297. forduló, 299. forduló, Rőtszakállú Odin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. aug. 2. 11h:07'
EZ A 304. JÁTÉKHETED, 298. FORDULÓD
305. játékheted kezdete: aug. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5011
SZÁMLA : XXXX

RŐTSZAKÁLLÚ ODIN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [364,72] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Hayamu Oyaburával. Tharr félisten hatalmú uralkodó papja. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy bozontfonatot, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy Hatalom Karkötőjét, egy játékmesteri palástot, egy jégisten amulettet, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy mélybíbor álarcot, egy mélybíbor kesztyűt, egy mélybíbor köpenyt, egy mélybíbor lábvédőt, egy Natharion amulettet, egy Notermanthi amulettet, egy ogre övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy sodét, egy Teremtő koronáját, egy torz fülkarikát, egy tűzhaj diadémet és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy élőholt drakolder trófea, egy tleikan rémeb trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: mindent elsöprő hömpölygő ármádia. Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy Gonemutlan tőrét tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Holmiját egy bazaltelementál cipeli. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Tudása félelmetes, így meghajolsz előtte. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 5 sötét italt (500 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 5 dlathog kőzetet (400 arany).
Az 1. napon összeakadsz Rothadó Agyhalállal. Fairlight halandók felett uralkodó helyettese. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy bársony övsálat, egy Bropxat vállvédőjét, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rd'alv amulettet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy törpe bakancsot, egy villám szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Ruházatát egy zg'umrad facsaró trófea, egy bn'oxrad szaggató trófea és egy élőholt drakolder trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy mahagóni pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon összeakadsz Kőfejű Beldorral. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy bo'adhun gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy drakolit csizmát, egy drakolit karvédőt, egy drakolit kesztyűt, egy drakolit lábvédőt, egy drakolit sisakot, egy drakolit vállvédőt, egy gólemgyűrűt, egy játékmesteri palástot, egy jégisten amulettet, egy kreiton palástot, egy Luthius karkötőjét, egy Notermanthi amulettet, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rd'alv amulettet, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Teremtő koronáját és egy tűzhaj diadémet visel. Ruháján a Quwarg Invázió Smaragd Keresztjét viseli. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy zg'umrad facsaró trófea és egy élőholt drakolder trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy eltaposott quwarg. Jobb kezében egy ent pásztorbotot, bal kezében egy nunchakut tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Megszólal: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Ennivalód fogytán van, elindulsz vadászni, hogy legyen valami vacsorára. Ahogy próbálod becserkészni a kiszemelt vadat, egyszer csak valami különös érzés kerít hatalmába: mintha túlvilági erők töltenék be a levegőt. Megállsz. Monoton mormogásra leszel figyelmes. A hang irányába fordítod a fejed. Egy harcost látsz - imádkozik. Ruháját furcsa szimbólum ékesíti: izzó magmából előtörő gránit monolit. Nagy harcban vehetett részt - árulkodnak a testét borító, vérző sebek. Próbálsz halkan elosonni, nehogy megzavard a meditációban, amikor szemed hirtelen megakad valamin a földön: egy, a sártól alig felismerhető, széttört káosz szimbólum...
Zu'lit tarsolya termel 1 karbin plazmát. [karbin plazma ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP] A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+64 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+1228 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+100 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.)
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy Raia angyala nyomára bukkansz. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.
Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Te itt életveszélyben vagy. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.

[7 pontot használtál fel, van még 641.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 636.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 634.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+13 erő). [-10 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 632.]
Szupersebesen mormolsz. Csapásaid erősebbek lesznek! (+11 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 630.]

* 3. KP: elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 630.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-37 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 630.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-39 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 628.]

* 4. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 626.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 624.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 622.]

* 5. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 622.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 897. tárgyat az 527. tárggyal
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a törp sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 622.]
A csuklódra húzod a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 622.]

* 7. KP: beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 622.]

* 8. KP: használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 622.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 621.]

* 9. KP: elmormolod a 147. varázslatot a 178. varázslatot a 220. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 621.]
Gyorsvarázsolsz! Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 619.]
Beizzik a turbómágia. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 617.]

kpk 6 kezd. parancs kivétele: 6
KF 897 527 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 617.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+795 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 612.]

bpk 5 bef. parancs kivétele: 5
KF 531 309 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 612.]

v 161 elmormolod a 161. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a varázsenergia varázslatot! Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 607.]

kf 1373 309 kézbeveszed/felveszed az 1373. tárgyat a 309. tárggyal
Leveszed a törp sisakot, majd a fejedre teszed a kabutót. [0 pontot használtál fel, van még 607.]
Leveszed a smaragd karkötőt, majd a csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 607.]

vv 79 167 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 602.]
Gyorsvarázsolsz! Sikeresen létrehoztál egy felszentelt oltárt! Áldott legyen az istened! [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 597.]

v 1 9999 10 elmormolod az 1. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-38 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 592.]

im 0 4 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ezerszemű bestia.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy háló varázslatot. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 22 életpontot vesztettél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 52 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (6 támadással 214 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (60 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod az ezerszemű bestia fejét. (6 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az ezerszemű bestia fejét. (5 támadással 273 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 27 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 45 életpontot vesztettél. Csápjával megérint az ezerszemű bestia. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezerszemű bestia, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mászókampó felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-24 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Törpe szekercével megvagdalod az ezerszemű bestia testét. Kritikus ütés! (2 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Din cséphadarójával gyengén megütöd az ezerszemű bestia testét. Kritikus ütés! (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 60 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 65 életpontot vesztettél. Csápjával megérint az ezerszemű bestia. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Az ezerszemű bestia belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mászókampó felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
Az ezerszemű bestia szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP], 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], 27 arany, egy arany papi karkötő, egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP], egy vas dobónyíl és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 galachmitot. 15535 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1164, sebződés: 544, gyógyulás: 197, összesen: -347 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 562.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ezerszemű bestia.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fürgülés varázst. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 48 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 63 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezerszemű bestia testét. (6 támadással 216 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-12 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (72 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed az ezerszemű bestia nyakát. (6 támadással 381 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod az ezerszemű bestia nyakát. (5 támadással 283 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+57 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiatüskék. 21 életpontot vesztettél. Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 31 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Öregedtél 3 évet. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Nyelvével az ezerszemű bestia eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő aranytű felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-18 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Törpe szekercével megvagdalod az ezerszemű bestia bal oldalát. (2 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Din cséphadarójával megpöccinted az ezerszemű bestia testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 71 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 41 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vas dobónyíl felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP], 2 gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP], 5 ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 galachmitot. 15535 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1110, sebződés: 542, gyógyulás: 185, összesen: -357 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+714 életerő). [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [35 pontot használtál fel, van még 527.]
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszú idő telik el csendes meditációban. A szent kehely megtelt! Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+1 szerencse.) Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy ezerszemű bestia.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy háló. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 45 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 65 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ezerszemű bestia testét. (6 támadással 218 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-33 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (62 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (6 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod az ezerszemű bestia ragyogó észlelőjét. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (18 életpontot sebezve). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 64 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámcsapás varázslat. 44 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Öregedtél 4 évet. Az ezerszemű bestia fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Az ezerszemű bestia nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mászókampó felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-32 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Törpe szekercével megvagdalod az ezerszemű bestia bal oldalát. (2 támadással 137 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Din cséphadarójával súrolod az ezerszemű bestia nyakát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 67 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 41 életpontot vesztettél. Az ezerszemű bestia csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Öregedtél 2 évet. Az ezerszemű bestia fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő ezüstdarab felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-19 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 obszidián karkötő [obszidián karkötő ládikóba-> (310,64)-> 60 arany, -2 ÉP], 2 pular kristály [pular kristály ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], 39 arany és egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 galachmitot. 15535 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1133, sebződés: 645, gyógyulás: 191, összesen: -454 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 497.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy agyfröccsentő. (ld. enc.) Sikoltozva menekülsz, rettegve a végső pusztulástól... Hirtelen istened hangja tölti be a teret: Kudarcot vallottál! Sokat kell tanulnod, hogy jóvátehesd hibád! [-26726 TP] [30 pontot használtál fel, van még 467.]

v 198 361 63 elmormolod a 198. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Befejezted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(364,72) Raia angyala (#333), ezerszemű bestia (#288)

[361,63] Elérted a kiégett pusztaság határát. Habozva folytatod utadat. Hegynyi Thargodan behemótok csordája húz el a távolban, te csak leesett állal bámulsz.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Elmúlt a vadászat hatása. Hangodat kieresztve, a táborra rontasz. Futás közben átugrod egy széttépett Zinthurg tetemét. A Thargodanok gyűlölködő pillantással fordulnak feléd. Egy Orkhan Thai készül a lemészárlásodra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 28 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az Orkhan Thai testét. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az Orkhan Thai jobb oldalát. (2 támadással 136 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Din cséphadarójával megütöd az Orkhan Thai testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 59 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (18 életpontot sebezve). Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Az Orkhan Thai leken néhány pofont. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az Orkhan Thai száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (310,64)-> 48 arany, -2 ÉP] és egy aranytű. 3202 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 443, sebződés: 94, gyógyulás: 52, összesen: -42 ÉP}

Látva, hogy milyen könnyedén végeztél társukkal, a Thargodanok hátralépnek. Fölényesen mosolyogva, elveszed a Thargodan kincseszsákját. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy pirkit. Egy Thargodan mágus intéz feléd kihívást.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled Asylux átka varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 143 életpontot vesztettél. Egy méregfelhő III varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Thargodan mágus testét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan mágus bibircsókos fejét. Kritikus ütés! (5 támadással 410 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Thargodan mágus testét. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Lángoszlop emelkedik a talajból (18 életpontot sebezve). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux átka varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy energiaspirál varázslattal köszönt csatapartnered. 132 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Törpe szekercével épp hogy eltalálod a Thargodan mágus bibircsókos fejét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a Thargodan mágus testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Illúziósárkányod teríti le a lábáról (16 életpontot sebezve). Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 124 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP] és 2 mocsári penke [mocsári penke ládikóba-> (310,64)-> 2 arany, -2 ÉP]. 9445 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 954, sebződés: 403, gyógyulás: 163, összesen: -240 ÉP}

Parancsszó hangzik hátulról, és most egy nagyobb ellenfél lép eléd. Most már biztos vagy benne, hogy győzni fogsz! Egy Thargodan légiós támad rád.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan légiós gigászi testét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan légiós testét. (5 támadással 338 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a Thargodan légiós testét. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (17 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével megvagdalod a Thargodan légiós jobb lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Din cséphadarójával súrolod a Thargodan légiós nyakát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Szellemalakot formáló felhő támadja meg (19 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a Thargodan légiós, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Thargodan légiós szarva. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9646 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-38 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 983, sebződés: 190, gyógyulás: 164, összesen: -26 ÉP}

A kisebb Thargodanok menekülnek. Itt az idő, hogy szembenézz a táborparancsnokkal. Egy ezerszemű bestia jön feléd.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy energiatüskék varázslattal köszönt csatapartnered. 28 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 65 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ezerszemű bestia testét. (5 támadással 175 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-10 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (46 életpontot vesztettél.)
{Csatastatisztika; sebzés: 175, sebződés: 149, gyógyulás: 0, összesen: -149 ÉP}

Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod.
Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Gordon Marlo orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Oppsz, itt járt már valaki! Friss elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [70 pontot használtál fel, van még 397.]

m 4 5 3 mozogsz délre, délnyugatra, délkeletre
[361,64] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy mópat gigász. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [360,65] Változik a terep, a fekete Thargodan-hegyek között vagy. Egy mély nyögést hallasz, amely mintha elképzelhetetlenül távolról jönne. A hideg futkos a hátadon a hang hallatán. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ez nem lehet más, mint egy ében halálhajcsár. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Oldalt pillantva, meglátsz egy gejzírt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Látsz egy vaskohót. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Analotha lábát masszírozza. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ramit kő) rejt. Eszel valamit. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [361,66] Lassan haladsz, hiszen óvatosnak kell lenned - a sziklák borotvaélesek. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Látsz egy vaskohót. Észreveszel egy törpe bányát. Találsz egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ramit kő) rejt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy taalru herceg volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 377.]

v 133 elmormolod a 133. varázslatot
7 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 377.]

h 697 1500 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+151 varázspont, -303 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 377.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a teljes gyógyulás varázslatot! [-5 TVP] Sebeid gyógyulnak (+1206 életerő). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 372.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[362,67] Elérkeztél a Sötét Föld egyik mocsarához. Láthatóan, ez az egyetlen hely, ahol növényi élet létezik, de az is a leghalálosabb fajtából. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy életsziklát. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. A feléd közeledő vámpírféreg mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fürgülés varázst. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Semmi hatás! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 105 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vámpírféreg testét. (3 támadással 116 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vámpírféreg testét. (7 támadással 636 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a vámpírféreg testét. (5 támadással 289 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! Illúziósárkányod teríti le a lábáról (18 életpontot sebezve). A vámpírféreg megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 51 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 42 életpontot vesztettél. A vámpírféreg megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 89 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled regenerálódik! Teriád pöröllyel súrolod a vámpírféreg testét. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted a vámpírféreg bal oldalát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (17 életpontot sebezve). A vámpírféreg megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 38 életpontot vesztettél. A vámpírféreg megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 100 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Véres nyál csordul ki a vámpírféreg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vámpírfogat. 14111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1219, sebződés: 610, gyógyulás: 8, összesen: -602 ÉP}


(Továbbmész...) [363,67] A tereptípus változik, bár ez egyáltalán nem megnyugtató: kiégett földre érkeztél. Sötét porfelhőket pillantasz meg a távolban. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy fattylord közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fürgülés létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: káosz szava varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a fattylord testét. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Teriád pöröllyel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fattylord bal lábát. (7 támadással 607 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a fattylord testét. (5 támadással 293 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). A fattylord megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (3 támadástól 135 életpontot vesztesz.) Egy energiacsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 168 életpontot vesztettél. A fattylord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (310,64)-> 6 arany, -2 ÉP]. 14198 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1028, sebződés: 307, gyógyulás: 185, összesen: -122 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mópat bolyt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy egy tűzfőnix hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Találsz egy Chara-din monolitját. Körbevizsgálódsz. Friss törpe nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [12 pontot használtál fel, van még 360.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Nem kell sokáig várnod: megjelenik egy mópat, és elviszi a tárgyat. Már épp el akarsz menni, amikor újra előmászik a mópat, és lerak eléd egy tárgyat, ami egy eknozol. [2 pontot használtál fel, van még 358.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Kisvártatva megjelenik egy mópat. Figyelmeztetés nélkül kiragadja az általad tartott tárgyat a kezedből, és eltűnik vele a bolyban. Rövidesen a mópat újra felbukkan, szájában egy tárggyal, amit letesz eléd. Megvizsgálod, ez egy eknozol. [2 pontot használtál fel, van még 356.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Egy apró mópat körülszaglássza a felé nyújtott tárgyat, aztán megragadja, és elszalad vele. Rövidesen a mópat újra felbukkan, szájában egy tárggyal, amit letesz eléd. Megvizsgálod, ez egy mópat token. [2 pontot használtál fel, van még 354.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Nem kell sokáig várnod: megjelenik egy mópat, és elviszi a tárgyat. Kisvártatva a mópat visszajön, és letesz eléd valamit: egy mópat token. [2 pontot használtál fel, van még 352.]

h 582 használod az 582. tárgyat
Hamarosan előbújik egy mópat, és kikapja a kezedből a tárgyat, és már vissza is bújt a bolyba. Már épp el akarsz menni, amikor újra előmászik a mópat, és lerak eléd egy tárgyat, ami egy mópat token. [2 pontot használtál fel, van még 350.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[364,68] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. Mozgást észlelsz oldalról. Egy Thargodan zsoldos nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan zsoldos testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan a másikra rohansz. Törpe szekercével párszor kilyukasztod a Thargodan zsoldos fejét. (5 támadással 331 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Thargodan zsoldos testét. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). A Thargodan zsoldos karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A Thargodan zsoldos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6750 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 672, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy lávatavat. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Chaar-Lee orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [364,69] Mocsaras területre érsz. Nagyon kevés zajt hallasz, és azok mind fenyegetőek. A messzeségben füstoszlopot látsz.

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [364,70] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Szürke por száll a levegőben, ahogy a távolban valami feléd közeledik. Csak egy Raia angyala. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy energiaspirál varázslattal köszönt csatapartnered. 139 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Túl erős az ellenfeled. Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.
{Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 139, gyógyulás: 0, összesen: -139 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Villámgyorsan lefekszel egy kidőlt, halott fatörzs mögé. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy fattylord. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 332.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[364,71] Elérkezel az égig érő magashegyek közé. Az előrehaladás itt nagyon nehéz.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy törpe bányát. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (pular kristály) van! Körbevizsgálódsz. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
Találkozol egy hosszú ősz hajú, félszemű ember nővel. A bőre kreolszínű. Fairlight halandók felett uralkodó helyettese. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy bársony övsálat, egy Bropxat vállvédőjét, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy gyémánt védőgyűrűt, egy játékmesteri palástot, egy jegygyűrűt, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni lábvédőt, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy Ovgun nyakláncát, egy rd'alv amulettet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy tűzúr csizmáját, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Zu'lit koronáját visel. Felszerelését egy zg'umrad facsaró trófea, egy bn'oxrad szaggató trófea és egy élőholt drakolder trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy mahagóni pajzsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Rothadó Agyhalál. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [364,72] Egy meredek lejtő után véget ér a hegy - bozótos vidéken vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Thargodan tábort.
(Feltételes kutatás:) Üvöltve, megrohamozod a tábort. Rohanás közben már mágikus energiáidat készíted. Energiatüskék süvítenek el a füled mellett. Egy taalru készül a lemészárlásodra. Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Dred Hornwill előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy csillezsályát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Észreveszel egy amniosz-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete lótuszt. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték.

Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Összeakadsz LeChuckkal. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy értépő sarkantyút, egy fűzött kagylósort, egy háború gyűrűjét, egy nap szimbólumot, egy ogre övet, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku csizmát, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy Xanathal karkötőjét és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy bo'adhun lidérc trófea és egy Strissha trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Daramoula pálcáját, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Málhásállata egy sivatagi doareg. Mentális auráját felismered, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[72 pontot használtál fel, van még 260.]

szk 333 keresed a 333. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy Raia angyalát. [0 pontot használtál fel, van még 260.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 257.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
13 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

* 3. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

* 4. BP: leveszed/lerakod az 527. tárgyat
Leveszed a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 257.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Magad elé képzelsz egy négyzetrácsot, és köröket, kereszteket kezdesz belerajzolni. A fejben amőbázás egy kemény dolog, de jó módja az IQ-d fejlesztésének. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 217.]

tf 2 17 fejleszted a 2. tulajdonságodat 17 pontért
A porba hevenyészett műszaki rajzokat próbálsz készíteni összetett technikai újításokról. Elméd csiszolódik... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön.

[17 pontot használtál fel, van még 200.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 18, 13.
Kasztroplanáris energiáid a csordulásig töltődtek! EF-elésed újra a kezdetektől indul. Viszont az energiák kicsapódása nyomán kaptál 1 tulajdonságpontot és 1 képességpontot. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a Rughar familiárisa. Egy szögletes követ fal föl a bazaltelementál. 2 kaját habzsol be a pikkelyes ptog. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 439 pontot. A következő körben tehát 639 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AGYFRÖCCSENTŐ (666. SZÖRNY)
Iszonyodva hátrálsz, ahogy ez a gyorsan terjedő, nyálkás matéria kibontakozik előtted. Mintha a levegőben láthatatlan kampók lennének, és azokba kapaszkodna, úgy nyújtózkodik előtted ki, a föld felett lebegve, óriásira nőve. Mindössze istenedhez imádkoztál... Hogy teremhetett itt ez az iszonyat?
- A túlbuzgóságnak is megvan a határa. Ha túl sokat zaklatod istenedet kéréseiddel, azzal már nem elhivatottságodat, hanem kapzsiságodat bizonyítod - a hang a fejedben dübörögve visszhangzik. Mi? Csak nem haragudott meg rád istened? Most nincs időd a gondolkodásra, védekezned kell ezzel szemben a megelevenedett borzalommal szemben!
Magától értetődő, hogy az agyfröccsentővel csakis akkor bocsátkozol harcba, ha külön FT-t adsz ki rá.

KARAKTERLAP

Rőtszakállú Odin, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr személyes tanácsadója vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 298. fordulód.

Erő: 50 (79) Szint: 40 Merészség: 10/5 Magasság: 127 cm
IQ: 56 (66) Támadás: 69 Agresszió: 7 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 51 (68) Védekezés: 95 Menekülés: 30 % Életkor: 64/255 év
Egészség: 50 (69) Életpont: 1217/336 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 14
Szerencse: 51 (76) Varázspont: 1918/13 Pénz: 7188 arany Kép. pont: 34
Tudatpont: 28/26 Pszi pont: 441/254 Halhatatlanság: 6 %
Eddig összesen 3014 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 77232 TP-t kaptál. Jelenleg 8326920 TP-d van. A következő szinthez még 473080 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, zafír sárkány, smaragd sárkány. A 291. fordulódban 12995 arany került a bankszámládra. 13319 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 7/62 szúrófegyverek: 8/36
vágófegyverek: 31/24 (+6%) ütőfegyverek: 39/76 (+5%) lőfegyverek: 7/28
dobófegyverek: 33/80 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (90%) << Din cséphadarója (#840) (90%) << teriád pöröly (#1283)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
A negatív esszencia épp teriád pöröly fegyverre kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 28/30 (+44%) 2. nyomkövetés: 71/68 (+41%) 3. mászás: 20/71
4. csapdakészítés: 20/59 (+6%) 5. csapdaészlelés: 8/83 6. gyógyítás: 30/27
7. titkosírás: 3/81 8. felderítés: 24/45 (+7%) 9. szörnyidomítás: 15/49
10. teológia: 113/12 (-937%) 11. taumaturgia: 99/19 (-967%) 12. szerencsejáték: 2/86
13. versengés: 17/35 14. harcművészetek: 3/63 15. zene: 15/57
16. szörnyismeret: 38/59 (+34%) 17. pszi: 27/5 (+3%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 6/61 20. vitalitás: 4/81 (+36%) 21. bányászat: 33/25 (+3%)
22. úszás: 6/75 23. főzés: 14/23

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
kutatsz max. 135 TVP-ért
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot )
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 10, max: 16)
szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), Ylgoroth (#332)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis herceg (#261), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP)
tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +30 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +27 vp 25 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 90 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) Pörhemór köre (#205) (128,3,2) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
csupasz izom (#28) óriáserő (#53) Symulf rúnája (#182) esszenciavédelem 2 (#188)
esszenciavédelem (#165) hadiszerencse II (#24) mágikus ütés (#147) tárgyvédelem (#178)
hatalomvarázs (#220) varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998) tűzgolyó (#155) >> nők (#999)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> 37. szintű lényekre fürgülés (#92) >> nők (#999)
fürgülés (#92) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
2.) Lássuk, meg tudsz-e felelni a Sötét Föld kihívásainak - végezz öt Rémmel! (számláló: 1)
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 borkonyó bibe (#312) 5 csalánvirág (#582) 1 nyílvessző (#108)
1 purifikátor háj (#269) 1 quwarg tojás (#360) 6 ragasztó (#83)
6 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128) 4 vas dobónyíl (#189)
14 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
504 arany (#50) 1 arany papi karkötő (#309) 1 aranytű (#272)
2 eknozol (#540) 3 galachmit (#310) 8 isteni könnycsepp (#260)
1 kaja (#2) 1 madártoll (#112) 3 mópat token (#585)
1 pirkit (#153) 2 vámpírfog (#1221)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(360,65) ében halálhajcsár (#295), gejzír (#576), Tharr oltár, törpe bánya (#435), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), művészi porolit (#720), érclelőhely
(361,63) Orkhan Thai (#238), Thargodan mágus (#318), Thargodan légiós (#311), ezerszemű bestia (#288), Thargodan tábor (#588), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(361,64) mópat gigász (#309), oltár
(361,66) Sheran oltár, vaskohó (#155), törpe bánya (#435), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), érclelőhely, taalru herceg (#307)
(362,67) életszikla (#621), vámpírféreg (#782)
(363,67) fattylord (#791), mópat boly (#583), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(364,68) Thargodan zsoldos (#310), lávató (#595), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(364,70) Raia angyalai (#333), Chara-din monolitja (#534), fattylord (#791)
(364,71) törpe bánya (#435), érclelőhely, Rothadó Agyhalál (1998. kalandozó)
(364,72) Raia angyala (#333), ezerszemű bestia (#288), Thargodan tábor (#588), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), csillezsálya (#1252, belőle készíthető: #1253), Chara-din monolitja (#534), szent liget (#439), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), Tharr oltár, LeChuck (4810. kalandozó)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Elenios tündöklő szobra akkor is kifejtette hatását, ha lerombolták azt, ezt javítottuk.

Üzenet küldése a karakternek