287. forduló, 289. forduló, Rőtszakállú Odin összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. jún. 26. 9h:20'
EZ A 298. JÁTÉKHETED, 288. FORDULÓD
299. játékheted kezdete: jún. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #5011
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

RŐTSZAKÁLLÚ ODIN KALANDJAI


14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [369,89] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Az Olimpián kaptál 1100 tapasztalati pontot.
Kiábrándultan nézed a vérvörös rózsát: veled is előfordult már, hogy a szerelmes éjszaka után csak egy virágot hagytál kedvesed ágyán... Zu'lit tarsolya termel 1 rókafarkat. [rókafarok ládikóba-> (310,64)-> 3 arany, -2 ÉP] A teremtés zsákja létrehozott 1 mákrózsa virágot. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranytűt. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranyló ugarhéjat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+62 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+567 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+92 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 664. hetének nyerőszámai: 9, 20, 22. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy Raia angyala nyomára bukkanj. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!
Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Te itt életveszélyben vagy. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 610.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 605.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 603.]
Szupersebesen mormolsz. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+12 erő). [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [2 pontot használtál fel, van még 601.]
Fürgén varázsolsz! Csapásaid erősebbek lesznek! (+10 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 599.]

* 3. KP: elmormolod a 192. varázslatot a 224. varázslatot a 182. varázslatot
Azt a varázslatot már elmondtad! [0 pontot használtál fel, van még 599.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-33 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 599.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 597.]

* 4. KP: elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 165. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 597.]
Fürgén varázsolsz! Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 595.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 595.]

* 5. KP: leveszed/lerakod a 309. tárgyat
Leveszed az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 595.]

* 6. KP: kézbeveszed/felveszed a 897. tárgyat az 527. tárggyal
Leveszed a lidérckoronát, majd a fejedre teszed a törp sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 595.]
A csuklódra húzod a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 595.]

* 7. KP: beraksz a bankba a 258. tárgyat (10 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 595.]

* 8. KP: használod az 1546. tárgyat az 1100. tárgyat
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 593.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) IQ-d TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 592.]

kb 474 1 kiveszel a bankból a 474. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 Tilnetor kardját. [0 pontot használtál fel, van még 592.]

bb 551 10 beraksz a bankba az 551. tárgyat (10 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 9 dentor bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 592.]

kut 60 kutatsz 60 pontért
Elmúlt a vadászat hatása. Bízva felsőbbrendűségedben, rohamra indulsz a tábor ellen. Futás közben átugrod egy széttépett Zinthurg tetemét. Ahogy a Thargodanok feléd fordulnak, kissé elbizonytalanodsz, de most már nincs visszaút. Egy Notermanthi védelmezi a vadászterületét.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre háló varázslatot lősz. Ellenfeled teljesen belegabalyodott a hálóba! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a hatalom szava varázslat. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Notermanthi testét. (5 támadással 178 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Ellenfeled ügyesen kibújik a hálóból, de legalább most ezzel volt elfoglalva. Fegyvert váltasz: előkapod a törpe szekercét. Megmarkolva a törpe szekercét ellenfeledre rontasz. Törpe szekercével kegyetlenül összevagdalod a Notermanthi testét. Kritikus ütés! (4 támadással 324 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával eltalálod a Notermanthi testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Illúziósárkányod teríti le a lábáról (18 életpontot sebezve). A Notermanthi Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a Notermanthi szarva. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 56 arany és 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 4302 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 399, sebződés: 36, gyógyulás: 4, összesen: -32 ÉP}

A győzelmed téged felbátorít, a Thargodanok óvatosak lesznek. Máris magadhoz ragadod a zsákmányt, a leölt Thargodan holmiját. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 csuklyavirág és egy dözmöng szív. Egy Thargodan légiós intéz feléd kihívást. Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod. [60 pontot használtál fel, van még 532.]

tv 32 támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

ftv 92 37 felt. tám/véd. varázslat a 92. varázslatot a 37. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott szintű lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

vps 100 VP spórolása: 100
Félreraktunk, letiltottunk neked 100 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 532.]

kb 258 1 kiveszel a bankból a 258. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 nehezéket. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 532.]

kb 280 1 kiveszel a bankból a 280. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 tyrex csontot. [0 pontot használtál fel, van még 532.]

vv 161 elmormolod a 161. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Következő fordulódban varázsenergiát nyersz ki. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 530.]

v 144 3 elmormolod a 144. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (2 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 530.]

vv 221 elmormolod a 221. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 530.]

m 8 7 7 mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra
[369,88] Süppedős homokkal borított, sivatagi területre értél. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Reménykedsz, hogy az éppen most megpillantott sivatagi ló csontváza alkalmas rejtekhely lesz. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy Thargodan légiós. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) törpe nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [368,87] Kiszáradt szájjal botorkálsz előre a sivatagban. Egy Thargodan herceg kíséretével együtt előtted szaggat szét egy mópat bolyt! A mópatok sikítozva menekülnek, de a Thargodanok röhögve felfalják őket, majd az utolsó túlélőket acélkampóra akasztva, magukkal viszik, szórakozás gyanánt. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Mivel nem találsz rejtekhelyet, ezért megpróbálsz úgy tenni, mintha délibáb lennél. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy dűnelord. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.


(Továbbmész...) [367,86] Lábaddal a vörös homokot taposva mész előre. Annyira elfásultál, hogy már nem érdekel senki és semmi. Megreped a föld, és láva ömlik elő. Igyekszel minél távolabb kerülni. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Belapulsz két kisebb bucka közötti árnyékba. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy uchako. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Marcho Ven-Saak előtt. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 509.]

h 697 1500 használod a 697. tárgyat
Megfújod az Ezüstmágusok kürtjét. Életenergiád mágikus energiává alakul! (+159 varázspont, -318 életpont.) [0 pontot használtál fel, van még 509.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[366,85] Néhol térdig süppedsz a homokba, ahogy vánszorogsz előre a sivatagban. Egy kövekből rakott halmot találsz: nem kétséges, néhány kalandozó itt temette el pórul járt társát. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Belapulsz két kisebb bucka közötti árnyékba. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy dűnelord. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [365,84] Tovább vánszorogsz a Sötét Föld sivatagában. A homok behatol a ruhádba, a bőrödbe, mindenhova. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy pillanat alatt beásod magad a homokba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Felismered. Ez egy Thargodan légiós. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [364,83] Kétségbeesetten mész előre a sivatagban. Bár itt nincs olyan hőség, mint egy otthoni sivatagban, ez itt még élettelenebb, még fenyegetőbb. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Mivel nem találsz rejtekhelyet, ezért megpróbálsz úgy tenni, mintha délibáb lennél. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Felismered. Ez egy uchako. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [21 pontot használtál fel, van még 488.]

m 7 8 6 mozogsz északnyugatra, északra, nyugatra
[363,82] Tovább vánszorogsz a Sötét Föld sivatagában. A homok behatol a ruhádba, a bőrödbe, mindenhova. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete kaktuszt. Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [363,81] Lábaddal a vörös homokot taposva mész előre. Annyira elfásultál, hogy már nem érdekel senki és semmi. A messzeségben füstoszlopot látsz. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Ron the Greywolf lábát masszírozza. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy pillanat alatt beásod magad a homokba. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy dűnelord ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Belapulsz két kisebb bucka közötti árnyékba. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ez nem lehet más, mint egy tűzelementál. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Oppsz, itt járt már valaki! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [362,81] Nekivágsz a hegyeknek. Hágót keresel, de nem találsz, így igazi hegymászónak való feladat az előrejutás. Sötét árnyék húz el feletted. Felnézel, de nem látsz semmit. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy kátránygödröt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Leah hívei emelték. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (ezüstdarab) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 ezüstdarabot!

