Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. szept. 18. 9h:09' EZ A 304. JÁTÉKHETED, 286. FORDULÓD 305. játékheted kezdete: szept. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1526 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 4 |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 3. KP: v 13 0 0 | elmormolod a 13. varázslatot |
* 4. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
* 5. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 6. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
v 28 | elmormolod a 28. varázslatot |
p 72 | használod a 72. pszi képességet |
p 73 | használod a 73. pszi képességet |
h 1100 | használod az 1100. tárgyat |
ek 215 5 | t. energia kisütése: 215 5 |
ef 15 527 | energia fejlesztése 15 |
v 6 5 | elmormolod a 6. varázslatot |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 21 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a hosszú íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem jobb vállát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (5 támadással 362 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 119 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Véres nyál csordul ki a smaragdgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 888 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 549, sebződés: 119, gyógyulás: 24, összesen: -95 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 33 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a Pikoló testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Hosszasan párviadaloztok, végül a kellemes muzsikád győzedelmeskedik a vad rikácsolással szemben. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a Pikoló testét. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a Pikoló testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Beléd öklel a Pikoló! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A Pikoló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +13 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 fülemüle síp (ld. enc.). 895 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 20 életpontot sebeztél. A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a domináns morf jobb hátsó lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (31 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a domináns morf bal oldalát. (5 támadással 202 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a domináns morf testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) A domináns morf harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A domináns morf harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Ököllel néhányszor megcsapod a domináns morf testét. (3 támadással 120 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a domináns morf testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) A domináns morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 339 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 521, sebződés: 246, gyógyulás: 45, összesen: -201 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. A hosszú íjjal célzol és lősz. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az éltető morf bal hátsó lábát. (2 támadással 15 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a Fókuszpengét ellenfeledre ugrasz. Fókuszpengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az éltető morf bal szárnyát. (5 támadással 270 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod az éltető morf testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Az éltető morf csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Az éltető morf farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Fókuszpengével többször mélyen végigmetszed az éltető morf testét. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod az éltető morf testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az éltető morf megcsapja a fejedet. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Az éltető morf farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. Az éltető morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis halálos morf trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő éltető morf trófeát. 3 348 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 526, sebződés: 163, gyógyulás: 34, összesen: -129 ÉP}
(Továbbmész...) [97,52] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy törpemammut lehet. {támadása: 16.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 35 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a törpemammut bal vállát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a törpemammut ormányát. Kritikus ütés! (1 támadással 51 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel teljesen átdöföd a törpemammut testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A törpemammut feléd rúg, de nem talál el. A törpemammut még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 5 kaját. 678 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 2 bronzhegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az éltető morf testét. Kritikus ütés! (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Marokra fogva a Fókuszpengét a másikra ugrasz. {GYD:} Fókuszpengével hatalmas csapásokat adva felmetszed az éltető morf jobb oldalát. (5 támadással 297 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod az éltető morf testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Az éltető morf többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Az éltető morf farkával a kezedre csap. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Az éltető morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 3 348 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 360, sebződés: 76, gyógyulás: 16, összesen: -60 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 22 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a változatos morf testét. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd a változatos morf jobb lábát. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Előremozdulva, a változatos morf kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 72 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ököllel párszor keményen megütöd a változatos morf bal oldalát. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megérinted a változatos morf testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A változatos morf a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Véres nyál csordul ki a változatos morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. 2 998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 583, sebződés: 127, gyógyulás: 26, összesen: -101 ÉP}
(Továbbmész...) [97,51] Szűnni nem akar a zöld síkság. Találsz egy amniosz-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy Elenios oltár van. Északra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy piromenyét nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 37-40.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 38 életpontot sebeztél. A piromenyét még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 2 pirkitet. 210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 25 életpontot sebeztél. A szörny villámokat lehel! Nincs időd félrehajolni. (64 életpontot vesztettél.) A következő tárgyaid semmisültek meg az elektromos tűzben: manifeszt.nyúlvány, ubuk tüske, 2 isteni könnycsepp, 4 hattyútoll, fekete gyöngy. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a domináns morf bal oldalát. (5 támadással 221 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszurkálod a domináns morf jobb oldalát. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) A domináns morf harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 49 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször eltalálod a domináns morf bal oldalát. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a domináns morf testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A domináns morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A domináns morf kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A domináns morf most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. 3 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 485, sebződés: 265, gyógyulás: 43, összesen: -222 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 40 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcias morf jobb oldalát. (7 támadással 355 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel többször eltalálod a harcias morf testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) A harcias morf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A harcias morf farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Ellenfeled regenerálódik! Ököllel párszor keményen megütöd a harcias morf bal vállát. (2 támadással 109 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel kicsit megsebzed a harcias morf bal hátsó lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A harcias morf leken néhány pofont. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A harcias morf farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A harcias morf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. 2 655 tapasztalati pontot kaptál. (Varázsolsz:) Gyorsan semlegesíted a mérget. Megújítod a méregsemlegesítés varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 666, sebződés: 64, gyógyulás: 14, összesen: -50 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 36 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 61 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel teljesen átdöföd a szürke rinocérosz testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szürke rinocérosz megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. 678 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [97,49] Dombos terepre érkeztél. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Quwarg szagot érzel! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy élőholt quwarg. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+10.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg potrohát. (3 támadással 137 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöföd az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 23 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. 1 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 216, sebződés: 31, gyógyulás: 2, összesen: -29 ÉP}
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 48 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő jobb középső lábát. (3 támadással 160 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod a quwarg királynő bal középső lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +4 életerőt. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [97,48] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Felfedeztél egy vaskohót. Találsz egy világítótornyot. Hoppsz, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (vasérc) rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Sheran oltár van. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Raia oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy világítótorony van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy ongóliant. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 2x 4d10+15.} Itt csata lesz.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 25 életpontot sebeztél. A szörny tüzet lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (31 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ongóliant ragyás lábszárát. (7 támadással 350 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megdöfködöd az ongóliant testét. (4 támadással 131 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel csak érinted az ongóliant testét. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted az ongóliant testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Az ongóliant szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy aranygyűrű, 2 réz papi karkötő (ld. enc.), 6 arany és egy fekete gyöngy. 3 254 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 595, sebződés: 130, gyógyulás: 20, összesen: -110 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 52 életpontot sebeztél. A nyuhaj karbin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 38 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja az élőholt quwarg torát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 128 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel jól megszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +6 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}
(Továbbmész...) [97,46] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Felfedeztél egy világítótornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délkeletre egy törpe bánya van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Quwarg szagot érzel! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy quwarg harcos. Nem jelenthet különösebb problémát. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 18 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 35 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg harcos torát. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 136 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [97,45] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Látsz egy púdersziklát. Felfedeztél egy olvasztókemencét. Találsz egy vaskohót. Találsz egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Scipio orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet.
m 8 | mozogsz északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 42 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg torát. (3 támadással 164 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel megkarcolod a vadász quwarg potrohát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a vadász quwarg. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A vadász quwarg megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vadász quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +14 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a Fókuszpengét, szereztél 4 kaját. 1 817 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 238, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}
h 234 20 | használod a 234. tárgyat |
gyk 28 40 | gyakorolsz a 28. tárggyal 40 pontért |
gyk 28 40 | gyakorolsz a 28. tárggyal 40 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 41 életpontot sebeztél. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel iszonyatosan megcsapod a dűnekukac jobb vállát. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) {GYD:} Agyartőrrel felnyársalod a dűnekukac testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A dűnekukac állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A dűnekukac most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 333 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
gyk 639 40 | gyakorolsz a 639. tárggyal 40 pontért |
* 1. BP: h 242 0 0 | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: szk 10 0 0 | keresed a 10. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 25 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 25 pontért |
FÜLEMÜLE SÍP (1576. TÁRGY) Ronda egy madár volt ez a Pikoló, de te kifogtál rajta! Most pedig itt állsz, és turkálsz a dögben, hátha találsz valami hasznosat a béltartalom közt. Micsoda meglepetés azonban, tényleg találsz valamit! A madár mellkasa szabályos söröskorsót formáz, ám az egyik bordája valahogy nem illik a többi közé. Mintha túl egyenes lenne... Meg az a lyuk is ott rajta... mire is hasonlít... Megvan! Úgy néz ki, mint egy csontból faragott - illetve inkább növesztett - síp. A gondolatot tett követi, letöröd a sípot, és belefújsz. Először gyengén, de már így is elég szörnyű a hangja, úgyhogy mielőtt a durvább tesztelésnek vetnéd alá, két tenyered a füledre tapasztod, majd eztán fújod meg teli tüdőből. Az eredmény a vártnál is jobb: a környező fákról összesen nyolc mókus zuhan transzban a földre, egy arrajáró borz pedig több méter magasra szökken rémületében, és visszaesve ott helyben kimúlik szívinfarktusban. Talán később majd kicsit jobban belejössz a síppal való zenélésbe. Elégedetten rakod el hát: ha ez nálad van, könnyebb lesz a legtöbb fülemülét, illetve bagolyt lezenélni a pályáról, mielőtt azok kárt tennének a hallásodban. [A fülemüle síp birtoklásakor 4-gyel alacsonyabb zene is elég a szörnyek rikácsolásának kikerüléséhez. A síp egyébiránt hangszerként is működik, tehát a H 1576 <TVP költség> paranccsal zenélhetsz vele csak úgy is.] |
RÉZ PAPI KARKÖTŐ (307. TÁRGY) A jó és gonosz istenek követői varázslatainak erősségébe egy korlátozott mértékig a jellempontjaik is beleszámítanak. A semleges istenek papjai azonban nem élveznek ilyen előnyt - amíg nem öltenek magukra egy réz papi karkötőt! E varázstárgy viselésekor (KF 307) a pap varázslatainak erőssége valamivel nagyobb lesz. A réz papi karkötő hatása nem adódik össze más, hasonló jellegű tárgyakéval. |
Erő: | 42 (62) | Szint: | 29 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 148 cm |
IQ: | 39 (50) | Támadás: | 46 (48) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 33 (44) | Védekezés: | 55 (60) | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 32/32 év |
Egészség: | 30 (41) | Életpont: | 610/610 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 17 (30) | Varázspont: | 885/228 | Pénz: | 40523 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 51/8 | Pszi pont: | 212/71 | EFejl: | 17 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 1/48 | ökölvívás: | 26/39 (+23%) | szúrófegyverek: | 30/29 (+2%) |
vágófegyverek: | 26/80 (+6%) | ütőfegyverek: | 6/12 | lőfegyverek: | 26/68 (+8%) |
dobófegyverek: | 13/3 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << Fókuszpenge (#639) << vashegyű lándzsa (#182) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
97,44 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
Eltaposott quwargok: össz.: 574 időszaki: 528 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/3 | Max életkor 147 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 32/11 | 2. nyomkövetés: | 57/36 (+40%) | 3. mászás: | 8/16 |
4. csapdakészítés: | 14/97 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 1/74 | 6. gyógyítás: | 63/89 |
7. titkosírás: | 4/20 | 8. felderítés: | 10/76 | 9. szörnyidomítás: | 17/14 |
10. teológia: | 24/93 (+8%) | 11. taumaturgia: | 44/3 (+21%) | 12. szerencsejáték: | 3/83 |
13. versengés: | 16/62 (+9%) | 14. harcművészetek: | 25/9 | 15. zene: | 35/34 (+25%) |
16. szörnyismeret: | 8/45 | 17. pszi: | 29/13 (+8%) | 18. zárnyitás: | 1/10 |
19. vadászat: | 25/37 | 20. bányászat: | 33/87 (+10%) | 21. úszás: | 9/94 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 40 | |||
10. vp regeneráció: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 34 lehet) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 40 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 1 darabot, csak egyszer), kaktusztüskét (#114) (max. 40 darabot ), lapkorongot (#80) (max. 4 darabot ), kőkést (#6) (max. 1 darabot, csak egyszer), kazmár gyökeret (#205) (max. 5 darabot ), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), nagy vaspajzsot (#161) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod mélységi grittangot (#103) szuper hálócsapdával (#274) |
mászol max. 40 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, labirintus (17) |
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), pszi elementál (#221) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | pszi-ernyő (#64) |
hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) | mentális pajzs (#72) |
erőpajzs III (#127) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt quwarg (#202) (idomítás alatt) státusz: OK |
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +3 védettség;) státusz: OK |
quwarg királynő (#153) (málhás: +24 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. |
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 4) |
3.) Remélem már komoly tapasztalatod van a vas megmukálásával. Áldozz egy nagy vaspajzsot oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): 5. labirintus (41,60). fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). szürke kastély (547): új. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. városháza (685): új. Zarknod ónixpiramisa (695): új. tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): új. sámánkunyhó (767): új. Fősátor (770): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
5, 11, 12, 53, 54, 66, 68. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 14. |
HŐSTETTEID |
A morf invázióban megölt morfok száma: 1386, az összesen kapott pontszám: 139590. (összesen ölhető: 1386 ) Eddig 2 alkalommal használtad a Végzet kulcsát a morfok visszazárására. Még 8 morfot kell megölnöd ahhoz, hogy a Végzet kulcsát újra használhasd. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
quwarg-ász (101) |
mozgalom ereje (106) |
gyógyító totem (116) |
quwargok leigázása (122) |
keményebb bicepsz (149) |
b. tudat formálása (162) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
legjobb védekezés (186) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
a quwarg szaga (283) |
vérdíj (301) |
fegyvermester (302) |
erősebb quwargszag (319) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) OK |
a hit ereje (516) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) OK |
hitbéli mentor (523) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 60 TU. szükséges még: 70 TU. |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3593 TU szükséges.) |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | * | agyartőr (#420) | 1 | bányászcsákány (#434) | 1 | méregfog (#1553) | ||
1 | vashegyű lándzsa (#182) | |||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | * | Fókuszpenge (#639) | 1 | kőkés (#6) | ||||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | kőkalapács (#13) | |||||
Vízifegyverek | ||||||||
1 | szigony (#389) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | * | hosszú íj (#111) | ||||||
Lövedékek | ||||||||
8 | ezüsttollú nyíl (#363) | 8 | kerek kő (#19) | 10 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
10 | nyílvessző (#108) | 4 | sallank nyíl (#129) | 1 | tüske (#22) | |||
29 | ubuk tüske (#131) | 1 | * | vashegyű nyíl (#176) | ||||
Dobófegyverek | ||||||||
3 | esszenciakristály (#350) | 1 | nyu-shuriken (#157) | 28 | tolmokov-koktél (#351) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | Métely páncélja (#1562) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | Krough fejdísze (#1570) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | Jerome köpenye (#1527) | 1 | * | szirén köpenye (#820) | ||||
Vállvédők | ||||||||
3 | * | boszorkánykendő (#1697) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
2 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | mászókarom (#78) | 1 | tankány karom (#237) | ||
Övek | ||||||||
3 | * | zafír erőöv (#397) | ||||||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | ryuku nadrág (#691) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | ryuku futárcsizma (#1530) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
9 | borostyán függő (#162) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | 6 | obszidián függő (#195) | ||
1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
2 | ezüst nyaklánc (#117) | 5 | * | gólem talizmán (#811) | 2 | gyöngysor (#192) | ||
5 | halálhozó talizmán (#813) | 3 | hősiesítő medál (#1558) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | ||
10 | * | korinthai talizmán (#814) | 1 | Tharr Keresztje (#287) | 2 | varkaudar szimbólum (#1528) | ||
3 | vortex talizmán (#812) | |||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
3 | * | arany papi karkötő (#309) | 6 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | ||
4 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | Huddens alkarvédője (#1550) | 1 | obszidián karkötő (#229) | ||
2 | réz papi karkötő (#307) | |||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
35 | * | angyalok gyűrűje (#529) | 2 | aranygyűrű (#193) | 6 | ezüst gyűrű (#180) | ||
1 | * | regeneráló gyűrű (#254) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | mind. topáza (#2325) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
5 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 50 csepp tinta (#101), fér még: 0] | ||||||
7 | huhogó bibe (#332) | [bennük 20 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 64] | ||||||
11 | sullár hólyag (#168) | [bennük 162 csepp spiritusz (#170), fér még: 58] | ||||||
10 | szent kehely (#257) | [bennük 85 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 15] | ||||||
18 | uzbány csőr (#169) | [bennük 213 csepp ugh méreg (#166), fér még: 3] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 8 korty víz (#27), fér még: 52] | ||||||
3 | zöld üveg (#82) | [bennük 60 csepp ragasztó (#83), fér még: 0] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | A Végzet kristálya (#2306) | 1 | A Végzet kulcsa (#2320) | 4 | aenouth ködkürt (#1554) | |||
18 | áldott kő (#642) | 4 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytermő erszény (#819) | |||
14 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 2 | csontkulcs (#74) | |||
1 | destabilizátor (#1275) | 1 | Éjmágus tükre (#1100) | 2 | ezüst kulcs (#184) | |||
5 | Fairlight szütyője (#2108) | 1 | feneketlen bugyor (#570) | 8 | fenőkő (#1618) | |||
1 | fiatalság itala (#473) | 1 | fülemüle síp (#1576) | 7 | gernim balzsam (#1894) | |||
19 | gyógykenőcs (#313) | 109 | kaja (#2) | 5 | keg gomba (#1615) | |||
1 | kinemfogyó tegez (#368) | 2 | kis aranykulcs (#240) | 2 | kis vaskulcs (#40) | |||
5 | kötél (#92) | 6 | krónika (#1725) | 6 | leviatán hólyag (#2182) | |||
1 | manakristály (#500) | 12 | megsemmisítő (#1540) | 1 | morf esszencia (#2452) | |||
3 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | nagy bronzkulcs (#185) | 21 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | Ramirez feszítővasa (#1261) | 4 | rézkulcs (#75) | 1 | ryuku tájoló (#1224) | |||
2 | sáfránykristály (#675) | 10 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
1 | szuper dobóháló (#273) | 1 | tatu dob (#234) | 2 | távcső (#42) | |||
4 | titanitdukát (#1480) | 3 | + | tüskecsapda (#242) | 2 | vaskulcs (#183) | ||
6 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | adamantit (#627) | 45 | álompor (#396) | 141 | átlátszó morfplazma (#2451) | |||
133 | bíbor morfplazma (#2450) | 12 | dorony tüdő (#212) | 1 | dözmöng szív (#122) | |||
53 | drótszőr (#37) | 4 | eknozol (#540) | 20 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | etra hályog (#712) | 16 | ezüstdarab (#326) | 128 | fehér morfplazma (#2445) | |||
31 | fekete gyöngy (#99) | 140 | fekete morfplazma (#2446) | 6 | főnixtoll (#563) | |||
6 | galachmit (#310) | 4 | grifftojás (#179) | 77 | gyöngymangó (#135) | |||
12 | hattyútoll (#1222) | 6 | hibátlan tűzopál (#1642) | 9 | ilkin érc (#232) | |||
5 | jégszív (#282) | 80 | kaktusztüske (#114) | 3 | karbin plazma (#199) | |||
116 | kék morfplazma (#2442) | 4 | kék orchidea (#68) | 2 | kőszem (#304) | |||
4 | lapkorong (#80) | 1 | lélekkő (#1650) | 157 | lila morfplazma (#2448) | |||
17 | madártoll (#112) | 10 | magszim bél (#103) | 49 | mákrózsa virág (#56) | |||
6 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 128 | narancs morfplazma (#2449) | 7 | nektoraf faggyú (#667) | |||
1 | pirkit (#153) | 9 | pular kristály (#239) | 14 | purifikátor háj (#269) | |||
3 | rakolits por (#669) | 6 | ramit kő (#226) | 5 | remák szív (#264) | |||
12 | rézdarab (#70) | 3 | ryuku rúnatekercs (#1162) | 6 | sallank karom (#128) | |||
1 | sámán erszény (#650) | 139 | sárga morfplazma (#2447) | 1 | sáska amulett (#668) | |||
1 | smaragdkő (#678) | 1 | smirglilevél (#29) | 17 | sünmedve tüske (#14) | |||
10 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szulfin (#676) | 4 | szuperkötél (#209) | |||
1 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | téfea-agy (#172) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | tükör (#43) | 5 | varányszem (#30) | 24 | vasérc (#152) | |||
20 | vízionár szem (#102) | 140 | vörös morfplazma (#2443) | 1 | xirnox szív (#213) | |||
134 | zöld morfplazma (#2444) |
Összsúly: 189.76 kg | Megterheltség: 87% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 17 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
4 | hattyútoll (#1222) | 2 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | spiritusz (#170) | 1 | ubuk tüske (#131) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
145 | arany (#50) | 2 | álompor (#396) | 1 | aranygyűrű (#193) | |||
1 | átlátszó morfplazma (#2451) | 1 | bíbor morfplazma (#2450) | 1 | fülemüle síp (#1576) | |||
10 | kaja (#2) | 1 | karbin plazma (#199) | 2 | kerek kő (#19) | |||
7 | madártoll (#112) | 2 | réz papi karkötő (#307) | 3 | rézdarab (#70) | |||
2 | sárga morfplazma (#2447) | 1 | szvó-ektoplazma (#151) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
2 | vasérc (#152) | 1 | vashegyű nyíl (#176) | 1 | vörös morfplazma (#2443) | |||
1 | zöld morfplazma (#2444) |
96 | 97 | 98 | |
43 | |
|
|
44 | |
|
|
45 | |
|
|
46 | |
|
|
47 | |
|
|
48 | |
|
|
49 | |
|
|
50 | |
|
|
51 | |
|
|
52 | |
|
|
53 | |
|
|
54 | |
|
|
55 | |
|
|