Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. máj. 13. 12h:04' EZ A 1113. JÁTÉKHETED, 287. FORDULÓD 1114. játékheted kezdete: máj. 17. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2560 SZÁMLA : XXXX |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szárazság varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a zoloboo sámán testét. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a zoloboo sámán bal karját. (3 támadással 147 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a zoloboo sámán csontos karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. 35 életpontot sebeztél. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 33, gyógyulás: 4, összesen: -29 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy természet haragja. 25 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a zoloboo sámán testét. (5 támadással 97 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zoloboo sámán fejét. (3 támadással 157 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a zoloboo sámán jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 36 életpontot sebeztél. A zoloboo sámán fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. 2 100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 314, sebződés: 64, gyógyulás: 4, összesen: -60 ÉP}
* 1. KP: h 211 0 0 | használod a 211. tárgyat |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 5. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 6. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
* 7. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 8. KP: h 1618 0 0 | használod az 1618. tárgyat |
* 9. KP: v 182 0 0 | elmormolod a 182. varázslatot |
kb 313 120 | kiveszel a bankból a 313. tárgyat (120 darabot) |
h 1540 415 6 | használod az 1540. tárgyat |
v 22 182 | elmormolod a 22. varázslatot |
h 1387 143 61 | használod az 1387. tárgyat |
201 | 202 | 203 | |
116 | |
|
|
117 | |
|
|
118 | |
|
|
[143,61] Lakott területre érkeztél.
ee 8 343 94 | eladod a 8. tárgyat a 343. tárgyat a 94. tárgyat |
ee 247 162 195 | eladod a 247. tárgyat a 162. tárgyat a 195. tárgyat |
ee 194 307 278 | eladod a 194. tárgyat a 307. tárgyat a 278. tárgyat |
ee 193 265 185 | eladod a 193. tárgyat a 265. tárgyat a 185. tárgyat |
ee 1137 135 180 | eladod az 1137. tárgyat a 135. tárgyat a 180. tárgyat |
be 702 2 | bemész a 702. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó jobb lábát. (5 támadással 118 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával eltalálod a részeg kalandozó jobb karját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a részeg kalandozó testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst kulcs. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 27, gyógyulás: 2, összesen: -25 ÉP}
be 497 4 | bemész a 497. épületbe |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika testét. (5 támadással 98 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a norpadolótika jobb hátsó lábát. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a norpadolótika jobb első lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 10 életpontot sebeztél. Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A norpadolótika fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A norpadolótika most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 295, sebződés: 64, gyógyulás: 13, összesen: -51 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Semmi hatás! Ellenfeled inst.szingularitás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a magnetikus praglonc testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a magnetikus praglonc plazmáját. (5 támadással 181 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a magnetikus praglonc egyik csápját. (5 támadással 48 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 9 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-15 pszi pont.) (-3 TU.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a magnetikus praglonc plazmáját. (5 támadással 183 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a magnetikus praglonc jobb vállát. (5 támadással 51 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 9 életpontot sebeztél. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-13 pszi pont.) (-1 TU.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 457, sebződés: 45, gyógyulás: 10, összesen: -35 ÉP}
v 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
m 1 7 8 | mozogsz északkeletre, északnyugatra, északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar íjász testét. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. 17 életpontot sebződsz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával felnyársalod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar íjász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 nyílvessző és 1 varkaudar látógömb. 1 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 27, gyógyulás: 2, összesen: -25 ÉP}
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy mágiatörés varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a borzalmas varkaudar bal karját. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 27 életpontot sebeztél. Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 gyöngymangó és egy ezüst nyaklánc. 1 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar íjász jobb lábát. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 15 életpontot vesztettél. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a varkaudar íjász testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar íjász testét. Kritikus ütés! (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a varkaudar íjász karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1 543 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 36, gyógyulás: 5, összesen: -31 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Szerencsére nem hatott rád. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nőstény varkaudar testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nőstény varkaudar jobb lábát. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a nőstény varkaudar jobb karját. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Távolról villámkéz varázslatot lősz a másikra. 17 életpontot sebeztél. A nőstény varkaudar csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 756 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 415, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 73 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar iszákos jobb karját. (5 támadással 117 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (44 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar iszákos jobb lábát. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a varkaudar iszákos bal lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar iszákos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 785 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 427, sebződés: 171, gyógyulás: 11, összesen: -160 ÉP}
(Továbbmész...) [201,116] Az erdőt dombvidék váltja fel. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy ongóliant nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant testét. (5 támadással 109 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (23 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az ongóliant jobb oldalát. (5 támadással 248 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod az ongóliant ragyás lábszárát. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az ongóliant ragyás lábszárát. (2 támadással 93 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod az ongóliant ragyás lábszárát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüstshuriken, egy kristálygömb, 2 borostyán függő, egy ezüst gyűrű, egy ezüst kulcs és 2 vasérc. 3 070 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 609, sebződés: 135, gyógyulás: 23, összesen: -112 ÉP}
A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 mihlanil nyíl. Alaposan megsorozod a csontgólem testét. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a csontgólem vaskos lábát. (5 támadással 158 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a csontgólem jobb karját. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 123 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontgólem gigászi testét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a csontgólem nyakát. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A csontgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 236, gyógyulás: 48, összesen: -188 ÉP}
(Továbbmész...) [201,115] Vált a terep: dombság után ritka erdő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy trikornis herceg közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.
Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos torát. (5 támadással 46 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos potrohát. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gigaököl varázslatot, majd rád küldi. 14 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Üdvözlésképpen egy gigaököl varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr bal középső lábát. (5 támadással 124 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 8 7 7 | mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! A lény gyors egymásutánban néhány sallank nyilat lő ki rád. A becsapódástól 111 életpontot vesztettél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kentaurusz izmos karját. (5 támadással 259 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a kentaurusz szügyét. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) A kentaurusz szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny megtipor. 61 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával kicsit megsebzed a kentaurusz bal karját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a kentaurusz testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Patájával a kentaurusz többször megrúgja az oldaladat. (4 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 71 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a kentaurusz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 íjászkence. Szereztél 3 sallank nyilat. 3 092 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 333, gyógyulás: 19, összesen: -314 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a mammut zombi testét. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a mammut zombi jobb hátsó lábát. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a mammut zombi testét. (5 támadással 129 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a mammut zombi néhányszor agyarával! (2 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-9 védettség). A mammut zombi rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 84 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a mammut zombi jobb hátsó lábát. Kritikus ütés! (5 támadással 320 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a mammut zombi tömzsi lábát. (5 támadással 134 életpontot sebezve.) Néhány döfést ejt rajtad a mammut zombi agyarával. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-9 védettség). A mammut zombi szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny megtipor. 76 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 964, sebződés: 383, gyógyulás: 46, összesen: -337 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az éjkornis jobb vállát. (5 támadással 105 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (16 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az éjkornis testét. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az éjkornis fekete testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Az éjkornis szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy sárga erőöv, 8 arany, egy aranytű és egy aranygyűrű. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 trikornis szarvat. 2 469 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 81, gyógyulás: 14, összesen: -67 ÉP}
(Továbbmész...) [200,113] Még mindig az erdőben vagy. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. Látsz egy tűzbokrot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy tímárkunyhót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fekete kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rát-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete lótuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Skinhead, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vark. kardtáncos lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a vark. kardtáncos fejét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) A vark. kardtáncos védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (4 támadástól 197 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (5 támadással 265 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a vark. kardtáncos testét. (5 támadással 125 életpontot sebezve.) A vark. kardtáncos fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 181 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 781, sebződés: 378, gyógyulás: 77, összesen: -301 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az animált hókutya bal lábát. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az animált hókutya mozgékony fejét. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod az animált hókutya élőholt csontjait. (5 támadással 122 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-7 védettség). Az animált hókutya csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az animált hókutya élőholt csontjait. (2 támadással 103 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod az animált hókutya testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az animált hókutya harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 77 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Tagjaid ledermednek (-7 védettség). Az animált hókutya többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A hideg átjárjai tagjaid (-7 védettség). Az animált hókutya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 880 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 601, sebződés: 244, gyógyulás: 50, összesen: -194 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 60 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos jobb lábát. (5 támadással 112 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (32 életpontot vesztettél.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar iszákos nyakát. (5 támadással 272 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a varkaudar iszákos testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (4 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 varkaudar pálinka. 2 785 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 160, gyógyulás: 14, összesen: -146 ÉP}
(Továbbmész...) [199,112] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Egy elszáradt kóró tövében megsárgult, megrepedezett tekercset találsz. Mielőtt még szétporlad, amikor kihajtogatod, el tudod olvasni mi is ez: egy Sistergő Pumpa által aláírt rendelet a Jerikó nevű ember kivégzéséről. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elégedett vigyorral arcodon megrohamozod a varkaudar falut. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Egy varkaudar hírnök intéz feléd kihívást.
A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 102 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hírnök izmos felkarját. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar hírnök fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Félrehajolsz, de a varkaudar hírnök karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar hírnök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 225, sebződés: 60, gyógyulás: 13, összesen: -47 ÉP}
Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar hírnök testét. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar hírnök testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar hírnök jobb lábát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A varkaudar hírnök most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 606 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 52, gyógyulás: 11, összesen: -41 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: mágiatörés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar bal oldalát. (5 támadással 111 életpontot sebezve.) Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Akaratodat összpontosítva mondogatod magadban: - nem hiszem el, nem hiszem el! - És sikerült! Az illúzió szertefoszlik. Mögötte megpillantod az illuzió keltőjét. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával megdöföd a borzalmas varkaudar bal karját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a borzalmas varkaudar bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy aranygyűrű és egy gyöngymangó. 1 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 57, gyógyulás: 12, összesen: -45 ÉP}
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar hadúr jobb lábát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar hadúr rücskös bőrét. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar hadúr jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar hadúr újra meg újra lecsap. (5 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüst nyaklánc és egy gyöngymangó. 2 814 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 105, gyógyulás: 17, összesen: -88 ÉP}
A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a csataremák testét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a csataremák testét. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Méregfoggal gyengén megszurkálod a csataremák egyik csápját. (5 támadással 128 életpontot sebezve.) Csápok csapolnak csörgedező vért cseppnyi csípődből. (12 támadástól 223 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +45 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a csataremák testét. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a csataremák feléd kúszó csápját. (5 támadással 123 életpontot sebezve.) A csataremák csápjai nem ismernek kegyelmet: már véres pép a jobb vállad. (12 támadástól 234 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 893, sebződés: 457, gyógyulás: 92, összesen: -365 ÉP}
tf 1 22 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 22 pontért |
m 4 8 | mozogsz délre, északra |
A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 5 vashegyű nyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a vark. kardtáncos bal lábát. (5 támadással 268 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (5 támadással 133 életpontot sebezve.) A vark. kardtáncos fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 177 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a vark. kardtáncos bal vállát. (5 támadással 256 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (5 támadással 120 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 177 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 777, sebződés: 354, gyógyulás: 72, összesen: -282 ÉP}
Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Egy Tharr haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 43 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar katona csillogó páncélját. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a varkaudar katona fejét. (5 támadással 255 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a varkaudar katona csillogó páncélját. (5 támadással 126 életpontot sebezve.) A varkaudar katona fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (4 támadástól 144 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a varkaudar katona csillogó páncélját. (5 támadással 266 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a varkaudar katona testét. (5 támadással 130 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (4 támadástól 150 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 890, sebződés: 337, gyógyulás: 59, összesen: -278 ÉP}
(Továbbmész...) [199,112] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Rád telepszik az érzés, hogy valaki figyel. Kisvártatva észreveszed a kukkoló szempárt, melynek rózsaszínbőrű gazdája futásnak indul az ellenkező irányba. Hamar eltűnik a szemed elől, mintha soha nem is találkoztatok volna. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Észreveszel egy varkaudar falut. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy fekete kaktuszt. Találsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Észreveszel egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza. Felfedeztél egy bíborcserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy halálbokort. Látsz egy beomlott q. gödröt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Tharr rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.
[18 pontot használtál fel, van még 175.]
h 1660 | használod az 1660. tárgyat |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 133 életpontot vesztettél. (-12 védekezés.) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 5 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a rozmár sámán jobb karját. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a rozmár sámán fagyott bőrét. (5 támadással 346 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a rozmár sámán fejét. (5 támadással 163 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a rozmár sámán sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Egy elemi fagyförgeteg varázslatot dob rád a másik. 106 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a rozmár sámán testét. (3 támadással 204 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a rozmár sámán bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a rozmár sámán gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy elemi fagyförgeteg varázslatot, majd rád küldi. 110 életpontot vesztettél. A rozmár sámán most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +26 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 rozmárfogat. (ld. enc.) 5 985 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 889, sebződés: 507, gyógyulás: 32, összesen: -475 ÉP}
szk 230 239 243 | keresed a 230. szörnyet a 239. szörnyet a 243. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: ef 3 506 0 | energia fejlesztése 3 |
* 3. BP: h 507 0 0 | használod az 507. tárgyat |
NORPADOLÓTIKA (226. SZÖRNY) Mondd gyorsan húszszor egymás után, hogy norpadolótika! Igen, a dolog szóviccnek indult, de a norpadolótika olyan mérges lett, hogy szórakoznak a nevével, hogy bosszúból az egész falut felfalta. Azóta senki sem viccelődik a norpadolótikával. Pedig alapjában véve elég tréfásan néz ki, egy nagy, imbolygó, barna gömb, hat hihetetlenül vékony (és hosszú) pipaszárlábbal. Étkezéskor a norpadolótika gigantikus állkapcsa kiemelkedik alul, a hasából, és hatalmas fogaival szétrág mindent. Ezenkívül a norpadolótikának jókora csápjai is vannak, amelyekkel az ongóliantokat szokta magától elhessegetni. Vigyázat! A norpadolótikát zsíros szőrzete miatt igen nehéz vágófegyverrel megsebezni. Ezenkívül nem nagyon érdeklik a varázslatok, a pszi, meg hasonló marhaságok, ezért ilyesmivel elég nehéz neki ártani. |
DIN FORMÁLÓ MINTA (301. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, mélyvörös színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kardot formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Din formázó minta. A Din a vágófegyvert jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok kard alakúra formázni. |
ROZMÁR SÁMÁN (655. SZÖRNY) A rozmáremberek egy félresikerült kísérlet eredményei, amely során emberi intelligenciával próbálták a rozmárokat felruházni, miközben megtartják hatalmas testi erejüket és ellenálló képességüket. A kísérlet nyomorúságos torzszülötteket hozott létre, csak néhányukban csillog több mint az értelem parányi szikrája. Ezt a kisebbséget azonban minden értelmes faj iránti gyűlölet fűt, és ebben hatékony segítséget nyújt nekik spontán mágikus képességük is. A rozmár sámánok a fagy isteneitől nyerik mágikus erejüket, amely nem lenne elhanyagolható akkor sem, ha átlagos varázslókkal állnál szemben. |
ROZMÁRFOG (1069. TÁRGY) Ez a kicsit sárga, hosszú és görbe fog valaha egy rozmár arcát díszítette, most pedig csupán hátizsák nehezéknek jó. Vagy esetleg valami másra is? A megrögzött vadászok biztos a kandalló fölötti falfelületet díszítő woor-antilop agancsok mellé tűznék. |
Erő: | 35 (55) | Szint: | 31 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 32 (41) | Támadás: | 46 (49) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 36 (49) | Védekezés: | 57 (63) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 159/159 év |
Egészség: | 33 (44) | Életpont: | 705/572 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 4 |
Szerencse: | 23 (52) | Varázspont: | 891/1 | Pénz: | 4440 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 50/37 | Pszi pont: | 256/156 | Halhatatlanság: | 1 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 4/40 | ökölvívás: | 24/0 | szúrófegyverek: | 34/30 (+30%) |
vágófegyverek: | *24/101 | ütőfegyverek: | 2/4 | lőfegyverek: | 30/64 (+16%) |
dobófegyverek: | 24/76 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -9.); vashegyű nyíl (#176) (10 -); ezüsttollú nyíl (#363) (997 .); mihlanil nyíl (#597) (998 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 3 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
199,112 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 204 |
A Végzet Vermében a 11. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél. |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1361 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 070 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16/35 (+24%) | 2. nyomkövetés: | 76/81 (+42%) | 3. lopás: | 2/7 |
4. mászás: | 19/38 (+5%) | 5. csapdakészítés: | 31/28 (+7%) | 6. csapdaészlelés: | 8/90 |
7. gyógyítás: | 53/64 | 8. titkosírás: | 7/41 | 9. felderítés: | 22/6 (+10%) |
10. szörnyidomítás: | 10/39 | 11. teológia: | 31/60 (+11%) | 12. taumaturgia: | 57/27 (+1%) |
13. szerencsejáték: | 4/47 | 14. versengés: | 21/93 | 15. harcművészetek: | 12/18 |
16. zene: | 12/8 | 17. szörnyismeret: | 26/5 (+56%) | 18. pszi: | *22/100 |
19. vadászat: | 27/65 | 20. bányászat: | 31/60 | 21. úszás: | 1/83 |
22. főzés: | 9/68 (+11%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 35 lehet) |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
kutatsz max. 155 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 16 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 13 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 2 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 30 darabot ), tükröt (#43) (max. 6 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 10 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 40 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 30 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 15 darabot ) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 50) |
bolhakutya (#17) (csak egyszer), technokolin (#50) (csak egyszer), trikornis (#104), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), autentikus vámpír (#154), bávatag golombár (#165), Raia szent lovagja (#239), halált okozó lények (#9098), bűbájlidérc (#761), szubreális vámpír (#223) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
lidércúr (#252), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | villámsújtás (#89, 15 VP) |
agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) |
tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 10, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | áldott okerón (#336) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
lángcsóva (#31) | >> | varkaudar varázsló (#271) | villámcsapás (#50) | >> | nómenklatúra (#158) | |
lángcsóva (#31) | >> | brutális morf (#7620) | lángcsóva (#31) | >> | élőholt tigris (#766) | |
agykorbács (#97) | >> | éltető morf (#7625) | villámcsapás (#50) | >> | mammut zombi (#654) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +14 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 10 darab szopókövet! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 1) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész. kastély (528): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). városháza (Shaddar) (539): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): új. városháza (685): új. Toborzóiroda (759): új. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): új. bányászház (839): többek közt 70. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 5, 6, 8, 9, 10, 11, 12, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 244, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 11, 14, 16, 17, 18, 34, 44, 49. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 81 (limit: 585), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 8285. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 166, pontszámod: 2 052. |
Az első Végzet Vermében 10 szintet teljesítettél. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 63 TU. szükséges még: 7 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 723 TU szükséges.) |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | arany karperec (#194) | 1 | aranygyűrű (#193) | 4 | aranypikkely (#415) | |||
1 | borostyán függő (#162) | 4 | bronzhegyű nyíl (#94) | 1 | ezüst gyűrű (#180) | |||
1 | fekete bőrcsizma (#247) | 1 | fenőkő (#1618) | 7 | gyöngymangó (#135) | |||
5 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kristálygömb (#265) | 1 | megsemmisítő (#1540) | |||
3 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | obszidián függő (#195) | 1 | réz papi karkötő (#307) | |||
4 | rézgolyó (#343) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | umbatari karkötő (#278) | |||
2 | varkaudar pálinka (#1137) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) | 12 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
308 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | bumeráng (#249) | |||
1 | din formázó minta (#301) | 4 | ezüst kulcs (#184) | 4 | ezüst nyaklánc (#117) | |||
1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fémrúd (#104) | 95 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | íjászkence (#1225) | 3 | kaja (#2) | 15 | mákrózsa virág (#56) | |||
1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 2 | mocsári penke (#148) | 7 | nyílvessző (#108) | |||
6 | pirkit (#153) | 3 | quwarg tojás (#360) | 1 | rozmárfog (#1069) | |||
3 | sallank nyíl (#129) | 1 | sárga erőöv (#276) | 6 | spiritusz (#170) | |||
1 | Szent Kulacs (#285) | 1 | szöges páncél (#65) | 1 | trikornis szarv (#198) | |||
2 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar látógömb (#1107) | 5 | vasérc (#152) |
198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | |
111 | |
|
|
|
|
|
112 | |
|
|
|
|
|
113 | |
|
|
|
|
|
114 | |
|
|
|
|
|
115 | |
|
|
|
|
|
116 | |
|
|
|
|
|
117 | |
|
|
|
|
|
118 | |
|
|
|
|
|