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol egy szőke, hosszú hajú, barna szemű gnóm férfival. Fekete a bőre. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy dalebg.kristályvértet, egy Eldereth kristályt, egy kyorg köpenyt, egy Morgan sipkáját, egy Ovgun nyakláncát, egy Rughar gyűrűjét, egy szürke bőrkesztyűt, egy Xanathal karkötőjét, egy zafír erőövet és egy zangrozi csizmát visel. Felszerelését egy rubin góliát trófea, egy triklem drakolder trófea és egy Fehér Özvegy trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy vámpírölőt, bal kezében egy sárkánytőrt tart. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Sex Action. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Látszik rajta, hogy elképed az illúzió láttán. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. IQ-d TF-elődött. [31 pontot használtál fel, van még 457.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[361,82] A terep még halottabb innét, ha lehet, mint előtte volt: a vörös sivatagban semmi sincs, csak homok. Fekete, keserűen maró pára ölel körbe, fojtogató érzés. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Belapulsz két kisebb bucka közötti árnyékba. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy dűnelord. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Ron the Greywolf vigyorog kajánul. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Mivel nem találsz rejtekhelyet, ezért megpróbálsz úgy tenni, mintha délibáb lennél. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ez nem lehet más, mint egy tűzelementál. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [7 pontot használtál fel, van még 450.]

vpf 100 VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 100 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 450.]

v 96 313 117 elmormolod a 96. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). IQ-d TF-elődött. Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(361,82) dűnelordok (#341), művészi porolit (#720), tűzelementál (#276)
(362,81) kátránygödör (#579, belőle készíthető: #580), vaskohó (#155), Leah oltár, érclelőhely, Sex Action (3015. kalandozó)
(363,81) fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), művészi porolit (#720), dűnelordok (#341), tűzelementál (#276)
(363,82) fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578)
(364,83) uchako (#308)
(365,84) Thargodan légiós (#311)
(366,85) dűnelord (#341)
(367,86) uchako (#308), nekrofun (#173), művészi porolit (#720)
(368,87) dűnelord (#341)
(369,88) Thargodan légiósok (#311)
(369,89) Raia angyala (#333), Notermanthi (#257)

[313,117] Lakott területre érkeztél. A városon óriási lávafolyó kígyózik keresztül, amelyet a közeli aktív vulkán táplál - a település innen kapta a nevét.

A következő épületeket látod: egy Thargodan vegyesbolt (679. épület.) és egy Thargodan fegyverbolt (682. épület.).
[-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 440.]

be 679 bemész a 679. épületbe
Belépsz a groteszk építménybe. Egy hatalmas termetű, izzó szemű Thargodan kufár lép elő a sarokból.
- Mi kell, te féreg? Gyorsan, ide az aranyaddal, amíg szét nem lapítalak!
A következő eladó tárgyakat látod (zárójelben a tárgy sorszáma):


deus ex machina (#1) 50 ap /db, kaja (#2) 2 ap /db, sünmedve tüske (#14) 2 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 2 ap /db,
bordacsont (#16) 4 ap /db, ormánygőte csont (#21) 6 ap /db, kavadu lebeny (#24) 4 ap /db, gyenge méreg (#26) 2 ap cseppje,
varányszem (#30) 2 ap /db, lapockacsont (#33) 8 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, drótszőr (#37) 4 ap /db,
zárnyitó készlet (#39) 24 ap /db, grákóbőr (#41) 6 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 4 ap /db, tigroszlán fog (#63) 2 ap /db,
kék orchidea (#68) 8 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 4 ap /db, rézdarab (#70) 2 ap /db, bronzkulcs (#76) 18 ap /db,
lapkorong (#80) 4 ap /db, mérleg (#81) 16 ap /db, ragasztó (#83) 2 ap cseppje, óndarab (#85) 4 ap /db,
kötél (#92) 2 ap /db, bakkura bőr (#95) 4 ap /db, rákpáncél (#97) 8 ap /db, fekete gyöngy (#99) 12 ap /db,
vízionár szem (#102) 6 ap /db, magszim bél (#103) 10 ap /db, fémrúd (#104) 16 ap /db, fabontó (#106) 10 ap /db,
vapár ág (#110) 20 ap /db, madártoll (#112) 2 ap /db, ezüst nyaklánc (#117) 20 ap /db, púderkő (#119) 1 ap /db,
dözmöng szív (#122) 6 ap /db, rókafarok (#124) 6 ap /db, mandibulapenge (#125) 6 ap /db, sallank karom (#128) 4 ap /db,
hebrencs állkapocs (#130) 8 ap /db, csuklyavirág (#133) 2 ap /db, gyöngymangó (#135) 4 ap /db, koponya szimbólum (#139) 20 ap /db,
denevér szimbólum (#140) 20 ap /db, mocsári penke (#148) 2 ap /db, szent jogar (#150) 100 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 20 ap /db,
vasérc (#152) 4 ap /db, pirkit (#153) 4 ap /db, ezüst karkötő (#158) 28 ap /db, borostyán függő (#162) 12 ap /db,
ugh méreg (#166) 4 ap cseppje, uzbány csőr (#169) 12 ap /db, spiritusz (#170) 2 ap cseppje, téfea-agy (#172) 16 ap /db,
ezüst gyűrű (#180) 12 ap /db, vaskulcs (#183) 20 ap /db, ezüst kulcs (#184) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 28 ap /db,
nagy vaskulcs (#186) 32 ap /db, aranylánc (#191) 40 ap /db, gyöngysor (#192) 96 ap /db, aranygyűrű (#193) 24 ap /db,
arany karperec (#194) 52 ap /db, obszidián függő (#195) 20 ap /db, trófea nyaklánc (#196) 60 ap /db, igazgy. fülbevaló (#197) 40 ap /db,
trikornis szarv (#198) 24 ap /db, karbin plazma (#199) 20 ap /db, gyíkfű (#201) 2 ap /db, amniosz (#203) 2 ap /db,
kazmár gyökér (#205) 8 ap /db, fűszertartó (#210) 12 ap /db, xirnox szív (#213) 20 ap /db, manifeszt.nyúlvány (#214) 20 ap /db,
praglonc hártya (#215) 400 ap /db, dobóháló (#221) 16 ap /db, smaragd védőgyűrű (#223) 600 ap /db, ramit kő (#226) 6 ap /db,
helytartói jogar (#228) 70 ap /db, obszidián karkötő (#229) 60 ap /db, acélpengőke (#231) 6 ap /db, ilkin érc (#232) 6 ap /db,
furulya (#233) 14 ap /db, lajhár csont (#236) 6 ap /db, pular kristály (#239) 16 ap /db, kis aranykulcs (#240) 32 ap /db,
smaragd kulcs (#241) 48 ap /db, nyílcsapda (#243) 44 ap /db, kvazár (#244) 22 ap /db, márványkulcs (#245) 32 ap /db,
nagy aranykulcs (#246) 48 ap /db, pszi kő (#248) 1000 ap /db, regeneráló gyűrű (#254) 1600 ap /db, kristálygömb (#265) 20 ap /db,
fülemüle agyar (#267) 10 ap /db, gromak bőr (#268) 16 ap /db, aranytű (#272) 8 ap /db, ametiszt medál (#275) 56 ap /db,
umbatari karkötő (#278) 200 ap /db, tyrex csont (#280) 60 ap /db, raptor karom (#281) 24 ap /db, jégszív (#282) 30 ap /db,
Szent Kulacs (#285) 1000 ap /db, Tharr Keresztje (#287) 1000 ap /db, sárkánypikkely (#292) 40 ap /db, arx formázó minta (#298) 50 ap /db,
bev formázó minta (#299) 50 ap /db, cru formázó minta (#300) 50 ap /db, din formázó minta (#301) 50 ap /db, kőszem (#304) 10 ap /db,
varázskő (#305) 150 ap /db, réz papi karkötő (#307) 200 ap /db, ezüst papi karkötő (#308) 300 ap /db, arany papi karkötő (#309) 800 ap /db,
galachmit (#310) 300 ap /db, gyógykenőcs (#313) 10 ap /db, roxati zárfaló (#314) 800 ap /db, Thargodan esszencia (#328) 60 ap /db,
mutáns csont (#331) 8 ap /db, shinai gömb (#348) 240 ap /db, mithril (#352) 16 ap /db, molluszk ház (#353) 4 ap /db,
degradátor váladék (#354) 4 ap kortyonként, quwarg tojás (#360) 4 ap /db, szerencsetalizmán (#366) 400 ap /db, kinemfogyó tegez (#368) 700 ap /db,
Eldaran karkötője (#373) 500 ap /db, moa smaragd (#377) 50 ap /db, moa gyöngy (#378) 40 ap /db, moa rubin (#379) 60 ap /db,
moa obszidián (#380) 24 ap /db, moa zafír (#381) 80 ap /db, moa jádekő (#382) 32 ap /db, moa üveggömb (#383) 10 ap /db,
moa burát (#384) 24 ap /db, moa gyémánt (#385) 160 ap /db, moa katalizátor (#386) 80 ap /db, halcsont (#390) 4 ap /db,
teknőcteknő (#416) 24 ap /db, era formázó minta (#418) 50 ap /db, fpi formázó minta (#419) 50 ap /db, réz masszariasztó (#436) 16 ap /db,
arany masszariasztó (#437) 28 ap /db, ónix masszavadító (#438) 24 ap /db, roxati üvegszem (#443) 540 ap /db, gór formázó minta (#444) 50 ap /db,
kholden kulcs (#470) 40 ap /db, norgat kulcs (#471) 48 ap /db, dizen kulcs (#472) 70 ap /db, fiatalság itala (#473) 400 ap /db,
zafír fülbevaló (#477) 750 ap /db, Morgan pálcája (#503) 4500 ap /db, zafír medallion (#514) 50 ap /db, moa töltő (#525) 200 ap /db,
angyalok gyűrűje (#529) 450 ap /db, dentor bőr (#551) 70 ap /db, őselemek köpenye (#560) 28000 ap /db, amul kulcs (#565) 100 ap /db,
árnyékkulcs (#566) 120 ap /db, aranytoll (#572) 80 ap /db, csalánvirág (#582) 16 ap /db, mópat tetem (#584) 8 ap /db,
mópat token (#585) 30 ap /db, toxyl (#591) 16 ap cseppje, toxyl üvegcse (#592) 50 ap /db, jégkristály (#593) 40 ap /db,
hro formázó minta (#601) 50 ap /db, viharamulett (#611) 80 ap /db, rémplazma (#616) 100 ap /db, sárkányfog (#617) 40 ap /db,
lélekesszencia (#619) 90 ap /db, arkog kő (#632) 2 ap /db, törpe őskő (#633) 1000 ap /db, küklopsz szem (#643) 60 ap /db,
darázsszárny (#652) 8 ap /db, darázsfarok (#654) 28 ap /db, elf csont (#664) 8 ap /db, nektoraf faggyú (#667) 6 ap /db,
sáska amulett (#668) 30 ap /db, rakolits por (#669) 14 ap /db, troll csont (#704) 8 ap /db, kobudera csont (#705) 8 ap /db,
gnóm csont (#706) 8 ap /db, kij formázó minta (#717) 50 ap /db, gyémánt karperec (#728) 240 ap /db, smaragd orrkarika (#730) 200 ap /db,
topáz erényöv (#731) 220 ap /db, bo'adhun gyűrű (#743) 1050 ap /db, esthari rubin (#748) 100 ap /db, jáde rakshallion (#749) 100 ap /db,
türkiz karika (#750) 100 ap /db, rítusónix (#751) 100 ap /db, nyers zafír (#752) 100 ap /db, malachit füzér (#755) 100 ap /db,
bo'adhun aranygömb (#757) 100 ap /db, gyémánt fétisrúd (#758) 100 ap /db, ezüstlevél (#759) 100 ap /db, adamantit érme (#762) 200 ap /db,
mihlanil érme (#764) 160 ap /db, káosztiara (#765) 140 ap /db, tl'urlang fiola (#788) 100 ap /db, tl'urlang erőkő (#825) 200 ap /db,
dlathog kőzet (#829) 100 ap /db, Éjvadász bundája (#850) 5000 ap /db, kreiton fókusz (#853) 160 ap /db, vörös zselé (#862) 10 ap /db,
yetifog (#863) 8 ap /db, halgar kulcs (#877) 100 ap /db, kitintüske (#879) 8 ap /db, káoszkulcs (#884) 100 ap /db,
agvari manafókusz (#890) 1500 ap /db, szürke briliáns (#908) 60 ap /db, skorpiókarom (#911) 8 ap /db, quwarg igazgyöngy (#912) 8 ap /db,
cápazsír (#932) 8 ap /db, Xanathal karkötője (#956) 2200 ap /db, dramoan kő (#967) 150 ap /db, drakolder gyűrű (#969) 15000 ap /db,
jegesmedve bunda (#1067) 20 ap /db, rozmárfog (#1069) 6 ap /db, lidércesszencia (#1074) 14 ap /db, cetuszony (#1075) 20 ap /db,
mammutbőr (#1078) 12 ap /db, szélgömb (#1080) 60 ap /db, behemótköröm (#1081) 20 ap /db, hósárkány szív (#1082) 40 ap /db,
varkaudar csont (#1113) 8 ap /db, varkaudar pálinka (#1137) 44 ap /db, sámán gyógykenőcs (#1139) 300 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 20 ap /db,
Thargodan koponya (#1182) 60 ap /db, ektoplazma (#1185) 93 ap /db, mösze hátpáncél (#1229) 22 ap /db, holdbőr (#1236) 28 ap /db,
fekete drakpikkely (#1308) 120 ap /db, extra takarmány (#1360) 36 ap /db, rozsomákszőr (#1510) 2 ap /db, Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1080 ap /db,
Blounther gyűrűje (#1548) 3000 ap /db, balkezes gyűrű (#1549) 600 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandó a kufár megvásárolni:
agvari manafókusz (#890) 300 ap /db, áldott kő (#642) 20 ap /db, alkímiázó üst (#341) 80 ap /db, amniosz (#203) 1 ap /db,
amul kulcs (#565) 50 ap /db, angyalok gyűrűje (#529) 150 ap /db, arany papi karkötő (#309) 80 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db,
aranytermő ládikó (#504) 250 ap /db, aranytű (#272) 4 ap /db, bordacsont (#16) 2 ap /db, borkonyó bibe (#312) 5 ap /db,
csalánvirág (#582) 8 ap /db, csontkulcs (#74) 4 ap /db, destabilizátor (#1275) 250 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db,
dlathog kőzet (#829) 50 ap /db, dözmöng szív (#122) 3 ap /db, drakolder gyűrű (#969) 1000 ap /db, ében toboz (#578) 5 ap /db,
Éjmágus tükre (#1100) 500 ap /db, Eldereth szilánk (#512) 12 ap /db, ezüstdarab (#326) 4 ap /db, Fekete Kehely (#283) 110 ap /db,
fokhagyma (#403) 4 ap /db, fűszerkeverék (#1170) 10 ap /db, fűszertartó (#210) 6 ap /db, galachmit (#310) 30 ap /db,
grifftojás (#179) 10 ap /db, gyíkfű (#201) 1 ap /db, halcsont (#390) 2 ap /db, hebrencs csapda (#147) 15 ap /db,
hoarián bőrnadrág (#1345) 12 ap /db, huhogó bibe (#332) 8 ap /db, hűségérme (#1141) 40 ap /db, íjászkence (#1225) 16 ap /db,
jégkristály (#593) 20 ap /db, kaja (#2) 1 ap /db, kavadu iszák (#25) 2 ap /db, két kard szimbólum (#144) 10 ap /db,
kholden kulcs (#470) 20 ap /db, kristályfolyadék (#449) 4 ap /db, kulcskarika (#648) 80 ap /db, lélekesszencia (#619) 45 ap /db,
lótuszvirág (#447) 4 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db, márványkulcs (#245) 16 ap /db, mászó-karperec (#392) 40 ap /db,
mászókampó (#165) 12 ap /db, mópat tetem (#584) 4 ap /db, mópat token (#585) 15 ap /db, mutáns csont (#331) 4 ap /db,
nagy aranykulcs (#246) 24 ap /db, norgat kulcs (#471) 24 ap /db, Ovgun nyaklánca (#615) 400 ap /db, párducbőr pénztárca (#1118) 25 ap /db,
pirkit (#153) 2 ap /db, pszi kő (#248) 100 ap /db, quwarg tojás (#360) 2 ap /db, ragasztó (#83) 1 ap cseppje,
remák szív (#264) 12 ap /db, ryuku függő (#1322) 225 ap /db, ryuku hüvelykgyűrű (#1321) 140 ap /db, sáfránypor (#211) 20 ap cseppje,
sallank karom (#128) 2 ap /db, sárkánypikkely (#292) 20 ap /db, smaragd kulcs (#241) 24 ap /db, sólyomcsőr (#1223) 5 ap /db,
sötét ital (#284) 50 ap kortyonként, spiritusz (#170) 1 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 7 ap /db, szeksztáns (#32) 20 ap /db,
szent kehely (#257) 16 ap /db, szuper dobóháló (#273) 8 ap /db, térhajlító kavics (#1539) 230 ap /db, Thargodan esszencia (#328) 20 ap /db,
tinta (#101) 1 ap cseppje, törpe védőgyűrű (#1104) 180 ap /db, toxyl üvegcse (#592) 25 ap /db, tubarkő (#700) 200 ap /db,
Urgod fétise (#561) 600 ap /db, uzbány csőr (#169) 6 ap /db, varázskorsó (#1546) 270 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db,
vortex amulettje (#607) 50 ap /db, zöld üveg (#82) 3 ap /db, Zu'lit tarsolya (#537) 70 ap /db, tyrex csont (#280) 30 ap /db,
csuklyavirág (#133) 1 ap /db áron.

[Megjegyzés: azokról a tárgyakról, amelyeket esetleg nem ismersz, 20 arany árán információt kérhetsz a BE <boltszám> <tárgy> paranccsal.] [5 pontot használtál fel, van még 435.]

ve 331 1 megveszed a 331. tárgyat 1
Vásároltál 1 mutáns csontot. 8 aranyat fizettél. A bolondok aranya fizetés után visszatér hozzád! [0 pontot használtál fel, van még 435.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 432.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Mivel nincs érvényben SZK parancsod, a Szörnycsábításnak sem lenne sok értelme. [0 pontot használtál fel, van még 432.]

* 3. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (6 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 6 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 432.]

* 4. BP: leveszed/lerakod az 527. tárgyat
Leveszed a Luthius karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 432.]

* 5. BP: kézbeveszed/felveszed az 531. tárgyat a 309. tárggyal
Leveszed a törp sisakot, majd a fejedre teszed a lidérckoronát. [0 pontot használtál fel, van még 432.]
A csuklódra húzod az arany papi karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 432.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 392.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 352.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 312.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [40 pontot használtál fel, van még 272.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [40 pontot használtál fel, van még 232.]

tf 2 32 fejleszted a 2. tulajdonságodat 32 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [32 pontot használtál fel, van még 200.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Micsoda kellemetlen meglepetés! Meglátogat egy adószedő. Gyorsan felmutatod neki a kezed ügyébe előkészített hűségérmét, hogy tudja, egy igazi hőssel van dolga. Az elsőre hajthatatlannak tűnő hivatalnok megilletődve gratulál a varkaudarok elleni háborúban elért sikereidhez, majd egy másik kalandozó után rohan, aki látszólag meg akart lépni az adófizetés elől. Mosolyogva bámulsz utána még egy darabig. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 2, 5.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a Rughar familiárisa. Egy szögletes követ fal föl a bazaltelementál. 2 kaját bezabál a pikkelyes ptog. Hátizsákod felkapva indulnál tovább, mikor észreveszed az elszáradt, lehullott vérvörös rózsaszirmokat... magad sem érted miért, de hiánya maga a bánat, a fájdalom... vissza kell szerezned! A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 429 pontot. A következő körben tehát 629 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Rőtszakállú Odin, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr személyes tanácsadója vagy. Az Illúzió Mesterei (#9129) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 288. fordulód.

Erő: 50 (76) Szint: 37 Merészség: 10/5 Magasság: 127 cm
IQ: 53 (61) Támadás: 53 Agresszió: 7 Testsúly: 77 kg
Ügyesség: 50 (65) Védekezés: 90 Menekülés: 30 % Életkor: 64/153 év
Egészség: 50 (67) Életpont: 1115/19 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 1
Szerencse: 49 (72) Varázspont: 1707/391 Pénz: 3801 arany Kép. pont: 23
Tudatpont: 28/28 Pszi pont: 423/176 Halhatatlanság: 6 % EFejl: 30
Eddig összesen 2863 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4302 TP-t kaptál. Jelenleg 6939369 TP-d van. A következő szinthez még 60631 TP szükséges. Trófeáid: triklem drakolder, Tiestichlaq, mösze uralkodó. A 236. fordulódban 5711 arany került a bankszámládra. 6938 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 6/56 ökölvívás: 7/62 szúrófegyverek: 8/36
vágófegyverek: 29/80 (+1%) ütőfegyverek: 38/97 (+1%) lőfegyverek: 7/28
dobófegyverek: 33/7

Feltételes fegyverváltás: törpe szekerce (#1105) (90%) << Din cséphadarója (#840) (90%) << teriád pöröly (#1283)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -16.); vas dobónyíl (#189) (17 -29.); ében dobónyíl (#849) (30 -997.); ében dobónyíl (#849) (998 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 27/64 (+110%) 2. nyomkövetés: 68/10 (+42%) 3. mászás: 20/21
4. csapdakészítés: 19/99 (+6%) 5. csapdaészlelés: 8/83 6. gyógyítás: 30/27
7. titkosírás: 3/81 8. felderítés: 23/96 (+7%) 9. szörnyidomítás: 15/49
10. teológia: 117/51 (+8%) 11. taumaturgia: 104/2 (+13%) 12. szerencsejáték: 2/86
13. versengés: 17/35 14. harcművészetek: 3/63 15. zene: 15/57
16. szörnyismeret: 36/13 (+34%) 17. pszi: 25/10 (+4%) 18. zárnyitás: 1/0
19. vadászat: 6/61 20. vitalitás: 2/64 21. bányászat: 32/68 (+5%)
22. úszás: 6/75 23. főzés: 14/3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 55% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133))
kutatsz max. 135 TVP-ért
ásol max. 36 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz Huddens elixírjét (#830) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 15 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 6 darabot ), tüskét (#22) (max. 6 darabot )
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 16)
szintszívó lények (#9097), átokosztó (#372), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), lidércúr (#252), Mocskos Buddha (#3708), halálelementál (#279), mösze uralkodó (#789), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
semlegesek (#989), jók (#990), trikornis herceg (#261), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) becsületjel (#158, 14 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP)
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP)
mágia megértése (#226, 0 VP) meditáció (#250, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +28 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +23 vp 26 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
állatvédelem (#192) Pörhemór köre (#205) (128,3,2) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26)
csupasz izom (#28) óriáserő (#53) Symulf rúnája (#182) hadiszerencse II (#24)
varázsenergia (#161)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
háló (#186)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 10)
pszi-acéltorony (#98), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzgolyó (#155) >> férfiak (#998) tűzgolyó (#155) >> nők (#999)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> 37. szintű lényekre fürgülés (#92) >> nők (#999)
fürgülés (#92) >> férfiak (#998)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amikor már félisten hatalmú felszentelt főpapom vagy!
2.) Demonstráld hatalmamat, használj földrengés varázslatot tíz alkalommal! (számláló: 7)
3.) Lássuk, növekszik-e a hatalmad. Imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 10%!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9 dentor bőr (#551) 1 nyílvessző (#108) 1 quwarg tojás (#360)
1 ragasztó (#83) 1 sáfránypor (#211) 1 sallank karom (#128)
4 spiritusz (#170) 1 vérvörös rózsa (#1622) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
72 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 1 aranytű (#272)
2 csuklyavirág (#133) 1 dözmöng szív (#122) 2 ezüstdarab (#326)
1 mákrózsa virág (#56) 1 mutáns csont (#331) 1 nehezék (#258)
1 Thargodan esszencia (#328) 1 Tilnetor kardja (#474) 1 tyrex csont (#280)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(313,117) Thargodan vegyesbolt (#679), Thargodan fegyverbolt (#682)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.06.13. Számládról 30 zsetont levontunk a Krónika külön postázása miatt.
˙

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Ha a többszemélyes kalandot vezető karakterek a TK parancs kiadása után elmozogtak a koordinátáról, ahol az adott kaland teljesíthető volt, a TK akkor is létrejött. Ez hiba volt, javítottam.

Üzenet küldése a karakternek