29. forduló, 31. forduló, Morag összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 18. 9h:24'
EZ A 34. JÁTÉKHETED, 30. FORDULÓD
35. játékheted kezdete: júl. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3295
SZÁMLA : XXXX

MORAG KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [52,-20] koordinátán.
Zúgás, tompa dübörgés kél füledben - eljött a dagály ideje. A vér tengere kiemelkedik medréből, erővel töltve fel az üres kelyheket. Magadhoz térsz álomtalan álmodból, és utadra indulsz. Tudod, ha harcot hoz is az éj, végén mindig megtelik a kehely (a tested) a tenger erejével. Aztán mielőtt eljő a hajnal, s az apállyal visszahúzódik magába, összegyűjti a kelyhek gyümölcsét; téged pedig újra magával ragad a halálos álom...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+21 életerő.)

kf 11 2 kézbeveszed/felveszed a 11. tárgyat a bal kezedbe
Mostantól a csontkést fogod balkezes fegyverként használni. [0 pontot használtál fel, van még 207.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[51,-21] A terep változik, dombok közt vagy. Látsz egy hóhérbimbót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívői építették. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy mélységi grittang nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Csontkéssel eltalálod a mélységi grittang testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csontszuronnyal tökéletesen perforálod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a mélységi grittang testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ha így folytatod a kosztolást, hamarosan az éhhalál küszöbén leszel. (-2 életerő.) [10 pontot használtál fel, van még 197.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! (ld. enc.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [8 pontot használtál fel, van még 189.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[50,-22] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy királygyík. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Alaposan megsorozod a királygyík testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Csontszuronnyal teljesen átszúrod a királygyík bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a királygyík pikkelyes testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A királygyík nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! Véres nyál csordul ki a királygyík száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 19 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északról folyik délre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Az éhségtől egyre gyengébb vagy. (-2 életerő.)
Összefutsz egy szőke, rövid hajú, kék szemű, körszakállas ember férfival. Egy igazgy. fülbevalót, egy örökkéval. rubinját, egy réz papi karkötőt és egy rőtmanó kacagányt visel. Felszerelését egy rájanyék trófea és egy zombi trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy rákpajzsot tart. Lőfegyvere egy parittya. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges, mint Neked. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Lord Elydar Arsys. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 tüskét. [15 pontot használtál fel, van még 174.]

e 30 élelemszerzés 30 pontért
Egy mayuto-bokrot találsz. Sajna, a különösen tápláló gyümölcs csak néhány érett példánnyal képviselteti magát. (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Megtömöd magad kajával. (-3 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 144.]

m 7 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre
[49,-23] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy móricserjét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy hegyes fülű, zöld bőrű apró fickót pillantasz meg, két nagy kő közé szorítva. - Segíts, kérlek! - rimánkodik. - gaz Baar-orkok raktak ide, és hamarosan visszajönnek értem, hogy megegyenek! - Ahhoz, hogy a köveket félretold, és a lényt kiszabadítsd, 14 TVP-t kell elköltened (17. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál.


(Továbbmész...) [50,-24] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mély kutat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Gyorsan rájössz, hogy nem voltál elég gyors. A szörny észrevett. Egy quwarg királynő közeledik feléd! (ld. enc.) Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Sajna nem sikerült valami profi módon elbújnod. A szörny észrevett. Egy vadász quwarg közeledik feléd! (ld. enc.) Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült.

[20 pontot használtál fel, van még 124.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. A kút mélyén félhomály honol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 ormánygőte csontot. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 110.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[49,-25] Síkság, továbbra is csak síkság.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy nagy, kőszerű lényt pillantasz meg. Közelebbről megismered, egy sziklozug. Ezek ártalmatlan lények, követ esznek, és port választanak ki. Ez a sziklozug láthatóan megsérült, mozdulni sem tud. Itt fog éhen pusztulni, ha csak valaki nem ad neki enni - ekkor viszont a törött lába gyorsan visszaregenerálódik, és nem lesz már annyira magára hagyatva! Ehhez 3 szögletes kőre van szükség. A segítség 0 TVP-be kerül (13. jellempróba). Egyre éhesebb vagy.

