288. forduló, 290. forduló, Zandar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. nov. 10. 9h:16'
EZ A 400. JÁTÉKHETED, 289. FORDULÓD
401. játékheted kezdete: nov. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2914
SZÁMLA : XXXX

ZANDAR KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [138,7] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 10 tolmokov-koktélt (100 arany kikiáltási áron), 4 bumerángot (40 arany kikiáltási áron), 5 tankány karmot (50 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Átveszed a sikeresen eladott 2 szvó-ektoplazma (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany) ellenértékét. Nem vette át tőled a felajánlási árért eladhatatlannak talált 15 amnioszt (felajánlva 150 aranyért).
Az aranytermő erszény 49 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyíkfüvet. A teremtés zsákja létrehozott 1 fáklyát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+33 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+264 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+43 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+3 kaja.) A lottó 789. hetének nyerőszámai: 2, 17, 21. 3 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy törpemammut nyomára bukkansz. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 540.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 535.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 530.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 525.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 520.]

* 5. KP: használod a 69. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 515.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 460 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 513.]

v 21 20 elmormolod a 21. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 20 kaja. [-60 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 508.]

v 96 99 19 elmormolod a 96. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[99,19] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) " Van itt egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
Eladsz 1 bordacsontot 2 aranyért, 1 bronzsisakot 9 aranyért, 1 díszes rézpajzsot 15 aranyért, 1 kígyóbőr kesztyűt 5 aranyért, 3 lajhár csontot 9 aranyért, 2 mérg. ubuk dobónyilat 14 aranyért, 3 mérg. ubuk tüskét 6 aranyért, 1 mutáns csontot 4 aranyért, 4 nyílvesszőt 4 aranyért, 2 rövid íjat 16 aranyért, 2 szöges páncélt 48 aranyért, 2 szvó-ektoplazmát 20 aranyért, 4 ubuk tüskét 4 aranyért, 4 ugh mérget 8 aranyért.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 498.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[138,7] Síkság, továbbra is csak síkság.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. A tetemeket fürtökben lepik el a legyek. Viszolyogva sétálsz a már megsárgult bőrű kobudera halottak között. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy sírlidérc jön feléd.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. {GYD:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sírlidérc fejét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod a sírlidérc jobb vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Hohó, valamit találtál! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bumeráng. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy dögkeselyű védelmezi a vadászterületét.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a dögkeselyű testét. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {GYD:} Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dögkeselyű bal szárnyát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a dögkeselyű testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 6 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Hosszadalmasan nézelődsz. Még szerencse, hogy a temetőt uraló főszörnnyel nem akadtál össze. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy élőholt mágus jön feléd.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 17 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus jobb lábát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. {KCC:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod az élőholt mágus testét. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod az élőholt mágus testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az élőholt mágus csapása elől. A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Alig pörkölődsz. 12 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 922 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy szöges páncél és egy rákpajzs. A távolban nagyobb csapat élőhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegőt szívhatsz.
(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-16 varázspont.]
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy szekérkaravánt. Északra egy phua-kúp van. Elrakod a távcsövet.
[34 pontot használtál fel, van még 464.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[139,8] Szűnni nem akar a zöld síkság. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Sheran rúnaköve. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [140,9] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod.


(Továbbmész...) [140,10] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Dögletes a bűz! A sok szerencsétlen lemészárolt bizonyára szegényes zsoldért menetelt a vágóhídra. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy dögkeselyű védelmezi a vadászterületét.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a dögkeselyű fejét. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rohansz. Varkaudar szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dögkeselyű jobb lábát. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal megvágod a dögkeselyű jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Csőrével a dögkeselyű belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 8 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Letörölgeted a vért, aztán folytatod a munkát, ahol abbahagytad. Tíz perc sem telik bele, és máris valami használható akad a kezedbe: Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy mérg. ubuk dobónyíl. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy dögkeselyű készül a lemészárlásodra.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a dögkeselyű bal lábát. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a dögkeselyű testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal megvágod a dögkeselyű tollas testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A dögkeselyű néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 6 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Hosszadalmasan nézelődsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy autentikus vámpír intéz feléd kihívást.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír bal lábát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az autentikus vámpír testét. Kritikus ütés! (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. De nem - ott sem találsz semmit! A messzeségben élőholtak gyülekező seregét látod. Jó lesz sietni! Felhagysz a további keresgéléssel, és angolosan távozol.
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-16 varázspont.]
Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északnyugatra nézel, észreveszel egy rúnakövet. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [52 pontot használtál fel, van még 412.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[140,11] A síkságot ritka erdő váltja fel. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bávatag golombár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. A szörny nem látszik barátságtalannak. Azért óvatosan elkerülöd.


(Továbbmész...) [140,12] Tovább barangolsz a fák között. Gyanús mozgást látsz a fák között. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bávatag golombár. Békésen szemlélitek egymást. Egyikőtök sincs harapós hangulatban, így a várt mészárszék elmarad.


(Továbbmész...) [140,13] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tűzbokrot. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Raia híveié. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Holdűző Vermithrax előtt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy szürke rinocérosz közeledik. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szürke rinocérosz vastag bőrét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a szürke rinocérosz fejét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz a szürke rinocérosz rúgása elől. Véres nyál csordul ki a szürke rinocérosz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 110, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy fényűző villa (600. épület.). [27 pontot használtál fel, van még 385.]

be 600 bemész a 600. épületbe
Megtalálod a bejáratot - hatalmas, öntöttvas kapu. Nincs bezárva. Lassan betolod, és sétálni kezdesz a veranda márványlépcsői felé. A ház felől csilingelést hallasz. Kinyílik egy ajtó, és a házigazda siet eléd, hogy üdvözöljön. Magas, izmos férfi, fekete kecskeszakálla és hegyes bajusza van, szeme valószínűtlenül kék. Hegyes füle alapján felismered, hogy csakis egy elf lehet. Csak egy könnyű, adamantit szemcsékből készített láncinget visel. Oldalán halvány ezüstfényben vibráló varázskard fityeg. - Üdv újra! Örülök, hogy még mindig élve látlak. Elmondod neki, hogy mi minden történt veled az utóbbi időben. - elmondod, hogy csak benéztél, minden különösebb cél nélkül. - Sajnálom, hogy még nem teljesítetted a legutóbbi próbát. Ha meg akarod tanulni az úszást, minden feltételnek eleget kell tenned. Búcsút intesz az úszómesternek, és magad mögött hagyod a villát. [5 pontot használtál fel, van még 380.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[139,14] Még mindig füves síkságon vagy. Ananászvirág illatát hozza a szél.

Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Raia oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy márványtorony van. Északnyugatra egy ősi csatamező van. Északra egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [138,15] A sík vidéket bozótos váltja fel.

Látsz egy nekrofunt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Marcho Ven-Saak vigyorog kajánul. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 362.]

szk 7000 keresed a 7000. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy Mételyt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 362.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-24 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 359.]

h 233 200 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+22 varázspont.) [200 pontot használtál fel, van még 159.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 149.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 139.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 129.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 119.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 109.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 99.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz pszi energiával! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 89.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Koncentrálsz. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 79.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lemész alfába. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 69.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-16 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 69.]

* 2. BP: használod a 337. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még 67.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 20, 17, 10.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 9 kaját bezabál a ryuku ostromteknős. 2 kaját fal föl a kardfogú fülemüle. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 67 pontod maradt, ebből a következő körre 67 pontot vihetsz át. Kapsz még 430 pontot. A következő körben tehát 497 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Zandar, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Raia püspöke vagy. Papi hited: 194. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 289. fordulód.

Erő: 38 (43) Szint: 23 Merészség: 5/3 Magasság: 182 cm
IQ: 44 (50) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 78 kg
Ügyesség: 34 (36) Védekezés: 50 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 38 (40) Életpont: 350/257 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 35 (39) Varázspont: 885/70 Pénz: 834 arany Kép. pont: 14
Tudatpont: 21/6 Pszi pont: 192/128 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 104
Eddig összesen 2128 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5644 TP-t kaptál. Jelenleg 1193728 TP-d van. A következő szinthez még 6272 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, ryuku csapásvezető, jégtroll. A 286. fordulódban 6766 arany került a bankszámládra. 6799 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 24/44 szúrófegyverek: 20/94 (+6%) vágófegyverek: 24/28 (+8%)
ütőfegyverek: 17/72 lőfegyverek: 27/50 dobófegyverek: 20/45 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (300%) << varkaudar szablya (#516) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -11.); tüske (#22) (12 -18.); bronzhegyű nyíl (#94) (19 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/36 2. nyomkövetés: 63/40 3. mászás: 10/1
4. csapdakészítés: 20/15 (+6%) 5. csapdaészlelés: 7/106 6. gyógyítás: 54/77
7. titkosírás: 8/99 8. felderítés: 18/41 (+11%) 9. szörnyidomítás: 10/30
10. teológia: 45/12 (+18%) 11. taumaturgia: 33/91 (+5%) 12. szerencsejáték: 3/65
13. versengés: 14/18 14. harcművészetek: 21/30 15. zene: 62/75 (+230%)
16. szörnyismeret: 30/84 (+20%) 17. pszi: 23/79 (+36%) 18. zárnyitás: 9/17
19. vadászat: 16/55 20. bányászat: 28/57 21. főzés: 14/21 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 1 TVP-ért
udvarolsz az 5444. karakternek
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 8 TVP-ért
mászol max. 28 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +10 vp 15 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 15 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
kí koncentráció (#69) szörnycsábítás (#83) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
vakító fény (#43), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) energiafolyam (#136) >> gonoszok (#988)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> smaragdgólem (#417)
izomernyesztés (#33) >> halálhozó (#419) izomernyesztés (#33) >> pattanóböde (#145)
banshee-sikoly (#373) >> semlegesek (#989) banshee-sikoly (#373) >> jók (#990)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: éhes
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +41 kg teher) státusz: éhes
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
3.) Papjaim MINDENRE hajlandóak, hogy bizonyítsák hűségüket. Egy pszi kő feláldozása igazán csekélység.

A Közös Tudat új képességének kifejlesztéséhez még 249 pontnyi fejlesztés szükséges.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bordacsont (#16) 1 bronzsisak (#88) 1 díszes rézpajzs (#84)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 3 lajhár csont (#236) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)
3 mérg. ubuk tüske (#137) 1 mutáns csont (#331) 4 nyílvessző (#108)
2 rövid íj (#107) 1 szöges páncél (#65) 1 szvó-ektoplazma (#151)
17 tüske (#22) 4 ubuk tüske (#131) 4 ugh méreg (#166)
9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
225 arany (#50) 1 bumeráng (#249) 1 fáklya (#36)
1 gyíkfű (#201) 12 kaja (#2) 20 madártoll (#112)
1 rákpajzs (#98)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(138,7) sírlidérc (#172), dögkeselyű (#174), élőholt mágus (#175), friss csatamező (#262), Sheran oltár
(138,15) nekrofun (#173), művészi porolit (#720)
(139,8) Sheran rúnaköve
(139,14) 43. jellempróba
(140,10) dögkeselyű (#174), autentikus vámpír (#154), friss csatamező (#262), oltár, 42. jellempróba, szent tölgyfa (#393)
(140,11) bávatag golombár (#165)
(140,12) bávatag golombár (#165)
(140,13) fényűző villa (#600), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), szürke rinocérosz (#346)

Üzenet küldése a karakternek