297. forduló, 299. forduló, Lumyr Haleth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. jan. 17. 9h:06'
EZ A 399. JÁTÉKHETED, 298. FORDULÓD
400. játékheted kezdete: jan. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4114
SZÁMLA : XXXX

LUMYR HALETH KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [167,105] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 39. pontnál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+31 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+201 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+48 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+18 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-14 életerő). Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 438.]

* 2. KP: használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 428.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 203% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 428.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 86. varázslatot a 165. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+8 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 426.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [+2% teo] [0 pontot használtál fel, van még 426.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 424.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 422.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 422.]
Gyorsvarázsolsz! [-25 varázspont.] [+2% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [2 pontot használtál fel, van még 420.]

* 6. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 415.]

* 7. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy városépítkezés képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 395.]

* 8. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 390.]

* 9. KP: használod az 1101. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 389.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 388.]
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal néhány helyen meghorzsolod a quwarg nagymester fejét. (4 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Cápafoggal meghorzsolod a quwarg nagymester jobb oldalát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2033 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 320, sebződés: 23, gyógyulás: 54, összesen: +31 ÉP}

Morgást hallasz magad mögül, rosszat sejtve fordulsz meg. Egy quwarg parafenomén!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A varázslat kudarcot vallott. Távolról vakító fény varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén potrohát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Pásztorbottal gyengén megütögeted a quwarg parafenomén testét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 26 életpontot sebeztél. {GYD:} Cápafoggal épp hogy megszúrod a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2328 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 335, sebződés: 0, gyógyulás: 39, összesen: +39 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 3 quwarg tojást. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 347.]

kno 18 7 képesség-növelés 18
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 zárnyitás.)
[0 pontot használtál fel, van még 347.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

bb 184 3 518 beraksz a bankba a 184. tárgyat (3 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 3 ezüst kulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

bb 648 1 beraksz a bankba a 648. tárgyat (1 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 kulcskarikát. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

bb 246 1 518 beraksz a bankba a 246. tárgyat (1 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 1 nagy aranykulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

kb 245 1 kiveszel a bankból a 245. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 márványkulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

hu 39 326 152 hulladék: 39 326 152
Hulladék, ezért nem gyűjtesz zárnyitó készletet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ezüstdarabot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [+1% tau] [5 pontot használtál fel, van még 342.]

m 3 2 4 mozogsz délkeletre, keletre, délre
[168,106] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 rézdarabot! (Önanalízis: +6% bányászat.) (Önanalízis: +11% bányászat.) A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rát-fát. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Délkeletre egy Thargodan csatamező van. Délnyugatra egy gránátkaktusz van. Északra egy hóhérbimbó van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-35 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. Egészséged TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 szögletes követ. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [169,106] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy márványtornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios híveié.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! (Önanalízis: +5% mászás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás). Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy nyuhaj karbin!

Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a nyuhaj karbin bal karját. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy sötét főgnóm!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi eredménye! Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mihlanil dobótőr. Pár lövedéked átjárja a sötét főgnóm nyakát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) A sötét főgnóm szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. (Nincs mibe rakni 1 spirituszt.) 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy óriáspók!

Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod az óriáspók testét. (3 támadással 102 életpontot sebezve.) Az óriáspók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze keletre látsz egy gumifát. Délkeletre nézve látsz egy gyöngymangó bokrot. Délre egy Thargodan csatamező van. Északnyugatra egy hóhérbimbó van. Északra egy rát-fa van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-43 életerő). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [169,107] Még mindig füves síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Thargodan csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva a Thargodan csatamező baljóslatú hangulatával, ásni kezdesz. Idegen, nem evilági sziszegést hallasz, és egy pillanatra megdermedsz. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Hopplá, találtál valamit! De nem, csak egy teljesen behorpadt kvazár páncél, maga a kvazár is teljesen korrodált. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy csapat Chara-din fattya készül a lemészárlásodra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 210 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal párszor súrolva eltalálod a Chara-din fattya testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 32 életpontot sebeztél. Cápafoggal kicsit megbökdösöd a Chara-din fattya testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 163 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A 6 Chara-din fattya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (6 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A 6 Chara-din fattya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2866 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 795, sebződés: 30, gyógyulás: 66, összesen: +36 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Halá! Kiástál egy fél szekeret. Nézzük, mi van a ládában! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bronzsisak. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy csapat Chara-din fattya jön feléd.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 189 életpontot sebeztél. [+1% tau] Egy varázslatlopás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Chara-din fattya bal karját. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Elszántan ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal párszor megpöccinted a Chara-din fattya lila testét. (4 támadással 176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 19 életpontot sebeztél. Cápafoggal néhány helyen meghorzsolod a Chara-din fattya bal lábát. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A 6 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (6 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) {GYD:} Pásztorbottal néhányszor épp csak megérinted a Chara-din fattya bal lábát. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 23 életpontot sebeztél. Cápafoggal megérinted a Chara-din fattya testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A 2 Chara-din fattya kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A 2 Chara-din fattya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2866 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 738, sebződés: 39, gyógyulás: 93, összesen: +54 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Tovább piszkálod a földet, nem tanulva a leckéből. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy Zinthurg jön feléd.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Semmi eredménye! A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a Zinthurg bal vállát. (4 támadással 112 életpontot sebezve.) A Zinthurg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy ezüst gyűrű és 8 arany. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 1044 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No! Kezdesz kifáradni. Essünk túl a végső összecsapáson! Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy Notermanthi készül a lemészárlásodra. (ld. enc.)

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy mágiatörés varázslatot, majd rád küldi. A varázslat kudarcot vallott. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a hatalom szava varázslatot, majd rád küldi. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi kosfejét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Pásztorbottal néhányszor súrolod a Notermanthi fejét. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 27 életpontot sebeztél. Cápafoggal kicsit megsebzed a Notermanthi izmos testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). A Notermanthi leken néhány pofont. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A Notermanthi sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötő, egy ezüst nyaklánc, egy arany karperec, 8 arany, egy ezüstshuriken, egy ezüst gyűrű és egy aranygyűrű. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 3780 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 366, sebződés: 33, gyógyulás: 52, összesen: +19 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüsttőr, 9 ugh méreg (Nincs mibe rakni 9 ugh mérget.), 6 arany és egy rézgolyó. A föld lassan repedezni kezd, lángnyelvek csapnak elő. Valamilyen nagyobb elementál-lord akar képen törölni. Ideje távozni! (Önanalízis: +4% felderítés.)
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívei emelték. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben A Tűzhajú irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze északkeletre látsz egy gumifát. Keletre nézve látsz egy gyöngymangó bokrot. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy gránátkaktusz van. Északnyugatra egy rúnakő van. Jól kivehetőek a távolban.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-41 életerő). [119 pontot használtál fel, van még 223.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[170,107] Síkság, továbbra is csak síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót. Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy gyöngymangó bokrot. Délkeletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délre egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy márványtorony van. Északra egy gumifa van. Jól kivehetőek a távolban.

Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-41 életerő).

(Továbbmész...) [171,107] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Oldalt pillantva, meglátsz egy quwarg bolyt.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. (Önanalízis: +6% mászás.) Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-10 életerő). Hatodik érzéked veszélyt jelez, és valóban: egy hatalmas árny takarja el a fentről beszűrődő fényt. Egy quwarg nagymester!

Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal néhány helyen meghorzsolod a quwarg nagymester potrohát. (4 támadással 212 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 17 életpontot sebeztél. {KCC:} Cápafoggal megkarcolod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Csáprágó csattan csípőd közelében. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2064 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 7, gyógyulás: 51, összesen: +44 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg szabotőr!

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gigaököl. 6 életpontot vesztettél. Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (4 támadással 141 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 884 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 3 quwarg tojást. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-39 életerő).

(Továbbmész...) [172,107] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt összegyűlt tömegben, és az odabent fellelhető veszélyekről szóló prédikációt figyeled.
- Még hogy Ghalla legveszélyesebb szörnyei?!?! A sátorban?!?! - a pusztában szerzett tapasztalataidra büszkén előrelépsz, hogy kipróbáld, mit tudsz egy ilyen "különleges" ellenféllel kezdeni. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy kék rothasztó.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 322 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a kék rothasztó kocsonyás testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Elszántan a másikra rontasz. Pásztorbottal párszor súrolva eltalálod a kék rothasztó jobb hátsó lábát. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 14 életpontot sebeztél. {KCC:} Cápafoggal gyengén megszurkálod a kék rothasztó kocsonyás testét. (3 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 178 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A kék rothasztó többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A kék rothasztó bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6324 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 901, sebződés: 53, gyógyulás: 72, összesen: +19 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz. (Önanalízis: +8% versengés.)
Egyszercsak ismerős hang üti meg a füledet. Megpillantod a bibircsókos boszorkányt a sátrának nyílásában, amint éppen neked integet, hogy gyere közelebb. Mérgelődsz egy sort, hiszen nem akartál vele találkozni, de most már nincs mit tenni: vonakodva belépsz a sátrába. A boszorka tüzetesen átvizsgálja a cókmókod, mielőtt bármit is mondhatnál. Amikor a moa üveggömb a kezébe akad, elmosolyodik, de ez nem tart sokáig. Amint rájön, hogy nem hoztál el mindent, amit kért, mérgesen rád rivall. - Feladat törölve - morogja az öregasszony, miközben kilépsz sátrának ajtaján.
Hamarosan egy táblára leszel figyelmes, amely busás jutalommal kecsegtető kártyacsatára szólít. Alatta egy sötétképű alak ül, kezében egy paklit keverget. Leülsz a vele szemben álló székre, és intesz, hogy osszon. Ellenfeled közli veled, a játék 100 aranyról indul.
- Rendben - mondod, és leszámolod a pénzt az asztalra. 1. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Tisztítótűz, 2 Szerencsejáték, 1 Temető. Ez két pár! Az árnymanó egy keveset emel a téten a játék kedvéért, te pedig tartod. Következhet a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Izgatottan megnézed mi van most a kezedben: 2 Tisztítótűz, 3 Szerencsejáték. Ez full! Az asztalra terítitek a lapjaitokat, és mindketten az ellenfélét kezditek vizsgálgatni. Az árnymanó kezében a következők voltak: 1 Orzag bilincse, 2 A bajnok manifesztációja, 1 Piromenyét, 1 Kisebb quwarg istenség. Ez csak egy pár! Nyertél. 2. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Tisztítótűz, 1 Garokk, 1 Illúziósárkány, 1 A bajnok manifesztációja. Ez egy pár! Mielőtt még lapokat cserélnétek, néhány arannyal megemeled a tétet. Az árnymanó megadja, de ő sem akarja tovább emelni. 3 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 2 Tisztítótűz, 1 Sötét halál, 1 Temető, 1 Déja vu. Semmi változás. Egyszerre rakjátok az asztalra a lapjaitokat. Az árnymanó előtt a következő hever: 1 Aranyeső, 1 Kaszabolósáska, 1 Sötét halál, 1 Illúziósárkány, 1 Orbitális mackósajt. Nyertél. 3. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Garokk, 2 Influenza, 1 Sötét halál. Ez két pár! Mielőtt még lapokat cserélnétek, néhány arannyal megemeled a tétet. Az árnymanó megadja, de ő sem akarja tovább emelni. 1 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 2 Garokk, 3 Influenza. Ez full! Terítitek a lapjaitokat. Ellenfeled lapjai a következők voltak: 1 Influenza, 2 Orzag bilincse, 1 Mákrózsa főzet, 1 Déja vu. Ez csak egy pár! Nyertél. (Önanalízis: +11% szerencsejáték.) 1023 tapasztalati pontot kaptál. Bezsebeled az árnymanó tétként feltett 81 aranyát. Az árnymanó hitetlenkedve csóválja a fejét, látszik rajta, hogy még mindig nem fogta fel, hogyan kaphatott ki. Kelletlenül egy aranytermő erszényt húz elő az asztal alól, és a kezedbe nyomja. A fődíjjal együtt sietve távozol a kellemetlen alak mellől. (Önanalízis: +8% versengés.)
A szellemkastélyhoz sétálsz. Környéke üres, bejárata hivalkodóan csábítgat befelé. Eldörmögsz egy rövid imát, majd bátran nekiindulsz. A sötét folyosón utadat egy robosztus fal állja el. A belőle kiálló acéltüskéken megcsillan egy kósza fénysugár. Végigpásztázod tekinteteddel, titkos nyitó szerkezetet kutatva. Nem találsz semmit. Egyre biztosabb vagy abban, hogy ez a fal csak illúzió. Minden bátorságodat összeszedve, a tüskékkel nem törődve, a falnak rontasz. Nagy szerencsédre igazad volt, akadálytalanul siklasz át rajta. A néma csendben rettenthetetlenül haladsz előre a csupán egyetlen irányba vezető úton. Hallásod minden egyes útszakaszon apró neszek és zajok - az élet apró jelei - után kutat. Ezt az állapotot egy iszonyatos hangerejű, rémült sikoltás zúzza apró darabokra. Egy pillanatra eszméletedet veszted a hirtelen jött sokktól, de a hang kínzó ereje tovább folytatja, amit elkezdett. Kis idő múlva, amilyen hirtelen érkezett, olyan hirtelenséggel hallgat el a rémület sikolya. Éhezni és szomjazni kezdesz! (186 életpontot vesztettél.) A sötétből egy árnyalak közelít feléd. Rögtön felismered: a kísértetvarázsló az. Harcolni akar.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. [+1% tau] Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 301 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A kísértetvarázsló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. 3217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Pár perc gyaloglás után a keskeny folyosó egy terembe vezet. Egy embernyi nagyságú nyálkás szörny válik ki a sötétből, csápjai vaksin kutakodnak irányodba. - Egyetlen fránya próba kedvéért hagyjam itt a fogam? - elmélkedsz, de a közeledő éhes és ocsmány szörnypofa meggyőz az ellenkezőjéről. Az életösztöneidnek engedelmeskedve elmenekülsz a teremből, vissza a már ismert folyosón. Kedveszegetten hagyod ott a cirkuszosokat, hogy újra belevethesd magad Ghalla "hétköznapi" életébe.
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+96 életerő). [-15 varázspont.] [+1% teo] (Önanalízis: +8% versengés.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy bávatag golombár került az utadba. Gyanakodva végigméritek egymást. Amikor a szörny nem mutat támadó szándékot, megkönnyebbülten ellazítasz. Tovább mész.

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy trikornis herceg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-37 életerő). Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-3 kaja.) [94 pontot használtál fel, van még 129.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[173,107] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy manilla-fát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-45 életerő). Teleeszed magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [174,107] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy bávatag golombár közeledik. Közelről egész szimpatikus. Valószínűleg ő is ezt gondolja Rólad, mert ahelyett, hogy szétszaggatna Téged, csöndben továbbáll.

Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy zoloboo sámán. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled a halál szava varázslatot lő rád. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán fekete testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Pásztorbottal párszor megpöccinted a zoloboo sámán csontos karját. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 19 életpontot sebeztél. Cápafoggal megbököd a zoloboo sámán bal lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 24 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2100 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 41, gyógyulás: 41, összesen: +0 ÉP}

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-46 életerő). Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-2 kaja.)

(Továbbmész...) [175,107] Fák, mindenütt csak fák. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy korongfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-31 életerő). Eszel valamit. (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 105.]

m 2 mozogsz keletre
[176,107] Tovább barangolsz a fák között. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elf kósza házát. Megtudod, hogyan szerezhetsz elf tekercset. (ld. enc.) Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő.

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-44 életerő). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 97.]

ek 503 194 101 t. energia kisütése: 503 194 101
Elteleportálsz a kedvenc táborhelyedre.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(167,105) a 70. labirintus bejárata, quwarg nagymester (#214), quwarg parafenomén (#248)
(168,106) Elenios rúnaköve, Tharr oltár, érclelőhely
(169,106) márványtorony (#175), Elenios oltár, nyuhaj karbin (#110), sötét főgnóm (#136), óriáspók (#303)
(169,107) Chara-din fattya (#236), Zinthurg (#180), Notermanthi (#257), Thargodan csatamező (#432), Raia oltár, művészi porolit (#720)
(170,107) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135)
(171,107) quwarg boly (#359), quwarg nagymester (#214), quwarg szabotőr (#301)
(172,107) kék rothasztó (#421), kísértetvarázsló (#424), bávatag golombár (#165), trikornis herceg (#261)
(173,107) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)
(174,107) bávatag golombár (#165), zoloboo sámán (#230)
(175,107) korongfa (#79, belőle készíthető: #80)
(176,107) elf kósza háza (#681), Chara-din monolitja (#534)

[194,101] Az erdőt síkság váltja fel.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy márványtornyot. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Szomjúságodat oltod. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! (Önanalízis: +4% mászás.) Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy kőkorszaki szaki!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tükörpajzs varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a kőkorszaki szaki kőtestét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny szemeivel rád bámul. (A tükörpáncél védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Pásztorbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kőkorszaki szaki bal karját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 20 életpontot sebeztél. {GYD:} Cápafoggal jól megszúrod a kőkorszaki szaki kőtestét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A kőkorszaki szaki mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 623 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 0, gyógyulás: 15, összesen: +15 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy óriáspók!

Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mihlanil dobótőr. Több lövedéked átfúrja az óriáspók testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Az óriáspók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy óriáspók!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod az óriáspók jobb oldalát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Az óriáspók még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 630 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 1 aranyláncot. Mikor lemásztál a kötélen, egy laza rántással kiakasztod a vaskampót, és elcsomagolsz. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze keletre látsz egy kristálypalotát. Délkeletre nézve látsz egy álomvirágot. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy borkonyó cserje van. Északnyugatra egy tűzbokor van. Északra egy borkonyó cserje van. Jól kivehetőek a távolban. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-45 életerő). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 7 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Észreveszel valamit a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek északra. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
[-1 TU.] [33 pontot használtál fel, van még 64.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Kezedben a hatékony cápafogat markolod, harcra készen. Hirtelen megpillantasz valamit. Egy moszatrája!

Elszántan ellenfeledre rohansz. Cápafoggal felnyársalod a moszatrája testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 150 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Feléd sújt a moszatrája a farkával, de elhibázta! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Nem volt szerencséd! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. (Önanalízis: +6% úszás.) [20 pontot használtál fel, van még 44.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben cápafogat fogsz. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy trosnyogó szakóca!

Elszántan a másikra rohansz. {KCC:} Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a trosnyogó szakóca jobb középső lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A trosnyogó szakóca csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. Egy fűszertartó! Felmarkolod. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. (Önanalízis: +6% úszás.) [20 pontot használtál fel, van még 24.]

usz 20 úszol 20 pontért
Izgatottan dobálsz le mindent magadról. Már kicsit piszkos voltál, nem árt egy kis fürdés! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Úszni kezdesz a vízben, majd lemerülsz, valami kaland után nézve. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben cápafogat fogsz. Úszik feléd valami. Egy moszatrája!

Vad csatakiáltással, felemelve a cápafogat ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Cápafoggal teljesen átszúrod a moszatrája testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Feléd sújt a moszatrája a farkával, de elhibázta! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 rájabőrt. 185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. Egy fűszertartó! Felmarkolod. Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. (Önanalízis: +6% úszás.) [20 pontot használtál fel, van még 4.]

im 0 4 imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

ef 17 526 energia fejlesztése 17
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -1.]

* 2. BP: átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 3. BP: elmormolod a 172. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a planetáris őrdémon varázslatot! Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-18 varázspont.] [+2% teo] [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -1.]

* 5. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 11, 20.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ töm magába a bazaltelementál. Egy szögletes követ habzsol be az agyagelementál. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 439 pontot. A következő körben tehát 438 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÁROSÉPÍTKEZÉS (398. ÉPÍTMÉNY)
A Túlélők Földjén nyüzsgő kalandozók úgy döntöttek, hogy felépítik saját városukat! Ez persze rengeteg munkát kíván: a kiválasztott mezőn ki kell vágni a fákat, szabályozni a patakokat, kiirtani a bozótost, felpörkölni a szörnyfészkeket, utakat építeni, stb, stb. Egy mezőn az ilyen munkálatok 3000 TVP-t igényelnek! A munkában az ÉP 398 <TVP> paranccsal vehetsz részt. Minden elhasznált 20 TVP számít, tehát a <TVP> mindenképpen 20-al osztható szám legyen. Ha a városépítkezés elkészül, az adott mező lakott területté válik, ahol a különböző érdekcsoportok (Közös Tudatok) megkezdhetik saját épületek felhúzását! Városépítkezést egy mezőn csak akkor kezdeményezhetsz, ha egy szomszédos mezőn már van kalandozók által befejezett városépítkezés. A városok magját, az első városépítkezést a játékvezető rakja le.

NOTERMANTHI (257. SZÖRNY)
A Notermanthi óriási termetű Thargodan, izmos embertesttel és kosfejjel. A Notermanthi a holtak negatív energiájából táplálkozik, így leginkább csatamezőkön akadhatsz össze vele. Megsebzéséhez legalábbis ezüstfegyver szükséges. Vigyázz, a Notermanthi egyike a legfélelmetesebb Thargodanoknak, amelyekkel Ghallán találkozhatsz: a legendák szerint egyetlen lélegzetvétele elég ahhoz, hogy a hús összeaszalódva pöndörödjön le csontjaidról.

ELF TEKERCS (683. TÁRGY)
Megpillantasz egy zöld színű papírtekercset az elf övébe tűzve. Megkérdezed, mi az.
- Óh, csak egy elf tekercs, egy mágikus rítus, amelyet egy kalandozó kérésére készítettem.
- Hmm... esetleg tudnál nekem is csinálni?
- Persze, szívesen segítek! Hozz egy rinóbőrt, arra írom a szöveget, szükség lesz Morgan kristályára, amelyet porrá zúzva megfelelő mágikus tintát kapok - a rítus töltését pedig egy sáska amulett fogja biztosítani!
- Err... egyszerűbben nem megy, ugye? - az elf bánatosan rázza a fejét. [Ha összegyűjtötted a szükséges komponenseket, a KT 683 parancsot add ki az elf kószánál, 5 TVP árán.] Az elf tekercset nem lehet átadni és ellopni.

KARAKTERLAP

Lumyr Haleth, egy barna, rövid hajú, barna szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Tharr nagyhatalmú főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 298. fordulód.

Erő: 44 (64) Szint: 33 Merészség: 6/5 Magasság: 182 cm
IQ: 34 (60) Támadás: 50 (53) Agresszió: 3 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 33 (39) Védekezés: 82 (88) Menekülés: 30 % Életkor: 42/44 év
Egészség: 33 (44) Életpont: 556/510 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 33 (69) Varázspont: 1377/929 Pénz: 1897 arany Kép. pont: 11
Tudatpont: 54/41 Pszi pont: 174/229 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 63
Eddig összesen 2547 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 34440 TP-t kaptál. Jelenleg 4935913 TP-d van. A következő szinthez még 64087 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, magnetikus praglonc, ében hadúr. A 278. fordulódban 5027 arany került a bankszámládra. 5378 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/59 (+18%) ökölvívás: 23/7 szúrófegyverek: 34/17 (+2%)
vágófegyverek: 21/38 ütőfegyverek: *21/102 (+24%) lőfegyverek: 26/59 (+9%)
dobófegyverek: 27/35 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) << mágusölő (#422) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil dobótőr (#599) (1 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -997.); mihlanil nyíl (#597) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
194,101 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 176,107
Kedvenc táborhely: 194,101
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 51/17 2. nyomkövetés: 51/99 (+22%) 3. mászás: 16/12 (+15%)
4. csapdakészítés: 24/42 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/96 6. gyógyítás: 58/54
7. titkosírás: 3/86 8. felderítés: 21/60 (+4%) 9. szörnyidomítás: 8/41
10. teológia: 58/41 (+17%) 11. taumaturgia: 86/10 (+12%) 12. szerencsejáték: 4/79 (+11%)
13. versengés: 17/84 (+24%) 14. harcművészetek: 25/36 15. zene: 3/46
16. szörnyismeret: 12/42 17. pszi: 26/93 (+4%) 18. zárnyitás: 8/4 (+700%)
19. vadászat: 11/55 20. vitalitás: 1/97 21. bányászat: 24/65 (+17%)
22. úszás: 9/62 (+18%) 23. főzés: 4/16

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 21 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 21 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (57)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50)
ongóliant (#159), quwargok (#9093), ősi szellem (#422), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg őrparancsnok (#677), ősquwarg (#300), kisebb quwarg isten (#213)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71)
csupasz izom (#28) esszenciavédelem (#165) tulajdonságpajzs (#26) jégmágia (#279)
tárgyvédelem (#178) hadiszerencse III (#59) planetáris őrdémon (#172)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
23. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
jégcsóva (#41), nagyobb tűzlehelet (#150), agykorbács (#97), agybénítás (#114)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
varázsvédelem (#34), agytaposás (#180), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégoszlop (#231) >> 28. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +37 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
2.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 796, pontszámod: 9696.
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 93 TU. szükséges még: 17 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 831 TU szükséges.)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
7 arany pikkelyvért (#456) 14 tükörpáncél (#519) 248 gyöngymangó (#135)
3 fpi formázó minta (#419) 50 tükör (#43) 438 ugh méreg (#166)
4 fülemüle agyar (#267)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
1 agyartőr (#420) 1 Emma köténye (#835) 38 jégszilánk (#1128)
1 esszenciakristály (#350) 20 vámpírfog (#1221) 2 mágusköpeny (#453)
1 Sshreakza amulettje (#836) 28 gyöngymangó (#135) 5 sámán gyógykenőcs (#1139)
1227 ugh méreg (#166) 14 borkonyó bibe (#312) 4 manakristály (#500)
3 térhajlító kavics (#1539) 23 őskristály-szilánk (#1525) 33 szent jogar (#150)
$3 rejtőköpeny ($277) 2 teriád nyílvessző (#1287) $55 vasérc ($152)
11 mágusszelence (#1076) 2 kristályfolyadék (#449) 1 íjászkence (#1225)
1 fattylord deréköv (#1564) 1 törp sisak (#897) 2 gyógykenőcs (#313)
3 ezüst kulcs (#184) 1 nagy aranykulcs (#246)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 ezüst kulcs (#184) 2 isteni könnycsepp (#260) 1 jégszilánk (#1128)
10 kaja (#2) 4 kerek kő (#19) 1 kristályfolyadék (#449)
1 kulcskarika (#648) 1 moa üveggömb (#383) 1 nagy aranykulcs (#246)
5 spiritusz (#170) 1 tükör (#43)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
83 arany (#50) 1 arany karperec (#194) 1 aranygyűrű (#193)
1 aranylánc (#191) 1 aranytermő erszény (#819) 1 bronzsisak (#88)
2 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158) 1 ezüst nyaklánc (#117)
1 ezüstshuriken (#327) 1 ezüsttőr (#322) 2 fekete gyöngy (#99)
2 fűszertartó (#210) 1 gyöngymangó (#135) 1 karbin plazma (#199)
1 márványkulcs (#245) 6 quwarg tojás (#360) 2 rájabőr (#404)
2 rézdarab (#70) 1 rézgolyó (#343) 2 szögletes kő (#17)
2 Thargodan esszencia (#328) 1 varázskő (#305) 16 víz (#27)


Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Találtunk egy hibát a dragnitokkal, amitől pár karakternek voltak illegális plusz tulajdonságai, MxTu-ja, szakértelmei. A hibát javítottuk, a jogosulatlan bónuszokat levontuk.

Üzenet küldése a karakternek