(Továbbmész...) [48,-26] Szűnni nem akar a zöld síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kaffogó hebrencs. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal megdöfködöd a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. Csontszuronnyal jól megszurkálod a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csontkéssel megbököd a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Hamarosan valami ennivalót kellene találnod.

(Továbbmész...) [47,-27] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő trollfa nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal többször eltalálod a trollfa ágas-bogas fejét. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a trollfa vastag törzsét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A trollfa egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Csontszuronnyal megdöfködöd a trollfa ágas-bogas fejét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) A trollfa feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Hamarosan valami ennivalót kellene találnod. [30 pontot használtál fel, van még 80.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[46,-28] Tovább barangolsz a fák között. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy trollfa került az utadba. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megmarkolva a csontszuronyt ellenfeledre rontasz. Csontszuronnyal többször eltalálod a trollfa testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel kicsit megsebzed a trollfa jobb karját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A trollfa feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Csontszuronnyal jól megszurkálod a trollfa testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a trollfa ágas-bogas fejét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A trollfa csapása csak a levegőt találja. Ellenfeled regenerálódik! Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Egy szőrös pók nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Marokra fogva a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szőrös pók testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csontkéssel megkarcolod a szőrös pók puha testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szőrös pók testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontkéssel meghorzsolod a szőrös pók testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szőrös pók megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (ld. enc.) 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Jó lenne valami kaját keresni. [10 pontot használtál fel, van még 70.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. A munka meghozza gyümölcsét. (+1 ügyesség.) Gyomrod már összeszűkült a sok éhezéstől. (-3 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. A szervezetedet méreg pusztítja (-5 életerő.) A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 178 pontot. A következő körben tehát 208 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉLYSÉGI GRITTANG (103. SZÖRNY)
A dombok mélyén az ősi mesék szerint több méteres, lomhán mozgó, szőrös testű férgek élnek. Nagyon ritkán esznek csak, de akkor kiadósan. Elrejtőznek ilyenkor egy gyakran használt ösvény alatt, és amikor elhalad valaki felettük, akkor hirtelen kitörnek, óriásira tátva hatalmas pofájukat, és egybe lenyelik az áldozatot. Alkoholos tartalmú nyálukkal képesek tartósítani is az áldozatot, későbbi, szűkösebb időkre. Ezért az alkimisták vadásszák is őket: a speciális eljárással kinyert nyálat spiritusznak hívják. Ha biztosan el akarod kerülni őket, két dolog tehetsz: 1.) szárnyakat növesztesz, 2.) nem jársz dombság felé. A mélységi grittang ellen egyformán jó mindenfajta fegyver.

VASÉRC (152. TÁRGY)
A valamirevaló bányászat szakértelemmel rendelkezők előbb-utóbb rábukkanhatnak a fegyver- és páncélkészítéshez legalapvetőbb nyersanyagra, a vasércre. A vasérc megolvasztásához és megmunkálásához nem elegendő egy primitív olvasztókemence - szükséges, hogy egy vaskohót építs. A vaskohó építéséhez ötletet kaphatsz, ha az olvasztókemence alapötletét (szögletes kő) és a vasércet összekapcsolod...

QUWARG KIRÁLYNŐ (153. SZÖRNY)
Nyilvánvaló volt, hogy a hangyaszerű társadalomban élő quwargoknak van királynője, de azt álmodban sem gondoltad volna, hogy ekkora. A királynővel csak akkor találkozhatsz, amikor új fészket keres, de akkor aztán jaj neked. A feldühödött quwarg királynő minden és mindenki ellen védelmezi a körülötte vonuló csekély dolgozórajt, ami az eljövendő bolyt hivatott számára felhúzni. A quwarg királynő harapása erősen mérgező. Kitinpáncéljának bezúzására leginkább az ütőfegyver alkalmas.

