297. forduló, 299. forduló, Kalhid összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. ápr. 7. 9h:30'
EZ A 622. JÁTÉKHETED, 298. FORDULÓD
623. játékheted kezdete: ápr. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #2582
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

KALHID KALANDJAI


13 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [95,108] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 Métely páncélját (400 arany kikiáltási áron), 1 bronzhegyű lándzsát (30 arany kikiáltási áron), 1 galachmitot (1000 arany kikiáltási áron), 1 sárga erőövet (100 arany kikiáltási áron), 1 bakkura csizmát (20 arany kikiáltási áron), 2 mérg. vas dobónyilat (30 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 1 rézpáncél (eladási ár: 20 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 72 ugh méreg (eladási ár: 135 arany, ebből a kezelési költség: 13 arany), 2 sallank nyíl (eladási ár: 20 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany), 1 monstrum vállvédő (eladási ár: 111 arany, ebből a kezelési költség: 11 arany) ellenértékét.
A táborozás 2. napján összeakadsz egy kopasz, félszemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Fekete a bőre. Tharr hittérítője. Egy viharvert acélsisakot, egy jobb napokat látott, sötét színű köpönyeget, s egy rangjelzésekkel teli, fekete egyenruhát hord. Harcokban megkopott, de nagy gondossággal karbantartott fegyverzetet visel, amit néhány különös, ryuku eredetűnek tűnő relikvia díszít. Rangja a Kompániában: jelölt. Felszerelését egy harcos trófea, egy epokitféreg trófea és egy erszényes elkarog trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: csaták viharától tépett lobogó. Elég egy mentális pillantás aurájára: jellegtelen, mint minden semlegesé. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve James Lowder. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 2. napon James Lowder leszívott rólad pszivel 14 életpontot.
A 3. napon összefutsz egy tüsi ezüsthajú, szürke szemű, kecskeszakállas kobudera férfival. Fekete a bőre. Fairlight kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany masszariasztót, egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy varkaudar hadúr trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Hátasa egy idomított spagulár. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve NaUgyanKii. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 6. napon találkozol Chinivel. Sheran hittérítője. Egy ametiszt medált, egy arany papi karkötőt, egy griff nyakéket, egy koponya gyűrűt, egy láncinget, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. rubinját, egy párducbőr övtáskát, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy vas fejpántot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy tüskés harci gromak trófea, egy purifikátor trófea és egy rücskös gigaféreg trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Teherhordója is van: egy woor-antilop! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Felhívod a figyelmet a erő fejlesztésére, és adsz egy rövid leckét partnerednek.
Kidülleszted a mellkasodat, és hőstetteidről mesélsz. A lány tűri, sőt elmosolyodik, amikor megsimogatod! Ujjé! Felbátorodva simogatod tovább. Ő a mellkasodat birizgálja. Aztán az első, érzékeny csók következik. Ahogy összefonódtok, a két test egy fantasztikus, csak a ti fületek által hallható zenére kezd táncolni. Amikor eltűntök a magas aljnövényzetben, már tudjátok, hogy mit kell tennetek, az ösztöneitek vezetnek a gyönyör felé...
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 rézpajzs (eladási ár: 20 arany, ebből a kezelési költség: 2 arany) ellenértékét.
Nem minden időt töltesz pihenéssel, míg táborozol, hiszen mostra egy többszemélyes kaland lett kijelölve a terveidben. A csapat többi tagja egymás után érkezik meg a helyszínre: Chini, NaUgyanKii és Jázmin. Jázmin meg te még sosem találkoztatok, gyorsan bemutatkoztok egymásnak. Megállapodtok, hogy Jázmin lesz a vezér, mert kocsmaügyekben ő a legtapasztaltabb közületek. Kicsit izgultok, de azért már nagyon várjátok, hogy megmutathassátok, mit tudtok. A jelszó: "Halál az alkoholra!" Büszkén vonultok lefelé a lépcsőn az emeleti szobáitoktól. Mennyien vannak itt! Még az ablakokat is kinyitották, hogy az utcán bámészkodó nép belásson a földszinti csapszékbe. A rengeteg szájtáti már alaposan bemelegített a szurkoláshoz, a hangulat igen emelkedett! Odavonultok a pulthoz és előszeditek a bugyellárisokat. Sajnos 100 arany a nevezési díj, ami igen szép summa. Még szerencse, hogy biztosak vagytok saját győzelmetekben. Fennkölt magabiztossággal számlálod a pultra kitett óntányérba a 100 aranyat. Az utolsó öt érme pengését a bámészkodók hangosan veled együtt számolják, a századiknál pedig szabályos ováció tör ki. Mindegy ezeknek, csak legyen ok, amiért inni lehet - gondolod. Szétnyílik előttetek a tömeg, utat engedve a versenyzők asztalához. Pontosan öt szék van a kerek deszkaasztal körül. Alighogy elhelyezkedtek, öt kupica varkaudar pálinka kerül elétek. Aham! A bemelegítő ital! Módszeresen hozzáfogtok, egymást bíztatva. Minden lenyelt adag után hangosan éltet titeket a közönség. Miután elfogyott az aperitif, a "bárdolatlan bárdok" elnevezésű versenyszám következik. A tömeg megmondja, melyik kocsmadalt akarja hallani, összenéztek, megköszörülitek a torkotokat, aztán hadd szóljon! Ilyenkor sem a szöveg, sem a dallam nem sokat számít, elég, ha emlékeztet az eredetire. A lényeg a hangerő! A közönség igazán hálás, együtt énekel veletek. Amikor a nóta véget ér, megérkezik a második versenyszám kelléke, pár hordó wargpini vörös formájában. Mindenki elé kerül belőle. Bizony! Ez az "asztal alá ivás" fordulója. Mindenkinek egyedül kell meginnia a kis hordó bort! Ez nem okozhat gondot! A tömeg közben csillapíthatatlanul röhögéssel próbál buzdítani. Mikor kiürül a hordócska, úgy érzed, menten szétrobbansz a ledöntött iszonyatos mennyiségű piától, a fejed azonban furcsamód, viszonylag tiszta. Szerencsére most pár perc szünet következik, mikor a versenyzők kimehetnek, és könnyíthetnek magukon. Mire visszaérsz a csehóba, a segédek már előkészítették a terepet. Most a csapat legjobb kártyásának kell kiállnia a kocsma ügyeletes szerencsevadásza ellen. Még józan fejjel is igen kétesek a győzelmi esélyek, de így, mámorosan... A "részeges kártyás" versenyszám következik. A győztes minden húzás után berághat egy kis kenyeret, egy darabka szalonnával, míg a vesztesnek egy kupica huertoli kerítésszaggatót kell ledöntenie. A gyilkos parti addig tart, amíg az egyik fél ki nem dől. A legalkalmasabbnak Jázmin tűnik a feladatra. Sajnos nem segíthetsz, te is csak egy vagy a szurkolók közül, bár te a csapattársadért szurkolsz, míg ez a csőcselék itt körülötted csupán szórakozik. Néhány leosztás után már nyilvánvalóvá válik, a szerencse társad mellett áll. Fél óra múlva már nyolc kupica hever ellenfele előtt üresen, és egyszer csak minden előzetes figyelmeztetés nélkül lebólintja az asztalt. Túl sokat vesztett, túl sok piát ivott, és keveset evett. Nyertetek! Jöhet a következő.
Azt mondják a részeg boksz egyfajta titkos harcművész fogás. Persze ez nem így van, ez csak a következő versenyszám elnevezése a "kocsmatöltelékek" versenyen. A feladat pofonegyszerű: egyetlen ütéssel össze kell törni a kártyaasztalt! Csak az a baj, hogy igen vastag fából ácsolták ám! Gyorsan kitaláljátok, ki ért leginkább az ilyesmihez, aztán erősen szurkolni kezdtek, hisz már csak karnyújtásnyira a győzelem! A tömeg izgatottan elcsitul, látva a mutatványra való készülődést. Kiválasztjátok NaUgyanKiit, neki van a legtöbb tapasztalata a feladatot illetően. Társad egyetlen ütéssel ripityára töri az asztalt, aztán inogva áll a romok fölött. Hála a kőtörés képességnek, még csak fel se horzsolódik a bőre az öklén. Remek harcművész! Utat törtök magatoknak a pulthoz, ahová a kocsmáros már kikészítette a nyereményetek. Több a jutalom, mint amennyiről a kiírásban szó volt! A szétosztásról szóló vita után neked 2 varkaudar pálinka és 250 arany jut. (Chini 1 varázskorsóval, 2 varkaudar pálinkával és 250 arannyal , NaUgyanKii 1 varázskorsóval, 2 varkaudar pálinkával és 250 arannyal , Jázmin 1 bátorság medáljával, 2 varkaudar pálinkával és 250 arannyal gazdagodott.) Még sokáig lenn maradtok a csehóban, és ti is beálltok a szurkolók közé. Még jó néhány csapat próbálkozik, de senki sem jár sikerrel. Későre jár, mire a versengés véget ér, és a kocsma kiürül. Egyszer csak a fogadós lép mellétek.
- Tudjátok, barátaim, ez a kis pénz, és a korsók is csak töredékébe kerültek annak, amit ma bevételként elkönyvelhettem. Köszönöm, hogy szórakoztattátok a vendégeket. Jó éjszakát! Záróra - mondja, és cinkosan rátok kacsint.
10100 tapasztalati pontot kaptál. [50 pontot használtál fel, van még 445.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 galachmit (eladási ár: 2650 arany, ebből a kezelési költség: 265 arany), 2 mérg. vas dobónyíl (eladási ár: 30 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 1 bakkura csizmát.
Chini, amikor összefutottatok, adott neked 25 drótszőrt. A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+1 tvp ). Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Árulkodó nyomok után kutatsz: a tolvajt mindenképpen meg kell találnod. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomokra bukkansz. Nyilvánvalóan egy férfi hagyta. A földön találsz egy copfos hollófekete hajszálat és egy szőrszálat egy bajuszból. Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+20 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+84 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+5 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 757. hetének nyerőszámai: 9, 1, 20. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve auratranszformáció. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 441.]

* 2. KP: felt. gyógyítás 50 40
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 441.]

* 3. KP: használod a 135. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 441.]

a 29 4300 2 átadod a 29. tárgyat a 4300. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 smirglilevelet Chini részére. [0 pontot használtál fel, van még 441.]

a 249 4300 1 átadod a 249. tárgyat a 4300. kalandozónak (1 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1 bumerángot Chini részére. [0 pontot használtál fel, van még 441.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[96,108] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A vándorcirkusz támogatókat keres! A részletekért keresd Russlant, 18 mérföldre nyugatra, 60 mérföldre északra innen. " északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. A feléd közeledő útonálló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 23 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Épületeket látsz: egy ékszerbolt (586. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (589. épület.).
Eladsz 1 aranygyűrűt 12 aranyért, 1 ezüst nyakláncot 10 aranyért.
Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [97,107] Folytatod sétádat a házak közt.

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fény szentélyét. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Van itt egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 2 álomport 2 aranyért, 2 bordacsontot 4 aranyért, 2 fülemüle agyart 10 aranyért, 1 fűszertartót 6 aranyért, 2 gromak bőrt 16 aranyért, 1 magszim belet 5 aranyért, 1 mérg. ubuk dobónyilat 7 aranyért, 1 mutáns csontot 4 aranyért, 4 póklábat 4 aranyért, 3 polip szívókát 6 aranyért, 28 sünmedve tüskét 28 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért, 1 troll csontot 4 aranyért, 2 ubuk dobónyílat 10 aranyért, 1 ubuk tüskét 1 aranyért, 2 varkaudar lándzsát 10 aranyért.
[18 pontot használtál fel, van még 423.]

ve 659 megveszed a 659. tárgyat
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 423.]

ve 669 3 megveszed a 669. tárgyat 3
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 423.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[133,77] A sík vidéket bozótos váltja fel. Találsz egy mínosz-kúpot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Elenios hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Ramirez Espanza lábát masszírozza. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy áeratikus hasnyák. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 21 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 10 életpontot vesztettél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az áeratikus hasnyák farkát. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Az áeratikus hasnyák belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 27 életpontot vesztettél. Az áeratikus hasnyák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel eltalálod az áeratikus hasnyák jobb csápját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 28 életpontot vesztettél. Csápjával megérint az áeratikus hasnyák. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az áeratikus hasnyák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 5 csepp spirituszt. 1450 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 102, gyógyulás: 10, összesen: -92 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Te még soha nem láttál nagyenergiájú részecskegyorsítót, azonban nincs is erre szükség ahhoz, hogy a ghallai óriás méh lépes mézének gyógyerejét a magad javára fordítsd. Megszerzése ugyan egy kicsit veszélyes a hatalmas fullánkok miatt, de mindenképpen megéri. (+99 életerő.) Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra.
[49 pontot használtál fel, van még 374.]

ftv 50 99 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 99. szörnyet
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

t 96 1 támadod a 96. szörnyet
FT 96 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

t 154 1 támadod a 154. szörnyet
FT 154 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

t 123 1 támadod a 123. szörnyet
FT 123 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

be 65 bemész a 65. titkos labirintusba
A kapott instrukciók alapján megkeresed a bejáratot. A járatban sötétség van. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ereidben a vér forrón lendül előre. Elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] A felfedezés ismerős izgatottsága fut végig rajtad, ahogy a napsütés mögötted marad. Nagyon óvatosan, fegyveredet erősen markolva indulsz befelé. [5 pontot használtál fel, van még 369.]

lm 2 3 4 mozogsz 2 3 4
Folytatod a felderítést. Egy régi, rozsdás ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Szerencsére nyitva van. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [2. PONT.] Egy vadász tatut veszel észre magad előtt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a vadász tatu farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy démontetű van előtted! Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a démontetű csáprágóját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A démontetű összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy királygyík! Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a királygyík pikkelyes testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a királygyík jobb hátsó lábát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Nyelvét a királygyík feléd löki, de eredménytelenül. A királygyík szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy gorombillát veszel észre magad előtt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 25 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a gorombilla testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lapockacsontot. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy kőevő. Ismeretlen fegyvert szorongat. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 21 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a kőevő karszerű nyúlványát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel iszonyatosan megcsapod a kőevő testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A kőevő csapása csak a levegőt találja. A kőevő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 111 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 rézkulcs. Felpakolsz. Továbbmész. Egy kemény tölgyből készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő rézkulcs nyitja az ajtót. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [3. PONT.] Egy zombit veszel észre magad előtt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a zombi jobb lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a zombi foszladozó testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A zombi karmai majdnem eltalálnak! A zombi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy csontváz van előtted! Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel iszonyatosan megcsapod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A csontváz karmai majdnem eltalálnak! A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 50 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy tetemembert pillantasz meg. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a tetemember jobb oldalát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 381 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy sírlidérc. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel kegyetlenül megütöd a sírlidérc testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 561 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ökölvívás szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy szintszívó. Itt csata lesz.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a szintszívó testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a szintszívó testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 296 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy óriás csontváz lakik itt. {támadása: 26.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz testét. (3 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 878 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy autentikus vámpír. {támadása: 21.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír nyakát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az autentikus vámpír jobb oldalát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 898 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzkulcsot. Továbbmész. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő bronzkulcs nyitja az ajtót. Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [4. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy goblin. Fegyvere egy bunkó. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a goblin testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A goblin összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkót [*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy Baar-ork. {támadása: 3.} Fegyvere egy csontszablya. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a Baar-ork testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a Baar-ork jobb karját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A Baar-ork összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát. Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy Duer-ork! Fegyvere egy csontszablya. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Duer-ork fejét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a Duer-ork büdös testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A Duer-ork vágása nem talált el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 42 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát és 1 bőrpáncélt. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy Tugt-ork. Fegyvere egy bronzpenge. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a Tugt-ork testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Tugt-ork testét. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) A Tugt-ork fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bronzpengét és 1 szöges páncélt. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy varkaudar van előtted! Fegyvere egy csontszurony. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel iszonyatosan megcsapod a varkaudar fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszuronyt, 1 szöges páncélt és 1 kis bőrpajzsot. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy vadász varkaudar van előtted! Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász varkaudar fejét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vadász varkaudar testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 391 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát, 1 rézpáncélt és 1 szöges bőrpajzsot. Egy szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy varkaudar mágus. Fegyvere egy bot. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 8 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar mágus testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar mágus bal karját. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A varkaudar mágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 219 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 botot [*] és 1 csuklyavirágot. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy vark. nekromanta! {támadása: 23.} Fegyvere egy bunkósbot. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vark. nekromanta testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vark. nekromanta bal vállát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a vark. nekromanta csapása elől. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 bunkósbotot és 8 aranyat. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy borzalmas varkaudar van előtted! Fegyvere egy varkaudar lándzsa. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Átok! Ellenfeled kioltotta az összes varázslatot, ami rajtad volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Félelmetes, démoni lény jelenik meg előtted. Majdnem négy méter magas, ébenfekete karmai fél méter hosszúak. Rád emeli vörösen izzó szemeit, kitátja savas nyáltól csöpögő pofáját, és rád ront. Mentális energiáidat összegyűjtve, az agykérgedet védetté teszed a külső beavatkozással szemben. A következő pillanatban a kép kitisztul, az illúzió eltűnik! Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a borzalmas varkaudar fejét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 2 fekete gyöngy. 1782 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 155, sebződés: 28, gyógyulás: 6, összesen: -22 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 varkaudar lándzsát, 1 varkaudar páncélt, 1 rézpajzsot és 1 nagy bronzkulcsot. [15 pontot használtál fel, van még 354.]

lm 5 5 1 mozogsz 5 5 1
Folytatod a felderítést. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó! Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy bronzkulcs nyitja az ajtót. Nem hatástalanítottad a védőrúnát - a hatás nem marad el. Bummm! (-21 életpont). Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [5. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy nómenklatúra van előtted! Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra nyálkás tömegét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (16 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Meglengetve az ezüsthegyű lándzsát a másikra ugrasz. Ezüsthegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a nómenklatúra, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) Ezüsthegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nómenklatúra trutyis masszáját. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Csápjaival a nómenklatúra lecsap a bal karodra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 972 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 44, gyógyulás: 7, összesen: -37 ÉP}

Rövid körbevizsgálódás után találsz egy tömör kődobozt. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő vaskulcs nyitja a ládát. Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-6 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 varázskő és 1 galachmit. Gyorsan kiüríted a ládát. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+21 életerő). [-6 varázspont.] Egyhelyben toporogsz.
A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [4. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [3. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [2. PONT.] Elhagyod a rossz levegőjű labirintust. [35 pontot használtál fel, van még 319.]

t 96 1 támadod a 96. szörnyet
FT 96 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

t 154 1 támadod a 154. szörnyet
FT 154 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

t 123 1 támadod a 123. szörnyet
FT 123 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 319.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[132,78] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 217 pontot kell rákölteni.) Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Gyorsan felmászol a fára, és kicsimpaszkodsz a ketrecig. Egy pillanatra megszédülsz, ahogy lenézel a verembe: a pergő homokszemcsék közül minden vérszomjas csüldők ősapja kezd előbukkani. Villámgyorsan kinyitod a ketrec ajtaját, és kiengeded a kis mutánst. Épphogy visszamásztok az ágon a törzshöz, amikor lentről csápok nyúlnak fel, és lerántják a ketrecet, ami recsegve-ropogva összetörik. A mutáns nem győz hálálkodni. (+2 jóság.)
Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy sérült ryuku csapásvezető. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 23 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ryuku átokvarázs varázslatot. 72 életpontot vesztettél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod a ryuku csapásvezető támadó karját. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel párszor keményen megütöd a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku csapásvezető újra meg újra lecsap. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A ryuku csapásvezető összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst gyűrű. 1154 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 88, gyógyulás: 4, összesen: -84 ÉP}

Minden sebed tökéletesen begyógyult! (+237 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [131,79] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy álomvirágot. Látsz egy oltárt. Leah híveié. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Emella a Bombázó egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.

Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [130,79] Még mindig füves síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy friss csatamezőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely északról folyik délre. Mohón iszol belőle. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is.

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [43 pontot használtál fel, van még 276.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Mosolygó keselyűként csapsz a borzalmas mészárlás színhelyére. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Itt egy átvágott torkú elf hever, amott egy kibelezett törpe. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy sírlidérc készül a lemészárlásodra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 21 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel eltalálod a sírlidérc testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Folytatod a kutatást. Egyelőre még semmi. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy sírlidérc védelmezi a vadászterületét.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 17 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sírlidérc bal oldalát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Intenzív keresgélést folytatsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy élőholt mágus jön feléd.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. 18 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az élőholt mágus testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mágus testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 13 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 977 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 36, gyógyulás: 1, összesen: -35 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. No de hiába - semmit sem találsz! Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod. [20 pontot használtál fel, van még 256.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[129,79] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Chara-din hívői építették.

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [128,79] Még mindig füves síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy friss csatamezőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felfedeztél egy templomot. Tharr híveié. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.


(Továbbmész...) [127,79] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kazmárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Utad során felfedezel egy olvasztókemencét. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! Micsoda szerencséd van! Tucatnyi húsos imádkozósáskát kapsz el a déli imádság közben. (+2 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 bronzhegyű nyilat.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 vashegyű nyilat. [71 pontot használtál fel, van még 185.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[126,80] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel.

Találsz egy ovimon-bokrot. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [9 pontot használtál fel, van még 176.]

* 1. BP: használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+12 varázspont.) [40 pontot használtál fel, van még 136.]

* 2. BP: felt. gyógyítás 80 30
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 136.]

* 3. BP: t. energia kisütése: 3 1
Tudatpajzsot feszítesz elméd köré. [10 pontot használtál fel, van még 126.]

* 4. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 126.]

* 5. BP: használod a 163. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 121.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 24, 20.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a mutáns pók. 4 kaját nyel le a törpemammut. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 121 pontod maradt, ebből a következő körre 121 pontot vihetsz át. Kapsz még 439 pontot. A következő körben tehát 560 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AURATRANSZFORMÁCIÓ (65. PSZI KÉPESSÉG)
Mostantól komoly mennyiségű pszi-energia felhasználásával képes vagy saját aurád formálására! Ehhez a P 65 parancsot kell kiadnod. Ha a jó irányba akarod aurádat transzformálni, akkor 2. paraméternek 1-et, ha a sötét út felé, akkor 2-t írjál. Mindez 10 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Amíg pszi szakértelmed alacsony, egy auratranszformációval csak egy jellempontot tudsz szerezni.

KARAKTERLAP

Kalhid, egy barna, copfos hajú, kék szemű ember férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. Bőröd teljesen fehér! Raia hűséges követője vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 298. fordulód.

Erő: 38 (40) Szint: 21 Merészség: 4/2 Magasság: 173 cm
IQ: 29 (31) Támadás: 20 Agresszió: 4 Testsúly: 93 kg
Ügyesség: 39 (40) Védekezés: 56 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 36 Életpont: 333/291 Jellem: jó (278) Tul. pont: 0
Szerencse: 31 (33) Varázspont: 260/53 Pénz: 4218 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/6 Pszi pont: 19/9 EFejl: 9
Eddig összesen 1700 szörnyet (28 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12698 TP-t kaptál. Jelenleg 696788 TP-d van. A következő szinthez még 103212 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, vadász quwarg, borzalmas varkaudar. A 292. fordulódban 1093 arany került a bankszámládra. 1158 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/32 ökölvívás: *19/100 (+6%) szúrófegyverek: 22/66 (+2%)
vágófegyverek: 7/5 ütőfegyverek: 22/20 lőfegyverek: 23/63 (+11%)
dobófegyverek: 7/41 (+71%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ezüsthegyű lándzsa (#324) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bumeráng (#249) (1 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 25/39 2. nyomkövetés: 56/70 (+12%) 3. lopás: 1/23
4. mászás: 13/33 5. csapdakészítés: 19/68 (+5%) 6. csapdaészlelés: 19/77 (+5%)
7. gyógyítás: 78/57 (+20%) 8. titkosírás: 3/50 9. felderítés: 20/49 (+10%)
10. szörnyidomítás: 8/89 11. teológia: 4/87 (+9%) 12. taumaturgia: 24/60 (+12%)
13. szerencsejáték: 7/0 14. versengés: 4/51 15. harcművészetek: 10/10
16. zene: 27/2 (+40%) 17. szörnyismeret: 8/2 18. pszi: 2/4 (+5%)
19. zárnyitás: 7/33 20. vadászat: 18/86 21. bányászat: 31/40 (+3%)
22. úszás: 14/24 23. csapatmunka: 1/79

FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet)
deus ex machinád 20 mezőre repítsen
totem 30% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 80% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
segítesz max. 20 TVP-ért
udvarolsz a 2054. karakternek
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz móri gyümölcsöt (#116) (max. 3 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), zárnyitó készletet (#39) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 6 darabot ), Ramirez feszítővasát (#1261) (max. 1 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
mászol max. 300 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
Vérmes Amazon (#7123)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
rőtmanó berzerker (#369), ember (#1), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
mágiatörés (#35), energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> nők (#999) villámcsapás (#50) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy a lelked tiszta, és nem a pénz iránti mohóság vezérel: áldozz fel 100 aranyat számomra.
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce!
3.) Irtsd a sötétség követőit - mutass be oltáromnál két szvó-ektoplazmát, és semmisítsd meg!

HŐSTETTEID
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 6

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 álompor (#396) 1 aranygyűrű (#193) 2 bordacsont (#16)
2 bumeráng (#249) 1 ezüst nyaklánc (#117) 2 fülemüle agyar (#267)
1 fűszertartó (#210) 2 gromak bőr (#268) 4 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 1 mutáns csont (#331)
4 pirkit (#153) 4 pókláb (#1378) 3 polip szívóka (#391)
2 rézdarab (#70) 2 smirglilevél (#29) 28 sünmedve tüske (#14)
1 szent jogar (#150) 1 troll csont (#704) 2 ubuk dobónyíl (#138)
1 ubuk tüske (#131) 2 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
171 arany (#50) 1 bőrpáncél (#51) 2 bronzhegyű nyíl (#94)
1 bronzkulcs (#76) 1 bronzpenge (#126) 1 bunkósbot (#9)
2 csontszablya (#64) 1 csontszurony (#12) 1 csuklyavirág (#133)
1 ezüst gyűrű (#180) 2 fekete gyöngy (#99) 1 galachmit (#310)
5 kaja (#2) 1 királygyík bőr (#44) 1 kis bőrpajzs (#45)
1 lapockacsont (#33) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 rézkulcs (#75)
1 rézpajzs (#73) 1 rézpáncél (#71) 5 spiritusz (#170)
1 szöges bőrpajzs (#66) 1 szöges páncél (#65) 2 szvó-ektoplazma (#151)
1 vadász tatu bőr (#15) 1 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar páncél (#294)
1 vashegyű nyíl (#176) 1 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(126,80) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), művészi porolit (#720)
(127,79) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), Chara-din monolitja (#534), vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), érclelőhely
(128,79) friss csatamező (#262), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Tharr oltár, 37. jellempróba, művészi porolit (#720)
(129,79) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár
(130,79) friss csatamező (#262), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, patak, sírlidérc (#172), élőholt mágus (#175)
(131,79) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár, művészi porolit (#720)
(132,78) oltár, 43. jellempróba, ryuku csapásvezető (#778)
(133,77) a 65. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), Elenios oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), áeratikus hasnyák (#243), vadász tatu (#10), démontetű (#15), királygyík (#26), gorombilla (#38), kőevő (#62), zombi (#49), csontváz (#48), tetemember (#123), sírlidérc (#172), szintszívó (#96), óriás csontváz (#176), autentikus vámpír (#154), oltár, 43. jellempróba, ryuku csapásvezető (#778)

Üzenet küldése a karakternek