288. forduló, 290. forduló, Alba Locsy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. dec. 2. 10h:23'
EZ A 601. JÁTÉKHETED, 289. FORDULÓD
602. játékheted kezdete: dec. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4825
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 5

ALBA LOCSY KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [149,50] koordinátán.
Álmodban különös párossal találkozol napnyugtakor: egy ezüstszín trikornis háton lovagló vikócmajom közeledik feléd. Ahogy odaérnek hozzád, egy csomagot dob feléd az apró maki, amit épp csak el tudsz kapni. Gózer a feladója! Na nézzük, mit küldött: 5 kristályfolyadékot.
Találkozol egy különös kinézetű férfival. Egy szintszívó trófeát visel. Mikor melléd lép, furcsa borzongás fut végig rajtad, s ő a füledbe suttogja: "Emlékszel rám? Már találkoztunk egyszer... de azóta sokminden változott." Azzal megérint csontos kezével, mire földöntúli, hideg borzongás fut végig rajtad. Te ijedtedben fegyveredhez kapsz, ő viszont csak felkacag. Iszonyodva látod, hogy ahol megérintett, bőröd elszürkül, megráncosodik, míg ő lassan megtelik élettel! Mikor menekülni próbálsz, újra lesújt, és most már érzed, ahogy életenergiáid átvándorolnak az ő testébe. "Csak nem hitted el a meséket, hogy bárki is immúnis lehet a szintszívásra?" kérdi kéjes sikollyal, miközben elhagy az utolsó lehelet. A levegőt kapkodva ébredsz álmodból.
A kinemfogyó tegez termelt 2 bronzhegyű nyilat. Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk dobónyílat. A teremtés zsákja létrehozott 1 kavadu iszákot. Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+440 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+47 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+7 tudatpont.) [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat
Kiveszed a füledből a Zu'lit fülkarikáját, majd a füledre akasztod a hatalom fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 463.]

* 2. KP: kézbeveszed/felveszed az 1088. tárgyat a 453. tárggyal a 463. tárgyat
Leveszed a tűzúr csizmáját, majd felhúzod a hósárkánybőr csizmát.
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 463.]
Leveszed az Urgod kesztyűjét, majd felhúzod a kezedre a mithril kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 463.]

* 3. KP: elmormolod a 12. varázslatot a 26. varázslatot az 59. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 461.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 459.]
Szupersebesen mormolsz. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse forduló végéig.) [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 457.]

* 4. KP: leveszed/lerakod a 853. tárgyat
Leveszed a kreiton fókuszt. [0 pontot használtál fel, van még 457.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat a 366. tárggyal a 865. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a gyémántsisakot.
A nyakadba akasztod a szerencsetalizmánt.
Leveszed a szerencsetalizmánt, majd a nyakadba akasztod a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 457.]

* 6. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 457.]

* 7. KP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 457.]

szk 223 keresed a 223. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy szubreális vámpírt. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 457.]

vv 71 182 83 elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 83. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 455.]
Fürgén varázsolsz! Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 453.]
Beizzik a turbómágia. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [1 pontot használtál fel, van még 452.]

h 1168 16 használod az 1168. tárgyat
Lefőzöl egy adag ropogós rókafarkat. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom! Nocsak, mi ez itt az üst tövében: 8 arany! (+4 szerencse.) 337 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 450.]

v 96 144 61 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(149,50) a 74. labirintus bejárata

[144,61] Épületek tűnnek fel.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy főutcát. Találsz egy nekrofunt. Épületeket látsz: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
Összeakadsz egy kopasz, zöld szemű alakváltó férfival. A bőre kreolszínű. Raia püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy nap szimbólumot és egy örökkéval. rubinját visel. Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy borzalmas varkaudar trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ő is jó. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Yar Afzal. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Udvariasan megkérdezed, előadhatsz-e egy dalt. Beleegyezésére muzsikálni kezdesz. Csodálatos! Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Hihi, átpattan egy sötét tekercs!
Találkozol egy barna, copfos hajú, kék szemű alakváltó férfival. A bőre kreolszínű. Egy sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár: ez a kép jelenik meg előtted, amikor ámulva nézed az ősök e nemes lovagját. Raia főpap-jelöltje. Egy Batharak vállemezét, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy mágusköpenyt, egy nap szimbólumot, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy smaragd védőgyűrűt, egy zafír erőövet és egy zafír fülbevalót visel. Felszerelését egy Notermanthi trófea, egy taalru trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Jobb kezében egy biami kvazárlándzsát, bal kezében egy agyartőrt tart. Tárgyainak egy részét egy sivatagi doareg viszi. Mentális auráját felismered, jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Shanon Dhar Wermon. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). A másik biztatására előveszed hangszered, és egy varázslatos dallamot adsz elő. A hatás fantasztikus! (jóságot kapott.) Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 440.]

be 710 138 220 bemész a 710. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 125 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak.] és egy hatalomvarázs [(+2 minden tulajdonságodra.)] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 435.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 435.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Megvilágosodtál! Egy kvazár pajzs képe jelenik meg előtted, melyet az általad ismert összetevőkből már hiphop össze tudnál rakni. (ld. enc.) [20 pontot használtál fel, van még 415.]

kf 466 820 kézbeveszed/felveszed a 466. tárgyat a 820. tárggyal
Leveszed a gyémántsisakot, majd a fejedre teszed a Morgan sipkáját.
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 415.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+17 max. pszi pont.) [5 pontot használtál fel, van még 410.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 405.]
Gyorsvarázsolsz! Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 400.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 395.]
Beizzik a turbómágia. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 390.]
2 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 390.]

kf 467 453 kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat a 453. tárggyal
Leveszed a Morgan sipkáját, majd a fejedre teszed a gyémántsisakot.
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 390.]

hu 255 183 241 hulladék: 255 183 241
Hulladék, ezért nem gyűjtesz tatu ködmönt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vaskulcsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz smaragd kulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 390.]

hu 729 276 451 hulladék: 729 276 451
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rubin fejéket. Hulladék, ezért nem gyűjtesz sárga erőövet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz zangrozi csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 390.]

hu 298 299 145 hulladék: 298 299 145
Hulladék, ezért nem gyűjtesz arx formázó mintát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bev formázó mintát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz villám szimbólumot. [0 pontot használtál fel, van még 390.]

h 504 használod az 504. tárgyat
Nekilátsz, hogy minden szemetet beledobálj az aranytermő ládikóba: arx formázó minta (143,61)-> (25 ap), bev formázó minta (143,61)-> (25 ap), rubin fejék (185,60)-> (kudarc), sárga erőöv (143,61)-> (25 ap), smaragd kulcs (143,61)-> (24 ap), tatu ködmön (185,60)-> (4 ap), vaskulcs (143,61)-> (10 ap), villám szimbólum (143,61)-> (10 ap), zangrozi csizma (185,60)-> (25 ap), összesen 148 arany, 18 ÉP veszteség, 0 VP veszteség. [5 pontot használtál fel, van még 385.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+52 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 380.]

ftv 50 124 felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 124. szörnyet
Ok, ezt a támadó varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 380.]

m 2 5 4 mozogsz keletre, délnyugatra, délre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[149,50] Még mindig füves síkságon vagy. A távolban sakálok üvöltenek. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ryuku csapásvezető közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve az energialándzsát ellenfeledre rohansz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod a ryuku csapásvezető testét. (5 támadással 75 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy energiacsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 282 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megkarcolod a ryuku csapásvezető jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. 1452 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy barátság szent tüzét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Dark Angel lábát masszírozza. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Eszel valamit. (-1 kaja.) Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 4 kaja. Elteszed őket. Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [148,51] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kardfogú fülemüle. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a kardfogú fülemüle farkát. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Szépen zenélsz, és a lény végül abbahagyja a sivítást. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Energialándzsával eltalálod a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre energiacsóva varázslatot lősz. 243 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel teljesen átdöföd a kardfogú fülemüle bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A kardfogú fülemüle szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 378, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy megsebesített drakolich közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a drakolich testét. (4 támadással 58 életpontot sebezve.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss troll nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [148,52] Tovább barangolsz a fák között.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete lótuszt. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy The Undertaker orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 lótuszvirágot. Egészséged TF-elődött. [21 pontot használtál fel, van még 359.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[148,53] A terep továbbra is ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy éjkornis. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pusztító végzet varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az éjkornis testét. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (15 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve az energialándzsát ellenfeledre ugrasz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod az éjkornis testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy energiacsóva varázslat. Semmi eredménye! Kyorg tőrrel jól megszúrod az éjkornis testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az éjkornis rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Az éjkornis szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP], egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 30 arany, -2 ÉP] és 6 arany. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 2352 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+58 életerő). [-15 varázspont.] Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [148,54] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Utad során felfedezel egy ovimon-bokrot. Észreveszel egy mínosz-kúpot. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy Védőnővér formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Észreveszel egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 344.]

be 89 bemész a 89. titkos labirintusba
Kutatni kezdesz a bejárat után. Sikerrel! Odabent sötét honol. Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] Jóleső borzongás fut végig rajtad, ahogy a várható izgalmakra, a labirintus képzelt titkaira gondolsz. Ahogy belépsz, látod, hogy a padlót vastag porréteg borítja. [5 pontot használtál fel, van még 339.]

kf 475 kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat
Leveszed a hósárkánybőr csizmát, majd felhúzod a törpe bakancsot. [0 pontot használtál fel, van még 339.]

ek 7 16 10 t. energia kisütése: 7 16 10
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+10 zárnyitás.) [-10 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 339.]

ef 20 energia fejlesztése 20
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-1 TU.] A befejezéshez még 838 TU szükséges. Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 329.]

lm 12 18 23 mozogsz 12 18 23
Egy kis szobába érkezel. [2. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [3. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [4. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [5. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [6. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy régi, rozsdás ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy sima, fából készült ajtó! Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Bah! Egy zsákutcába jutottál! [7. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kemény tölgyből készült ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Bátran haladsz tovább. Egy vastag, kőből faragott ajtóba ütközöl. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [8. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, kőből faragott ajtóban végződik az út. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Továbbmész. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Bah! Egy zsákutcába jutottál! [9. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy nagy vasalt ajtóba ütközöl. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy tömör sziklából kifaragott ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [10. PONT.] Folytatod a felderítést. Egy tömör sziklából kifaragott ajtó a következő akadály. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy vastag, gránitból készült ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Elértél a folyosó végéhez. Innen nem vezet tovább út. [11. PONT.] Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy vastag, gránitból készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy mindennek ellenálló titanit ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Folytatod a felderítést. Egy mindennek ellenálló titanit ajtóban végződik az út. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Egy széles, magas terembe érsz. [12. PONT.] Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Nyekergő hang szűrődik el a füledhez a labirintus mélyéről. Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Az egyenes folyosó közepén vagy. [11. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [10. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy pillanatra megállsz fülelni. [9. PONT.] Néha hátra-hátranézve sietsz tovább. Innen csak egy út van: előre! [8. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Az egyenes folyosó közepén vagy. [7. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Az út itt elkanyarodik. [6. PONT.] Hangtalan léptekkel osonsz előre. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [5. PONT.] Úgy suhansz, mint az árnyék. Egy pillanatra megállsz fülelni. [13. PONT.] Megtorpansz: valamilyen csapda van előtted! Alapos körbevizsgálódás után kikerülöd. Az utolsó lépésed után egy kattanást hallasz. Balsejtelem kezd gyötörni, de már későn: zuhansz a rejtett üregbe, amelynek alján hegyes karók vannak! Szerencsédnek köszönhetően csak 9 életpontot vesztettél. Sikerül kimásznod.
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [14. PONT.] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 18 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! Szerencsére egy sem talált el.
Izzadó tenyeredet megtörlöd, miközben a labirintusban mész tovább. Az egyenes folyosó közepén vagy. [15. PONT.] Klikk! Döbbenten nézel a lábad alá, a kőlapra, amire elővigyázatlanul ráléptél. A következő pillanatban már nyílvesszők repülnek feléd. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Egy surranó hang, és egy óriási és hegyes dárda csusszan elő az oldalsó falból! Gyors reflexeidnek köszönhető, hogy félre tudtál ugrani.
Továbbsuhansz a folyosón. Az egyenes folyosó közepén vagy. [16. PONT.] Dübörgést hallasz fentről, és látod, hogy a plafon egy része zuhanni kezd! Szerencsédnek köszönhetően csak 20 életpontot vesztettél. Félreugrasz a lezúduló kőfal-csapda elől. A fal lassan visszamegy.
Távoli dübörgést hallasz, amikor egy furcsa alakú, kerek kőlapra helyezed a testsúlyodat. A következő pillanatban feltűnik az egész folyosót betöltő, óriási kőgolyó! Rohansz, ahogy a lábad bírja. 59 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+76 életerő). [-15 varázspont.] Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [17. PONT.] Morajt hallasz a távolból. Vajon mi lehet ez? Aztán megpillantod a folyosón a feléd guruló óriási kőgolyót. Pánikszerűen menekülni kezdesz! 67 életpontot vesztettél. Az utolsó pillanatban ugrasz félre egy beugróba, a golyó melletted csapódik a folyosó végének!
Sziszegést hallasz, és a következő pillanatban apró tüskékkel teli háló zuhan a testedre. Gyorsan letéped, de már érzed a bénító méreg hatását [-6 támadás].
(Feltételes gyógyítás:) Megidézted az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+67 életerő). [-15 varázspont.] Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [18. PONT.] Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! Viszkető bizsergést érzel, és megnyomod. Először nem történik semmi, majd tompa morajt hallasz nem is olyan messziről. Hangtalan léptekkel osonsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [17. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. A gyér világításnál gyors pillantást vetsz a térképre. [16. PONT.] Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [15. PONT.] Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. Egy pillanatra megállsz fülelni. [14. PONT.] Mész tovább, előre. Ellenőrzöd a térképen, hogy hol is vagy. [13. PONT.] Nincs megállás - továbbtotyogsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [5. PONT.] Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [4. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [19. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy manifesztátor! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 84 életpontot sebeztél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 320 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy végső mozdulattal előhívod a méregsemlegesítés varázslatot! A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [20. PONT.] Egy kardfogú fülemülét pillantasz meg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a kardfogú fülemüle jobb oldalát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Szép muzsikával próbálod a kibírhatatlan hangot kivédeni. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Energialándzsával teljesen átszúrod a kardfogú fülemüle jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy energiacsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 246 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel teljesen átdöföd a kardfogú fülemüle fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A kardfogú fülemüle sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Véres nyál csordul ki a kardfogú fülemüle száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 fülemüle agyart. 695 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 395, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Eszel valamit. (-1 kaja.) Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [21. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy szutykos remák van előtted! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a szutykos remák testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve az energialándzsát ellenfeledre támadsz. Energialándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szutykos remák szőrös testét. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy energiacsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 254 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel megdöföd a szutykos remák testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szutykos remák csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-2 pszi pont.) (-2 TU.) Egyet pislantasz, és ellenfeled sehol sincs! El-deus-ex-machinázott, vagy mifene?
Nem akarsz kinyúlni. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 450, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Mindenre felkészülve lépsz be az előtted levő nagy terembe. [22. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy szubreális vámpír! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a szubreális vámpír testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod az energialándzsát. Megmarkolva az energialándzsát a másikra támadsz. Energialándzsával több döféssel felnyársalod a szubreális vámpír ködös testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Egy energiacsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 280 életpontot sebeztél. Kyorg tőrrel jól megszúrod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szubreális vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1768 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 469, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Egy jókora, faragott falú helyiségbe érkezel. Első pillantásra minden csendes. [23. PONT.] Felderítettél egy titkos kapcsolót a falon! Első számú alapelv - egy labirintusban minden kapcsolót meg kell nyomni! Így cselekszel te is. Kő mozog kövön, ahogy az ősi mechanika mozgásba lendül. Vajon mi történik? [298 pontot használtál fel, van még 31.]

lm 25 26 26 mozogsz 25 26 26
A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [22. PONT.] A levegőbe szimatolva mész előre. Egy aránylag nagy terembe léptél be. [21. PONT.] Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [20. PONT.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [24 pontot használtál fel, van még 7.]

lm 30 30 30 mozogsz 30 30 30
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
[0 pontot használtál fel, van még 7.]

lm 905 31 900 mozogsz 905 31 900
Minden lépés után igen alaposan körbevizsgálódsz, hogy nem csapdagyanús-e a környék, minden ismert típus után kutatsz. Tétován vizsgálgatod a térképedet: nem igazán látod, hogy hogyan is juthatnál el ahhoz a ponthoz.
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

vv 109 elmormolod a 109. varázslatot
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Beizzik a turbómágia. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 5.]

kf 531 1088 kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 1088. tárggyal
Leveszed a gyémántsisakot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát.
Leveszed a törpe bakancsot, majd felhúzod a hósárkánybőr csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+63 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 0.]

v 198 181 55 elmormolod a 198. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

kf 467 kézbeveszed/felveszed a 467. tárgyat
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a gyémántsisakot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 8 7 6 mozogsz északra, északnyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

be 667 bemész a 667. épületbe
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

m 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 4419 748 700 leírod a 4419. kalandozónak a 748. szörnyet a 700. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy vezérfarkas. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) tubarkövet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 4419 760 701 leírod a 4419. kalandozónak a 760. szörnyet a 701. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy drakolich. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Rahn ékkövet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 4419 783 729 leírod a 4419. kalandozónak a 783. szörnyet a 729. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy térfaló. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) rubin fejéket. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 4419 784 742 leírod a 4419. kalandozónak a 784. szörnyet a 742. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy méregféreg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Natharion amulettet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 4419 785 511 leírod a 4419. kalandozónak a 785. szörnyet az 511. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kiütéses negátor. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 4419 972 531 leírod a 4419. kalandozónak a 972. szörnyet az 531. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Blounther apó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

in 4419 688 533 leírod a 4419. kalandozónak a 688. szörnyet az 533. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy varkaudar iszákos. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) tűzúr csizmáját. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Gyorsvarázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Kinyered a manakristály energiáját. (+578 varázspont.) Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Szupersebesen mormolsz. A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Beizzik a turbómágia. A kézfejed halványan világítani kezd. [-28 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 6. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat az 533. tárggyal a 462. tárgyat
Leveszed a gyémántsisakot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát.
Leveszed a hósárkánybőr csizmát, majd felhúzod a tűzúr csizmáját.
Leveszed a mithril kesztyűt, majd felhúzod a kezedre az Urgod kesztyűjét. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 7. BP: kézbeveszed/felveszed a 853. tárgyat a 812. tárggyal a 111. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Leveszed a natharion gömböt, majd a nyakadba akasztod a kreiton fókuszt.
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 8. BP: használod a 336. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még -1.]

* 9. BP: kézbeveszed/felveszed a 727. tárgyat
Kiveszed a füledből a hatalom fülbevalóját, majd a füledre akasztod a Zu'lit fülkarikáját. [0 pontot használtál fel, van még -1.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 16, 26.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. 2 kaját habzsol be a tűzfőnix. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse III hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a Symulf rúnája hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a hatalomvarázs hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 430 pontot. A következő körben tehát 429 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KRISTÁLYFOLYADÉK (449. TÁRGY)
Gyöngyözően csillogó, kristálytiszta varázsfolyadék ez, mely az elme megtisztulásával egyidejűleg megszabadít a kasztroplanáris rákfenéktől is. Ilyenek például a poszogó möszék és a tudati átkok. Ha valamilyen tudati átok van rajtad, kör elején automatikusan felhörpinted a kristályfolyadékot. Csak a poszogó möszék kedvéért nem fogod meginni a kristályfolyadékot, ilyenkor add ki a H 449 parancsot. A kristályfolyadék elkészítéséhez szükséged van a varázsital főzése varázslatra, egy fokhagymára, egy púderkőre és 10 csepp vízre. A kotyvasztáshoz add ki a KT 449 parancsot, 5 TVP-ért, és kész az itóka!

KVAZÁR PAJZS (296. TÁRGY)
A kvazár pajzs igen hatékony védelmet jelent, 9-el növeli meg a védettségedet. A bökkenő csak az, hogy elkészítését szakemberre kell bíznod. A kovácsolást a megfelelő helyen a KT 296 paranccsal rendelheted meg, 60 TVP-ért. Az elkészítés a formát meghatározó Cru formázó minta mellett hat kvazárt igényel.

KARAKTERLAP

Alba Locsy, egy copfos ezüsthajú, csillogó szemű alakváltó férfi vagy. Bőröd babarózsaszín. Raia bíborosa vagy. Az Álomőrzők (#9101) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 289. fordulód.

Erő: 31 (35) Szint: 25 Merészség: 10/3 Magasság: 183 cm
IQ: 34 (56) Támadás: 23 Agresszió: 3 Testsúly: 60 kg
Ügyesség: 32 (35) Védekezés: 70 Menekülés: 35 % Életkor: 42/45 év
Egészség: 28 (37) Életpont: 427/497 Jellem: jó (253) Tul. pont: 0
Szerencse: 29 (38) Varázspont: 605/325 Pénz: 8842 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 25/-2 Pszi pont: 187/0 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 68
Eddig összesen 1921 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7620 TP-t kaptál. Jelenleg 1621856 TP-d van. A következő szinthez még 78144 TP szükséges. Trófeáid: magnetikus praglonc, őrjáratozó katona, varkaudar katona. A 283. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5150 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/39 ökölvívás: 1/70 szúrófegyverek: 32/89 (+1%)
ütőfegyverek: 9/92 lőfegyverek: 27/24 (+3%) dobófegyverek: 1/53

Feltételes fegyverváltás: energialándzsa (#1227) (50%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vashegyű nyíl (#176) (5 -996.); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 31/22 2. nyomkövetés: 78/23 (+23%) 3. mászás: 7/40
4. csapdakészítés: 15/21 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/80 (+65%) 6. gyógyítás: 75/51
7. titkosírás: 3/42 8. felderítés: 23/83 (+18%) 9. szörnyidomítás: 13/93
10. teológia: 55/5 (+66%) 11. taumaturgia: 57/75 (+68%) 12. versengés: 10/60
13. zene: 18/97 (+9%) 14. szörnyismeret: 9/14 15. pszi: 12/73 (+83%)
16. zárnyitás: 15/18 (+837%) 17. vadászat: 13/73 18. bányászat: 30/15
19. úszás: 10/97 20. főzés: 5/22 (+18%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 90% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
segítesz max. 1 TVP-ért
udvarolsz a 2. fajúaknak a 7. fajúaknak az 1. fajúaknak a 6. fajúaknak az 5350. karakternek
készítesz lótuszvirágot (#447) (max. 50 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 500 darabot, csak egyszer)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 16)
ormánygőte (#18) (csak egyszer), surranó kígyó (#30) (csak egyszer), massza (#217), varkaudar katona (#691), varkaudar varázsló (#271), magnetikus praglonc (#200), vark. kardtáncos (#693), bávatag golombár (#165)
Barátságosság (aktív: 4, max: 16)
bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +27 vp 2 költség alatt; taumaturgia: +22 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) halálkapu (#126) szörnycsábítás (#83) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> woorgard (#231) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)
izomernyesztés (#33) >> taalru (#249) villámcsapás (#50) >> manifesztátor (#124)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
varázsvédelem (#34) >> Chara-din fattya (#236)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tűzfőnix (#215) (hátas: 10 lépés/kör; 7 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy csontváz lord maradványait a szélben! (számláló: 0)
3.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 arx formázó minta (#298) 1 bev formázó minta (#299)
1 drótszőr (#37) 1 manakristály (#500) 1 quwarg tojás (#360)
2 rókafarok (#124) 1 rubin fejék (#729) 1 sárga erőöv (#276)
1 smaragd kulcs (#241) 1 sötét tekercs (#535) 1 tatu ködmön (#255)
2 varázskő (#305) 1 vaskulcs (#183) 1 villám szimbólum (#145)
26 víz (#27) 1 zangrozi csizma (#451) 1 kristályfolyadék (#449)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
144 arany (#50) 2 bronzhegyű nyíl (#94) 4 fülemüle agyar (#267)
1 kavadu iszák (#25) 2 lótuszvirág (#447) 1 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 trikornis szarv (#198) 1 ubuk dobónyíl (#138)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(148,51) kardfogú fülemülék (#146), drakolich (#760)
(148,52) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), művészi porolit (#720)
(148,53) éjkornis (#228)
(148,54) a 89. labirintus bejárata, ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), mínosz-kúp (#178), Chara-din monolitja (#534), Raia oltár, szent tölgyfa (#393), 35. jellempróba, művészi porolit (#720), manifesztátor (#124), kardfogú fülemüle (#146), szutykos remák (#191), szubreális vámpír (#223)
(149,50) a 74. labirintus bejárata, ryuku csapásvezető (#778), barátság szent tüze (#484), Chara-din monolitja (#534), Sheran oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)

Üzenet küldése a karakternek