288. forduló, 290. forduló, Rőtszakállú Odin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 28. 9h:34'
EZ A 299. JÁTÉKHETED, 289. FORDULÓD
300. játékheted kezdete: júl. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5011
SZÁMLA : XXXX

RŐTSZAKÁLLÚ ODIN KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [313,117] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 20 sáfrányport (1900 arany kikiáltási áron), 20 sáfrányport (1901 arany kikiáltási áron), 20 sáfrányport (1903 arany kikiáltási áron), 1 alkímiázó üstöt (600 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás 1. napján összefutsz Frank Onesteinnel. Tharr személyes tanácsadója. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy drakolder gyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy lidérckoronát, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy őselemek köpenyét, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy törpe bakancsot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy rubin sárkány trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Shengoroth trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy Shengoroth karmát, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges, mint Neked. Meglepetten tekint feléd - valószínűleg az illúzió miatt. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Az 1. napon összefutsz Eleven Pokolkirállyal. Fairlight félisten hatalmú szolgája. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Egy arany papi karkötőt, egy Batharak vállemezét, egy bo'adhun gyűrűt, egy díszes tunikát, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy Huddens kesztyűjét, egy Morgan sipkáját, egy Ovgun nyakláncát, egy ryuku csizmát, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot, egy ryuku ökölgyolcsot, egy villám szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy rubin sárkány trófea, egy ében sárkány trófea és egy triklem drakolder trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: két kört formázó ezüst kígyó. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd élőholt sullár. Mosolyogva szemléled, ahogy az illúziót bámulja. Baráti varázspárbajt vívtok. Mélyen koncentráltok, mire két manaelementál jelenik meg előttetek, majd egymásnak estek. Hosszú a küzdelem. Fejed már majd szétrobban, amikor végül elementálod megadja magát, és szétrobban. Gratulálsz ellenfelednek. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Zu'lit tarsolya termel 7 spirituszt. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+84 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1140 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+96 pszi pont.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 634.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 632.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+12 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 630.]
Beizzik a turbómágia. Csapásaid erősebbek lesznek! (+10 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 628.]

* 3. KP: elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 628.]
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-33 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 628.]
Szupersebesen mormolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 626.]

* 4. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 626.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 624.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 624.]

* 5. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 624.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 897. tárgyat az 527. tárggyal
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a törp sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 624.]
A csuklódra húzod a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 624.]

* 7. KP: beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 nehezéket. [0 pontot használtál fel, van még 624.]

* 8. KP: használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 622.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 621.]

h 830 használod a 830. tárgyat
Némi tétovázás után leöntesz a torkodon egy adag Huddens elixírjét. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +1008 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 621.]

tv 32 támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot
32. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 621.]

kb 643 5 kiveszel a bankból a 643. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 küklopsz szemet. [0 pontot használtál fel, van még 621.]

ek 116 55 830 t. energia kisütése: 116 55 830
Huddens elixírje gyógyító tárgyat fogsz használni, ha életerőd 55 százalék alá zuhan. [0 pontot használtál fel, van még 621.]

kb 260 15 kiveszel a bankból a 260. tárgyat (15 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 15 isteni könnycseppet. [0 pontot használtál fel, van még 621.]

v 144 3 elmormolod a 144. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 nehezék). [0 pontot használtál fel, van még 621.]

vv 221 elmormolod a 221. varázslatot
Nincs gránitelementálod! [0 pontot használtál fel, van még 621.]

ea 637 1 eladod a 637. tárgyat 1
Eladtál 1 Fényhozót. 600 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 621.]

ve 83 100 megveszed a 83. tárgyat 100
Vásároltál 100 ragasztót. 200 aranyat fizettél. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 621.]

ve 170 50 megveszed a 170. tárgyat 50
A tartó(k)ban csak 39 hely van, ezért csak ennyi darabot veszel. Vásároltál 39 spirituszt. 78 aranyat fizettél. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 621.]

ve 128 5 megveszed a 128. tárgyat 5
Vásároltál 5 sallank karmot. 20 aranyat fizettél. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 621.]

ve 331 1 megveszed a 331. tárgyat 1
Vásároltál 1 mutáns csontot. 8 aranyat fizettél. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 621.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[361,82] Sivatag határához értél. Az egész sivatag vörösen lüktet, félve lépsz a homokos talajra. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Ron the Greywolf. Hirtelen mozogni kezd a föld! Egy dűnelord közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy szárazság varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét a másikra rontasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a dűnelord testét. (5 támadással 340 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a dűnelord testét. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (21 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Törpe szekercével néhányszor megcsapod a dűnelord kígyózó csápját. (3 támadással 198 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a dűnelord testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (21 életpontot sebezve). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A dűnelord meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 42 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sivatagi vihar varázslat. 100 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a dűnelord száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 7591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 758, sebződés: 206, gyógyulás: 4, összesen: -202 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss törpe nyomokat, amelyek keletre, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Kántálni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmormoltad a varázsital főzése varázslatot! Hozzálátsz a főzéshez. Lassan mormolsz, miközben a főzet forrni kezd. Beleszórsz mindent, ami szükséges. Elkészült! Szörnyű a szaga, de az íze még rosszabb lesz. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. Legyártottál 1 Huddens elixírjét. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [362,81] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Észreveszel egy kátránygödröt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt vaskohót. Találsz egy oltárt. Fairlight híveié. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (arkog kő) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 arkog követ! [arkog kő ládikóba-> (310,64)-> 1 arany, -2 ÉP] Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kiütéses negátor került az utadba. Itt csata lesz.

Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kiütéses negátor körberepkedő testét. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) A szörny fültépő hangon sivítozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed a kiütéses negátor nyakát. (5 támadással 299 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a kiütéses negátor jobb lábát. (4 támadással 220 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). A kiütéses negátor belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 43 életpontot vesztettél. Félrehajolsz, de a kiütéses negátor karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 43 életpontot vesztettél. A kiütéses negátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8346 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 718, sebződés: 163, gyógyulás: 4, összesen: -159 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. IQ-d TF-elődött. [29 pontot használtál fel, van még 592.]

vv 79 167 elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 587.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Sikeresen létrehoztál egy felszentelt oltárt! Áldott legyen az istened! [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 582.]

im 0 3 imádkozol
Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Egy óra telik el buzgó mormolással. A szent kehely megtelt! Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy kiütéses negátor.

Egy háló varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kiütéses negátor fejét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. A tehetség! A harmonikus zene legyőzi és elhallgattatja a szörnyet. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Vad csatakiáltással, felemelve a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a kiütéses negátor fejét. (5 támadással 290 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a kiütéses negátor jobb lábát. (4 támadással 222 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 51 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). Csőrével a kiütéses negátor belemar kézfejedbe. (1 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 37 életpontot vesztettél. Félrehajolsz, de a kiütéses negátor karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 38 életpontot vesztettél. A kiütéses negátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8346 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 760, sebződés: 162, gyógyulás: 4, összesen: -158 ÉP}

Megiszol egy adagnyi Huddens elixírjét. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +509 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 552.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy taalru.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Egy háló varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a taalru tigristestét. (5 támadással 192 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a taalru egyik lábát. (5 támadással 333 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megcsapod a taalru tigristestét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (17 életpontot sebezve). A taalru mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A taalru fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A taalru összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (310,64)-> 50 arany, -2 ÉP] és egy ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4211 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 408, sebződés: 43, gyógyulás: 4, összesen: -39 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 522.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. Figyelmedet a földenergiavonalak rezdülései irányítják a földelem síkját megzavaró lényre: egy taalru herceg.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy háló varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a taalru herceg tigristestét. (5 támadással 180 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a taalru herceg egyik lábát. (5 támadással 327 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a taalru herceg fejét. (4 támadással 214 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (21 életpontot sebezve). A taalru herceg mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-13 varázspont.) Törpe szekercével párszor kilyukasztod a taalru herceg jobb oldalát. Kritikus ütés! (3 támadással 243 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a taalru herceg jobb oldalát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 62 életpontot sebeztél. Szellemalakot formáló felhő támadja meg (22 életpontot sebezve). A taalru herceg Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A taalru herceg leken néhány pofont. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A taalru herceg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A taalru herceg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy Mágikus Koponya [Mágikus Koponya ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8604 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 947, sebződés: 131, gyógyulás: 4, összesen: -127 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 492.]

h 697 1500 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+479 varázspont, -959 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 492.]
Behörpintesz egy adag Huddens elixírjét. Már érzed is a hatást. ( +1125 életerő.) [0 pontot használtál fel, van még 492.]

m 2 4 3 mozogsz keletre, délre, délkeletre
[363,81] Élettelen, homokos területre érkeztél. Az előrejutás itt nehezebb, mint a pusztaságban. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Ron the Greywolf egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy dűnelord. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy sivatagi vihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 100 életpontot vesztettél. Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a dűnelord testét. (5 támadással 329 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a dűnelord kígyózó csápját. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (18 életpontot sebezve). A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A dűnelord csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát vesztesz. (-12 varázspont.) A dűnelord csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 43 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sivatagi vihar varázslatot, majd rád küldi. 100 életpontot vesztettél. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a dűnelord farkát. (3 támadással 202 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a dűnelord testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (20 életpontot sebezve). A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Csápjával megérint a dűnelord. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 42 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sivatagi vihar varázslatot lő rád. 100 életpontot vesztettél. A dűnelord szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 5 csepp sáfrányport. 7591 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 740, sebződés: 503, gyógyulás: 4, összesen: -499 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a varázsital főzése varázslatot! Miközben forralod a főzetet, illatos füveket szórsz bele. De még így is nagyon büdös lesz, amikor beledobod a fő komponenseket és kimondod a megfelelő varázsszavakat. Elkészült a nagy mű! [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. Legyártottál 2 Huddens elixírjét. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [363,82] Elfásulva mész tovább a sivatagban. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy tűzelementál. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 27 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tűzelementál testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra rohansz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a tűzelementál testét. (5 támadással 333 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tűzelementál testét. (4 támadással 216 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4993 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 569, sebződés: 27, gyógyulás: 4, összesen: -23 ÉP}

Behörpintesz egy adag Huddens elixírjét. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +518 életerő.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fekete kaktuszt. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss törpe nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a varázsital főzése varázslatot! Kotyvasztani kezdesz. Kivirsz-kavarsz, közben mormolsz. Lassan a főzetbe szórod a komponenseket. Bugyogni kezd a trutyi! Borzasztó illata van. Amikor kiejted az utolsó varázsszót, lassan leveszed a tűzről. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. Legyártottál 1 Huddens elixírjét. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [364,83] Kétségbeesetten mész előre a sivatagban. Bár itt nincs olyan hőség, mint egy otthoni sivatagban, ez itt még élettelenebb, még fenyegetőbb. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy térfaló. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy varázslatlopás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Végleg elfelejtetted láth. észlelése nevű varázslatodat. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a térfaló testét. (6 támadással 225 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a térfaló testét. Kritikus ütés! (7 támadással 710 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször kegyetlenül megütöd a térfaló testét. Kritikus ütés! (5 támadással 355 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (14 életpontot sebezve). A térfaló csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 209 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-16 TVP). A térfaló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (310,64)-> 8 arany, -2 ÉP], egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy sárga erőöv [sárga erőöv ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 ezüst papi karkötő [ezüst papi karkötő ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. 14498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1080, sebződés: 223, gyógyulás: 8, összesen: -215 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [36 pontot használtál fel, van még 440.]

m 2 4 3 mozogsz keletre, délre, délkeletre
[365,83] A terep még egyhangúbbá válik, ha lehet: fekete, élettelen síkság mindenfelé. A messzeségben füstoszlopot látsz. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt.
(Feltételes támadás:) Egy halálelementál! Ezt kerested. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pusztító végzet varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálelementál jobb lábát. (5 támadással 184 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Meglengetve a törpe szekercét ellenfeledre támadsz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a halálelementál jobb karját. (5 támadással 330 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a halálelementál fejét. (4 támadással 207 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 69 életpontot sebeztél. Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (19 életpontot sebezve). Mielőtt észbe kapnál, a halálelementál megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy halálvarázs II varázslatot. Semmi hatás! Törpe szekercével épp hogy eltalálod a halálelementál jobb lábát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával csak érinted a halálelementál testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Szellemalakot formáló felhő támadja meg (16 életpontot sebezve). A halálelementál leken néhány pofont. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) Egy halálvarázs II varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. A halálelementál még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9161 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 754, sebződés: 118, gyógyulás: 4, összesen: -114 ÉP}


(Továbbmész...) [365,84] Élettelen, homokos területre érkeztél. Az előrejutás itt nehezebb, mint a pusztaságban. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy Thargodan légiós. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy háló varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Thargodan légiós testét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Marokra fogva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed a Thargodan légiós bal lábát. (5 támadással 308 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a Thargodan légiós gigászi testét. (4 támadással 225 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (16 életpontot sebezve). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Thargodan légiós szarva. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Törpe szekercével párszor kilyukasztod a Thargodan légiós jobb lábát. (4 támadással 270 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a Thargodan légiós testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Lángoszlop emelkedik a talajból (19 életpontot sebezve). A Thargodan légiós néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a Thargodan légiós száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 9646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 892, sebződés: 225, gyógyulás: 4, összesen: -221 ÉP}

Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag Huddens elixírjét. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +546 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a varázsital főzése varázslatot! Együtt van minden a kotyvasztáshoz, ezért rögvest hozzálátsz. Lassan mormolod a varázsigéket, és közben a főzetbe szórod a komponenseket. Hmmm, finom lötty lesz belőle! Kimondod az utolsó szót, mire a főzet nagyot buggyan. Elkészültél! [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. Legyártottál 1 Huddens elixírjét. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [366,85] Kétségbeesetten mész előre a sivatagban. Bár itt nincs olyan hőség, mint egy otthoni sivatagban, ez itt még élettelenebb, még fenyegetőbb. Szinte érzed a mindenből áradó gonosz lüktetését. Hirtelen mozogni kezd a föld! Ráismersz a lényre. Egy uchako. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Itt csata lesz.

Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét a másikra ugrasz. Törpe szekercével többször mélyen végigmetszed az uchako testét. (5 támadással 329 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az uchako ízelt testét. (4 támadással 223 életpontot sebezve.) Erős fényrobbanással vakítod el ellenfeled (20 életpontot sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Az uchako fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Törpe szekercével hatalmas csapásokat adva felmetszed az uchako ízelt testét. Kritikus ütés! (4 támadással 324 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod az uchako testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (15 életpontot sebezve). Az uchako belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az uchako fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az uchako még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 8 csepp sáfrányport. 8623 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 961, sebződés: 81, gyógyulás: 4, összesen: -77 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [26 pontot használtál fel, van még 414.]

m 2 4 mozogsz keletre, délre
[367,85] Ahogy előre mész, süvítést hallasz, és a szél homokot fúj az arcodba. Aztán a szél természetellenes gyorsasággal elül. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy kiszáradt kaktuszhoz tapadva próbálsz eltűnni szem elől. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy rubin sárkány. (ld. enc.) Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [367,86] Lábaddal a vörös homokot taposva mész előre. Annyira elfásultál, hogy már nem érdekel senki és semmi. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Ráismersz a lényre. Egy térfaló. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fürgülés vibrál körülötted. Öregedtél 1 évet. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy agytaposás varázslatot. Üdvözlésképpen egy háló varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: varázslatlopás varázslatot lő rád. Végleg elfelejtetted tolvajvér nevű varázslatodat. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a térfaló testét. (6 támadással 229 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Marokra fogva a teriád pörölyt ellenfeledre támadsz. Teriád pöröllyel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a térfaló fejét. (6 támadással 514 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a térfaló testét. (5 támadással 275 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (19 életpontot sebezve). A térfaló csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 187 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-12 TVP). Teriád pöröllyel többször eltalálod a térfaló nyakát. (3 támadással 256 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával súrolod a térfaló testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Szellemalakot formáló felhő támadja meg (17 életpontot sebezve). A térfaló csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 198 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-15 TVP). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (310,64)-> 16 arany, -2 ÉP], 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP], 19 arany, egy gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (310,64)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 10 arany, -2 ÉP]. 14498 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1128, sebződés: 397, gyógyulás: 8, összesen: -389 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Marcho Ven-Saak lábát masszírozza. Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra, friss törpe nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [14 pontot használtál fel, van még 373.]

szk 308 keresed a 308. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy uchakót. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 370.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 367.]

* 3. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

* 4. BP: leveszed/lerakod az 527. tárgyat
Leveszed a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 309. tárggyal
Leveszed a törp sisakot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 367.]
A csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 367.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 182 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 327.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 142 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 287.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [Még 102 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 247.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 62 TVP-t kell elköltened.] A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Úgy gondolod, hogy a közeledő Thargodan légiós nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy háló varázslat. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Thargodan légiós testét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled megpróbál kikászálódni a hálóból, de szerencsére az erősen fogva tartja. Megmarkolva a teriád pörölyt ellenfeledre rontasz. Teriád pöröllyel többször kegyetlenül megütöd a Thargodan légiós jobb lábát. (6 támadással 473 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával többször eltalálod a Thargodan légiós testét. (4 támadással 219 életpontot sebezve.) Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (16 életpontot sebezve). Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Teriád pöröllyel párszor keményen megütöd a Thargodan légiós testét. (2 támadással 165 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával gyengén megütöd a Thargodan légiós jobb lábát. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 56 életpontot sebeztél. Tenyeredből kékes villámok csapnak ki (18 életpontot sebezve). Karmával néhányszor a Thargodan légiós megcsapja a fejedet. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) A Thargodan légiós fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8316 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1005, sebződés: 100, gyógyulás: 4, összesen: -96 ÉP}

Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag Huddens elixírjét. A hatás rögtön érezhető! ( +534 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 207.]

tf 2 7 fejleszted a 2. tulajdonságodat 7 pontért
Teljes kényelembe helyezkedsz (már amennyire itt lehet), és töprengeni kezdesz a világ dolgain. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 55 TVP-t kell elköltened.] [7 pontot használtál fel, van még 200.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 25, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a Rughar familiárisa. Egy szögletes követ nyel le a bazaltelementál. 2 kaját bezabál a pikkelyes ptog. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a csúcsok csúcsa, az ászok ásza helyett félisten hatalmú kalandozó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +44 max. varázspont, +14 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 430 pontot. A következő körben tehát 630 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RUBIN SÁRKÁNY (330. SZÖRNY)
Minden sárkányok közül a leghatalmasabb, legfélelmetesebb, pusztító tűzözöne eléget mindent: Thargodant, Rémet, vagy akár egy másik sárkányt... Hegyként tornyosul bárki és bármi fölé a sivatagokban magányosan vadászó rubin sárkány. Nem ismer mást, csak gyűlöletet, mindenben, ami mozog, a kincsére vadászó kalandort lát. És ne is reménykedj benne, halandó, hogy majd egy védelem a tűztől varázslattal e behemót közelébe tudsz settenkedni... A rubin sárkány a Sötét Földön a leghalálosabb ellenfél, nem csoda, ha csakis direktben rá kiadott FT paranccsal tudod megtámadni.

KARAKTERLAP

Rőtszakállú Odin, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr személyes tanácsadója vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 289. fordulód.

Erő: 50 (76) Szint: 38 Merészség: 10/5 Magasság: 127 cm
IQ: 53 (61) Támadás: 54 Agresszió: 7 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 50 (65) Védekezés: 90 Menekülés: 30 % Életkor: 64/155 év
Egészség: 50 (67) Életpont: 1130/1130 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 5
Szerencse: 49 (72) Varázspont: 1751/975 Pénz: 4491 arany Kép. pont: 27
Tudatpont: 28/28 Pszi pont: 423/252 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 30
Eddig összesen 2876 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 114424 TP-t kaptál. Jelenleg 7053793 TP-d van. A következő szinthez még 446207 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, Tiestichlaq, mösze uralkodó. A 236. fordulódban 5711 arany került a bankszámládra. 6967 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 7/62 szúrófegyverek: 8/36
vágófegyverek: 29/89 (+9%) ütőfegyverek: *38/100 (+3%) lőfegyverek: 7/28
dobófegyverek: 33/12 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (90%) << Din cséphadarója (#840) (90%) << teriád pöröly (#1283)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/75 (+11%) 2. nyomkövetés: 68/52 (+42%) 3. mászás: 20/21
4. csapdakészítés: 20/5 (+6%) 5. csapdaészlelés: 8/83 6. gyógyítás: 30/27
7. titkosírás: 3/81 8. felderítés: 23/96 9. szörnyidomítás: 15/49
10. teológia: 117/77 (+26%) 11. taumaturgia: 104/40 (+38%) 12. szerencsejáték: 2/86
13. versengés: 17/35 14. harcművészetek: 3/63 15. zene: 15/57
16. szörnyismeret: 36/13 17. pszi: 25/14 (+4%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 6/61 20. vitalitás: 2/64 21. bányászat: 32/73 (+5%)
22. úszás: 6/75 23. főzés: 14/3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (Huddens elixírje (#830))
kutatsz max. 135 TVP-ért
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16)
szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis herceg (#261), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +28 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +23 vp 26 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) Pörhemór köre (#205) (128,3,2) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
csupasz izom (#28) óriáserő (#53) Symulf rúnája (#182) hadiszerencse II (#24)
szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998) tűzgolyó (#155) >> nők (#999)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> 37. szintű lényekre fürgülés (#92) >> nők (#999)
fürgülés (#92) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
2.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 7)
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 dlathog kőzet (#829) 1 Fényhozó (#637) 1 Huddens elixírje (#830)
1 nehezék (#258) 1 nyílvessző (#108) 1 quwarg tojás (#360)
1 vas dobónyíl (#189) 33 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
750 arany (#50) 1 aranytű (#272) 30 isteni könnycsepp (#260)
1 kaja (#2) 1 mutáns csont (#331) 87 ragasztó (#83)
16 sáfránypor (#211) 4 sallank karom (#128) 30 spiritusz (#170)
4 Thargodan esszencia (#328) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(361,82) művészi porolit (#720), dűnelordok (#341)
(362,81) kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), vaskohó (#155), Fairlight oltár, érclelőhely, kiütéses negátor (#785), taalru (#249), taalru herceg (#307)
(363,81) fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), művészi porolit (#720), dűnelordok (#341)
(363,82) tűzelementál (#276), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578)
(364,83) térfaló (#783)
(365,83) gyilkos csalán (#581, belőle készíthető: #582), halálelementálok (#279)
(365,84) Thargodan légiós (#311)
(366,85) uchako (#308)
(367,85) rubin sárkány (#330)
(367,86) térfaló (#783), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), Thargodan légiós (#311)

Üzenet küldése a karakternek