28. forduló, 30. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. aug. 29. 9h:06'
EZ A 63. JÁTÉKHETED, 29. FORDULÓD
64. játékheted kezdete: aug. 31.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [43,2] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+2 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Odalent félhomály van. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy százfogú! (ld. enc.)

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot a másikra rohansz. Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a százfogú testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Csontszablyával alaposan megvágod a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a százfogú, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A százfogú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A keresgélés meghozza eredményét - a kiszáradt kútfenéken találtál 1 rézsisakot (ld. enc.). Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 184.]

t 89 támadod a 89. szörnyet
FT 89 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy sörényes ubuk! Ezt kerested. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Marokra fogva a bronzkardot ellenfeledre támadsz. Bronzkarddal végigvagdosod a sörényes ubuk farkát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontszablyával súrolod a sörényes ubuk bal első lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a sörényes ubuk kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal végigvagdosod a sörényes ubuk bal hátsó lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Csontszablyával súrolod a sörényes ubuk testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a sörényes ubuk kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A sörényes ubuk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 6 ubuk tüskét. (ld. enc.) Elhajítod a vacak alattomos manó trófeát, és kiszedsz egy sörényes ubuk trófeát. 152 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}


m 1 mozogsz északkeletre
[44,1] Épületek tűnnek fel. Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy sörsátrat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Úgy gondolod, hogy a közeledő útonálló nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Bronzkarddal párszor kilyukasztod az útonálló testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvágod az útonálló testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Elhajolsz az útonálló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Leah hithű követője! Állj közénk, az egyesült ÖRDÖGI KÖR-be. TOUR-MIX. " Van itt egy városháza (Gatin) (540. épület.), egy vegyesbolt (541. épület.), egy fegyverbolt (542. épület.) és egy fogadó a Vak Orgoróhoz. (609. épület.).
Összeakadsz Vidám Gorkával. Fairlight követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy örökkéval. rubinját és egy villám szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj.
Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfi táborát. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy nap szimbólumot, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea ékesíti. Bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Összefutsz Karamonnal. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy koponya szimbólumot visel. Fegyverzetét egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Elég egy mentális pillantás aurájára: az ő jelleme is semleges.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " [8 pontot használtál fel, van még 176.]

ea 76 1 eladod a 76. tárgyat 1
Eladtál 1 bronzkulcsot. 9 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

ea 106 3 eladod a 106. tárgyat 3
Eladtál 3 fabontót. 15 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

ea 63 16 eladod a 63. tárgyat 16
Eladtál 16 tigroszlán fogat. 16 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

ea 47 2 eladod a 47. tárgyat 2
Eladtál 2 surranó kígyó bőrt. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

ea 15 1 eladod a 15. tárgyat 1
Eladtál 1 vadász tatu bőrt. 1 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

ea 105 5 eladod a 105. tárgyat 5
Eladtál 5 evaporőr hájat. 25 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

ea 97 1 eladod a 97. tárgyat 1
Eladtál 1 rákpáncélt. 4 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

ea 124 1 eladod a 124. tárgyat 1
Eladtál 1 rókafarkat. 3 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

ea 11 1 eladod a 11. tárgyat 1
Eladtál 1 csontkést. 2 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

ea 69 6 eladod a 69. tárgyat 6
Eladtál 6 szárnyas hernyót. 12 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

m 4 mozogsz délre
[44,2] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy útonálló. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az útonálló testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod az útonálló bal karját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az útonálló egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a bal válladon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A Homály Dalnokai KT valahol máshol alakult meg. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Egy nem túl hivalkodó, de mégis tiszteletet parancsoló, zömök épületet látsz. A homlokzatára egy vaskesztyűs kézben tartott mérleget festettek, a hivatásos fejvadászok jelképét. (757. épület.)
[8 pontot használtál fel, van még 168.]

be 757 bemész a 757. épületbe
Belépsz az ajtón, amely mögötti szobában egy mogorva gnóm ül egy óriási íróasztal mögött.
- Újonc, igaz? - néz rád a gnóm. - Nem kell válaszolni, látom. Dolgozhat nekünk, itt kell aláírni - máris áttol egy papírt az asztalon. - A szerződés értelmében megkeresi és jó esetben megöli az általunk megjelölt személyt. Nem kell aggódni, ez nem bérgyilkosság, az alanori udvar megbízásából tevékenykedünk - felmutat a falra, ahol látsz egy bekeretezett iratot. - A célszemélyek mind bűnőzök, akik rendkívül veszélyesek a közrendre és a birodalom jövőjére. Hallott már az Újnyugat nevű szervezetről? Eladták a hazájukat, egész Erdauint, egy újabb ellenséges invázió előkészítésében segédkeztek. Mit érdemelnek az ilyenek? Levadásszuk őket. Maga is részt vehet benne, tisztes jutalomért. Ha elkapja őket, csak hozza el nekem a gyűrűjüket, ami a szervezethez tartozásukat jelképezi és azzal bizonyítja, hogy végzett velük. Nagy szolgálatot tesz vele az egész félszigetnek.
Lelkesen bólintasz, ez aztán a neked való feladat! A gnóm elmondja hogy egyelőre a szervezetnek csak néhány tagját azonosították és közülük is csak háromnak tudják a tartózkodási helyét, az egyikük, egy Nehéz Norbi nevű troll kalandozóról úgy hírlik, hogy a várostól délkeletre, az erdőben bújkál valahol.
Biccentesz a gnómnak, majd elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 163.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[43,3] Továbbra is síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy bolhakutya közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Bronzkarddal egy hatalmas csapással felmetszed a bolhakutya testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvágod a bolhakutya testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A bolhakutya fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 bordacsontot. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Elenios híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

(Továbbmész...) [43,4] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy megsebzett szőrlajhár. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Marokra fogva a bronzkardot a másikra rohansz. Bronzkarddal párszor kilyukasztod a szőrlajhár jobb hátsó lábát. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy eltalálod a szőrlajhár bal vállát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A szőrlajhár leken néhány pofont. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a bronzkardot, szereztél 1 lajhár csontot. (ld. enc.) 107 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}


Összefutsz egy kopasz, piros szemű, körszakállas troll férfival. Bőre sárga. Egy arany masszariasztót, egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy ezüst nyakláncot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy rézsisakot visel. Ruházatát egy mélységi grittang trófea és egy kaffogó hebrencs trófea ékesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy dárda. Érzékeled auráját: sötét, akárcsak a lelke.
Nem tűnik túl barátságosnak. Továbbmész.
Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [43,5] Fák, mindenütt csak fák. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy pókvadász lehet. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a pókvadász fejét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csontszablyával alaposan megvágod a pókvadász testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A pókvadász nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a pókvadász száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 94 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 139.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[43,6] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Találsz egy gumifát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Felismered a közeledőt. Csak egy csontlepke. Nem jelenthet különösebb problémát. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Bronzkarddal kilukasztod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a csontlepke száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [43,7] Fák jelennek meg. Sűrű erdőben vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 123.]

kut 50 kutatsz 50 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. A keresés eredménnyel járt! Megvizsgálod, mit találtál: 1 pirkit. Elteszed. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [50 pontot használtál fel, van még 73.]

m 3 5 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra
[44,8] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport.

Találsz egy xantusz-kaktuszt. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [43,9] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy rájanyék. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot ellenfeledre támadsz. Bronzkarddal párszor kilyukasztod a rájanyék fejét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Csontszablyával megcsapod a rájanyék farkát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy tintacsiga közeledik. Itt csata lesz.

Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Megmarkolva a bronzkardot ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a tintacsiga testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A tintacsiga a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Bronzkarddal kilukasztod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontszablyával végigvágod a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tintacsiga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. (Nincs mibe rakni 5 tintát.) 173 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}


(Továbbmész...) [42,10] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Felfedeztél egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tűzbokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [24 pontot használtál fel, van még 49.]

h 242 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (csapdakészítés: 1. szint). (ld. enc.) [1 pontot használtál fel, van még 48.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 18 fejleszted a 2. tulajdonságodat 18 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [18 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 169 pontot. A következő körben tehát 199 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SZÁZFOGÚ (53. SZÖRNY)
Ez a hatalmas, hólyagszerű, négy lábon álló szörny méltán kapta nevét: Testének nagy részét egy óriásira kinyitható száj foglalja el, rengeteg foggal. Mivel otromba lábain aránylag nehezen tud mozogni, ezért hajszálvékony csápjait használja arra, hogy az áldozatot megharapható közelbe húzza. Leginkább sötét, nyirkos helyeken szeret tenyészni.

RÉZSISAK (72. TÁRGY)
Három rézdarabból egy olvasztókemencénél a kalapácsoddal összekalapácsolhatsz egy kicsit kényelmetlen, de a bőrsisaknál jobb védelmet (2-es) nyújtó sisakot. Ehhez a KT 72 parancsot kell kiadnod, 18 pontért.

UBUK TÜSKE (131. TÁRGY)
A sörényes ubuk hosszú, hegyes tüskéi kiválóan alkalmasak arra, hogy fúvócsőből kilődd őket. Ha van fúvócsöved, add ki a KF 20 131 parancsot, és máris ezekkel a kiváló d8 sebzésű lövedékekkel fogsz mészárolni.

SZŐRLAJHÁR (141. SZÖRNY)
A szőrlajhár, ha nem állandóan félkarikába görnyedve csimpaszkodva a fákról, akár másfél méter is lehetne. Mélyen ülő, mohón csillogó szemei állandóan az alatta húzódó erdei utat lesik. Ha valaki elhalad az úton, gyorsan le/ráugrik, és elkezdi mancsaival a csontjait ropogtatni. A szőrlajhárok nagy pechje, hogy manapság elég sok olyan kalandozó van, aki pillanatok alatt darabokra tudja őket szedni.

LAJHÁR CSONT (236. TÁRGY)
Leölve egy szőrlajhárt, kimetszheted félkör alakú, furcsán sima gerinccsontját. Miután kiszárítod a csontot, kiderül, hogy meglepően fehér, és még meglepőbben könnyű! Majd csak jó lesz valamire.

CSAPDAKÉSZÍTÉS
Na végre! Itt volt az ideje, hogy kiagyalj valamilyen megoldást a tolvajok elleni védekezésre. A legésszerűbb valamilyen csapdát készíteni! Az, hogy hogyan kell egy bizonyos csapdát felállítani, és milyen körülmények között lehet, mindig az adott tárgynál lesz leírva. Minél magasabb a csapdakészítés képességed, annál kisebb eséllyel kerülik el a csapdáidat. Ez a szakértelmed a csapdák felállításakor fejlődik. Ha túl alacsony hozzáértésű ember túl bonyolult csapdával próbálkozik, előfordulhat, hogy megsebesül. Az igazán komoly csapdák akár azonnali halált is okozhatnak. A csapdák egy másik csoportját szörnyek elfogására használhatod, ezekről majd akkor kapsz részletesebb információt, ha egy ilyet szereztél/készítettél. A csapdaállítás parancs még akkor is végrehajtódik, ha már nincs elég TVP-d: ilyenkor a következő körre kapott TVP-idből előlegezzük meg a dolgot. Vigyázat, a szakértelem mindig csak a forduló végén fejlődik, ezért értelmetlen egy körben többször lerakni a csapdát!

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran követője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 29. fordulód.

Erő: 13 Szint: 9 Merészség: 3/1 Magasság: 182 cm
IQ: 20 Támadás: 8 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 8 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 13 (15) Életpont: 125/119 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 18 Varázspont: 31/31 Pénz: 207 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 10/2
Eddig összesen 164 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 956 TP-t kaptál. Jelenleg 11 714 TP-d van. A következő szinthez még 286 TP szükséges. Trófeáid: sörényes ubuk, alpesi tehén, süvítő rája.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/0 vágófegyverek: 11/80 (+50%) ütőfegyverek: 3/32
lőfegyverek: 8/27

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) max. 1 db (2 -4.); kerek kő (#19) max. 2 db (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
42,107 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/71 2. nyomkövetés: 3/53 3. mászás: 2/28 (+11%)
4. csapdakészítés: 1/0 (+100%) 5. csapdaészlelés: 1/34 6. gyógyítás: 13/29
7. titkosírás: 1/50 8. felderítés: 2/20 (+62%) 9. teológia: 1/72
10. zárnyitás: 4/91 11. vadászat: 1/23 12. bányászat: 6/25

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
vízionár (#66), manifesztátor (#124), gyilkos tetű (#116), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz 50 korty vizet - a legegyszerűbb, de egyben legtisztább áldozat.
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény! (teljesítve)
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
emlékezetfrissítés (177)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
új remény, új élet (369)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 30 TU.
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 572 TU szükséges.)
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bronzsisak (#88) 1 * kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78)
1 rézsisak (#72) 1 * szöges páncél (#65)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzkard (#2083) 1 * csontszablya (#64) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 4 nyu-shuriken (#157) 1 * parittya (#18)
6 ubuk tüske (#131)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2 * ezüst nyaklánc (#117) 1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1)
1 fáklya (#36) 4 kaja (#2) 2 kötél (#92)
1 tüskecsapda (#242) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 20 csepp tinta (#101), fér még: 0]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 11 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 19]
3 vizestömlő (#3) [bennük 58 korty víz (#27), fér még: 2]
1 zöld üveg (#82) [üres, kapacitás: 20]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 acélpengőke (#231) 1 álompor (#396) 2 bakkura bőr (#95)
1 bordacsont (#16) 19 drótszőr (#37) 5 fekete gyöngy (#99)
5 gyöngymangó (#135) 1 kazmár gyökér (#205) 1 lajhár csont (#236)
8 madártoll (#112) 4 mandibulapenge (#125) 2 ormánygőte csont (#21)
5 pirkit (#153) 17 sallank karom (#128) 1 tükör (#43)
1 vadász tatu bőr (#15) 14 varányszem (#30) 9 + vasérc (#152)

Összsúly: 32.74 kg Megterheltség: 71%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 103 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzkulcs (#76) 1 csontkés (#11) 5 evaporőr háj (#105)
3 fabontó (#106) 2 kaja (#2) 1 rákpáncél (#97)
1 rókafarok (#124) 2 surranó kígyó bőr (#47) 6 szárnyas hernyó (#69)
16 tigroszlán fog (#63) 1 vadász tatu bőr (#15)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
91 arany (#50) 1 bordacsont (#16) 1 gyöngymangó (#135)
1 lajhár csont (#236) 1 pirkit (#153) 1 rézsisak (#72)
6 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

41 42 43 44 45
0
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
(42,10) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Sheran oltár
(43,2) százfogú (#53), sörényes ubuk (#89)
(43,3) bolhakutya (#17), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Elenios oltár
(43,4) szőrlajhár (#141), egy troll férfi
(43,5) pókvadász (#59)
(43,6) gumifa (#38), oltár, csontlepke (#746)
(43,9) rájanyékek (#58), tintacsiga (#74)
(44,1) városháza (Gatin) (#540), vegyesbolt (#541), fegyverbolt (#542), fogadó # (#609), szökőkút, sörsátor (#486), útonálló (#130), Vidám Gorka (6109. kalandozó), egy kobudera férfi, Karamon (6115. kalandozó)
(44,2) útonálló (#130), fejvadászház (#757)
(44,8) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114)

Üzenet küldése a karakternek