Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jún. 27. 9h:06' EZ A 1120. JÁTÉKHETED, 293. FORDULÓD 1121. játékheted kezdete: júl. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 1234 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #2560 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 1 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a zoloboo sámán jobb lábát. (5 támadással 99 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zoloboo sámán testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a zoloboo sámán fekete testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 46 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a zoloboo sámán nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 301, sebződés: 37, gyógyulás: 4, összesen: -33 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy természet haragja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 23 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán bal vállát. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zoloboo sámán jobb oldalát. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a zoloboo sámán testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 35 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a zoloboo sámán minden csapását hárítanod. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 55, gyógyulás: 3, összesen: -52 ÉP}
* 1. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 6. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 7. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 8. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
* 9. KP: v 182 0 0 | elmormolod a 182. varázslatot |
hu 197 195 180 | hulladék: 197 195 180 |
hu 189 276 309 | hulladék: 189 276 309 |
ef 10 508 | energia fejlesztése 10 |
f 1078 1077 | kísérletezel az 1078. tárggyal az 1077. tárggyal |
kt 1125 1 | elkészíted az 1125. tárgyat (1 darabot) |
bb 2 135 199 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (135 darabot) |
kb 313 150 | kiveszel a bankból a 313. tárgyat (150 darabot) |
h 1387 144 61 | használod az 1387. tárgyat |
200 | 201 | 202 | |
118 | |
|
|
119 | |
|
|
120 | |
|
|
[144,61] Lakott területre érkeztél. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Megpróbálsz eggyé válni egy árnyékos kapualjjal. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ez nem lehet más, mint egy draklen rozmár. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.
be 497 4 | bemész a 497. épületbe |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az ében halálhajcsár jobb lábát. (4 támadással 164 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (6 támadással 142 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 27 életpontot sebeztél. Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ököllel többször eltalálod az ében halálhajcsár testét. (3 támadással 123 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod az ében halálhajcsár jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 16 életpontot sebeztél. Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Az ében halálhajcsár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5 894 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 597, sebződés: 109, gyógyulás: 23, összesen: -86 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a vark. nekromanta testét. (5 támadással 108 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a vark. nekromanta jobb lábát. (1 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a vark. nekromanta csapása elől. A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 074 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi eredménye! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske testét. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel néhányszor megcsapod az aranyfecske aranyszárnyát. (4 támadással 171 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod az aranyfecske jobb szárnyát. (6 támadással 143 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 15 életpontot sebeztél. Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő vasérc felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény huhog! 28 életpontot vesztettél. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az aranyfecske aranyszárnyát. (5 támadással 215 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted az aranyfecske aranyszárnyát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 12 életpontot sebeztél. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az aranyfecske megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő mászókampó felszínére. Mázli! Semmi baja sem esett. Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 29 életpontot vesztettél. Az aranyfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 99 aranyat. 6 476 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 689, sebződés: 108, gyógyulás: 12, összesen: -96 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. 45 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar katona testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Megmarkolva a dal.kristálylándzsát ellenfeledre rohansz. Dal.kristálylándzsával többször eltalálod a varkaudar katona testét. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 111 életpontot sebeztél. Méregfoggal többször eltalálod a varkaudar katona testét. (6 támadással 130 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 162 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar katona nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 124 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Dal.kristálylándzsával jól megszurkálod a varkaudar katona csillogó páncélját. (5 támadással 301 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 103 életpontot sebeztél. Méregfoggal megérinted a varkaudar katona csillogó páncélját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 160 életpontot sebeztél. A varkaudar katona fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 7 022 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1378, sebződés: 243, gyógyulás: 40, összesen: -203 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ork bérgyilász jobb oldalát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy borostyán függő, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. 889 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ee 108 184 189 | eladod a 108. tárgyat a 184. tárgyat a 189. tárgyat |
ee 276 1137 1550 | eladod a 276. tárgyat az 1137. tárgyat az 1550. tárgyat |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
h 305 2 | használod a 305. tárgyat |
m 8 7 1 | mozogsz északra, északnyugatra, északkeletre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vark. kardtáncos testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Dal.kristálylándzsával jól megszurkálod a vark. kardtáncos bal vállát. (5 támadással 279 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 121 életpontot sebeztél. Méregfoggal meghorzsolod a vark. kardtáncos nyakát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 30 életpontot sebeztél. A vark. kardtáncos védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (4 támadástól 183 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) A vark. kardtáncos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Elhajítod a vacak mammut zombi trófeát, és kinyersz egy alkalmas vark. kardtáncos trófeát. 4 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 560, sebződés: 183, gyógyulás: 37, összesen: -146 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich csontos vázát. (5 támadással 68 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (25 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a drakolich testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a drakolich testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 11 életpontot sebeztél. A drakolich fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 6 bordacsontot. 2 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 230, sebződés: 36, gyógyulás: 3, összesen: -33 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt hadúr fejét. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt hadúr fejét. (4 támadással 185 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod az élőholt hadúr testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 29 életpontot sebeztél. Karmait felemelve, az élőholt hadúr meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt hadúr karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 380, sebződés: 22, gyógyulás: 5, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [200,118] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gyilkos csalánt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Véres Holló előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Felismered a közeledőt. Csak egy zoloboo sámán. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Egy éhínség varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a zoloboo sámán fekete testét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zoloboo sámán bal lábát. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 44 életpontot sebeztél. Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a zoloboo sámán vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 29, gyógyulás: 2, összesen: -27 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 48 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szellem testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (36 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a dal.kristálylándzsát ellenfeledre rontasz. Dal.kristálylándzsával tökéletesen perforálod a quwarg szellem ködlő potrohát. (5 támadással 282 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 102 életpontot sebeztél. Méregfoggal megdöfködöd a quwarg szellem ködlő potrohát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 27 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Dal.kristálylándzsával többször eltalálod a quwarg szellem kísértetauráját. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 106 életpontot sebeztél. Méregfoggal megbököd a quwarg szellem bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámkéz varázslat. 11 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 48 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 689, sebződés: 239, gyógyulás: 12, összesen: -227 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester bal karját. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi mester bal lábát. (4 támadással 191 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a zombi mester testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 23 életpontot sebeztél. A zombi mester karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 302 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [201,117] Még mindig bozótos. Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy nőstény varkaudar. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nőstény varkaudar bal karját. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a nőstény varkaudar jobb oldalát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 20 életpontot sebeztél. A nőstény varkaudar többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A nőstény varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 031 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt hadúr testét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt hadúr rothadó testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az élőholt hadúr testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 30 életpontot vesztettél. Az élőholt hadúr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 80, gyógyulás: 11, összesen: -69 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a drakolich nyakát. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (25 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a drakolich csontos vázát. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a drakolich testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 6 bordacsontot. 2 227 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 49, gyógyulás: 5, összesen: -44 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kék rothasztó testét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Vad csatakiáltással, felemelve a dal.kristálylándzsát a másikra ugrasz. Dal.kristálylándzsával tökéletesen perforálod a kék rothasztó nyakát. (5 támadással 288 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 108 életpontot sebeztél. Méregfoggal megdöfködöd a kék rothasztó fejét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 23 életpontot sebeztél. Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A kék rothasztó nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 6 091 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 624, sebződés: 45, gyógyulás: 9, összesen: -36 ÉP}
tf 1 25 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 25 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar hírnök izmos felkarját. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a varkaudar hírnök fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 24 életpontot sebeztél. Siralmas támadást intéz farkával a varkaudar hírnök, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar hírnök karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 245, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
m 2 87 7 | mozogsz |
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a woorgard testét. (5 támadással 54 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a dal.kristálylándzsát a másikra rohansz. Dal.kristálylándzsával többször eltalálod a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 227 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 99 életpontot sebeztél. Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a woorgard idétlen masszáját. (6 támadással 73 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 26 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Dal.kristálylándzsával jól megszurkálod a woorgard szörcsögő hátát. (5 támadással 223 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 109 életpontot sebeztél. Méregfoggal kicsit megbökdösöd a woorgard testét. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 29 életpontot sebeztél. Csápjaival a woorgard csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 889, sebződés: 13, gyógyulás: 4, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [200,115] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy.
(Feltételes támadás:) Egy Raia szent lovagja! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy elektromos pajzs varázst. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a Raia szent lovagja bal lábát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Raia szent lovagja jobb vállát. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a Raia szent lovagja testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 4 életpontot sebeztél. Sajnos nem sikerült a Raia szent lovagja minden csapását hárítanod. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. A Raia szent lovagja szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2 869 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy elektromos pajzs. Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 47 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 mihlanil nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szellem ködlő potrohát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (33 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a dal.kristálylándzsát ellenfeledre rohansz. Dal.kristálylándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg szellem fejét. (5 támadással 293 életpontot sebezve.) Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 113 életpontot sebeztél. Méregfoggal megdöfködöd a quwarg szellem kísértetauráját. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 23 életpontot sebeztél. Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 47 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Dal.kristálylándzsával megdöföd a quwarg szellem testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 114 életpontot sebeztél. Méregfoggal megkarcolod a quwarg szellem ködlő potrohát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 22 életpontot sebeztél. Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 45 életpontot vesztettél. A quwarg szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 691, sebződés: 223, gyógyulás: 11, összesen: -212 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a zombi mester jobb vállát. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zombi mester rotható húsát. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) A zombi mester csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 302 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 345, sebződés: 33, gyógyulás: 7, összesen: -26 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 mihlanil nyíl. Pár lövedéked átjárja a ryuku gólem mellkasát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Marokra fogva a dal.kristálylándzsát ellenfeledre rontasz. Dal.kristálylándzsával megdöfködöd a ryuku gólem mellkasát. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a ryuku gólem mellkasát. (6 támadással 62 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A ryuku gólem nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Dal.kristálylándzsával jól megszurkálod a ryuku gólem testét. (5 támadással 143 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a ryuku gólem mellkasát. (6 támadással 65 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Nem sikerült a ryuku gólem ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 139, gyógyulás: 29, összesen: -110 ÉP}
(Továbbmész...) [199,114] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Megpihensz egy kettéroppantott tábla előtt. Kíváncsiságból összeilleszted a darabokat, és kiböngészed a feliratot: "Ragrion". Nem mond semmit e név. Észreveszel egy fekete lótuszt. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy legyengült csataremák. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a csataremák testét. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel néhányszor súrolod a csataremák feléd kúszó csápját. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a csataremák testét. (6 támadással 137 életpontot sebezve.) A csataremák csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (12 támadástól 166 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a csataremák testét. (4 támadással 151 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a csataremák feléd kúszó csápját. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 169 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A következő pillanatban a lény köddé válik. Csak nem DEM-je volt az átkozottnak?
A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+792 varázspont.) Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 590, sebződés: 335, gyógyulás: 68, összesen: -267 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt hadúr jobb lábát. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt hadúr testét. (4 támadással 175 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az élőholt hadúr testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 24 életpontot sebeztél. Félrehajolsz, de az élőholt hadúr karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt hadúr karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Az élőholt hadúr fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 29 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 370, sebződés: 81, gyógyulás: 12, összesen: -69 ÉP}
h 1660 | használod az 1660. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 159 életpontot vesztettél. (-12 védekezés.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a rozmár sámán testét. (5 támadással 154 életpontot sebezve.) Marokra fogva a dal.kristálylándzsát a másikra rontasz. Dal.kristálylándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rozmár sámán bal karját. (5 támadással 390 életpontot sebezve.) Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi hatás! Méregfoggal megdöfködöd a rozmár sámán testét. (6 támadással 187 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy villámkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 4 életpontot sebeztél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Távolról elemi fagyförgeteg varázslatot lő rád a másik. 250 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 735, sebződés: 466, gyógyulás: 12, összesen: -454 ÉP}
szk 282 | keresed a 282. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: ef 4 508 0 | energia fejlesztése 4 |
* 3. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 2 26 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 26 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 46 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar katona fejét. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a dal.kristálylándzsát a másikra támadsz. Dal.kristálylándzsával jól megszurkálod a varkaudar katona jobb lábát. (5 támadással 322 életpontot sebezve.) Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 115 életpontot sebeztél. Méregfoggal jól megszurkálod a varkaudar katona testét. (6 támadással 139 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 321 életpontot sebeztél. Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Dal.kristálylándzsával kicsit megsebzed a varkaudar katona testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 105 életpontot sebeztél. Méregfoggal épp hogy megszúrod a varkaudar katona fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 328 életpontot sebeztél. Jobbra-balra szökkenve osztja a varkaudar katona nehezen védhető csapásait. (4 támadástól 133 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) A varkaudar katona most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 varkaudar csontot. 7 022 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1528, sebződés: 302, gyógyulás: 52, összesen: -250 ÉP}
AGYBÉNÍTÁS (114. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG) Az Agybénítás egy igen hatékony mentális támadás. Néhány másodperces koncentrációval elektromos kisüléshez hasonló "sokkot" okozhatsz az ellenfél agyában, így, ha nem dob egy sikeres mentődobást, vagy nem rendelkezik Pszi-Acéltoronnyal vagy valamilyen egyéb védekező képességgel, nem lesz képes dobó/lőfegyverét használni (ill. szörnyeknél a harc eleji speciális képességét). Az agybénítás 10 pszi pontba kerül, és a többi Támadó / Védekező képességhez hasonlóan a TV és FTV parancsokkal használhatod. |
BŐRKANTÁR (1125. TÁRGY) Elégedetlen vagy a hátasoddal, mert nem mindig azt teszi, amit szeretnél? Mondjuk, pont a legkritikusabb helyzetben makacsolja meg magát, és ez sokszor akár végzetes is lehet, például amikor nyakig vagy egy viharóriás lemészárolásában... Van a problémádra megoldás, nem kell rögtön a szörnypiacra sietni, hogy ott potom pénzért megválj a hálátlan dögtől, és aztán hátas nélkül ródd tovább az utadat. Itt az ideje, hogy bőrkantárt készíts. A szíjhoz egy mammutbőrre lesz szükséged, a végére pedig egy hókutya nyakörvre, na meg 27 TVP-nyi időre az elkészítéséhez. Ha ilyen van a birtokodban, hátasod +2 védettséget fog adni (ehhez nem kell KFelni). |
DRAKLEN ROZMÁR (7338. SZÖRNY) Gondolom, láttál már rozmárt, vagy rozmárembert. Nem? Akkor eléggé tájékozatlan vagy, mert ez a hengeres testű, duci, síkos bőrű, agyaras, kutyafejű vízi ragadozó egykoron igen elterjedt volt szerte a kontinensen, bár az igaz, hogy de ez még sok-sok évvel a Világégés előtt volt, amikor az éghajlat jóval hidegebb, a hó és a fagy pedig általános jelenség volt mindenfelé. Ott voltak a rozmárok mind a nagyobb tavakban, mind a tengerszemekben, mind pedig a part menti vizekben. Mára egyetlen alfajuk maradt fenn csupán, a draklenekről elnevezett. Hogy miért nevezték el őket pont a draklenekről, azonnal megérted, ha csatába keveredsz az egyik jól megtermett hímmel. Pusztító elektromosságot képes gerjeszteni, akár a jáde draklen, amely elektromosság a víz alatt éppúgy halálos szinte bármire, akárcsak a felszínen. Ha pedig az áldozat a sokkhatástól már bénultan fetreng, vonaglik, a rozmár könnyedén feltrancsírozza alkarnyi tépőfogaival. Az a hír járja, hogy a draklen rozmár zsírja erősen vágyfokozó, és hatóanyaga megegyezik az erőserkentő kenőcsként ismert balzsaméval. Már csak ezért is érdemes lehet vadásznod rájuk. |
Erő: | 35 (55) | Szint: | 32 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 33 (42) | Támadás: | 47 (50) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 36 (49) | Védekezés: | 57 (63) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 159/159 év |
Egészség: | 33 (44) | Életpont: | 700/511 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 23 (51) | Varázspont: | 915/751 | Pénz: | 6934 arany | Kép. pont: | 15 |
Tudatpont: | 54/39 | Pszi pont: | 261/5 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/40 | ökölvívás: | 24/51 (+33%) | szúrófegyverek: | *35/100 (+8%) |
vágófegyverek: | 25/3 | ütőfegyverek: | 2/4 | lőfegyverek: | 31/53 (+12%) |
dobófegyverek: | 24/76 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << varkaudar szablya (#516) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); mihlanil nyíl (#597) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
199,114 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 204 |
A Végzet Vermében a 11. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1361 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 070 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/88 (+33%) | 2. nyomkövetés: | 79/8 (+11%) | 3. lopás: | 2/7 |
4. mászás: | 19/63 | 5. csapdakészítés: | 31/70 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 8/90 |
7. gyógyítás: | 53/76 | 8. titkosírás: | 7/41 | 9. felderítés: | 22/51 |
10. szörnyidomítás: | 10/39 | 11. teológia: | 33/36 (+31%) | 12. taumaturgia: | 57/53 (+4%) |
13. szerencsejáték: | 4/94 (+11%) | 14. versengés: | 22/53 (+15%) | 15. harcművészetek: | 12/18 |
16. zene: | 12/8 | 17. szörnyismeret: | 28/32 (+56%) | 18. pszi: | 23/2 (+2%) |
19. vadászat: | 27/65 | 20. bányászat: | 31/72 (+4%) | 21. úszás: | 1/83 |
22. főzés: | 9/90 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
kutatsz max. 185 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 16 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 13 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 30 darabot ), tükröt (#43) (max. 6 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 40 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot ) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 12, max: 50) |
bolhakutya (#17) (csak egyszer), technokolin (#50) (csak egyszer), trikornis (#104), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), autentikus vámpír (#154), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), halált okozó lények (#9098), bűbájlidérc (#761), szubreális vámpír (#223), trikornis herceg (#261) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
Symulf rúnája (#182) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | áldott okerón (#336) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
lángcsóva (#31) | >> | varkaudar varázsló (#271) | villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | |
lángcsóva (#31) | >> | brutális morf (#7620) | lángcsóva (#31) | >> | élőholt tigris (#766) | |
agykorbács (#97) | >> | éltető morf (#7625) | villámcsapás (#50) | >> | mammut zombi (#654) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +16 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 10 darab szopókövet! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 1) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. városháza (685): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 11, 14, 16, 17, 18, 34, 44, 49. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 122 (limit: 810), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 12725. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 166, pontszámod: 2 052. |
Az első Végzet Vermében 10 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 44 TU. szükséges még: 26 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1990 TU szükséges.) |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | arany papi karkötő (#309) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | 2 | ezüst kulcs (#184) | |||
13 | gyöngymangó (#135) | 1 | hókutya nyakörv (#1077) | 1 | Huddens alkarvédője (#1550) | |||
1 | igazgy. fülbevaló (#197) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | 42 | kaja (#2) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 1 | mammutbőr (#1078) | 1 | manakristály (#500) | |||
61 | nyílvessző (#108) | 1 | obszidián függő (#195) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sárga erőöv (#276) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) | 5 | vashegyű nyíl (#176) | 39 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
917 | arany (#50) | 12 | bordacsont (#16) | 1 | bőrkantár (#1125) | |||
1 | csontszablya (#64) | 1 | ezüsttőr (#322) | 135 | gyógykenőcs (#313) | |||
2 | kerek kő (#19) | 10 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
2 | mópat token (#585) | 1 | ork csodaszer (#1228) | 3 | spiritusz (#170) | |||
1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | varázskő (#305) | 2 | varkaudar csont (#1113) |
198 | 199 | 200 | 201 | 202 | |
113 | |
|
|
|
|
114 | |
|
|
|
|
115 | |
|
|
|
|
116 | |
|
|
|
|
117 | |
|
|
|
|
118 | |
|
|
|
|
119 | |
|
|
|
|
120 | |
|
|
|
|