296. forduló, 298. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 5. 12h:05'
EZ A 582. JÁTÉKHETED, 297. FORDULÓD
583. játékheted kezdete: júl. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,51] koordinátán.
Halk reccsenésre riadsz, majd hirtelen túlvilági üvöltés száll a széllel. Halál és élet, öröm és kín feszül benne, s az éji vidék felel reá... Az állatok mintegy varázsütésre eltűnnek, hangjuknak is nyoma vész, mert új Úr jelentkezett a területért. Egy Vámpír vadászni indult.
Az aranytermő erszény 56 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+14 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+52 varázspont.) Pszi energiáid is töltődnek. (+64 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+10 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 427.]

* 2. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 422.]

* 3. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 499 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 420.]

* 4. KP: v 63 0 0 elmormolod a 63. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs II varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 415.]

* 5. KP: v 72 0 0 elmormolod a 72. varázslatot
Fókuszálod mentális energiáidat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 410.]

* 6. KP: vv 224 12 24 elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 410.]
Nincs értelme elmondanod a varázslatot, mert már van rajtad egy erősebb verzió. [0 pontot használtál fel, van még 410.]
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 6 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 410.]

* 7. KP: v 1 10 30 elmormolod az 1. varázslatot
2 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 410.]

* 8. KP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 410.]

h 1139 használod az 1139. tárgyat
Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +205 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 410.]

h 1618 használod az 1618. tárgyat
Kezedbe zárod a fenőkövet, és módszeresen végigélezed vele fegyvereidet. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) Mire végzel, sajnos már az eszköz teljesen elkopott. Eldobod a továbbiakban hasznavehetetlen fenőkövet. [8 pontot használtál fel, van még 402.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 400.]

im 0 3 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+1 szerencse.) (+36 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 370.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 340.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 310.]

m 6 6 7 mozogsz nyugatra, nyugatra, északnyugatra
[98,51] Síkság, továbbra is csak síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy szent tölgyfát. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy karmos tankány. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 2d8+5.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a karmos tankány bal középső lábát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a karmos tankány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. [tankány karom ládikóba-> (94,53)-> 10 arany, -2 ÉP] 904 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 6, gyógyulás: 1, összesen: -5 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy szubreális vámpír. {max. életpontja: 197-216.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Távolról sötét halál varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a szubreális vámpír jobb lábát. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szubreális vámpír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a szubreális vámpír testét. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szubreális vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 2, sebződés: 74, gyógyulás: 16, összesen: -58 ÉP}

A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. Hopp, egy ananászbokor! Ezt nem hagyod ki! (+3 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [97,51] Még mindig füves síkságon vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy amniosz-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy halálbokort. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy arató csattanat került az utadba. {max. életpontja: 119-128.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az arató csattanat zöld masszáját. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az arató csattanat szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy noth szellem. {max. életpontja: 251-270.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [96,50] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy purifikátor. {max. életpontja: 127-134.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 11 életpontot vesztettél. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a purifikátor szürke hengertestét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) A purifikátor többször beléd döfi a szarvát. (6 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Aurád tisztul. (+4 jóság.) A purifikátor most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1 219 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 29, gyógyulás: 4, összesen: -25 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy élőholt quwarg. {max. életpontja: 237-256.}

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 51 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg torát. (5 támadással 141 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az élőholt quwarg torát. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 2 030 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 59, gyógyulás: 13, összesen: -46 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy dermesztő lidérc. {támadása: 53.}

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 57 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dermesztő lidérc bal oldalát. (4 támadással 145 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-6 védettség). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 999 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 35, gyógyulás: 7, összesen: -28 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 1 gernim balzsamot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 253 (limit: 850), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 24325.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy korongfát.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Egy kék rothasztó lesz az ellenfeled.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 61 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a kék rothasztó testét. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A kék rothasztó bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Varkaudar szablyával néhányszor megcsapod a kék rothasztó fejét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) A kék rothasztó sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A kék rothasztó nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 rothasztó talizmán. 3 157 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 61, gyógyulás: 14, összesen: -47 ÉP}


Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. [40 pontot használtál fel, van még 270.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[95,49] Az erdőt dombvidék váltja fel. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mélységi grittang közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 1x 4d6.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) A mélységi grittang megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy noth szellem. {egyik sebzési módja: 4x 2d8+4.} Amikor elhal a zaj, előmászol. Utad során felfedezel egy krómkaktuszt. Látsz egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Elenios híveié. Észreveszel egy vaskohót. Találsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (óndarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 óndarabot! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 5 bronzhegyű nyilat. IQ-d TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tükröt. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [94,48] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tímárkunyhót. Megtudod, hogyan szerezhetsz Ezüstmágus kürtöt. (ld. enc.) Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Csillag formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Csak egy manaelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 5002.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Varkaudar szablyával néhányszor meglegyinted a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Energia áramlik beléd (+7 vp). Varkaudar szablyával kicsit megvagdalod a manaelementál testét. (5 támadással 198 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy hegymélyi lidérc. {egyik sebzési módja: 2x 3d10+8.}

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a hegymélyi lidérc jobb lábát. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-47 varázspont.) Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a hegymélyi lidérc testét. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-19 varázspont.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 71, gyógyulás: 15, összesen: -56 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy piromenyét. Ettől nincs semmi félnivalód. {támadása: 8.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (8 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a piromenyét testét. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a piromenyét, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A piromenyét még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 250 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 11, gyógyulás: 1, összesen: -10 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [93,47] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ovimon-bokrot. Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy halálbokort. Utad során felfedezel egy barátság szent tüzét. magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Alaron. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy vadász tatu közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {max. életpontja: 5-6.} Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a vadász tatu testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) A vadász tatu karmai majdnem eltalálnak! A vadász tatu most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Az első ellenfél egy Thargodan csontváz. {védettsége: 46 szúró, 46 vágó, 17 ütő ellen.}

Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 13 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a Thargodan csontváz jobb karját. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 17 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a Thargodan csontváz jobb vállát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A Thargodan csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 496 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 94, gyógyulás: 16, összesen: -78 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt sullár.

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 30 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Semmi hatás! Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az élőholt sullár jobb oldalát. (5 támadással 135 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Az élőholt sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Varkaudar szablyával végigvágod az élőholt sullár fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az élőholt sullár szarva. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Az élőholt sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 647 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 158, gyógyulás: 33, összesen: -125 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 galachmitot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 255 (limit: 850), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 24595.
Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy garokk. {max. életpontja: 46-49.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a garokk varacskos hátát. (2 támadással 76 életpontot sebezve.) A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A garokk szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [98 pontot használtál fel, van még 172.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 170.]

m 5 5 2 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, keletre
[92,48] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy Thargodan csontváz. {védettsége: 46 szúró, 46 vágó, 17 ütő ellen.}

Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 26 életpontot sebeztél. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a Thargodan csontváz bal karját. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 20 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a Thargodan csontváz jobb karját. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A Thargodan csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1 496 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 213, sebződés: 95, gyógyulás: 15, összesen: -80 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy szubreális vámpír.

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 10 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír bal oldalát. (5 támadással 85 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a szubreális vámpír ködös testét. (5 támadással 174 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szubreális vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szubreális vámpír, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet.

(Továbbmész...) [91,49] Fák, mindenütt csak fák.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Nem nyert, kiáltja elmédben egy mosolygó krupié. A szörny észrevett. Egy drakolich közeledik feléd! {támadása: 43.} Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Nini, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [92,49] Az erdőt síkság váltja fel. Találsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy mély kutat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. délkeletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy élőholt quwarg. {max. életpontja: 237-256.}

Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt quwarg fejét. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod az élőholt quwarg testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 2 030 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 70, gyógyulás: 15, összesen: -55 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.)
(Feltételes gyógyítás:) Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+51 életerő.) Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt sullár. {támadása: 29.}

Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 29 életpontot sebeztél. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. {CSTT:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az élőholt sullár testét. (5 támadással 144 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Az élőholt sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 74, gyógyulás: 15, összesen: -59 ÉP}

Borzalom és halál! Nem akarod itthagyni fogad, úgyhogy a menekülést választod. Szerencsére ellenfeled vagy lassú, vagy egy mérföldnyi loholás után már nem érdekled. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [60 pontot használtál fel, van még 110.]

m 2 mozogsz keletre
[93,49] A sík vidéket bozótos váltja fel. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő sünmedve mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 1x 1d4+1.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a sünmedve nyakát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A sünmedve megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 65 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy szubreális vámpír. {max. életpontja: 197-216.}

Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Szerencsére nem hatott rád. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a szubreális vámpír ködös testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A szubreális vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 52, gyógyulás: 11, összesen: -41 ÉP}

Alaposabban felmérve a lény képességeit, rájössz, egyértelműen öngyilkos vállalkozás lenne most csatázni. Inkább nyakadba szeded lábad, és meg sem állsz, míg magad mögött nem hagyod a helyet.
(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+57 életerő.) Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Délre fekszik egy helytartói város. " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Remek ötlet jut eszedbe: a saját vérével festesz rá indiáncsíkokat, és arra biztatod, hogy egy bátor harcos nyugodtan hazamehet, nem kell félnie. Lehetséges, hogy a manók az ütőér elvágása után meghalnak? (+2 gonoszság.)
Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Zöldek a fák, zöldek a szemeim, zöld a vérem. Zöld az Isten! Green W. Eagle " délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Gork. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő ryuku gárdista mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {támadása: 23.} Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {CSTT:} Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a ryuku gárdista bal karját. (4 támadással 135 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a ryuku gárdista újra meg újra lecsap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku gárdista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 834 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Az ici-pici, aranyos lányokat szeretem. Steven Spielberg. " Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [55 pontot használtál fel, van még 55.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 53.]

szk 10 keresed a 10. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy vadász tatut. [0 pontot használtál fel, van még 53.]

e 20 élelemszerzés 20 pontért

Minden szárnyas krokodil, amelyik lassan manőverezik, úgy jár, mint a legutóbbi zsákmányod: vagyis leves lesz belőle. (+5 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [20 pontot használtál fel, van még 33.]

ef 20 520 energia fejlesztése 20
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját töm magába a törpemammut. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 438 pontot. A következő körben tehát 438 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


AZ EZÜSTMÁGUSOK KÜRTJE (697. TÁRGY)
A pillantásod a tímár oldalán fityegő, ezüstözött kürtre téved.
- Az micsoda? - kérded mohón. A tímár elmosolyodik pillantásodra.
- A legnagyobb hatalmú varázstárgyam - talán még egy teljes ryuku vértezetért sem adnám oda! Az Ezüstmágusok kürtje még apámtól származik, ő szolgálataiért kapta, cserébe az Ezüstmágusok rendjétől. - szomorúan lehajtod a fejed.
- Szóval, még egy teljes ryuku vértezetért sem? - a tímár hahotázni kezd.
- Hát, ha képes vagy egy teljes páncélzatot összegyűjteni, a ryuku császári testőrség öltözetének mind a hét darabjával, akkor azért persze odaadnám! Hiszen, a teljes vértezet viselete a legendák szerint legalább akkora hatalmat ad, mint ez a kürt. De hamarabb fogsz itt az ajtóm előtt egy hátizsákra való drakolder szemmel megjelenni, mint egy teljes ryuku gyűjteménnyel! Méghogy... - még mindig a fejét rázogatva, hitetlenkedve lép be a kunyhójába. Ott és abban a pillanatban határozod el - a szaván fogod! Igenis, összegyűjtöd a teljes vértezetet.
Nos... tegyük fel, hogy megszerzed a hét különböző páncéldarabot (ugyan nem valószínű, de tegyük fel). Ekkor a Küldetés Teljesítése: KT 697 paranccsal adhatod át őket 5 TVP árán a tímárnak, és ha tényleg szavahihető ember, akkor át fogja adni a kürtöt. A kürt használatához a H 697 <életpont> parancsot kell kiadnod, ekkor a 2. paraméterben megadott életpontodat átváltod varázspontra, minden 2 életpontért 1 vp-t kapsz. 10 ÉP-d mindenképp fog maradni, tehát a kürt használatába nem halsz bele. A kürtöt körönként csak egyszer lehet használni, és használata nem hajtódik végre automatikusan, mint a varázskőé vagy a manakristályé - csakis a fenti H paranccsal tudod aktiválni. A kürt nem adható át és nem lopható el.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah eljövendő papja vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 297. fordulód.

Erő: 31 (40) Szint: 24 Merészség: 6/5 Magasság: 157 cm
IQ: 40 (42) Támadás: 27 (29) Agresszió: 6 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 28 (35) Védekezés: 33 (37) Menekülés: 30 % Életkor: 164/164 év
Egészség: 27 (31) Életpont: 360/184 Jellem: gonosz (583) Tul. pont: 0
Szerencse: 36 (40) Varázspont: 523/0 Pénz: 5025 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 50/36 Pszi pont: 165/188
Eddig összesen 2610 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 19 147 TP-t kaptál. Jelenleg 1 284 128 TP-d van. A következő szinthez még 115 872 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, éjkornis, ongóliant. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 23/75 vágófegyverek: 29/43 (+16%)
ütőfegyverek: 16/80 lőfegyverek: 23/92 (+2%) dobófegyverek: 9/63

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) << vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -15.); sallank nyíl (#129) (16 -18.); bronzhegyű nyíl (#94) (19 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
düh vérvörös köde: 20 százalék;
93,49 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 63

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 160 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/26 (+22%) 2. nyomkövetés: 78/1 (+63%) 3. lopás: 5/95
4. mászás: 15/10 5. csapdakészítés: 25/48 (+6%) 6. csapdaészlelés: 27/77
7. gyógyítás: 32/88 (+48%) 8. titkosírás: 17/49 9. felderítés: 17/79
10. szörnyidomítás: 9/20 11. teológia: 35/26 (+8%) 12. taumaturgia: 22/50 (+1%)
13. szerencsejáték: 1/80 14. versengés: 11/41 (+7%) 15. zene: 19/20
16. szörnyismeret: 43/70 17. pszi: 19/24 (+9%) 18. zárnyitás: 3/80
19. vadászat: 25/15 (+28%) 20. bányászat: 30/48 (+3%) 21. főzés: 14/95 (+10%)
22. csapatmunka: 1/54

FELTÉTELES PARANCSOK (még 30 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 5 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 3 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 5 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 5 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), halálkristályt (#2372) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 5 darabot )
elfogod kavadut (#19) háló-csapdával (#220), uzbányt (#102) háló-csapdával (#220)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), manifesztátor (#124), tintacsiga (#74), trappoló dinymák (#118), jók (#990), Raia hívők (#993), Elenios hívők (#994)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
pszi elementál (#221), High Density (#1949)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
sorvasztás (#102, 20 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64) erőpajzs II (#63) mentális pajzs (#72)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
törpemammut (#115) (málhás: +22 kg teher) státusz: OK
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
2.) Látogass meg birodalmamban!
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 26, 30, 32, 33, 34, 35, 43, 44, 45, 53, 54, 63, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14.
Kész: 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 257 (limit: 850), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 24865.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XLVIII. olimpián.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 79 TU. szükséges még: 31 TU.
tudati kitérés II (521) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1335 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 145.59 kg Megterheltség: 96%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 11 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 180 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csuklyavirág (#133) 1 fenőkő (#1618) 3 gyöngymangó (#135)
5 madártoll (#112) 2 óndarab (#85) 5 rézdarab (#70)
1 sámán gyógykenőcs (#1139) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
46 arany (#50) 1 galachmit (#310) 1 gernim balzsam (#1894)
7 kaja (#2) 2 pirkit (#153) 1 purifikátor háj (#269)
1 rothasztó talizmán (#815) 3 spiritusz (#170) 6 sünmedve tüske (#14)
1 tükör (#43) 1 vadász tatu bőr (#15)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100
46
47
48
49
50
51
52
(92,48) Thargodan csontváz (#297), szubreális vámpír (#223)
(92,49) Leah rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), Elenios oltár, élőholt quwarg (#202), élőholt sullár (#216)
(93,47) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Raia oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), barátság szent tüze (#484), vadász tatuk (#10), Thargodan csontváz (#297), élőholt sullár (#216), garokk (#73)
(93,49) sünmedvék (#33), szubreális vámpír (#223), nekrofun (#173), 28. jellempróba, Tharr oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), ryuku gárdista (#360)
(94,48) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Tharr oltár, tímárkunyhó (#684), művészi porolit (#720), manaelementál (#290), hegymélyi lidérc (#7084), piromenyét (#99)
(95,49) mélységi grittangok (#103), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), olvasztókemence (#86), Elenios oltár, vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely
(96,50) purifikátor (#157), élőholt quwarg (#202), dermesztő lidérc (#645), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), kék rothasztó (#421)
(97,51) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Fairlight oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), arató csattanat (#144)
(98,51) oltár, szent tölgyfa (#393), karmos tankány (#137), szubreális vámpír (#223)

Üzenet küldése a karakternek