291. forduló, 293. forduló, Zandar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. nov. 12. 12h:01'
EZ A 400. JÁTÉKHETED, 292. FORDULÓD
401. játékheted kezdete: nov. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2914
SZÁMLA : XXXX

ZANDAR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [138,15] koordinátán.
Az aranytermő erszény 52 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 szárnyas hernyót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+34 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+270 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+43 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+1 kaja.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy ryuku gárdista nyomára bukkanj. Sajnos nem jártál sikerrel - talán majd legközelebb. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 539.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 534.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 529.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Sikerült elmondanod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 524.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 519.]

* 5. KP: használod a 69. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Akaratoddal irányítva, létrehozod a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 514.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 499 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 512.]

tno 5 1 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 512.]

v 277 elmormolod a 277. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted a filofaxáció varázslatot! Kutakodni kezdesz az emlékeid között, hogy összeszedd, mely épületekben kaptál még teljesítetlen küldetéseket, és hamarosan ki is alakul a lista:
szürke házikó - szeretnék, ha tennéd dolgod a 2. labirintusban;
fényűző villa - szeretnék, ha tennéd dolgod a 66. labirintusban;
kőtorony - szeretnék, ha tennéd dolgod a 72. labirintusban;
cirkuszi fősátor - valamilyen tárgyat szeretnének, de elfelejtetted mit. [-20 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 502.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-20 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 502.]

ef 19 energia fejlesztése 19
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-19 TU.] A befejezéshez még 2383 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [190 pontot használtál fel, van még 312.]

m 2 8 7 mozogsz keletre, északra, északnyugatra
[139,15] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy törpemammut. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a törpemammut testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a törpemammut jobb oldalát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod a törpemammut testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A törpemammut feléd szúr agyarával, de nem talál. Időben félreugrasz a törpemammut rúgása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 6 kaját. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot. Észreveszel egy oltárt. Dornodon híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Meghatottan nézel körbe az ősi torony legfelső szobájában. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy kőkorszaki szaki!

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kőkorszaki szaki kőtestét. Kritikus ütés! (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kí energiáidat fókuszálva, készen állsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kőkorszaki szaki jobb lábát. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod a kőkorszaki szaki bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A kőkorszaki szaki összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 kőszemet. 594 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku csapásvezető. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku csapásvezető testét. Kritikus ütés! (4 támadással 137 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a ryuku csapásvezető testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. Véres nyál csordul ki a ryuku csapásvezető száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst karkötő. 1452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [139,14] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze északkeletre látsz egy épületet. Keletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délkeletre egy Tharr oltár van. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [138,13] Továbbra is síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Nem foglalkozva az ősi csatamező síri hangulatával, ásni kezdesz. Hideg szél borzolja a hátadat. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Már majdnem félórája végzel kemény fizikai munkát. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy sírlidérc támad rád.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a sírlidérc testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. Csak szemét és hulladék! Talán odébb lesz valami, új gödröt kezdesz. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy szintszívó készül a lemészárlásodra.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szintszívó ködös testét. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a szintszívó jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy irtózatos ütéssel felvágod a szintszívó testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szintszívó karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Undorítók ezek a lények, ebben a csonttemetőben élnek! Tovább diszturbálod a többszáz éves holtak nyugalmát. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy óriás csontváz támad rád.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz testét. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 829 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy autentikus vámpír védelmezi a vadászterületét.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az autentikus vámpír bal lábát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az autentikus vámpír fejét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal megcsapod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 szöges páncél, egy bakkura csizma, 2 ubuk tüske, 4 sallank nyíl és egy rövid íj. Sírlidérc-osztag közeledik, minden bizonnyal urukat akarják megbosszulni. Te itt ma már eleget tápoltál! Kereket oldasz.
Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy Leah oltárt. Elteszed a látcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Megpillantasz valamit: 1 polip szívóka (ld. enc.). Magadhoz veszed. [85 pontot használtál fel, van még 227.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[137,14] Egy sejtelmes, baljós sűrű erdőbe érsz a síkságot elhagyva.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [137,15] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. A feléd közeledő ragyás burástya mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ragyás burástya jobb karját. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a ragyás burástya bal karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a ragyás burástya testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya elhibázza az ütést csápjával. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Megidézted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+15 életerő). [-16 varázspont.] Felfedeztél egy smirglibokrot. Körbevizsgálódsz. Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [137,16] A bozótost dombság váltja fel. Látsz egy hóhérbimbót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Látsz egy vaskohót. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy pattanóböde közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a pattanóböde tüskés bőrét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a pattanóböde testét. Kritikus ütés! (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a pattanóböde tüskés bőrét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A pattanóböde feléd harap, de sikertelenül. A pattanóböde összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 5 kaktusztüskét. 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-16 varázspont.] [45 pontot használtál fel, van még 182.]

m 1 mozogsz északkeletre
[138,15] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Utad során felfedezel egy nekrofunt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Marcho Ven-Saak irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 173.]

szk 360 keresed a 360. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 173.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-24 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 170.]

h 233 200 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+23 varázspont.) [170 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-16 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 337. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még -2.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 4, 16.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját töm magába a ryuku ostromteknős. Egy kaját töm magába a kardfogú fülemüle. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 433 pontot. A következő körben tehát 431 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


POLIP SZÍVÓKA (391. TÁRGY)
Kimetszve egy polip szívókáját, és kiszárítva a napon, rugalmas, a természet által tökéletesre megalkotott tapadókorongokhoz juthatsz. Nyilván valamire jó lesz! (De vigyázz, mert az F parancstól esetleg permanensen csökkenhet az IQ-d!)

KARAKTERLAP

Zandar, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Raia püspöke vagy. Papi hited: 191. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 292. fordulód.

Erő: 38 (43) Szint: 24 Merészség: 5/3 Magasság: 182 cm
IQ: 44 (50) Támadás: 25 Agresszió: 3 Testsúly: 78 kg
Ügyesség: 34 (36) Védekezés: 50 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 38 (40) Életpont: 360/270 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 40 (44) Varázspont: 925/86 Pénz: 178 arany Kép. pont: 18
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 192/232 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 19
Eddig összesen 2155 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7044 TP-t kaptál. Jelenleg 1214103 TP-d van. A következő szinthez még 185897 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, ryuku csapásvezető, jégtroll. A 286. fordulódban 6766 arany került a bankszámládra. 6799 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 24/50 (+2%) szúrófegyverek: 21/16 (+12%) vágófegyverek: 24/34 (+2%)
ütőfegyverek: 17/72 lőfegyverek: 27/55 dobófegyverek: 20/75 (+15%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (300%) << varkaudar szablya (#516) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -11.); tüske (#22) (12 -18.); bronzhegyű nyíl (#94) (19 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/36 2. nyomkövetés: 63/78 (+28%) 3. mászás: 10/15 (+7%)
4. csapdakészítés: 20/33 (+6%) 5. csapdaészlelés: 7/106 6. gyógyítás: 55/7
7. titkosírás: 8/99 8. felderítés: 18/92 (+17%) 9. szörnyidomítás: 10/30
10. teológia: 45/58 (+13%) 11. taumaturgia: 34/16 (+10%) 12. szerencsejáték: 3/65
13. versengés: 14/18 14. harcművészetek: 21/30 15. zene: 69/30 (+195%)
16. szörnyismeret: 31/4 (+20%) 17. pszi: 23/86 (+2%) 18. zárnyitás: 9/17
19. vadászat: 16/55 20. bányászat: 28/74 (+17%) 21. főzés: 14/51 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 1 TVP-ért
udvarolsz az 5444. karakternek
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 8 TVP-ért
mászol max. 28 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP)
analízis (#375, 6 VP, 2 TVP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 15 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 15 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
kí koncentráció (#69) szörnycsábítás (#83) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
vakító fény (#43), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) energiafolyam (#136) >> gonoszok (#988)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> smaragdgólem (#417)
izomernyesztés (#33) >> halálhozó (#419) izomernyesztés (#33) >> pattanóböde (#145)
banshee-sikoly (#373) >> semlegesek (#989) banshee-sikoly (#373) >> jók (#990)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
3.) Papjaim MINDENRE hajlandóak, hogy bizonyítsák hűségüket. Egy pszi kő feláldozása igazán csekélység.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 249 pontnyi fejlesztés szükséges.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 kaja (#2) 14 tüske (#22) 12 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
51 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 bakkura csizma (#96)
1 ezüst karkötő (#158) 5 kaktusztüske (#114) 1 kőszem (#304)
1 polip szívóka (#391) 3 rézdarab (#70) 1 rövid íj (#107)
4 sallank nyíl (#129) 1 szárnyas hernyó (#69) 2 szöges páncél (#65)
2 szvó-ektoplazma (#151) 2 ubuk tüske (#131) 4 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(137,15) ragyás burástyák (#111), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29)
(137,16) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), 40. jellempróba, érclelőhely, pattanóbödék (#145)
(138,13) sírlidérc (#172), szintszívó (#96), óriás csontváz (#176), autentikus vámpír (#154), ősi csatamező (#263), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(138,15) nekrofun (#173), művészi porolit (#720)
(139,14) 43. jellempróba
(139,15) törpemammutok (#115), márványtorony (#175), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), 38. jellempróba, kőkorszaki szaki (#109), ryuku csapásvezető (#778)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Az aura transzformáció varázslat hatása korlátozva lett, ezentúl maximálisan 20 jellempont változást okozhat.

Üzenet küldése a karakternek