296. forduló, 298. forduló, Lumyr Haleth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2013. jan. 14. 9h:02'
EZ A 399. JÁTÉKHETED, 297. FORDULÓD
400. játékheted kezdete: jan. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4114
SZÁMLA : XXXX

LUMYR HALETH KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [167,105] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 18. pontnál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+33 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+326 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+51 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+18 tudatpont.) A plusz TU-kat 10 TVP-re váltod. Megfejed a tüskés harci gromakot. (+3 kaja.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-15 életerő). A lottó 1007. hetének nyerőszámai: 20, 25, 1. 1 db 0 találatos szelvényed volt. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 451.]

* 2. KP: használod a 73. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 441.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 203% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 441.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 86. varázslatot a 165. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+8 erő). [-10 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 439.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 439.]
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 437.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 435.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 435.]
Fürgén varázsolsz! [-25 varázspont.] [+1% tau] [2 pontot használtál fel, van még 433.]

* 6. KP: elmormolod az 1. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 428.]

* 7. KP: használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy mászó-karperec elkészítéséhez. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 408.]

* 8. KP: elmormolod a 6. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 403.]

* 9. KP: használod az 1101. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [1 pontot használtál fel, van még 402.]
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 401.]
Forgatgatod a kezedben kicsit a hátizsákodból elővett teleportgömböt, s közben arra gondolsz, mekkora kaland lenne eljutni a quwargok városába. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg királynő!

Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Elszántan ellenfeledre támadsz. {GYD:} Pásztorbottal párszor súrolva eltalálod a quwarg királynő testét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Cápafoggal megbököd a quwarg királynő testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 426, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy quwarg ősmágus!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 210 életpontot sebeztél. [+3% tau] Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 15 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét halál varázslat. Semmi hatás! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg ősmágus jobb vállát. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: egy rókafarok és egy téfea-agy. 3306 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 299, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Ugrálsz egy kicsit a quwargokon, mire elslisszolnak. És ami marad - az KINCS! Felveszel 1 réz papi karkötőt. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [41 pontot használtál fel, van még 360.]

cir 57 vándorcirkusz látogatása 57
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

hu 242 231 280 hulladék: 242 231 280
Hulladék, ezért nem gyűjtesz tüskecsapdát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz acélpengőkét. Hulladék, ezért nem gyűjtesz tyrex csontot. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

hu 5 383 hulladék: 5 383
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bunkót. El is dobod a birtokodban levő 2 darabot. Hulladékgyűjtés törölve: moa üveggömb. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

dd 5 280 eldobod az 5. tárgyat a 280. tárgyat
Sajnos nincs nálad bunkó. Elhajítasz 2 tyrex csontot. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

bb 184 648 246 beraksz a bankba a 184. tárgyat (648 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 3 ezüst kulcsot. Beraksz a bank széfjébe 1 kulcskarikát. Beraksz a bank széfjébe 2 nagy aranykulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

bb 313 2 518 beraksz a bankba a 313. tárgyat (2 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 2 gyógykenőcsöt. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

bb 312 9 518 beraksz a bankba a 312. tárgyat (9 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 9 borkonyó bibét. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

flh 998 597 felt. lőfegyver haszn. 998 az 597. tárggyal
Ok, FLH 998 597 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

lm 905 20 20 mozogsz 905 20 20
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Továbbmész. [19. PONT] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-15 életerő).
Rossz előérzettől kísérve lépsz be az utolsó szobácskába. [20. PONT] Hirtelen egy bazaltelementált veszel észre magad előtt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a bazaltelementál testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Elszántan a másikra rontasz. Pásztorbottal gyengén megütöd a bazaltelementál testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 27 életpontot sebeztél. {GYD:} Cápafoggal megérinted a bazaltelementál testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). A bazaltelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A bazaltelementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1291 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}

Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (zárnyitás: 1. szint). (ld. enc.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-13 életerő).
Egyhelyben toporogsz.
[20 pontot használtál fel, van még 340.]

lm 900 23 23 mozogsz 900 23 23
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Továbbmész. [19. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-16 életerő).
Mielőtt bevennéd a kanyart, félve előrelesel - de semmi! [16. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-12 életerő).
Nyomulsz. [14. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-10 életerő).
Elérkeztél a központi terembe, ahonnét minden irányba vezet út. A plafonon furcsa, valószínűleg Moa írásjeleket világítasz meg. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-15 életerő).
Ellenőrzöd a térképen, hogy jó felé mész-e. Igen, most vagy az M betű bal felső csücskénél. [21. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-13 életerő).
Elérkeztél a MOA felirat jobb felső csücskéhez. [22. PONT] Hirtelen egy agyagelementált veszel észre magad előtt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja az agyagelementál testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Az agyagelementál összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-12 életerő).
Kanyarodik a folyosó: a gigantikus felirat közepénél jársz. [23. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-12 életerő).
Egyhelyben toporogsz.
[35 pontot használtál fel, van még 305.]

lm 29 29 29 mozogsz 29 29 29
Elérkezel az O és az A betű közötti átjáróhoz. [25. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-15 életerő).
Különös szagot érzel, ahogy továbbmész: mintha valamilyen idegen, nem evilági anyagot égetnének valahol. [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-13 életerő).
Ez a terem, ahová belépsz, tele van fényes, kék szálakkal. Át- meg átszövik a térséget, furcsa, extraterriális hangulatot kölcsönözve a teremnek. Itt-ott apró gubókat látsz, amelyekben mozog valami. [28. PONT] Hirtelen egy pszi elementált veszel észre magad előtt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 6 életpontot vesztettél. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 1 mihlanil nyíl. Lövedéked átfúrja a pszi elementál fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ajaj! 1 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. A pszi elementál összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy pszi elementál az. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. A varázslat kudarcot vallott. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 mihlanil nyíl. Becsapódva, megdöfi a pszi elementál jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a pszi elementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-16 életerő).
Belesel az elementáris borzalom terméből nyíló egyik nyílásba. [29. PONT.] A falból egy kar áll ki. Valamire biztosan jó! Magabiztosan meghúzod. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. (Önanalízis: +6% felderítés.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-14 életerő).
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[20 pontot használtál fel, van még 285.]

kpcs 3 29 kapcsoló 3
Egy kart látsz a falon. [már meghúztad] Próba szerencse, meghúzod! Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. [0 pontot használtál fel, van még 285.]

lm 31 mozogsz 31
Megvizsgálod a déli nyílást. [31. PONT.] Óvatosan megtapogatod a falat, és nem is hiába! Egy mozgatható kőre bukkantál. Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. (Önanalízis: +6% felderítés.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-10 életerő).
[5 pontot használtál fel, van még 280.]

kpcs 3 31 kapcsoló 3
Éles szemmel körbevizslatsz. Hohó, az egyik követ a falban be lehet nyomni! [már elmozdítottad] Bizonyára valamilyen titkos funkcióval bír! Vigyázva benyomod. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [0 pontot használtál fel, van még 280.]

lm 23 23 23 mozogsz 23 23 23
Ez a terem, ahová belépsz, tele van fényes, kék szálakkal. Át- meg átszövik a térséget, furcsa, extraterriális hangulatot kölcsönözve a teremnek. Itt-ott apró gubókat látsz, amelyekben mozog valami. [28. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-15 életerő).
Különös szagot érzel, ahogy továbbmész: mintha valamilyen idegen, nem evilági anyagot égetnének valahol. [27. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-11 életerő).
Elérkezel az O és az A betű közötti átjáróhoz. [25. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-11 életerő).
Kanyarodik a folyosó: a gigantikus felirat közepénél jársz. [23. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-10 életerő).
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[20 pontot használtál fel, van még 260.]

lm 36 36 36 mozogsz 36 36 36
Elérkeztél a MOA felirat jobb felső csücskéhez. [22. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-14 életerő).
Ellenőrzöd a térképen, hogy jó felé mész-e. Igen, most vagy az M betű bal felső csücskénél. [21. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-14 életerő).
Elérkeztél a központi terembe, ahonnét minden irányba vezet út. A plafonon furcsa, valószínűleg Moa írásjeleket világítasz meg. [13. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-14 életerő).
Buzog benned a kalandvágy, miközben egyre izgatottabban haladsz előre. [32. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-11 életerő).
Elérkezel a hosszú folyosó déli részére. Hogyan tovább innét? [33. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-11 életerő).
Valami azt súgja, hogy a déli folyosó a legjobb választás. [36. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-15 életerő).
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[30 pontot használtál fel, van még 230.]

kb 184 648 246 kiveszel a bankból a 184. tárgyat (648 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 3 ezüst kulcsot. Kiveszel a bank széfjéből 1 kulcskarikát. Kiveszel a bank széfjéből 2 nagy aranykulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 230.]

lm 38 905 39 mozogsz 38 905 39
Egy végeláthatatlanul hosszú folyosón vagy. Ekharion szagot érzel! [37. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-13 életerő).
Már nagyon közel vagy a végső rejtekhelyhez, a megafészekhez, a galachmitok valószínűsíthető kamrájához. [38. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-12 életerő).
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Elszántan mész előre. Egy vastag, gránitból készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő nagy aranykulcs nyitja az ajtót. ÉS! Berobbansz a titkos, tökéletesen védett terembe. Nyilván nem fog menni a dolog egy kis csetepaté nélkül. [39. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy ekharion az. Fegyvere egy vasalt bunkó. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy direkt kontaktus I pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Mihlanil dobótőrt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod az ekharion jobb vállát. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Ellenfeled sziklát dob rád. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Pásztorbottal párszor súrolva eltalálod az ekharion testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 19 életpontot sebeztél. Cápafoggal megkarcolod az ekharion testét. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 160 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az ekharion feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ekharion, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az ekharion összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 40 aranyat. 1911 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 15, gyógyulás: 34, összesen: +19 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 vasalt bunkót és 1 vassisakot. Az egyik sarokban találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő ezüst kulcs nyitja a ládát. A láda belsejéből kattanás hallatszik, és gomolygó fehér füst emelkedik fel. Belélegezted! (-1 erő.) A szörnyű gáztól köhögni kezdesz. (-9 életerő.) (Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 10 galachmit, 70 arany és 1 moa stuki (ld. enc.). Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-14 életerő).
[20 pontot használtál fel, van még 210.]

lm 39 39 39 mozogsz 39 39 39
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 210.]

ef 47 526 energia fejlesztése 47
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-30 TU.] [210 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még -5.]

* 2. BP: átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 3. BP: elmormolod a 172. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a planetáris őrdémon varázslatot! Kékesen vibrálni kezd a levegő, és a villódzásból kibontakozik egy planetáris őrdémon. Micsoda fenséges látvány! Teljesen békésnek látszik, remélhetőleg tökéletesen fogja feladatát ellátni. [-18 varázspont.] [+2% teo] [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -5.]

* 5. BP: használod a 396. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még -5.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 12, 26.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ fal föl a bazaltelementál. Egy szögletes követ habzsol be az agyagelementál. Egy kaját nyel le a smaragd őrsárkány. Lestrapálva a nap eseményeitől, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 438 pontot. A következő körben tehát 433 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÁSZÓ-KARPEREC (392. TÁRGY)
Felhasználva hatvan darab polip szívókát, elkészítheted a négy darab karperecből álló mászó-szettedet. Két karperec a lábra, két karperec a karra, és a tökéletesen sima felületű, megmászhatatlannak tűnő objektumokba (pl. kristálypalota) is bejuthatsz a H 392 parancs segítségével, ha mászás szakértelmed elég magas! A mászó karperec elkészítéséhez a KT 392 parancsot kell kiadnod, 40 TVP-ért. A mászó-karperec KF-elhető karkötőként, de ennek nincs külön jelentősége.

ZÁRNYITÁS
A földalatti labirintusokban gyakran találsz ládákat, ajtókat, amelyeket trükkös zárak védenek. Persze, a legegyszerűbb megoldás a kulcsot a zárba illeszteni és elfordítani. Igen, de mi van, ha nincs kulcs? Az igazi tolvaj ilyenkor előkapja a zárnyitó készletét, és pillanatok alatt kinyitja a zárat. Az, hogy sikerrel jársz-e, nemcsak a zárnyitás képességedtől függ, hanem attól is, hogy mennyire jó a zár.

MOA STUKI (413. TÁRGY)
Elavult, szétrozsdállt Moa relikvia: egy vascső, végén bonyolult mechanikus szerkezettel és kallantyúval. Hosszasan tanulmányozod a szerkezet működését, míg végül rájössz: a szerkezet végén található pöcköt hátrahúzva, meghúzhatod az eszköz alján levő kallantyút, mire fölül egy bigyó ráüt egy tartókára. De mi értelme ennek az egésznek? A relikvia mellett van két hengerszerű valami: pont beillenek a tartóba! Kipróbálod, mi történik: BUMMM!!! Döbbenten meredsz magad elé: no mi a fene? A hengerszerű izé eltűnt a relikviából, viszont a szemben levő fában egy mély lyuk keletkezett. Hahá! Felfedeztél egy Moa fegyvert! Izgatottan vizsgálod meg a hengerszerű lövedéket, hogy pontosan miből is van, hátha magad is el tudod készíteni. A lövedék gyakorlatilag egy henger alakú rézgolyó, a végén egy üreges résszel, amelyben fekete por van. Höhö, ezentúl ilyen rézgolyókat kell gyártanod! Csak az a kérdés, hogy hogyan lehet a fekete port előállítani? A port vizsgálgatva, szagolgatva rájössz, hogy sehogy: ez valami igazán ismeretlen dolog. De akkor hogyan lehetne helyettesíteni? A por funkciója nyilván az, hogy amikor a bigyó ráüt, a por felrobban, és ez lövi ki a golyót. De akkor esetleg a tűzgyújtásnál használt kovafű reszeléke is megteszi! És innen már könnyű dolgod van...
A játék szempontjából: a puskapor helyett használt "kovafű reszelék" igen szegényes helyettesítés, de most azért megteszi. A lövedék elkészítéséhez nem szükséges több munka, mint a rézgolyóhoz. Tehát semmi más dolgod nincs, mint a KF 413 paranccsal bekészítened a Moa stukit, és máris lődözhetsz vele. A gyenge helyettesítő technológia miatt a stukilövedék sebzése nem fog jelentősen megnőni a rézgolyóhoz képest, de viszont a Moa stuki használatakor +8 támadást kapsz, hiszen a nagyobb erő miatt még a legkeményebb páncélon, legvastagabb bőrön is átmehet a golyó. A Moa stuki lőfegyvernek számít.

KARAKTERLAP

Lumyr Haleth, egy barna, rövid hajú, barna szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Tharr nagyhatalmú főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 297. fordulód.

Erő: 44 (64) Szint: 33 Merészség: 6/5 Magasság: 182 cm
IQ: 34 (60) Támadás: 50 (53) Agresszió: 3 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 33 (39) Védekezés: 82 (88) Menekülés: 30 % Életkor: 42/44 év
Egészség: 33 (44) Életpont: 556/525 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 33 (69) Varázspont: 1371/1170 Pénz: 1814 arany Kép. pont: 18
Tudatpont: 54/24 Pszi pont: 174/242 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 63
Eddig összesen 2527 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10022 TP-t kaptál. Jelenleg 4901473 TP-d van. A következő szinthez még 98527 TP szükséges. Trófeáid: kisebb quwarg isten, magnetikus praglonc, ében hadúr. A 278. fordulódban 5027 arany került a bankszámládra. 5378 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/41 ökölvívás: 23/7 szúrófegyverek: 34/15 (+1%)
vágófegyverek: 21/38 ütőfegyverek: 21/78 (+8%) lőfegyverek: 26/50 (+3%)
dobófegyverek: 27/34

Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) << mágusölő (#422) << ököl (#28)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil dobótőr (#599) (1 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -997.); mihlanil nyíl (#597) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
167,105 mezőn táborozol, a 70. labirintusban, 1. szinten, 39. ponton
Kedvenc táborhely: 194,101
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 51/17 2. nyomkövetés: 51/77 3. mászás: 15/97
4. csapdakészítés: 24/36 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/96 (+6%) 6. gyógyítás: 58/54
7. titkosírás: 3/86 8. felderítés: 21/56 (+12%) 9. szörnyidomítás: 8/41
10. teológia: 58/24 (+9%) 11. taumaturgia: 85/98 (+5%) 12. szerencsejáték: 4/68
13. versengés: 17/60 14. harcművészetek: 25/36 15. zene: 3/46
16. szörnyismeret: 12/42 17. pszi: 26/89 (+4%) 18. zárnyitás: 1/4 (+104%)
19. vadászat: 11/55 20. vitalitás: 1/97 21. bányászat: 24/48
22. úszás: 9/44 23. főzés: 4/16

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 21 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 21 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (57)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50)
ongóliant (#159), quwargok (#9093), ősi szellem (#422), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg őrparancsnok (#677), ősquwarg (#300), kisebb quwarg isten (#213)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) áldomás (#6) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71)
csupasz izom (#28) esszenciavédelem (#165) tulajdonságpajzs (#26) jégmágia (#279)
tárgyvédelem (#178) hadiszerencse III (#59) planetáris őrdémon (#172)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
23. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
jégcsóva (#41), nagyobb tűzlehelet (#150), agykorbács (#97), agybénítás (#114)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
varázsvédelem (#34), agytaposás (#180), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégoszlop (#231) >> 28. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +37 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t!
2.) Most pedig kutasd fel személyes áldásomat! Meg fogod ismerni, ha megtalálod.
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%!

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 796, pontszámod: 9696.
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 93 TU. szükséges még: 17 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 941 TU szükséges.)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
7 arany pikkelyvért (#456) 14 tükörpáncél (#519) 248 gyöngymangó (#135)
3 fpi formázó minta (#419) 50 tükör (#43) 438 ugh méreg (#166)
4 fülemüle agyar (#267)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
1 agyartőr (#420) 1 Emma köténye (#835) 38 jégszilánk (#1128)
1 esszenciakristály (#350) 20 vámpírfog (#1221) 1 mágusköpeny (#453)
1 Sshreakza amulettje (#836) 28 gyöngymangó (#135) 5 sámán gyógykenőcs (#1139)
1323 ugh méreg (#166) 14 borkonyó bibe (#312) 4 manakristály (#500)
3 térhajlító kavics (#1539) 23 őskristály-szilánk (#1525) 33 szent jogar (#150)
$3 rejtőköpeny ($277) 2 teriád nyílvessző (#1287) 55 vasérc (#152)
11 mágusszelence (#1076) 2 kristályfolyadék (#449) 1 íjászkence (#1225)
1 fattylord deréköv (#1564) 1 törp sisak (#897) 2 gyógykenőcs (#313)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 borkonyó bibe (#312) 2 bunkó (#5) 2 gyógykenőcs (#313)
2 isteni könnycsepp (#260) 1 jégszilánk (#1128) 1 kerek kő (#19)
2 szögletes kő (#17) 2 tyrex csont (#280) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
110 arany (#50) 10 galachmit (#310) 2 kaja (#2)
1 moa stuki (#413) 1 réz papi karkötő (#307) 1 rókafarok (#124)
1 téfea-agy (#172) 1 vasalt bunkó (#181) 1 vassisak (#160)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(167,105) a 70. labirintus bejárata, quwarg királynő (#153), quwarg ősmágus (#302), bazaltelementál (#204), agyagelementál (#203), pszi elementál (#221), ekharion (#232)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A törpe bányában nagyobb (10 %-os) eséllyel lehet metaköveket bányászni.
* - Alanori mágusok az egyik régóta nem használt irattárban felfedezték a legendás Trinigan egyik sajátfejlesztésű varázslatának tekercsét. A varázslat 453-es sorszámmal megtanulható a varázslótornyokban. Állítólag segíti a kalandozókat felduzzadt zsákjaik rendszerezésében.
* - A makróban mostantól működik a Feltételes Gyógyítás minden olyan parancs után, ahol makró nélkül működne.
* - Három új többszemélyes kaland került be a játékba, melyek a Kiégett Földeken találhatóak meg, és a terület veteránjainak készültek.

Üzenet küldése a karakternek