300. forduló, 302. forduló, Megadeathka összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. márc. 20. 11h:14'
EZ A 875. JÁTÉKHETED, 301. FORDULÓD
876. játékheted kezdete: márc. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3851
SZÁMLA : XXXX

MEGADEATHKA KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,82] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Xantorral. Tharr személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy fejvadász medált, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy koponya gyűrűt, egy kristályrendet, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy Khór maszkját visel. Felszerelését egy ében hadúr trófea, egy zafír sárkány trófea és egy magnetikus praglonc trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy mutáns pók a hátasa. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Xantort kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 2. napon találkozol egy kontyos ezüsthajú, kék szemű gnóm nővel. Fekete a bőre. Chara-din inkvizítora. Egy bozontfonatot, egy csontamulettet, egy grifftoll kesztyűt, egy harci maszkot, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy Khór maszkját, egy lajstrom medált, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy q. demoralizátort, egy rinóbőr övet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar fétist és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy varkaudar iszákos trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy kronotapír trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy méregfogat tart. Egy tangi óriásféreg a hátasa. Málhásállata egy ryuku ostromteknős. Elég egy mentális pillantás aurájára: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Odébbállsz. Mentális auráját felismered, jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 2. napon összefutsz Lms-Vibivel. Egy tükörpáncélt visel. Fegyverzetét egy proteinsólyom trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar behemót trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, akárcsak a lelke. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Folytatod utadat.
Tisztán érzed auráját: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Igyekszik a lehető legelbűvölőbb formáját előadni - jópofáskodik és a győzelmeiről mesél. És egyszercsak elővarázsol hátizsákjából egy mákrózsa virágot, és átnyújtja neked! (Nem árt az óvatosság: gyorsan bekapsz egy ovimon-bogyót.) Elbűvölten hallgatod, szemed, fejtartásod, szájad mind-mind arról árulkodik, hogy kedveled. A kézfogás, a szemezés után jön az első, tétova csók, majd a következő, az őrülten szomjas és végtelenségig tartó. Ahogy kezeitek felderítő útra indulnak, lassan a földre ereszkedtek. Felszereléseteket félredobáljátok a vad ölelkezés közben, és ami ezután következik, azelől még a környéken mászkáló bakkura-porontyok is szégyenlősen elfordulnak...
Az 5. napon összeakadsz egy kopasz, kék szemű alakváltó férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Sheran püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy Krough fejdíszét, egy obszidián karkötőt, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szürke bőrkesztyűt, egy tükörpáncélt, egy virág szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy qwarg rohamosztagos trófea, egy quwarg nagymester trófea és egy ekharion trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Bíborhold előtt álló trikornis herceg. Jobb kezében egy Brod buzogányát, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasállata egy mutáns pók! Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Változás Ura. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Auráját érzékelve máris tudod, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Takhisis, amikor összefutottatok, adott neked egy bumerángot és egy aranyló ugarhéjat. A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+6 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+96 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 964. hetének nyerőszámai: 4, 2, 14. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz. 1 db 2 találatos szelvényed volt. Erre összesen 86 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 19. varázslatot az 5. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-25 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 657.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 655.]
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerő). [-21 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 653.]

* 2. KP: használod az 1133. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 653.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Elővarázsolod a hangszered, és máris körülvesz a tömeg. Magad elé rakod felfordítva Halatir széles karimájú kalapját. Játszani kezdesz a furulyán. A dallam, amelyet előadsz, saját szerzemény: eredetiségét annak köszönheti, hogy szerelemről és harcról szól a hozzá tartozó dal. A közönség őrjöngve fejezi ki tetszését, tombol a taps. Mindenki a válladat veregeti, és szórják eléd az aranyat (+25 arany). Ez jól esett! (+72 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy orgyilkos.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az orgyilkos fejét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve az orgyilkos gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 407 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 623.]

fu 5145 udvarolsz az 5145. kalandozónak
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 623.]

fkt 13 1 1 felt. készítesz a 13. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 623.]

fkt 29 5 1 felt. készítesz a 29. tárgyat (5 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 623.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[102,107] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Látsz egy púdersziklát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.


(Továbbmész...) [103,107] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 78 pontot kell rákölteni.) A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy kardszárnyú pocok. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Becsapódva, megdöfi a kardszárnyú pocok testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a kardszárnyú pocok testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Túlbuzgó szabó módjára a kardszárnyú pocok összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kardszárnyú pocok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1132 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [104,107] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku gárdista nem jelenthet komoly veszélyt. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A gnóm nyílpuskával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku gárdista páncélos testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ryuku gárdista bal oldalát. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a ryuku gárdista nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a ryuku gárdista száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 852 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " Észreveszel egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Dornodon híveié. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Zanthia irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy szemmelverés varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Érzékeled auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Hihi, átpattan egy aranypikkely!
Összefutsz egy tüsi aranyhajú, barna szemű troll férfival. Körszakálla és rövid bajsza van. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy arany pikkelyvértet, egy Eldaran karkötőjét, egy fejvadász medált, egy hatalom fülbevalóját, egy hősi övcsatot, egy Khór maszkját, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy monstrum vállvédőt, egy ritualista amulettet, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vérpettyes gyűrűt, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy varkaudar hadúr trófea, egy óriásféreg trófea és egy Brod trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy Krogan buzogányát, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Maszat el Moszad. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összefutsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nővel. Bőre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... Mentális auráját felismered, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Odébbállsz. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 kőkalapácsot. Egészséged TF-elődött. [57 pontot használtál fel, van még 566.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[105,106] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Felfedeztél egy olvasztókemencét. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kardszárnyú pocok került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A gnóm nyílpuskával célzol és lősz. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a kardszárnyú pocok bal oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a kardszárnyú pocok testét. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Gyengül a védelmed - a kardszárnyú pocok ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A kardszárnyú pocok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1132 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [106,105] Továbbra is dombság. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nini, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [107,104] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-2 életpont). A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hmm, csak egy quwarg nagymester. Ettől nincs semmi félnivalód. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 82 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a quwarg nagymester testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 21 életpontot vesztettél. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 19 életpontot vesztettél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 124, gyógyulás: 0, összesen: -124 ÉP}

Látsz egy törpe bányát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívői építették. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg felderítő. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a gnóm nyílpuskával. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Becsapódva, megdöfi a quwarg felderítő testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a quwarg felderítő jobb első lábát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg felderítő. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával meghorzsolod a quwarg felderítő jobb első lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg felderítő csáprágójával. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gyöngymangót. 837 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg királynő. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 140 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Lövedéked átfúrja a quwarg királynő fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával kicsit megsebzed a quwarg királynő testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1612 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-21 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-21 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-21 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-21 varázspont.] Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [65 pontot használtál fel, van még 501.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[108,104] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-2 életpont). A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg harcos. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a gnóm nyílpuskával. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg harcos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a quwarg harcos testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg harcos. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 15 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy élőholt quwarg közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 88 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Lövedéked átfúrja az élőholt quwarg testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 22 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1791 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg királynő. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 89 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 nyílpuska lövedék. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő jobb oldalát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 188, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

A következő kincseket találtad: egy szent kehely.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-21 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-21 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+30 életerő). [-21 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-21 varázspont.]

(Továbbmész...) [109,105] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy smirglibokrot. Nini, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 smirglilevelet. Egészséged TF-elődött. [55 pontot használtál fel, van még 446.]

f 56 kísérletezel az 56. tárggyal
A felfedezés izgalma áramütésként fut végig rajtad: ki tudja, talán most fogsz Meinstein, a nagy elf tudós nyomdokaiba lépni! Hosszú idő telik el... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy illatos rózsaszált. (ld. enc.) 89 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 441.]

f 56 kísérletezel az 56. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Vadul gondolkozol... Teljes kudarc! Az eddigi eredményekhez képest a továbblépés NULLA. [5 pontot használtál fel, van még 436.]

fkt 1595 10 1 felt. készítesz az 1595. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 illatos rózsaszált. Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [30 pontot használtál fel, van még 406.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+74 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy pszi elementál.

Üdvözlésképpen egy banshee-sikoly varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 150 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy direkt kontaktus I pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. A támadás átmenetileg megbénított (nem tudsz lőfegyvert használni). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 376.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[108,105] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah híveié. Látsz egy quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [107,106] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Felfedeztél egy mákrózsa bokrot.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [30 pontot használtál fel, van még 346.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+74 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy epokitféreg.

Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted az epokitféreg testét. (4 támadással 87 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod az epokitféreg testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az epokitféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg melléd csap a farkával! Az epokitféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
1119 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 316.]

v 96 99 82 elmormolod a 96. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(102,107) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), oltár, 34. jellempróba, érclelőhely
(103,107) vaskohó (#155), oltár, érclelőhely, kardszárnyú pocok (#152)
(104,107) ryuku gárdista (#360), nekrofun (#173), egy ismeretlen isten rúnaköve, Dornodon oltár, művészi porolit (#720), tündöklő szobor (#1587), oltár, 21. jellempróba, Genestealer (4615. kalandozó), Maszat el Moszad (5265. kalandozó), egy elf nő
(105,106) olvasztókemence (#86), kardszárnyú pocok (#152)
(106,105) vaskohó (#155), oltár, érclelőhely
(107,104) quwarg nagymester (#214), törpe bánya (#435), Leah oltár, érclelőhely, quwarg felderítő (#299), quwarg királynő (#153)
(107,106) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), epokitféreg (#147)
(108,104) quwarg harcos (#201), oltár, érclelőhely, élőholt quwarg (#202), quwarg királynő (#153)
(108,105) Leah oltár
(109,105) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), pszi elementál (#221)

[99,82] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csodák kútját. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fejvadászcéh (758. épület.).
Összeakadsz Xantorral. Tharr személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy fejvadász medált, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kristályrendet, egy kvazár sisakot, egy lajstrom medált, egy nekrofun medált, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tükörpáncélt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy ében hadúr trófea, egy zafír sárkány trófea és egy magnetikus praglonc trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított mutáns pók. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Xantor kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összeakadsz Takhisissel. Dornodon tanítványa. Egy denevér szimbólumot, egy szürke bőrkesztyűt és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy tüskés harci gromak trófea, egy nómenklatúra trófea és egy purifikátor trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy varkaudar szablyát tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te szörnyismeret szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a zene szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 306.]

a 449 4296 2 átadod a 449. tárgyat a 4296. kalandozónak (2 darabot)
Sajnos nincs nálad kristályfolyadék. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Sajgó végtagjaidba hirtelen új élet költözik. Gyógyultál 15 életerőpontot. Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 302.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Innen nyugatra 141, északra 72 mérföldre húzódik egy eldugott labirintus. Valószínűleg kóbor szörnyektől nyüzsög a környék. Ideális hely a megmérettetésre." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 298.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Kalandozó ismerősöd, Lord of Nimeron jelenleg csápos otagi trófeával rohangál." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [4 pontot használtál fel, van még 294.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Hirtelen meglódul a lábad alatt a talaj, és egy étkezőben találod magad. Egy asztalnál ülsz, melynél szemüveges gnómok az asztaltársaid. Hangosan csócsálják az ízletes falatokat a tányérjaikról. Csak te nem eszel, nem érted mi ez az egész... Aztán megérkezik a pincér és megkérdezi, hozhat-e még valamit. Miközben megrázod a fejed, felnézel rá, és szíved kis híján azon nyomban leáll. A pincér egy triklem drakolder... Földbe gyökerezett lábbal állsz a kút előtt. Nem tudod hova tenni ezt a látomást, bár annyira élethű volt. 1125 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 290.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Innen keletre 21, északra 78 mérföldre több uzbány is fészkel." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 286.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Bizsergető érzés vándorol végig testeden, mintegy mindenhol megacélosítva azt. (+3 erő forduló végéig.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 282.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Lebegő látomásként egy női fej jelenik meg előtted. Áttetsző ajkai elrebegnek néhány dolgot a zene szakértelemről. (Szakértelmed 1 százalékkal nőtt.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 278.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Váratlanul néhány sebed beforr. (+13 életerő.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 274.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belső oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "Más kalandozók már tudják, te talán még nem: az orbitális mackósajt elleni legjobb fellépés, ha az obszcén kinövését támadod." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 270.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Tudd meg hát: a fekete gránittorony lakóinak szüksége van rád. Ha segítesz rajtuk, 6 arannyal fejezik ki hálájukat." Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [4 pontot használtál fel, van még 266.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Légies hang tölti be a légteret, mely a következő kérdést suttogja: "Melyik tárgyadat duplázzam meg?" Holdkóros mozdulatokkal nyúlsz a hátizsákod felé, és oda sem nézve előhúzol valamit belőle. A jobb kezedben tartva felmutatod, és még abban a pillanatban azt veszed észre, hogy a bal kezedben is azt tartod: egy Métely páncélját. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [4 pontot használtál fel, van még 262.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Hangos sóhajtás hallatszik a kút belsejéből, majd néhány apró darázs repül ki onnan. Körbezümmögik testedet, de mintha nem is te volnál, nem tudsz hadonászni karjaiddal, hogy elkergethesd őket. Talán, mert tudod, hogy a numír darázs csípése gyógyító hatású. Valóban... a kézfejeden sorakozó bizsergő dudorok 11 életerőpontot gyógyítanak rajtad. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 258.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Sajgó végtagjaidba hirtelen új élet költözik. Gyógyultál 10 életerőpontot. Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 254.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Rövid várakozás után láthatatlan kezek közelebb taszítanak a kút padkájához. Pont, hogy a belsejébe nézhess, ahol pont elérhető magasságban 1 ezüstshuriken lebeg. Elégedetten konstatálod, hogy ez mind a tied. Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 250.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "Egy nyílt titok: a dzsudzsu medál értékét nagymértékben növeli a tárgy szerencsét adó tulajdonsága." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [4 pontot használtál fel, van még 246.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. A belsejébe 9 vizet dobsz. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 1 pular kristályt találsz. [3 pontot használtál fel, van még 243.]

* 2. BP: keresed a 102. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy uzbányt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 243.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Légzőgyakorlatokat, a szervezetet megedző tornagyakorlatokat végzel. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön.

[40 pontot használtál fel, van még 203.]

tf 4 3 fejleszted a 4. tulajdonságodat 3 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged komolyan megnőjön. [3 pontot használtál fel, van még 200.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-54 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 28, 29.
Ráébredsz, hogy mitől is olyan nagy a hasad - valószínűleg terhes vagy! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a karmos tankány. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 442 pontot. A következő körben tehát 642 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG FELDERÍTŐ (299. SZÖRNY)
A quwarg hadseregek élcsapata gyorsan mozgó, könnyű felderítőkből áll, amelyek a föld fölött alacsonyan repülve jelölik ki a raj számára a mozgási útvonalat. Ha megtámadják őket, általában a menekülést választják, de ha nincs más lehetőségük, vagy a túlerő miatt kellő önbizalmuk van, védekeznek. Harapásuk pedig komoly mérgezéssel járhat! A fürgén mozgó felderítők pontos és gyors lecsapására a vágófegyver a legalkalmasabb (vékony kitinpáncéljuk miatt az ütőfegyver előnye elhanyagolható). A felderítők hordozzák a csapat élelemtartalékának egy részét, így gyakran találhatsz nála gyöngymangót.

ILLATOS RÓZSASZÁL (1595. TÁRGY)
Már régóta közszájon forog, hogy High Density a Szabad Kompánia Ghalla-szerte ismert Vajákosa elképesztő buzgalommal gyűjtögeti a mákrózsákat, de egészen a mostani pillanatig nem adtál hitelt ennek a szóbeszédnek. Ám most összefutottál vele, s azonnal gyanút fogtál; valami megváltozott rajta. Percekig töprengtél, hogy mi lehet ez; hiszen éppen olyan ronda kis árnymanó, mint volt, sem borzas, vörös haja sem az egyetlen szeméből sugárzó gúny sem változott, sőt szemkötője sem lett tisztább. Már messzire jár a "manó-maca" amikor beugrik: az illata. Nem bűze, hanem illata volt, méghozzá elképesztően finom és bódító! Hiába feszített hírhedetten bűzös olimpiai nyeremény csizmájában, felejthetetlenül kellemes illat lengte körül, nem a megszokott dögletes szag! Szóval ezen dolgozott a Vajákos, ezért kutatott olyan odaadóan a mákrózsák után; hogy meglelje közülük a legnemesebbiket, melynek illata annyira édes és varázslatos, hogy képes elnyomni minden kellemetlen szagot és gyomorforgató kipárolgást.
Ha te is kedvet kaptál a különleges rózsa felkutatásához, igyekezz és gyűjts 100 mákrózsát, majd szánj rá 30 TVP-nyi időt a tanulmányozásukra, s ha szerencséd van, talán Te is rábukkansz és olyan varázslatosan illatozó virágszállá válhatsz, mint High Density!
[Megjegyzés: ha birtokodban van Density illatos mákrózsája, akkor kevesebb eséllyel leszel rosszul a szörnyek orrfacsaró bűzétől.]

KARAKTERLAP

Megadeathka, egy barna, kontyos hajú, kék szemű gnóm nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran felszentelt papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 301. fordulód.

Erő: 30 (35) Szint: 21 Merészség: 8/1 Magasság: 105 cm
IQ: 28 (30) Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 24 (26) Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 91/91 év
Egészség: 43 (49) Életpont: 329/201 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 22 (24) Varázspont: 602/417 Pénz: 4708 arany Kép. pont: 9
Tudatpont: 21/7 EFejl: 20
Eddig összesen 1443 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13932 TP-t kaptál. Jelenleg 628777 TP-d van. A következő szinthez még 171223 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, zombi mester, láncravert quwarg. A 290. fordulódban 6135 arany került a bankszámládra. 6472 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/82 szúrófegyverek: 25/11 (+11%) vágófegyverek: 1/13
ütőfegyverek: 4/10 lőfegyverek: 24/9 (+9%) dobófegyverek: 6/11

Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (180%) << Aritma ostora (#1605) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílpuska lövedék (#547) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/25 2. nyomkövetés: 57/58 (+20%) 3. mászás: 5/96
4. csapdakészítés: 16/57 5. csapdaészlelés: 3/91 6. gyógyítás: 52/83
7. titkosírás: 3/86 8. felderítés: 22/16 9. szörnyidomítás: 6/33
10. teológia: 31/95 (+30%) 11. taumaturgia: 35/67 (+18%) 12. versengés: 6/13
13. zene: 145/36 (+91%) 14. szörnyismeret: 6/36 (+1%) 15. vadászat: 8/76
16. bányászat: 10/20 (+74%) 17. csapatmunka: 2/32

FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz az 5145. karakternek
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 20 darabot ), Sheran cserepét (#1271) (max. 10 darabot, csak egyszer), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 20 darabot ), vapár ágat (#110) (max. 10 darabot ), ásót (#34) (max. 1 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), kristályfolyadékot (#449) (max. 5 darabot ), kőkalapácsot (#13) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 5 darabot ), illatos rózsaszált (#1595) (max. 10 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
varkaudar hadúr (#270), vadász tatu (#10), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
oldás (#372, 15 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +15 vp 20 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168) szemmelverés (#137)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> több ellenfél elleni harcban (#985) banshee-sikoly (#373) >> pszi elementál (#221)
banshee-sikoly (#373) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet!
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 12, pontszámod: 155.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúzió trófea (137)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
díszes hangszer (280)
concerto grosso (308)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a zene ereje (396)
célzott lövés (408)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 723 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranypikkely (#415) 5 kaja (#2) 92 mákrózsa virág (#56)
1 szögletes kő (#17) 12 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
109 arany (#50) 1 ezüstshuriken (#327) 1 gyöngymangó (#135)
1 illatos rózsaszál (#1595) 1 kőkalapács (#13) 1 Métely páncélja (#1562)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 pular kristály (#239) 5 smirglilevél (#29)
1 szent kehely (#257) 8 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,82) fejvadászcéh (#758), orgyilkos (#131), csodák kútja (#1096), Xantor (1225. kalandozó), Takhisis (2869. kalandozó), Brigella (4296. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek