298. forduló, 300. forduló, Alba Locsy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 9. 11h:07'
EZ A 606. JÁTÉKHETED, 299. FORDULÓD
607. játékheted kezdete: jan. 13.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4825
SZÁMLA : XXXX

ALBA LOCSY KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,61] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 29. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 10 lótuszvirág (eladási ár: 399 arany, ebből a kezelési költség: 39 arany) ellenértékét. Legrosszabb lidérces álmaid válnak valóra, amikor az éjszaka közepén a sűrűből egy hatalmas, négylábú, prüszkölő szörnyeteg ront elő majomszerű visítást hallatva. Nagy kő esik le a szívedről, amikor konstatálod, hogy csak a Trikornis Futárposta két alkalmazottja érkezett meg lóhalálában egy csomagot hozva. Gózer csomagja, a következőt találod benne: 10 varkaudar pálinkát.
Egy ismeretlen lovag jön veled szembe, sötét vértje tündököl a napfényben. Büszkén ül lova hátán, miközben a horizontot kémleli. Mikor melléd ér, Te udvariasan meghajolsz, és jó utat kívánsz neki. Ő megállítja lovát, és rád néz, majd felnyitva sisakrostélyát, visszaköszön: "Üdvözöllek vándor! Régen hallottam már emberi szót, nagyon jól esett. Engedd meg, hogy egy csekély szívességgel viszonozzam." azzal kezét válladra teszi. A következő pillanatban érzed, hogy különös belső tűz árad szét tagjaidban, izmaid felfrissülnek, felébredsz.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 34 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 rájabőrt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+56 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+286 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+55 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) A lottó 641. hetének nyerőszámai: 21, 25, 15. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat
Kiveszed a füledből a Zu'lit fülkarikáját, majd a füledre akasztod a hatalom fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 475.]

* 2. KP: kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 453. tárggyal a 463. tárgyat
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 475.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 475.]
Leveszed az Urgod kesztyűjét, majd felhúzod a kezedre a mithril kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 475.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot az 59. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 473.]
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 471.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 rókafarok). [0 pontot használtál fel, van még 471.]

* 4. KP: leveszed/lerakod a 853. tárgyat
Leveszed a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 471.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat a 366. tárggyal a 865. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a gyémántsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 471.]
A nyakadba akasztod a szerencsetalizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 471.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 471.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 471.]

* 7. KP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 471.]

at 3316 15 TU-t adsz át a 3316. kalandozónak 15
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 15 TU árán átcsúsztatsz 15 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 471.]

vv 71 165 182 elmormolod a 71. varázslatot a 165. varázslatot a 182. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 469.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 467.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 465.]

ek 273 16 201 t. energia kisütése: 273 16 201
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 16 VP-nél kevesebb, plusz 1 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

kf 475 560 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat az 560. tárggyal
Leveszed a hósárkánybőr csizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 465.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 465.]

lm 28 905 26 mozogsz 28 905 26
Nem messze lehetsz a főcsatornától, valahol egy beömlőnyílás alatt [27. PONT.]
Egy elhagyatott csatornanyíláshoz érkeztél [28. PONT.]
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. Nem messze lehetsz a főcsatornától, valahol egy beömlőnyílás alatt [27. PONT.]
Elértél a főcsatorna végéhez [4. PONT.]
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.]
Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben.
A csatorna távoli csobogása csak halkan szűrődik ebbe a kis beugróba [26. PONT.] Amikor felnyitod a ládát, borotvaéles, forgó lemez repül elő, majdnem lenyakazva téged. (-# életerő.) [már megnyomtad] Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod.
[54 pontot használtál fel, van még 411.]

lm 900 2 905 mozogsz 900 2 905
Oopsz, egy csapdát sejtesz ott, ahová a lábadat akartad rakni! Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben.
Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.]
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.]
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. [12 pontot használtál fel, van még 399.]

lm 9 900 14 mozogsz 9 900 14
Mindenhol rohadó tetemek maradványai vesznek körül [9. PONT.] Amikor felnyitod a ládát, borotvaéles, forgó lemez repül elő, majdnem lenyakazva téged. (-# életerő.) [már megnyomtad] Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is.
Oopsz, egy csapdát sejtesz ott, ahová a lábadat akartad rakni! A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.]
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy átokosztó van előtted! Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az átokosztó bal lábát. (5 támadással 90 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Meglengetve az energialándzsát ellenfeledre rontasz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az átokosztó testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy energiacsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 284 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel eltalálod az átokosztó testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Az átokosztó megtaszít agyarával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 1866 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 522, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


Mindenfelé bomló állattetemeket sodor az áradat [14. PONT.] Egy mutáns patkányt veszel észre magad előtt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a mutáns patkány farkát. (5 támadással 95 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Marokra fogva az energialándzsát ellenfeledre rontasz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mutáns patkány fejét. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiacsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 264 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel eltalálod a mutáns patkány foltos szőrét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A mutáns patkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A mutáns patkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 536, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Egy gorath lárva lakik itt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Megmarkolva az energialándzsát a másikra rontasz. Egy energiacsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 269 életpontot sebeztél. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A gorath lárva csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő rézdarab felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A gorath lárva nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A gorath lárva összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. 2100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 269, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Egy élőholt hadurat veszel észre magad előtt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt hadúr jobb oldalát. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Marokra fogva az energialándzsát ellenfeledre ugrasz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt hadúr testét. (5 támadással 151 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy energiacsóva varázslatot. 270 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszúrod az élőholt hadúr fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 28 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 558, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+91 életerő). [-16 varázspont.] Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
[25 pontot használtál fel, van még 374.]

lm 13 905 15 mozogsz 13 905 15
A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél.
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. Véres úszó húscafatok mutatják egy nemrég véget ért csata nyomait [15. PONT.] [már meghúztad] Próba szerencse, meghúzod! Tompa dübörgést hallasz a távolból.
[11 pontot használtál fel, van még 363.]

lm 900 17 18 mozogsz 900 17 18
Oopsz, egy csapdát sejtesz ott, ahová a lábadat akartad rakni! Ahogy haladsz, gusztustalanul hömpölyög a szenny a lábad alatt.
Egy ráccsal lezárt beömlő nyíláshoz érkeztél [17. PONT.] Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy gorath lárva. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Egy energiacsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 251 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megkarcolod a gorath lárva testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A gorath lárva megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstdarab felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A gorath lárva összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}


Ahogy haladsz, gusztustalanul hömpölyög a szenny a lábad alatt.
Szörnyű bűz csapja meg az orrod. Valami nagyon ocsmány dolog rothad a víz alatt - puha dologra lépsz [18. PONT.] Egy gorath lárva lakik itt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Meglengetve az energialándzsát ellenfeledre rohansz. Ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 304 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megkarcolod a gorath lárva testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A gorath lárva csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő drótszőr felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A gorath lárva még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Egy bérgyilkos lakik itt. Fegyvere egy bronzpenge. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a bérgyilkos testét. (5 támadással 87 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Meglengetve az energialándzsát a másikra rohansz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod a bérgyilkos testét. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiacsóva. 239 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel eltalálod a bérgyilkos testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A bérgyilkos fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A bérgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1950 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 477, sebződés: 68, gyógyulás: 0, összesen: -68 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét [bronzpenge ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP].
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+81 életerő). [-16 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+95 életerő). [-16 varázspont.]
[22 pontot használtál fel, van még 341.]

lm 19 36 mozogsz 19 36
Bah, egy zsákutcába érkeztél. A falra valaki vörös festékkel egy halálfejet festett [19. PONT.] Egy Hrumagurkot veszel észre magad előtt. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a Hrumagurk testét. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Eltrafált a lövedék. (58 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Hrumagurk amorf testét. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy energiacsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 249 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel eltalálod a Hrumagurk jobb oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A Hrumagurk csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A Hrumagurk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}


