298. forduló, 300. forduló, Rőtszakállú Odin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 8. 9h:07'
EZ A 305. JÁTÉKHETED, 299. FORDULÓD
306. játékheted kezdete: aug. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5011
SZÁMLA : XXXX

RŐTSZAKÁLLÚ ODIN KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [364,72] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz LeChuckkal. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy díszes tunikát, egy értépő sarkantyút, egy fűzött kagylósort, egy háború gyűrűjét, egy hoarián bőrnadrágot, egy hótarantula köpenyt, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy nap szimbólumot, egy nehéz harci kesztyűt, egy ogre övet, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy tűzúr csizmáját, egy Xanathal karkötőjét és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy bo'adhun lidérc trófea és egy Strissha trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 10 csalánvirágot (330 arany), 1 dlathog kőzetet (100 arany), 1 tankány karmot (25 arany), 20 purifikátor hájat (2550 arany), 1 dlathog kőzetet (95 arany). Átveszed a sikeresen eladott 10 ezüstdarab (eladási ár: 200 arany, ebből a kezelési költség: 16 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 2 küklopsz szemet (200 arany), 20 purifikátor hájat (1600 arany). Átveszed a sikeresen eladott 5 sötét ital (eladási ár: 620 arany, ebből a kezelési költség: 49 arany) ellenértékét.
Az 5. napon összefutsz Vasököllel. Sheran személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy dalebg.kristályvértet, egy Eldereth kristályt, egy hatalom fülbevalóját, egy hoarián bőrnadrágot, egy kabutót, egy Luthius karkötőjét, egy mithril kesztyűt, egy őselemek köpenyét, egy Ovgun nyakláncát, egy rinóbőr övet, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy tűzúr csizmáját és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy Friedurgonoma trófea, egy triklem drakolder trófea és egy rubin sárkány trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Olimpikont, bal kezében egy agyartőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Zu'lit tarsolya termel 1 téfea-agyat. [téfea-agy ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP] A teremtés zsákja létrehozott 1 nyílvesszőt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+61 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+852 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+97 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 671. hetének nyerőszámai: 3, 18, 15. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy Raia angyala nyomára bukkansz. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. [7 pontot használtál fel, van még 642.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 637.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 635.]
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+12 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 633.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+10 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 631.]

* 3. KP: elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 631.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-37 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 631.]
Gyorsvarázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-39 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 629.]

* 4. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 627.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 625.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 623.]

* 5. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 623.]

* 6. KP: beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 623.]

* 7. KP: használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 623.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 622.]

* 8. KP: elmormolod a 147. varázslatot a 178. varázslatot a 220. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 622.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 620.]
Beizzik a turbómágia. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 618.]

tno 5 10 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 618.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+778 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 613.]

ftv 33 307 felt. tám/véd. varázslat a 33. varázslatot a 307. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 613.]

ef 25 energia fejlesztése 25
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-25 TU.] A befejezéshez még 1502 TU szükséges. [250 pontot használtál fel, van még 363.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 358.]

tv 32 támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot
32. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

v 1 9999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Létrehoztad a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-38 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 353.]

fkt 578 30 felt. készítesz az 578. tárgyat (30 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik.
(Feltételes készítés:) Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a varázsital főzése varázslatot! Kotyvasztani kezdesz. Kivirsz-kavarsz, közben mormolsz. Lassan a főzetbe szórod a komponenseket. Bugyogni kezd a trutyi! Borzasztó illata van. Amikor kiejted az utolsó varázsszót, lassan leveszed a tűzről. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. Legyártottál 2 Huddens elixírjét. IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 343.]

