28. forduló, 30. forduló, Dorien McGee összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jan. 2. 15h:08'
EZ A 388. JÁTÉKHETED, 29. FORDULÓD
389. játékheted kezdete: jan. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1199
SZÁMLA : XXXX

DORIEN MCGEE KALANDJAI


11 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,0] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 gromak páncélt (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. McNewast átadott neked a 6. napon 6 TU-t.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf nővel. Ő Halatir Maurloth felesége! Leah hittérítője. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy halálhozó karkötőjét, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy Mágikus Koponyát, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy dehidrátor trófea, egy quwarg királynő trófea és egy élőholt quwarg trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Jobb kezében egy mandibulakaszát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Terhesnek látszik! Tisztán érzed auráját: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Kripta Gitta. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te gyógyítás szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a nyomkövetés szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Aranykezű Rufus, amikor összefutottatok, adott neked egy furulyát. Tork Bendor, amikor találkoztál vele, adott neked egy obszidián karkötőt. A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a gnóm boltos (ld. enc.), a Baar-ork (ld. enc.), a gyíkember (ld. enc.), a Ciang Csí (ld. enc.), a rőtmanó berzerker (ld. enc.) és a földsárkány (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) hurokcsapdát (ld. enc.), szent kehelyt (ld. enc.), isteni könnycseppet (ld. enc.), kígyóbőr övet (ld. enc.) és áspis védőköpenyt (ld. enc.).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+14 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+22 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+24 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 168.]

* 2. KP: használod a 64. pszi képességet
Lemész alfába. Megtelsz pszi energiával! Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve pszi fejlesztés. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+6 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 163.]

* 3. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse forduló végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 158.]

* 4. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+2 erő). [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 153.]

kf 229 kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat
A csuklódra húzod az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

d 5 1 eldobod az 5. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 153.]

t 69 támadod a 69. szörnyet
FT 69 parancs tárolva.
(Feltételes támadás:) Egy evaporőr! Ezt kerested. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az evaporőr hengertestét. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel megütöd az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az evaporőr hengertestét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a bal karodra. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Véres nyál csordul ki az evaporőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 112 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 39, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


ek 7 5 1 t. energia kisütése: 7 5 1
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+1 csapdakészítés.) [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 153.]

m 2 1 2 mozogsz keletre, északkeletre, keletre
[107,0] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ananászvirág illatát hozza a szél. Látsz egy rát-fát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié.

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [108,-1] Továbbra is síkságon vagy.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy gyilkos sallank jelenlétét jelzi. Kemény munkával kiásol egy jókora gödröt, majd galyakkal, füvekkel letakarod. A szörny megtalálása már nem okoz problémát. Megpróbálod csapdába ejteni. Nagy reccsenéssel a gyilkos sallank belezuhan a gödörbe. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Ez a szörny megfelelő idomítással komoly segítséget jelenthetne a kajaszerzésben. Kifújod magad, megveregeted a lény hátát, és továbbindultok. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Találsz egy barátság szent tüzét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [109,-1] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy púpos burástya lehet. {támadása: 8.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel megütöd a púpos burástya bal lábát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a púpos burástya testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A púpos burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A púpos burástya farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges evaporőr trófeát, és kiszedsz egy púpos burástya trófeát. 235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy smirglibokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. [48 pontot használtál fel, van még 105.]

m 1 2 1 mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
[110,-2] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Látsz egy phua-kúpot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Qulli Brann hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.

Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [111,-2] A bozótos után most hegyek között vagy. Ezt a hatalmas hegyvonulatot a Sárkány Hátának hívják, mert állítólag egy óriási, alvó sárkány hátára rakódott kőrétegből áll. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy alpesi tehén. {védettsége: 4 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén fejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. Magad mögé lököd a pitiáner púpos burástya trófeát, és kiszedsz egy alpesi tehén trófeát. 287 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy hóhérbimbót. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Felfedeztél egy vaskohót. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt világítótornyot. Látsz egy Chara-din monolitját. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [112,-3] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy mélységi grittang került az utadba. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Elszántan a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a mélységi grittang testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a mélységi grittang testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy krómkaktuszt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy vaskohót. Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Körbevizsgálódsz. Aránylag régi (kb. 2 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 81.]

m 4 mozogsz délre
[112,-2] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Fehér mandula illatát hozza a szél. Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy templomot. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy ork sámán. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 6 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az ork sámán testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával megdöföd az ork sámán testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az ork sámán bal vállát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: lángcsóva varázslatot lő rád. 8 életpontot vesztettél. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ork sámán tömzsi testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+26 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [48 pontot használtál fel, van még 33.]

szk 91 keresed a 91. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy alpesi tehenet. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

in 4446 24 51 leírod a 4446. kalandozónak a 24. szörnyet az 51. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gazda. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bőrpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

in 4446 75 58 leírod a 4446. kalandozónak a 75. szörnyet az 58. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy mirg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködmangó cserjét. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

in 4446 79 59 leírod a 4446. kalandozónak a 79. szörnyet az 59. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy bombagoly. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködmangót. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

in 4446 87 60 leírod a 4446. kalandozónak a 87. szörnyet a 60. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy árnyékrája. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ködkaput. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

in 4446 106 61 leírod a 4446. kalandozónak a 106. szörnyet a 61. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy griffőniksz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) árnyéksarat. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

in 5415 29 66 leírod az 5415. kalandozónak a 29. szörnyet a 66. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gyilkos mókus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) szöges bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

in 5415 65 73 leírod az 5415. kalandozónak a 65. szörnyet a 73. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy goldugar. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) rézpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

in 5415 75 81 leírod az 5415. kalandozónak a 75. szörnyet a 81. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy mirg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mérleget. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

in 5415 78 83 leírod az 5415. kalandozónak a 78. szörnyet a 83. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy színes dözmöng. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ragasztót. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

in 5415 79 84 leírod az 5415. kalandozónak a 79. szörnyet a 84. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy bombagoly. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) díszes rézpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

in 5874 0 386 leírod az 5874. kalandozónak a 386. tárgyat
Mentálisan üzensz. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) moa katalizátort. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

in 4842 974 1264 leírod a 4842. kalandozónak a 974. szörnyet az 1264. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Pszinapszis. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) vadászkést. [0 pontot használtál fel, van még 33.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 30.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a gyilkos sallank. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a pszi-ernyő hatása. Elmúlt a hadiszerencse I hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 168 pontot. A következő körben tehát 198 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GNÓM BOLTOS (32. ELLENFÉL)
Amikor egy kereskedő boltot nyit a Túlélők Földjének valamelyik eldugott városában, két dolgot kell szem előtt tartania. Az egyik az, hogy mindig legyen a kalandozók által keresett áru a bolt polcain, a másik pedig, hogy jól fel legyen készülve az alattomos szándékkal érkező látogatók fogadására (pl. rablók, vagy elvakult gyilkosok). Ez utóbbival sosem volt probléma, a gnómok kereskedők legtöbbje ugyanis tisztában van a mágia alapvető formuláival, és szükség esetén képes kisebb varázslatok használatával elrémiszteni a betolakodókat. Elég hozzá csupán egy rossz mozdulat, és ezt te is tapasztalni fogod.

BAAR-ORK (44. SZÖRNY)
Az orkok a legocsmányabb, legsötétebb humanoid teremtmények. Ki ne ismerné malacpofájukat, hegyes agyaraikat, büdös, zöld bőrüket? A sok-sok ork törzs, alfaj közül pedig a legalávalóbb, legférgebb mihaszna a Baar-ork. Törpének számítanak saját fajuk között is: alig magasabbak 120 centinél. Hacsak nincs elsöprő fölényük harcban, elszaladnak. Könnyedén felapríthatod e gonosz teremtményeket.

GYÍKEMBER (51. SZÖRNY)
Ezek a sunyi, pikkelyes testű félig gyík teremtmények mocsarakban és földalatti tavak közelében élnek. Bár intelligens lények, azt a minimális IQ-t, ami nekik van, inkább gonoszkodásra, bajokozásra használják, mint értelmes dolgokra (pl. GO játszmák lefolytatása). Valamivel magasabbak, mint egy törpe, de jóval gyengébbek. Igaz, ami terén hiányt szenvednek erőben, azt ügyességben pótolják.

CIANG CSÍ (978. ELLENFÉL)
Ciang Csí egy a legendás hősök közül, akiket minden ryuku katona jól ismer. Állítólag a Császár már egyszer személyesen is kitüntette őt az invázió során tanúsított elszántságáért, és ravaszságáért. Persze semmilyen érdemrend nem villog ruháján, sőt, nagyon is átlagos katonának látszik. Azért az biztosan nem véletlen, hogy immár harmadszor lép új csapatok élén Ghalla földjére, és eleddig egyetlen sérülést sem szerzett! Nagyon vigyázz, ha szembekerülsz vele, mert alattomos, és kegyetlen, ráadásul rengeteg sunyi trükköt ismer. Arról már nem is szólva, hogy már akkor is veteránnak számított, amikor te még kőkéssel szaladgáltál a kiégett földeken.

RŐTMANÓ BERZERKER (369. SZÖRNY)
A rőtmanókat a legtöbb kalandozó veszélytelen, ártalmatlan lényeknek tartja. Az utóbbi időben azonban megjelentek a dombok között a vérben forgó szemű, ámokfutóként támadó és harcoló rőtmanók. A legtöbbek szerint valamiféle betegség támadta meg a nyomorult lényeket, de a jobban értesültek állítják: a ryuku mágusok oltják be a félsziget szörnyeit valamiféle gonosz méreggel, a kontinens lényeit fordítják először a lakosság ellen, ezzel megtéve inváziójuk első lépését. Akárhogy is, a rőtmanó berzerkerrel szemben készülj fel a legrosszabbra, hiszen nem ismer fájdalmat, egyetlen célja a pusztítás.

FÖLDSÁRKÁNY (359. SZÖRNY)
Nem kell megijedni, nem igazi sárkányok ezek - inkább csak amolyan földelementálok, amelyek gyíkformájúak, és apró villámokat köpnek, ezért is ragadt rajtuk a sárkány név. A földsárkányok kiválóan rejtőzködnek, és kőkemény testük miatt mindenfajta fizikai támadás csökkentett sebzést okoz - mindezek ellenére, mégis lelkesen vadásznak rájuk, hiszen nem egy földsárkány testében találtak már mélyen a föld alól felhozott értékes drágaköveket.

HUROKCSAPDA (217. SZÖRNYCSAPDA)
A hurokcsapda az egyik legegyszerűbb csapda, amellyel különböző szörnyeket tudsz elfogni. Nem kell külön KT paranccsal megcsinálni, elég, ha a FOG <szörny> 217 parancs teljesülésekor van nálad kötél. Rögzítéséhez szükség van egy fára, így csak erdőben vagy bozótosban használhatod. A hurokba vigyázatlanul belelépő lény továbblépve megfeszíti a hurkot, amely megrántja és felfüggeszti, ezáltal mozgásképtelenné teszi. Olyan lények ellen használhatod, amelyek: 1.) legalább két lábbal rendelkeznek, 2.) méretük max. embernél nem sokkal nagyobb. Használata (amíg vársz a sikerre) 15 TVP-be kerül.

SZENT KEHELY (257. TÁRGY)
A szent kelyhek speciális kegytárgyak, amelyeket magas rangú papok hordanak maguknál. A szent kelyhet istened templománál vagy oltáránál automatikusan használod, ha kiadod az IM parancsot. Ilyenkor a kelyhet az oltárra (templomnál a belső szentély oltárára) helyezed, és ha hű papja voltál istenednek, az ima meghallgatásra kerül, és a kehely megtelik isteni könnycseppel. Ez a felszentelt folyadék akkor sem ömlik ki a szent kehelyből, ha azt fejjel lefelé fordítod. Egy szent kehelybe 10 isteni könnycsepp fér. A szent kelyhet lehetetlen ellopni.

ISTENI KÖNNYCSEPP (260. TÁRGY)
Az isteni könnycsepp szent folyadék, amely közvetlenül istenedtől származik. Jónéhány varázslat van, amelynek anyagi komponense egy vagy több csepp ebből a kivételes nedűből. Tárolásához szent kehely szükséges.

KÍGYÓBŐR ÖV (410. TÁRGY)
Ha sikerül 4 surranó kígyót kitessékelned a bőréből, majd azokat 8 csepp spiritusz segítségével kicserzed, remek mívű, és felettébb díszes övet készíthetsz. A kikészítés 35 TVP-t emészt fel, de azon kívül, hogy öltözékedet igencsak feldobja e kiegészítő, még kisebb tárgyaidat is rá tudod akasztani, így azokat kisebb eséllyel tudják ellopni (mostantól eggyel több tárgyadra adhatod ki a KF <tárgy> 3 parancsot).

ÁSPIS VÉDŐKÖPENY (479. TÁRGY)
Ez a kígyóbőrből varrt, mélyvörösen izzó, földig érő köpeny a Borax dinasztia ajándéka az őket hűen szolgáló Korona Bajnokainak. A köpeny hátán mágikus rúnákkal szegélyezett, arany hímzésű Yaurr uralkodói címer látható. A köpeny nemcsak viselőjét védi hatékonyan, de védelmező auráját annak felszerelésére is kiterjeszti, ennek eredményeképp a KF 479 hatására e mágikus tárgy birtokosa +4 védelmet kap, és tárgyai teljes védelmet élveznek a tűztámadásokkal és a nagy lények által okozott páncélbezúzással szemben.

PSZI FEJLESZTÉS (73. PSZI KÉPESSÉG)
Ez a pszi képesség semmi másra nem szolgál, mint a pszi szakértelmed fejlesztésére. Alapvető mentális gyakorlatok végrehajtásával, meditációval, a belső energiák kontrolljának gyakorlásával sokkal hatékonyabban fejleszthető a pszi, mint hébe-hóba egy-egy speciális célú pszi képesség elsütésével. A P 73 parancs kiadása 10 TVP-be és 20 pszi pontba kerül, de pszi szakértelmed annyit fejlődik tőle, mintha 35-45 pszi pontnyi egyéb képességet használtál volna. A pszi fejlesztés különösen hatékony lehet, ha előtte a Szürkeállomány Aktivizálását használtad.

ORK SÁMÁN (345. SZÖRNY)
Még a mérhetetlenül primitív orkok között is előfordul nagy ritkán, hogy születik egy-egy varázstudó. Ha nem eszik még meg kisebb korában az ifjú talentumot, akkor minden bizonnyal belőle lesz a törzs sámánja. Persze nem kell aggódnod, az ork sámán mágikus képességei igencsak korlátozottak, zsenge varázslatait hókuszpókuszokkal és a törzs szédítésével toldja meg, de ezek kevés segítséget jelentenek neki, amikor veled kell szembenéznie.

KARAKTERLAP

Dorien McGee, egy fekete, copfos hajú, barna szemű alakváltó nő vagy. Fekete a bőröd. Tharr ministránsa vagy. A Korona Bajnokai (#9125) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 29. fordulód.

Erő: 18 (23) Szint: 9 Merészség: 4/4 Magasság: 167 cm
IQ: 20 Támadás: 13 Agresszió: 3 Testsúly: 71 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 19 Menekülés: 30 % Életkor: 1/1 év
Egészség: 16 Életpont: 127/71 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 0
Szerencse: 20 (21) Varázspont: 86/52 Pénz: 86 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 10/6 Pszi pont: 53/18
Eddig összesen 46 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 808 TP-t kaptál. Jelenleg 8696 TP-d van. A következő szinthez még 3304 TP szükséges. Trófeáid: mutáns pók, sullár, alpesi tehén. A 28. fordulódban 300 arany került a bankszámládra. 304 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2/70 (+20%) szúrófegyverek: 7/54 (+20%) vágófegyverek: 2/40
ütőfegyverek: 1/0 lőfegyverek: 1/36 dobófegyverek: 6/62 (+24%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (120%) << mandibulakasza (#127) (120%) << bronzhegyű lándzsa (#87) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); ubuk dobónyíl (#138) (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9/95 2. nyomkövetés: 10/27 (+21%) 3. lopás: 1/0
4. mászás: 2/33 5. csapdakészítés: 6/61 (+128%) 6. csapdaészlelés: 1/0
7. gyógyítás: 7/50 (+53%) 8. titkosírás: 1/0 9. felderítés: 1/0
10. szörnyidomítás: 1/0 11. teológia: 3/102 (+12%) 12. taumaturgia: 1/71 (+11%)
13. versengés: 1/34 14. harcművészetek: 1/0 15. zene: 1/0
16. szörnyismeret: 4/14 17. pszi: 8/2 (+15%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 1/39 20. bányászat: 1/56

FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 1 alkalommal)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
bo-skorpió (#54) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
pszi elementál (#221), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP)
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) csupasz izom (#28)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
3. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gyilkos sallank (#85) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank.
2.) Hozz egy grifftojást.
3.) Bizonyítsd rátermettséged: apríts fel egy trollfát.

Összsúly: 65.15 kg Megterheltség: 98%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 101 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bunkó (#5) 6 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 evaporőr háj (#105) 6 kaja (#2) 3 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(106,0) evaporőrök (#69)
(107,0) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), Tharr oltár
(108,-1) gyilkos sallankok (#85), egy ismeretlen isten rúnaköve, 24. jellempróba, barátság szent tüze (#484), oltár
(109,-1) púpos burástya (#92), smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(110,-2) egy ismeretlen isten rúnaköve, phua-kúp (#372), oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(111,-2) alpesi tehenek (#91), hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), oltár, világítótorony (#156), Chara-din monolitja (#534)
(112,-3) mélységi grittangok (#103), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve
(112,-2) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), 30. jellempróba, ork sámán (#345)

Üzenet küldése a karakternek