Ahogy haladsz, gusztustalanul hömpölyög a szenny a lábad alatt.
A szennyvíz-összefolyóhoz érkeztél.
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.]
Iszonyatosan büdös a szennyvíz! [35. PONT.] Egy gorath lárvát veszel észre magad előtt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Meglengetve az energialándzsát a másikra rohansz. Energialándzsával néhány helyen meghorzsolod a gorath lárva jobb oldalát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 234 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel kicsit megbökdösöd a gorath lárva testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csáprágójával a gorath lárva megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mászókampó felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A gorath lárva összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
2100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+89 életerő). [-16 varázspont.] Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
Egy zsákutcába érkeztél [36. PONT.]
[26 pontot használtál fel, van még 315.]

kpcs 3 36 kapcsoló 3
Oké, mostantól nem húzgálod meg automatikusan a kapcsolókat. Nem a megadott referenciapontnál vagy, tehát nem kutatsz kapcsoló után. Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Ezt nem szabad kihagyni! Óvatosan megnyomod. Tompa dübörgést hallasz a távolból. [20 pontot használtál fel, van még 295.]

lm 30 905 31 mozogsz 30 905 31
Iszonyatosan büdös a szennyvíz! [35. PONT.]
A fő beömlőnyíláshoz érkeztél [2. PONT.]
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
Az oldalcsatorna elágazásába érkeztél.
Felületesen megpróbálsz odafigyelni a csapdákra. Egy rég elfeledett oldaljáratra bukkantál! [31. PONT.] Amint kinyitod a fedelet, előrepül egy hihetetlenül éles, forgó fémkorong, hajszál híján lenyakazva téged. (-# életerő.) A falból egy elforgatható kerék áll ki. Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod.
[20 pontot használtál fel, van még 275.]

t 371 támadod a 371. szörnyet
FT 371 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 275.]

lm 900 39 mozogsz 900 39
Oopsz, egy csapdát sejtesz ott, ahová a lábadat akartad rakni! Az oldalcsatorna elágazásába érkeztél.
A főcsatorna itt összeszűkül [3. PONT.]
Tovább gázolsz a főcsatorna posványos vizében [5. PONT.]
Az oldaljárat itt elágazik. Tovább gázolsz a csobogó a szennyben.
Egy nagyobb terembe lépsz be, itt különösen erős a bűz. Aztán megérzel a mágia csiklandozását is a bőrödön! [39. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy élőholt hadúr. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt hadúr testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Meglengetve az energialándzsát a másikra rohansz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt hadúr bal karját. (5 támadással 148 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiacsóva. 272 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszúrod az élőholt hadúr fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az élőholt hadúr karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 23 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 545, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy élőholt hadúr! No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt hadúr testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt hadúr testét. (5 támadással 153 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 259 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel kicsit megsebzed az élőholt hadúr jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 30 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2708 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 545, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy élőholt ősmágus! Fegyvere egy bot. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Egy pusztító végzet varázslattal köszönt csatapartnered. 171 életpontot vesztettél. Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Túl erős az ellenfeled. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 171, gyógyulás: 0, összesen: -171 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 23. pontnál vagy.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+92 életerő). [-16 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+80 életerő). [-16 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+79 életerő). [-16 varázspont.]
[30 pontot használtál fel, van még 245.]

t 179 támadod a 179. szörnyet
FT 179 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

h 1137 4 használod az 1137. tárgyat
Előbányászod az első pálinkásüveget a hátizsákodból, majd a kinyitott üveget tétovázás nélkül a szádhoz emeled, és felhajtod. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a forduló végéig.) Mámoros kurjongatások közepette kezedbe veszed a következő üveg pálinkát. Bíbelődsz a kinyitásával kicsit, majd egy hajtásra felhajtod. A hatás azonnal jelentkezik. (+3 támadás, -6 védekezés - a forduló végéig.) Többször a földre ejted a következő pálinkásüveget, de végül sikerül halálbiztosan a tenyeredbe fognod. A kinyitása már nem ilyen egyszerű, de csak idő kérdése, hogy megbirkózz vele. Majd ledöntöd az édes nedűt már határozottan nedves torkodon. (+2 támadás, -4 védekezés - a forduló végéig.) Bár innál még, csontrészeg vagy, már talán az sem menne, hogy még egy varkaudar pálinkát elővegyél a hátizsákodból. Inkább nem próbálkozol ilyesmivel. [6 pontot használtál fel, van még 239.]

kf 1088 743 1572 kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 743. tárggyal az 1572. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 239.]
Lehúzod az ujjadról a Rughar gyűrűjét, majd az ujjadra húzod a bo'adhun gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 239.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 239.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+96 életerő). [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 234.]

kf 1465 1 kézbeveszed/felveszed az 1465. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a helytartói jogart, majd a jobb kezedbe veszed az angolna szálkát. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

vv 58 58 58 elmormolod az 58. varázslatot az 58. varázslatot az 58. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+9 életerő). [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 232.]
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 230.]
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 228.]

ftv 136 179 felt. tám/véd. varázslat a 136. varázslatot a 179. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

vv 6 elmormolod a 6. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 226.]

lm 39 mozogsz 39
Egy nagyobb terembe lépsz be, itt különösen erős a bűz. Aztán megérzel a mágia csiklandozását is a bőrödön! [39. PONT.] Egy élőholt ősmágust veszel észre magad előtt. Fegyvere egy bot. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiafolyam. 147 életpontot sebeztél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 37 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 5 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt ősmágus jobb lábát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Energialándzsával megdöfködöd az élőholt ősmágus jobb karját. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Távolról energiacsóva varázslatot lősz a másikra. 237 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel többször eltalálod az élőholt ősmágus testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Az élőholt ősmágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Nem sikerült az élőholt ősmágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 44 életpontot vesztettél. Az élőholt ősmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Eldobod az értéktelenné vált varkaudar katona trófeát, és kinyersz egy alkalmas élőholt ősmágus trófeát. 8000 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 742, sebződés: 139, gyógyulás: 0, összesen: -139 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [6. PONTON.] puha ütés. Ah! Egy totemoszlop! Ahogy közelebb lépsz, furcsa bizsergés fog el: egy varázslat megértésére van itt lehetőséged, melynek neve Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [360. PONT.] méregfelhő. Egy furcsa, vibráló óriásszem van itt. Mintha beszélne hozzád... Igen, egy varázslatot akar neked megtanítani! A neve (ld. enc.) Megbotlasz valamiben: 4 varázskő és 1 manakristály. Felpakolsz. Csak most van időd körülnézni, miután megölted a nekromancia eme ocsmány megnyilvánulását. A terem közepén egy pulzáló energiagömböt veszel észre, biztosan ez az elmutálódott szörnyek keletkezésének oka! Meg kell akadályoznod, hogy ilyen teremtmények keletkezzenek a jövőben. Minden energiádat összeszedve, porrá rombolod eme ocsmányságot.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+83 életerő). [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
[10 pontot használtál fel, van még 216.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 214.]

kf 228 1 kézbeveszed/felveszed a 228. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod az angolna szálkát, majd a jobb kezedbe veszed a helytartói jogart. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

t 187 támadod a 187. szörnyet
FT 187 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy részeg kalandozó! Ezt kerested. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó horpadt páncélját. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Megmarkolva az energialándzsát ellenfeledre rontasz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod a részeg kalandozó jobb karját. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Távolról energiacsóva varázslatot lősz a másikra. 240 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel eltalálod a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a részeg kalandozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 440, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}


m 5 mozogsz délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[152,46] Homok, homok mindenfelé: sivatagos terepre értél. Isul északkeleti határát jelzi ez a hatalmas, dús füvű sztyeppe. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Találsz egy barátság szent tüzét. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Sardullah Sharpa hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Nini, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
[7 pontot használtál fel, van még 207.]

v 198 159 39 elmormolod a 198. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(152,46) a 78. labirintus bejárata, oltár, Chara-din monolitja (#534), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720)

[159,39] Sűrű erdőbe érkeztél. Egy pillanatra olyan érzésed van, mintha a sűrűből figyelne valaki! Látsz egy mínosz-kúpot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Kaqxar előtt. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát.

Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Találkozol egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera nővel. A bőre kreolszínű. Tharr püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy balkezes gyűrűt, egy cetbőr válltömést, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy mágusköpenyt, egy örökkéval.gyémántját, egy regeneráló gyűrűt, egy Rhatt páncélját, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ulkor kötényt, egy varkaudar csizmát, egy vortex talizmánt, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy Notermanthi trófea, egy vezérfarkas trófea és egy mouthlan trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koronára fonódó kígyó. Bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Egy alanori csatamén a hátasa. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik. Összeismerkedtek. Az ő neve Cshi-Cshi a Cica. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+8 varázspont). Tanítod a másik kalandozót, amiért ő viszonzásképp téged tanít. Kis mértékben fejlődött szörnyismeret szakértelmed, míg te őt a gyógyítás szakértelemre oktattad. Udvariasan megkérdezed, előadhatsz-e egy dalt. Beleegyezésére muzsikálni kezdesz. Csodálatos! (-1 poszogó mösze.) Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[-100 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 197.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Lélegzetedet visszafojtva, bekukkantasz a kúp félhomályába. Odabent hatalmas kőszobrok vannak, a valaha drágakő szemet és egyéb díszítéseket azonban valaki már rég kilopta. Már épp menni készülsz, amikor valamit megpillantasz egy szobor háta mögött. Odébb tolva a kőalakot, egy furcsa írás válik láthatóvá!

Odakint is körülnézel. [20 pontot használtál fel, van még 177.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[158,40] Véget ér az erdő. Dombos terepre érkeztél. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy megsebzett woorgard. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Energialándzsával többször eltalálod a woorgard testét. (5 támadással 101 életpontot sebezve.) Egy energiacsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 220 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel néhány helyen meghorzsolod a woorgard testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Energialándzsával valamennyire megsebezgeted a woorgard idétlen masszáját. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 279 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megérinted a woorgard idétlen masszáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A woorgard összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 776, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+90 életerő). [-16 varázspont.] Látsz egy púdersziklát. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy kazmárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy borkonyó cserjét. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (vasérc) kell, hogy legyen!

(Továbbmész...) [157,41] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy smirglibokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy gnóm szolgáló irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [156,42] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő.

Találsz egy xantusz-kaktuszt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Találsz egy Chara-din monolitját. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) [26 pontot használtál fel, van még 151.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[155,43] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy manilla-fát.
(Feltételes támadás:) Egy bávatag golombár! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Egy szárazság varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bávatag golombár testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Ellenfeled követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Meglengetve az energialándzsát ellenfeledre rohansz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bávatag golombár bal lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy energiacsóva. 236 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöföd a bávatag golombár ragyás testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A bávatag golombár vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Különös érzésed támad. Valami megváltozott. A levegő száraz, nagyon száraz... és meleg, nagyon meleg.... Nem mersz levegőt venni. Ajkaid kicserepesednek. Úgy érzed, rögtön megfulladsz. Eszedbe ötlik: talán ez Sheran büntetése... (44 életpontot vesztettél) A bávatag golombár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 437, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}


(Továbbmész...) [154,44] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél.

Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba).

(Továbbmész...) [153,45] Még mindig füves síkságon vagy.

Észreveszel egy rát-fát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívői építették. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [21 pontot használtál fel, van még 130.]

m 3 5 7 mozogsz délkeletre, délnyugatra, északnyugatra
[154,46] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy quwarg harcos. Ettől nincs semmi félnivalód. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos jobb középső lábát. (5 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos testét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiacsóva varázslat. 255 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöföd a quwarg harcos testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 424, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy élőholt quwarg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Energialándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 209 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöföd az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1306 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 441, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [153,47] Síkság, továbbra is csak síkság. A távolban sakálok üvöltenek. Látsz egy oltárt. Dornodon hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. Már vár itt rád valami. Egy vortexmágus.

A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 139 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus ködlő lábát. (5 támadással 96 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vortexmágus jobb lábát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Egy energiacsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 214 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megérinted a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 137 életpontot vesztettél. A vortexmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 vortex talizmán (ld. enc.). 3772 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 497, sebződés: 276, gyógyulás: 0, összesen: -276 ÉP}

Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+85 életerő). [-16 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+90 életerő). [-16 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+98 életerő). [-16 varázspont.]

Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [152,46] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Látsz egy barátság szent tüzét. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Sardullah Sharpa orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...

Alaposan körülnézel a földön. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [46 pontot használtál fel, van még 84.]

v 181 144 61 elmormolod a 181. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(152,46) a 78. labirintus bejárata, oltár, Chara-din monolitja (#534), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720)
(153,45) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Leah oltár, 40. jellempróba
(153,47) Dornodon oltár, vortexmágus (#418)
(154,44) 24. jellempróba
(154,46) quwarg harcosok (#201), 46. jellempróba, oltár, élőholt quwarg (#202)
(155,43) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92), bávatag golombár (#165)
(156,42) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 31. jellempróba, Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534)
(157,41) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Dornodon oltár, művészi porolit (#720)
(158,40) woorgard (#231), púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Dornodon oltár, olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), érclelőhely
(159,39) mínosz-kúp (#178), oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), Cshi-Cshi a Cica (2765. kalandozó)

[144,61] Lakott területre érkeztél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt.

Van itt egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Összefutsz Gózerrel. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bo'adhun gyűrűt, egy cápabőr csizmát, egy dalebg.kristályvértet, egy Eldaran karkötőjét, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy Morgan sipkáját, egy őselemek köpenyét, egy Rughar gyűrűjét, egy Tharr Keresztjét, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Fegyverzetét egy vastagbőrű mutak trófea, egy triklem drakolder trófea és egy dübörgő bahrot trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy bronz taidert, bal kezében egy Zombilapítót tart. Lőfegyvere egy ryuku tűvető. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). A másik biztatására előveszed hangszered, és egy varázslatos dallamot adsz elő. A hatás fantasztikus! (+1 életpont gyógyulás.) Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[-60 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 74.]

be 710 220 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 75 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy hatalomvarázs [(+2 minden tulajdonságodra.)] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 69.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy fejsze elkészítéséhez. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 49.]

kf 466 462 820 kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 462. tárggyal a 820. tárgyat
Leveszed a gyémántsisakot, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját. [0 pontot használtál fel, van még 49.]
Leveszed a mithril kesztyűt, majd felhúzod a kezedre az Urgod kesztyűjét. [0 pontot használtál fel, van még 49.]
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 49.]

kf 742 kézbeveszed/felveszed a 742. tárgyat
Leveszed a szerencsetalizmánt, majd a nyakadba akasztod a Natharion amulettet. [0 pontot használtál fel, van még 49.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 44.]
Gyorsvarázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 39.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+17 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 34.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 29.]
Szupersebesen mormolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Öregedtél 1 évet. [5 pontot használtál fel, van még 24.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 19.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 14.]
Fürgén varázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 9.]
Gyorsvarázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve kontinuum-tágítás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+17 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 4.]

ek 273 2 31 t. energia kisütése: 273 2 31
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 31 VP-be fog kerülni. Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 2 VP-nél kevesebb, plusz 31 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Felhasználod a manakristályt. (+657 varázspont.) Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 3. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-32 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 533. tárggyal a 462. tárgyat
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Leveszed a hósárkánybőr csizmát, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 7. BP: kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat a 812. tárggyal a 111. tárgyat
Leveszed a natharion gömböt, majd a nyakadba akasztod a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Leveszed a Natharion amulettet, majd a nyakadba akasztod a vortex talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 8. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 3.]

* 9. BP: kézbeveszed/felveszed a 727. tárgyat
Kiveszed a füledből a hatalom fülbevalóját, majd a füledre akasztod a Zu'lit fülkarikáját. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. A sötét tekercsek szaporodnak. Micsoda öröm! [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 18, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját töm magába a sivatagi doareg. 2 kaját nyel le a tűzfőnix. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel táborozásra alkalmas helyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól szaggatott fülűre tápolt kalandozó mester helyett agyontápolt kalandozókirály. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +24 max. varázspont, +8 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 3 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az esszenciavédelem hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt a hatalomvarázs hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 440 pontot. A következő körben tehát 443 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉREGFELHŐ (37. PAP TÁMADÓ VARÁZSLAT)
Ezt a támadó varázslatot ellenfeledre bocsátva, az öklendezni kezd, és belélegzi a gyilkos gázt, ha nem elég szerencsés. A varázslat hatása életpont veszteség és alacsonyabb támadási képesség lehet. Elmondása 12 VP-be kerül, anyagi komponense egy csepp gyenge méreg.

VORTEX TALIZMÁN (812. TÁRGY)
Fekete anyagból készült. Formája kerek, közepén pedig egy csillogó, esőcseppet mintázó szürke ékkő töri meg az egyhangúságát. Ha megérinted, jóleső magabiztosság-érzet ölel körül. Ha a nyakadba akasztod, mindez a hatás kikristályosodik, intelligenciád kettővel nő. A cirkuszban, a hátizsákodban lapulva is megsegíthet egyes próbákon, nem muszáj viselned. Nem átadható.

FEJSZE (1240. TÁRGY)
Bár a fejsze elsősorban a favágóknak hasznos tárgy, nem a magadfajta kalandozóknak, mégis elégedettséggel tölt el, hogy most már te is képes lennél bármikor egy ilyet összerakni. Ki tudja, hátha szükséged lesz rá a jövőben valamikor. Talán mert a fejsze remek dobófegyver is, 1d5+12-t sebez.
Most pedig az összeállítás: egy bot kell a nyélnek, 10 vasérc a fejnek, 4 pirkit a vaskohó felfűtéséhez, ahol mindez elkészíthető. A KT 1240 parancs 20 TVP-nyi időt emészt fel.

KONTINUUM-TÁGÍTÁS (105. PSZI KÉPESSÉG)
Egy nagyhatalmú pszi-használó képes korlátozott mértékben kitágítani a tér-idő kontinuumot és az idő folyását egy picikét lelassítani. Ez valamivel nagyobb mozgási lehetőséget jelent, azonban komoly sokkot helyez a pszi használó szervezetére, amely gyakori használat esetén egyre komolyabb permanens hatást jelent számára. A kontinuum tágítás komoly koncentrációt igényel, a P 105 parancs kiadása 60 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Ezenkívül szükséges egy xirnox szív, amely a tér-idő kontinuum és az agyi energiák összecsapásakor keletkező feszültséget szénné égve levezeti. A kontinuum-tágítás eredményeképp kapsz egy újabb EXTra fordulót, vagyis a használat utáni legközelebbi UL-re már rá is írhatod a Spec. Kódok rovatba az EXT kódot. Az idővel való játszadozás veszélyes, a kontinuum-tágítás első használatakor 1 max. pszi pontot vesztesz permanensen, a második alkalommal kettőt, a harmadiknál hármat, stb. A veszteség annál gyorsabban nő, minél többször használtad.

A KÜLSŐ MEGVÁLTOZTATÁSA (26. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Mostantól képes vagy permanens változást okozni a külsődben. Ezentúl fittyet hánysz a tintacsigára, vagy az olyan támadásra, amelynek köszönhetően kiütik az egyik szemed! Ezentúl megváltoztathatod a hajad, szemed és bőröd színét. Ehhez az AV 26 <mit> <mire> parancsot kell kiadnod. Ha a hajad színét változtatod, második paraméternek 1-et írj, harmadiknak pedig a hajszín kódját (1: szőke, 2: barna, 3: fekete, 4: vörös, 5: ezüst, 6: arany, 7: ősz). Ha a szemed színét, 2 legyen a 2. paraméter, a 3. a szemszín kódja (1: barna, 2: szürke, 3: zöld, 4: kék, 5: piros, 6: csillogó, 7: félszemű is lehetsz, ennek a játék szempontjából nincs külön jelentősége). Ha 3 a 2. paraméter, a bőrszínt állítod. 3. paraméter lehetséges értékei: 1: normál, 2: sötét, 3: fekete, 4: világos, 5: kreol, 6: rózsaszín, 7: bronz, 8: fehér, 9: sárga, 10: zöld. Példa: AV 26 2 3 hatására a szemed színe zöldre változik.

KARAKTERLAP

Alba Locsy, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd babarózsaszín. Raia bíborosa vagy. Az Álomőrzők (#9101) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 299. fordulód.

Erő: 30 (39) Szint: 27 Merészség: 10/3 Magasság: 183 cm
IQ: 34 (57) Támadás: 30 Agresszió: 3 Testsúly: 60 kg
Ügyesség: 32 (27) Védekezés: 59 Menekülés: 35 % Életkor: 42/48 év
Egészség: 30 (36) Életpont: 465/464 Jellem: jó (237) Tul. pont: 3
Szerencse: 29 (35) Varázspont: 696/312 Pénz: 17427 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 29/14 Pszi pont: 255/36 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 23
Eddig összesen 2166 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 41895 TP-t kaptál. Jelenleg 2011125 TP-d van. A következő szinthez még 288875 TP szükséges. Trófeáid: magnetikus praglonc, őrjáratozó katona, élőholt ősmágus. A 283. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5550 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 11/32 ökölvívás: 1/70 szúrófegyverek: 34/69 (+17%)
ütőfegyverek: 9/92 lőfegyverek: 28/42 (+11%) dobófegyverek: 1/79

Feltételes fegyverváltás: energialándzsa (#1227) (50%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/88 2. nyomkövetés: 82/3 (+19%) 3. mászás: 7/40
4. csapdakészítés: 15/80 (+6%) 5. csapdaészlelés: 8/17 6. gyógyítás: 75/51
7. titkosírás: 3/88 8. felderítés: 25/75 (+53%) 9. szörnyidomítás: 13/93
10. teológia: 62/62 (+293%) 11. taumaturgia: 64/49 (+38%) 12. versengés: 11/16 (+8%)
13. zene: 19/61 (+9%) 14. szörnyismeret: 10/36 (+2%) 15. pszi: 16/0 (+143%)
16. zárnyitás: 9/18 17. vadászat: 13/73 18. bányászat: 30/35 (+1%)
19. úszás: 10/97 20. főzés: 6/14

FELTÉTELES PARANCSOK (még 12 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 82% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
segítesz max. 1 TVP-ért
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot, csak egyszer), ében tobozt (#578) (max. 500 darabot, csak egyszer)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 16)
magnetikus praglonc (#200), bávatag golombár (#165), őrült varázsló (#255) (csak egyszer), kisebb quwarg isten (#213) (csak egyszer), élőholt hadúr (#371) (csak egyszer), élőholt ősmágus (#179) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
energiafolyam (#136, 24 VP) égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +31 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +31 vp 2 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) méregsemlegesítés (#14) halálkapu (#126)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 6, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) izomernyesztés (#33) >> taalru (#249)
villámcsapás (#50) >> manifesztátor (#124) izomernyesztés (#33) >> quwarg parafenomén (#248)
energiafolyam (#136) >> élőholt ősmágus (#179)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 6, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> Chara-din fattya (#236)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tűzfőnix (#215) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! (számláló: 0)
3.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
18 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 1 álompor (#396)
3 isteni könnycsepp (#260) 10 kaja (#2) 1 quwarg tojás (#360)
58 víz (#27) 3 varkaudar pálinka (#1137)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 bronzhegyű nyíl (#94) 1 rájabőr (#404) 2 sötét tekercs (#535)
2 varázskő (#305) 1 vortex talizmán (#812)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(144,61) maffia bank (#705), ezüst mágustorony (#706), Ördögi Kör (#710), Trikornis Futárszolgálat (#712), főutca (#399), nekrofun (#173), Gózer (1052. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek