Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. dec. 10. 9h:02' EZ A 394. JÁTÉKHETED, 289. FORDULÓD 395. játékheted kezdete: dec. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4114 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | használod a 73. pszi képességet |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 4. KP: | elmormolod a 28. varázslatot a 86. varázslatot a 165. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 7. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 8. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1101. tárgyat a 841. tárgyat az 1534. tárgyat |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mihlanil dobótőrt ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal néhány helyen meghorzsolod a quwarg királynő testét. (2 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 26 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel épp hogy megszúrod a quwarg királynő bal vállát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 4 ugh mérget.) 1375 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agybénítás. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg parafenomén fejét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Marokra fogva a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal párszor megpöccinted a quwarg parafenomén testét. (3 támadással 149 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 32 életpontot sebeztél. Agyartőrrel meghorzsolod a quwarg parafenomén jobb első lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg parafenomén. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lény huhog! 36 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. A quwarg parafenomén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2193 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 50, gyógyulás: 40, összesen: -10 ÉP}
cir 59 | vándorcirkusz látogatása 59 |
fvh 23 | felt. varázslat haszn. 23 |
ftv 231 26 | felt. tám/véd. varázslat a 231. varázslatot a 26. szörnyet |
ftv 231 28 | felt. tám/véd. varázslat a 231. varázslatot a 28. szörnyet |
ff 513 422 28 | felt. fegyverváltás: 513 422 28 |
kf 2086 | kézbeveszed/felveszed a 2086. tárgyat |
kf 817 | kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat |
ef 4 | energia fejlesztése 4 |
usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva a szigonyt a másikra támadsz. Szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Az elektromos angolna feléd harap, de sikertelenül. Az elektromos angolna farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
220 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Marokra fogva a szigonyt a másikra támadsz. {GYD:} Szigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
usz 20 | úszol 20 pontért |
Megmarkolva a szigonyt a másikra rohansz. {KCC:} Szigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca tömzsi lábacskáját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
ek 503 201 108 | t. energia kisütése: 503 201 108 |
[201,108] Még mindig füves síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kristálypalotát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr híveié. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Északra egy gyöngymangó bokor van. Jól kivehetőek a távolban.
im 0 3 | imádkozol |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 299 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+1% tau] A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a mammutóriás tömzsi lábát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Szívkeresővel kicsit megbökdösöd a mammutóriás redős bőrét. (5 támadással 237 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a mammutóriás redős bőrét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Néhány döfést ejt rajtad a mammutóriás agyarával. (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-3 erő forduló végéig). A mammutóriás szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Összetipor lábával. 67 életpontot vesztettél. {KCC:} Szívkeresővel gyengén megszurkálod a mammutóriás bal első lábát. (5 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). {GYD:} Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod a mammutóriás redős bőrét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Agyarával a mammutóriás a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-3 erő forduló végéig). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A lény összetapos! 80 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1048, sebződés: 443, gyógyulás: 194, összesen: -249 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Raia szent lovagja jobb oldalát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal néhányszor súrolod a Raia szent lovagja bal karját. (4 támadással 179 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 27 életpontot sebeztél. {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a Raia szent lovagja bal lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 ezüsttőrt. 2609 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 26, gyógyulás: 48, összesen: +22 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 196 életpontot sebeztél. [+1% tau] Távolról méregfelhő II varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ekharion dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ekharion dárda. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Megmarkolva a szívkeresőt a másikra ugrasz. {GYD:} Szívkeresővel párszor épp hogy megérintgeted az ősdentor bal lábát. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). {GYD:} Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted az ősdentor testét. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Az ősdentor többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Szívkeresővel megérinted az ősdentor tüskés hátát. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). {KCC:} Agyartőrrel kicsit megsebzed az ősdentor jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő II varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ekharion dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 3570 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 595, sebződés: 56, gyógyulás: 94, összesen: +38 ÉP}
m 2 4 4 | mozogsz keletre, délre, délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 281 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. [+2% tau] A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a mammutóriás tömzsi lábát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szívkeresőt ellenfeledre ugrasz. Szívkeresővel valamennyire megsebezgeted a mammutóriás tömzsi lábát. (5 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a mammutóriás testét. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Sikeres döféseket ejt testeden a mammutóriás. (2 támadástól 74 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-3 erő forduló végéig). A mammutóriás rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A lény összetapos! 75 életpontot vesztettél. Szívkeresővel gyengén megszurkálod a mammutóriás fejét. (5 támadással 233 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a mammutóriás redős bőrét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Agyarával a mammutóriás a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-3 erő forduló végéig). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 86 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Összetipor lábával. 68 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1027, sebződés: 444, gyógyulás: 195, összesen: -249 ÉP}
(Továbbmész...) [205,108] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy bűbájlidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol.
(Továbbmész...) [205,109] A bozótost dombság váltja fel.
m 3 8 1 | mozogsz délkeletre, északra, északkeletre |
(Továbbmész...) [206,109] Továbbra is alacsonyhegység. Utad során felfedezel egy Chara-din szentélyét. (ld. enc.) Talán nem kellett volna erre jönni! Szent hely ez, de sajnos nem a te istenedé! (-3 szerencse kör végéig.) Látsz egy oltárt. Raia híveié. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! (Önanalízis: +6% bányászat.) (Önanalízis: +11% bányászat.) A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy borkonyó cserjét. Délkeletre egy krómkaktusz van. Délnyugatra egy borkonyó cserje van. Nyugatra egy rúnakő van. Északra egy hóhérbimbó van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének.
(Továbbmész...) [207,108] A vidék továbbra is alacsonyhegység. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. (Önanalízis: +3% mászás.) Leérkeztél a falon tátongó barlangnyíláshoz. Bemászol. Odabent sötétség és áporodott bűz fogad. Körbetapogatódzol. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy púpos burástya!
Mihlanil dobótőrt hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a púpos burástya testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) A púpos burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 246 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mihlanil dobótőrt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 mihlanil dobótőr. Alaposan megsorozod a ragyás burástya ragyás testét. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Teli erőből mihlanil dobótőrt dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 mihlanil dobótőr. Lövedékeiddel perforálod a mutáns pók testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) A mutáns pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mihlanil dobótőrt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 3 ugh mérget.) 403 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agybénítás pszi támadást. Ellenfeled agya átmenetileg lebénult! Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az umbatari bromag jobb oldalát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szívkeresőt ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Szívkeresővel gyengén megszurkálod az umbatari bromag testét. (5 támadással 229 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+46 életerő). {KCC:} Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted az umbatari bromag testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 118 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Szívkeresővel kicsit megbökdösöd az umbatari bromag testét. (5 támadással 205 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod az umbatari bromag jobb első lábát. (3 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Az umbatari bromag harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Véres nyál csordul ki az umbatari bromag száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +29 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3822 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 701, sebződés: 219, gyógyulás: 167, összesen: -52 ÉP}
m 1 2 2 | mozogsz északkeletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [16 pontot használtál fel, van még 6.]
m 2 | mozogsz keletre |
szk 244 | keresed a 244. szörnyet |
v 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
ef 99 526 | energia fejlesztése 99 |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot) |
* 3. BP: | elmormolod a 172. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 5. BP: | használod a 396. tárgyat |
MAMMUTÓRIÁS (749. SZÖRNY) Utoljára az őslényparkban láttál ilyen szörnyeket, testes, batár állatokat, akiket csak a túlélés ösztöne hajt. Ismereteid hiányosak: ez a jókora mammut nem a dinók közül szabadult, hanem mindig is itt élt ezeken a sztyeppéken. A fiatalabb példányok kisebbek ugyan, de ez a mammut akár ötszáz éves is lehet. A Világégést is túlélte. Tudna mesélni a történelemről... De természetesen nem fog. Inkább attól kell tartanod, hogy nem vesz észre és rád lép, vagy ha felbőszíted, felöklel két jókora agyarával. |
CHARA-DIN SZENTÉLYE (1180. TEREPTÁRGY) Vékony fahíd vezet egy barlangnyíláshoz a szemközti hegyoldalban. A különös hely bejáratának két oldalán egy-egy drónkeselyű csücsül, élénk szemmozgásukat éppen rád szegezve. Talán csak szobrok... vagy talán nem... Nem tudni, mivel ez itt Chara-din megszentelt helyeinek egyike. A szentélybe a BE 1180 paranccsal léphetsz be 30 TVP-ért, de ha nem vagy a Káosz istenének papja, semmi jóra nem számíthatsz - ebben az esetben jobb, ha a környékét is messzire elkerülöd ennek a helynek. [A szentélybe egy fordulóban csak egyszer lehet belépni.] |
Erő: | 44 (64) | Szint: | 33 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 33 (59) | Támadás: | 50 (53) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 72 kg |
Ügyesség: | 33 (43) | Védekezés: | 75 (81) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 42/43 év |
Egészség: | 32 (43) | Életpont: | 555/555 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 33 (65) | Varázspont: | 1350/1084 | Pénz: | 3620 arany | Kép. pont: | 18 |
Tudatpont: | 54/49 | Pszi pont: | 174/81 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 63 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/49 (+21%) | ökölvívás: | 23/7 | szúrófegyverek: | 33/99 (+7%) |
vágófegyverek: | 21/6 | ütőfegyverek: | 20/62 (+10%) | lőfegyverek: | 26/16 (+5%) |
dobófegyverek: | 27/19 (+1%) |
Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) << mágusölő (#422) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil dobótőr (#599) (1 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -997.); ekharion dárda (#1557) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
208,107 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 201,108 |
Legfeljebb 75 TU-t válthatsz TVP-re. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 50/48 (+11%) | 2. nyomkövetés: | 51/11 | 3. mászás: | 15/48 (+3%) |
4. csapdakészítés: | 23/77 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 6/84 | 6. gyógyítás: | 58/50 |
7. titkosírás: | 3/86 | 8. felderítés: | 21/18 | 9. szörnyidomítás: | 8/41 |
10. teológia: | 57/7 (+15%) | 11. taumaturgia: | 85/29 (+8%) | 12. szerencsejáték: | 4/15 |
13. versengés: | 16/56 | 14. harcművészetek: | 25/31 | 15. zene: | 3/37 |
16. szörnyismeret: | 11/88 | 17. pszi: | 26/34 (+13%) | 18. vadászat: | 11/55 |
19. vitalitás: | 1/97 | 20. bányászat: | 23/23 (+85%) | 21. úszás: | 8/60 (+18%) |
22. főzés: | 4/16 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
totem 80% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 21 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 21 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50) |
ongóliant (#159), quwargok (#9093), ősi szellem (#422), vadász quwarg (#241), quwarg nagymester (#214), qwarg rohamosztagos (#242), quwarg parafenomén (#248), quwarg ősmágus (#302), quwarg szellem (#676), quwarg tűzköpő (#678), quwarg anyakirálynő (#269), quwarg őrparancsnok (#677), ősquwarg (#300), kisebb quwarg isten (#213) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) | jégmágia (#279) | tárgyvédelem (#178) |
hadiszerencse III (#59) | szörnycsábítás (#83) | planetáris őrdémon (#172) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
23. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
jégcsóva (#41), nagyobb tűzlehelet (#150), agykorbács (#97), agybénítás (#114) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), agytaposás (#180), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégoszlop (#231) | >> | 28. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
agyagelementál (#203) (őrzi a holmidat: +32 lopás ellen) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +37 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Híveim egyformán hatékonyan harcolnak hegyen, vízben, levegőben. Imádkozz, amint víziharc szakértelmed elérte a 12-t! |
2.) Tudom, hogy szükség van lazító küldetésekre. Ezért most egy komoly feladat helyett csak annyit kérek, üss le 3 hegyi góliátot. (számláló: 2) |
3.) Jó úton vagy ahhoz, hogy arrthon váljék belőled: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 796, pontszámod: 9696. |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) mest. gerjesztés (184) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) magiometer (314) jégmág. hierarchia (391) jégrúna (398) jégvihar generálása (407) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK kőbőr (507) OK közös ima (509) OK tudatkinézis II (511) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati kincstár (518) OK tudati ismétlés (519) OK vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1596 TU szükséges.) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 6 | arany pikkelyvért (#456) | 14 | tükörpáncél (#519) | 198 | gyöngymangó (#135) | 5 | fpi formázó minta (#419) | 50 | tükör (#43) | 438 | ugh méreg (#166) | 5 | fülemüle agyar (#267) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 1 | szívkereső (#423) | 72 | mákrózsa virág (#56) | 75 | jégszilánk (#1128) | 1 | esszenciakristály (#350) | 20 | vámpírfog (#1221) | 1 | mágusköpeny (#453) | 1 | Sshreakza amulettje (#836) | 43 | gyöngymangó (#135) | 5 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1291 | ugh méreg (#166) | 11 | nyílvessző (#108) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 3 | térhajlító kavics (#1539) | 24 | őskristály-szilánk (#1525) | 20 | szent jogar (#150) | $3 | rejtőköpeny ($277) | 2 | teriád nyílvessző (#1287) | 46 | vasérc (#152) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | gyöngymangó (#135) | 1 | jégszilánk (#1128) | 2 | vámpírfog (#1221) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
78 | arany (#50) | 1 | bakkura csizma (#96) | 1 | dentor bőr (#551) | |||
1 | ezüsttőr (#322) | 9 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | kaja (#2) | |||
3 | kerek kő (#19) | 4 | óndarab (#85) | 1 | réz papi karkötő (#307) | |||
6 | rézdarab (#70) | 1 | shinai gömb (#348) | 1 | víz (#27) |