2. forduló, 4. forduló, Gyorskezű Garret összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. júl. 18. 12h:12'
EZ A 256. JÁTÉKHETED, 3. FORDULÓD
257. játékheted kezdete: júl. 20.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3182
SZÁMLA : XXXX

GYORSKEZŰ GARRET KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [11,-3] koordinátán.
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Mi is az ember? - meditálsz magadban. Minden fajnak van valami előnye, kivéve nekik. Ennek oka kell, hogy legyen! Ó, hiszen egyszerű! Az istenek mindazt, ami valamelyik fajból ért valamit, összegyúrták, s megszületett a tökéletes mű, melyet embernek neveznek! Mert ő okos, mint egy gnóm, erős, mint egy troll, ügyes, mint egy elf, kitartó, mint egy törpe, s gyors, mint egy harcművész. Persze fajon belül is vannak kiválóságok, itt vagy például Te! Okos, mint egy troll, erős, mint egy gnóm, ügyes, mint egy törpe, kitartó, mint egy elf... azaz izé, hogy is van ez? Szerencsédre nincs már időd ezen gondolkozni, mert eljő a reggel.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+22 életerő.)

tno 3 1 növeled a 3. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Ügyesebbnek, fürgébbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 130.]

kno 1 1 képesség-növelés 1
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 nyomkövetés.)
[0 pontot használtál fel, van még 130.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+5 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 100.]

m 6 mozogsz nyugatra
[10,-3] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből.

Felfedeztél egy móricserjét. [10 pontot használtál fel, van még 90.]

kt 5 1 elkészíted az 5. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 bunkót. [6 pontot használtál fel, van még 84.]

gy 10 gyógyítás 10 pontért
Gyanús mozgásra figyelsz fel egy bokor levelein. Ahogy közelebbről megvizsgálod, látod, hogy szürke roppantó bogarak roppantják a bokor ágait. Nagyapád tanácsát követve, óvatosan megfogsz egyet, és mielőtt ő roppantaná el az ujjadat, te roppantod össze őt. Vigyázva befalod, és várod a gyógyhatást. (+1 életerő.) Alaposan körülnézel a földön. Friss emberi nyomok vezetnek keletre. [10 pontot használtál fel, van még 74.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[9,-2] A bozótost dombság váltja fel. Találsz egy krómkaktuszt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hmm, csak egy homokvarány. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megmarkolva a botot a másikra támadsz. Bottal gyilkos csapást mérve bezúzod a homokvarány bal karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a homokvarány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. (ld. enc.) 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

[10 pontot használtál fel, van még 64.]

kt 17 2 elkészíted a 17. tárgyat (2 darabot)
Begyűjtöttél 2 szögletes követ. [4 pontot használtál fel, van még 60.]

gy 10 gyógyítás 10 pontért
Eszedbe jut, hogy láttál egyszer egy ork sámánt munka közben. Terpeszbe állsz, két karod a magasba emeled, és megpróbálod utánozni a sámán szavait: "I szkúsná, i grúsztna, i nyékámu vrúku pádágy vminútu dusévnuj nyezgódu...". Kicsit nehezen mondod ki a nyelvtörő szavakat, de mire a végére érsz, érzed jótékony hatását. (+1 életerő.) [10 pontot használtál fel, van még 50.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért
Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 30.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[10,-3] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy móricserjét. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy drótszőrű pincsi nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Marokra fogva a botot a másikra ugrasz. Bottal megcsapod a drótszőrű pincsi bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bottal iszonyatosan megcsapod a drótszőrű pincsi bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [11,-3] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy drótszőrű pincsi. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Marokra fogva a botot ellenfeledre támadsz. Bottal gyilkos csapást mérve bezúzod a drótszőrű pincsi fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bottal gyilkos csapást mérve bezúzod a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Túl sok sebet kaptál. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss emberi nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [12,-3] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

[30 pontot használtál fel, van még 0.]
Jó lesz minél hamarabb vizet találni, ha nem akarsz a szomjúságtól legyengülni. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is.
Végre rájöttél, hogy hogyan fejlesztheted a tulajdonságaidat! (ld. enc.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 133 pontot. A következő körben tehát 133 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARÁNYSZEM (30. TÁRGY)
Kiszedheted a homokvarány különösen kemény, merev szemeit, ha sikerül agyoncsapnod.

DRÓTSZŐRŰ PINCSI (22. SZÖRNY)
Állítólag hajdanában a kutyákat háziállatként tartották az emberek. Nos, igen nehéz elképzelni, hogy milyen szolgálatot tehettek ezek a mindenre elszánt, vérengző vad fenevadak az embernek. Ékes példája a gyilkos vadsággal támadni képes drótszőrű pincsi. Apró mérete ne tévesszen meg senkit: a fogai NAGYON hegyesek.

TULAJDONSÁGAID FEJLESZTÉSE
Az alaptulajdonságaid fejlesztése alapvető fontosságú, hiszen ahhoz, hogy több tárgyat elbírj, erősebbnek kell lenned, ahhoz, hogy bonyolultabb tárgyakat készíthess, intelligensebbnek, ahhoz, hogy a balkezes fegyvereket hátrány nélkül használhasd, ügyesebbnek, hogy csak néhány példát említsünk. Ezért lehetőség van a tulajdonságaid feljesztésére. Ehhez a TF (tulajdonság, pont) parancsot kell kiadnod. Először megadod, hogy melyik tulajdonságodat akarod fejleszteni. 1:Erő, 2:IQ, 3:Ügyesség, 4:Egészség. A szerencsédet természetesen nem fejlesztheted gyakorlással... Azt is meg kell adnod, hogy a dologra hány pontot szánsz (maximum 40-et lehet). Pl. a TF 2 30 hatására 30 tevékenység-pontot költesz arra, hogy az intelligenciádat fejleszd. Ahhoz, hogy egy tulajdonságod eggyel megnőjön, annyiszor 10 pontot kell a fejlesztésére költened, ahányra növelni akarod. Pl. ha az IQ-d 10, 11-re fejlesztése 110 pontba kerül. Mint látható, ez egy igen költséges módja a tulajdonságaid növelésének - van lényegesen egyszerűbb és kényelmesebb is. Csak akkor alkalmazd, ha már tényleg nincs más megoldás.

KARAKTERLAP

Gyorskezű Garret, egy barna hajú, zöld szemű ember férfi vagy. Ez a 3. fordulód.

Erő: 13 Szint: 2 Merészség: 5/5 Magasság: 171 cm
IQ: 17 Támadás: 1 Agresszió: 3 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 15 Védekezés: 0 Menekülés: 30 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 11 Életpont: 62/14 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 16 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 8 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 TP-t kaptál. Jelenleg 37 TP-d van. A következő szinthez még 63 TP szükséges.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 2

EGYÉB ISMERETEK
1. nyomkövetés: 2 (+1) 2. gyógyítás: 1 3. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért

Összsúly: 10.04 kg Megterheltség: 27%
Még 143 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bunkó (#5) 2 szögletes kő (#17) 2 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(9,-2) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), homokvarány (#16)
(10,-3) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), drótszőrű pincsi (#22)
(11,-3) drótszőrű pincsi (#22)

Üzenet küldése a karakternek