292. forduló, 294. forduló, Megadeathka összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. dec. 12. 12h:11'
EZ A 861. JÁTÉKHETED, 293. FORDULÓD
862. játékheted kezdete: dec. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #3851
SZÁMLA : XXXX

MEGADEATHKA KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,60] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű kobudera nővel. A bőre világosabb az átlagosnál. Tharr ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy árnyékharcos gyűrűt, egy borostyán függőt, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy tankány karmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy sötét gnóm trófea, egy pszi elementál trófea és egy khór darázs trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Xyn Wan. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Xaida. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 2. napon összeakadsz egy barna hajú, kék szemű ember férfival. Fekete a bőre. Elenios hittérítője. Egy bíbor erőövet, egy borostyán függőt, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy kreiton fókuszt, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt és egy lánckesztyűt visel. Fegyverzetét egy erszényes elkarog trófea, egy quwarg harcos trófea és egy Yurk, a profi trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egybeolvadó szent szimbólumok. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tárgyainak egy részét egy púpos burástya viszi. Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Gkar. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 2. napon összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű, kecskeszakállas troll férfival. Fekete a bőre. Sheran személyes tanácsadója. Egy arany papi karkötőt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy roxati üvegszemet, egy szirén köpenyét, egy szürke bőrkesztyűt, egy vassisakot, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy ryuku mellvértet visel. Ruházatát egy norpadolótika trófea, egy ongóliant trófea és egy quwarg nagymester trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy troll dorongot, bal kezében egy rövid kardot tart. Teherhordója is van: egy ryuku ostromteknős! Szegény állat majd megszakad. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Dequator Marses. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A 2. napon összeakadsz Abdullal. Tharr nagyhatalmú főpapja. Felszerelését egy fekete köpönyeg, egy dísztelen acélsisak, egy sötét színű, rangjelzésekkel teli egyenruha és egy harcokban megviselt, ám remek állapotban lévő fegyverzet alkotja. Övtarsolyából egy pakk, igencsak használtnak látszó kártyapakli kandikál ki. Rangja a Kompániában: seregvezér. Ruházatát egy szőrös azuka trófea, egy varkaudar őslich trófea és egy királyi lovag trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: csaták viharától tépett lobogó. Hátasállata egy szőrös azuka! Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
A 2. napon összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű elf férfival. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia felszentelt papja. Egy griff nyakéket, egy halálhozó karkötőjét, egy harci maszkot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy Poomr Ko trófea, egy sarki óriásteknős trófea és egy borzalmas varkaudar trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Aranysárkány. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Arynor Yllron. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 2. napon ismét összeakadsz Xyn Wan. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A 3. napon összeakadsz Xantorral. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr korlátlan hatalmú főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy hősiesítő medált, egy két kard szimbólumot, egy kristályrendet, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy Tharr Keresztjét, egy topáz erényövet, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet, egy Vlagyimir-díjat és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar iszákos trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy ongóliant trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Xantort kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
A 4. napon összeakadsz Mr. ?-lel. Chara-din inkvizítora. Egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton fókuszt, egy lidérckoronát, egy regeneráló gyűrűt, egy rinóbőr övet, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku vadászinget és egy smaragd védőgyűrűt visel. Rangja: inkvizítor hadúr. Fegyverzetét egy ében hadúr trófea, egy ongóliant hadúr trófea és egy kisebb quwarg isten trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mert gonosz.
Kedvesen, de sután meghajol, dicséri a szemed, a hajad, az illatod. Pironkodva hallgatod. Látod, ahogy a remény fokozatosan lelohad benne, hűvös viselkedésed láttán.
A 4. napon összefutsz Mehanidas Trakkal. Sheran főpapja. Egy arany papi karkötőt, egy Eldereth kristályt, egy fejvadász medált, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy obszidián karkötőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy aranyfecske trófea, egy jégzabáló trófea és egy animált hókutya trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+6 tvp ). Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?!
Hatalmába kerít a vadászszenvedély. Látod magad előtt a szörny nyomait, s bár nem túl frissek, kitartóan követed őket. Óvatosan helyezed egyik lábad a másik elé, ügyelve nehogy megreccsenjen valami a talpad alatt. Nyugalmat erőltetsz magadra, nem lehetsz már messze a sikertől. Mint külső szemlélő figyeled magadat, ahogy osonsz, bokorról bokorra, a cél felé. De hirtelen megcsúszol, és hangos robajjal gurulsz lefelé a domboldalon. Ó, a mennydörgős ménkő, legközelebb nem alszol lejtőn! De hátha tanultál valamit az álom-vadászatból, nosza, próbáld ki!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+48 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+50 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 949. hetének nyerőszámai: 17, 22, 20. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. Új információk érkeznek az Alanori Olimpiai Bizottságtól. (ld. enc.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 19. varázslatot az 5. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-25 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 639.]
Fürgén varázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 637.]
Fürgén varázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+10 életerő). [-21 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 635.]

* 2. KP: használod az 1133. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 635.]

v 15 403 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új fokhagyma. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 605.]

h 1271 655 használod az 1271. tárgyat
A második paraméterként megadott tárgy nem csíráztatható! [0 pontot használtál fel, van még 605.]

hh 1100 1253 396 használod az 1100. tárgyat az 1253. tárgyat a 396. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [1 pontot használtál fel, van még 604.]
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +2 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 598.]
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 597.]

h 1602 27 10 használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Beleraksz 8 vizet. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 8 spirituszt kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 594.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Elővarázsolod a hangszered, és máris körülvesz a tömeg. Kikészíted Halatir kalapját. Játszani kezdesz a furulyán. Mindent beleadsz, apait-anyait, hogy elnyerd a közönség tetszését. A közönség őrjöngve fejezi ki tetszését, tombol a taps. Mindenki a válladat veregeti, és szórják eléd az aranyat (+21 arany). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+71 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy orgyilkos.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 356 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 564.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Nem sikerült a közfigyelmet előkerülnöd! Amint a kezedbe veszed a hangszert, kíváncsiskodók hada áll körbe. Halatir kalapját magad elé rakod, hogy abba dobálják az összegyűltek adományaikat. Játszani kezdesz a furulyán. Egy saját szerzeményt adsz elő, amely az árva bakkura kölykök szomorú sorsáról szól. Az emberek percekig tapsolnak, éltetnek: látszik, hogy nagyon tetszett nekik a produkciód. Mindenki pénzt dobál feléd (+28 arany). Ez jól esett! (+42 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy útonálló.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 534.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Elfáradtál már a közönség szórakoztatásában, ezért egy félreeső helyen gyakorolsz. Furulyázni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+0 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy útonálló.

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd az útonálló jobb lábát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 504.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[72,59] Még mindig a városban vagy. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy mákrózsa bokrot. Felfedeztél egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívői építették. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy útonálló. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával felnyársalod az útonálló fejét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 33, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 1 bakkura csizmát 11 aranyért, 1 bronzhegyű lándzsát 10 aranyért, 1 bronzsisakot 9 aranyért, 1 ezüsthegyű nyilat 4 aranyért, 2 fekete bőrcsizmát 32 aranyért, 2 kis vaspajzsot 32 aranyért, 3 mérg. ubuk dobónyilat 21 aranyért, 4 mérg. ubuk tüskét 8 aranyért, 2 orgyilkos tőrt 16 aranyért, 1 rézsisakot 7 aranyért, 1 téfea-agyat 8 aranyért, 1 ubuk dobónyílat 5 aranyért, 1 varkaudar csizmát 20 aranyért, 1 varkaudar pálinkát 22 aranyért.
Találkozol egy vörös, copfos hajú, zöld szemű, körszakállas törpe férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr ministránsa. Egy arany papi karkötőt, egy elit csatavértet, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy trappoló dinymák trófea, egy törpemammut trófea és egy sötét gnóm trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Összeismerkedtek. Az ő neve Tharger Ian. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Tharger Ian kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Kemény küzdelem veszi kezdetét, de már az elejétől látszik, hogy te vagy a jobb. Látványosan győzöl! Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [15 pontot használtál fel, van még 489.]

ve 110 10 megveszed a 110. tárgyat 10
Vásároltál 10 vapár ágat. 150 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 489.]

ve 100 7 megveszed a 100. tárgyat 7
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 489.]

fkt 1271 10 felt. készítesz az 1271. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 489.]

m 7 6 5 mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[102,101] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Kis híján megbotlasz egy földön fekvő részeg árnymanóban. Cuccait már élelmes alakok meglovasították. Megpróbálod felpofozni, ami alatt majd elhányod magad a pálinkaillatú leheletétől. Életet viszont nem sikerül bele lehelni. Biztos nehéz lesz az ébredése. Nincs mit tenni, indulsz tovább. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy legyengült szutykos remák közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 86 életpontot sebeztél. A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Minden mozdulatod a vakmerőséget sugall, miközben berontasz a varkaudar sátrak közé. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 135 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Az imént bemutatott tökéletes harctudásod nem elég a varkaudaroknak, ennyitől nem rohannak el a különböző égtájak felé. Egy élőholt mirg jön feléd.

Elszántan a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Csőrével az élőholt mirg nem tudott megsebezni. Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sorból újabb helybeli lép eléd. Nagyot nyelsz a látványára. Egy varkaudar kölyök jön feléd.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar kölyök fejét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök farkával melletted a levegőbe suhint. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
373 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy szutykos remák támad rád.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 83 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílpuska lövedék. Több lövedéked átfúrja a szutykos remák testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Miután mindegyikben jártál, összeszámolod, mely tárgyakkal lettél gazdagabb: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy bumeráng, 9 ubuk tüske, egy bakkura csizma, egy harci kalapács, egy rézpáncél, egy bronzsisak és egy varkaudar pálinka. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz.
Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Napsugár lábát masszírozza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy régészeti lelőhelyet. Az egyik földhalom tetején mintha arany fénye csillant volna! Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összefutsz Benedichttel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett... Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Összeakadsz Ralan Bekkel. Tharr ministránsa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kvazár sisakot, egy mászókarmot, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy varkaudar behemót trófea, egy szutykos remák trófea és egy varkaudar bajnok trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lelkekben élő Igaz Barátság. Bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is semleges. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.

(Továbbmész...) [101,101] A sík vidéket bozótos váltja fel. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " High Density Szent Mákrózsa Bokra " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mákrózsa bokrot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Jo-Lee a Mágus formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Aki ki meri irtani a Szent Mákrózsa Bokrot, felkerül a halállistára és Leah előtt felel a bűnéért! " Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy varkaudar kósza lehet. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 11 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kósza testét. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) A varkaudar kósza szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 varkaudar tekercs (ld. enc.). 967 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Halállista a Szent Mákrózsa Bokorhoz: Sonka Nery, ... " Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [100,102] A bozótost sűrű erdő váltja fel. Az évszázados fák hangulata Rád is átragad. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy sérült ongóliant. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Távolról banshee-sikoly varázslatot lősz a másikra. 74 életpontot sebeztél. A szörny tüzet lehel! Telibe kapod a lángcsóvát. (46 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid elégtek az iszonyatos tűzben: 35 madártoll, 7 aranytű, 4 sullár hólyag, 3 kaktusztüske. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod az ongóliant testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 144, gyógyulás: 0, összesen: -144 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+31 életerő). [-21 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-21 varázspont.] Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Észreveszel egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Jo-Lee a Mágus lábát masszírozza. Találsz egy barátság szent tüzét. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad a varázsital főzése varázslatot! Kotyvasztani kezdesz. Kivirsz-kavarsz, közben mormolsz. Lassan a főzetbe szórod a komponenseket. Bugyogni kezd a trutyi! Borzasztó illata van. Amikor kiejted az utolsó varázsszót, lassan leveszed a tűzről. [-30 varázspont.] Legyártottál 9 gyógykenőcsöt. Egészséged TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [155 pontot használtál fel, van még 334.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[99,103] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Vemhes Guppi hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [98,104] Egyre több a fa. Sűrű erdőben vagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vapár cserjét. Látsz egy álomvirágot. [40 pontot használtál fel, van még 294.]

v 96 73 60 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(98,104) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(99,103) Raia oltár, művészi porolit (#720)
(100,102) ongóliantok (#159), Raia rúnaköve, oltár, szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484)
(101,101) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), varkaudar kósza (#347)
(102,101) szutykos remák (#191), varkaudar (#64), élőholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685), varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, régészeti lelőhely (#1208), szent tölgyfa (#393), tündöklő szobor (#1587), barátság szent tüze (#484), 31. jellempróba, Benedicht (1109. kalandozó), Ralan Bek (1291. kalandozó)

[73,60] Lakott területre érkeztél. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Oldalt pillantva, meglátsz egy főutcát. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Felfedeztél egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 284.]

fa 1271 3614 1 feladod az 1271. tárgyat a 3614. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Cryene részére szánod. Átadsz 1 Sheran cserepét. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 281.]

fa 1271 5901 1 feladod az 1271. tárgyat az 5901. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Tharger Ian részére szánod. Átadsz 1 Sheran cserepét. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 278.]

fa 1271 1811 1 feladod az 1271. tárgyat az 1811. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Morran MacMoran részére szánod. Átadsz 1 Sheran cserepét. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 275.]

fa 1271 4108 1 feladod az 1271. tárgyat a 4108. kalandozónak (1 darabot)
Nincs is nálad ebből a tárgyból! [0 pontot használtál fel, van még 275.]

fa 1100 4108 1 feladod az 1100. tárgyat a 4108. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Rhandall Corynian részére szánod. Átadsz 1 Éjmágus tükrét. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 272.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Elfáradtál már a közönség szórakoztatásában, ezért egy félreeső helyen gyakorolsz. Játszani kezdesz a furulyán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+73 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy útonálló.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átdöföd az útonálló jobb lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 242.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Ezt a tárgyat ebben a fordulóban nem használhatod többször! [0 pontot használtál fel, van még 242.]

* 2. BP: keresed a 102. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy uzbányt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 242.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 202.]

tf 4 2 fejleszted a 4. tulajdonságodat 2 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. [2 pontot használtál fel, van még 200.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-2 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 20, 4.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját nyel le a karmos tankány. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborhelyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 434 pontot. A következő körben tehát 634 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


OLIMPIAI MEDÁLCSERE
Az Alanori Olimpiai Bizottság mostantól lehetőséget biztosít arra, hogy az olimpiai nyereményeket a kalandozók más nyereményre cseréljék. A cseréhez a H <nyereményed száma> <kívánt nyeremény száma> parancsot kell kiadni. A parancs bárhol kiadható, és mindössze 20 TVP-t igényel. Azonban van egy megkötés: mindenki csak alacsonyabb rangú nyereményre cserélheti a díját. Ez általában alacsonyabb kategóriájú és/vagy helyezésű díjat jelent. Hogy pontosan mit mire válthatsz, azt neked kell kitapasztalnod.

VARKAUDAR TEKERCS (653. TÁRGY)
Ez az apró, varkaudar rúnákkal televésett bőrtekercs minden bizonnyal valamilyen titkos rituálé leírását tartalmazza. Ámde bárhogy próbálod, képtelen vagy a misztikus jeleket megfejteni, nemhogy az írást el tudd olvasni. Mindenképp találnod kell egy hozzáértőt! A varkaudar tekercset féltve őrzöd, nem adod át senkinek, amíg rá nem jössz a titkára.

KARAKTERLAP

Megadeathka, egy barna, kontyos hajú, kék szemű gnóm nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran felszentelt papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 293. fordulód.

Erő: 30 (35) Szint: 20 Merészség: 8/1 Magasság: 105 cm
IQ: 28 (30) Támadás: 19 Agresszió: 3 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 24 (26) Védekezés: 29 Menekülés: 30 % Életkor: 91/91 év
Egészség: 39 (45) Életpont: 317/214 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 1
Szerencse: 22 (26) Varázspont: 576/475 Pénz: 4922 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 21/12 EFejl: 29
Eddig összesen 1404 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2389 TP-t kaptál. Jelenleg 589038 TP-d van. A következő szinthez még 10962 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, zombi mester, varkaudar íjász. A 290. fordulódban 6135 arany került a bankszámládra. 6227 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/82 szúrófegyverek: 24/90 (+2%) vágófegyverek: 1/13
ütőfegyverek: 4/10 lőfegyverek: *23/100 dobófegyverek: 6/11

Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (180%) << Aritma ostora (#1605) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílpuska lövedék (#547) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30/5 2. nyomkövetés: 57/10 (+12%) 3. mászás: 5/83
4. csapdakészítés: 16/57 5. csapdaészlelés: 3/91 6. gyógyítás: 52/23
7. titkosírás: 3/86 8. felderítés: 22/16 (+4%) 9. szörnyidomítás: 6/33
10. teológia: 30/43 (+17%) 11. taumaturgia: 34/72 (+19%) 12. versengés: 6/13
13. zene: 139/95 (+120%) 14. szörnyismeret: 6/2 15. vadászat: 8/65
16. bányászat: 8/34 17. csapatmunka: 2/32

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 20 darabot ), Sheran cserepét (#1271) (max. 10 darabot, csak egyszer), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 20 darabot ), vapár ágat (#110) (max. 10 darabot ), ásót (#34) (max. 1 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
varkaudar hadúr (#270), vadász tatu (#10), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +15 vp 20 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> több ellenfél elleni harcban (#985) banshee-sikoly (#373) >> pszi elementál (#221)
banshee-sikoly (#373) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet!
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
illúzió trófea (137)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
mágikus dallamok (254)
a butaság ára (273)
díszes hangszer (280)
concerto grosso (308)
bárdhírnév (335)
isteni muzsika (348)
kötélbűvölés (381)
a zene ereje (396)
célzott lövés (408)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 335 TU szükséges.)
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 7 aranytű (#272) 9 borkonyó bibe (#312)
1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 Éjmágus tükre (#1100)
1 ezüsthegyű nyíl (#323) 2 fekete bőrcsizma (#247) 2 kaja (#2)
3 kaktusztüske (#114) 2 kis vaspajzs (#159) 33 madártoll (#112)
3 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 4 mérg. ubuk tüske (#137) 1 orgyilkos tőr (#225)
1 rézsisak (#72) 3 Sheran cserepe (#1271) 4 sullár hólyag (#168)
9 szárnyas hernyó (#69) 1 téfea-agy (#172) 1 ubuk dobónyíl (#138)
1 varkaudar csizma (#317) 56 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
16 arany (#50) 1 bumeráng (#249) 6 fokhagyma (#403)
9 gyógykenőcs (#313) 1 harci kalapács (#174) 14 mákrózsa virág (#56)
2 mocsári penke (#148) 1 rézpáncél (#71) 8 spiritusz (#170)
9 ubuk tüske (#131) 10 vapár ág (#110) 1 varkaudar csont (#1113)
1 varkaudar tekercs (#653)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(73,60) Trikornis Futárszolgálat (#711), orgyilkos (#131), útonálló (#130), főutca (#399), oltár, ház (#400)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Elkészült a tesztolimpia. Az első futtatás január végén-február elején lesz.
* - Megnéztük az általatok jelzett olimpiai hibákat. Az alábbi hibáknak néztünk utána:
Túlütés hiba: Valóban előfordult, ha a sebzéshez képest kicsit volt az ellenfél max. ÉP-je. Javítva.
Támadás hiba: Itt két dolog merült fel.
Egyrészt a "debreceni humor-kommandó" fegyver nélkül indult. Nekik rossz volt az olimpia elején a fegyverszakértelemből eredő támadás kiírása, de ez senki mást nem érintett, aki fegyverrel indult. A fegyvernélkülieknek meg úgyis mindegy volt. Javítottuk.
Másrészt a szintből eredő támadás egy-két játékosnál rossz volt. Ez egy korábbi dragnitkivevős hiba eredménye. Pár támadást jelentett egy-két embernél. Javítottuk.
A vigaszdíjként kisorsolt tudás gyöngyei nem kerültek beírásra. Beírtuk őket, a következő olimpián nem lesz ilyen gond.
Játékos versenyeknél nyert olyan, aki előző félévben is nyert. Valóban volt egy kis gond ezzel. Javítottuk, a következő olimpián már jó lesz. Ezzel kapcsolatban megcsináltuk, hogy a 2. helyezettek ne lehessenek újra másodikak (másnak is legyen esélye), de elsők lehetnek.

Üzenet küldése a karakternek