292. forduló, 294. forduló, Don Marquez összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. aug. 11. 15h:05'
EZ A 409. JÁTÉKHETED, 293. FORDULÓD
410. játékheted kezdete: aug. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #3485
SZÁMLA : XXXX

DON MARQUEZ KALANDJAI


238 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [195,5] koordinátán.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 54 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. A teremtés zsákja létrehozott 1 bunthar bőrt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+15 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+142 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+49 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-1 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 71. varázslatot a 224. varázslatot a 26. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 631.]
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 631.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 629.]

* 2. KP: energia fejlesztése 1
A tudati tér mintha zárolva lenne. Akárhogy is koncentrálsz, nem bírod energiafejlesztésre fordítani a tudatpontjaidat. [0 pontot használtál fel, van még 629.]

* 3. KP: használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 619.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 614.]

* 5. KP: elmormolod a 138. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a széljárás varázslatot! Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 609.]

* 6. KP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! [3 pontot használtál fel, van még 606.]

v 368 3879 68 elmormolod a 368. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a szívküldi varázslatot! A madártoll helyén azonnal megjelenik egy hófehér szárnyú galamb, és kecsesen a kinyújtott tenyeredre ül. Átnyújtod neki a kiválasztott kék orchideát, majd kisebb lendülettel útjának indítod. Jó utat! Csillagpermet, a Kedvesed tudni fogja, hogy most is gondolsz rá, bárhol járjon is!
[-5 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 601.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[195,6] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Thargodan csatamezőt. Felfedeztél egy álomvirágot. Felfedeztél egy oltárt. Fairlight híveié. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy rúnakövet. Északnyugatra nézve látsz egy friss csatamezőt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy megsebzett ryuku gólem volt. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.


(Továbbmész...) [195,7] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy éjkornis közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. 31 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő ritualista öv. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az éjkornis jobb első lábát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Eláraszt a sav. (29 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Meglengetve a ryuku buzogányt ellenfeledre rohansz. Ryuku buzogánnyal halálos csapásokat osztva péppé vered az éjkornis fekete testét. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted az éjkornis testét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (2 életpontot sebezve). Vad döféseivel az éjkornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A lény varázsenergiádat szívja, ezáltal erősítve magát. (-11 varázspont.) Az éjkornis szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ryuku buzogánnyal meghorzsolod az éjkornis fekete testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az éjkornis fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (1 életpontot sebezve). Néhány döfést kapsz a bal karodba. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az éjkornis száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany papi karkötő (ld. enc.). Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 2352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 143, gyógyulás: 0, összesen: -143 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Azt már régen megtanultad, hogy a napba nézés esetenként milyen hasznos lehet. Arra azonban csak most jöttél rá, milyen jó hatással lehet rád, ha nem nézel bele. És valóban, az eredmény fantasztikus! (+82 életerő.)

(Továbbmész...) [195,8] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy xantusz-kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kihívás tornyát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Raia hívői építették. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy surranó kígyó orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy kristálypalotát. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kultúrmasztodon. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 32 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon bal oldalát. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (1 életpontot sebezve). Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval párszor keményen megütöd a kultúrmasztodon ormányát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (1 életpontot sebezve). Agyarával a kultúrmasztodon a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 100, gyógyulás: 0, összesen: -100 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+132 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [81 pontot használtál fel, van még 520.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [30 pontot használtál fel, van még 490.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Lamzorvansók néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Most bebizonyíthatod, hogy mestere vagy a tárgyak fabrikálásának. Csinálj egy furulyát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Sajnos nincsenek a birtokodban a szükséges komponensek. Felsültél!
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [10 pontot használtál fel, van még 480.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Quilea néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladatod rendkívül egyszerű: egy ördöglakatot kell kinyitnod! Hosszasan bíbelődsz, a feladat mégsem annyira könnyű, mint hitted elsőre. Végül feladod. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás).
Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [10 pontot használtál fel, van még 470.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[196,9] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.

Utad során felfedezel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve.

(Továbbmész...) [197,10] Az erdőt síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Dornodon rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szekérkaravánt. Délre tart. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy kihívás tornyát. Északra nézve látsz egy Tharr oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy kultúrmasztodon. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 34 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Tyrex bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kultúrmasztodon nyakát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor súrolod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (2 életpontot sebezve). Néhány döfést ejt rajtad a kultúrmasztodon agyarával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a kultúrmasztodon bal első lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (2 életpontot sebezve). Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Patájával a kultúrmasztodon többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kultúrmasztodon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 26 kaját. 2220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 336, sebződés: 102, gyógyulás: 0, összesen: -102 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+86 életerő.) Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.) Belebotlasz valamibe: 1 din formázó minta (ld. enc.). Elrakod. [44 pontot használtál fel, van még 426.]

be 1215 6 bemész az 1215. épületbe
Úgy döntesz, hogy a karavánnal tartasz. Közelebb lépsz egy szekérhez, és felkéredzkedsz rá. A háromkezű mutáns, aki a jármű elé kötött lovakat hajtja bólint, szállj csak fel. Keresel magadnak némi helyet a szekér hátuljában, és kényelmesen elhelyezkedsz. A karaván délre indul.
3 mérföld megtétele után (bozótos területen): van itt egy phua-kúp; 6 mérföld megtétele után (síkságon): néhány quwarg harcost pillantasz meg, a karaván megtámadását fontolgatják, de végül inkább nem teszik; van itt egy szopógödör, egy csodabazár; 9 mérföldre az indulási helytől (bozótos területen): van itt egy Chara-din monolitja, egy szopógödör; 12 mérföld zötykölődés után (síkságon): van itt egy szopógödör.
És végül elérkezel a karavánnal közös utazásod végére. Leszállsz a szekérről, búcsút intesz nekik, majd szemügyre veszed, hol is vagy éppen. [12 pontot használtál fel, van még 414.]

AZ UTAZÁS MEGKEZDÉSE ELŐTTI TÉRKÉPED


(195,6) Thargodan csatamező (#432), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Fairlight oltár, 40. jellempróba, ryuku gólem (#394)
(195,7) éjkornis (#228)
(195,8) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), kihívás tornya (#502), Raia oltár, művészi porolit (#720), kultúrmasztodon (#227)
(196,9) Raia rúnaköve
(197,10) Dornodon rúnaköve, Raia oltár, délre tartó szekérkaraván (#1215), 31. jellempróba, kultúrmasztodon (#227)

[197,16] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Felismered. Ez egy kronoelementál. (ld. enc.) Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Észreveszel egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Leah rúnaköve. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívői építették. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északra látsz egy Leah oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy Raia szent lovagja nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.

[0 pontot használtál fel, van még 414.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve hadiszerencse III. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A bűvölés nemcsak szórakozásra jó, hanem arra is, hogy a kapzsi kalandozókat taníttató és egyben mulatságos módon megszabadítsa felesleges tárgyaiktól. Bűvölj háromszor sikeresen vasvértet! 2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot! 3.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! [30 pontot használtál fel, van még 384.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve erőpajzs II. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A bűvölés nemcsak szórakozásra jó, hanem arra is, hogy a kapzsi kalandozókat taníttató és egyben mulatságos módon megszabadítsa felesleges tárgyaiktól. Bűvölj háromszor sikeresen vasvértet! 2.) Vitathatatlan, hogy a legjobb bárdok követőim közt vannak. Imádkozz, amint zene szakértelmed eklérte a 12. szintet! 3.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! [30 pontot használtál fel, van még 354.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[196,16] A sík vidéket bozótos váltja fel. Látsz egy quwarg bolyt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Pár fordulóval felviszed a nadrág alapanyagait. Aztán elbúcsúzol a kis állatoktól, akik sokáig integetnek utánad. (+2 jóság.)
Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran híveié.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Nagy nehezen feljutsz a nyüzsgő quwargok ezrei közt. A boly tetején egy nyílás van, amely a mélybe vezet. Épphogy beférsz! Lemászol a lukba. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-10 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 7 életpontot sebeztél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester testét. (3 támadással 14 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Tyrex bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a quwarg nagymester jobb első lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (2 életpontot sebezve). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 20 életpontot vesztettél. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Tyrex bunkóval megütöd a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a quwarg nagymester jobb első lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (1 életpontot sebezve). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 21 életpontot vesztettél. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg nagymester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1794 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 74 aranyat. Lemászol a boly oldalán, elkerülve az újabb parányok támadását.
(Feltételes gyógyítás:) A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+86 életerő.)


(Továbbmész...) [195,16] A bokrok között a talaj süppedőssé, nedvessé válik: ez már mocsaras terep. Bhor-alan mocsara a Yaurr királyság legelhagyatottabb, legrémisztőbb helyei közé számít. Lidérckirályok, élőholt mágusok és nevenincs borzalmak tenyésznek itt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyíkfű csomót. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy Raia oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy kristálypalotát. Elrakod a távcsövet. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. A feléd közeledő szutykos remák mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 15 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a szutykos remák testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku buzogányt. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku buzogányt a másikra támadsz. Ryuku buzogánnyal többször kegyetlenül megütöd a szutykos remák szőrös testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a szutykos remák egyik csápját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (1 életpontot sebezve). A szutykos remák meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-12 pszi pont.) (-3 TU.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


(Továbbmész...) [194,16] Füves síkságra érkeztél.

Észreveszel egy borkonyó cserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy Elenios oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy lápi hajlék van. Északra egy kristálypalota van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. [92 pontot használtál fel, van még 262.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[193,17] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Utad során felfedezel egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívői építették. Hopssz, egyszercsak megindul alattad a talaj! Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délnyugatra látsz egy Dornodon oltárt. Északra nézve látsz egy Leah oltárt. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [7 pontot használtál fel, van még 255.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve tárgyészlelés. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A bűvölés nemcsak szórakozásra jó, hanem arra is, hogy a kapzsi kalandozókat taníttató és egyben mulatságos módon megszabadítsa felesleges tárgyaiktól. Bűvölj háromszor sikeresen vasvértet! 2.) Az esszenciakristály a tisztaság jelképe. Hozz egyet oltáromhoz és helyezd rá (használd az IM parancsot). 3.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! [30 pontot használtál fel, van még 225.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed az esszenciakristályt, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve fiatalítás. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A bűvölés nemcsak szórakozásra jó, hanem arra is, hogy a kapzsi kalandozókat taníttató és egyben mulatságos módon megszabadítsa felesleges tárgyaiktól. Bűvölj háromszor sikeresen vasvértet! 2.) Az új helyeken papjaimra új kalandok, új szerelmek várnak. Imádkozz a csatorna keleti partján! 3.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! [30 pontot használtál fel, van még 195.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Megszólal az ismerős hang.
- Jól van, halandó, hűségesen szolgálsz! Jutalmad nem marad el. (+1 max. életerő, +7 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve esszenciavédelem. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) A bűvölés nemcsak szórakozásra jó, hanem arra is, hogy a kapzsi kalandozókat taníttató és egyben mulatságos módon megszabadítsa felesleges tárgyaiktól. Bűvölj háromszor sikeresen vasvértet! 2.) Mókás kis élőlények a poszogó möszék. Imádkozz úgy, hogy tizet dédelgetsz e szeretreméltó állatkákból! 3.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! [30 pontot használtál fel, van még 165.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+93 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 135.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 105.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 75.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. [30 pontot használtál fel, van még 45.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 15.]

im imádkozol
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 15.]

* 1. BP: használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 10.]

* 2. BP: alakváltás 10
Lassan gyökereket eresztesz a földbe, és pótolod a szervezetedből hiányzó nedvességet. De jó! (+2 életerő.) Aztán a gyökerek újra lábakká alakulnak. [10 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 22, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 434 pontot. A következő körben tehát 434 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI ENTITÁS
A Közös Tudatok mértéktelen mennyiségű tudati energiát halmoztak fel a Világégés óta, ami most felkeltette egy nagyragadozó figyelmét. A kasztroplanáris tér korántsem végtelen, és lakatlan. A felelőtlen terjeszkedéseteknek vége! Meg kell védenetek a tudati energiáitokat, ha nem akarjátok elveszíteni az általuk nyert hatalmat. Nem tudom, melyik entitás szemelt ki titeket prédájául, de ezek sosem járnak egyedül. Számos szolga és csatlós kíséri őket, akik bármit megtesznek a gazdájuk parancsára. Elűzni nem lehet őket, csak úgy, ha rá tudjátok kényszeríteni őket a fizikai manifesztációra. A mostani támadás csak elrettentés, vagy figyelmeztetés lehetett, de ez az entitás nem tágít majd, amíg minden egyes Tudatot nyomtalanul el nem pusztít! Az általatok elfoglalt tudati teret sajátjának tekinti, és vissza akarja foglalni tőletek. Azt ajánlom, fogjatok össze, és együttes erővel próbáljátok valahogy megállítani!

RYUKU GÓLEM (394. SZÖRNY)
Ezeket a döngő léptű harci gépezeteket minden bizonnyal a ryuku mágusok küldték az alanori királyság nyakára - bizonyítva ezzel, hogy a ryuku invázió már többé nem a Túlélők Földjének magánügye. Ezek a kékes fényben csillogó, fémes testű behemótok immúnisak a mágiára, csakis varázsfegyverrel sebezhetők, és minden fizikai sebzés, ami őket éri, fele sebzést okoz, de vágófegyverrel egyáltalán nem lehet őket megsebezni - igazi ellenfelek még a legképzettebb kalandozó számára is!

ARANY PAPI KARKÖTŐ (309. TÁRGY)
A jó és gonosz istenek követői varázslatainak erősségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen előnyt - amíg nem öltenek magukra egy arany papi karkötőt! E varázstárgy viselésekor (KF 309) a pap varázslatainak erőssége sokkal nagyobb lesz, hatásában vetekedve egy hatalma teljében levő jó/gonosz papéval. Az arany papi karkötő hatása nem adódik össze más, hasonló jellegű tárgyakéval.

DIN FORMÁLÓ MINTA (301. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, mélyvörös színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kardot formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Din formázó minta. A Din a vágófegyvert jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok kard alakúra formázni.

KRONOELEMENTÁL (287. SZÖRNY)
A kronolények ura, az idő hercege, irtózatos hatalmú teremtmény. Mágikus erejét magából az időből meríti, ezért semmi és senki nem állhat neki ellent. Jaj annak, aki szembekerül vele, hiszen a kronoelementál immúnis mindenféle mágiára. Az Időtörést - ahogy az alanoriak a Thargodan csatamezők felbolygatásából eredő dimenziószakadást nevezik - nehezen fogja a világ túlélni, ha a kronoelementálok szabadon kószálhatnak. Egy ilyen teremtmény, ha kedve tartja, akár egy kisebb település teljes területén is megállíthatja az időt! A kronoelementálok legyőzése és visszaűzése az Idő Létsíkjára nem kalandozóknak való feladat, ezt a munkát inkább hagyd az avatárokra. Ha öngyilkos akarsz lenni, lehetőséged van a kronoelementál megtámadására az FT 287 paranccsal.

HADISZERENCSE III. (59. VARÁZSLAT)
Minden hadiszerencse varázslat közül ez a legerősebb. Ezt elmormolva, igen valószínűtlenné válik, hogy abban a fordulóban bármilyen speciális támadás sikerrel jár ellened, ugyanis négyet ad a szerencsédhez! Nem működik együtt más hadiszerencse varázslatokkal, felrakásakor a régebbi hadiszerencse varázslatok törlődnek. Elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül, anyagi komponense egy rókafarok.

ERŐPAJZS II. (63. VARÁZSLAT)
Az Erőpajzs II. az Erőpajzs I. továbbfejlesztett változata. Elmondásától kezdve egészen a következő táborozás végéig néggyel jobb lesz a védettséged, de ez 24 VP-be kerül. Párhuzamosan létezhet együtt minden más varázslattal, kivéve más erőpajzs varázslatokat. Az anyagi komponens, amelyet a mormoláskor felhasználsz, egy tükör.

TÁRGYÉSZLELÉS (135. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat a harmadik szem továbbfejlesztett változata. Hatása egy teljes körön át tart, és ha egy mezőre rálépsz, és azon eldobva vagy elrejtve megtalálható egy általad keresett tárgy, azt automatikusan felveszed (függetlenül a mennyiségüktől és a GYJ parancstól). Az elrejtett tárgyak esetén a megtalálás esélye nem száz százalék! A varázslatot a V 135 <tárgy> parancs kiadásával aktiválhatod, 10 TVP-ért és 30 VP-ért. A tárgyészlelés lakott területen nem működik.

FIATALÍTÁS (140. VARÁZSLAT)
A fiatalítás varázslat segítségével visszájára fordíthatod a természetellenes öregedést, és ezzel megmentheted a testedet a biztos pusztulástól. Elmondása 10 TVP-t, 40 VP-t, 3 isteni könnycseppet, és egy grifftojást igényel, és eredményeképp 1-3 évvel visszafiatalodik a tested. Nem válhatsz a varázslattal fiatalabbá, mint a természetellenes öregedés előtt voltál!

ESSZENCIAVÉDELEM (165. VARÁZSLAT)
Iszonytató érzés, amikor bizonyos szörnyek a maximális életerődet szívják el, márpedig ez egyre gyakrabban fenyegeti azokat a bátor kalandozókat, akik átkeltek a csatornán: ez ellen biztosít védelmet az esszenciavédelem, egy hatékony védővarázs, amely kékes fénnyel burkolja be bőrödet a gonosz érintés pillanatában. Az esszenciavédelem csakis szörnyek ütéssel járó speciális képessége ellen véd, és hatása a következő táborozásod végéig tart. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül.

KARAKTERLAP

Don Marquez, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Elenios püspöke vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 293. fordulód.

Erő: 30 (34) Szint: 22 Merészség: 6/5 Magasság: 186 cm
IQ: 31 (32) Támadás: 26 Agresszió: 3 Testsúly: 83 kg
Ügyesség: 33 (39) Védekezés: 83 Menekülés: 30 % Életkor: 41/41 év
Egészség: 30 (34) Életpont: 331/333 Jellem: jó (581) Tul. pont: 2
Szerencse: 24 (33) Varázspont: 519/34 Pénz: 581 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 9/-2 Pszi pont: 120/65 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 3
Eddig összesen 1599 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8587 TP-t kaptál. Jelenleg 964339 TP-d van. A következő szinthez még 35661 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, éjkornis, tyrannoszaurusz rex. A 287. fordulódban 2335 arany került a bankszámládra. 2475 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/25 ökölvívás: 1/33 szúrófegyverek: 8/27
vágófegyverek: 23/21 (+1%) ütőfegyverek: 26/81 (+9%) lőfegyverek: 23/34 (+5%)
dobófegyverek: 7/72

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (120%) << ryuku buzogány (#696) (140%) << mágusölő (#422)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); nyílvessző (#108) (8 -11.); sallank nyíl (#129) (12 -15.); bronzhegyű nyíl (#94) (16 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 11/88 (+22%) 2. nyomkövetés: 48/60 3. mászás: 12/52 (+8%)
4. csapdakészítés: 14/19 (+6%) 5. csapdaészlelés: 11/69 6. gyógyítás: 91/47 (+92%)
7. titkosírás: 4/29 8. felderítés: 25/8 (+34%) 9. szörnyidomítás: 6/51
10. teológia: 28/49 (+6%) 11. taumaturgia: 28/81 (+9%) 12. szerencsejáték: 4/77
13. versengés: 7/30 14. zene: 25/88 15. szörnyismeret: 13/19
16. pszi: 13/92 (+17%) 17. zárnyitás: 3/3 (+8%) 18. vadászat: 19/14
19. bányászat: 30/7 20. úszás: 10/60 21. főzés: 4/25 (+20%)
22. csapatmunka: 2/9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
gyógyítasz 65% életerő alatt 30 TVP-ért
segítesz max. 60 TVP-ért
udvarolsz a 3879. karakternek
kutatsz max. 30 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot )
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219), törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 16)
autentikus vámpír (#154), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 6, max: 16)
vízionár (#66), semlegesek (#989), jók (#990), Ciang Csí (#978), ryuku csapásvezető (#778), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
agyburok (#90, 11 VP) agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 10, max: 10)
vakító fény (#43), kisebb tűzlehelet (#110), energiatüskék (#29), izomernyesztés (#33), agyroppantás (#91), gyóntatás (#56), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), tisztítótűz (#44), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 9, max: 10)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51), örvénykerítés (#42), fehér glóbusz (#47), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 11, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> gonoszok (#988) energiatüskék (#29) >> sötét gnóm (#132)
agyroppantás (#91) >> nők (#999) agyroppantás (#91) >> férfiak (#998)
tisztítótűz (#44) >> 13. szintű lényekre tisztítótűz (#44) >> autentikus vámpír (#154)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 11, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> halálosztó kain (#168) varázsvédelem (#34) >> férfiak (#998)
varázsvédelem (#34) >> nők (#999) tüskepajzs (#30) >> sötét gnóm (#132)
varázsvédelem (#34) >> gonoszok (#988)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A bűvölés nemcsak szórakozásra jó, hanem arra is, hogy a kapzsi kalandozókat taníttató és egyben mulatságos módon megszabadítsa felesleges tárgyaiktól. Bűvölj háromszor sikeresen vasvértet! (számláló: 0)
2.) Mókás kis élőlények a poszogó möszék. Imádkozz úgy, hogy tizet dédelgetsz e szeretreméltó állatkákból!
3.) Elenios papjait állandó támadások érik a bűvöléssel kapcsolatban. Bizonyítsd be, hogy a varázslatot jó célra használod, és bűvölj hét alkalommal sikeresen szopókövet! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely a 2. kategóriában a XXI. olimpián.

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 12904. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 0.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 3 drótszőr (#37) 1 esszenciakristály (#350)
1 kék orchidea (#68) 2 madártoll (#112) 1 ritualista öv (#709)
7 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
98 arany (#50) 1 arany papi karkötő (#309) 1 bunthar bőr (#733)
1 din formázó minta (#301) 1 fekete gyöngy (#99) 1 gyöngymangó (#135)
46 kaja (#2) 1 trikornis szarv (#198)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(193,17) álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár, szopógödör (#177), Chara-din monolitja (#534)
(194,16) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Raia oltár
(195,16) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), szutykos remákok (#191)
(196,16) quwarg boly (#359), 22. jellempróba, Sheran oltár, quwarg nagymester (#214)
(197,16) kronoelementál (#287), Leah rúnaköve, Elenios oltár, Raia szent lovagja (#239)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


Kedves Játékostársunk!
A levelezős játékaink árát évek óta nem emeltük, de a szeptember 1-jével bevezetésre kerülő drasztikus adóteher növekedés miatt sajnos kénytelenek vagyunk ezt megtenni.
2006. szeptember 1-től a következő árak érvényesek:
Postai forduló: 40 zseton
E-mailes forduló: 31 zseton
A kettő együtt: 49 zseton
40 soros UL: +15 zseton (nem változott)
Megértéseteket köszönjük.

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Borax király úgy döntött, enged a kalandozók nyomásának, és engedélyezte, hogy a ryuku-szigeteki toborzóirodánál továbbra is megadják a titkos labirintus térképét azoknak, akik felmutatják ott a lajstrom medáljukat. Viszont nem árt ha tudják a vállalkozó szelleműek, hogy Khór kardja már nem található ott.
* Ha a fogadóba a BE <épület száma> <40> paranccsal lép be a karakter, ezentúl megkapja az általa ismert, illetve teljesített TK-k listáját. Első belépésnél továbbra is csak az ismertető szöveg olvasható, tehát a 40-es paraméter használatának feltétele, hogy járt már abban az épületben.
* Huertol elveszett. Legalábbis a király számára. A helytartói város státusz elveszítésével várhatóan az alábbi épületek fognak bezárni a városban: helytartói hivatal (581. épület), Fairlight bank (583.) Fejvadászcéh (758.) Toborzóiroda (761.).
* A Fejvadászcéh Wargpinban nyitotta meg irodáját, melyet Huertolban be kellett zárnia. Az épület száma változatlanul 758.
* Huertol fekete mágustornya ezentúl nem látja szívesen a varkaudarpárti kalandozókat. Az is veszélyben van közülük, aki megközelíti az épületet.
* Az erődök és fellegvárak ostroma mostantól nem növeli a hőstettekben látható varkaudar ill. kalandozóharcok számát.
* A Rozoga Csontváz Lordhoz fogadót ezentúl a varkaudarok üzemeltetik, a nevét is megváltoztatták, a Vérhez és Pálinkához címezték.
* A varkaudar arénánál lehetőség van arra, hogy hozzájárulj az aréna szörnyeinek beszerzéséhez. Az arénánál add ki a H 497 [hánszor*100 arannyal járulsz hozzá] [szörny száma, amit szeretnél] parancsot. Az arany levonásra kerül, az arénamester pedig megpróbálja beszerezni azokat a szörnyeket, amelyekre a hozzájárulásokat kapja.
* A 13 kifejlesztett képességgel rendelkező KT-k jelenleg nem tudják használni az EF parancsot a tudati teret blokkoló entitás kártékony jelenléte miatt. Ők az EK 500 <TU> paranccsal tudnak tudati energiát gyűjteni az entitás manifesztálásához.

Üzenet küldése a karakternek