283. forduló, 285. forduló, Megadeathka összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. júl. 28. 9h:06'
EZ A 685. JÁTÉKHETED, 284. FORDULÓD
686. játékheted kezdete: aug. 1.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 200 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #3851
SZÁMLA : XXXX

MEGADEATHKA KALANDJAI


27 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [72,59] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy barna, hosszú hajú, barna szemű törpe férfival. Hosszú szakálla és bajsza van. Bőre mint a sírok márvány fehérje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Sziklazúzó Roni. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 2. napon összefutsz egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű, körszakállas alakváltó férfival. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Fairlight tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy bozontfonatot, egy ezüst gyűrűt, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet, egy villám szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy arató csattanat trófea, egy vérfürdető magszim trófea és egy ork bérgyilász trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: semleges, mint a Tiéd. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Neuris Plonteneis. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 2. napon találkozol egy fekete, copfos hajú, félszemű árnymanó férfival. Fekete a bőre. Dornodon felszentelt papja. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kvazár sisakot, egy nodonrod kitűzőt, egy smaragd védőgyűrűt és egy tankány karmot visel. Fegyverzetét egy fagyelementál trófea, egy áeratikus hasnyák trófea és egy ryuku csapásvezető trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy sullár! Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Érzékeled auráját: feketén vibrál. Egy alattomos gonosz! Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Alig Jimmy. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 3. napon összeakadsz Vortexia 'el Amiddal. Raia eljövendő papja. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot és egy umbatari karkötőt visel. Fegyverzetét egy kérődző etra trófea, egy arató csattanat trófea és egy rücskös gigaféreg trófea díszíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított garokk. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: fehér, jelezve, hogy jó.
Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 3. napon összeakadsz Sendiel, a dalnok kal . Egy lant van nála, ami csodálatos motívumokkal van ékesítve. Elenios tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy lánckesztyűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy mentát karkötőt, egy Métely páncélját, egy rejtőköpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy vas fejpántot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy karmos tankány trófea, egy nukleáris cickány trófea és egy karmazsin huhogó trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasa egy idomított sullár. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
A 3. napon találkozol Sziklazúzó Ronival. Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A 3. napon összeakadsz egy fekete, copfos hajú, szürke szemű elf férfival. Bőre teljesen fehér! Egy bátorság medálját, egy fejvadász medált, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy hősi övcsatot, egy jegygyűrűt, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir-díjat visel. Ruházatát egy élőholt drakolder trófea, egy triklem drakolder trófea és egy magh-goth párduc trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: egy tölgyfakoszorú. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Hátasállata egy homokféreg! Auráját érzékelve máris tudod, ő is semleges. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Llanfariad. Telepatikus kapcsolatot létesíttek.
A 3. napon összeakadsz egy fekete, tüsi hajú, kék szemű, kecskeszakállas gnóm férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Egy aranyozott klipszet, egy csontamulettet, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy harci maszkot, egy Khór maszkját, egy lánckesztyűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy rejtőköpenyt, egy rinóbőr övet, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy kaffogó hebrencs trófea és egy sullár trófea díszíti. Jobb kezében egy bronzhegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges, mint a Tiéd. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Reznor . Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 6. napon összefutsz egy hófehér, hosszú hajú, égszínkék szemű, hosszú szakállas zörgő csontú kobudera férfival. Bőre teljesen fehér! Ilyen agyarat humanoid szájában még nem láttál. Leah kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy ryuku csizmát, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku mellvértet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy nőstény varkaudar trófea, egy varkaudar iszákos trófea és egy varkaudar hadúr trófea ékesíti. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Egy mutáns pók a hátasa. Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. Auráját érzékelve máris tudod, sötét, jelezve, hogy a másik gonosz. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Mr. Mojo Rising. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással.
A 6. napon összeakadsz Oroszlánszívvel. Sheran lényeként az univerzum felett uralkodó ősistenség. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy álcaruhát, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór vértet, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólemgyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy inváziós amulettet, egy Khór kesztyűjét, egy Khór maszkját, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy tűzhaj diadémet, egy varkaudar szimbólumot, egy vérpettyes gyűrűt, egy virág szimbólumot és egy Zu'lit koronáját visel. Ruházatát egy kisebb jégisten trófea, egy varkaudar őslich trófea és egy wayazamund szirén trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tölgyfakoszorú. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy kétfejű csatabárdot, bal kezében egy kyorgölő buzogányt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd csataremák. Holmiját egy törpemammut cipeli. Auráját érzékelve máris tudod, semleges, mint a Tiéd. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Josh di Luque elszívott tőled 50 varázspontot a táborozásod 17. napján.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+6 tvp ). Nyakadon két apró pont van. Vért szívtak tőled! (-31 életerő.) Már éppen indulnál, amikor egy vérvörös rózsát veszel észre a hátizsákodra fektetve. Vajon hogyan kerülhetett oda? Nem tudsz ellenállni élénk színének és illatának, így óvatosan elteszed. Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Megvizsgálod a nyomokat, remélve, hogy valamit megállapíthatsz a tolvajról. Aprócska, teszi-toszi árnymanó nyomokra bukkansz. Nyilvánvalóan egy férfi hagyta. Kicsit távolabb észreveszel egy, a nagy sietségben elvesztett szőrszálat egy bajuszból. Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bőre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézően ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyű takarója...
Már csak két kajád maradt. Nem baj, az egyiket odaadod örökké éhes szörnyecskédnek. De amikor odaérsz a fához, amelyhez kötötted, döbbenten látod, hogy a kötél el van szakítva, s a lény sehol. Dühösen követed a nyomait, de azok elvesznek az aljnövényzetben. Rosszkedvűen térsz nyugovóra. Éjszaka elered az eső, arcodat verik a cseppek. Arra ébredsz, látod, hogy elcsavargott társad nyalogatja az arcodat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+67 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+50 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 771. hetének nyerőszámai: 6, 20, 19. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 19. varázslatot az 5. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-25 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 630.]
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-25 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 628.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-21 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 626.]

* 2. KP: használod az 1133. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 626.]

hh 1253 396 1133 használod az 1253. tárgyat a 396. tárgyat az 1133. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 620.]
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 619.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 619.]

h 1271 1253 használod az 1271. tárgyat
Itt az ideje egy kis kertészkedésnek! Sheran cserepébe egy csillezsályalevelet ültetsz, alaposan meglocsolod (vízzel és isteni könnycseppel), majd vársz. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 614.]

v 15 1253 6 elmormolod a 15. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 584.]

ve 110 10 megveszed a 110. tárgyat 10
Vásároltál 10 vapár ágat. 150 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. [0 pontot használtál fel, van még 584.]

ve 104 10 megveszed a 104. tárgyat 10
Vásároltál 10 fémrudat. 120 aranyat fizettél. Művészi nagyságod előtt tisztelegve a boltos elengedett egy aranyat az árból. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 584.]

fkt 110 10 1 felt. készítesz a 110. tárgyat (10 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 584.]

be 669 bemész a 669. épületbe
A kapun belépve kellemes légkör fogad. Úgy látod, az előtérből több helyiség is nyílik, melyek a különböző áruféleségeket hivatottak csoportosítani. Egy behízelgő modorú, díszesen öltözött gnóm fogad: - Üdvözöllek, a nevem Brakkulmukkpók. Én vagyok ezen üzletház igazgatója. Boltunk széles választékkal áll rendelkezésedre, használtcikk osztályunkon pedig megszabadulhatsz feleslegessé vált holmijaidtól. - Kérésedre elmondja, mit merre találsz, és biztosít róla, nyugodtan a segédekre bízhatod magad.
A választék az alábbi (zárójelben a tárgy sorszáma):

deus ex machina (#1) 37 ap /db, kaja (#2) 1 ap /db, szöges bunkó (#8) 15 ap /db, bunkósbot (#9) 1 ap /db,
csontkés (#11) 3 ap /db, csontszurony (#12) 3 ap /db, sünmedve tüske (#14) 1 ap /db, vadász tatu bőr (#15) 1 ap /db,
bordacsont (#16) 3 ap /db, fúvócső (#20) 6 ap /db, ormánygőte csont (#21) 4 ap /db, mérgezett tüske (#23) 1 ap /db,
kavadu lebeny (#24) 3 ap /db, gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, varányszem (#30) 1 ap /db, lapockacsont (#33) 6 ap /db,
ásó (#34) 7 ap /db, fáklya (#36) 1 ap /db, kis vaskulcs (#40) 4 ap /db, grákóbőr (#41) 4 ap /db,
távcső (#42) 24 ap /db, királygyík bőr (#44) 4 ap /db, kis bőrpajzs (#45) 7 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 3 ap /db,
antilopbőr (#48) 4 ap /db, kígyóbőr kesztyű (#49) 7 ap /db, bőrpáncél (#51) 7 ap /db, bőrsisak (#57) 7 ap /db,
tigroszlán fog (#63) 1 ap /db, csontszablya (#64) 3 ap /db, szöges páncél (#65) 36 ap /db, szöges bőrpajzs (#66) 24 ap /db,
kék orchidea (#68) 6 ap /db, rézdarab (#70) 1 ap /db, rézpáncél (#71) 36 ap /db, rézsisak (#72) 10 ap /db,
rézpajzs (#73) 21 ap /db, rézkulcs (#75) 9 ap /db, bronzkulcs (#76) 13 ap /db, mászókarom (#78) 15 ap /db,
lapkorong (#80) 3 ap /db, mérleg (#81) 12 ap /db, díszes rézpajzs (#84) 22 ap /db, óndarab (#85) 3 ap /db,
bronzhegyű lándzsa (#87) 15 ap /db, bronzsisak (#88) 13 ap /db, bronzpajzs (#89) 24 ap /db, bronzpáncél (#90) 48 ap /db,
kötél (#92) 1 ap /db, bronzhegyű nyíl (#94) 7 ap /db, bakkura bőr (#95) 3 ap /db, bakkura csizma (#96) 16 ap /db,
rákpáncél (#97) 6 ap /db, rákpajzs (#98) 15 ap /db, fekete gyöngy (#99) 9 ap /db, magszim bél (#103) 7 ap /db,
fémrúd (#104) 12 ap /db, evaporőr háj (#105) 7 ap /db, fabontó (#106) 7 ap /db, rövid íj (#107) 12 ap /db,
nyílvessző (#108) 1 ap /db, vapár ág (#110) 15 ap /db, hosszú íj (#111) 30 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db,
ezüst nyaklánc (#117) 15 ap /db, göcsörtös bunkó (#123) 12 ap /db, mandibulapenge (#125) 4 ap /db, bronzpenge (#126) 18 ap /db,
mandibulakasza (#127) 37 ap /db, sallank nyíl (#129) 4 ap /db, hebrencs állkapocs (#130) 6 ap /db, ubuk tüske (#131) 1 ap /db,
mérg. ubuk tüske (#137) 3 ap /db, koponya szimbólum (#139) 15 ap /db, denevér szimbólum (#140) 15 ap /db, nap szimbólum (#141) 15 ap /db,
villám szimbólum (#145) 15 ap /db, hebrencs csapda (#147) 22 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 15 ap /db,
vasérc (#152) 3 ap /db, nyu-shuriken (#157) 18 ap /db, ezüst karkötő (#158) 21 ap /db, kis vaspajzs (#159) 24 ap /db,
vassisak (#160) 27 ap /db, nagy vaspajzs (#161) 33 ap /db, borostyán függő (#162) 9 ap /db, karócsapda (#163) 18 ap /db,
ugh méreg (#166) 3 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 10 ap /db, uzbány csőr (#169) 9 ap /db, rövid kard (#171) 24 ap /db,
téfea-agy (#172) 12 ap /db, harci kalapács (#174) 30 ap /db, ezüst gyűrű (#180) 9 ap /db, vasalt bunkó (#181) 52 ap /db,
vashegyű lándzsa (#182) 27 ap /db, vaskulcs (#183) 15 ap /db, ezüst kulcs (#184) 18 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 21 ap /db,
nagy vaskulcs (#186) 24 ap /db, mérgezett vasnyíl (#187) 12 ap /db, mérg. ubuk dobónyíl (#188) 10 ap /db, aranylánc (#191) 30 ap /db,
gyöngysor (#192) 72 ap /db, aranygyűrű (#193) 18 ap /db, arany karperec (#194) 39 ap /db, obszidián függő (#195) 15 ap /db,
trófea nyaklánc (#196) 45 ap /db, igazgy. fülbevaló (#197) 30 ap /db, trikornis szarv (#198) 18 ap /db, karbin plazma (#199) 15 ap /db,
amniosz (#203) 1 ap /db, kazmár gyökér (#205) 6 ap /db, dorony tüdő (#212) 12 ap /db, dobóháló (#221) 12 ap /db,
láncing (#222) 300 ap /db, varkaudar lándzsa (#224) 7 ap /db, orgyilkos tőr (#225) 12 ap /db, obszidián karkötő (#229) 45 ap /db,
lánckesztyű (#230) 225 ap /db, acélpengőke (#231) 4 ap /db, lajhár csont (#236) 4 ap /db, tankány karom (#237) 15 ap /db,
pular kristály (#239) 12 ap /db, kis aranykulcs (#240) 24 ap /db, tüskecsapda (#242) 12 ap /db, márványkulcs (#245) 24 ap /db,
nagy aranykulcs (#246) 36 ap /db, fekete bőrcsizma (#247) 24 ap /db, tatu ködmön (#255) 6 ap /db, kristálygömb (#265) 15 ap /db,
fülemüle agyar (#267) 7 ap /db, gromak bőr (#268) 12 ap /db, gromak páncél (#270) 45 ap /db, aranytű (#272) 6 ap /db,
ametiszt medál (#275) 42 ap /db, sárga erőöv (#276) 187 ap /db, rejtőköpeny (#277) 21 ap /db, umbatari karkötő (#278) 150 ap /db,
Mágikus Koponya (#279) 600 ap /db, tyrex csont (#280) 45 ap /db, raptor karom (#281) 18 ap /db, jégszív (#282) 22 ap /db,
bíbor erőöv (#291) 450 ap /db, varkaudar páncél (#294) 15 ap /db, elit csatavért (#295) 45 ap /db, kőszem (#304) 7 ap /db,
réz papi karkötő (#307) 150 ap /db, ezüst papi karkötő (#308) 225 ap /db, arany papi karkötő (#309) 600 ap /db, varkaudar csizma (#317) 30 ap /db,
ezüsttőr (#322) 12 ap /db, ezüsthegyű nyíl (#323) 6 ap /db, ezüsthegyű lándzsa (#324) 22 ap /db, ezüstshuriken (#327) 12 ap /db,
csontpálca (#329) 56 ap /db, huhogó bibe (#332) 12 ap /db, királyi korona (#338) 187 ap /db, rézgolyó (#343) 1 ap /db,
shinai gömb (#348) 180 ap /db, molluszk ház (#353) 3 ap /db, szockó hólyag (#355) 4 ap /db, quwarg tojás (#360) 3 ap /db,
Eldaran karkötője (#373) 375 ap /db, moa rubin (#379) 45 ap /db, moa jádekő (#382) 24 ap /db, halcsont (#390) 3 ap /db,
álompor (#396) 1 ap /db, zafír erőöv (#397) 11250 ap /db, réz fejpánt (#406) 10 ap /db, bronz fejpánt (#407) 13 ap /db,
kígyóbőr öv (#410) 12 ap /db, bányászcsákány (#434) 15 ap /db, réz masszariasztó (#436) 12 ap /db, arany masszariasztó (#437) 21 ap /db,
raptor szablya (#482) 37 ap /db, ostromlétra (#510) 7 ap /db, zafír medallion (#514) 37 ap /db, varkaudar szablya (#516) 30 ap /db,
csatabárd (#555) 33 ap /db, aranytoll (#572) 60 ap /db, rinóbőr (#651) 7 ap /db, darázsszárny (#652) 6 ap /db,
darázsfarok (#654) 21 ap /db, aurach fog (#657) 1 ap /db, elf csont (#664) 6 ap /db, elkarog szőr (#665) 1 ap /db,
szulfagor agyar (#677) 6 ap /db, troll csont (#704) 6 ap /db, rőtmanó kacagány (#714) 7 ap /db, gyémánt karperec (#728) 180 ap /db,
rubin fejék (#729) 210 ap /db, gyöngyberakásos öv (#732) 195 ap /db, jegygyűrű (#736) 75 ap /db, párducbőr (#1066) 15 ap /db,
jegesmedve bunda (#1067) 15 ap /db, rozmárfog (#1069) 4 ap /db, yetiszív (#1070) 12 ap /db, féregbél (#1071) 6 ap /db,
ulkor gyöngy (#1072) 22 ap /db, lidércesszencia (#1074) 10 ap /db, cetuszony (#1075) 15 ap /db, varkaudar csont (#1113) 6 ap /db,
varkaudar korbács (#1134) 45 ap /db, extra takarmány (#1360) 27 ap /db, pókláb (#1378) 1 ap /db, nodonrod kitűző (#1533) 202 ap /db,
monstrum vállvédő (#1577) 270 ap /db.

A következő tárgyaidat hajlandóak a használtcikk osztályon megvásárolni:
álompor (#396) 1 ap /db, amniosz (#203) 1 ap /db, arany papi karkötő (#309) 80 ap /db, aranyló ugarhéj (#100) 4 ap /db,
aranytű (#272) 4 ap /db, Aritma ostora (#1605) 130 ap /db, bányászcsákány (#434) 10 ap /db, bőrkantár (#1125) 30 ap /db,
borkonyó bibe (#312) 5 ap /db, Brod buzogánya (#1735) 50 ap /db, bronzkulcs (#76) 9 ap /db, bunthar bőr (#733) 5 ap /db,
csillezsályalevél (#1253) 10 ap /db, csontpálca (#329) 15 ap /db, csuklyavirág (#133) 1 ap /db, darázsszárny (#652) 4 ap /db,
deus ex machina (#1) 25 ap /db, drótszőr (#37) 2 ap /db, Éjmágus tükre (#1100) 500 ap /db, evaporőr háj (#105) 5 ap /db,
extra takarmány (#1360) 12 ap /db, ezüst gyűrű (#180) 6 ap /db, ezüsttollú nyíl (#363) 60 ap /db, fabontó (#106) 5 ap /db,
fokhagyma (#403) 4 ap /db, furulya (#233) 7 ap /db, fűszertartó (#210) 6 ap /db, gnóm nyílpuska (#546) 35 ap /db,
griff nyakék (#1579) 80 ap /db, gyenge méreg (#26) 1 ap cseppje, Halatir kalapja (#1262) 25 ap /db, hattyútoll (#1222) 1 ap /db,
hebrencs csapda (#147) 15 ap /db, huhogó bibe (#332) 8 ap /db, kaktuszbogyó (#429) 4 ap /db, kavadu iszák (#25) 2 ap /db,
kígyóbőr öv (#410) 8 ap /db, kis aranykulcs (#240) 16 ap /db, kötél (#92) 1 ap /db, kristálygömb (#265) 10 ap /db,
kvazár sisak (#266) 70 ap /db, lánckesztyű (#230) 15 ap /db, lótuszvirág (#447) 4 ap /db, madártoll (#112) 1 ap /db,
magszim bél (#103) 5 ap /db, mandibulapenge (#125) 3 ap /db, mászókarom (#78) 10 ap /db, mérg. nyílp.lövedék (#548) 6 ap /db,
Métely páncélja (#1562) 120 ap /db, moa burát (#384) 12 ap /db, moa gyöngy (#378) 20 ap /db, moa jádekő (#382) 16 ap /db,
moa katalizátor (#386) 40 ap /db, moa obszidián (#380) 12 ap /db, moa rubin (#379) 30 ap /db, moa smaragd (#377) 25 ap /db,
moa zafír (#381) 40 ap /db, mocsári penke (#148) 1 ap /db, nagy aranykulcs (#246) 24 ap /db, nagy bronzkulcs (#185) 14 ap /db,
nagy vaskulcs (#186) 16 ap /db, nyílpuska lövedék (#547) 4 ap /db, nyílvessző (#108) 1 ap /db, ónix masszavadító (#438) 12 ap /db,
orgyilkos tőr (#225) 8 ap /db, pásztorbot (#513) 120 ap /db, polip szívóka (#391) 2 ap /db, pszi kő (#248) 100 ap /db,
rákfatty váladék (#333) 1 ap cseppje, rakolits por (#669) 7 ap /db, rézdarab (#70) 1 ap /db, rókafarok (#124) 3 ap /db,
ryuku buzogány (#696) 70 ap /db, ryuku karvédő (#687) 85 ap /db, ryuku mellvért (#689) 120 ap /db, sallank karom (#128) 2 ap /db,
Sheran cserepe (#1271) 50 ap /db, spiritusz (#170) 1 ap cseppje, sullár hólyag (#168) 7 ap /db, surranó kígyó bőr (#47) 2 ap /db,
szárnyas hernyó (#69) 2 ap /db, szeksztáns (#32) 20 ap /db, szent kehely (#257) 16 ap /db, szvó-ektoplazma (#151) 10 ap /db,
térhajlító kavics (#1539) 230 ap /db, tinta (#101) 1 ap cseppje, trikornis szarv (#198) 12 ap /db, tüskecsapda (#242) 8 ap /db,
ulkor gyöngy (#1072) 15 ap /db, uzbány csőr (#169) 6 ap /db, vadászkés (#1264) 12 ap /db, varányszem (#30) 1 ap /db,
vark. pecsétgyűrű (#1171) 200 ap /db, varkaudar csont (#1113) 4 ap /db, varkaudar szablya (#516) 20 ap /db, vasérc (#152) 2 ap /db,
vashegyű lándzsa (#182) 18 ap /db, vashegyű nyíl (#176) 5 ap /db, virág szimbólum (#143) 8 ap /db, vizestömlő (#3) 7 ap /db,
zafír erőöv (#397) 100 ap /db, fémrúd (#104) 8 ap /db, vapár ág (#110) 10 ap /db áron.
[5 pontot használtál fel, van még 579.]

m 3 mozogsz délkeletre
[73,60] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy útonálló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod az Aritma ostorát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Aritma ostorával kegyetlenül megütöd az útonálló fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az útonálló testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az útonálló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Felfedeztél egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Találsz egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Találsz egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Találkozol Noar Amaronnal. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Sheran hittérítője. Egy arany papi karkötőt, egy féregíz nyakpántot, egy griff nyakéket, egy Métely páncélját, egy örökkéval. rubinját, egy rejtőköpenyt, egy rinóbőr övet, egy topáz erényövet, egy varkaudar csizmát és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy kocsmai verekedő trófea, egy rücskös gigaféreg trófea és egy földsárkány trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy fokhagymát tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Teherhordója is van: egy púpos burástya! Szegény állat majd megszakad. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[15 pontot használtál fel, van még 564.]

fa 1271 5827 feladod az 1271. tárgyat az 5827. kalandozónak
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Tohony a Melák részére szánod. Átadsz 1 Sheran cserepét. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 561.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Elővarázsolod a hangszered, és máris körülvesz a tömeg. Halatir kalapját magad elé rakod, hogy abba dobálják az összegyűltek adományaikat. Furulyázni kezdesz. Mindent beleadsz, apait-anyait, hogy elnyerd a közönség tetszését. Hatalmas tapsvihart kapsz az előadás befejezésekor, az emberek ujjonganak, füttyentgetnek. Záporoznak az aranyak a kalapodba (+34 arany). Ez jól esett! (+69 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy orgyilkos.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orgyilkos testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az orgyilkos bal lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az orgyilkos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 531.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Elővarázsolod a hangszered, és máris körülvesz a tömeg. Halatir kalapját magad elé rakod, hogy abba dobálják az összegyűltek adományaikat. Játszani kezdesz a furulyán. Egy saját szerzeményt adsz elő, amely az árva bakkura kölykök szomorú sorsáról szól. A közönség őrjöngve fejezi ki tetszését, tombol a taps. Mindenki a válladat veregeti, és szórják eléd az aranyat (+18 arany). Ez jól esett! (+44 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy útonálló.

Fegyvert váltasz: előkapod az Aritma ostorát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Aritma ostorával kegyetlenül megütöd az útonálló jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az útonálló bal lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az útonálló lendületes ütése célt téveszt. Az útonálló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 501.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Elfáradtál már a közönség szórakoztatásában, ezért egy félreeső helyen gyakorolsz. Játszani kezdesz a furulyán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+0 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy orgyilkos.

Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az orgyilkos bal lábát. (3 támadással 87 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az orgyilkos bal oldalát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Hárításod megcsúszik, az orgyilkos fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki az orgyilkos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 471.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[84,74] Még mindig füves síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy uzbány. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az uzbány fejét. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az uzbány feléd csap csőrével, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az uzbány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy manaelementál. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 307, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [85,74] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr híveié. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Feltöltöd a vizestömlőt. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy uzbány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány pikkelyes nyakát. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az uzbány testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Az uzbány belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az uzbány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy manaelementál. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [86,74] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Hmm, csak egy megsebzett uzbány. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod az Aritma ostorát. Vad csatakiáltással, felemelve az Aritma ostorát ellenfeledre rontasz. Aritma ostorával megcsapod az uzbány bal vállát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az uzbány jobb szárnyát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az uzbány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Látsz egy oltárt. Leah híveié. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Hamariberkenye orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy manaelementál lehet. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a manaelementál bal oldalát. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 284, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délre. [45 pontot használtál fel, van még 426.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[86,75] Még mindig füves síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy uzbány. Megvető mosollyal várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány fejét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Az uzbány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy manaelementál nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel gyengén megszurkálod a manaelementál testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 8, gyógyulás: 2, összesen: -6 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra.
Összefutsz egy rövid ősz hajú, szürke szemű gnóm férfival. Tharr eljövendő papja. Egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt és egy vark. pecsétgyűrűt visel. Felszerelését egy karmos tankány trófea, egy ork bérgyilász trófea és egy kérődző etra trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kristálygömb belsejében épülő mágustorony. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy Aritma ostorát tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges, mint a Tiéd. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Hasfejlesztő Jack. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.

(Továbbmész...) [87,76] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik.


(Feltételes készítés:) Mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a varázsital főzése varázslatot! Hozzálátsz a főzéshez. Lassan mormolsz, miközben a főzet forrni kezd. Beleszórsz mindent, ami szükséges. Elkészült! Szörnyű a szaga, de az íze még rosszabb lesz. [-30 varázspont.] Legyártottál 20 gyógykenőcsöt. Egészséged TF-elődött.

(Továbbmész...) [88,77] Fák, mindenütt csak fák. Gyanús mozgást látsz a fák között. Egy liumbe nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (8 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a liumbe testét. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a liumbe vaskos szárát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A liumbe meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A liumbe csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Nyelvével a liumbe eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 liumbe bimbó (ld. enc.). Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 liumbe hajtást. (ld. enc.) 609 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 14, gyógyulás: 2, összesen: -12 ÉP}

Látsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [145 pontot használtál fel, van még 281.]

m 4 1 2 mozogsz délre, északkeletre, keletre
[88,78] Tovább barangolsz a fák között. Sejtelmes, gurgolázó hangok hallatszanak az erdő mélyéről. Észreveszel egy vapár cserjét.

Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [89,77] Még mindig az erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vapár cserjét.

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [90,77] Az erdőt síkság váltja fel. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délről folyik északra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Találsz egy templomot. Raia híveié. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Alaron előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő törpemammut mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a törpemammut jobb oldalát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a törpemammut nyakát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Beléd öklel a törpemammut! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A törpemammut most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 kaját. 646 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. [45 pontot használtál fel, van még 236.]

m 2 mozogsz keletre
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+30 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy kérődző etra.

A közelharc előtt még megeresztesz a gnóm nyílpuskával néhány lövedéket. Elrepül 4 nyílpuska lövedék. Lövedékeiddel perforálod a kérődző etra bal oldalát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod az Aritma ostorát. Marokra fogva az Aritma ostorát a másikra ugrasz. Aritma ostorával súrolod a kérődző etra jobb első lábát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a kérődző etra nyakát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Patájával a kérődző etra többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-4 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 5 aranyad. A kérődző etra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 nyílpuska lövedéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 12, gyógyulás: 2, összesen: -10 ÉP}

Egészséged TF-elődött. (+1 egészség.) [30 pontot használtál fel, van még 206.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Tökéletesen játszol! Ha fellépnél a városban [H <zeneszerszám> parancs lakott területen], biztos, hogy kereshetnél néhány aranyat. Ez jól esett! (+0 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy alpesi tehén.

Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az alpesi tehén testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az alpesi tehén testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Patájával az alpesi tehén kissé megtaszít. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 10 kaját. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 176.]

h 233 30 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. Ez jól esett! (+0 varázspont.) Amint abbahagyod a zenélést, gyanús zajra leszel figyelmes! A zenétől felhergelve, rád ront egy tintacsiga.

Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Bravúrosan félreszökkentél. Elszántan a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a tintacsiga vékony szarvát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tintacsiga vékony szarvát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A tintacsiga megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egészséged TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 146.]

ek 500 100 t. energia kisütése: 500 100
A tudati entitás manifesztálására költesz 4 TU-t A tudati térben már 8206 tudatpontot raktároztatok el. [5 pontot használtál fel, van még 141.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Beleraksz 8 vizet. Meg is történik a transzformáció, jussod 8 isteni könnycsepp. (Nincs mibe rakni 1 isteni könnycseppet.) [3 pontot használtál fel, van még 138.]

* 2. BP: keresed a 102. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy uzbányt. [0 pontot használtál fel, van még 138.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 27, 26, 18.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját habzsol be a karmos tankány. Lestrapálva a nap eseményeitől, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 138 pontod maradt, ebből a következő körre 138 pontot vihetsz át. Kapsz még 425 pontot. A következő körben tehát 563 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


LIUMBE BIMBÓ (656. TÁRGY)
Néha sikerül elkapni a ritka pillanatot, amikor a liumbe épp szaporodásra készül. Ha ilyenkor legyőzöd, hozzájuthatsz egy szépséges, és önmagában veszélytelen liumbe bimbóhoz.

LIUMBE HAJTÁS (655. TÁRGY)
Legyőzve az óriásnövényt, lemetszhetsz róla egy zsenge hajtást - láthatóan, a fantasztikus regeneráló képességű lény folyamatosan növeszti az újabb és újabb csápokat!

KARAKTERLAP

Megadeathka, egy barna, kontyos hajú, kék szemű gnóm nő vagy. Bőröd a sírok márvány fehérjét idézi. Sheran felszentelt papja vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 284. fordulód.

Erő: 30 (35) Szint: 20 Merészség: 8/1 Magasság: 105 cm
IQ: 28 (30) Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 42 kg
Ügyesség: 24 (26) Védekezés: 27 Menekülés: 30 % Életkor: 91/91 év
Egészség: 34 (40) Életpont: 317/211 Jellem: semleges (+8) Tul. pont: 1
Szerencse: 21 (23) Varázspont: 569/569 Pénz: 11592 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 21/0 EFejl: 23
Eddig összesen 1310 szörnyet (13 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4481 TP-t kaptál. Jelenleg 542759 TP-d van. A következő szinthez még 57241 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, zombi mester, varkaudar íjász. A 282. fordulódban 1009 arany került a bankszámládra. 1029 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/82 szúrófegyverek: 24/76 vágófegyverek: 1/13
ütőfegyverek: 3/57 (+36%) lőfegyverek: 23/82 (+1%) dobófegyverek: 6/11

Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (180%) << Aritma ostora (#1605) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); nyílpuska lövedék (#547) (10 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 30/5 2. nyomkövetés: 55/90 (+24%) 3. mászás: 5/70
4. csapdakészítés: 16/57 5. csapdaészlelés: 3/91 6. gyógyítás: 52/23
7. titkosírás: 3/86 8. felderítés: 21/97 9. szörnyidomítás: 6/33
10. teológia: 29/21 (+11%) 11. taumaturgia: 33/63 (+8%) 12. versengés: 6/13
13. zene: 131/85 (+180%) 14. szörnyismeret: 5/28 15. vadászat: 8/65
16. bányászat: 7/94 17. csapatmunka: 2/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
kutatsz max. 100 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 20 darabot ), gyógykenőcsöt (#313) (max. 20 darabot ), nyílpuska lövedéket (#547) (max. 20 darabot ), Sheran cserepét (#1271) (max. 3 darabot ), szent nyílp.lövedéket (#549) (max. 20 darabot ), vapár ágat (#110) (max. 10 darabot )
elfogod trappoló dinymákot (#118) fedett veremmel (#219), vadász tatut (#10) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 3, max: 12)
varkaudar hadúr (#270), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) tompítás (#40, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
banshee-sikoly (#373, 20 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 20 költség alatt; taumaturgia: +15 vp 20 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> több ellenfél elleni harcban (#985) banshee-sikoly (#373) >> pszi elementál (#221)
banshee-sikoly (#373) >> szutykos remák (#191)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
2.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet!
3.) Kövess egy nyomot folyamatosan [egy parancsból] kilenc lépésen keresztül!

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 8206. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 310.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
251 arany (#50) 1 álompor (#396) 20 borkonyó bibe (#312)
1 Sheran cserepe (#1271) 20 szárnyas hernyó (#69) 1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 csillezsályalevél (#1253) 10 fémrúd (#104) 20 gyógykenőcs (#313)
2 isteni könnycsepp (#260) 19 kaja (#2) 1 liumbe bimbó (#656)
1 liumbe hajtás (#655) 2 orgyilkos tőr (#225) 5 tinta (#101)
4 uzbány csőr (#169) 10 vapár ág (#110) 1 vérvörös rózsa (#1622)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(84,74) gumifa (#38), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, uzbányok (#102), manaelementál (#290)
(85,74) Tharr oltár, tavacska, uzbányok (#102), manaelementál (#290)
(86,74) uzbányok (#102), szent tölgyfa (#393), Leah oltár, művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve, manaelementál (#290)
(86,75) uzbányok (#102), oltár, manaelementál (#290), Hasfejlesztő Jack (5735. kalandozó)
(88,77) liumbe (#349), egy ismeretlen isten rúnaköve
(88,78) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110)
(89,77) vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110)
(90,77) patak, egy ismeretlen isten rúnaköve, Leah oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Raia oltár, művészi porolit (#720), törpemammut (#115), kérődző etra (#368), alpesi tehén (#91), tintacsiga (#74)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* A 13 kifejlesztett képességgel rendelkező KT-k jelenleg nem tudják használni az EF parancsot a tudati teret blokkoló entitás kártékony jelenléte miatt. Ők az EK 500 <TU> paranccsal tudnak tudati energiát gyűjteni az entitás manifesztálásához.

Üzenet küldése a karakternek