300. forduló, 302. forduló, Ezüsthajú Bali összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. júl. 12. 9h:08'
EZ A 535. JÁTÉKHETED, 301. FORDULÓD
536. játékheted kezdete: júl. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2641
SZÁMLA : XXXX

EZÜSTHAJÚ BALI KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [107,98] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Kallina Gwyndával. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemében a poklok tüze lángol, az örökké tartó kárhozat; a fájdalom és a kéj, melyet hamarosan megoszt veled... Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Kedvesen megkérdezi tőled, hogy tudsz-e adni neki remák szivet. Elbűvölve bólintasz. Átadsz 1 remák szivet. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket. Ron the Greywolf átadott neked a 1. napon 21 TU-t.
A 2. napon találkozol egy szőke, copfos hajú, kék szemű ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy trófea nyakláncot és egy vassisakot visel. Rangja: inkvizítori szolga. Fegyverzetét egy kardszárnyú pocok trófea, egy erszényes elkarog trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasa egy idomított goldugar. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz. Nincs beszédes kedvében, csak mosolytalanul rádnéz. Elfordulsz, és tovább totyogsz.
Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-44 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed. (ld. enc.)
Egy katona siet feléd, ruháján a Yaurr királyság címerével. Elmondja, tetteid alapján téged ért a megtiszteltetés, hogy visszalopd elrablójától a királyság szent kardját, amit ha megteszel, óriási jutalomban részesülsz. Te azonban udvariasan közlöd, hogy még sohasem loptál, és ez nem is áll szándékodban, ellenben megígéred, hogy megteszed, amit tudsz a kard visszaszerzéséért. A fickó elsiet, és csak másnap tér vissza. Egy papírtekercset nyújt át számodra, melyben VI. Borax személyesen hív meg Alanorba, mint írja "szeretném magam köré gyűjteni a hozzád hasonló őszinte és becsületes kalandozókat". Kellemes melegség tölt el - a felkelő nap csiklandozza hasadat.
Az aranytermő erszény 31 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk dobónyílat. A teremtés zsákja létrehozott 1 álomport.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+60 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+138 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+5 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A plusz TU-kat 10 TVP-re váltod. A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+2 kaja.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 661.]

* 2. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 651.]

* 3. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Befejezted a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 646.]

* 4. KP: elmormolod a 15. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 616.]

ek 40 14 t. energia kisütése: 40 14
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 65 TVP-t. [-13 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 681.]

ftv 0 10 felt. tám/véd. varázslat a 10. szörnyet
Nem adtad meg a parancs első paraméterét (egy varázslatot). [0 pontot használtál fel, van még 681.]

kb 1107 69 214 kiveszel a bankból az 1107. tárgyat (69 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 varkaudar látógömböt. Kiveszel a bank széfjéből 4 szárnyas hernyót. Kiveszel a bank széfjéből 2 manifeszt.nyúlványt. [0 pontot használtál fel, van még 681.]

v 96 100 80 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[100,80] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Van itt egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 2 bronzhegyű nyilat 10 aranyért, 1 fekete bőrcsizmát 16 aranyért, 1 kis vaspajzsot 16 aranyért, 1 mérg. ubuk dobónyilat 7 aranyért, 8 mérg. ubuk tüskét 16 aranyért, 2 nyu-shurikent 24 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért, 1 rézpáncélt 24 aranyért.
Egy érdekes lénnyel találkozol, alakját tündöklő misztikus fény övezi, termete magabiztosságot és erőt sugárzik. A körülötte lebegő fény aura miatt képtelen vagy kivenni a jelenség fontosabb részleteit. Mikor továbbmész elgondolkodsz, ilyen lehet egy Halhatatlan. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, jelezve, hogy jó. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 671.]

bb 101 214 43 beraksz a bankba a 101. tárgyat (214 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 96 tintát. Beraksz a bank széfjébe 2 manifeszt.nyúlványt. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 671.]

ve 101 500 megveszed a 101. tárgyat 500
Vásároltál 500 tintát. 1000 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 671.]

bb 101 500 beraksz a bankba a 101. tárgyat (500 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 500 tintát. [0 pontot használtál fel, van még 671.]

ve 101 500 megveszed a 101. tárgyat 500
Vásároltál 500 tintát. 1000 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 671.]

bb 101 500 beraksz a bankba a 101. tárgyat (500 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 500 tintát. [0 pontot használtál fel, van még 671.]

ve 101 500 megveszed a 101. tárgyat 500
Vásároltál 500 tintát. 1000 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 671.]

bb 101 500 beraksz a bankba a 101. tárgyat (500 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 500 tintát. [0 pontot használtál fel, van még 671.]

ve 101 500 megveszed a 101. tárgyat 500
Vásároltál 500 tintát. 1000 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 671.]

m 1 6 5 mozogsz északkeletre, nyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[107,98] Síkság, továbbra is csak síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy varkaudar bajnok közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. Iszonyatos rettegés lesz rajtad úrrá. Hirtelen felülkerekedik benned az életösztön. Te itt életveszélyben vagy. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől.

Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Hamar megtalálod a főteret, és megállsz a közepén. Hamarosan a falu megtelik élettel, és morcos varkaudarok gyűrűjében találod magad. Egy élőholt mirg intéz feléd kihívást.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod az élőholt mirg tollas testét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg fejét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Kőkéssel végigvagdosod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy bronzhegyű lándzsa, 4 sallank nyíl, egy mérg. ubuk tüske, egy kígyóbőr kesztyű és egy nyu-shuriken. Egy varkaudar kölyök jön feléd.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 38 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csatabárddal alaposan megvágod a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Kőkéssel megcsapod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! Véres nyál csordul ki a varkaudar kölyök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. A harc elkerülhetetlen. Egy varkaudar jön feléd.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a varkaudar jobb vállát. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy szutykos remák jön feléd.

A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a szutykos remák testét. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csatabárdot a másikra rontasz. Csatabárddal párszor kilyukasztod a szutykos remák testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Kőkéssel néhányszor megcsapod a szutykos remák testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-7 pszi pont.) (-2 TU.) Csatabárddal megvágod a szutykos remák testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Kőkéssel kicsit megvágod a szutykos remák testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Csápjaival a szutykos remák csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-1 pszi pont.) (-1 TU.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 remák szivet. 1214 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Sok rozsdás és használhatatlan vacakot eldobsz, miközben kiszűröd az értékesebbeket. Nézzük, melyek az utóbbiak: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vashegyű lándzsa, 2 tolmokov-koktél, egy rákpajzs, egy fekete bőrcsizma, egy sallank nyíl és egy varkaudar pálinka. Sajnos a többi holmi mind értéktelen szemét. Majd később visszalátogatsz még ide, móresre tanítani a vadakat!
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Eszel valamit. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [106,98] Síkság, továbbra is csak síkság. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Felismered a közeledőt. Csak egy varkaudar kósza. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a varkaudar kósza testét. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre rontasz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar kósza jobb lábát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Kőkéssel súrolod a varkaudar kósza jobb oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) A varkaudar kósza fegyverével megkarcolja a jobb kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy rovarfelhő varázslatot. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 30, gyógyulás: 2, összesen: -28 ÉP}

Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [105,99] Szűnni nem akar a zöld síkság. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Elhasznált varkaudar cuccokra bukkansz: egy több helyen lyukas páncélra, egy belül szutykos csizmára és három szétharapott csuklópántra bukkansz. Hát sem használni, sem eladni nem tudnád őket, úgyhogy inkább itt hagyod a táj díszeként. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Hoppsz, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy varkaudar behemót közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. 38 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót izmos testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 114 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Kőkéssel súrolod a varkaudar behemót testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a varkaudar behemót megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A varkaudar behemót összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [81 pontot használtál fel, van még 590.]

fkt 22 200 felt. készítesz a 22. tárgyat (200 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 590.]

v 96 73 60 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(105,99) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), varkaudar behemót (#189)
(106,98) oltár, varkaudar kósza (#347)
(107,98) varkaudar bajnok (#190), 46. jellempróba, Dornodon oltár, élőholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685), varkaudar (#64), szutykos remák (#191), varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), szent tölgyfa (#393)

[73,60] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 9750 TVP épült bele.) Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Felismered a közeledőt. Csak egy útonálló. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 bumeráng. Alaposan megsorozod az útonálló jobb karját. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Összeakadsz egy ezüsthajú, szürke szemű alakváltó férfival. Bőre teljesen fehér! Leah hűséges követője. Egy fekete bőrcsizmát, egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy sóhajtó dorony trófea, egy ork sámán trófea és egy szürke rinocérosz trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy ezüsttőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Összeismerkedtek. Az ő neve Szürke Camone. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Hopp, átugrik egy főnixtoll!
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 580.]

fa 101 1839 100 feladod a 101. tárgyat az 1839. kalandozónak (100 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Thak Grober részére szánod. Átadsz 100 tintát. Ennek elküldése 134 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 577.]

fa 101 1247 100 feladod a 101. tárgyat az 1247. kalandozónak (100 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Qpica részére szánod. Átadsz 100 tintát. Ennek elküldése 134 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 574.]

m 3 5 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[105,99] Továbbra is síkságon vagy. Egy haldokló varkaudar hírnökre bukkansz. Lehajolsz hozzá, és agresszív, de tehetetlen tekintetétől kísérve átvizsgálod holmiját. Valószínűleg mások már kirabolták, de vajon miért hagyták életben? Az övére tűzött rozsdás késsel végzel a gonosszal. (Tapasztalatot nem szereztél ezzel a kegyes gyilkossággal.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy varkaudar mágus. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 7 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar mágus fejét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel megütöd a varkaudar mágus fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkéssel megvágod a varkaudar mágus testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar mágus csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 207 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+95 életerő). [-15 varázspont.] Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [104,100] Félig kiégett területen vagy. Fekete, élettelen foltok tűnnek fel a zöld növényzetben. Csak nem akarsz visszatérni a halott pusztaságba? Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Feltöltöd a vizestömlőt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Mozgást észlelsz oldalról. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar íjász lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar íjász bal karját. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 15 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre ugrasz. Csatabárddal kegyetlenül összevagdalod a varkaudar íjász testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Kőkéssel épp hogy megvágod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) A varkaudar íjász összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 nyílvessző. 1470 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 67, gyógyulás: 11, összesen: -56 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Friss mutáns nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [103,101] Félig kiégett területen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. A szélbe szagolva megérzed, hogy valami a Te irányodba jön. Csak egy varkaudar kósza. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 14 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kósza bal oldalát. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Meglengetve a csatabárdot ellenfeledre támadsz. Csatabárddal párszor kilyukasztod a varkaudar kósza bal lábát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Kőkéssel kicsit megvágod a varkaudar kósza bal oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar kósza nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 14 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A varkaudar kósza még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 42, gyógyulás: 3, összesen: -39 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-15 varázspont.] Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy vörös, hosszú hajú, piros szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Fekete a bőre. Tharr tanítványa. Egy Eldaran karkötőjét, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját és egy vassisakot visel. Ruházatát egy élőholt quwarg trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy varkaudar bajnok trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasállata egy spagulár! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Ruby Ruffian. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[46 pontot használtál fel, van még 528.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[102,101] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. Megakad a szemed a földön egy rozsdás varkaudar páncélon. Annyira nincs jó állapotban, hogy tétovázás nélkül otthagyod, és nem pakolod be tárgyaid közé. Oldalt pillantva, meglátsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan az öldöklésre, a varkaudarok sátrai közé rontasz. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy élőholt mirg jön feléd.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod az élőholt mirg bal lábát. (4 támadással 23 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt mirg testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkéssel megcsapod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. Egy varkaudar kölyök intéz feléd kihívást.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök rózsaszín bőrét. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a varkaudar kölyök testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkéssel felnyitod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Nincs cécó, itt harc lesz. Egy varkaudar kölyök támad rád.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot a másikra rontasz. Csatabárddal kilukasztod a varkaudar kölyök fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Kőkéssel végigvágod a varkaudar kölyök bal középső lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar behemót támad rád.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a varkaudar behemót bal lábát. (4 támadással 16 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Kőkéssel kissé megkarcolod a varkaudar behemót bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}

Néma csend borul a tájra, egyedül maradtál. Végigjárod a sátrakat, hátha találsz valami használhatót. Néhány holmit felpakolsz. Szerzeményed: A következő kincseket találtad: egy láncing, egy ubuk dobónyíl, 6 ubuk tüske, egy bronzsisak, egy szöges páncél, egy rézpáncél és egy kígyóbőr kesztyű. Búcsút intesz a varkaudar falunak, ideje továbbindulni.
Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran híveié. Látsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy varkaudar bajnok nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 20 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar bajnok bal oldalát. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (7 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a csatabárdot ellenfeledre rohansz. Csatabárddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar bajnok sima, kék bőrét. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Kőkéssel megvagdalod a varkaudar bajnok jobb lábát. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok gyenge döfése nem tudott megsebezni. A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 40, gyógyulás: 1, összesen: -39 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Friss mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre, friss gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összeakadsz egy szőke, copfos hajú, kék szemű ember férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy trófea nyakláncot és egy vassisakot visel. Rangja: inkvizítori szolga. Ruházatát egy varkaudar bajnok trófea, egy varkaudar behemót trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy goldugar a hátasa. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Otthagyod a másik kalandozót.
Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [101,101] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy alaposan kitaposott csapást fedezel fel nem messze. Nem kell sok ész ahhoz, hogy kitaláld: az izmos talpnyomok varkaudaroktól származnak. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " High Density Szent Mákrózsa Bokra " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mákrózsa bokrot. Felfedeztél egy oltárt. Leah hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Fortuna szentélyét. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Jo-Lee a Mágus előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Aki ki meri irtani a Szent Mákrózsa Bokrot, felkerül a halállistára és Leah előtt felel a bűnéért! " Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy élőholt mirg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg jobb szárnyát. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt mirg farkát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkéssel súrolod az élőholt mirg bal szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Halállista a Szent Mákrózsa Bokorhoz: Sonka Nery, ... " Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [100,102] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy megsebzett ongóliant. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az ongóliant testét. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (22 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a csatabárdot a másikra ugrasz. Csatabárddal kicsit megvagdalod az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Kőkéssel néhányszor meglegyinted az ongóliant jobb lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +11 ÉP.) Csatabárddal mély sebeket nyitva megvagdosod az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Kőkéssel néhányszor megkarcolod az ongóliant hatalmas bokáját. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +13 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 140, gyógyulás: 24, összesen: -116 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+78 életerő). [-15 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerő). [-15 varázspont.] Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Raia rúnaköve. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Jo-Lee a Mágus vigyorog kajánul. Észreveszel egy barátság szent tüzét. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kaffogó hebrencs. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a kaffogó hebrencs testét. (4 támadással 14 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Csatabárddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Kőkéssel kicsit megvágod a kaffogó hebrencs nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csatabárdot, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összefutsz egy fekete, göndör hajú, csillogó szemű mutáns férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot és egy vérvörös köpenyt visel. Fegyverzetét egy Poomr Ko trófea, egy ongóliant trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasállata egy spagulár! Mentális auráját felismered, semleges, mint a Tiéd. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Caius Brutus. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Megszólal: - Tiszteletem mester. - Büszkén húzod ki magad. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Találkozol egy barna, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Raia eljövendő papja. Egy bíbor erőövet, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy varkaudar behemót trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy ryuku futárbérenc trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Tisztán érzed auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Összeismerkedtek. Az ő neve Loreen Hunter. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+6 életpont.) Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Találkozol Fogalmazásgátlóval. Sheran személyes testőrként szolgáló avatárja. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy sárga erőövet, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zangrozi csizmát visel. Ruházatát egy jégzabáló trófea, egy quwarg anyakirálynő trófea és egy animált hókutya trófea színesíti. A K.T.-tek tagja. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Hátasállata egy spagulár! Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Összeakadsz Daisyvel. Egy Eldaran karkötőjét, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy Poomr Ko trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Egy vidáman csipogó vörösbegy kíséri. Érzékeled auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Kedvesen, de sután meghajolsz, dicséred a szemét, a haját, az illatát. Aztán büszkén kihúzva magad, átnyújtasz egy mákrózsa virágot. Egy halvány mosolyt ereszt meg feléd a leány, de aztán határozott nemet int.
Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [97 pontot használtál fel, van még 431.]

szk 159 keresed a 159. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ongóliantot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 431.]

* 1. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 430.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 430.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 183 TVP-t kell elköltened.] Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 390.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 143 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 350.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Itt az ideje egy kis izomfejlesztésnek - fekvőtámaszokat kezdesz nyomni. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az erőd komolyan megnőjön. [Még 103 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 310.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 63 TVP-t kell elköltened.] Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 270.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Góga-migóg, a nagy aerob-IX mágus gyakorlataid hajtod végre. Hajolgatások, guggolások, miegymás. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 23 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 230.]

tf 1 30 fejleszted az 1. tulajdonságodat 30 pontért
Helybenfutás, guggolások, és egyéb tornagyakorlatok segítenek hozzá bicepszeid fejlesztéséhez. A gyakorlásnak megvan az eredménye! (+1 erő.) [30 pontot használtál fel, van még 200.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 29, 18.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Figyelem: 1 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 442 pontot. A következő körben tehát 642 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÉRVÖRÖS RÓZSA (1622. TÁRGY)
Egy szál rózsát tartasz a kezedben, aminek bársonyos szirmai a vér sötétjében játszanak. Hosszan nézegeted, forgatod, beszívod bódító illatát, s csak miután visszahelyezed hátizsákodba, veszed észre, hogy ismét megszúrtad magad a töviseivel. Tűnődve lenyalod ujjadról a vért, s csodálkozva észleled, mennyire édes, hosszan megmaradó íz terül el a szádban...

KARAKTERLAP

Ezüsthajú Bali, egy copfos ezüsthajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran bíborosa vagy. Papi hited: 170. A Sheran Múmiák (#9137) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 301. fordulód.

Erő: 41 Szint: 22 Merészség: 8/1 Magasság: 119 cm
IQ: 27 (30) Támadás: 21 Agresszió: 3 Testsúly: 68 kg
Ügyesség: 52 (54) Védekezés: 51 Menekülés: 30 % Életkor: 66/66 év
Egészség: 20 Életpont: 447/404 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (28) Varázspont: 603/416 Pénz: 8767 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 14/-3 Pszi pont: 7/-1
Eddig összesen 1741 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9961 TP-t kaptál. Jelenleg 896578 TP-d van. A következő szinthez még 103422 TP szükséges. Trófeáid: ekharion, ongóliant, varkaudar íjász. A 285. fordulódban 5084 arany került a bankszámládra. 5490 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 11/92 (+20%) szúrófegyverek: 7/80 vágófegyverek: 26/41 (+9%)
ütőfegyverek: 22/85 (+5%) lőfegyverek: 23/82 (+8%) dobófegyverek: *20/102

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << csontpálca (#329) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -10.); tüske (#22) (11 -15.); vashegyű nyíl (#176) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 37/0 2. nyomkövetés: 94/11 (+36%) 3. lopás: 1/15
4. mászás: 7/36 5. csapdakészítés: 19/7 (+5%) 6. csapdaészlelés: 3/65
7. gyógyítás: 43/27 8. titkosírás: 4/72 9. felderítés: 20/93 (+44%)
10. szörnyidomítás: 9/69 11. teológia: 35/10 (+9%) 12. taumaturgia: 53/84 (+9%)
13. szerencsejáték: 2/30 14. versengés: 7/55 15. szörnyismeret: 23/34
16. pszi: 1/60 17. zárnyitás: 5/94 18. vadászat: 14/53
19. bányászat: 32/24

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
udvarolsz a 4938. karakternek
kutatsz max. 150 TVP-ért
készítesz tolmokov-koktélt (#351) (max. 10 darabot, csak egyszer), szeksztánst (#32) (max. 3 darabot ), tüskét (#22) (max. 200 darabot, csak egyszer), hűségérmét (#1141) (max. 2 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 99 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 150 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
fémbontó szójer (#150)
Barátságosság (aktív: 5, max: 12)
törpe (#3), trikornis (#104), kardfogú fülemüle (#146), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +4 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
99. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 22, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
szárazság (#48) >> pszi elementál (#221) szárazság (#48) >> massza (#217)
szárazság (#48) >> quwarg szabotőr (#301) szárazság (#48) >> élőholt quwarg (#202)
szárazság (#48) >> quwarg harcos (#201) szárazság (#48) >> varkaudar behemót (#189)
szárazság (#48) >> jégtroll (#164) villámcsapás (#50) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> ongóliant (#159)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 22, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> ongóliant (#159) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
védelem tűz ellen (#38) >> quwarg királynő (#153) varázsvédelem (#34) >> jégtroll (#164)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120) tompítás (#40) >> quwarg szabotőr (#301)
varázsvédelem (#34) >> élőholt quwarg (#202) varázsvédelem (#34) >> 56. szintű lényekre
varázsvédelem (#34) >> massza (#217) varázsvédelem (#34) >> 66. szintű lényekre
varázsvédelem (#34) >> szeppent rákfatty (#186) varázsvédelem (#34) >> sötét gnóm (#132)
varázsvédelem (#34) >> mosolygó rettenet (#97)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Harcunk a bolygót pusztulásra ítélő Dornodon hívei ellen állandó. Semmisíts meg oltáromnál egy denevér szimbólumot!
3.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 15 felderítő, 2 szabotőr, 2 királynő.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4116 arany (#50) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 főnixtoll (#563)
4 gyöngymangó (#135) 2 kaja (#2) 1 kis vaspajzs (#159)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 7 mérg. ubuk tüske (#137) 1 nyu-shuriken (#157)
1 orgyilkos tőr (#225) 25 tüske (#22) 1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 álompor (#396) 6 borkonyó bibe (#312) 1 bronzhegyű lándzsa (#87)
1 bronzsisak (#88) 1 hebrencs állkapocs (#130) 2 kígyóbőr kesztyű (#49)
1 láncing (#222) 6 madártoll (#112) 6 mákrózsa virág (#56)
1 mocsári penke (#148) 1 nyílvessző (#108) 1 rákpajzs (#98)
1 remák szív (#264) 5 sallank nyíl (#129) 4 szárnyas hernyó (#69)
1 szöges páncél (#65) 204 tinta (#101) 2 tolmokov-koktél (#351)
2 ubuk dobónyíl (#138) 6 ubuk tüske (#131) 1 varkaudar csont (#1113)
3 varkaudar látógömb (#1107) 1 varkaudar pálinka (#1137) 1 vashegyű lándzsa (#182)
1 vérvörös rózsa (#1622)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(100,102) ongóliantok (#159), Raia rúnaköve, oltár, szent tölgyfa (#393), 42. jellempróba, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), kaffogó hebrencs (#88), Caius Brutus (2301. kalandozó), Loreen Hunter (2717. kalandozó), Fogalmazásgátló (3142. kalandozó), Daisy (4938. kalandozó)
(101,101) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), Leah oltár, Fortuna szentélye (#645), művészi porolit (#720), élőholt mirg (#135)
(102,101) élőholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685), varkaudar behemót (#189), varkaudar falu (#1109), Sheran oltár, Chara-din rúnaköve, tündöklő szobor (#1587), varkaudar bajnok (#190), egy ember férfi
(103,101) oltár, Chara-din monolitja (#534), varkaudar kósza (#347), Ruby Ruffian (2930. kalandozó)
(104,100) tavacska, Chara-din rúnaköve, oltár, varkaudar íjász (#687)
(105,99) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), varkaudar behemót (#189), varkaudar mágus (#128)

Üzenet küldése a karakternek