292. forduló, 294. forduló, Jégvirág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. okt. 7. 12h:10'
EZ A 1167. JÁTÉKHETED, 293. FORDULÓD
1168. játékheted kezdete: okt. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 30 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2067
SZÁMLA : XXXX

JÉGVIRÁG KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [211,49] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 3. szinten/térképen, a 3. pontnál.
Bea Melindre átadott neked a 1. napon 5 TU-t.
Az aranytermő erszény 34 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 mutáns csontot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+27 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+94 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+146 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A plusz TU-kat 25 TVP-re váltod. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: vv 71 26 88 elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 88. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 457.]
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 455.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 455.]

* 2. KP: vv 182 224 165 elmormolod a 182. varázslatot a 224. varázslatot a 165. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 453.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 453.]
Sajnos még nem ismered azt a varázslatot. [0 pontot használtál fel, van még 453.]

* 3. KP: vv 227 157 188 elmormolod a 227. varázslatot a 157. varázslatot a 188. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-36 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 451.]
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 449.]
Beizzik a turbómágia. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 447.]

* 4. KP: vv 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 445.]

* 5. KP: hh 1253 1618 1269 használod az 1253. tárgyat az 1618. tárgyat az 1269. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +3 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 439.]
Rutinos kovácsmester módjára megélezed fegyvereidet a fenőköveddel. (+1 sebzés minden szúró-, vágó- és vízifegyverre a forduló végéig.) [9 pontot használtál fel, van még 430.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 430.]

* 6. KP: hh 841 1133 1546 használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1546. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 429.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 408.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 406.]

h 473 használod a 473. tárgyat
Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag fiatalság italát. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( fiatalodtál 5 évet.) [0 pontot használtál fel, van még 406.]

vv 184 23 73 elmormolod a 184. varázslatot a 23. varázslatot a 73. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! [-9 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 404.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Működni kezd a jellemtükör. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 402.]
Szupersebesen mormolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 397.]

vv 69 73 364 elmormolod a 69. varázslatot a 73. varázslatot a 364. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 395.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 390.]
Szupersebesen mormolsz. Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 388.]

h 1327 20 használod az 1327. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. Egészen harcias kedved támad. (+1 sebzés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). [20 pontot használtál fel, van még 368.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Működésbe hozod a quwarg teleportgömböt. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-8 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg királynő!

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő testét. (6 támadással 67 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő torát. (2 támadással 148 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted a quwarg királynő jobb vállát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. [ugh méreg ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 318 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 72 aranyat. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [40 pontot használtál fel, van még 328.]

h 500 használod az 500. tárgyat
Manára van szükséged, elhasználod a következő tárgyat: manakristály. (+588 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 328.]

vv 205 109 elmormolod a 205. varázslatot a 109. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 326.]
Szupersebesen mormolsz. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 324.]

v 96 143 61 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

210 211 212
48
49
50
(211,49) a 95. labirintus bejárata, quwarg királynő (#153)

[143,61] Lakott területre érkeztél. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Egy őrült varázsló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat elektromos pajzs varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 190 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. 161 életpontot vesztettél. Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. 59 életpontot vesztettél. Kábán tántorogsz (-10 támadás). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló jobb lábát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy fokhagyma és 7 spiritusz. 2 290 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 220, gyógyulás: 4, összesen: -216 ÉP}

A ryuku eszközzel sikeresen bekötözöd a szörnyek által okozott sebeket. (+170 életerő.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Látsz egy sárkánytanyát. Észreveszel egy pusztulás sírjait. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A következő épületeket látod: egy jáde sárkány kolostor (701. épület.), egy Vérvörös Lángok Oktató Központ (702. épület.), egy Zan fogadó a Rövidlátó Drakolderhez. (703. épület.) és egy Serény Múmiák Shop (704. épület.).
Találkozol Sir Werzuio Muerte-vel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Raia bíborosa. Egy bársony övsálat, egy bo'adhun gyűrűt, egy boszorkánykendőt, egy bronz végzetmedált, egy csodálatos nyakláncot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy gólemgyűrűt, egy hatalom fülbevalóját, egy jégisten amulettet, egy koponya gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy Luthius karkötőjét, egy mahagóni csizmát, egy mahagóni karvédőt, egy mahagóni kesztyűt, egy mahagóni köpenyt, egy mahagóni koronát, egy mahagóni lábvédőt, egy mahagóni vállvédőt, egy mahagóni vértet, egy nap szimbólumot, egy Notermanthi amulettet, egy örökkévaló napkövét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy q. ölő éremet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy Teremtő koronáját, egy tőrvető vállszíjt és egy varkaudarölő éremet visel. Felszerelését egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy mhufexi mészáros trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy Romboló kalapácsát, bal kezében egy mágikus hentesbárdot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Málhásállata egy eszement trappoló. Mentális auráját felismered, ocsmány fehér a nyomorult jónak.
Azt mondod: " Már nem juttatunk minden új belépőnek 5 MAXTU-t, de a társaság továbbra is jó. Csatlakozz hozzánk!" A felszabaduló tudati energiákat varázsponttá alakítod (+6 varázspont). A felszabaduló tudati energiákat sebeid gyógyítására használod (+21 életpont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[-50 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [11 pontot használtál fel, van még 313.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. (Isteni sugallattól vezérelve, gyorsan elmorzsolsz egy purifikátor hájat a jellemrejtés megerősítésére.) Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. A rend főnöke utasít egy papot, hogy kezdje meg az oktatásodat. Hosszú és kemény edzés következik, amelynek a végén érzed, hogy fejlődtél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 harcművészetek). Egy új fogást sajátítottál el: A Gyilkos Döfés technikáját. (ld. enc.) Elbúcsúzol a szerzetesektől, és továbbállsz. [5 pontot használtál fel, van még 308.]

be 701 bemész a 701. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz az ajtón. Hamarosan lépéseket hallasz, és kinyílik a lesőnyílás. - Mit akarsz? - szól egy barátságtalan hang. (Isteni sugallattól vezérelve, gyorsan elmorzsolsz egy purifikátor hájat a jellemrejtés megerősítésére.) Bemutatkozol, a szerzetesek üdvözölnek. Ahhoz, hogy a harcművészetedet tovább fejleszthesd, további jártasságra van szükséged az ökölvívásban. [5 pontot használtál fel, van még 303.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[211,49] Hatalmas hegyek közé érsz. Ez magashegység. Egy óriási piramis magasodik itt. Nem látsz bejáratot. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy jégtroll lehet. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a jégtroll testét. (6 támadással 45 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (20 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a jégtroll fejét. (2 támadással 146 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod a jégtroll testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A jégtroll leken néhány pofont. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-20 életpont)! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az öklöd, szereztél 1 jégszivet. [jégszív ládikóba-> (185,60)-> 15 arany, -2 ÉP] 1 590 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 59, gyógyulás: 4, összesen: -55 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Ellenfeled ezúttal egy drakolich.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a drakolich jobb oldalát. (6 támadással 89 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a drakolich testét. (4 támadással 137 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel megdöföd a drakolich testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A drakolich összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 bordacsontot. 1 992 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 250, sebződés: 25, gyógyulás: 9, összesen: -16 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy quwarg szellem.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 214 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy rovarfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 43 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod a quwarg szellem testét. (6 támadással 136 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg szellem kísértetauráját. (2 támadással 138 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel meghorzsolod a quwarg szellem testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 45 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 521, sebződés: 103, gyógyulás: 7, összesen: -96 ÉP}

Találsz nála 39 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 98 (limit: 1320), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 9880.
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy törpe bányát. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, FéNYeS NaP lábát masszírozza. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (pular kristály) találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Leah oltár van. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy törpe bánya van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Északra egy törpe bánya van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy hegyi óriás közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 185 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hegyi óriás testét. (6 támadással 109 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (107 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a hegyi óriás testét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a hegyi óriás bal lábát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) A hegyi óriás egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 137 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a hegyi óriás testét. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a hegyi óriás testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A hegyi óriás egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Úgy döntesz, ebből elég volt. Egy pillanat alatt kereket oldasz. A másik úgy dönt, még hagy élni egy kicsit, és nem követ. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 863, sebződés: 362, gyógyulás: 56, összesen: -306 ÉP}

A ryuku kötszert használod sebeid ellátására. (+170 életerő.) A ryuku eszközzel sikeresen bekötözöd a szörnyek által okozott sebeket. (+170 életerő.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 szögletes követ. Erőd TF-elődött.
[23 pontot használtál fel, van még 280.]

v 205 1 elmormolod a 205. varázslatot
Huss, visszateleportálsz a körre! (3. referenciapontra érkezel.) [0 pontot használtál fel, van még 280.]

kb 475 1 518 kiveszel a bankból a 475. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a KT kincstárából 1 törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 280.]

lm 36 36 36 mozogsz 36 36 36
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [2. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [25. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Elszántan mész előre. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát teszel: Szerencsére nyitva van. Amikor betoppansz, éles pillantást vetsz minden sarokba. [26. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Továbbsuhansz a folyosón. A folyosó kanyarodik. [27. PONT.] Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [28. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy határozol, hogy körülnézel a következő teremben: [30. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Megtorpansz: kanyarodik az út! [31. PONT.] Az ajtó felett egy trikornis szarvhoz hasonló márvány jelet látsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtóban végződik az út. Megvizsgálod: Nyitva van! Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [36. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy ragadozó az. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy elektromos pajzs varázst. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 73 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod a ragadozó testét. (6 támadással 121 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Az összes nálad levő víz elpárolgott! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ragadozó fejét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted a ragadozó jobb lábát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A ragadozó csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 moa smaragdot. [moa smaragd ládikóba-> (185,60)-> 25 arany, -2 ÉP] 4 469 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 400, sebződés: 38, gyógyulás: 12, összesen: -26 ÉP}

Hamarosan egy Ekhnagorhut pillantasz meg. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Semmi eredménye! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 65 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az Ekhnagorhu testét. (6 támadással 133 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (25 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az Ekhnagorhu lángoló testét. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel többször eltalálod az Ekhnagorhu lángoló testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad az Ekhnagorhu csőrével. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az Ekhnagorhu testét. (3 támadással 167 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel meghorzsolod az Ekhnagorhu nyakát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Az Ekhnagorhu megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 71 életpontot vesztettél. Az Ekhnagorhu még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 pirkitet. 6 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 645, sebződés: 280, gyógyulás: 17, összesen: -263 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy Ekhnagorhu lakik itt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 29 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az Ekhnagorhu testét. (6 támadással 127 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (27 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az Ekhnagorhu bal szárnyát. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel többször eltalálod az Ekhnagorhu lángoló testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Az Ekhnagorhu megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 32 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az Ekhnagorhu lángoló testét. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az Ekhnagorhu testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az Ekhnagorhu belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 24 életpontot vesztettél. Az Ekhnagorhu összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 pirkitet. 6 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 684, sebződés: 195, gyógyulás: 14, összesen: -181 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A katonai kötszerrel ellátod sebeidet. (+170 életerő.) Szakértő mozdulatokkal kötöd be sebeidet a ryuku felcserek eszközével. (+170 életerő.) Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[26 pontot használtál fel, van még 254.]

lm 38 40 mozogsz 38 40
Bah! Egy zsákutcába jutottál! [38. PONT.] Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. Egy lépésnél megfordul veled a világ, és a következő pillanatban egészen máshol találod magad. [39. PONTON.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy lépcső aljához érkeztél. Igyekezve a felfelé vezető utat bevilágítani, felóvakodsz. [40. PONT. --> 4. SZINT, 1. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [6 pontot használtál fel, van még 248.]

lm 3 3 3 mozogsz 3 3 3
Bah! Egy zsákutcába jutottál! [2. PONT.] Az ajtó felett egy furcsán ködszerű, mégis árnyékot vető jelet látsz. Az ajtó mögül hörgést, morgást, sziszegést és hasonló hangokat hallasz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó állja utadat. Valami azt súgja, hogy az ajtót varázslat védi. Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a rúnapukkasztás varázslatot! Némi mágikus vizsgálattal megállapítod, hogy pontosan mekkora mágikus energiára lenne szükség a perfekt rúnapukkasztáshoz. Pukk! Elpukkant a rúna, megszűnt a védővarázslat. [-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő árnyékkulcs nyitja az ajtót. A törékeny mágikus kulcs összeroppan! Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [3. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy molgan az. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról háló varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+2 életpont). Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a molgan töpörödött testét. (6 támadással 123 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a molgan fejét. (2 támadással 111 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszúrod a molgan testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a molgan száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manakristályt. 2 817 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 267, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 angyalok gyűrűjét. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy aranyfecske van előtted! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske jobb szárnyát. (6 támadással 140 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az aranyfecske bal lábát. (4 támadással 291 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod az aranyfecske testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Az aranyfecske belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő mászókampó felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 36 életpontot vesztettél. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször eltalálod az aranyfecske aranyszárnyát. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az aranyfecske belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Apró csípést ejt rajtad az aranyfecske csőrével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vasérc felületére. Mázli! Semmi baja sem esett. Az aranyfecske belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 36 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 99 aranyat. 6 359 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 678, sebződés: 106, gyógyulás: 12, összesen: -94 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy Ekhnagorhu van előtted! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 66 életpontot vesztettél. Bűvös shurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 bűvös shuriken. Pár lövedéked átjárja az Ekhnagorhu nyakát. (6 támadással 127 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (32 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az Ekhnagorhu testét. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod az Ekhnagorhu testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Az Ekhnagorhu belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 24 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 28 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az Ekhnagorhu testét. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod az Ekhnagorhu testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Az Ekhnagorhu megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 66 életpontot vesztettél. Az Ekhnagorhu még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 pirkitet. 6 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 664, sebződés: 288, gyógyulás: 15, összesen: -273 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy ragadozó az. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 67 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel néhányszor megcsapod a ragadozó bal oldalát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel jól megszurkálod a ragadozó jobb karját. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A ragadozó csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Túl erős az ellenfeled. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 60, gyógyulás: 17, összesen: -43 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 2. pontnál vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A katonai kötszerrel ellátod sebeidet. (+170 életerő.) A ryuku kötszert használod sebeid ellátására. (+170 életerő.) A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [3. PONT.] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy ragadozó. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzgolyó varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 138 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedékeiddel perforálod a ragadozó jobb oldalát. (6 támadással 116 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Nincs semmi hatása. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ragadozó testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel megkarcolod a ragadozó sziklakemény testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A ragadozó néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A ragadozó néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 moa smaragdot. [moa smaragd ládikóba-> (185,60)-> 25 arany, -2 ÉP] 4 469 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 64, gyógyulás: 18, összesen: -46 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egyhelyben toporogsz.
[11 pontot használtál fel, van még 237.]

lm 5 905 11 mozogsz 5 905 11
Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [4. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Bah! Egy zsákutcába jutottál! [5. PONT.] Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 9. PONTRA. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Egy széles, magas terembe érsz. [10. PONT.] Rutinos öreg rókaként körbeszaglászol: majdnem beleléptél egy csapdába! Beméred, hogy mi a veszélyes terep, és kikerülöd. Hirtelen egy Ekhnagorhut veszel észre magad előtt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 122 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 30 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bűvös shurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 bűvös shuriken. Alaposan megsorozod az Ekhnagorhu lángoló testét. (6 támadással 131 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (30 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az Ekhnagorhu testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megdöfködöd az Ekhnagorhu lángoló testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Az Ekhnagorhu belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 28 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 bűvös shurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 pirkitet. 6 123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 536, sebződés: 132, gyógyulás: 9, összesen: -123 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A ryuku kötszert használod sebeid ellátására. (+170 életerő.) A fenébe! Egy zsákutca. [11. PONT.] Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Tompa dübörgést hallasz a távolból. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. [23 pontot használtál fel, van még 214.]

lm 900 12 6 mozogsz 900 12 6
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [10. PONT.] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Az út véget ér - egy zsákutca! [12. PONT.] Hirtelen meglódul veled a világ, és máris másutt vagy. Teleport! [4. PONT.] Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [6. PONT.] Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a kényszerport varázslatot! [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. Hirtelen gyomorkavaró érzésed lesz, a levegő cuppan egyet, és elteleportálsz a 13. PONTRA. [9 pontot használtál fel, van még 205.]

lm 905 15 900 mozogsz 905 15 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [14. PONT.] Nem volt hiábavaló az óvatosságod: csapdát veszel észre magad előtt. Vigyázva kikerülöd. Hirtelen egy molgant veszel észre magad előtt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy háló varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sötét halál varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a molgan testét. (6 támadással 118 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a molgan bal karját. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel megdöföd a molgan jobb oldalát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Véres nyál csordul ki a molgan száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manakristályt. 2 817 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 253, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

A fenébe! Egy zsákutca. [15. PONT.] Rögtön szemet szúr az egyik sarokban megbúvó titkos kapcsoló. Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [16 pontot használtál fel, van még 189.]

kpcs 3 15 kapcsoló 3
Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! [már megnyomtad] Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Távoli dübörgést hallasz, aztán semmi. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

lm 8 25 27 mozogsz 8 25 27
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 189.]

lm 26 36 38 mozogsz 26 36 38
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 189.]

lm 905 40 900 mozogsz 905 40 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

kpcs 3 40 kapcsoló 3
Nem a megadott referenciapontnál vagy, tehát nem kutatsz kapcsoló után. [0 pontot használtál fel, van még 189.]

vv 205 elmormolod a 205. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elmúlt a Pörhemór köre hatása. Elhelyezed Pörhemór körét. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 187.]

kf 533 kézbeveszed/felveszed az 533. tárgyat
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

bb 475 11 518 beraksz a bankba a 475. tárgyat (11 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 1 törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 187.]

ef 30 517 energia fejlesztése 30
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-26 TU.] [182 pontot használtál fel, van még 5.]

* 1. BP: h 336 10 0 használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még -5.]
Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-3 szerencse). A szervezetedet méreg pusztítja (-54 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 30, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját fal föl a sivatagi doareg. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 434 pontot. A következő körben tehát 429 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYILKOS DÖFÉS
A gyilkos döfés egy másik kí-képesség, amelyet fegyverrel való harc esetén használhatsz. Egy gyengébben védett pont esetén több időd van a támadás végrehajtására, és így nagyobb erőt vagy képes a döféssel (vagy ütéssel, vágással) bevinni. Ennek eredményeképpen minden támadásra lesz +fegyverszakértelem/10 sebzésed, ahol a fegyverszakértelem az éppen használt fegyvered típusát jelenti.. A Gyilkos Döfés használatát a {GYD:} felirat jelzi.

KARAKTERLAP

Jégvirág, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. A bőröd kreolszínű. Dornodon hittérítője vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 293. fordulód.

Erő: 55 (60) Szint: 26 Merészség: 10/5 Magasság: 159 cm
IQ: 31 (48) Támadás: 35 (37) Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 35 (50) Védekezés: 87 (92) Menekülés: 30 % Életkor: 8/8 év
Egészség: 28 (36) Életpont: 552/506 Jellem: gonosz (401) Tul. pont: 4
Szerencse: 36 (42) Varázspont: 718/34 Pénz: 26611 arany Kép. pont: 19
Tudatpont: 30/4 Pszi pont: 429/832 Halhatatlanság: 4 % EFejl: 30
Eddig összesen 1743 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 55 946 TP-t kaptál. Jelenleg 1 911 615 TP-d van. A következő szinthez még 88 385 TP szükséges. Trófeáid: élőholt ősmágus, triklem drakolder, kisebb quwarg isten. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 243. fordulódban 5332 arany került a bankszámládra. 6665 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/20 ökölvívás: 23/31 (+20%) szúrófegyverek: 25/74 (+9%)
vágófegyverek: 16/60 ütőfegyverek: 9/12 lőfegyverek: 8/86
dobófegyverek: 28/79 (+7%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << vámpírkard (#358) << biami kvazárlándzsa (#568)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -7.); vas dobónyíl (#189) (8 -); bűvös shuriken (#562) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 .); vas dobónyíl (#189) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
211,49 mezőn táborozol, a 95. labirintusban, 4. szinten, 15. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 211
Kedvenc táborhely: 179,53
Legfeljebb 40 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 64, 58, 65

SZÁMLÁLÓK
Pszi katalizátor 50/50 Max életkor 88 év Átcsoportosítási és instabil keret: 399 809 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/44 2. nyomkövetés: 56/38 (+5%) 3. lopás: 30/13
4. mászás: 7/42 5. csapdakészítés: 24/48 (+7%) 6. csapdaészlelés: 30/89 (+18%)
7. gyógyítás: 34/30 (+9%) 8. titkosírás: 4/26 9. felderítés: 17/92 (+24%)
10. szörnyidomítás: 5/75 11. teológia: 43/61 (+16%) 12. taumaturgia: 67/8 (+52%)
13. szerencsejáték: 3/13 14. versengés: 8/71 15. harcművészetek: 21/0 (+12%)
16. zene: 29/4 (+25%) 17. szörnyismeret: 24/46 18. pszi: 40/97 (+9%)
19. zárnyitás: 16/81 20. vadászat: 15/57 21. vitalitás: 3/87
22. bányászat: 20/50 (+18%) 23. testépítés: 35/73 24. úszás: 1/83
25. főzés: 9/64 26. csapatmunka: 1/36

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (katonai kötszer (#1508))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), tükröt (#43) (max. 20 darabot )
elfogod ezoterikus mardelt (#184) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), csontváz lord (#177) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Éjharcosok (#9131)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
filofaxáció II. (#444, 20 VP, 10 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) gázpajzs (#467, 20 VP)
savmágia (#477, 36 VP, 5 TVP) méregmágia (#480, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) Symulf rúnája (#182)
villámmágia (#227) tűzmágia (#157) esszenciavédelem 2 (#188) erőpajzs I (#12)
hadiszerencse III (#59) varázsszem (#184) jellemrejtés (#23) kí koncentráció (#69)
tolvajvér (#364) Pörhemór köre (#205) (95,15,4)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
villámcsapás (#50), tűzgolyó (#155)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
tűzgolyó (#155) >> szubreális vámpír (#223) háló (#186) >> molgan (#284)
villámcsapás (#50) >> ősdentor (#282)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 10, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> jégelementál (#277) elektromos pajzs (#51) >> viharóriás (#278)
tompítás (#40) >> őrült varázsló (#255)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 243 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). kastély (528): kész. városháza (Shaddar) (539): 5. labirintus (44,23). szürke kastély (547): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): 95. labirintus (198,28). kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). Toborzóiroda (762): 193. labirintus (183,37). Fősátor (770): új. léghajóállomás (817): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 8, 9, 10, 23, 24, 25, 27, 29, 32, 33, 34, 35, 36, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 58, 64, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 99, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 193, 200, 201, 202, 203.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 12, 16, 26, 33, 35, 36, 44, 46, 49, 52.
Kész: 47.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 98 (limit: 1320), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 9880.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 harcos, 2 királynő, 2 élőholt.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 40, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 5 730.
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 18. Legjobb pontszámod: 116.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
átcsoportosítás (189)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
harci mágia (334)
új remény, új élet (369)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) OK
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 51 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 4 TU szükséges.)
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
158 esszenciakristály (#350) $1483 nothar bogyó ($923) 1007 azúrharmat (#1161)
10 kamikáze fejfedő (#1592) $924 álompor ($396) 5 feneketlen bugyor (#570)
4 aenouth ködkürt (#1554) 9 törpe bakancs (#475) 4 tűzúr csizmája (#533)
3 krapixlon fürdőruha (#454) 6 lidérckorona (#531) 59 Eldereth szilánk (#512)
$300 tűzbimbó ($623) 2 olló (#335) 10 alakformáló főzet (#1644)
4708 őskristály-szilánk (#1525) 1 fejsze (#1240) 61 kreiton agy (#1142)
1 lélekharang (#1607) 5 hollókrist. prizma (#1268) 2500 tinta (#101)
2 karomkesztyű (#1771) 1 pókkarmok (#886) 1860 isteni könnycsepp (#260)
25 dramoan talizmán (#968) 1 bányászlámpa (#1687) 5 moa kémlelő (#1333)
9 súlyzó (#347) 3 mentát korona (#1559) 43 éjkulcs (#1777)
505 ork csodaszer (#1228) 23 kristály kulcs (#1818) $153 íjászkence ($1225)
168 tleikan életkő (#1143) 1 aranytermő ládikó (#504) 2 Ramirez feszítővasa (#1261)
2030 purifikátor háj (#269) 268 mágusok itala (#1610) 4 ősmágus fülbevalója (#608)
$529 quwarg igazgyöngy ($912) 672 lélekesszencia (#619) 6 Trákin csákánya (#367)
5 őselemek köpenye (#560) 10 sziránusz szigony (#1937) 4 mászó-karperec (#392)
12 titanit kulcs (#1811) 82 tűzsárkány ital (#1400) 64 manakristály (#500)
53 titkos teleportkő (#1387) 19 tűztagadó (#1979) 12 kreommat varázsital (#926)
11 galócapálinka (#1474) 16 ében manakő (#2047) $274 angolna szálka ($1465)
1300 Thargodan esszencia (#328) 24 esthari gyöngykulcs (#1710) $346 dinó szaru ($1385)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 amniosz (#203) 1 árnyékkulcs (#566) 1 bűvös shuriken (#562)
1 csillezsályalevél (#1253) 1 drótszőr (#37) 3 ezüstdarab (#326)
1 fiatalság itala (#473) 1 isteni könnycsepp (#260) 4 kaja (#2)
1 kaktuszbogyó (#429) 8 katonai kötszer (#1508) 2 purifikátor háj (#269)
1 quwarg tojás (#360) 2 ragasztó (#83) 3 tinta (#101)
1 varányszem (#30) 2 varázskő (#305) 13 vas dobónyíl (#189)
74 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
271 arany (#50) 1 angyalok gyűrűje (#529) 5 bordacsont (#16)
1 fokhagyma (#403) 1 manakristály (#500) 1 mutáns csont (#331)
28 pirkit (#153) 1 pular kristály (#239) 7 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

210 211 212
48
49
50
(211,49) a 95. labirintus bejárata, quwarg királynő (#153), jégtrollok (#164), drakolich (#760), quwarg szellem (#676), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), érclelőhely, hegyi óriás (#397), ragadozó (#292), Ekhnagorhu (#291), molgan (#284), aranyfecske (#283)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018.10.07 12:02 Változások a számládon! 35 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek