2. forduló, 4. forduló, Fekete Lilith összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. aug. 30. 11h:09'
EZ A 3. FORDULÓD
Ez a forduló 31 zsetonba került.
INGYENES KIPRÓBÁLÁS!
(Az első 10 forduló ingyenes!)

FEKETE LILITH KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [10,0] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+3 életerő.)

gyk 6 30 gyakorolsz a 6. tárggyal 30 pontért
Fegyveredet megforgatva, csihant a döfke penge nyisz-nyasza. Jót tett egy kis edzés! Már nem sok kell a következő szinthez. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy szikla mögé rejtőzöl. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Azonnal rájössz, hogy egy spagulár ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

[30 pontot használtál fel, van még 125.]

ba 82 nem támadod a 82. szörnyet
BA 82 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

t 18 támadod a 18. szörnyet
FT 18 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

kt 17 1 elkészíted a 17. tárgyat (1 darabot)
Begyűjtöttél 1 szögletes követ. [2 pontot használtál fel, van még 123.]

m 6 4 4 mozogsz nyugatra, délre, délre
[9,0] Még mindig dombos terepen vagy. Régen nagy aranybányái voltak itt a Nyugati Birodalomnak. Bár arany már rég nincs itt, a helyet még mindig Arany Dombságnak hívják.
(Feltételes támadás:) Egy ormánygőte! Ezt kerested. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel felnyitod az ormánygőte tekergő ormányát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kőkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod az ormánygőte jobb hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az ormánygőte megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 ormánygőte csontot. (ld. enc.) 11 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy ormánygőte. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megmarkolva a kőkést a másikra ugrasz. Kőkéssel alaposan megvágod az ormánygőte testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az ormánygőte kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Kőkéssel végigmetszed az ormánygőte testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 ormánygőte csontot. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [9,1] Amerre csak a szem ellát, dombok.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.

(Továbbmész...) [9,2] Még mindig dombos terepen vagy.

Látsz egy olvasztókemencét. (ld. enc.) Megvilágosodik előtted, hogy hogyan kell építkezni. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 93.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+12 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 53.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[8,3] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Rájössz, hogy nem lenne egy bonyolult dolog megfelelően hosszú és egyenes botot keresni. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Hmm, csak egy bíborgörény. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel alaposan megvágod a bíborgörény bal hátsó lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A bíborgörény fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kőkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a bíborgörény szőrös testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A bíborgörény beleharap a kezedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


(Továbbmész...) [7,4] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gonyolék. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel alaposan megvágod a gonyolék testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Nyelvét a gonyolék feléd löki, de eredménytelenül. Kőkéssel végigmetszed a gonyolék testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy korbács sem sújthatott volna le keményebben, mint a gonyolék nyelve! (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A gonyolék most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy lila brekk került az utadba. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Elszántan a másikra rohansz. Kőkéssel alaposan megvágod a lila brekk jobb első lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a lila brekk, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}


Összefutsz egy barna hajú, kék szemű alakváltó férfival. Bőre teljesen fehér! Fehér Bérc tanácsának tagja, ismered fel pecsétnyomójáról. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart. Összeismerkedtek. Az ő neve Jorgosz. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elköszöntök egymástól.
Összefutsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, körszakállas elf férfival. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Roland95. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Aztán elköszöntök egymástól.
Összefutsz egy szőke, copfos hajú, kék szemű, körszakállas ember férfival. Bőre bronzként csillog. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart. Összeismerkedtek. Az ő neve ManWarrior. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Összeakadsz egy fekete hajú, kék szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Jobb kezében egy botot, bal kezében egy vizestömlőt tart. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Almsok. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Találkozol egy fekete, copfos hajú, szürke szemű, körszakállas kobudera férfival. Bal kezében egy vizestömlőt tart. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Nono. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [6,5] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy démontetű közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Kőkéssel végigmetszed a démontetű testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A démontetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Kőkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a démontetű jobb első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A démontetű megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Néhány dolog megvilágosodik a szerencsével kapcsolatban. (ld. enc.) [30 pontot használtál fel, van még 23.]

gy 40 gyógyítás 23 pontért
Egyszer csak észreveszel egy aszpirin-bokrot. Kicsi, fehér, bogyó alakú termésének gyógyereje már régóta közismert. Leszüretelsz párat, majd bekapod őket. Pár óra múlva megmutatkozik a hatása. (+5 életerő.) [23 pontot használtál fel, van még 0.]
Jó lesz minél hamarabb vizet találni, ha nem akarsz a szomjúságtól legyengülni. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Végre rájöttél, hogy hogyan fejlesztheted a tulajdonságaidat! (ld. enc.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 132 pontot. A következő körben tehát 132 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ORMÁNYGŐTE CSONT (21. TÁRGY)
Az ormánygőte ormánycsontját kivágva, egy hosszú, üreges csonthoz jutsz. Talán használható valamire.

OLVASZTÓKEMENCE (86. ÉPÍTMÉNY)
A földből kibányászott ércek kiolvasztásához, fémek ötvözéséhez kiválóan alkalmas a szögletes kövekből épített olvasztókemence, amelyet dombos vagy alacsonyhegységgel borított területen lehet építeni, összesen 70 pontért. Használatakor először fát kell gyűjtened, és az egészet felfűtened, ezért az ilyen tevékenység általában elég sok pontba kerül. Ahhoz, hogy bizonyos fémek, ércek feldolgozására rájöjj, adj ki ezekre F parancsot olyan mezőn, ahol van olvasztókemence.

ÉPÍTKEZÉS
Előfordul, hogy megtudod az F paranccsal vagy valahogy máshogy, hogy hogyan kell valamit megépíteni. Ez majdnem ugyanúgy megy, mint a KT parancsnál, csak itt az építés (ÉP) parancsot kell kiadnod. Paraméterei az építendő dolog, és hogy hány pontot költesz az építésre. Gyakran fogsz ugyanis olyan dolgokat kitalálni, amelynek építése nagyon sok pontba kerül, ezeket csak több kör alatt, vagy ami kézenfekvőbb, néhány barátod segítségével érdemes megépíteni. Mindig meg lesz adva, hogy az adott dolog megépítése hány pontba kerül. Ha az építésére összesen ennyi pontot költöttek, akkor elkészül. Az építésre költött pont nem kidobott energia, mert tapasztalati pontot kapsz érte. Példa: a 86. építmény felhúzása 70 pontba kerül. Te kiadod az ÉP 86 40 parancsot, ezzel megkezded az építkezést, és több mint feléig el is készülsz vele. Barátod kiadja ugyanott az ÉP 86 30 pontot, és már fel is épült a dolog.

BOT (4. TÁRGY)
A bot a legegyszerűbb, de nem biztos, hogy a legveszélytelenebb fegyver. Egy bot beszerzése igen egyszerű: erdőben vagy bozótos területen kell kiadnod a KT 4 parancsot, 8 pontért. A bot nemcsak egy d6 sebzésű ütőfegyver, hanem kiváló alapanyag lehet később jobb fegyverek készítéséhez.

BÍBORGÖRÉNY (84. SZÖRNY)
Zsuppsz! Az orrodat borzalmas bűz üti meg, és a következő pillanatban már jön is fel a gyomrodból a reggeli/ebéd/vacsora. Pedig csak egy ártatlan bíborgörény indított ellened a Wermachtot megszégyenítő gáztámadást. A rosszullétet persze gyorsan le kell küzdened, mert jön a közelharc ezzel a sötétbíbor szőrű, kutya méretű szörnnyel! Szerencsére csak bozótos területen számíthatsz rá.

GONYOLÉK (13. SZÖRNY)
Ez a két lábon járó, gömbtestű, guvadt szemű lény csúf tréfája a természetnek. Sem harapni, sem karmolni nem tud, nyelve viszont meglepően erős: ütni, sőt fojtogatni is tud vele! Egy jól felfegyverzett (és kellőképpen vérszomjas) kalandozónak persze egy ilyen csodabogár nem lehet ellenfele.

LILA BREKK (11. SZÖRNY)
Képzelj el egy nagy, lila békát, sok hegyes foggal. Igen, ő az, akivel most találkoztál. Egyetlen hatékony támadása a harapás, de az komoly sebet képes ejteni. Nem kedveli a domb- és hegyvidéket, de egyébként mindenhol megtalálható. Puha bőrén szúró- és vágófegyverrel egyformán könnyű sebet ejteni. Húsa sokak szerint ehető (végszükség esetén).

MÉLY KÚT (93. TEREPTÁRGY)
Időnként a sík vidékeken rejtélyes, mély kutakkal találkozhatsz. Ezek mélyén néha elfelejtett kincsek, még ritkábban víz, de majdnem mindig egy éhes szörnyeteg lakik, aki több mint boldog, ha a sült galambok egyenesen a szájába repülnek. Ha kíváncsiságod mindenképpen legyőzi a bölcs előrelátásodat, akkor lemászhatsz, ha van köteled, a H 92 paranccsal, 14 pontért. Mivel azonban a dolog elég nehéz és veszélyes, azok, akiknek a Mászás szakértelme 2 alatt van, nem próbálkozhatnak a dologgal (ez ugyanis kimerítené az öngyilkosság fogalmát, és így a biztosító sem fizetne).

SZERENCSE
Ez volt az első alkalom, hogy szükség volt a Szerencsédre (ha esetleg nem is tudtál róla). Vannak bizonyos helyzetek, amelyekben sem a tapasztalat, sem a harcedzettség, sem a tudás nem segít: egyszerűen csak szerencsére van szükség. Ha rád lehel egy sárkány, és a közeledben van egy szikla, ami mögé el tudsz bújni, szerencséd volt: ha nem, peched. Persze ezt a szerencsét kicsit befolyásolni is lehet: ha megharap egy kígyó, és tudod, hogy a harapása mérgező, gyorsan kivághatod a sebet, ezzel megakadályozva a méreg terjedését. De mi van, ha a méreg már felszívódott, mert nem cselekedtél elég gyorsan... Az, hogy ilyen helyzetekben mi történik, főként a Szerencséden múlik. Attól függően, hogy milyen típusú dolgot próbáltál megúszni, lehetnek módosító tényezők. A varázstárgyak által adott védettségen kívül még a következő dolgok befolyásolják a különböző kategóriák esetén a Szerencsédet: energia-támadások a jókra kevésbé, a gonoszokra jobban hatnak. A hideg-támadások (ide minden, az energia hiányával kapcsolatos dolog, mint pl. halál is tartozik) inkább a jókra, semmint a gonoszokra hatnak. A méreg ellen a magas egészség a jó védelem, a mentális támadásokkal szemben a magas iq, míg a fizikai dolgoknál (bezuhansz egy verembe, a fejedre esik egy szikla, stb.) az ügyesség számít.

TULAJDONSÁGAID FEJLESZTÉSE
Az alaptulajdonságaid fejlesztése alapvető fontosságú, hiszen ahhoz, hogy több tárgyat elbírj, erősebbnek kell lenned, ahhoz, hogy bonyolultabb tárgyakat készíthess, intelligensebbnek, ahhoz, hogy a balkezes fegyvereket hátrány nélkül használhasd, ügyesebbnek, hogy csak néhány példát említsünk. Ezért lehetőség van a tulajdonságaid feljesztésére. Ehhez a TF (tulajdonság, pont) parancsot kell kiadnod. Először megadod, hogy melyik tulajdonságodat akarod fejleszteni. 1:Erő, 2:IQ, 3:Ügyesség, 4:Egészség. A szerencsédet természetesen nem fejlesztheted gyakorlással... Azt is meg kell adnod, hogy a dologra hány pontot szánsz (maximum 40-et lehet). Pl. a TF 2 30 hatására 30 tevékenység-pontot költesz arra, hogy az intelligenciádat fejleszd. Ahhoz, hogy egy tulajdonságod eggyel megnőjön, annyiszor 10 pontot kell a fejlesztésére költened, ahányra növelni akarod. Pl. ha az IQ-d 10, 11-re fejlesztése 110 pontba kerül. Mint látható, ez egy igen költséges módja a tulajdonságaid növelésének - van lényegesen egyszerűbb és kényelmesebb is. Csak akkor alkalmazd, ha már tényleg nincs más megoldás.

KARAKTERLAP

Fekete Lilith, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű árnymanó nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Ez a 3. fordulód.

Erő: 11 Szint: 2 Merészség: 5/5 Magasság: 96 cm
IQ: 11 Támadás: 1 Agresszió: 5 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 2 Menekülés: 30 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 11 Életpont: 61/43 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 10 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 16 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 35 TP-t kaptál. Jelenleg 92 TP-d van. A következő szinthez még 8 TP szükséges.

HARCI ISMERETEK
vágófegyverek: 3 (+1)

6,112 mezőn táborozol
EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 1 3. lopás: 2
4. gyógyítás: 3 5. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 50 lehet)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
bolhakutya (#17), spagulár (#82)

HŐSTETTEID

Összsúly: 2.58 kg Megterheltség: 8%
Még 144 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 ormánygőte csont (#21) 1 szögletes kő (#17)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(6,5) démontetű (#15), mély kút (#93)
(7,4) gonyolék (#13), lila brekk (#11), Jorgosz (2819. kalandozó), Roland95 (3667. kalandozó), ManWarrior (3690. kalandozó), Almsok (3726. kalandozó), Nono (5308. kalandozó)
(8,3) bíborgörény (#84)
(9,0) ormánygőte (#18)
(9,2) olvasztókemence (#86)
(10,0) spagulár (#82)

Üzenet küldése a karakternek