VADÁSZ QUWARG (241. SZÖRNY)
Ennek a lénynek természetesen az egyre szaporodó bolyok ellátása a feladata. Ezért csak élelemben bővelkedő területen fordul elő. Viszonylag kis méretét és erejét bénító hatású mérgével ellensúlyozza, amelyet az áldozat lelassítására használ. Ha bolyon kívül találkozol vele, mindig található nála kaja, amelyet a legutóbbi vadászatán gyűjtött össze. Kitinpáncélja ellen természetesen az ütőfegyver a legalkalmasabb.

TROLLFA (80. SZÖRNY)
Belépni egy sűrű erdőbe már eleve azt jelenti, hogy készülj fel a legrosszabbra. Aztán amikor egy vastag, erős fa megmozdul melletted, már késő az utolsó imát elrebegni: alighanem egy trollfa döntött úgy, hogy véget vet az életednek. Ezek az akár száz évig is elélő, háromméteres monstrumok csak kisöccsei a gyilkos enteknek, de félelmetes regenerálódó képességük így is kemény próba elé állítja azt a kalandozót, aki a valós világot preferálja az árnyékvilág könnyed semmittevéséhez képest. A trollfák ellen ütőfegyvert alkalmazni esztelenség, és a szúrófegyvereknek sem sok esélye van. Mivel a sűrű erdőben nem használhatsz lő- és dobófegyvert, nem sok választási lehetőséged marad... Szerencsére, a trollfák nem tudnak gyorsan mozogni - ha a dolgok rosszra fordulnak, még mindig marad a futás! A trollfa fegyverként egy kicsavart fatörzset használ.

SZŐRÖS PÓK (100. SZÖRNY)
A sűrű erdők mélyén lapulnak a hatalmas testű ocsmány szőrös pókok. Nagy, ragadós, vastag szálú hálókat szőnek a fák közé. Ha a göcsörtös, ősi fák között barangoló kalandozó beleragad egy ilyenbe, valószínűleg lemondhat az életéről - a szőrös pók tehetetlenül vergődő ellenfelébe élvezettel pumpálja a zöldes, maró mérget. Előfordulhat az is, hogy egy labirintus mélyén találkozol szőrös pókkal. Puha, ruganyos testét legkönnyebben vágó és szúrófegyverrel pukkanthatod ki.

UGH MÉREG (166. TÁRGY)
Az ugh méreg jóval erősebb a gyenge méregnél, kiválasztása is rettentően nagy elővigyázatossággal, egy uzbány csőr felhasználásával kell, hogy történjen. Egy kavadu lebenyt vagy más tartót szinte azonnal szétmarna, amikor egy mérges csípésű lény fogáról vagy fullánkjáról lecseppen, de ebben a tartóban biztonságosan tárolhatod. Az ugh méreggel csak nagyon kevés fegyvert lehet bekenni, mert a legtöbb anyagot azonnal tönkreteszi. Hogy melyik az a fegyver alapanyag, amely ellenálló az ugh méreggel szemben, arra neked kell rájönnöd. Az ugh méreg hatása azonnali.

KARAKTERLAP

Morag, egy barna, hosszú hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. Tharr követője vagy. Ez a 30. fordulód.

Erő: 20 (22) Szint: 8 Merészség: 4/4 Magasság: 121 cm
IQ: 10 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 52 kg
Ügyesség: 9 Védekezés: 15 Menekülés: 30 % Életkor: 56/56 év
Egészség: 18 Életpont: 130/65 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 13 Varázspont: 0/0 Pénz: 51 arany Kép. pont: 5
Eddig összesen 121 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 437 TP-t kaptál. Jelenleg 5626 TP-d van. A következő szinthez még 1374 TP szükséges. Trófeáid: púpos burástya, kaffogó hebrencs. A 17. fordulódban 20 arany került a bankszámládra. 21 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 10 ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 9

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 2
4. gyógyítás: 15 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 1
7. vadászat: 3 (+1) 8. bányászat: 4 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 10 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 12 darabot )
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
kaszabolósáska (#83) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
vízionár (#66), acéldarázs (#140)

Összsúly: 42.71 kg Megterheltség: 79%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 101 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Nagyon éhes vagy! A következő körben adj ki legalább két E 40 parancsot!

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 királygyík bőr (#44) 1 ormánygőte csont (#21) 1 tüske (#22)
3 ugh méreg (#166) 1 vasérc (#152) 1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(46,-28) trollfa (#80), szőrös pók (#100)
(47,-27) trollfa (#80)
(48,-26) kaffogó hebrencs (#88), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), egy ismeretlen isten rúnaköve
(49,-25) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), gumifa (#38), Dornodon oltár, 13. jellempróba
(49,-23) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Dornodon oltár, 17. jellempróba
(50,-24) mély kút (#93), Tharr oltár, quwarg királynő (#153), vadász quwarg (#241)
(50,-22) királygyíkok (#26), patak, 23. jellempróba, oltár, Lord Elydar Arsys (1141. kalandozó)
(51,-21) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), Raia oltár, 38. jellempróba, mélységi grittang (#103)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Morag 30. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) sakál (#28) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) sünmedve (#33)
gorombilla (#38) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) csontváz (#48)
zombi (#49) bakkura (#52) százfogú (#53) bo-skorpió (#54) rőtmanó (#55)
félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59) hegyi rák (#61)
umor-pióca (#63) varkaudar (#64) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) evaporőr (#69)
garokk (#73) tintacsiga (#74) gitonga (#76) trollfa (#80) tazunkaróka (#81)
spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86)
kaffogó hebrencs (#88) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) mérges nyukmár (#95)
szintszívó (#96) piromenyét (#99) szőrös pók (#100) sullár (#101) mélységi grittang (#103)
sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113) mutáns pók (#117) manifesztátor (#124) útonálló (#130)
orgyilkos (#131) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140) szőrlajhár (#141) quwarg királynő (#153)
vadász quwarg (#241) nektoraf (#355) dűnekukac (#357) yeti poronty (#638) csontlepke (#746)
csodabogár (#755)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) kőhegyű lándzsa (#7) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) csontkés (#11)
csontszurony (#12) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14) vadász tatu bőr (#15) bordacsont (#16)
szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19) fúvócső (#20) ormánygőte csont (#21)
tüske (#22) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25) víz (#27) ököl (#28)
smirglilevél (#29) varányszem (#30) smirglibokor (#31) lapockacsont (#33) ásó (#34)
tűzbokor (#35) fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) kis vaskulcs (#40)
grákóbőr (#41) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45) surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48)
kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50) bőrpáncél (#51) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56)
bőrsisak (#57) tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64) szöges páncél (#65) szöges bőrpajzs (#66)
kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) rézdarab (#70) rézsisak (#72)
rát-fa (#77) mászókarom (#78) olvasztókemence (#86) bronzsisak (#88) manilla-fa (#91)
kötél (#92) mély kút (#93) magszim bél (#103) evaporőr háj (#105) madártoll (#112)
xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116) púderszikla (#118)
púderkő (#119) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) sallank karom (#128) hebrencs állkapocs (#130)
hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136)
két kard szimbólum (#144) oltár (#146) mocsári penke (#148) vasérc (#152) vaskohó (#155)
világítótorony (#156) ugh méreg (#166) uzbány csőr (#169) orgyilkos tőr (#225) lajhár csont (#236)
fekete bőrcsizma (#247) elit csatavért (#295) phua-kúp (#372) sörsátor (#486) lápi hajlék (#670)
nyomkereső talizmán (#671) művészi porolit (#720) varkaudar csont (#1113) malom (#1204)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EA   mit       darab                  -  eladás boltban
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
JLK  kód                              5  jelszó kimondása
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
VE   mit       darab                  -  vásárlás boltban
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra

Üzenet küldése a karakternek