283. forduló, 285. forduló, Zandar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. dec. 11. 12h:14'
EZ A 300. JÁTÉKHETED, 284. FORDULÓD
301. játékheted kezdete: dec. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
KALANDOZÓ: #2914
SZÁMLA : XXXX

ZANDAR KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [102,7] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 1 denevér szimbólum (eladási ár: 50 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany) ellenértékét.
A teremtés zsákja létrehozott 1 aranytűt. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. A teremtés zsákja létrehozott 1 elkarog szőrt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+31 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+219 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+44 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+2 kaja.) A lottó 689. hetének nyerőszámai: 3, 6, 2. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 11 arany nyereményt kapsz. Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku csapásvezető nyomára vezet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 425.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Mentális energia gyűlik benned. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 420.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-11 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 415.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-11 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 410.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 405.]

* 5. KP: használod a 69. pszi képességet
Koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 400.]

ef 6 energia fejlesztése 6
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-6 TU.] Egészséged TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 340.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 402 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 338.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 338.]

kt 69 5 elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot)
Felkapaszkodsz a mászókarmok segítségével a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. Egészséged TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 288.]

m 4 3 2 mozogsz délre, délkeletre, keletre
[102,8] Még mindig füves síkságon vagy. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy tavacskát. Északnyugatra egy patak van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy erszényes elkarog közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az erszényes elkarog bal vállát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. {KCC:} Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az erszényes elkarog testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal megcsapod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Lábával meglök az erszényes elkarog. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 elkarog szőrt. 951 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [103,9] Még mindig füves síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy márványtornyot. Vízcsobogást hallasz! Közelebb érve, látod, hogy ez egy patak, amely keletről folyik nyugatra. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is.
(Feltételes mászás:) Jónéhány próbálkozás után sikerül csak a kampót megakasztani odafent. Lassan, óvatosan mászni kezdesz. Csak nehogy lezuhanj! Borzalmas erőpróba a falon való felmászás, de valahogy csak felérsz. Beugrasz az ablakon. Kilihegve magadat, körbenézel a sötét toronyszobában. Hirtelen valami moccan a kerek terem túlsó végében. Egy nyuhaj karbin!

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a nyuhaj karbin jobb oldalát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod. Nini, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy tavacska van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [104,9] Szűnni nem akar a zöld síkság. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy márványtornyot. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Északra nézve látsz egy Raia oltárt. Elrakod a távcsövet.

Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [55 pontot használtál fel, van még 233.]

h 165 használod a 165. tárgyat
Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. Professzionális hegymászó-bemutatót tartasz, ahogy felmászol a sima falon, majd bemászol az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Morgást hallasz a fal mellől. Ahogy odapillantasz, egy sötét alakot látsz megmozdulni. Egy ragyás burástya!

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával felnyársalod a ragyás burástya ragyás testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a ragyás burástya bal csápját. Kritikus ütés! (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Feléd sújt a ragyás burástya a farkával, de elhibázta! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

A misztikus félhomályban valami megcsillan. Közelebbről megvizsgálod. Találtál 1 ezüst kulcsot. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. [28 pontot használtál fel, van még 205.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[105,9] Továbbra is síkságon vagy. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy Raia oltárt. Északra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg harcos lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos bal oldalát. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos testét. (3 támadással 146 életpontot sebezve.) {GYD:} Rövid karddal kissé megkarcolod a quwarg harcos bal első lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1123 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [106,9] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy kétfejű troll közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a kétfejű troll jobb oldalát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. {KCC:} Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a kétfejű troll ragyás bőrét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) {KCC:} Rövid karddal megcsapod a kétfejű troll testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A kétfejű troll megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-20 életpont). A kétfejű troll most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1023 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-11 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+20 életerő). [-11 varázspont.]
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 1 Orbitális mackósajt, 1 Illúziósárkány, 1 Vérfürdető magszim, 1 Aranyeső, 1 Kisebb quwarg istenség. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó rezzenéstelen arcáról semmit nem lehet leolvasni. Rövid tétovázás után, emeled a licitet. Ellenfeled, mintha számított volna rá, azonnal eldobja lapjait. Nyertél. 2. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 A bajnok manifesztációja, 1 Orzag bilincse, 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Mákrózsa főzet. Ez egy pár! Egyikőtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 2 A bajnok manifesztációja, 1 Tisztítótűz, 1 Szerencsejáték, 1 Mákrózsa főzet. Semmi változás. Egyszerre rakjátok az asztalra a lapjaitokat. Az árnymanó előtt a következő hever: 1 Illúziópalota, 1 Tisztítótűz, 1 Ellenvarázslat, 1 Sötét halál, 1 Kisebb quwarg istenség. Nyertél. 3. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Orbitális mackósajt, 1 Influenza, 1 Déja vu, 1 Illúziósárkány. Ez egy pár! Rövid licitálás kezdődik, de mivel mindketten bíztok a kezetekben lévő lapokban, következik a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Rövid tétovázás után szemügyre veszed, milyen kártyák vannak most nálad: 4 Orbitális mackósajt, 1 Temető. Ez póker! Megmutatjátok a lapjaitokat. Az árnymanó lapjai a következők: 3 Ellenvarázslat, 1 Illúziópalota, 1 Szerencsejáték. Ez csak terc! Nyertél. 575 tapasztalati pontot kaptál. Bezsebeled az árnymanó tétként feltett 75 aranyát. Kártyapartnered még mindig hitetlenkedve az aranykupac mellé rak egy aranytermő erszényt. Zsebre vágod jogos nyereményed, majd búcsút intesz az árnymanónak.
Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy vaskohót. Északnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [107,9] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Látsz egy móricserjét. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy sullár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sullár testét. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sullár hatalmas testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a sullár hatalmas testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Időben félreugrasz a sullár rúgása elől. A sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 sullár hólyagot. 444 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [55 pontot használtál fel, van még 150.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[108,9] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy kazmárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (rézdarab) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy vaskohót. Délre nézve látsz egy phua-kúpot. Délnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet.

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [109,9] Továbbra is dombság. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! A feléd közeledő mélységi grittang mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a mélységi grittang testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 191 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 69, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy vaskohót. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy phua-kúpot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [110,9] A dombvidéket nádasokban gazdag lápvidék váltja fel.

Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy tavacskát. Elteszed a látcsövet. [27 pontot használtál fel, van még 123.]

m 1 mozogsz északkeletre
[111,8] Füves síkságra érkeztél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Utad során felfedezel egy rát-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy tavacskát. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [9 pontot használtál fel, van még 114.]

kt 69 5 elkészíted a 69. tárgyat (5 darabot)
A mászókarmokat a kezedre rakva, felmászol a fára. Begyűjtöttél 5 szárnyas hernyót. Egészséged TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 64.]

szk 778 keresed a 778. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku csapásvezetőt. [0 pontot használtál fel, van még 64.]

v 83 elmormolod a 83. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 61.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 61.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 61.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 61.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 61.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 61.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 61.]

v 25 elmormolod a 25. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Befejezted a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 61.]

h 233 200 használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+21 varázspont.) [61 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-11 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 337. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [2 pontot használtál fel, van még -2.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 14, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 8 kaját töm magába a ryuku ostromteknős. Egy kaját fal föl a kardfogú fülemüle. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -2 pontod maradt, ebből a következő körre -2 pontot vihetsz át. Kapsz még 425 pontot. A következő körben tehát 423 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Zandar, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Raia püspöke vagy. Papi hited: 195. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 284. fordulód.

Erő: 38 (43) Szint: 23 Merészség: 5/3 Magasság: 182 cm
IQ: 44 (50) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 78 kg
Ügyesség: 34 (36) Védekezés: 50 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 37 (39) Életpont: 350/254 Jellem: jó (777) Tul. pont: 0
Szerencse: 35 (39) Varázspont: 885/764 Pénz: 1166 arany Kép. pont: 14
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 192/261 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 80
Eddig összesen 2065 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5790 TP-t kaptál. Jelenleg 1147967 TP-d van. A következő szinthez még 52033 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, ryuku csapásvezető, jégtroll. A 276. fordulódban 5016 arany került a bankszámládra. 5216 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 24/30 (+1%) szúrófegyverek: 20/48 (+4%) vágófegyverek: 23/98 (+5%)
ütőfegyverek: 17/72 lőfegyverek: 27/39 (+3%) dobófegyverek: *19/102

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (300%) << varkaudar szablya (#516) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -11.); tüske (#22) (12 -18.); bronzhegyű nyíl (#94) (19 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/36 2. nyomkövetés: 63/10 (+41%) 3. mászás: 9/98 (+20%)
4. csapdakészítés: 19/85 (+6%) 5. csapdaészlelés: 7/106 6. gyógyítás: 54/77
7. titkosírás: 8/99 8. felderítés: 17/97 9. szörnyidomítás: 10/30
10. teológia: 43/79 (+17%) 11. taumaturgia: 33/49 (+1%) 12. szerencsejáték: 3/65 (+11%)
13. versengés: 14/18 (+8%) 14. harcművészetek: 21/30 15. zene: 55/85 (+70%)
16. szörnyismeret: 29/90 (+20%) 17. pszi: 23/34 (+3%) 18. zárnyitás: 9/17
19. vadászat: 16/55 20. bányászat: 28/57 (+28%) 21. főzés: 13/71 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 1 TVP-ért
udvarolsz az 5444. karakternek
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 8 TVP-ért
mászol max. 28 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) banshee-sikoly (#373, 20 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP)
gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
kí koncentráció (#69) szörnycsábítás (#83) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
16. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
vakító fény (#43), banshee-sikoly (#373)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) energiafolyam (#136) >> gonoszok (#988)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> smaragdgólem (#417)
izomernyesztés (#33) >> halálhozó (#419) izomernyesztés (#33) >> pattanóböde (#145)
banshee-sikoly (#373) >> semlegesek (#989) banshee-sikoly (#373) >> jók (#990)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 9, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 15% alatt van!
2.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél!
3.) Papjaim MINDENRE hajlandóak, hogy bizonyítsák hűségüket. Egy pszi kő feláldozása igazán csekélység.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6 kaja (#2) 8 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
66 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 aranytermő erszény (#819)
1 aranytű (#272) 2 elkarog szőr (#665) 1 ezüst kulcs (#184)
1 karbin plazma (#199) 1 pirkit (#153) 1 sullár hólyag (#168)
10 szárnyas hernyó (#69) 4 ugh méreg (#166) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(102,8) 49. jellempróba, erszényes elkarog (#354)
(103,9) márványtorony (#175), patak, nyuhaj karbin (#110)
(104,9) márványtorony (#175), ragyás burástya (#111)
(105,9) 46. jellempróba, quwarg harcos (#201)
(106,9) kétfejű troll (#163), érclelőhely
(107,9) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 49. jellempróba, sullárok (#101)
(108,9) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), vaskohó (#155), 49. jellempróba, érclelőhely
(109,9) mélységi grittangok (#103), vaskohó (#155)
(110,9) Leah rúnaköve
(111,8) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, Chara-din rúnaköve

Üzenet küldése a karakternek