286. forduló, 288. forduló, Megadeathka összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. szept. 5. 15h:59'
EZ A 691. JÁTÉKHETED, 287. FORDULÓD
692. játékheted kezdete: szept. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3851
SZÁMLA : XXXX

MEGADEATHKA KALANDJAI


23 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,81] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű kobudera nővel. Bőre a sírok márvány fehérjét idézi. Elenios felszentelt papja. Egy gromak páncélt, egy szem szimbólumot, egy szürke bőrkesztyűt, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Ruházatát egy vérfürdető magszim trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy quwarg királynő trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy csontkést tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Összeismerkedtek. Az ő neve Carmen El Saphir. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Az 1. napon találkozol egy fekete, copfos hajú, csillogó szemű, körszakállas alakváltó férfival. Bőre mintha a halál csókjával érintette volna. Mozgása könnyed, szinte már légies. Szemének izzó pillantása szinte átfúrja lelkedet... Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Összeismerkedtek. Az ő neve Cerra. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 ryuku mellvértet (2000 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A 9. napon összefutsz Hamariberkenyével. Dornodon kisebb papja. Egy alligátorbőr cipőt, egy arany masszariasztót, egy denevér szimbólumot, egy ezüst gyűrűt, egy féregíz nyakpántot, egy gyöngysort, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián függőt, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Fegyverzetét egy Lord Kovács József trófea, egy ekharion bébi trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Árnymanó feje felett tündöklő glória. Jobb kezében egy árnyszablyát, bal kezében egy árnyéktőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy spagulár! Auráját érzékelve máris tudod, sötét, mert gonosz. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 ryuku mellvért (eladási ár: 2000 arany, ebből a kezelési költség: 200 arany) ellenértékét.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+6 tvp ).
Egy csoportban vagy, együtt mentek. Érzed, hogy köztük biztonságban vagy, szeretnek, társaid rosszban, jóban. Az elöl haladó futni kezd, közben hangosan kurjongat. A többieket is elfogja a jó hangulat, nevetve csatlakoznak. Együtt rohantok lefelé a füves domboldalon, boldognak érzed magad. A jóérzés még azután is kísér, hogy kinyitod a szemed és felébredsz.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+66 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+51 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 777. hetének nyerőszámai: 1, 25, 8. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 19. varázslatot az 5. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-25 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 633.]
Beizzik a turbómágia. Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 631.]
Szupersebesen mormolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-21 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 629.]

* 2. KP: használod az 1133. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 629.]

hh 1253 396 1133 használod az 1253. tárgyat a 396. tárgyat az 1133. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +2 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 623.]
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 622.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 622.]

v 96 93 55 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[93,55] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy csodák kútját. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Egy épületet látsz, amelyen büszkén lengedezik a yaurr hadsereg zászlója a királyi címer fölött. (760. épület.)
Összefutsz Takhisissel. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Dornodon tanítványa. Egy denevér szimbólumot, egy szürke bőrkesztyűt és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy tüskés harci gromak trófea, egy nómenklatúra trófea és egy purifikátor trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően szörnyismeret szakértelmed. Eközben te zene szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összefutsz Igazságos IzomTibivel. Fairlight kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy quwarg királynő trófea, egy szutykos remák trófea és egy dehidrátor trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Időt szakíttok egy kis tapasztalatcserére. Te bányászat szakértelmed terén kapsz néhány hasznos tanácsot, cserébe a zene szakértelemről mesélsz beszélgetőpartnerednek. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 612.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Eddig azt hitted, van egy téma, amiről már senki semmi újat nem tud neked mondani, ez pedig a bányászat. Tévedtél, ezzel kapcsolatban támad néhány kreatív ötleted, amit később majd felhasználhatsz. (Szakértelmed 11 százalékkal nőtt.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 608.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Pár pillanat elteltével csoda történik: a környezet megváltozik, mindent élesebben látsz, minden mozdulat könnyedebb, mint előtte volt. (+3 erő forduló végéig.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 604.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Semmi nem történik... egy árnymanó kalandozó rekedt kuncogása üti meg a füled a mögötted várakozó tömegből. Rajtad nevet. Hogy veszi a bátorságot, hogy... Az utca túlsó végén épp egy pár katonából álló őrjárat halad el. Fennhangon kiabálni kezdesz: - Tolvaj! Tolvaj! Deus ex machinát lopott tőlem! A katonák felkapják fejüket, és felétek indulnak. Az árnymanó gyorsan átlátva a helyzetet, futásnak indul. A katonák pedig utána. Elégedett tekinteteddel követed a mozgásukat, míg el nem tűnnek egy sikátorban. Jól megleckéztetted. (+1 gonoszság.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 600.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Egy edzőteremben eszmélsz, ahol csak ketten vagytok. Te és a kobudera mestered. A legkülönfélébb alakzatok garmadáját sajátítod el, röpke másodpercek alatt, majd megkíméled oktatód életét is, mikor a tesztcsatában a földre kényszerítetted... Mint valami látomásból felébredve, újra ott találod magad, ahol az egész kezdődött, a kút padkájának támaszkodva. Túl valóságos emlékeid vannak az eseményekről. 1081 tapasztalati pontot kaptál. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 596.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Berontasz egy ajtón. Odabent szemüveges gnómok fogadnak, szenzációs módon ünnepelve meg győzelmed. Méghozzá az olimpiai győzelmed! Fogy az ork sör, fogy Borax király személyes pincéjéből származó bor, de hát megérdemled... Egyszer csak arra eszmélsz, újra a kút előtt állsz. Túl valósághű volt ez az egész ahhoz, hogy csak látomás legyen. 1063 tapasztalati pontot kaptál. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 592.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Először csak lenyűgözve állsz ott, és azt bámulod, ahogy egy szivárványszín sugárnyaláb előtör a kútból, és a testedbe csapódik. Mágikus aurád bizonyos mértékig feltöltődik tőle. (+6 varázspont.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 588.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Először csak lenyűgözve állsz ott, és azt bámulod, ahogy egy szivárványszín sugárnyaláb előtör a kútból, és a testedbe csapódik. Mágikus aurád bizonyos mértékig feltöltődik tőle. (+5 varázspont.) Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 584.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Egy őrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklődéssel arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian továbbhaladnak. Csak most van időd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "Izmos Stub kitűnő állatidomár hírében áll. Még egy ragyás burástyát is megtanított arra, hogyan hozza utána a tárgyait." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 580.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Hirtelen meglódul veled a világ, és: egy boltban találod magad, valami kereskedésféle ez. A rozoga pult mögött egy alakváltó férfi ül, és jöttödre feláll. Kipakolod elé a tárgyakat, amit el szeretnél adni: 1 kerek követ, 1 tüskét, és 3 botot. Az árus megvizsgálgatja a tárgyaidat, majd közli, hogy ezért sajnos csak 93 ezer aranyat tud adni... Elképedt arckifejezéssel bámulsz a kútra, ami ismét megjelent előtted. Értelmetlen látomás volt. 1103 tapasztalati pontot kaptál. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 576.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Tölgyfapajzsos Danin boltjában még 18 Eldaran karkötője várja a vásárlókat." A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [4 pontot használtál fel, van még 572.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. A következő pillanatban egy mágikus aura jelenik meg a tested körül. Aztán lassan, nagyon lassan elhalványul... de hatása egy darabig még nem felejthető. (+1 minden tulajdonságodra forduló végéig.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 568.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Más kalandozók már tudják, te talán még nem: a sörényes ubuk elleni legjobb fellépés, ha a tüskés hátát támadod." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 564.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Megjelenik előtted a kút szelleme. Nem tudod eldönteni, ruhája áttetsző, vagy az alakja, vagy netán mindkettő. Szellemkezei megérintenek, minek következtében tested duzzadni kezd. (+3 támadás forduló végéig.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 560.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Rövid várakozás után láthatatlan kezek közelebb taszítanak a kút padkájához. Pont, hogy a belsejébe nézhess, ahol pont elérhető magasságban 1 csontpálca lebeg. Elégedetten konstatálod, hogy ez mind a tied. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 556.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Lebegő látomásként egy női fej jelenik meg előtted. Áttetsző ajkai elrebegnek néhány dolgot a teológia szakértelemről. (Szakértelmed 1 százalékkal nőtt.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 552.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. A kút szelleme megjelenik előtted. Mosolygó arca az angyali lét gondtalanságát tükrözi. Kísértetkezeit kinyújtja feléd, majd két füledre helyezi. Cirógató hullámok söpörnek végig agyadban, ahogy mágikus energiáid feltöltődnek. (+110 varázspont.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 548.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Szeretnéd tudni, mi a sullár leggyengébb pontja? Ha a lihegő pofáját ütöd, előbb-utóbb megpusztul." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 544.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "Roóklóptúrhhum boltjának raktáraiban még 1 lótuszvirágot találhat az élelmes vásárló." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 540.]

a 50 2869 1000 átadod az 50. tárgyat a 2869. kalandozónak (1000 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 1000 aranyat Takhisis részére. [0 pontot használtál fel, van még 540.]

m 8 8 mozogsz északra, északra
[93,54] Folytatod sétádat a házak közt. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Az élet a halál előjátéka, es egyszer mindenki Leahnál köt ki. A. Gurthelen " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Tour-Mix ut. iroda ajánlata: Árnyékvilágbeli utazás. Jelentkezés személyesen. "

Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " A drow KT tagja lehetsz! Feltétel: Elf légy de ne jó! " A következő épületeket látod: egy ékszerbolt (584. épület.) és egy tanácsadó bölcselő (587. épület.). Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Hirdesse e tábla az Éjharcos Szent nevét, míg a nappalt Éj követi: Worget. "

(Továbbmész...) [93,53] Továbbmész a város utcáján. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Felismered a közeledőt. Csak egy megsebesített orgyilkos. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod az Aritma ostorát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Aritma ostorával megütöd az orgyilkos jobb lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Aritma ostorával kegyetlenül megütöd az orgyilkos nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 169 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Brutaliti isten rúnaköve innen 123 mérföldre keletre van. Egy hű követője. " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy sörsátrat. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Metamorph Böffenet harcművész-iskolája innen 81 mérföldre délre megnyílt! " Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Fairlight gyermekei! Álljatok közénk, hittársaitok közé az Arany Magisztrátus soraiba! " Van itt egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.). Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Libertan város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 75 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 80 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 15 mérföld északra. A belépés ingyenes! " [30 pontot használtál fel, van még 510.]

pbe 2000 1436 beraksz a bankba 2000 aranyat
Tork Bendor számlájára átutalsz 2000 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 510.]

pbe 3000 4446 beraksz a bankba 3000 aranyat
Jockey Ewing számlájára átutalsz 3000 aranyat. [0 pontot használtál fel, van még 510.]

m 2 mozogsz keletre
[94,53] Folytatod sétádat a házak közt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy orgyilkos. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az orgyilkos bal lábát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Gyenge szúrást kapsz a jobb lábadba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 64, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Felfedeztél egy fény szentélyét.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 2 fülemüle agyart 10 aranyért, 2 orgyilkos tőrt 16 aranyért.
Összefutsz Tenessyvel. Auráját mágikus vihar övezi. Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy örökkéval.kristályát, egy párducbőr övtáskát, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy élőholt quwarg trófea, egy bávatag golombár trófea és egy áeratikus hasnyák trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy méregfogat tart. Hátasa egy idomított sullár. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[15 pontot használtál fel, van még 495.]

ve 33 megveszed a 33. tárgyat
Vásároltál 1 lapockacsontot. 8 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 495.]

ve 34 megveszed a 34. tárgyat
Vásároltál 1 ásót. 10 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 495.]

ve 21 megveszed a 21. tárgyat
Vásároltál 1 ormánygőte csontot. 6 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 495.]

v 22 21 elmormolod a 22. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod az unkreáció varázslatot! Semmi sem történt. Úgy tűnik, ez a tárgy nem unkreálható. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 490.]

v 15 29 6 elmormolod a 15. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Ekkor döbbensz rá, hogy ilyen tárgyad nincs is! [0 pontot használtál fel, van még 490.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[101,81] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Moloch egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hmm, csak egy khór darázs. Ettől nincs semmi félnivalód. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a khór darázs jobb szárnyát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) A khór darázs melléd csap a farkával! A khór darázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 567 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra vezetnek.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 Sheran cserepét. Egészséged TF-elődött.
[105 pontot használtál fel, van még 385.]

kt 1271 10 elkészíted az 1271. tárgyat (10 darabot)
Sajnos csak 7 Sheran cserepe készítéséhez van elegendő alapanyagod. Legyártottál 7 Sheran cserepét. Egészséged TF-elődött. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [210 pontot használtál fel, van még 175.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Beleraksz 8 vizet. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 8 spirituszt találsz. [3 pontot használtál fel, van még 172.]

* 2. BP: keresed a 102. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy uzbányt. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 172.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-2 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 18, 13.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a karmos tankány. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 172 pontod maradt, ebből a következő körre 172 pontot vihetsz át. Kapsz még 428 pontot. A következő körben tehát 600 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Megadeathka, egy barna, kontyos hajú, kék szemű gnóm nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran felszentelt papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 287. fordulód.

Erő: 30 (35) Szint: 20 Merészség: 8/1 Magasság: 105 cm
IQ: 28 (30) Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 24 (26) Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 91/91 év
Egészség: 35 (41) Életpont: 317/310 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 1
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 569/554 Pénz: 3408 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 21/6 EFejl: 23
Eddig összesen 1326 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4322 TP-t kaptál. Jelenleg 558712 TP-d van. A következő szinthez még 41288 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, zombi mester, varkaudar íjász. A 286. fordulódban 5049 arany került a bankszámládra. 5074 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/82 szúrófegyverek: 24/79 vágófegyverek: 1/13
ütőfegyverek: 3/84 (+9%) lőfegyverek: 23/89 dobófegyverek: 6/11

Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (180%) << Aritma ostora (#1605) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílpuska lövedék (#547) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30/5 2. nyomkövetés: 56/22 (+4%) 3. mászás: 5/70
4. csapdakészítés: 16/57 5. csapdaészlelés: 3/91 6. gyógyítás: 52/23
7. titkosírás: 3/86 8. felderítés: 21/97 9. szörnyidomítás: 6/33
10. teológia: 29/52 (+9%) 11. taumaturgia: 33/82 (+8%) 12. versengés: 6/13
13. zene: 132/45 14. szörnyismeret: 5/47 (+1%) 15. vadászat: 8/65
16. bányászat: 8/34 (+13%) 17. csapatmunka: 2/18

FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 20 darabot ), Sheran cserepét (#1271) (max. 3 darabot ), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 20 darabot ), vapár ágat (#110) (max. 10 darabot ), ásót (#34) (max. 1 darabot )
elfogod trappoló dinymákot (#118) fedett veremmel (#219), vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
varkaudar hadúr (#270), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +15 vp 20 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> több ellenfél elleni harcban (#985) banshee-sikoly (#373) >> pszi elementál (#221)
banshee-sikoly (#373) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet!
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 23358. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 700.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6002 arany (#50) 1 álompor (#396) 10 aranyló ugarhéj (#100)
1 csillezsályalevél (#1253) 2 fülemüle agyar (#267) 3 kaja (#2)
10 vapár ág (#110)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 ásó (#34) 1 csontpálca (#329) 1 darázsszárny (#652)
1 lapockacsont (#33) 1 ormánygőte csont (#21) 10 Sheran cserepe (#1271)
8 spiritusz (#170)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(101,81) művészi porolit (#720), khór darázs (#348)

Üzenet küldése a karakternek