287. forduló, 289. forduló, Megadeathka összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. okt. 8. 15h:03'
EZ A 695. JÁTÉKHETED, 288. FORDULÓD
696. játékheted kezdete: okt. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #3851
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

MEGADEATHKA KALANDJAI


33 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,81] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Hamariberkenyével. Dornodon kisebb papja. Egy alligátorbőr cipőt, egy arany masszariasztót, egy denevér szimbólumot, egy ezüst gyűrűt, egy féregíz nyakpántot, egy gyöngysort, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián függőt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Ruházatát egy Lord Kovács József trófea, egy ekharion bébi trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Mentális auráját felismered, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Találkozol egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű elf férfival. Jéghideg aura vonja körül egész testét. Fagyos tekintetéből máris tudod, hogy ő Little Green Snake a Jégmágusok legfőbb sarki rókavadász mestere. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Little Green Snake. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 7. napon ismét összefutsz Hamariberkenyével. Mentális auráját felismered, feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A 14. napon összeakadsz egy barna, rövid hajú, barna szemű gnóm férfival. Bőre bronzként csillog. Fairlight kisebb papja. Egy rőtmanó kacagányt, egy ryuku köpenyt és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy élőholt quwarg trófea, egy quwarg harcos trófea és egy kardszárnyú pocok trófea színesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy csontszablyát tart. Lőfegyvere egy parittya. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Ramirez Basera. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot.
A 24. napon összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, csillogó szemű elf nővel. A bőre sötétebb az átlagosnál. Raia tanítványa. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy epokitféreg trófea, egy purifikátor trófea és egy élőholt quwarg trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Holmiját egy púpos burástya cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Niadra. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+5 életpont.)
Táborhelyed hirtelen mozogni kezd, sőt minden körülötted. Mi lehet ez? Földrengés! Menekülnél, de nem tudod hova, és mire összeszeded magad, már el is csitul a talaj háborgása.
A 31. napon újból összeakadsz Niadrával. Elég egy mentális pillantás aurájára: fehér, jelezve, hogy jó. A másik kalandozó aurája gyógyított rajtad. (+2 életpont.) Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 Sheran cserepét (2500 arany kikiáltási áron), 1 Sheran cserepét (2450 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+6 tvp ).
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
Minden varázserőd visszatért. (+15 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 19. varázslatot az 5. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-25 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 606.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 604.]
Gyorsvarázsolsz! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-21 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 602.]

* 2. KP: használod az 1133. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 602.]

hh 1253 396 1133 használod az 1253. tárgyat a 396. tárgyat az 1133. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +31 max. életerő, +31 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 596.]
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 595.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 595.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[72,59] Épületek tűnnek fel.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.). Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 585.]

be 669 bemész a 669. épületbe
A kapun belépve kellemes légkör fogad. Úgy látod, az előtérből több helyiség is nyílik, melyek a különböző áruféleségeket hivatottak csoportosítani. Egy behízelgő modorú, díszesen öltözött gnóm fogad: - Üdvözöllek, a nevem Brakkulmukkpók. Én vagyok ezen üzletház igazgatója. Boltunk széles választékkal áll rendelkezésedre, használtcikk osztályunkon pedig megszabadulhatsz feleslegessé vált holmijaidtól. - Kérésedre elmondja, mit merre találsz, és biztosít róla, nyugodtan a segédekre bízhatod magad.
A választék az alábbi (zárójelben a tárgy sorszáma):

deus ex machina (#1) 37 ap /db, kaja (#2) 1 ap /db, szöges bunkó (#8) 15 ap /db, bunkósbot (#9) 1 ap /db,
csontkés (#11) 3 ap /db, csontszurony (#12) 3 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db,
bordacsont (#16) 3 ap /db, fúvócső (#20) 6 ap /db, ormánygőte csont (#21) 4 ap /db, gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje,
varányszem (#30) 1 ap /db, lapockacsont (#33) 6 ap /db, ásó (#34) 7 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db,
kis vaskulcs (#40) 4 ap /db, grákóbőr (#41) 4 ap /db, távcső (#42) 24 ap /db, királygyík bőr (#44) 4 ap /db,
kis bőrpajzs (#45) 7 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 3 ap /db, antilopbőr (#48) 4 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 7 ap /db,
bőrpáncél (#51) 7 ap /db, bőrsisak (#57) 7 ap /db, tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, csontszablya (#64) 3 ap /db,
szöges páncél (#65) 36 ap /db, szöges bőrpajzs (#66) 24 ap /db, kék orchidea (#68) 6 ap /db, rézdarab (#70) 1 ap /db,
rézpáncél (#71) 36 ap /db, rézsisak (#72) 10 ap /db, rézpajzs (#73) 21 ap /db, rézkulcs (#75) 9 ap /db,
bronzkulcs (#76) 13 ap /db, mászókarom (#78) 15 ap /db, lapkorong (#80) 3 ap /db, mérleg (#81) 12 ap /db,
díszes rézpajzs (#84) 22 ap /db, óndarab (#85) 3 ap /db, bronzhegyű lándzsa (#87) 15 ap /db, bronzsisak (#88) 13 ap /db,
bronzpajzs (#89) 24 ap /db, bronzpáncél (#90) 48 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 7 ap /db,
bakkura bőr (#95) 3 ap /db, bakkura csizma (#96) 16 ap /db, rákpáncél (#97) 6 ap /db, rákpajzs (#98) 15 ap /db,
fekete gyöngy (#99) 9 ap /db, magszim bél (#103) 7 ap /db, fémrúd (#104) 12 ap /db, evaporőr háj (#105) 7 ap /db,
fabontó (#106) 7 ap /db, rövid íj (#107) 12 ap /db, nyílvessző (#108) 1 ap /db, vapár ág (#110) 15 ap /db,
hosszú íj (#111) 30 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db, ezüst nyaklánc (#117) 15 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 12 ap /db,
mandibulapenge (#125) 4 ap /db, bronzpenge (#126) 18 ap /db, mandibulakasza (#127) 37 ap /db, sallank nyíl (#129) 4 ap /db,
hebrencs állkapocs (#130) 6 ap /db, ubuk tüske (#131) 1 ap /db, gyöngymangó (#135) 3 ap /db, mérg. ubuk tüske (#137) 3 ap /db,
ubuk dobónyíl (#138) 7 ap /db, koponya szimbólum (#139) 15 ap /db, denevér szimbólum (#140) 15 ap /db, nap szimbólum (#141) 15 ap /db,
villám szimbólum (#145) 15 ap /db, hebrencs csapda (#147) 22 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 15 ap /db,
vasérc (#152) 3 ap /db, nyu-shuriken (#157) 18 ap /db, ezüst karkötő (#158) 21 ap /db, kis vaspajzs (#159) 24 ap /db,
vassisak (#160) 27 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 33 ap /db, borostyán függő (#162) 9 ap /db, karócsapda (#163) 18 ap /db,
vasvért (#164) 90 ap /db, ugh méreg (#166) 3 ap cseppje, uzbány csőr (#169) 9 ap /db, rövid kard (#171) 24 ap /db,
téfea-agy (#172) 12 ap /db, harci kalapács (#174) 30 ap /db, ezüst gyűrű (#180) 9 ap /db, vasalt bunkó (#181) 52 ap /db,
vashegyű lándzsa (#182) 27 ap /db, vaskulcs (#183) 15 ap /db, ezüst kulcs (#184) 18 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 21 ap /db,
nagy vaskulcs (#186) 24 ap /db, mérgezett vasnyíl (#187) 12 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 ap /db, mérg. vas dobónyíl (#190) 15 ap /db,
aranylánc (#191) 30 ap /db, gyöngysor (#192) 72 ap /db, aranygyűrű (#193) 18 ap /db, arany karperec (#194) 39 ap /db,
obszidián függő (#195) 15 ap /db, trófea nyaklánc (#196) 45 ap /db, igazgy. fülbevaló (#197) 30 ap /db, karbin plazma (#199) 15 ap /db,
