294. forduló, 296. forduló, Susmakias összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2019. szept. 20. 11h:20'
EZ A 305. JÁTÉKHETED, 295. FORDULÓD
306. játékheted kezdete: szept. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1526
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 4

SUSMAKIAS KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,25] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+6 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 40 aranyat termelt. Varázserőd regenerálódik. (+57 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+98 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-12 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 503. Kapsz 2 VP-t.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 498. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. KP: v 13 0 0 elmormolod a 13. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 493. Kapsz 2 VP-t.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 488. Kapsz 2 VP-t.]

* 5. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 483. Kapsz 2 VP-t.]

* 6. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 478. Kapsz 2 VP-t.]

* 7. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 478.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 473. Kapsz 2 VP-t.]

p 72 használod a 72. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 468. Kapsz 2 VP-t.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 458. Kapsz 4 VP-t.]

id 103 40 idomítod a 103. szörnyet 40 pontért
Hozzálátsz a mélységi grittang neveléséhez. Nehéz egy ilyen szörnyet betörni, még nehezebb bizonyos dolgokra megtanítani, de azért érzed, hogy a dolog menni fog. Munkád meghozta a gyümölcsét: a szörny idomítása sikeresen befejeződött! Ezentúl az ásás csak 6 TVP-be kerül, mivel a szörny segít ásni. 53 tapasztalati pontot kaptál. [20 pontot használtál fel, van még 438. Kapsz 8 VP-t.]

id 103 40 idomítod a 103. szörnyet 40 pontért
Az a szörnyed már be van idomítva. [0 pontot használtál fel, van még 438.]

v 6 10 elmormolod a 6. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod az áldomás varázslatot! A következő csatában pontosabban fogsz találni. (+4 támadás.) [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 433. Kapsz 2 VP-t.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-58 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [5 pontot használtál fel, van még 428. Kapsz 2 VP-t.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
Koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-15 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [99,24] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy kardszárnyú pocok közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {egyik sebzési módja: 1x 4d8+3.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 47 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 990 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy lőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Nyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Északra egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +11 életerőt. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [100,23] Továbbra is dombság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) A munkában a mélységi grittang segít. Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre nyugatra megpillantasz egy Raia oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy szekérkaravánt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy rőtmanó berzerker. {max. életpontja: 79-88.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 40 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 berzerker tüske és 1 rőtmanó kacagány. 700 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 vashegyű nyilat. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [101,22] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Quwarg szagot érzel! Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vadász quwarg. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 40 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vadász quwarg testét. (5 támadással 62 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg potrohát. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel meghorzsolod a vadász quwarg testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +21 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 3 kaját. 1 817 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 28, gyógyulás: 7, összesen: -21 ÉP}

Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy smaragdgólem. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat. {védettsége: 47 szúró, 47 vágó, 47 ütő ellen.}

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 18 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragdgólem jobb lábát. (5 támadással 354 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +62 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5 280 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 579, sebződés: 134, gyógyulás: 27, összesen: -107 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy templomot. Északra egy barátság szent tüze van. Elrakod a távcsövet. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +45 életerőt. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) [42 pontot használtál fel, van még 386. Kapsz 16 VP-t.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[102,21] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! A feléd közeledő vérszomjas csüldő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 4x 2d5+1.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 54 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel felnyársalod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápol, de mindhiába. A vérszomjas csüldő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
556 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Raia hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy mély kutat. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy barátság szent tüze van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [103,20] Még mindig füves síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mély kutat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát.
(Feltételes mászás:) Odaerősíted a kötelet a kút széléhez, és ügyesen lemászol. Odalent félhomály van. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy százfogú! {max. életpontja: 17-18.}

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a százfogú bal hátsó lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 59 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 lapockacsontot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy tavacskát. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Elrakod a távcsövet. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő süvítő rája mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 6x 1d4.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 56 életpontot sebeztél. A süvítő rája most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
400 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [104,19] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Hmm, csak egy epokitféreg. Ettől nincs semmi félnivalód. {védettsége: 32 szúró, 14 vágó, 30 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 37 életpontot sebeztél. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az epokitféreg testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod az epokitféreg szelvényes testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Az epokitféreg fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az epokitféreg farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +6 életerőt. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. (Nincs mibe rakni 4 ragasztót.) 979 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [29 pontot használtál fel, van még 357. Kapsz 11 VP-t.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[105,18] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy.

Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Találsz egy csodabazárt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [106,17] Szűnni nem akar a zöld síkság. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.

Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [107,16] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Nini, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy púpos burástya. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 43-48.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 47 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[15 pontot használtál fel, van még 342. Kapsz 6 VP-t.]

m 1 mozogsz északkeletre
[108,15] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Quwarg szagot érzel! Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg felderítő lehet. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+5.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg felderítő jobb oldalát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 1 gyöngymangót. 650 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Ababo előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. [5 pontot használtál fel, van még 337. Kapsz 2 VP-t.]

ef 10 511 energia fejlesztése 10
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-10 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [70 pontot használtál fel, van még 267. Kapsz 28 VP-t.]

ef 5 518 energia fejlesztése 5
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 232. Kapsz 14 VP-t.]

h 1554 használod az 1554. tárgyat
Előbányászod hátizsákodból a csavart, füstszínű ködkürtöt, Leoneydeas hagyatékát, majd megfújod. A hangszer hangja repedést nyit az anyagi világ szövetén, s a kapun pillanatokon belül átlép az első élőholt teremtmény. Pont, ahogy remélted! Egy szellemdarázs az! Már készen is állsz arra, hogy te mérd rá az első csapást! (ld. enc.) {max. életpontja: 1451-1550.} A menekülés az egyetlen épeszű választás. Futsz, amíg bírsz, s nem nézel hátra. [15 pontot használtál fel, van még 217. Kapsz 6 VP-t.]

f 68 kísérletezel a 68. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Eltelik egy óra... Semmi eredmény - minden kísérlet újra és újra csak a korábbi találmányokra vezet vissza! [10 pontot használtál fel, van még 207. Kapsz 4 VP-t.]

f 310 kísérletezel a 310. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Hosszú idő telik el... A próbálkozás semmi új eredményt nem hozott, legfeljebb egy kis gyomorkorgást. [10 pontot használtál fel, van még 197. Kapsz 4 VP-t.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 196.]

* 2. BP: szk 10 0 0 keresed a 10. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy vadász tatut. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 196.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 43 arany vérdíjat. Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a mélységi grittang. 2 kaját habzsol be a quwarg királynő. 2 kaját töm magába a quwarg harcos. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) (+1 szerencse.) Mostantól lehetőséged van a pszi pontjaidnak hatékonyabb beosztására. (ld. enc.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 196 pontod maradt, ebből a következő körre 196 pontot vihetsz át. Kapsz még 436 pontot. A következő körben tehát 632 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATKINÉZIS II. (511. TUDATI KÉPESSÉG)
Amint elkészült a Tudati Erőd, azonnal neki is fogtatok a kibővítésének. A legelső feladatok egyike a kasztroplanáris teleporter kialakítása volt. Ez egy nagyon különleges "helyiség", ami tárgyak továbbítására szolgál. Természetesen egyetlen valódi tégla, vagy terméskő sincs benne, és nincs benne semmilyen mechanika, vagy mágia által mozgatott alkatrész se. Így azonban könnyebb felfogni egy olyan valamit, ami szinte felfoghatatlan. Ha kézzel fogható szerkezetként képzelitek el, akkor persze az lesz. A kasztroplanáris síkon minden az, aminek elképzeled. Nem is ez a lényeg, hanem a működése. (Mostantól a tudatkinézist hatótáv korlát, TU elköltése nélkül használhatjátok, függetlenül a célszemély távolságától, a tárgy súlyától, és mennyiségétől (de a parancs kiadása ugyanúgy 5 TVP-be kerül, mint eddig). Az Alanori Csatorna, azonban továbbra is a tárgyküldés korlátja marad.)

SZELLEMDARÁZS (481. SZÖRNY)
Ez az "apró" rovar (pont akkora, mint az acéldarázs: kétarasznyi), minden kellemetlen tulajdonságát átmenekítette az élő világból. Testének hátsó részén hosszú, áttetsző, de méregtől csillogó fullánk ékeskedik, melyet akár a páncélruha legkisebb résén is át tud bökni. Nem tudni milyen mágikus tevékenység vezetett oda, hogy ennek a szerencsétlen állatnak a lelke örök életre kényszerült, de sejthető, hogy az ősi háborúk idején történhetett valami. Talán említeni sem kell - az élőholt teremtmény elpusztítása, apró mérete ellenére, igen sok erőfeszítést igényel. A szellemdarázs testén csupán mágikus fegyverrel tudsz sebezni.

MANIPULÁCIÓK PSZI PONTTAL
A TPF és a TPS parancsok mintájára mostantól használhatod a Pszi Pont Spórolása: PPS <PP> és a Pszi Pont Felszabadítása: PPF <PP> parancsokat. A PPS-el letárolt pszi pontjaidat a következő PPF parancsig nem fogod használni, így biztonsággal lehet PP-t tartalékolni egy később aktivizálandó pszi képességre. A befejező parancsok végrehajtása után automatikusan végrehajtódik egy PPF az összes, még fel nem szabadított pszi pontodra. A PPF-el kinyert pszi ponttal sem mehet a pszi pontod a maximális pszid háromszorosa fölé! Ha túl sok pszi pontot szabadítanál fel, csak annyit fogsz kapni, hogy a pszi pontod maxba (3*max. pszi) kerüljön - ha ez a fordulóvégi felszabadításkor történik, a többi elvész.
A pszi pontot szívó lények természetesen az összes pszidet veszik alapul, így - ha elfogyott a szabad PP-d - a spóroltból is veszthetsz.

KARAKTERLAP

Susmakias, egy fekete, rövid hajú, szürke szemű kobudera férfi vagy. Körszakállad és rövid bajuszod van. Fekete a bőröd. Tharr elsőáldozója vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 295. fordulód.

Erő: 44 (64) Szint: 30 Merészség: 5/5 Magasság: 148 cm
IQ: 39 (50) Támadás: 51 (54) Agresszió: 5 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 33 (44) Védekezés: 51 (57) Menekülés: 40 % Életkor: 32/32 év
Egészség: 30 (41) Életpont: 618/618 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 18 (31) Varázspont: 920/557 Pénz: 39635 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 55/16 Pszi pont: 218/33 EFejl: 5
Eddig összesen 3714 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11 745 TP-t kaptál. Jelenleg 3 117 794 TP-d van. A következő szinthez még 382 206 TP szükséges. Trófeáid: domináns morf, ongóliant, éltető morf.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1/48 ökölvívás: 27/7 (+5%) szúrófegyverek: 30/39 (+1%)
vágófegyverek: 27/0 ütőfegyverek: 6/12 lőfegyverek: *26/100 (+1%)
dobófegyverek: 13/3

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Fókuszpenge (#639) << vashegyű lándzsa (#182)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
108,15 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re.
Eltaposott quwargok: össz.: 594 időszaki: 548

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/3 Max életkor 147 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 32/11 2. nyomkövetés: 57/86 (+5%) 3. mászás: 8/26 (+4%)
4. csapdakészítés: 15/63 (+6%) 5. csapdaészlelés: 1/74 6. gyógyítás: 65/14
7. titkosírás: 4/20 8. felderítés: 10/76 9. szörnyidomítás: 17/39 (+25%)
10. teológia: 25/57 (+6%) 11. taumaturgia: 45/19 (+14%) 12. szerencsejáték: 3/83
13. versengés: 17/16 (+9%) 14. harcművészetek: 26/9 15. zene: 37/46
16. szörnyismeret: 10/67 17. pszi: 30/2 (+23%) 18. zárnyitás: 1/10
19. vadászat: 25/37 20. bányászat: 34/32 (+3%) 21. úszás: 9/94

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40
10. vp regeneráció: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet)
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 32 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 4 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), nagy vaspajzsot (#161) (max. 1 darabot, csak egyszer)
mászol max. 40 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12)
pszi-ernyő (#64) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) csupasz izom (#28)
mentális pajzs (#72) áldomás (#6) (2,0)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
5. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
varázsvédelem (#34)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (idomítás alatt) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +24 kg teher) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot.
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 4)
3.) Remélem már komoly tapasztalatod van a vas megmukálásával. Áldozz egy nagy vaspajzsot oltáromnál!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. Toborzóiroda (759): új. sámánkunyhó (767): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 1398, az összesen kapott pontszám: 140880. (összesen ölhető: 1398 ) Eddig 3 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 20 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
quwarg-ász (101)
mozgalom ereje (106)
gyógyító totem (116)
quwargok leigázása (122)
keményebb bicepsz (149)
b. tudat formálása (162)
kaszt.kiteljesedés (166)
legjobb védekezés (186)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
kritikus ütés (240)
a butaság ára (273)
a quwarg szaga (283)
vérdíj (301)
fegyvermester (302)
erősebb quwargszag (319)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 85 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) OK
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3118 TU szükséges.)

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * agyartőr (#420) 1 bányászcsákány (#434) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 * Fókuszpenge (#639) 1 kőkés (#6)
Ütőfegyverek
1 bot (#4) 1 kőkalapács (#13)
Vízifegyverek
1 avenir (#1706) 1 szigony (#389)
Lőfegyverek
1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
7 bronzhegyű nyíl (#94) 3 kerek kő (#19) 8 nyílvessző (#108)
4 sallank nyíl (#129) 1 tüske (#22) 28 ubuk tüske (#131)
10 * vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
3 esszenciakristály (#350) 28 tolmokov-koktél (#351)
Páncélok
1 * Métely páncélja (#1562) 1 rőtmanó kacagány (#714)
Sisakok
1 * Krough fejdísze (#1570)
Köpenyek
1 * szirén köpenye (#820)
Vállvédők
3 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
1 * grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 3 tankány karom (#237)
Övek
3 * zafír erőöv (#397)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 * ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
9 borostyán függő (#162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 6 obszidián függő (#195)
1 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1)
2 ezüst nyaklánc (#117) 5 * gólem talizmán (#811) 2 gyöngysor (#192)
6 halálhozó talizmán (#813) 3 hősiesítő medál (#1558) 1 * két kard szimbólum (#144)
11 * korinthai talizmán (#814) 1 Tharr Keresztje (#287) 2 varkaudar szimbólum (#1528)
3 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
3 * arany papi karkötő (#309) 6 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 Eldaran karkötője (#373)
4 ezüst karkötő (#158) 1 * Huddens alkarvédője (#1550) 1 obszidián karkötő (#229)
2 réz papi karkötő (#307)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
35 * angyalok gyűrűje (#529) 2 aranygyűrű (#193) 6 ezüst gyűrű (#180)
1 * regeneráló gyűrű (#254)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1)
1 * mind. topáza (#2325)
Löttyök és porok, tartóstul
6 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 56 csepp tinta (#101), fér még: 4]
3 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 15]
7 huhogó bibe (#332) [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 64]
13 sullár hólyag (#168) [bennük 189 csepp spiritusz (#170), fér még: 71]
11 szent kehely (#257) [bennük 71 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 39]
18 uzbány csőr (#169) [bennük 216 csepp ugh méreg (#166), fér még: 0]
3 vizestömlő (#3) [bennük 46 korty víz (#27), fér még: 14]
3 zöld üveg (#82) [bennük 60 csepp ragasztó (#83), fér még: 0]
Eszközök, használati tárgyak
1 A Végzet kristálya (#2306) 1 A Végzet kulcsa (#2320) 1 aenouth ködkürt (#1554)
18 áldott kő (#642) 4 aranypikkely (#415) 1 aranytermő erszény (#819)
14 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
2 csontkulcs (#74) 1 destabilizátor (#1275) 1 dorony duda (#235)
1 Éjmágus tükre (#1100) 2 ezüst kulcs (#184) 5 Fairlight szütyője (#2108)
1 feneketlen bugyor (#570) 8 fenőkő (#1618) 1 fiatalság itala (#473)
1 fülemüle síp (#1576) 1 furulya (#233) 7 gernim balzsam (#1894)
19 gyógykenőcs (#313) 35 kaja (#2) 4 keg gomba (#1615)
1 kinemfogyó tegez (#368) 2 kis aranykulcs (#240) 2 kis vaskulcs (#40)
5 kötél (#92) 6 krónika (#1725) 6 leviatán hólyag (#2182)
12 megsemmisítő (#1540) 1 morf esszencia (#2452) 3 nagy aranykulcs (#246)
1 nagy bronzkulcs (#185) 30 ork csodaszer (#1228) 1 Ramirez feszítővasa (#1261)
4 rézkulcs (#75) 1 ryuku tájoló (#1224) 2 sáfránykristály (#675)
10 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32) 1 szuper dobóháló (#273)
1 tatu dob (#234) 2 távcső (#42) 4 titanitdukát (#1480)
3 + tüskecsapda (#242) 2 vaskulcs (#183) 6 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 adamantit (#627) 45 álompor (#396) 141 átlátszó morfplazma (#2451)
1 berzerker tüske (#713) 132 bíbor morfplazma (#2450) 12 dorony tüdő (#212)
53 drótszőr (#37) 4 eknozol (#540) 1 etra hályog (#712)
16 ezüstdarab (#326) 128 fehér morfplazma (#2445) 11 fekete gyöngy (#99)
143 fekete morfplazma (#2446) 6 főnixtoll (#563) 6 galachmit (#310)
4 grifftojás (#179) 3 gyíkfű (#201) 84 gyöngymangó (#135)
11 hattyútoll (#1222) 6 hibátlan tűzopál (#1642) 11 ilkin érc (#232)
5 jégszív (#282) 89 kaktusztüske (#114) 4 karbin plazma (#199)
116 kék morfplazma (#2442) 4 kék orchidea (#68) 2 kőszem (#304)
4 lapkorong (#80) 1 lapockacsont (#33) 1 lélekkő (#1650)
158 lila morfplazma (#2448) 4 madártoll (#112) 10 magszim bél (#103)
49 mákrózsa virág (#56) 128 narancs morfplazma (#2449) 7 nektoraf faggyú (#667)
3 óndarab (#85) 1 pirkit (#153) 9 pular kristály (#239)
14 purifikátor háj (#269) 3 rakolits por (#669) 9 ramit kő (#226)
6 remák szív (#264) 12 rézdarab (#70) 3 ryuku rúnatekercs (#1162)
6 sallank karom (#128) 2 sámán erszény (#650) 138 sárga morfplazma (#2447)
1 sáska amulett (#668) 1 smaragdkő (#678) 1 smirglilevél (#29)
17 sünmedve tüske (#14) 10 szárnyas hernyó (#69) 1 szulfin (#676)
4 szuperkötél (#209) 4 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172)
1 Thargodan esszencia (#328) 1 tükör (#43) 5 varányszem (#30)
16 vasérc (#152) 20 vízionár szem (#102) 139 vörös morfplazma (#2443)
3 xirnox szív (#213) 135 zöld morfplazma (#2444)

Összsúly: 179.79 kg Megterheltség: 80%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 16 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 6 kerek kő (#19) 1 madártoll (#112)
2 pirkit (#153) 1 pszi kő (#248) 1 vasérc (#152)
4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
63 arany (#50) 1 berzerker tüske (#713) 2 bronzhegyű nyíl (#94)
1 gyöngymangó (#135) 1 lapockacsont (#33) 2 rézdarab (#70)
1 rőtmanó kacagány (#714)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
(99,24) kardszárnyú pocok (#152), vaskohó (#155)
(100,23) vaskohó (#155), Chara-din rúnaköve, Elenios oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, rőtmanó berzerker (#369)
(101,22) vadász quwarg (#241), oltár, smaragdgólem (#417)
(102,21) vérszomjas csüldő (#114), Raia oltár
(103,20) mély kút (#93), Tharr oltár, szent tölgyfa (#393), százfogú (#53), süvítő rája (#113)
(104,19) epokitféreg (#147), oltár, 37. jellempróba
(105,18) 40. jellempróba, csodabazár (#1404)
(106,17) 38. jellempróba
(107,16) 37. jellempróba, púpos burástya (#92)
(108,15) quwarg felderítő (#299), Raia rúnaköve, művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek