gyémántsisakot, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy mithril kesztyűt, egy moa csiptetőt, egy Natharion amulettet, egy obszidián karkötőt, egy ogre övet, egy ősplazmát, egy rubin fülbevalót, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy Sshreakza amulettjét, egy törpe bakancsot, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy kisebb quwarg isten trófea, egy élőholt ősmágus trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy gnóm nyílpuska. Tárgyainak egy részét egy Thargodan csontváz viszi. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Izsák . Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött taumaturgia szakértelmed, míg te őt a nyomkövetés szakértelemre oktattad.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 1 hoarián nyerget (940 arany), 1 értépő sarkantyút (1334 arany), 1 ryuku derékszíjat (720 arany).
Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
Az aranytermő erszény 51 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+138 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+308 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+71 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-13 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 843. hetének nyerőszámai: 1, 18, 29. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 4 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 452.]

* 2. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 78. varázslatot a 23. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 450.]
Beizzik a turbómágia. [-13 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 448.]
Beizzik a turbómágia. Működni kezd a jellemtükör. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 446.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 227. varázslatot a 26. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 446.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-36 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 444.]
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 442.]

* 4. KP: elmormolod a 86. varázslatot a 90. varázslatot a 24. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 442.]
Szupersebesen mormolsz. Agyburok feszül a tudatod köré. [-21 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 442.]
Szupersebesen mormolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 440.]

* 5. KP: elmormolod a 88. varázslatot a 12. varázslatot a 165. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 440.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 438.]
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 436.]

* 6. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 426.]

* 7. KP: elmormolod a 137. varázslatot a 188. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 424.]
Szupersebesen mormolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 422.]

* 8. KP: elmormolod a 178. varázslatot a 139. varázslatot a 70. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 420.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 418.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [1 pontot használtál fel, van még 417.]

kf 1456 1324 1482 kézbeveszed/felveszed az 1456. tárgyat az 1324. tárggyal az 1482. tárgyat
Övedre csatolod a kyorg övcsatot. [0 pontot használtál fel, van még 417.]
Lecsatolod a rinóbőr övet, majd felcsatolod a ryuku derékszíjat. [0 pontot használtál fel, van még 417.]
Felhúzod az értépő sarkantyút. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

vv 109 161 19 elmormolod a 109. varázslatot a 161. varázslatot a 19. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 415.]
Gyorsvarázsolsz! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 413.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [2 pontot használtál fel, van még 411.]

ek 273 t. energia kisütése: 273
Butaság ára beállítás törölve. [0 pontot használtál fel, van még 411.]

hh 522 522 522 használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 522. tárgyat
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Micsoda mázli! (+1 szerencse.) [1 pontot használtál fel, van még 410.]
Bekapod a gyöngyöt, és izgatottan várod, mi lesz az eredmény. Micsoda mázli! (+1 szerencse.) [1 pontot használtál fel, van még 409.]
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Tested egészségtől fénylik! (+1 egészség.) [1 pontot használtál fel, van még 408.]

hh 1253 522 473 használod az 1253. tárgyat az 522. tárgyat a 473. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +74 max. életerő, +74 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 402.]
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Tested egészségtől fénylik! (+1 egészség.) [1 pontot használtál fel, van még 401.]
Megiszol egy adagnyi fiatalság italát. A hatás rögtön érezhető! ( fiatalodtál 3 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 400.]

v 1 999 30 elmormolod az 1. varázslatot
Mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 30 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 395.]

v 14 1 elmormolod a 14. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 390.]

m 4 5 5 mozogsz délre, délnyugatra, délnyugatra
[193,13] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. Kicsit kezd rossz hangulatod lenni, de most már nem fordulhatsz vissza. Rettenetesen elfáradtál, a hely hangulata ólomsúlyként nehezedik rád. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csapat Chara-din fattya támad rád.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Chara-din fattya testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a Chara-din fattya testét. (6 támadással 387 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 82 életpontot sebeztél. 63 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod a Chara-din fattya jobb lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (5 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 671, sebződés: 27, gyógyulás: 155, összesen: +128 ÉP}

Legnagyobb megdöbbenésedre a tetem sisteregve semmivé olvad. Fejedet csóválva, folytatod a munkát. Valamit kifordít az ásód. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 bronzsisak [bronzsisak ládikóba-> (183,31)-> 18 arany, -2 ÉP]. Megzavartak! Bosszankodsz. Egy csapat Chara-din fattya intéz feléd kihívást.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 19 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy varázslatlopás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya jobb karját. (5 támadással 139 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya bal lábát. (6 támadással 383 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy nekromanta csókja. 94 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megérinted a Chara-din fattya bal oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (6 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 676, sebződés: 32, gyógyulás: 91, összesen: +59 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Tovább piszkálod a földet, nem tanulva a leckéből. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Zinthurg védelmezi a vadászterületét.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sorvasztás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg bal lábát. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Zinthurg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP]. 995 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy Tguarkhan jön feléd.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a Tguarkhan bal lábát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel teljesen átdöföd a Tguarkhan sziklatestét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel teljesen átszúrod a Tguarkhan testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A Tguarkhan megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A Tguarkhan meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Mancsával a Tguarkhan végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A Tguarkhan még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (183,31)-> 12 arany, -2 ÉP] és 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (184,32)-> 20 arany, -2 ÉP]. 1510 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 326, sebződés: 57, gyógyulás: 1, összesen: -56 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a démon előugrott. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kinemfogyó tegez (ld. enc.), egy aranytű és 2 arany. A távolban Chara-din fattyak százai tűnnek fel. Rettegés lesz rajtad úrrá. Igen, feléd tartanak! A csatamező széléig üldöznek, de nem tovább. Huh, szerencséd volt!
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy Leah szentélyét. Elteszed a látcsövet. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [192,14] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Bhor-alan mocsara a Yaurr királyság legelhagyatottabb, legrémisztőbb helyei közé számít. Lidérckirályok, élőholt mágusok és nevenincs borzalmak tenyésznek itt.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mocsári penkét. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy lápi hajlékot. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Thargodan csatamező van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [191,15] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Észreveszel egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Rossz előérzeted van: túl nagy a csend. Ahogy melózol, sűrű, fehér köd gyűlik a föld fölött. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy pszi őselementál védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. Semmi eredménye! Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál bal lábát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vámpírölőt a másikra rohansz. Vámpírölővel teljesen átszúrod a pszi őselementál testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 82 életpontot sebeztél. 16 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszúrod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Csápjával megérint a pszi őselementál. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-3 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-2 pszi pont.) A pszi őselementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 15, gyógyulás: 16, összesen: +1 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 mérg. ubuk tüske [mérg. ubuk tüske ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP], egy rövid íj [rövid íj ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy bronzhegyű nyíl [bronzhegyű nyíl ládikóba-> (183,31)-> 5 arany, -2 ÉP]. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy pszi őselementál támad rád.

Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy teljes őrület pszit. Semmi eredménye! Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja a pszi őselementál párolgó héját. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel teljesen átdöföd a pszi őselementál fejét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 81 életpontot sebeztél. 21 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megdöföd a pszi őselementál testét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-2 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-1 pszi pont.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 20, gyógyulás: 21, összesen: +1 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy pszi őselementál támad rád.

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál fejét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Vámpírölővel felnyársalod a pszi őselementál jobb lábát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 74 életpontot sebeztél. 20 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszúrod a pszi őselementál bal oldalát. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-1 pszi pont.) A pszi őselementál szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 300, sebződés: 22, gyógyulás: 20, összesen: -2 ÉP}

Élvezetes volt ez a testmozgás. Azért nem bánnád, ha jönne valami komolyabb. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy magnetikus praglonc támad rád.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy Asylux csapdája. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy inst.szingularitás varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből bűvös shurikent dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod a magnetikus praglonc testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd a magnetikus praglonc fejét. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 103 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel többször eltalálod a magnetikus praglonc fejét. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) A magnetikus praglonc csápol, de mindhiába. Vámpírölővel jól megszurkálod a magnetikus praglonc testét. (3 támadással 174 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 87 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel meghorzsolod a magnetikus praglonc plazmáját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A magnetikus praglonc csápol, de mindhiába. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 praglonc hártyát. [praglonc hártya ládikóba-> (183,31)-> 200 arany, -2 ÉP] 6341 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 831, sebződés: 2, gyógyulás: 128, összesen: +126 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. A következő kincseket találtad: egy ezüsttőr, egy ezüsthegyű nyíl [ezüsthegyű nyíl ládikóba-> (183,31)-> 4 arany, -2 ÉP], egy fekete bőrcsizma [fekete bőrcsizma ládikóba-> (183,31)-> 16 arany, -2 ÉP] és 5 arany. A föld lassan repedezni kezd, lángnyelvek csapnak elő. Valamilyen nagyobb elementál-lord akar képen törölni. Ideje távozni!
A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Thargodan csatamezőt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [136 pontot használtál fel, van még 254.]

m 4 mozogsz délre
[191,16] Füves síkságra érkeztél.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Kinézel egy helyet, ahol kevesebb Thargodan bordát látsz, és ásni kezdesz. Egy borzalmas reccsenést hallasz, és majd összepisiled magad! De semmi nem történik. A fenébe, itt nincs semmi! Újabb helyet keresel az ásásra. Nem is érzed már a karod, talán egy órája kutatsz? Két órája? Nem baj, a kincs mindent megér. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy pszi őselementál védelmezi a vadászterületét.

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy teljes őrület pszi támadást. Semmi hatás! Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál ködlő zsumókját. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt ellenfeledre ugrasz. Vámpírölővel teljesen átdöföd a pszi őselementál testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 91 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel eltalálod a pszi őselementál ködlő zsumókját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A pszi őselementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-1 pszi pont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-2 pszi pont.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 28, gyógyulás: 1, összesen: -27 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Találsz egy szakadt köpenyt. Valami van belecsavarva! Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rézsisak [rézsisak ládikóba-> (183,31)-> 7 arany, -2 ÉP]. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy csapat Chara-din fattya támad rád.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy Asylux csapdája varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy varázslatlopás varázslatot. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Chara-din fattya jobb oldalát. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vámpírölőt a másikra rontasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya fejét. (6 támadással 437 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Transzformálsz! (+21 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 100 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megkarcolod a Chara-din fattya lila testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A 8 Chara-din fattya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 718, sebződés: 0, gyógyulás: 103, összesen: +103 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a Thargodan csatamező populációja. No sebaj! Átsétálsz a savhurrikán által mélyesztett gödör másik szélére, hátha ott több szerencséd lesz. Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy csapat Chara-din fattya védelmezi a vadászterületét.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Chara-din fattya bal lábát. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Vámpírölővel nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Chara-din fattya nyakát. (6 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszöntöd a másikat. 96 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megkarcolod a Chara-din fattya testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A 8 Chara-din fattya feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2730 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 688, sebződés: 0, gyógyulás: 96, összesen: +96 ÉP}

Lassan elég lesz a bemelegítésből. Elüvöltöd magad: "HOL A FŐSZÖRNY???" Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy Orkhan Thai védelmezi a vadászterületét.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem tűz ellen. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent hússzal. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bűvös shuriken. Lövedékeiddel perforálod az Orkhan Thai testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Fürdesz a piros lángnyelvekben. Elszántan a másikra támadsz. Vámpírölővel néhányszor teljesen átdöföd az Orkhan Thai bal oldalát. (2 támadással 124 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Egy nekromanta csókja varázslatot dobsz ellenfeledre. 86 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel jól megszúrod az Orkhan Thai testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Az Orkhan Thai mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 23 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 16 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 17 arany, egy ezüstshuriken, egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (184,32)-> 26 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó. 2680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 43, gyógyulás: 5, összesen: -38 ÉP}

Hihetetlen teljesítmény volt! Büszke vagy magadra. Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy csontpálca [csontpálca ládikóba-> (183,31)-> 15 arany, -2 ÉP], 3 rézgolyó [rézgolyó ládikóba-> (183,31)-> 3 arany, -2 ÉP], 4 ugh méreg [ugh méreg ládikóba-> (183,31)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy arany. A földön a csontvázak kezdenek megmozdulni, és életre kelni. Ennek fele se tréfa! Menekülsz a kinccsel.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy alanori csatamén irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elrakod a távcsövet. Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délnyugatra. [62 pontot használtál fel, van még 192.]

fog 82 219 elfogod a 82. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 192.]

v 84 82 elmormolod a 84. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy spagulárt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy spagulár jelenlétét jelzi. Kemény munkával kiásol egy jókora gödröt, majd galyakkal, füvekkel letakarod. Megkeresed a szörnyet - nem tart sokáig - majd megpróbálod belecsalni a csapdába. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Buta lény ez a spagulár - simán belesétált a csapdába! Most ott üldögél tehetetlenül a verem alján. Micsoda öröm! Megvan a vad. Kötéllel biztosítod, hogy ne tudjon elszökni, aztán alaposabban megnézed, mit is fogtál. Ebből a szörnyből kellő idomítás után kiváló hátas lehet. Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[-72 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). [34 pontot használtál fel, van még 158.]

id 82 50 idomítod a 82. szörnyet 50 pontért
Nekikezdesz a spagulár idomításának. Kemény feladat: a szörny lassan tanul, és nagyon makacs. Te azonban türelmes vagy. Megtérült a befektetett munka: a szörny most már mindent tud, amire idomítottad. Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 9 lépést tehetsz meg körönként, 8 TVP-be kerül egy lépés. 30 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 138.]

kf 1336 kézbeveszed/felveszed az 1336. tárgyat
Hátasodra teríted a hoarián nyerget. [0 pontot használtál fel, van még 138.]

v 198 187 26 elmormolod a 198. varázslatot
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(191,15) pszi őselementál (#258), magnetikus praglonc (#200), Thargodan csatamező (#432)
(191,16) pszi őselementál (#258), Chara-din fattya (#236), Orkhan Thai (#238), Thargodan csatamező (#432), Tharr oltár, művészi porolit (#720), spagulár (#82)
(192,14) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), mocsári penke (#148)
(193,12) a 94. labirintus bejárata
(193,13) Chara-din fattya (#236), Zinthurg (#180), Tguarkhan (#212), Thargodan csatamező (#432)

[187,26] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Felfedeztél egy tűzbokrot. Észreveszel egy kihívás tornyát. Utad során felfedezel egy gyilkos csalánt. Utad során felfedezel egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 140 pontot kell rákölteni.) Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Egészséged TF-elődött.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [20 pontot használtál fel, van még 118.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Quilea néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. A feladat igen érdekes: a kézügyességedet teszi próbára. El kell készítened egy tatu dobot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Szomorúan rázod a fejed. Nem a szaktudással van baj, komponens hiányzik.
Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 108.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. Most kiderül, hogy mennyire értesz a csapdákhoz. Egy nagy kőtömbön egy kincsesláda van, de a kőtömb körül csapdák vannak. Ezeket kell hatástalanítanod, és a ládát megszerezned. Habozás nélkül hozzálátsz a feladat végrehajtásához. Kiderül, hogy a csapdák igencsak gyermekdedek, egy fedett verem, egy karócsapda, az egyik falnál egy mérgezett nyíl kilövő - mindegyiket könnyedén hatástalanítod, aztán odasétálsz a ládával a kalandmesterhez. Kinyitja, és kivesz belőle 50 aranyat, amit odaad neked. Részjutalom! Fülig ér a szád. 500 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Laenhyll. A feladatod a következő. Egy velociraptor legyőzése a feladatod. Mindent használhatsz!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a velociraptor bal oldalát. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) Meglengetve a vámpírölőt ellenfeledre rontasz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a velociraptor vastag bőrét. (2 támadással 113 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre nekromanta csókja varázslatot lősz. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel eltalálod a velociraptor testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A velociraptor belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Karmait felemelve, a velociraptor meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 raptor karmot. 1344 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 50% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%}
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 14, gyógyulás: 1, összesen: -13 ÉP}


Kiálltad a próbát. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy bogyógránátot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] A fenébe - hiányzik legalább egy tárgy, ami a készítéshez szükséges!
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 78.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[187,27] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy csapat qwarg rohamosztagos nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Marokra fogva a vámpírölőt a másikra támadsz. Vámpírölővel több döféssel felnyársalod a qwarg rohamosztagos testét. (6 támadással 379 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy nekromanta csókja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 92 életpontot sebeztél. 1 életpontot gyógyultál. Kyorg tőrrel megkarcolod a qwarg rohamosztagos testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (6 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2000 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 502, sebződés: 21, gyógyulás: 86, összesen: +65 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Thargodan csatamezőt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Elenios hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gyilkos csalánt. Találsz egy csillagbozótost. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Ferro Fist előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy pézsmatököt. Találsz egy borkonyó cserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete lótuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy smirglibokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy xantusz-kaktuszt. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [187,28] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Thargodan csatamezőt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy borkonyó cserjét. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy morgud hagymatövet. Észreveszel egy gyilkos csalánt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete lótuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fekete kaktuszt. Látsz egy csillezsályát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy pordémon irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. (ld. enc.) Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy a lélek védelme varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. [mákrózsa virág ->eldobod] Észreveszel egy szent tölgyfát. Felfedeztél egy régészeti lelőhelyet. (ld. enc.) Ghalla múltjának kutatása igazán nemes feladat!
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. Egészséged TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 csillezsályalevelet. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [186,29] Nocsak! Hiszen már ritka erdőben vagy!

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ovimon-bokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Kaqxar formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [56 pontot használtál fel, van még 22.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[185,30] Épületek tűnnek fel. Felfedeztél egy templomot. Dornodon hívői építették.

Van itt egy fekete mágustorony (641. épület.).

(Továbbmész...) [184,31] Még mindig a városban vagy. Észreveszel egy templomot. Raia híveié. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy félig kész királyi emlékművet. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 1800 pontot kell rákölteni.) Észreveszel egy Vlagyimir szobrát.

Van itt egy királyi palota (650. épület.). [18 pontot használtál fel, van még 4.]

be 650 bemész a 650. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

m 4 mozogsz délre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

im 0 3 imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

pbe 12500 beraksz a bankba 12500 aranyat
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

bpb 6 bef. parancs berakása: 6

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
[A parancs tárolásra került.]

be 256 bemész a templomba
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

ef 10 energia fejlesztése 10
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: elmormolod a 208. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: használod a 242. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 3. BP: elmormolod a 21. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 4. BP: elmormolod a 83. varázslatot a 3. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Szupersebesen mormolsz. Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-74 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 15, 22, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a spagulár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 443 pontot. A következő körben tehát 447 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KYORG ÖVCSAT (1456. TÁRGY)
Végre! Nagy vidáman akasztod le az övcsatot a hüllőpofájú kyorg derékszíjáról. Reméled legalább annyira értékes is, mint amennyire tündököl ez a tárgy. Amint kezed a felületére helyezed, a varázsenergia örvénylését is megérzed. Igen! A kyorgok mágiája járja át! Rögvest megtudod, hogy ez milyen tulajdonságokkal ruházza fel legújabb szerzeményed: ha az övedre csatolod, +1 védelmet kapsz és permanens esszenciavédelem vonja be tested: vagyis max. ÉP-det nem csökkenthetik szörnyek (persze léteznek brutálisabb szörnyek e világban, melyek képesek átszívni még az esszenciavédelmen is). Az övcsat használatához legalább 30. tapasztalati szintűnek kell lenned.

HOARIÁN NYEREG (1336. TÁRGY)
A hoarián barbárok elsősorban sárkányokon lovagolnak, de persze, ha a szükség úgy kívánja, másfajta állatnak is könnyedén a hátára pattannak. Épp ezért mindenféle állattípusra vannak nyergeik, nagy szerencsédre, amit most találtál, te is a saját hátasodra terítheted. Így sokkal kényelmesebb lesz a lovaglás, és a csatában is könnyebben forgolódhatsz így, nyeregben ülve. Ha a hoarián nyerget használod (KF 1336), védekezésed és támadásod +4/+4-gyel nő. Ha a hátasállatod netán egy hoarián sárkánybébi lenne, +4/+4 helyett +8/+8-at kapsz. (Az értékeket nem a karakterlap támadás, védekezés rovatában, hanem a hátasállatodnál jelezzük.)

ÉRTÉPŐ SARKANTYÚ (1482. TÁRGY)
A ryuku ölőművészek fegyverarzenálja hihetetlen fantáziáról, és harci tapasztalatról árulkodik. Ők mesteri módon használnak sok olyan eszközt, amiről te azt sem tudod eldönteni, egyáltalán micsoda. Ez a hüvelykujjnyi, borotvaélesre fent, recés penge szerencsére nem tartozik közéjük. A rugalmas, patkó lakú foglalatot a csizmádra (vagy más lábbelidre) a KF paranccsal erősítheted fel, és a hátrafelé meredő pengét, némi gyakorlatozás után, az ellenfél váratlan megsebesítésére is használhatod. Mindezek miatt a sarkantyú a közelharci sebzésedet +1-el növeli meg.

RYUKU DERÉKSZÍJ (1324. TÁRGY)
A ryuku derékszíj valamilyen állat bőréből készült, ezüstdíszítésű öv. Egyfajta kitüntetés, érdemeik elismerése a közkatonák számára, ha ilyet viselhetnek. A derékszíjat te is felcsatolhatod magadra, ilyenkor +3 védettséget, +30 max. ÉP-t kapsz, valamint a forduló elején 30 ÉP-vel többel regenerálódsz. A tárgy viseléséhez legalább 25. tapasztalati szintűnek kell lenned.

KINEMFOGYÓ TEGEZ (368. TÁRGY)
Ennek a tegeznek a használata végre megoldást kínál az állandó lövedék problémákra. A kinemfogyó tegez minden köröd elején termel 6-8 mérgezett tüskét, 3-4 nyílvesszőt vagy 1-2 bronzhegyű nyilat, attól függően, hogy a beKF-elt lőfegyvered fúvócső, rövid íj vagy hosszú íj. Több kinemfogyó tegez hatása nem adódik össze.

ELENIOS TÜNDÖKLŐ SZOBRA (1587. TEREPTÁRGY)
Valami fura van a levegőben. A lágy szellő elsöpri a vér szagát, és friss virágillat nyugtatja orrodat. Fegyvereidet lerakva felegyenesedsz, hogy megkeresd, honnan ered. Nem is olyan messze egy alakot látsz lágyan lengedező öltözékben, kékes fényben úszva, de mégsem vakítón. Egyáltalán nem bántja a szemed, ahogy ránézel. Közelebb lépve jobban szemügyre veszed a tökéletes, örök szépséget, Elenios tündöklő szobrát.

RÉGÉSZETI LELŐHELY (1208. TEREPTÁRGY)
Nem mindennapi az igyekezet, ahogy a Technika Ördögei Közös Tudat tagjai eltérve a megszokásoktól, teljesen újszerűen képzelik el az életet a Túlélők Földjén. Több mint egy évtizeddel a Világégés után eme földet újonnan ültetett növények, új és hasznos építmények, égbe szökő paloták tarkítják. Megvan hát minden ahhoz, hogy az alapvetően harcos életmód helyett egy alternatívákban gondolkodó új kaszt jöhessen létre. Az előtted elterülő 50-100 négyzetméternyi, földhalmokkal és gödrökkel tarkított, könnyű korláttal körülvett régészeti terület igen szép példa arra, hogy napjainkat nem csak szörnyek hajkurászásával és súlyzók emelgetésével tölthetjük el.

KARAKTERLAP

Bon-less, egy hófehér, hosszú hajú, izzóan vörös szemű elf férfi vagy. Bőröd mélykék színű. Fairlight nagyhatalmú főpapja vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 302. fordulód.

Erő: 46 (55) Szint: 32 Merészség: 5/5 Magasság: 157 cm
IQ: 40 (49) Támadás: 48 Agresszió: 5 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 38 (50) Védekezés: 99 Menekülés: 30 % Életkor: 170/205 év
Egészség: 36 (52) Életpont: 740/1024 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 50 (71) Varázspont: 1256/42 Pénz: 14013 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 21/12 Pszi pont: 158/-10 Halhatatlanság: 4 %
Eddig összesen 3085 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 34424 TP-t kaptál. Jelenleg 4305919 TP-d van. A következő szinthez még 194081 TP szükséges. Trófeáid: királyi palotaőr, kisebb quwarg isten, triklem drakolder. A 292. fordulódban 1762 arany került a bankszámládra. 1938 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 7/82 ökölvívás: 2/4 szúrófegyverek: 39/46 (+1%)
vágófegyverek: 1/0 ütőfegyverek: 22/0 lőfegyverek: 6/28
dobófegyverek: 33/27 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: vámpírölő (#951) (150%) << bronz taider (#641) << Pusztítás Botja (#316)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -17.); bumeráng (#249) (18 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -996.); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/90 2. nyomkövetés: 117/23 (+18%) 3. lopás: 1/91
4. mászás: 15/42 5. csapdakészítés: 19/10 (+16%) 6. csapdaészlelés: 16/15 (+5%)
7. gyógyítás: 39/99 8. titkosírás: 16/58 9. felderítés: 26/24 (-44%)
10. szörnyidomítás: 10/38 (+23%) 11. teológia: 94/7 (+34%) 12. taumaturgia: 95/79 (+13%)
13. szerencsejáték: 3/35 14. versengés: 21/54 15. szörnyismeret: 31/96
16. pszi: 19/62 (+18%) 17. vadászat: 12/4 18. vitalitás: 2/30
19. bányászat: 26/97 20. úszás: 5/41

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
kutatsz max. 150 TVP-ért
készítesz csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot, csak egyszer), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 2 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 20 darabot, csak egyszer)
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219)
mászol max. 70 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 16)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154), trikornis (#104), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), kputtyintó csalán (#247), trikornis herceg (#261), ősi szellem (#422), purifikátor császár (#393), noth szellem (#250), lidércúr (#252), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), szubreális vámpír (#223), triklem drakolder (#275) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
átokmurgattyú (#225), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) Asylux csapdája (#233, 20 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gömbvillám (#176, 20 VP)
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP)
kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) láth. észlelése (#78) jellemrejtés (#23) villámmágia (#227)
tulajdonságpajzs (#26) agyburok (#90) hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12)
esszenciavédelem (#165) szemmelverés (#137) esszenciavédelem 2 (#188) tárgyvédelem (#178)
varázsenergia (#161) vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) a lélek védelme (#57)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
23. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
Asylux csapdája (#233), villámsújtás (#89), villámcsapás (#50), tűzeső (#61), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10)
agytaposás (#180), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 14, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> tetemember (#123) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> orgoró (#170) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
villámcsapás (#50) >> nukleáris cickány (#155) villámsújtás (#89) >> Zinthurg (#180)
tűzeső (#61) >> Notermanthi (#257) izomernyesztés (#33) >> taalru (#249)
Asylux csapdája (#233) >> kultúrmasztodon (#227) villámsújtás (#89) >> átokmurgattyú (#225)
háló (#186) >> szubreális vámpír (#223) háló (#186) >> lidércúr (#252)
villámcsapás (#50) >> noth szellem (#250)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 14, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +6 védettség; +4 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Jó úton vagy ahhoz, hogy végtelen hatalmú ősmágus váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!
2.) Mutasd meg, hogy BÁRMI legyőzésére képes vagy: Imádkozz úgy, hogy foglyod egy triklem drakolder!
3.) Rakj be a bankszámládra legalább 2000 aranyat, és hagyd érintetlenül (ne vegyél ki róla és ne rakjál be hozzá) legalább 10 körig! Ezután IMádkozz (mielőtt hozzányúlnál a pénzhez).

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
a közösség ereje (123)
bajnokok koronája (139)
kasztropl. trafó (145)
kaszt.kiteljesedés (166)
a tanítók türelme (181)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
az őrzők ébersége (312)
alattvalók védelme (345)
földmágia (357)
kedvenc táborhely (395)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 25 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 182 TU szükséges.)
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 3191.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 deus ex machina (#1) 1 ezüstdarab (#326) 1 fiatalság itala (#473)
4 isteni könnycsepp (#260) 2 kaja (#2) 1 sáfránypor (#211)
4 tinta (#101) 4 tudás gyöngye (#522) 2 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
459 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 borkonyó bibe (#312)
3 csalánvirág (#582) 2 csillezsályalevél (#1253) 1 ezüstshuriken (#327)
1 ezüsttőr (#322) 1 gyíkfű (#201) 1 gyöngymangó (#135)
1 kinemfogyó tegez (#368) 1 raptor karom (#281) 1 vas dobónyíl (#189)
7 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(184,31) királyi palota (#650), Raia oltár, szökőkút, királyi emlékmű (#411), Vlagyimir szobra (#433)
(185,30) fekete mágustorony (#641), Dornodon oltár
(186,29) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), oltár, 255. jellempróba, művészi porolit (#720)
(187,26) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), kihívás tornya (#502), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), oltár, Chara-din monolitja (#534), velociraptor (#161)
(187,27) qwarg rohamosztagosok (#242), Thargodan csatamező (#432), Elenios oltár, Chara-din monolitja (#534), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), művészi porolit (#720), pézsmatök (#933, belőle készíthető: #934), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)
(187,28) Thargodan csatamező (#432), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), oltár, morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), szent tölgyfa (#393), régészeti lelőhely (#1208)

Üzenet küldése a karakternek