fkt 582 30 felt. készítesz az 582. tárgyat (30 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

kut 60 kutatsz 60 pontért
Elmúlt a vadászat hatása. Nyilvánvaló, hogy könnyedén legyűrheted a Thargodanokat. Azonnal támadsz. Egy pillanatig elgondolkodsz, hogy helyesen cselekszel-e, de aztán magadban bólintasz. Az egyik Thargodan savhurrikánt lő feléd, de rosszul célzott, és a sav mögötted marja szét a sziklákat. Egy Notermanthi támad rád.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy a hatalom szava varázslatot dob rád a másik. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi bal lábát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a Notermanthi kosfejét. (4 támadással 281 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Din cséphadarójával megütöd a Notermanthi testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a Notermanthi megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A Notermanthi szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl, egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. 3709 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 455, sebződés: 35, gyógyulás: 77, összesen: +42 ÉP}

Látva, hogy milyen könnyedén végeztél társukkal, a Thargodanok hátralépnek. Felméred a hatalmas Thargodanokat. Egy Thargodan zsoldos jön feléd.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Thargodan zsoldos jobb lábát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan zsoldos testét. (5 támadással 347 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+70 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Thargodan zsoldos izmos testét. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (17 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5819 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 661, sebződés: 0, gyógyulás: 112, összesen: +112 ÉP}

Az ocsmány lények egymással vitatkoznak, melyikük tépjen szét. A szörnyek már nem olyan bátrak, mint a csata kezdetén, látják, hogy méltó ellenfélre bukkantak. Egy Thargodan zsoldos védelmezi a vadászterületét.

Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a Thargodan zsoldos testét. (5 támadással 339 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Thargodan zsoldos testét. (3 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). A Thargodan zsoldos többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Thargodan zsoldos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5819 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 649, sebződés: 51, gyógyulás: 108, összesen: +57 ÉP}

A megmaradt Thargodanok elrepülnek a szélrózsa minden irányába. Itt a végső összecsapás ideje! Egy Rém támad rád.

Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Rém sötét esszenciáját. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre rohansz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a Rém testét. (6 támadással 520 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+105 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Rém jobb oldalát. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 52 életpontot sebeztél. Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A Rém csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Teriád pöröllyel megpöccinted a Rém jobb oldalát. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a Rém sötét esszenciáját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Rém meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A Rém csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Csápjával megérint a Rém. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12363 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1098, sebződés: 203, gyógyulás: 185, összesen: -18 ÉP}

Gyorsan, addig kell a zsákmányt összeszedned, amíg a Thargodanok vissza nem térnek! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 vashegyű nyíl, egy mérg. vas dobónyíl [mérg. vas dobónyíl ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP], egy tolmokov-koktél [tolmokov-koktél ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy vortex amulettje. Jól megadtad nekik! Elégedetten távozol, mielőtt még néhány Rém megjelenne. [60 pontot használtál fel, van még 283.]

im 0 2 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy magnetikus praglonc.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a magnetikus praglonc nyakát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rontasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a magnetikus praglonc testét. (5 támadással 328 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a magnetikus praglonc fejét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Törpe szekercével mély sebeket nyitva megvagdosod a magnetikus praglonc plazmáját. (3 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Din cséphadarójával súrolod a magnetikus praglonc testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (19 életpontot sebezve). A magnetikus praglonc csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (5 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-12 pszi pont.) (-3 TU.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 praglonc hártyát. 6533 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 833, sebződés: 19, gyógyulás: 155, összesen: +136 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 253.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ezerszemű bestia.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról energiatüskék varázslatot lő rád a másik. 24 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámcsapás varázslatot, majd rád küldi. 50 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-23 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (61 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (6 támadással 527 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+106 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az ezerszemű bestia testét. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (19 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 62 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 50 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Nem öregedsz. Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Nyelvével az ezerszemű bestia eltalálta a jobb lábadat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő arany papi karkötő felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-23 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Teriád pöröllyel megcsapod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. Kritikus ütés! (1 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. Kritikus ütés! (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 33 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vashegyű nyíl felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-37 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy bíbor erőöv [bíbor erőöv ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 galachmitot. 13393 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1105, sebződés: 570, gyógyulás: 189, összesen: -381 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 223.]

h 697 1500 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+583 varázspont, -1167 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 223.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1207 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 218.]

v 198 375 19 elmormolod a 198. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(364,72) Notermanthi (#257), Thargodan zsoldos (#310), Rém (#315), magnetikus praglonc (#200), ezerszemű bestia (#288)

[375,19] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. Oldalt pillantva, meglátsz egy gyilkos csalánt.


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. IQ-d TF-elődött.
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 198.]

m 7 1 1 mozogsz északnyugatra, északkeletre, északkeletre
[374,18] Sötét pusztaság vesz körül. A látóhatáron semmilyen égitestet nem látsz, a nappalok és éjszakák nélküli horizont vörösen izzik. A messzeségben füstoszlopot látsz. Találsz egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Hangodat kieresztve, a táborra rontasz. Egy pillanatig elgondolkodsz, hogy helyesen cselekszel-e, de aztán magadban bólintasz. A démoni lények röhögve fogadnak, tudván, hogy ez még jobb móka lesz a mópatkínzásnál. Egy Orkhan Thai támad rád.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Egy tűzeső varázslattal köszönt csatapartnered. 23 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai lángoló karját. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod az Orkhan Thai bal lábát. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megütöd az Orkhan Thai tűztestét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP]. 2761 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 346, sebződés: 87, gyógyulás: 4, összesen: -83 ÉP}

Látva, hogy milyen könnyedén végeztél társukkal, a Thargodanok hátralépnek. Egy zsák hever a földön. Pillanatnyi tétovázás után fölveszed. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 pirkit, egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP] és 7 arany. Egy Thargodan zsoldos intéz feléd kihívást.

Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos testét. (4 támadással 142 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a Thargodan zsoldos testét. (5 támadással 332 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Thargodan zsoldos testét. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (21 életpontot sebezve). A Thargodan zsoldos többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5819 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 661, sebződés: 59, gyógyulás: 4, összesen: -55 ÉP}

A Thargodanok elbődülnek - a véredre szomjaznak! Kihívón nézel a Thargodanokra: "ki a következő, aki meg akar halni?" Egy lidérckirály jön feléd.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály bal lábát. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a lidérckirály testét. (5 támadással 334 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a lidérckirály csuklyáját. (4 támadással 200 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (22 életpontot sebezve). A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! Törpe szekercével megkarcolod a lidérckirály jobb lábát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a lidérckirály bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). A lidérckirály többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7040 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 857, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}

A megmaradt Thargodanok elrepülnek a szélrózsa minden irányába. Itt a végső összecsapás ideje! Egy ezerszemű bestia védelmezi a vadászterületét.

Gyorsan felraksz egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 58 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 57 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezerszemű bestia testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-36 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (73 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a teriád pörölyt ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel halálos csapásokat osztva péppé vered az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (7 támadással 619 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (5 támadással 272 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 52 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 24 életpontot vesztettél. Csápjával megérint az ezerszemű bestia. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő ezüstdarab felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-23 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Véres nyál csordul ki az ezerszemű bestia száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (312,11)-> 40 arany, -2 ÉP], 2 arany karperec [arany karperec ládikóba-> (312,11)-> 52 arany, -2 ÉP], 4 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (312,11)-> 24 arany, -2 ÉP], egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 galachmitot. 13393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1044, sebződés: 433, gyógyulás: 8, összesen: -425 ÉP}

Benézel a csontokból összeeszkábált kalyibákba, kincs után kutatva. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy arx formázó minta [arx formázó minta ládikóba-> (312,11)-> 25 arany, -2 ÉP], 5 arany, egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy varázskő. Semmi értelme a szükségesnél több időt tölteni a tábornál, gyorsan távozol.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+634 életerő). [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött.
Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Egy ében hadúr közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 53 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ében hadúr jobb lábát. Kritikus ütés! (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed az ében hadúr fejét. (5 támadással 337 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében hadúr bal vállát. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az ében hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 739, sebződés: 53, gyógyulás: 4, összesen: -49 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [375,17] A terep még halottabb innét, ha lehet, mint előtte volt: a vörös sivatagban semmi sincs, csak homok. A távolban hatalmas, szárnyas teremtmény kél útra a horizonton. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy dűnelord nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szárazság varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra ugrasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a dűnelord testét. (5 támadással 347 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a dűnelord kígyózó csápját. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a dűnelord egyik csápját. (3 támadással 203 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a dűnelord örvénylő testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 6544 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 755, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}


(Továbbmész...) [376,16] Változik a vidék, megolvadt kőzettel borított, kiégett pusztaságra értél. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy káoszbajnok. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a káoszbajnok tetovált testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a káoszbajnok állatpofáját. (5 támadással 340 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a káoszbajnok jobb karját. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 62 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (15 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6066 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 637, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyilkos csalánt. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. A feléd közeledő ében hadúr mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 65 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében hadúr páncélozott testét. Kritikus ütés! (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed az ében hadúr testét. (5 támadással 326 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az ében hadúr nyakát. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Lángoszlop emelkedik a talajból (20 életpontot sebezve). Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Az ében hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6643 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 721, sebződés: 65, gyógyulás: 4, összesen: -61 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 csalánvirágot. IQ-d TF-elődött. [93 pontot használtál fel, van még 105.]

m 3 1 1 mozogsz délkeletre, északkeletre, északkeletre
[377,17] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Egy lélekelementál nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a lélekelementál anyagtalan testét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a lélekelementál bal karját. (5 támadással 320 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a lélekelementál testét. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Karmait felemelve, a lélekelementál meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 61 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a lélekelementál karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 37 életpontot vesztettél. Törpe szekercével megvagdalod a lélekelementál testét. (4 támadással 259 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a lélekelementál testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). A lélekelementál karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) A lélekelementál karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10218 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1026, sebződés: 229, gyógyulás: 0, összesen: -229 ÉP}

Felfedeztél egy bíborcserjét. (ld. enc.) Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy tollaskígyó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tollaskígyó pikkelyes testét. (4 támadással 136 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Marokra fogva a teriád pörölyt a másikra ugrasz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tollaskígyó pikkelyes testét. (6 támadással 506 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a tollaskígyó farkát. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (20 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a tollaskígyó, épp csak megsuhint. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-10 TVP). Távolról tűzeső varázslatot lő rád a másik. 57 életpontot vesztettél. Teriád pöröllyel néhányszor megcsapod a tollaskígyó bal oldalát. (3 támadással 263 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a tollaskígyó jobb vállát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tollaskígyó, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A tollaskígyó farkával a kezedre csap. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-11 TVP). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzeső. 37 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 10 madártollat. 10583 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1210, sebződés: 305, gyógyulás: 0, összesen: -305 ÉP}

Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+632 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. Teleeszed magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [378,16] Felmászol a lankás hegyoldalra. Életnek persze itt sincs semmi jele. Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Bányászat képességeddel fémet (ramit kő) érzel a föld alatt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Úgy gondolod, hogy a közeledő taalru herceg nem jelenthet komoly veszélyt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy háló varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a taalru herceg bal karját. (4 támadással 150 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a taalru herceg tigristestét. (5 támadással 339 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a taalru herceg tigristestét. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (312,11)-> 24 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (312,11)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP]. 7418 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 730, sebződés: 6, gyógyulás: 4, összesen: -2 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy zafír sárkány. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi eredménye! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 116 életpontot vesztettél. Távolról gömbvillám varázslatot lő rád a másik. 73 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány bal szárnyát. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (86 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír sárkány óriási karmát. (6 támadással 554 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a zafír sárkány pikkelyes testét. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 30 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 62 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 50 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a zafír sárkány pikkelyes testét. (5 támadással 447 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted a zafír sárkány óriási karmát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 32 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a zafír sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 106 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (312,11)-> 16 arany, -2 ÉP], egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (312,11)-> 25 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (312,11)-> 50 arany, -2 ÉP] és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. 15670 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1506, sebződés: 719, gyógyulás: 0, összesen: -719 ÉP}

Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [379,15] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. A messzeségben füstoszlopot látsz. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Bányászat képességeddel fémet (pular kristály) érzel a föld alatt. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő albinó küklopsz mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az albinó küklopsz jobb oldalát. (4 támadással 147 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Eltalált téged. (88 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed az albinó küklopsz testét. (5 támadással 253 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod az albinó küklopsz testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 67 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). Az albinó küklopsz Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 110 életpontot vesztesz.) Az albinó küklopsz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 küklopsz szemet. 4435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 606, sebződés: 198, gyógyulás: 0, összesen: -198 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy sárkányfajzat. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [25 pontot használtál fel, van még 59.]

m 3 3 2 mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre
[380,16] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (arkog kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (312,11)-> 3 arany, -2 ÉP]

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [381,17] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között.

Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (arkog kő) rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [382,17] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy albinó küklopsz. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Oldalt pillantva, meglátsz egy csillezsályát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (pular kristály) van! Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [34 pontot használtál fel, van még 25.]

szk 338 keresed a 338. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy albinó küklopszot. [0 pontot használtál fel, van még 25.]

kpb 10 kezd. parancs berakása: 10

kf 1373 kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 25.]
[A parancs tárolásra került.]

bpb 10 bef. parancs berakása: 10

kf 531 kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat
Leveszed a kabutót, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 25.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 22.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
12 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

* 3. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 22.]

* 4. BP: leveszed/lerakod az 527. tárgyat
Ez a tárgy már nem is volt a kezedben, ezért eleve nincs szükség erre a parancsra. [0 pontot használtál fel, van még 22.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 1, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. Egy szögletes követ töm magába a bazaltelementál. 2 kaját nyel le a pikkelyes ptog. Lestrapálva a nap eseményeitől, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 22 pontod maradt, ebből a következő körre 22 pontot vihetsz át. Kapsz még 440 pontot. A következő körben tehát 462 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BÍBORCSERJE (622. NÖVÉNY)
Távolról szép, de kegyetlen látvány ezek a levél nélküli, csupasz karmaival az ég felé nyúló növényféleség. Közelebbről látod, hogy a vibrálni látszó, bíbor szín annak köszönhető, hogy a növény ég! Először azt hiszed, hogy egy gonosz Thargodan játszadozott vele, de aztán ráébredsz, hogy a bíborcserjének furcsa módon ez jelenti az életet: a teljes felületét beborító, állandó tűz jelenti, hogy lélegzik. A bíborcserje ezt a tüzet védelemre is tudja használni, ha valaki ellenséges szándékkal közelít felé, borzalmas égési sérüléseket tud okozni. Ritkán, nyílik a bíborcserjén egy-egy tűzbimbó: ezek leszakítása azonban képzettséget és szakértelmet kíván, egy 20. szintnél alacsonyabb lény valószínűleg csak összeégetné magát, miközben a tűzbimbót maga a cserje elhamvasztja. Ha mégis meg akarsz próbálkozni, a KT 623 parancsot add ki, 3 TVP árán. Egy körben legfeljebb egy tűzbimbót lehet a bíborcserjéről begyűjteni.

KARAKTERLAP

Rőtszakállú Odin, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr személyes tanácsadója vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 299. fordulód.

Erő: 50 (78) Szint: 40 Merészség: 10/5 Magasság: 127 cm
IQ: 56 (66) Támadás: 56 Agresszió: 7 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 51 (68) Védekezés: 92 Menekülés: 30 % Életkor: 64/261 év
Egészség: 50 (69) Életpont: 1168/299 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 4
Szerencse: 61 (86) Varázspont: 1918/12 Pénz: 3725 arany Kép. pont: 34
Tudatpont: 28/0 Pszi pont: 441/311 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 25
Eddig összesen 3033 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 150869 TP-t kaptál. Jelenleg 8477789 TP-d van. A következő szinthez még 322211 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, zafír sárkány, smaragd sárkány. A 291. fordulódban 12995 arany került a bankszámládra. 13384 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 7/62 szúrófegyverek: 8/36
vágófegyverek: 31/41 (+17%) ütőfegyverek: 39/84 (+8%) lőfegyverek: 7/28
dobófegyverek: 33/89 (+9%)

Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (90%) << Din cséphadarója (#840) (90%) << teriád pöröly (#1283)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp teriád pöröly fegyverre kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/52 (+22%) 2. nyomkövetés: 71/77 (+9%) 3. mászás: 20/71
4. csapdakészítés: 20/65 (+6%) 5. csapdaészlelés: 8/83 6. gyógyítás: 30/27
7. titkosírás: 3/81 8. felderítés: 24/52 (+7%) 9. szörnyidomítás: 15/49
10. teológia: 123/65 (+1053%) 11. taumaturgia: 109/77 (+1058%) 12. szerencsejáték: 2/86
13. versengés: 17/35 14. harcművészetek: 3/63 15. zene: 15/57
16. szörnyismeret: 38/79 (+20%) 17. pszi: 27/10 (+5%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 6/61 20. vitalitás: 4/95 (+14%) 21. bányászat: 33/38 (+13%)
22. úszás: 6/75 23. főzés: 14/23

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
kutatsz max. 135 TVP-ért
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot, csak egyszer), csalánvirágot (#582) (max. 30 darabot, csak egyszer)
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), Ylgoroth (#332)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis herceg (#261), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +30 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +27 vp 25 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) Pörhemór köre (#205) (128,3,2) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
csupasz izom (#28) óriáserő (#53) Symulf rúnája (#182) esszenciavédelem 2 (#188)
esszenciavédelem (#165) hadiszerencse II (#24) mágikus ütés (#147) tárgyvédelem (#178)
hatalomvarázs (#220) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998) tűzgolyó (#155) >> nők (#999)
izomernyesztés (#33) >> taalru herceg (#307)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> 37. szintű lényekre fürgülés (#92) >> nők (#999)
fürgülés (#92) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
2.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 2)
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
4 borkonyó bibe (#312) 2 dlathog kőzet (#829) 4 isteni könnycsepp (#260)
8 kaja (#2) 1 purifikátor háj (#269) 1 quwarg tojás (#360)
13 ragasztó (#83) 1 sallank karom (#128) 21 víz (#27)
1 küklopsz szem (#643)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
682 arany (#50) 2 csalánvirág (#582) 1 fűszertartó (#210)
2 galachmit (#310) 2 Huddens elixírje (#830) 10 madártoll (#112)
2 pirkit (#153) 1 praglonc hártya (#215) 4 sáfránypor (#211)
6 sárkánypikkely (#292) 1 vas dobónyíl (#189) 2 vashegyű nyíl (#176)
1 vortex amulettje (#607)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(374,18) Orkhan Thai (#238), Thargodan zsoldos (#310), lidérckirály (#316), ezerszemű bestia (#288), Thargodan tábor (#588), ében hadúr (#294)
(375,17) dűnelord (#341)
(375,19) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582)
(376,16) káoszbajnokok (#293), gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), ében hadúr (#294)
(377,17) lélekelementálok (#319), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), tollaskígyó (#635)
(378,16) Fairlight oltár, érclelőhely, taalru hercegek (#307), zafír sárkány (#329)
(379,15) nekrofun (#173), érclelőhely, albinó küklopszok (#338), sárkányfajzat (#340)
(380,16) érclelőhely
(381,17) érclelőhely
(382,17) albinó küklopszok (#338), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Játékostársunk!
A levelezős játékaink árát évek óta nem emeltük, de a szeptember 1-jével bevezetésre kerülő drasztikus adóteher növekedés miatt sajnos kénytelenek vagyunk ezt megtenni.
2006. szeptember 1-től a következő árak érvényesek:
Postai forduló: 40 zseton
E-mailes forduló: 31 zseton
A kettő együtt: 48 zseton
40 soros UL: +15 zseton (nem változott)
Megértéseteket köszönjük.

Üzenet küldése a karakternek