amniosz (#203) 1 ap /db, kazmár gyökér (#205) 6 ap /db, dorony tüdő (#212) 12 ap /db, ketrec (#216) 114 ap /db,
dobóháló (#221) 12 ap /db, láncing (#222) 300 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 7 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 12 ap /db,
obszidián karkötő (#229) 45 ap /db, lánckesztyű (#230) 225 ap /db, acélpengőke (#231) 4 ap /db, ilkin érc (#232) 4 ap /db,
lajhár csont (#236) 4 ap /db, tankány karom (#237) 15 ap /db, pular kristály (#239) 12 ap /db, kis aranykulcs (#240) 24 ap /db,
tüskecsapda (#242) 12 ap /db, márványkulcs (#245) 24 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 36 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 24 ap /db,
tatu ködmön (#255) 6 ap /db, kristálygömb (#265) 15 ap /db, fülemüle agyar (#267) 7 ap /db, gromak bőr (#268) 12 ap /db,
purifikátor háj (#269) 27 ap /db, aranytű (#272) 6 ap /db, ametiszt medál (#275) 42 ap /db, sárga erőöv (#276) 187 ap /db,
rejtőköpeny (#277) 21 ap /db, umbatari karkötő (#278) 150 ap /db, Mágikus Koponya (#279) 600 ap /db, tyrex csont (#280) 45 ap /db,
raptor karom (#281) 18 ap /db, jégszív (#282) 22 ap /db, bíbor erőöv (#291) 450 ap /db, varkaudar páncél (#294) 15 ap /db,
elit csatavért (#295) 45 ap /db, bev formázó minta (#299) 37 ap /db, cru formázó minta (#300) 37 ap /db, réz papi karkötő (#307) 150 ap /db,
ezüst papi karkötő (#308) 225 ap /db, arany papi karkötő (#309) 600 ap /db, borkonyó bibe (#312) 7 ap /db, varkaudar csizma (#317) 30 ap /db,
ezüsttőr (#322) 12 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 6 ap /db, ezüsthegyű lándzsa (#324) 22 ap /db, ezüstdarab (#326) 6 ap /db,
ezüstshuriken (#327) 12 ap /db, csontpálca (#329) 56 ap /db, huhogó bibe (#332) 12 ap /db, királyi korona (#338) 187 ap /db,
rézgolyó (#343) 1 ap /db, shinai gömb (#348) 180 ap /db, molluszk ház (#353) 3 ap /db, szockó hólyag (#355) 4 ap /db,
quwarg tojás (#360) 3 ap /db, Eldaran karkötője (#373) 375 ap /db, zafír erőöv (#397) 11250 ap /db, réz fejpánt (#406) 10 ap /db,
bronz fejpánt (#407) 13 ap /db, kígyóbőr öv (#410) 12 ap /db, stukilövedék (#414) 1 ap /db, bányászcsákány (#434) 15 ap /db,
réz masszariasztó (#436) 12 ap /db, arany masszariasztó (#437) 21 ap /db, ónix masszavadító (#438) 18 ap /db, ostromlétra (#510) 7 ap /db,
zafír medallion (#514) 37 ap /db, varkaudar szablya (#516) 30 ap /db, csatabárd (#555) 33 ap /db, aranytoll (#572) 60 ap /db,
rinóbőr (#651) 7 ap /db, darázsszárny (#652) 6 ap /db, darázsfarok (#654) 21 ap /db, elf csont (#664) 6 ap /db,
elkarog szőr (#665) 1 ap /db, szulfagor agyar (#677) 6 ap /db, rubinkő (#679) 225 ap /db, ryuku szablya (#695) 105 ap /db,
ryuku buzogány (#696) 105 ap /db, troll csont (#704) 6 ap /db, kobudera csont (#705) 6 ap /db, etra hályog (#712) 37 ap /db,
rőtmanó kacagány (#714) 7 ap /db, gyémánt karperec (#728) 180 ap /db, rubin fejék (#729) 210 ap /db, smaragd orrkarika (#730) 150 ap /db,
gyöngyberakásos öv (#732) 195 ap /db, jegygyűrű (#736) 75 ap /db, párducbőr (#1066) 15 ap /db, jegesmedve bunda (#1067) 15 ap /db,
rozmárfog (#1069) 4 ap /db, yetiszív (#1070) 12 ap /db, féregbél (#1071) 6 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 22 ap /db,
párducszem (#1073) 3 ap /db, lidércesszencia (#1074) 10 ap /db, cetuszony (#1075) 15 ap /db, varkaudar csont (#1113) 6 ap /db,
sólyomcsőr (#1223) 7 ap /db, bruhatagnyelv (#1230) 10 ap /db, extra takarmány (#1360) 27 ap /db, pókláb (#1378) 1 ap /db,
nodonrod kitűző (#1533) 202 ap /db, monstrum vállvédő (#1577) 270 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandóak a használtcikk osztályon megvásárolni:
álompor (#396) 1 ap /db, amniosz (#203) 1 ap /db, arany papi karkötő (#309) 80 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db,
aranytű (#272) 4 ap /db, Aritma ostora (#1605) 130 ap /db, ásó (#34) 5 ap /db, bőrkantár (#1125) 30 ap /db,
borkonyó bibe (#312) 5 ap /db, bronzkulcs (#76) 9 ap /db, bunthar bőr (#733) 5 ap /db, csillezsályalevél (#1253) 10 ap /db,
csontpálca (#329) 15 ap /db, csuklyavirág (#133) 1 ap /db, darázsszárny (#652) 4 ap /db, deus ex machina (#1) 25 ap /db,
drótszőr (#37) 2 ap /db, Éjmágus tükre (#1100) 500 ap /db, evaporőr háj (#105) 5 ap /db, extra takarmány (#1360) 12 ap /db,
ezüst gyűrű (#180) 6 ap /db, ezüsttollú nyíl (#363) 60 ap /db, fabontó (#106) 5 ap /db, fémrúd (#104) 8 ap /db,
fokhagyma (#403) 4 ap /db, fülemüle síp (#1576) 90 ap /db, furulya (#233) 7 ap /db, fűszertartó (#210) 6 ap /db,
gnóm nyílpuska (#546) 35 ap /db, griff nyakék (#1579) 80 ap /db, gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, Halatir kalapja (#1262) 25 ap /db,
halcsont (#390) 2 ap /db, hattyútoll (#1222) 1 ap /db, hebrencs csapda (#147) 15 ap /db, huhogó bibe (#332) 8 ap /db,
kaktuszbogyó (#429) 4 ap /db, kavadu iszák (#25) 2 ap /db, kígyóbőr öv (#410) 8 ap /db, kis aranykulcs (#240) 16 ap /db,
kötél (#92) 1 ap /db, kristálygömb (#265) 10 ap /db, kvazár sisak (#266) 70 ap /db, lánckesztyű (#230) 15 ap /db,
lapockacsont (#33) 4 ap /db, liumbe bimbó (#656) 15 ap /db, liumbe hajtás (#655) 4 ap /db, lótuszvirág (#447) 4 ap /db,
madártoll (#112) 1 ap /db, magszim bél (#103) 5 ap /db, mandibulapenge (#125) 3 ap /db, mászókarom (#78) 10 ap /db,
mérg. nyílp.lövedék (#548) 6 ap /db, Métely páncélja (#1562) 120 ap /db, moa burát (#384) 12 ap /db, moa gyöngy (#378) 20 ap /db,
moa jádekő (#382) 16 ap /db, moa katalizátor (#386) 40 ap /db, moa obszidián (#380) 12 ap /db, moa rubin (#379) 30 ap /db,
moa smaragd (#377) 25 ap /db, moa zafír (#381) 40 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 24 ap /db,
nagy bronzkulcs (#185) 14 ap /db, nagy vaskulcs (#186) 16 ap /db, nyílpuska lövedék (#547) 4 ap /db, nyílvessző (#108) 1 ap /db,
ónix masszavadító (#438) 12 ap /db, ormánygőte csont (#21) 3 ap /db, pásztorbot (#513) 120 ap /db, polip szívóka (#391) 2 ap /db,
pszi kő (#248) 100 ap /db, pular kristály (#239) 8 ap /db, rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, rakolits por (#669) 7 ap /db,
rézdarab (#70) 1 ap /db, rókafarok (#124) 3 ap /db, ryuku buzogány (#696) 70 ap /db, ryuku karvédő (#687) 85 ap /db,
ryuku mellvért (#689) 120 ap /db, sallank karom (#128) 2 ap /db, Sheran cserepe (#1271) 50 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje,
sullár hólyag (#168) 7 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 2 ap /db, szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db,
szeksztáns (#32) 20 ap /db, szent kehely (#257) 16 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 10 ap /db, térhajlító kavics (#1539) 230 ap /db,
tinta (#101) 1 ap cseppje, trikornis szarv (#198) 12 ap /db, tüskecsapda (#242) 8 ap /db, ulkor gyöngy (#1072) 15 ap /db,
uzbány csőr (#169) 6 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db, vadászkés (#1264) 12 ap /db, varányszem (#30) 1 ap /db,
vark. pecsétgyűrű (#1171) 200 ap /db, varkaudar csont (#1113) 4 ap /db, vasérc (#152) 2 ap /db, vashegyű lándzsa (#182) 18 ap /db,
vashegyű nyíl (#176) 5 ap /db, virág szimbólum (#143) 8 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db, zafír erőöv (#397) 100 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 580.]

m 3 mozogsz délkeletre
[73,60] Még mindig a városban vagy. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Felfedeztél egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.). Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed Kaszás Loki táborát. Dornodon püspöke. Egy bátorság medálját, egy denevér szimbólumot, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár páncélt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy renegát törpe trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy varkaudar iszákos trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Két izmos kar által kettétört varázspálca. Jobb kezében egy varkaudar che-kardot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy mutáns pók a hátasa. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
[15 pontot használtál fel, van még 565.]

fa 1271 4528 1 feladod az 1271. tárgyat a 4528. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Vemhes Guppi részére szánod. Átadsz 1 Sheran cserepét. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 562.]

faa 1539 feladod az 1539. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Vemhes Guppi részére szánod. Átadsz 1 térhajlító kavicsot. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 559.]

ek 500 20 t. energia kisütése: 500 20
A tudati entitás manifesztálására költesz 9 TU-t A tudati térben már 28690 tudatpontot raktároztatok el. Érzed a tudati tér remegését. A manifesztálásra költött hatalmas mennyiségű TU majd szétrepeszti körülötted. Most már közel a cél. [5 pontot használtál fel, van még 554.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Elővarázsolod a hangszered, és máris körülvesz a tömeg. Halatir kalapját magad elé rakod, hogy abba dobálják az összegyűltek adományaikat. Játszani kezdesz a furulyán. Tudásod magját, minden zenei képzettséged csúcsát igyekszed produkálni a műértő közönség előtt. A közönség őrjöngve fejezi ki tetszését, tombol a taps. Mindenki a válladat veregeti, és szórják eléd az aranyat (+21 arany). Ez jól esett! (+70 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy útonálló.

Fegyvert váltasz: előkapod az Aritma ostorát. Marokra fogva az Aritma ostorát ellenfeledre támadsz. Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Az útonálló csapása csak a levegőt találja. Aritma ostorával kegyetlenül megütöd az útonálló jobb lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [30 pontot használtál fel, van még 524.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Amikor meglátnak, valaki felkiált: "Egy bárd!" Rögtön körbeáll a kíváncsi nép. Halatir kalapját magad elé rakod, hogy abba dobálják az összegyűltek adományaikat. Játszani kezdesz a furulyán. Mindent beleadsz, apait-anyait, hogy elnyerd a közönség tetszését. A közönség őrjöngve fejezi ki tetszését, tombol a taps. Mindenki a válladat veregeti, és szórják eléd az aranyat (+28 arany). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+51 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy útonálló.

Fegyvert váltasz: előkapod az Aritma ostorát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Aritma ostorával iszonyatosan megcsapod az útonálló testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Aritma ostorával egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
90 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 494.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Elfáradtál már a közönség szórakoztatásában, ezért egy félreeső helyen gyakorolsz. Játszani kezdesz a furulyán. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+0 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy orgyilkos.

Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 464.]

m 3 5 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[101,81] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Moloch előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Találkozol egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű elf férfival. Jéghideg aura vonja körül egész testét. Fagyos tekintetéből máris tudod, hogy ő Little Green Snake a Jégmágusok legfőbb sarki rókavadász mestere. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) [100,82] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő púpos burástya mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a púpos burástya fejét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
249 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy móricserjét. Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívei emelték. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [99,83] Még mindig bozótos. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A látszat néha illúzió. S mégis milyen valóságosnak tűnik. <Az Illúzió Mesterei> " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba).

Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. [45 pontot használtál fel, van még 419.]

m 5 5 4 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délre
[98,84] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.

Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)
Összefutsz egy hollófekete, hosszú hajú, izzóan vörös szemű csontsovány mutáns nővel. Bőre mélykék színű. Addig rendben, hogy kiállnak a bordái, de biztos, hogy mind az övé? Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy jegygyűrűt, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy ryuku sisakot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szerencsetalizmánt, egy Tharr Keresztjét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy quwarg ősmágus trófea, egy óriásféreg trófea és egy varkaudar iszákos trófea ékesíti. Jobb kezében egy kvazár kardot, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Továbbmész.

(Továbbmész...) [97,85] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sóhajtó dorony lehet. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Elszántan ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony jobb oldalát. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A sóhajtó dorony szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 402 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah hívői építették. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzrakó helyet. Az illatok megfognak. A tűz körül sertepertélő gnóm megkínál az épp most elkészült étekkel. Rendkívül finomnak találod a vándormedve falatokat, miközben a gyomrodba tuszkolod.

(Továbbmész...) [97,86] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku csapásvezető. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Egy ryuku átokvarázs varázslattal köszönt csatapartnered. 138 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a ryuku csapásvezető fényes páncélját. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ryuku csapásvezető testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) A ryuku csapásvezető fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +6 ÉP.) Papi rangodon csekély repedés keletkezett! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: egy ezüstshuriken. 1539 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 166, gyógyulás: 6, összesen: -160 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-21 varázspont.] Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. [50 pontot használtál fel, van még 369.]

m 4 mozogsz délre
[97,87] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Látsz egy oltárt. Raia híveié. Találsz egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rájanyék lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod az Aritma ostorát. Vad csatakiáltással, felemelve az Aritma ostorát ellenfeledre ugrasz. Aritma ostorával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a rájanyék tüskés farkát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. Karmaival a rájanyék megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A rájanyék összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Ráismersz a lényre. Egy erszényes elkarog. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Mielőtt összecsapnátok, a gnóm nyílpuskával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog farkát. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával eltalálod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 916 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-21 varázspont.] Észreveszel valamit a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.
Találkozol egy hosszú aranyhajú, zöld szemű elf nővel. Bőre bronzként csillog. Sheran hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötőjét, egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy örökkéval. rubinját, egy sárga erőövet, egy tünde tegezt, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy földsárkány trófea, egy epokitféreg trófea és egy kardszárnyú pocok trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy tölgyfakoszorú. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy borkonyó bibét tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy spagulár! Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Mentális auráját felismered, ő is semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Aranymag. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összefutsz Chuang Lee-vel. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy réz papi karkötőt, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Ruházatát egy velociraptor trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy miksziszi húsgólem trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy csontszablyát tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
[20 pontot használtál fel, van még 349.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 319.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+72 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy törpemammut.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a törpemammut nyakát. (3 támadással 91 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a törpemammut. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Apró rúgást kapsz a törpemammut patájától. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A törpemammut szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 289.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+3 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy alpesi tehén.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az alpesi tehén testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Véres nyál csordul ki az alpesi tehén száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 259.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+0 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy ryuku légiós.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a gnóm nyílpuskával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a ryuku légiós páncélos testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Nem sikerült a ryuku légiós ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 816 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 229.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-21 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 224.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+21 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy uzbány.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány bal lábát. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 194.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+0 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy sóhajtó dorony.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony taraját. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A sóhajtó dorony most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 402 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 164.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+0 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy sóhajtó dorony.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony taraját. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 402 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 134.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Használod az ezüstszelencét. A belsejébe 8 vizet dobsz. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 8 spirituszt kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 131.]

* 2. BP: keresed a 102. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy uzbányt. [0 pontot használtál fel, van még 131.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-31 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 20, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a karmos tankány. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) (+1 szerencse.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 131 pontod maradt, ebből a következő körre 131 pontot vihetsz át. Kapsz még 429 pontot. A következő körben tehát 560 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU CSAPÁSVEZETŐ (778. SZÖRNY)
Amikor a ryuku császár őfensége egy újabb sziget és civilizáció meghódítására készül, általában kijelöl néhány gárdistát a legjobbak közül, hogy álljanak egy-egy hódító hadosztály élére. Ők lesznek a gyarmatosító sereg vezetői. Ennek a felemelő tisztségnek az elérésénél csak egy nehezebb van, megtartani azt, hiszen éppen az első sorokban harcoló csapásvezetők azok, akik biztosan elbuknak az ütközetek során. Persze nem adják könnyen az életüket.

KARAKTERLAP

Megadeathka, egy barna, kontyos hajú, kék szemű gnóm nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran felszentelt papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 288. fordulód.

Erő: 30 (35) Szint: 20 Merészség: 8/1 Magasság: 105 cm
IQ: 28 (30) Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 24 (26) Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 91/91 év
Egészség: 36 (42) Életpont: 317/234 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 1
Szerencse: 22 (24) Varázspont: 569/569 Pénz: 3377 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 21/0 EFejl: 23
Eddig összesen 1340 szörnyet (14 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6652 TP-t kaptál. Jelenleg 565364 TP-d van. A következő szinthez még 34636 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, zombi mester, varkaudar íjász. A 286. fordulódban 5049 arany került a bankszámládra. 5099 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/82 szúrófegyverek: 24/82 (+3%) vágófegyverek: 1/13
ütőfegyverek: 4/10 (+26%) lőfegyverek: 23/92 (+3%) dobófegyverek: 6/11

Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (180%) << Aritma ostora (#1605) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílpuska lövedék (#547) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30/5 2. nyomkövetés: 56/38 (+16%) 3. mászás: 5/70
4. csapdakészítés: 16/57 5. csapdaészlelés: 3/91 6. gyógyítás: 52/23
7. titkosírás: 3/86 8. felderítés: 21/97 9. szörnyidomítás: 6/33
10. teológia: 29/67 (+15%) 11. taumaturgia: 33/95 (+13%) 12. versengés: 6/13
13. zene: 135/15 (+270%) 14. szörnyismeret: 5/47 15. vadászat: 8/65
16. bányászat: 8/34 17. csapatmunka: 2/18

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 20 darabot ), Sheran cserepét (#1271) (max. 3 darabot ), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 20 darabot ), vapár ágat (#110) (max. 10 darabot ), ásót (#34) (max. 1 darabot )
elfogod trappoló dinymákot (#118) fedett veremmel (#219), vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
varkaudar hadúr (#270), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +15 vp 20 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> több ellenfél elleni harcban (#985) banshee-sikoly (#373) >> pszi elementál (#221)
banshee-sikoly (#373) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet!
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 28690. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 947.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 csillezsályalevél (#1253)
1 drótszőr (#37) 1 nyílpuska lövedék (#547) 1 Sheran cserepe (#1271)
1 spiritusz (#170) 1 térhajlító kavics (#1539) 11 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 dorony tüdő (#212) 1 elkarog szőr (#665) 1 ezüstshuriken (#327)
20 kaja (#2) 1 orgyilkos tőr (#225) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(97,85) sóhajtó dorony (#112), Leah oltár, tűzrakó hely (#1169)
(97,86) ryuku csapásvezető (#778), Fairlight oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(97,87) Raia oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), rájanyékek (#58), erszényes elkarog (#354), Aranymag (3205. kalandozó), Chuang Lee (3324. kalandozó), törpemammut (#115), alpesi tehén (#91), ryuku légiós (#361), uzbány (#102), sóhajtó dorony (#112)
(98,84) 47. jellempróba, Tharr oltár, egy mutáns nő
(99,83) Dornodon oltár, 22. jellempróba
(100,82) púpos burástyák (#92), móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Tharr oltár
(101,81) művészi porolit (#720), Little Green Snake (2891. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek