29. forduló, 31. forduló, Fekete Mamba összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 21. 12h:03'
EZ A 67. JÁTÉKHETED, 30. FORDULÓD
68. játékheted kezdete: szept. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2184
SZÁMLA : XXXX

UNGABUNGA KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [49,1] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 8. pontnál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+16 életerő.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

f 33 kísérletezel a 33. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Lázasan töröd a fejed... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy ásót. (ld. enc.) 24 tapasztalati pontot kaptál. [12 pontot használtál fel, van még 155.]

kf 64 1 kézbeveszed/felveszed a 64. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a szöges bunkót, majd a jobb kezedbe veszed a csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 155.]

lm 6 6 6 mozogsz 6 6 6
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy kemény tölgyből készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis vaskulcs nyitja az ajtót. Egy igen szokványos dándzsön-szoba képe tárul a szemed elé: a fal mellett üres fegyverállvány, a padlón karmolásnyomok, és persze egy kettétört lábszárcsont. [7. PONT] Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. Nincs bezárva: óvatosan kinyitod. A láda kinyitása közben egy parányi tű szúrt meg. (-1 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 csontkulcs, 5 arany, 2 bakkura bőr (ld. enc.) és 1 aranyló ugarhéj (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy kemény tölgyből készült ajtót pillantasz meg. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. A délnyugati és délkeleti szobákat összekötő folyosón sétálsz tovább. [6. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy Duer-ork lakik itt. (ld. enc.) Fegyvere egy csontszablya. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 mérg. ubuk tüske. Alaposan megsorozod a Duer-ork testét. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Csontszablyával végigmetszed a Duer-ork büdös testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a Duer-ork jobb karját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a Duer-ork vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A Duer-ork szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 42 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Hamarosan egy Duer-orkot pillantasz meg. Fegyvere egy csontszablya. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 2 mérg. ubuk tüske. Több lövedéked átfúrja a Duer-ork testét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Duer-ork száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[10 pontot használtál fel, van még 145.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

flh 1 137 felt. lőfegyver haszn. 1 a 137. tárggyal
Ok, FLH 1 137 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

kf 8 1 kézbeveszed/felveszed a 8. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a csontszablyát, majd a jobb kezedbe veszed a szöges bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 145.]

lm 5 1 mozogsz 5 1
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtót pillantasz meg. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. A sarokszobában, ahová beóvakodsz, rengeteg csont hever! Valaki, vagy valami sok kalandozót kivégezhetett itt. [5. PONT] Hirtelen egy vízionárt veszel észre magad előtt. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vízionár jobb vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a vízionár jobb lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A vízionár leken néhány pofont. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 vízionár szemet. (ld. enc.) 63 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő rézkulcs nyitja a ládát. A csapda ebben a másodpercben sül ki. A robbanás hátrataszít, de a füstön keresztül látod, hogy a láda, tartalmával együtt megsemmisült. (-8 életerő.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Bátran haladsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtó! Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő csontkulcs nyitja az ajtót. Tovább lopakszol. Elérkezel a 4. pontnál levő T-elágazáshoz. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Egy tágasabb terembe érkezel, ahonnét folyosók futnak minden irányba. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Elérsz a mágikus labirintus kijáratához, és felmászol. A kijáratot fedő kőlap magától tárul fel előtted. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[20 pontot használtál fel, van még 125.]

lm 8 1 mozogsz 8 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

flh felt. lőfegyver haszn.
Minden FLH parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[49,2] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy rájanyék került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal kegyetlenül megütöd a rájanyék testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A rájanyék farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A rájanyék néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy szintszívó áll veled szemben.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szintszívó jobb karját. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval eltalálod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a szintszívó fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szintszívó csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. Elhajítod a vacak agglomerátor trófeát, és kiszedsz egy szintszívó trófeát. 305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy sírlidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol.

(Továbbmész...) [50,3] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy gyilkos tetű közeledik. (ld. enc.) Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Megmarkolva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos tetű kitinpáncélját. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a gyilkos tetű fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A gyilkos tetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy zombi száll szembe veled.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi foszladozó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A zombi csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy zombi.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rontasz. {CSTT:} Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a zombi rotható húsát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a zombi nyakát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a zombi megcsapja a fejedet. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A zombi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Találsz nála 2 ragasztót. (Nincs mibe rakni 2 ragasztót.) (ld. enc.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 40 (limit: 1240), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4075.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. [20 pontot használtál fel, van még 105.]

kt 2368 1 elkészíted a 2368. tárgyat (1 darabot)
Legyártottál 1 éjurnát. [10 pontot használtál fel, van még 95.]

kt 19 20 elkészíted a 19. tárgyat (20 darabot)
Begyűjtöttél 20 kerek követ. [20 pontot használtál fel, van még 75.]

flh 4 19 1 felt. lőfegyver haszn. 4 a 19. tárggyal (1 darabot)
Ok, FLH 4 19 1 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 75.]

m 6 5 6 mozogsz nyugatra, délnyugatra, nyugatra
[49,3] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Találsz egy oltárt. Raia híveié. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy csontlepke. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontlepke testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontlepke fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A csontlepke megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A csontlepke még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy szintszívó.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a szintszívó bal vállát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szintszívó fejét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted a szintszívó ködös testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szintszívó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (ld. enc.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy szintszívó.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a szintszívó bal lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szintszívó jobb oldalát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a szintszívó testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szintszívó néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szintszívó bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szintszívó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szintszívó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 sáfrányport. (Nincs mibe rakni 1 sáfrányport.)
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 42 (limit: 1240), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4275.

(Továbbmész...) [48,4] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy lebegő gomba. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a lebegő gomba puha kalapját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal iszonyatosan megcsapod a lebegő gomba húsos törzsét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Mancsával a lebegő gomba végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lebegő gomba összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy autentikus vámpír. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [47,4] Az erdő véget ér. Egyre több a szikla és az emelkedő. Ez hegyvidék! Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A Sötét Elf KT tagokat vár! Feltétel: ELF LÉGY, DE NE JÓ! Tanthalas " Találsz egy olvasztókemencét. Találsz egy világítótornyot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy hegyi rák közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a hegyi rák bal oldalát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a hegyi rák testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a hegyi rák ollóját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a hegyi rák összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A hegyi rák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 rákpáncélt. 101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy szikla mögé rejtőzöl. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal rájössz, hogy egy sírlidérc ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. [30 pontot használtál fel, van még 45.]

m 7 5 mozogsz északnyugatra, délnyugatra
[46,3] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy démontetű lehet. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " "Távoli hegyek, rétek, erdők, vizek így sürgetnek: indulj!" " Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy varkaudar falut. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Authoricus hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Fegyvermesteri gyakorlópálya épül itt a szent seregek számára [összesen 9000 TVP-nyi segítséget várunk.] "

(Továbbmész...) [45,4] Épületek tűnnek fel. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sörsátrat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Az igaz isten, Fairlight követői! Csatlakozzatok az Arany Magisztrátushoz! " Épületeket látsz: egy vegyesbolt (526. épület.), egy városháza (Qvill) (527. épület.) és egy fogadó a Vajúdó Burástyához. (608. épület.).
Összeakadsz Fintorral. Tharr követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy örökkéval. rubinját visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea ékesíti. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Találkozol Melinkával. Elenios híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy szem szimbólumot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea ékesíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tisztán érzed auráját: fehér, jelezve, hogy jó.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Összeakadsz egy szürke, hosszú hajú, sárga szemű mutáns férfival. Pofaszakálla és harcsabajsza van. Bőre színe zöld. Chara-din híve. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy káosz szimbólumot és egy kígyóbőr kesztyűt visel. Felszerelését egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Érzékeled auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz!
Ellenségesen viselkedik, Rád akar támadni! No, akkor majd véded magadat!

Üdvözlésképpen egy káoszcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 43 életpontot vesztettél. Elszántan ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval párszor keményen megütöd a mutáns nyakát. (3 támadással 28 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a mutáns jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Vashegyű lándzsával a mutáns néhányszor teljesen átdöfi a bal oldaladat. (3 támadástól 63 életpontot vesztesz.) Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. {Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 106, gyógyulás: 0, összesen: -106 ÉP}


Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Itt nyugszik Nemo Brave, ki az igazságnak szentelte életét. >N.C. Brave< " [20 pontot használtál fel, van még 25.]

be 527 bemész az 527. épületbe
Közelebb mész az őrhöz. A fickó mereven bámul rád. Aztán megismer, és biccent, hogy bemehetsz. A fegyvereidet természetesen kint kell hagynod. Bent a hivatalnok fogad. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben.
- Gratulálok! - mondja, és átnyújt egy pénzzel teli erszényt. Látom, egész jól megy a dolog. Tudunk egyéb feladatot is adni! [50 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 12 arany.] Innét délkeletre van egy kisebb erdő. A közepén, egy tisztáson van egy fekete vár. Kémeink szerint orkok tanyáznak benne, akik a város elleni portyára készülnek. Jó lenne, ha ezt meg tudnád akadályozni: és persze nem lennénk szűkmarkúak se... A várba való bejutáshoz az északi falhoz kell állni, és a következőt mondani: "Sahrader". Ezt a varázsszó-védelmet bizonyára még a vár régi gazdája helyezte el, a buta orkokból nem néznénk ugyanis ki. Tessék, a térkép.

1 6
3 2
4 7
5 8
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 7. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 6, délre 15 mérföldre található.

Elbúcsúzol, és miután visszakaptad a fegyvereidet, továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 20.]

be 608 bemész a 608. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbűznek, a legutóbbi verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom.
- Miben segíthetek? - kérdezi a fogadós. Látva határozatlanságod, ráébred, hogy most jársz először egy ilyen fogadóban. - Nos, kedves vendég, ez a nemes vendéglátó építmény számos módon kínál pihenést és kikapcsolódást a fáradt utazók számára. Először is, el tudlak látni finom étkekkel és italokkal - magyaráz, miközben egy üres asztalhoz vezet, és leültet. - sülteket, wargpini sört, finom borokat és jóféle varkaudar pálinkát szolgálunk fel. [Az étel, ital rendelése a BE <kocsma> <rendelés> <italmennyiség> paranccsal történik. A rendelés 1, ha sört, 2, ha bort, és 3, ha pálinkát kérsz. Ha valamit harapni is akarsz mellé, adj hozzá a rendelés-számhoz 10-et (pl. sör kajával 11, csak kaja 10). Mindig annyi kaját fogsz kapni, amennyi a jóllakáshoz szükséges. Az <italmennyiség>-nél 1 az alapértelmezés. Ez a sörnél fél litert, a bornál három decit, a pálinkánál fél decit jelent. Mindennek (beleértve 1 kaját is) az ára egységesen 1 arany. A parancs TVP költsége - a szokásos 5 TVP-től eltérően - <italmennyiség> X 5 TVP.] Ezenkívül kiváló szállást kínálunk a megfáradt utazóknak. A padláson, a közös szálláson 5, az egyágyas szobában 10 aranyért szállhatsz meg. A saját szobának zárható ajtaja van, így ott a tolvajoktól nem kell tartanod, de ilyen szempontból a padláson is biztonságban vagy, mert éjszaka ott a leselejtezett acélkolosszusunk szokott őrködni. Ezenfelül a fogadó területén védelmet élvezel a bűvöléssel és pszi-regenerációval szemben is. A kocsma területén azonban nem tűröm csapdák állítását! Ezenfelül az elfogott állatokról az istállóban gondoskodnak, nem hozhatod őket be a fogadó területére. Az ellátásuk szörnyenként 2 aranyba kerül. [Ha meg akarsz szállni, a BE <kocsma> <szállás> parancsot kell kiadnod. Ha a padláson akarsz aludni, <szállás>-nak 20-at, ha külön szobában, 30-at írjál. Ez a speciális BE parancs nem kerül TVP-be. Mindig utolsó parancsként add ki, mert ezután kiadva már a legtöbb parancs nem működik. Ha a fogadóban alszol, a két forduló között jóval több életpontot nyersz vissza, mint egyébként. (A különbség akkor igazán szembetűnő, ha saját szobát veszel ki.) A varázspont és pszi regenerálás ugyanannyi lesz. A szállás ára magában foglalja a vacsorát is, ami egy kupa bor és egy adag kaja. A következő forduló elején automatikusan elhagyod a fogadót. A fogadóban a növénnyé, szörnnyé való átváltozás nem engedélyezett. Ha a BE előtt is adod ki e parancsokat, nem fognak végrehajtódni a táborozás alatt.] [5 pontot használtál fel, van még 15.]

tf 2 10 fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [10 pontot használtál fel, van még 5.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 4.]

be 486 bemész a 486. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól életképes felfedező helyett tapasztalt kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +6 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 2 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 169 pontot. A következő körben tehát 173 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÁSÓ (34. TÁRGY)
Ha gondos munkával, egy smirglilevelet használva, letisztogatod a lapockacsontot, megélesíted az alsó két peremét, és kőkéssel lukat ütsz bele a tetején, kész egy ásó-fej. A felső lukba egy botot kell illeszteni, hogy egy kész szerszámod legyen. Az ásó készítése 24 pontba kerül. Ha gödröt akarsz valahol az új szerzeményeddel ásni, akkor a H 34 parancsot kell kiadnod, 8 pontért. Tipp: Ezzel eleinte leginkább dombos és hegyes vidéken érdemes próbálkozni, hátha találsz valamit.

BAKKURA BŐR (95. TÁRGY)
A bakkura leölésével megnyúzhatod, és elteheted a puha, de alaktartó fekete bőrt későbbi használatra. Persze számíts rá, hogy a bőr nyílt helyen való mutogatásával nem fogod más bakkurák rokonszenvét elnyerni...

ARANYLÓ UGARHÉJ (100. TÁRGY)
A goldugar elpusztítása után leválaszthatod a lény hátáról a finom, kúp alakú, arany színben csillogó ugarhéjat. Sokak szerint a szépségen kívül az ugarhéjnak gyakorlati haszna is van: megköti a tintacsiga tintáját, és megakadályozza, hogy elillanjon. Maximum 10 csepp tinta fér egy ugarhéjba.

DUER-ORK (45. SZÖRNY)
Az alattomos Duer-orkok terrorizálják, uralják az alsóbbrendű Baar-orkokat, de alázatosak, szófogadóak a Tugt-orkokkal szemben. Persze, ha azok hátat fordítanak, nem restek azonnal egy tőrt a lapockáik közé nyomni. Persze nagyon kevés ork fordít hátat a másiknak, és az sem hosszú életű. A Duer-orkok kedvenc szórakozásai emberi és más települések fosztogatása, háziállatok, csecsemők elcsenése. Sötét, fekete aurájuk messziről érezhető. Fegyverként általában csontszablyát használnak.

VÍZIONÁR (66. SZÖRNY)
Ha a bozótos mélyéről hatalmas halszemek guvadnak rád, takard el a szemed! Aki ugyanis sokáig farkasszemet néz egy vízionárral, illúzióképeket lát, fantom-harcba kezd, akár az életét is veszélybe sodorva, nem törődve az áldozatát leső szörnnyel. Ha az illúziók hatottak, már nem tudod merre vagy, honnét érnek a támadások, és a vízionár menthetetlenül elpusztít. Ha leküzdöd az illúziókat, már aránylag könnyen legyőzheted a puha testű, fizikailag gyenge szörnyeteget.

VÍZIONÁR SZEM (102. TÁRGY)
Az illúziókeltő vízionár szemei nagy kincset jelentenek a mágusok számára. Ahhoz ugyanis, hogy valaki egy varázslatot megcsináljon, általában nem árt, ha a varázslathoz hasonló dolgot művelni képes szörny egy darabjával is rendelkezik.

GYILKOS TETŰ (116. SZÖRNY)
A gyilkos tetű bulldog méretű óriásrovar. Az erdőben élő alfaj gorombillákkal és fabontó szójerekkel táplálkozik, a dombságban élő királygyíkokkal. A gyilkos tetű harapása gyakran betegséget okoz. Legyőzéséhez az ütőfegyverekkel való komoly jártasság szükséges.

RAGASZTÓ (83. TÁRGY)
A zöld üveg segítségével fel tudod fogni a Technokolin váladékát úgy, hogy az később is felhasználható, ragadós maradjon. Ez a váladék, amit a továbbiakban csak ragasztónak fogunk nevezni, egy ilyen jó tulajdonsággal bír: levegőn nagyon gyorsan megköt, és ha esetleg két felület közé kentük, VAGYIS RAGASZTOTTUNK VELE, akkor ezt a két felületet senki sem fogja egyhamar szétválasztani. Számos összetettebb tárgy készítéséhez szükséges ragasztó.

BOMLÓ ESSZENCIA (2367. TÁRGY)
A Negatív sík teremtményei pusztulásakor visszamarad az esszenciájuk. Ez azonban gyorsan elbomlik, ezért speciális tartóedényre van szükség a tárolásához. Ha rendelkezel ilyennel, elrakod ezeket a bomló esszenciákat, hátha még tudod használni valamire.

LEBEGŐ GOMBA (39. SZÖRNY)
Ha a talaj fölött lebegve egy nagy, piros kalapú gomba jön feléd, ne rohanj azonnal pszichiáterhez (a környéken nem is találnál). Nem Te őrültél meg, csak az erdők és a kiégett területek egy békés lakójával találkoztál. Sokak szerint nagyon finom a húsa, ezért vadásznak rá. A lebegő gombák azonban nem tinók, akiket csak úgy le lehet vágni: hosszú, erős mancsukkal elég jól meg tudják védeni magukat egy átlagos vadásztól.

KARAKTERLAP

UngaBunga, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű troll férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 30. fordulód.

Erő: 17 Szint: 10 Merészség: 5/5 Magasság: 255 cm
IQ: 10 Támadás: 9 Agresszió: 3 Testsúly: 463 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 1 Menekülés: 35 % Életkor: 17/17 év
Egészség: 20 Életpont: 149/13 Jellem: semleges (-16) Tul. pont: 2
Szerencse: 9 Varázspont: 0/0 Pénz: 31 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 14/5
Eddig összesen 224 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 717 TP-t kaptál. Jelenleg 12 240 TP-d van. A következő szinthez még 4 760 TP szükséges. Trófeáid: karmazsin huhogó, sörényes ubuk, szintszívó.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 1/98 (+14%) ütőfegyverek: 16/68 (+49%) lőfegyverek: 6/35 (+36%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); kerek kő (#19) max. 1 db (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
45,62 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 52

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 65 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6/29 (+33%) 2. nyomkövetés: 4/67 3. mászás: 2/17
4. csapdakészítés: 1/79 (+16%) 5. csapdaészlelés: 1/27 (+12%) 6. gyógyítás: 17/13
7. titkosírás: 1/72 8. felderítés: 1/77 9. zene: 1/14
10. vadászat: 1/61

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak az 1. fajúaknak
készítesz halálvirágot (#2371) (max. 2 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
süvítő rája (#113)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): 7. labirintus (47,67). apró gnómlak (531): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 21, 26, 53.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 42 (limit: 1240), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4275.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1020 TU szükséges.)
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 49.25 kg Megterheltség: 71%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 82 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 éjkő (#2369) 4 mérg. ubuk tüske (#137)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
17 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 2 bakkura bőr (#95)
2 bomló esszencia (#2367) 1 csontkulcs (#74) 2 csontszablya (#64)
1 éjurna (#2368) 1 kaja (#2) 17 kerek kő (#19)
1 rákpáncél (#97) 3 szvó-ektoplazma (#151) 4 víz (#27)
2 vízionár szem (#102)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

44 45 46 47 48 49 50 51
0
1
2
3
4
5
(45,4) vegyesbolt (#526), városháza (Qvill) (#527), fogadó # (#608), szökőkút, sörsátor (#486), varkaudar fellegvár (#1821), Fintor (6108. kalandozó), Melinka (6111. kalandozó), egy mutáns férfi
(46,3) démontetű (#15), Tharr oltár, varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720)
(47,4) olvasztókemence (#86), világítótorony (#156), Tharr oltár, vaskohó (#155), hegyi rák (#61)
(48,4) lebegő gomba (#39)
(49,1) a 21. labirintus bejárata, Duer-ork (#45), vízionár (#66)
(49,2) Tharr oltár, rájanyék (#58), szintszívó (#96)
(49,3) Raia oltár, 22. jellempróba, csontlepke (#746), szintszívó (#96)
(50,3) gyilkos tetű (#116), zombi (#49), Tharr oltár, vaskohó (#155), 29. jellempróba, olvasztókemence (#86)

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


UngaBunga 30. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) goblin (#21) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26)
óriás sáska (#27) surranó kígyó (#30) woor-antilop (#31) sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34)
lebegő gomba (#39) óriás patkány (#42) tigroszlán (#43) Baar-ork (#44) Duer-ork (#45)
Tugt-ork (#46) csontváz (#48) zombi (#49) gyíkember (#51) félelem-járó (#56)
gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59) hegyi rák (#61) kőevő (#62)
varkaudar (#64) vízionár (#66) húsevő magszim (#67) evaporőr (#69) fabontó szójer (#71)
garokk (#73) gitonga (#76) zoloboo (#77) tazunkaróka (#81) spagulár (#82)
kaszabolósáska (#83) bíborgörény (#84) gyilkos sallank (#85) sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91)
púpos burástya (#92) szintszívó (#96) téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szőrös pók (#100)
süvítő rája (#113) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) tetemember (#123) útonálló (#130)
élőholt mirg (#135) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) szőrlajhár (#141) kardfogú fülemüle (#146)
autentikus vámpír (#154) sírlidérc (#172) élőholt mágus (#175) óriás csontváz (#176) karmazsin huhogó (#185)
szeppent rákfatty (#186) massza (#217) láplidérc (#352) csontlepke (#746) pacaszúnyog (#751)
csodabogár (#755)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) szöges bunkó (#8) bunkósbot (#9) kőkalapács (#13) sünmedve tüske (#14)
vadász tatu bőr (#15) bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19)
fúvócső (#20) ormánygőte csont (#21) tüske (#22) kavadu lebeny (#24) kavadu iszák (#25)
gyenge méreg (#26) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29) varányszem (#30)
smirglibokor (#31) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35) fáklya (#36)
drótszőr (#37) gumifa (#38) kis vaskulcs (#40) grákóbőr (#41) királygyík bőr (#44)
surranó kígyó bőr (#47) antilopbőr (#48) kígyóbőr kesztyű (#49) arany (#50) bőrpáncél (#51)
mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) bőrsisak (#57) tigroszlán fog (#63) csontszablya (#64)
kék orchideacserje (#67) kék orchidea (#68) szárnyas hernyó (#69) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75)
bronzkulcs (#76) rát-fa (#77) mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80)
mérleg (#81) ragasztó (#83) olvasztókemence (#86) manilla-fa (#91) kötél (#92)
mély kút (#93) bakkura bőr (#95) rákpáncél (#97) fekete gyöngy (#99) aranyló ugarhéj (#100)
tinta (#101) vízionár szem (#102) magszim bél (#103) evaporőr háj (#105) fabontó (#106)
madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116)
púderszikla (#118) púderkő (#119) rókafarok (#124) mandibulapenge (#125) sallank karom (#128)
ubuk tüske (#131) hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135)
rúnakő (#136) mérg. ubuk tüske (#137) oltár (#146) szvó-ektoplazma (#151) pirkit (#153)
vaskohó (#155) világítótorony (#156) borostyán függő (#162) nekrofun (#173) mínosz-kúp (#178)
grifftojás (#179) vaskulcs (#183) ezüst kulcs (#184) obszidián függő (#195) gyíkfű csomó (#200)
gyíkfű (#201) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) óriás lián (#208) szuperkötél (#209)
sáfránypor (#211) tatu dob (#234) lajhár csont (#236) tüskecsapda (#242) Tharr Keresztje (#287)
huhogó bibe (#332) rézgolyó (#343) phua-kúp (#372) moa gyöngy (#378) szent tölgyfa (#393)
aranypikkely (#415) szent liget (#439) sörsátor (#486) manóodú (#698) sötét kámzsa (#699)
művészi porolit (#720) varkaudar falu (#1109) varkaudar csont (#1113) malom (#1204) légiós hátizsák (#1560)
fülemüle síp (#1576) varkaudar fellegvár (#1821) varkaudar barlang (#2200) bomló esszencia (#2367) éjurna (#2368)
éjkő (#2369) halálbokor (#2370) halálvirág (#2371)

Parancsok

A     tárgy       kalandozó   darab             -  tárgy átadása
ÁL    tárgy1      tárgy2      tárgy3           20  áldozat bemutatása
AMT   kalandozó   MXTU                          -  MXTU átadása
AT    kalandozó   TU                            -  TU átadása
BA    élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  barátságosság
BE    [épület]                                  5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ  kalandozó                                 -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN  kalandozó                                20  belépés engedélyezése
D     tárgy                                     -  tárgy eldobása
D     tárgy       darab       hova              6  tárgy elrejtése
DX    1-20                                      -  D.E.M. beállítása
É     TVP                                    1-40  élelemszerzés
EA    mit         darab                         -  eladás boltban
EF    TU          [képesség]            (10/7)*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK    sorszám     ?           ?                 ?  tudati energia kisütése
ÉP    épület      TVP                         TVP  építkezés
ERKI  [kaland.]                                20  erőszakos kilép(tet)és
EXT                                             -  játékhét visszadátumozási kérelem
F     tárgy                                    10  kísérletezés, feltalálás
FF    1.fegyver   2.fegyver   3.fegyver         -  feltételes fegyverváltás
FGY   életerő%    TVP         [hányszor]      TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR  [kaland.]                                 -  feloszl/felfügg. kérése
FKT   tárgy       darab       [1]               ?  feltételes készítés
FKU   TVP                                     TVP  feltételes kutatás
FLH   szint       fegyver     [darab]           -  felt. lőfegyver használat
FU    kalandozó                               (5)  feltételes udvarlás
FV    tárgy       darab       honnan            4  felvesz elrejtett tárgyat
GO    próbaszám                                10  jellempróba-gonoszság
GY    TVP                                    1-40  gyógyítás
GYJ   [tárgy]     [megterh]   [érték]           -  gyűjtés szelekció
GYK   fegyver     TVP                        1-50  gyakorlás fegyverrel
H     tárgy                                     ?  használja a tárgyat
IN    kalandozó   élőlény     tárgy             -  információ átadás
JLK   kód                                       5  jelszó kimondása
K,FK  faj         lépésszám   irány            10  követi a megadott fajt
KIEN  kalandozó                                 -  K.T.-ból kilépés enged.
KF    tárgy       [1-2]                         -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF    tárgy       3-4                           -  őriz a tolvajok ellen
KF    lőfegyver   [lövedék]                     -  bekészíti a lőfegyvert
KNO   képesség    [hányszor]                    -  képesség növelése
KÖKI                                            -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB  K.Tudat                                   -  Közös Tudatba belépés
KÖTL  létszám     vezető                        -  Közös Tudat létrehozása
KT    tárgy       [darab]                       ?  készít/begyűjt
KUT   TVP                                    1-50  átkutatja a terepet
L,FL  kalandozó   [tárgy]                       5  lopás kalandozótól
LE    tárgy                                     -  letesz/elrak
LM    pont        [pont]      [pont]         5+OV  labirintusban való mozgás
LOT   1.tipp      2.tipp      3.tipp            -  lottózás (10 arany)
M     irány       [irány]     [irány]          10  adott irányba mozgás
OV    0-5                                       -  óvatosság labirintusban
SE    próbaszám                                 ?  jellempróba-segítség
T,FT  élőlény     [élőlény]   [élőlény]         -  élőlény megtámadása
TF    tulajd.     TVP                         TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM   TVP                                     TVP  titkosírás megfejtése
TNO   tulajdonság [hányszor]                    -  tulajdonság növelése
VE    mit         darab                         -  vásárlás boltban
VI    merészség   agresszió   menekülés%        -  viselkedés
VIK   merészség                                 -  merészség kalandozókra

Üzenet küldése a karakternek